Novita löysi osaajan verkkokauppa-alustan uudistuksesta syntyneeseen tehtävään
Vuonna 1928 perustettu Pohjoismaiden suurin käsityölankojen valmistaja Novita Oy oli verkkokaupan uudistusprojektin kynnyksellä,...
Uusimaa
Kasvatamme uusia asiakaskokemuksen kehittäjiä, asiakkuudenhallinnan – ja ylläpidon asiantuntijoita sekä monikanavaisen vaativan asiakastuen osaajia Customer Success Talent -koulutusohjelman kautta. Koulutusohjelma on joustava ja kustannustehokas tapa löytää tarpeisiin sopiva osaaja - ilman raskasta rekrytointiprosessia!
Viisi kuukautta kestävä koulutusohjelma yhdistää yritystyöskentelyn sekä asiantuntijakoulutuksen. Ohjelman aikana valitsemanne henkilö työskentelee täysipäiväisesti määrittelemienne tehtävien parissa ja osallistuu asiantuntijoiden pitämiin koulutuspäiviin. Tavoitteena on kasvattaa osallistujasta tarpeisiinne sopiva osaaja.
Koulutuksessa osallistuja perehtyy mm. seuraaviin aiheisiin: kilpailuedun rakentaminen asiakaskokemuksen kautta, asiakaskokemuksen johtaminen, mittaaminen ja prosessi, digitaalinen ostopolku sekä asiakaskokemus digitaalisessa ympäristössä, teknologian ja tekoälyn hyödyntäminen asiakaskokemuksen rakentamisessa. Koulutuksen myötä valitsemallanne henkilöllä on tuorein tieto ja taito, jonka ansiosta hänellä on hyvät edellytykset menestyä tehtävässä.
Ohjelmasta voitte löytää osaajan sekä avustaviin että vaativampiin asiantuntijarooleihin. Tehtävät voivat liittyä asiakkuuksien ylläpitoon, kehittämiseen tai muihin asiakkaille lisäarvoa tuottaviin tehtäväalueisiin. Kasvata osaaja esimerkiksi seuraaviin rooleihin:
Hakijoita yhdistää motivaatio kehittää omaa osaamistaan sekä halu työllistyä. Ohjelman päätteeksi teillä on yritykseen ja tehtävään perehtynyt osaaja, jonka kanssa voitte huoletta solmia työsopimuksen ilman erillistä rekrytointipalkkiota!
Ohjelmamaksu on 2850 € + alv. / osaaja. Ohjelman aikana valitsemanne osaaja ei ole työ-/palkkasuhteessa yritykseenne, jolloin yrityksellenne ei koidu palkkakuluja.
Kerro millaista osaajaa te etsitte! Kasvatetaan yhdessä teille uusi Customer Success -osaaja! Koulutusohjelma käynnistyy kesälomien jälkeen elokuussa 2024.
Uusista osaajista kiinnostuneiden yritysten haku on nyt meneillään. Toukokuun alkuun mennessä osaajatarpeestaan ilmoittaneiden yritysten on mahdollisuus päästä mukaan etsimään uutta osaajaa. Valitse uusia osaajanne ennen kesälomakautta.
Customer Success Talent RekryKoulutus toteutetaan yhteistyössä Uudenmaan ELY-keskuksen ja TE-palveluiden kanssa.
Hakijaehdokkaiden haastattelut ja valinta: touko-kesäkuu 2024
Koulutusohjelman ajankohta ja aloitus: elokuu-joulukuu 2024
Ohjelman kesto: viisi kuukautta
Vuonna 1928 perustettu Pohjoismaiden suurin käsityölankojen valmistaja Novita Oy oli verkkokaupan uudistusprojektin kynnyksellä,...
Suomen Voitelukauppa Oy löysi sopivan työntekijän Adobe Marketing Talent RekryKoulutuksen kautta, joka toteutettiin yhteistyössä...
Monessa yrityksessä painitaan osaajien puutteen parissa: tiedetään, mitä osaamista liiketoiminta kaipaa, mutta sitä ei...
Talentgate on avannut uuden toimiston Tampereelle ja tulee palvelemaan jatkossa Pirkanmaan alueen yrityksiä ja työnhakijoita.
Antti Ilmo on aloittanut TalentGate Oy:n toimitusjohtajana 1.6.2019 alkaen. Ennen TalentGatea Antti on tehnyt pitkän uran Saranen...
Talentgate laajentaa toimintaansa Pohjois-Pohjanmaalle keväällä 2022 ja tulee jatkossa palvelemaan sekä alueen yrityksiä että...