Novita löysi osaajan verkkokauppa-alustan uudistuksesta syntyneeseen tehtävään
Vuonna 1928 perustettu Pohjoismaiden suurin käsityölankojen valmistaja Novita Oy oli verkkokaupan uudistusprojektin kynnyksellä,...
Uusimaa
Kasvatamme uusia asiakaskokemuksen kehittäjiä sekä asiakkuudenhallinnan ja -tuen osaajia Customer Success Talent -koulutusohjelman kautta. Koulutusohjelma on joustava ja kustannustehokas tapa löytää tarpeisiin sopiva osaaja - ilman raskasta rekrytointiprosessia!
Viisi kuukautta kestävä koulutusohjelma yhdistää yritystyöskentelyn sekä asiantuntijakoulutuksen. Ohjelman aikana valitsemanne henkilö työskentelee täysipäiväisesti määrittelemienne tehtävien parissa ja osallistuu asiantuntijoiden pitämiin koulutuspäiviin. Tavoitteena on kasvattaa osallistujasta tarpeisiinne sopiva Customer Success -osaaja.
Koulutuksessa osallistuja perehtyy mm. seuraaviin aiheisiin: kilpailuedun rakentaminen asiakaskokemuksen kautta, asiakaskokemuksen johtaminen, mittaaminen ja prosessi, digitaalinen ostopolku sekä asiakaskokemus digitaalisessa ympäristössä. Koulutuksen myötä valitsemallanne henkilöllä on tuorein tieto ja taito, jonka ansiosta hänellä on hyvät edellytykset menestyä tehtävässä.
Ohjelmasta voitte löytää osaajan sekä avustaviin että vaativampiin asiantuntijarooleihin. Tehtävät voivat liittyä asiakkuuksien ylläpitoon, kehittämisen tai muihin asiakkaille lisäarvoa tuottaviin tehtäväalueisiin. Kasvata osaaja esimerkiksi seuraaviin rooleihin:
Hakijoita yhdistää motivaatio kehittää omaa osaamistaan sekä halu työllistyä. Ohjelman päätteeksi teillä on yritykseen ja tehtävään perehtynyt osaaja, jonka kanssa voitte huoletta solmia työsopimuksen ilman erillistä rekrytointipalkkiota!
Ohjelmamaksu on 2820 € + alv. / osaaja. Ohjelman aikana valitsemanne osaaja ei ole työ-/palkkasuhteessa yritykseenne, jolloin yrityksellenne ei koidu palkkakuluja.
Kerro millaista osaajaa te etsitte! Kasvatetaan yhdessä teille uusi Customer Success -osaaja! Koulutusohjelman suunniteltu aloitus on maalis-huhtikuun vaihteessa 2023 ja tammikuun loppuun mennessä osaajatarpeestaan ilmoittaneiden yritysten on mahdollisuus päästä mukaan etsimään uutta osaajaa.
Customer Success RekryKoulutus toteutetaan yhteistyössä Uudenmaan ELY-keskuksen ja työvoimapalveluiden kanssa.
Vuonna 1928 perustettu Pohjoismaiden suurin käsityölankojen valmistaja Novita Oy oli verkkokaupan uudistusprojektin kynnyksellä,...
Suomen Voitelukauppa Oy löysi sopivan työntekijän Adobe Marketing Talent RekryKoulutuksen kautta, joka toteutettiin yhteistyössä...
Monessa yrityksessä painitaan osaajien puutteen parissa: tiedetään, mitä osaamista liiketoiminta kaipaa, mutta sitä ei...
Talentgate on avannut uuden toimiston Tampereelle ja tulee palvelemaan jatkossa Pirkanmaan alueen yrityksiä ja työnhakijoita.
Antti Ilmo on aloittanut TalentGate Oy:n toimitusjohtajana 1.6.2019 alkaen. Ennen TalentGatea Antti on tehnyt pitkän uran Saranen...
Talentgate laajentaa toimintaansa Pohjois-Pohjanmaalle keväällä 2022 ja tulee jatkossa palvelemaan sekä alueen yrityksiä että...