Novita löysi osaajan verkkokauppa-alustan uudistuksesta syntyneeseen tehtävään
Vuonna 1928 perustettu Pohjoismaiden suurin käsityölankojen valmistaja Novita Oy oli verkkokaupan uudistusprojektin kynnyksellä,...
Moderni B2B-myynti ja kasvumarkkinointi vaativat tekijöiltään sekä uudenlaista osaamista että kykyä entistä tiiviimpään yhteispeliin. Monikanavainen myynti, social selling, myynti- ja markkinointiteknologioiden sekä tekoälyn hyödyntäminen, asiakkaan ostokäyttäytymisen muutoksen ymmärtäminen sekä lisäarvon tuottaminen asiakkaille ovat avaintaitoja yrityksen kasvun edistämiseksi. B2B-myynti ja kasvumarkkinointi -rekrytoivan koulutusohjelman kautta voit kasvattaa juuri yrityksesi tarpeisiin sopivan osaajan. Tartu tilaisuuteen ja löydä yrityksellesi uusi B2B-myynnin tai kasvumarkkinoinnin osaaja!
Rekrytointi koulutusohjelman kautta on helppoa ja vaivatonta. Me etsimme tarpeisiinne sopivat kandit, joista te haastattelette kiinnostavimmat. Ohjelman päätteeksi teillä on koulutettu osaaja, jonka voitte palkata ilman erillistä rekrytointipalkkiota. Koulutusohjelman aikana valitsemanne osaaja työskentelee määrittelemienne tehtävien parissa esimerkiksi seuraavissa rooleissa:
Lue miten Familon ja moni muu yritys löysi uuden osaajan koulutusohjelmiemme kautta >>
Kerro millaista b2b-myynnin ja kasvumarkkinoinnin osaamista teillä kaivataan? Kasvatetaan yhdessä teille uusi huippuosaaja!
Tavoitteenamme on kasvattaa uusia modernin myynnin ja kasvumarkkinoinnin osaajia yrityksiin. Modernin myynnin osaajilta edellytetään luontaista taitoa kohdata ja kuunnella asiakasta, ymmärtää asiakkaiden tarpeita sekä kykyä tuottaa lisäarvoa asiakkaalle. Kasvumarkkinoinnin osaajalta sen sijaan edellytetään tehokasta datan hyödyntämistä yrityksen kasvun tueksi. Teknologian ja tekoälyn merkitys tulee korostumaan entisestään molemmissa rooleissa.
Koulutusohjelman aikana valitsemanne osaaja osallistuu alan asiantuntijoiden pitämään koulutukseen. Koulutuksen tavoitteena on kasvattaa tiimiinne osaaja, jolla on:
Matalariskinen ja joustava: Koulutusohjelma madaltaa rekrytoinnin riskiä antaen yritykselle aikaa tutustua uuteen osaajaan ennen lopullista rekrytointipäätöstä.
Kustannustehokkuus: Koulutusohjelman aikana yrityksellänne ei ole palkanmaksuvelvoitetta.
Ajansäästö: Me Talentgatella etsimme tarpeisiinne sopivat osaajat ja te haastattelette kiinnostavimmat.
Sopivan persoonan rekrytointi: Ohjelman kautta voitte löytää motivoituneen osaajan, joka haluaa kasvaa B2B-myynnin ja kasvumarkkinoinnin tehtäviin.
Asiantuntijakoulutus: Valitsemanne osaaja osallistuu asiantuntijoiden pitämiin koulutuksiin.
Vuonna 1928 perustettu Pohjoismaiden suurin käsityölankojen valmistaja Novita Oy oli verkkokaupan uudistusprojektin kynnyksellä,...
Tytti Johanna Himanen alkoi etsiä uutta suuntaa ja erilaisia koulutusmahdollisuuksia jäädessään pois markkinointisuunnittelijan...
Suomen Voitelukauppa Oy löysi sopivan työntekijän Adobe Marketing Talent RekryKoulutuksen kautta, joka toteutettiin yhteistyössä...