Skip to content

Technical Support Talent

Helsinki

Kevät 2020

Etsitkö uutta osaajaa teknisen asiakaspalvelun tehtäviin? Haluatko löytää motivoituneen tekijän, jolla on kiinnostusta kehittää omaa osaamistaan?

TalentGate ja Wave-asiakaspalveluverkosto toteuttavat yhteistyössä Uudenmaan ELY-keskuksen ja TE-toimiston kanssa teknisen asiakaspalvelun RekryKoulutuksen keväällä 2020. Technical Support Talent RekryKoulutuksen tavoitteena on kasvattaa uusia osaajia markkinoille vastaamaan yritysten rekrytointitarpeita.

5 kuukautta kestävän  RekryKoulutuksen aikana valitut henkilöt työskentelevät yrityksessä ja saavat samalla kattavan asiantuntijoiden pitämän koulutuksen (sis. ITIL4 Foundation -sertifioinnin).

Ohjelman ajalle henkilön kanssa solmitaan koulutussopimus ja henkilön voi palkata koulutuksen päättyessä ilman erillistä rekrytointipalkkiota.

Rekrytoi ja kouluta helposti

 

  1. Tarpeen määrittäminen TalentGaten kanssa
  2. Ohjelman markkinointi, jossa näkyvyys rekrytoiville yrityksille.
  3. TalentGate tekee hakijoiden esiarvioinnin ja suosittelee soveltuvimmat ehdokkaat yrityksille
  4. Yritys haastattelee haluamansa ehdokkaat
  5. Yritys valitsee haluamansa ehdokkaat mukaan rekrytointiohjelmaan
  6. 5 kk jakso työssäoppimista ja asiantuntijakoulutuksia
  7. Koulutussopimus RekryKoulutuksen ajaksi ja päätös rekrytoinnista ohjelman aikana

  • Sopivan persoonan rekrytointi – Motivoituneet asiantuntijat, jotka haluavat panostaa oman osaamisensa kehittämiseen
  • Ajansäästö – TalentGate huolehtii prosessista ja haastattelette vain soveltuvat ehdokkaat
  • Koulutus – Työtehtäviin pätevöittävä koulutus kuuluu kokonaisuuteen, jolloin sitä ei tarvitse hankkia erikseen
  • Riskitön ja joustava – Lopullinen päätös palkkaamisesta tehdään vasta ohjelman loppuvaiheessa
  • Kustannustehokkuus – RekryKoulutuksen ajalle solmitaan koulutussopimus

 

Ohjelman tavoitteena on rekrytoida valittu henkilö ohjelman jälkeen. Technical Support RekryKoulutuksen aikana valittu osallistuja perehtyy mm. palvelunhallinnan perusteisiin (sis. ITIL4 Foundation sertifiointi), projektinhallintaan, asiakaspalvelutaitojen kehittämiseen sekä saa Microsoft Office pääkäyttäjäkoulutusta.

Yhteistyössä Wave, ELY-keskus ja TE-palvelut.

  • Service Desk Agent
  • Tekninen asiakastuki
  • Customer Service Coordinator
  • Technical Support Specialist
  • Palvelukoordinaattori
  • Järjestelmäkonsultti

 

Hakijoiden joukossa on monenlaisia osaajia erilaisilla teknisillä koulutustaustoilla (esim. IT-tradenomi, datanomi, AMK-insinööri). Joukossa on sekä hiljattain valmistuneita näytön paikkaa etsiviä osaajia että kokeneempia uranvaihdosta tekeviä konkareita. Hakijoita yhdistää vankka motivaatio kehittää osaamistaan ja valmius ottaa seuraava urasteppi!

LISÄTIETOA

talentgate-ville-nurminen

Ville Nurminen

+358 (0)50 407 9689

ville.nurminen@talentgate.fi

Haluatko kuulla lisää?

Ajankohtaista

Yrityskokemukset 04.03.2024

Novita löysi osaajan verkkokauppa-alustan uudistuksesta syntyneeseen tehtävään

Vuonna 1928 perustettu Pohjoismaiden suurin käsityölankojen valmistaja Novita Oy oli verkkokaupan uudistusprojektin kynnyksellä,...

Lue lisää
Hakijakokemukset 12.01.2024

Koulutusohjelma kasvatti osaamista ja vei uudelle uralle

Tytti Johanna Himanen alkoi etsiä uutta suuntaa ja erilaisia koulutusmahdollisuuksia jäädessään pois markkinointisuunnittelijan...

Lue lisää
Yrityskokemukset 11.01.2024

Suomen Voitelukauppa Oy löysi uuden tekijän RekryKoulutuksen kautta

Suomen Voitelukauppa Oy löysi sopivan työntekijän Adobe Marketing Talent RekryKoulutuksen kautta, joka toteutettiin yhteistyössä...

Lue lisää