Etsitkö uutta osaajaa digitalisoituneen markkinoinnin tai myynnin tehtäviin? Haluatko löytää motivoituneen tekijän, jolla on kiinnostusta kehittää omaa osaamistaan?
Ohjelman tavoitteena on rekrytoida valittu henkilö ohjelman jälkeen. Markkinointiteknologiaosaaja F.E.C. -ohjelman aikana aikana valittu osallistuja perehtyy seuraavaan koulutukseen:
- Digitaaliset kasvumahdollisuudet – missä ja miten näkyä?
- Liidistä asiakkaaksi: Myynnin tärkeimmät työkalut verkossa & sähköinen asiakkuudenhallinta (CRM-työkalujen hyödyntäminen)
- Googlen työkalut hyötykäyttöön: verkkosivunäkyvyyden kasvattaminen, tehokas mainonta Google Adsillä ja tuloksien mittaaminen Google Analyticsilla.
- HubSpot & MailChimp markkinoinnin automaatiossa ja sähköpostimarkkinoinnissa
- Sisältöstrategia & sisältömarkkinointi myynnin kasvun välineenä – blogit, webinaarit & muut sisällöt
- Somemarkkinointi (Facebook, Instagram & LinkedIn) – sisällöt, mittaaminen ja mainonta
- Asiakassuhteiden & -kokemuksen kehittäminen, palvelumuotoilu
- Social Selling & LinkedIn asiakashankinnassa
- Markkinoinnin juridiset pelisäännöt digitaalisessa ympäristössä
- Työelämätaidot: Ura- ja työnhakuvalmennus
Yhteistyössä ELY-keskus ja TE-palvelut.