Novita löysi osaajan verkkokauppa-alustan uudistuksesta syntyneeseen tehtävään
Vuonna 1928 perustettu Pohjoismaiden suurin käsityölankojen valmistaja Novita Oy oli verkkokaupan uudistusprojektin kynnyksellä,...
Lahti
Kevättalvi 2021
Etsitkö uutta osaajaa digitalisoituneen markkinoinnin tai myynnin tehtäviin? Rekrytoi joustavasti ja kustannustehokkaasti koulutusohjelman kautta!
Koulutamme markkinoinnin ja myynnin osaajia Hämeen alueen yritysten tarpeisiin. Kauttamme voit löytää vahvistusta markkinointitiimiin, kuten markkinointikoordinaattorin tai -assistentin, sisällöntuottajan, graafisen suunnittelijan, digimarkkinoinnin asiantuntijan, verkkosivuasiantuntijan tai markkinoinnin automaation tai kasvumarkkinoinnin osaajan.
Jos haet kasvua myyntiin, voit löytää ohjelman kautta asiantuntijamyyjän, myyntipäällikön, asiakkuusvastaavan tai esimerkiksi myynnin assistentin.
6 kuukautta kestävän ohjelman aikana valitut henkilöt työskentelevät yrityksessä ja saavat samalla kattavan asiantuntijoiden pitämän koulutuksen. Koulutuksen kautta osallistuja saa kokonaiskuvan digitalisuuden keinoista ja oppii, kuinka hyödyntää erilaisia työkaluja ja teknologioita markkinoinnissa ja myynnin kasvattamisessa.
Ohjelman ajalle henkilön kanssa solmitaan koulutussopimus ja henkilön voi palkata koulutuksen päättyessä ilman erillistä rekrytointipalkkiota. Mikäli teillä on alustava rekrytointitarve, olethan meihin yhteydessä, jotta voimme esitellä sopivat osaajat mahdollisimman pian! Koulutusohjelma käynnistyy sopivan osaajan löydyttyä kevättalvella 2021.
Tarpeenne läpikäynti ja ehdokkaiden kartoitus kannattaa aina tehdä kanssamme, sillä se ei vielä sido osallistumaan ohjelmaan. Ohjelmamaksu veloitetaan vasta sopivan henkilön löydyttyä ja aloitettua koulutusohjelmassa. Ohjelma on suunnattu Hämeen alueen yrityksille ja työnhakijoille ja toteutetaan yhteistyössä Hämeen ELY-keskuksen ja TE-toimiston kanssa.
Koulutusohjelma sisältää noin 20 päivän asiantuntijakoulutuksen digitaalisen markkinoinnin ja myynnin teemoista. Alla esiteltyä koulutuskokonaisuuden pääteemat:
Digitaalisuuden hyödyntäminen myynnin kasvattamisessa
Digimarkkinoinnin työkalut tutuksi
Työnhaku- ja uravalmennus
Hakijoiden joukossa on monenlaisia osaajia erilaisilla kaupallisilla ja teknisillä koulutustaustoilla (esim. tradenomi, merkonomi, KTM, datanomi, insinööri). Joukossa on sekä hiljattain valmistuneita näytön paikkaa etsiviä osaajia että kokeneempia uranvaihdosta tekeviä konkareita. Hakijoita yhdistää vankka motivaatio kehittää osaamistaan ja valmius ottaa seuraava urasteppi!
Täydennyskoulutuksen avulla osallistujat pystyvät kehittymään monipuolisiin tehtäviin. Hakijoiden joukosta voit löytää vahvistusta markkinointitiimiin, kuten markkinointikoordinaattorin tai -assistentin, sisällöntuottajan, graafisen suunnittelijan, digimarkkinoinnin asiantuntijan, verkkosivuasiantuntijan tai markkinoinnin automaation tai kasvumarkkinoinnin osaajan.
Jos haet kasvua myyntiin, voit löytää ohjelman kautta asiantuntijamyyjän, myyntipäällikön, asiakkuusvastaavan tai esimerkiksi myynnin assistentin. Koulutuksen kautta osallistuja täydentää myynnillistä osaamistaan markkinoinnin teemoilla ja saa näin ollen kokonaisymmärryksen, kuinka kasvattaa myyntiä digitaalisuuden keinoin.
Tämän lisäksi osallistujien joukossa on henkilöitä monenlaisilla taustoilla, joilla on halua löytää uusi työmahdollisuus. Kauttamme voit siis löytää esim. tekijän taloushallintoon tai asiakaspalveluun. Olethan meihin yhteydessä, niin voimme kartoittaa sopivaa osaajaa hakijoidemme joukosta!
Account & Project Manager, Rekrytointipalvelut (Kanta- ja Päijät-Häme)
Timo Pietilä, Mainostoimisto Precis
Pertti Könkö, XyliMind
Nina Hälli, Merivaara
Vuonna 1928 perustettu Pohjoismaiden suurin käsityölankojen valmistaja Novita Oy oli verkkokaupan uudistusprojektin kynnyksellä,...
Tytti Johanna Himanen alkoi etsiä uutta suuntaa ja erilaisia koulutusmahdollisuuksia jäädessään pois markkinointisuunnittelijan...
Suomen Voitelukauppa Oy löysi sopivan työntekijän Adobe Marketing Talent RekryKoulutuksen kautta, joka toteutettiin yhteistyössä...