Novita löysi osaajan verkkokauppa-alustan uudistuksesta syntyneeseen tehtävään
Vuonna 1928 perustettu Pohjoismaiden suurin käsityölankojen valmistaja Novita Oy oli verkkokaupan uudistusprojektin kynnyksellä,...
Uusimaa
Haku koulutusohjelmaan on päättynyt
Koulutamme uusia markkinoinnin osaajia Adobe Marketing Talent –RekryKoulutuksen kautta. Koulutusohjelma sisältää sekä käytännön työskentelyä yhteistyöyrityksessä että asiantuntijakoulutusta Adoben työkaluista sekä räätälöitäviä koulutuspäiviä digimarkkinoinnin teemoista. Ohjelman käytyäsi osaat tuottaa brändin mukaista sisältöä sekä kuvien että tekstien muodossa. Samalla saat mahdollisuuden työllistyä omaa osaamistasi vastaaviin tehtäviin!
Katso millaisiin tehtäviin Rosa, Lauri ja Milka työllistyivät Adobe Marketing Talent -koulutusohjelman kautta. 👇
Haemme ohjelmaan sekä uusia kykyjä että pidempään työelämässä mukana olleita ja uutta uraa itselleen hakevia osaajia. Ohjelmaan osallistuvat yritykset etsivät joukkoonsa henkilöitä, joilla on aitoa motivaatiota kehittää osaamistaan ja toimia erilaisissa markkinoinnin tehtävissä. Osaamiskriteerit vaihtelevat rekrytoivien yritysten tarpeiden mukaan, joten voit hakea mukaan monenlaisella taustalla. Yritysten tavoitteena on rekrytoida valittu osaaja ohjelman jälkeen.
Ohjelman hakijoilta edellytetään joko kaupallisen alan tai viestinnän tutkintoa (esim. medianomi, tradenomi, KTM, FM) tai kokemusta markkinoinnin tehtävistä. Sinulla voi esimerkiksi olla tuore markkinoinnin tutkinto ja etsit nyt näytön paikkaa sekä mahdollisuutta syventää osaamistasi koulutuksen kautta. Voit myös olla kokeneempi markkinoinnin ammattilainen, jolta puuttuu kokemus Adobe-työkalujen hyödyntämisestä. Koulutus soveltuu erinomaisesti myös viestinnän/sisällöntuotannon asiantuntijoille, jotka haluavat laajentaa osaamistaan digimarkkinoinnista.
Hakijoilta edellytetään sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa (B 1.1.), muu kielitaito on eduksi.
Adobe Marketing Talent -RekryKoulutus on tarkoitettu työttömille ja työttömyysuhan alaisille kohderyhmään kuuluville. Koulutus on maksuton ja osallistuja saa ohjelman ajalta työttömyysetuutta sekä kulukorvausta.
Hakuaika päättyy 4.4. mutta haethan mahdollisimman pian, sillä käymme hakemuksia läpi jo hakuajan puitteissa ja esittelemme hakijoita rekrytoiville yrityksille. Haku koulutusohjelmaan on kaksivaiheinen:
1. Täytä virallinen hakemus TE-toimistolle ja varmista, että työnhakusi on voimassa. TE-toimisto tekee päätöksen koulutusohjelmaan valituista.
2. Täytä tietosi Talentgaten järjestelmään. Tämän osaamisprofiilin tietoja käytetään osaamisesi esittelemiseen rekrytoiville yrityksille. Blogistamme voit lukea tarkemmin hakuprosessista sekä vinkkejä osaajaprofiilin täyttämiseen.
Kun TE-toimisto on hyväksynyt sinut hakijaksi ohjelmaan esittelemme profiiliasi yrityksille, jotka kiinnostuessaan haastattelevat sinut henkilökohtaisesti. Osallistuminen koulutusohjelmaan edellyttää sopivaa yrityspaikkaa, jossa käytännön työskentely tapahtuu. Koulutusohjelma alkaa 5.5 ja kestää noin neljä kuukautta.
Yritysten tavoitteena on rekrytoida sinut koulutusohjelman jälkeen. Sinun ei tarvitse olla vielä valmis osaaja, tärkeintä on motivaatio kehittyä & into oppia uutta! Päivitämme sivuja uusien tarpeiden syntyessä. Kaikkien yritysten tarpeet eivät ole julkisesti näkyvillä.
Olemme datan ja luovuuden yhdistävä toimisto. Kekseliäisyytemme ydin on monitaitoisissa tekijöissämme. Asiakkaidemme tavoitteet antavat tekemisellemme suunnan. Olemme osa Ojala Saari Groupia, jonka palvelut jakautuvat kolmelle vahvalle osaamisalueelle: brändinhallinta, digitaalinen markkinointi ja viestintä.
Ojala Saari Group on jo vuonna 1993 perustettu suomalainen yritys, johon kuuluvat OSG Agency ja OSG Viestintä. OSG-konsernin Helsingin ja Turun toimistoilla työskentelee noin 40 asiantuntijaa, joista 21 henkilöä OSG Agencyn palkkalistoilla. Tuoreimpia osoituksia asiakkaidemme arvostuksesta ja luottamuksesta meitä kohtaan ovat Vuoden Toimisto 2023- ja Vuoden Toimisto 2022 -voitto Digitoimistot-kategoriassa.
Nyt mahdollisuus päästä OSG Agencyn mahtavaan joukkoon mukaan junior tuotanto-AD:ksi/graafikoksi. Pääasiallisiin työtehtäviisi kuuluvat mm. bannereiden työstäminen (HTML), animointi sekä erilaisten graafisten materiaalien työstäminen.
Toivomme, että sinulla olisi jo kokemusta joko digimarkkinoinnin ja/tai graafisen suunnittelun saralta. Sinulta toivotaan itsenäistä työotetta ja sitä, että kannat vastuusi työtehtävistäsi. Apua saa ja pitää pyytää, ja sitä on saatavissa OSG:n huipputiimiltä. Eli olet tiimipelaaja ja tahdot tehdä töitä tiimissä. Työtä tehdään paljon etänä, mutta voit myös tehdä sitä Helsingin toimistolla.
Pulp Agency Oy on 1 Suomen kokeneimmista tapahtumatoimistoista. He yhdistävät senioritason ymmärryksen, toiminallisen ja tuotannollisen ketteryyden sekä teknisen osaamisen. He luovat ideoita, joita he tuottavat kasvutarinoiksi eri kohtaamispisteisiin niin fyysisissä kuin virtuaalisissa ympäristöissä.
Haluatko sinä olla seuraava ”Pulpilainen” ja päästä osaksi heidän huippu tiimiänsä?
Tiimissä on tarjolla sinulle monipuolisia työtehtäviä graafisessa suunnittelussa ja tuotannossa, sekä video post tuotannossa. Tehtäviäsi ovat mm. graafisten materiaalien suunnittelu ja tuotanto pääsuunnittelijan alaisuudessa sekä erinäiset video- ja studiotuotantoihin liittyvät tehtävät.
Pulpilla töitä tehdään heidän toimistollaan Lauttasaaressa, mutta myös etäpäivät ovat mahdollisia.
PUR on kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin ja ekologiseen elämäntyyliin keskittyvä myymäläkonsepti, johon kuuluu kivijalkakauppa Helsingin keskustassa sekä verkkokauppa. Valikoima koostuu huolella kuratoidusta valikoimasta luonnollisia ja toimiviksi todettuja tuotteita terveyteen ja hyvään oloon. PUR on enemmän kuin pelkkä kauppa, olemme kohtaamispaikka, terveydestä ja hyvinvoinnista sisältöjä luova media ja samanhenkisten, hyvinvoinnista ja ekologisuudesta kiinnostuneiden "PURistien" yhteisö, joka täyttää vuonna 2023 10 vuotta ja jatkaa kasvutarinaansa rinta rottingilla.
Nyt tässä mahtavassa porukassa tarjolla paikka monipuoliseen markkinointikoordinaattorin tehtävään. Pääasiallisia tehtäviäsi ovat mm. markkinointitoimenpiteiden suunnittelu, toteuttaminen ja kehittäminen, verkkokaupan ja liiketoiminnan kehittäminen web-analytiikan pohjalta, sosiaalisen median kanavien hallinta ja sisällöntuottaminen, uutiskirjesisältöjen tuottaminen sekä verkkokaupan sisältöjen päivitys ja hakukoneoptimointi.
Jos sinulta löytyy organisaatiokykyä ja pystyt itsenäiseen työskentelyyn tämä voi olla paikkasi. Luovasta ajattelusta ja visuaalisesta silmästäkään ei ole haittaa. Työtä tehdään etänä mutta pääset myös työskentelemään PURin toimistolla Helsingin ydinkeskustassa.
Studeo kustantaa sähköisiä oppimateriaaleja ja kehittää omaa ohjelmistoaan tukemaan parempaa oppimista ja opetusalan digitalisaatiota. Olemme suomalainen nopeasti kasvava kasvuyritys. Kasvumme tueksi haemme nyt markkinointikoordinaattoria tai -assistenttia vahvistamaan markkinointitiimiämme.
Markkinointikoordinaattorina tai -assistenttina työskentelet Studeon markkinointipäällikön ohjauksessa.
Työtehtäviisi kuuluu mm. markkinointiviestien latomista ja lähettämistä sähköposti- ja some-alustoilla, markkinointisisältöjen tuotannon koordinointia, kyselytutkimuksissa avustamista ja hallinnollisia tehtäviä, esimerkiksi markkinointituotetilausten valvomista ja toimituksia.
Toivomme sinulta jonkinasteista aikaisempaa kokemusta markkinointiviestinnän työkalujen käytöstä. Alan koulutuksesta on työtehtävissä apua. Toimit työtehtävissäsi osana tiimiä, mutta sinulta odotetaan hyvää kykyä toimia itsenäisesti ja organisoida sekä omaa, että muiden työtä. Tärkein ominaisuutesi on innostua oppimaan uutta! Studeo tarjoaa sinulle hyvän mahdollisuuden kehittyä ja kasvaa yrityksen mukana.
Työtehtäviä suoritetaan sekä etänä, että Studeon toimitiloissa Helsingin keskustassa Kampissa.
Ääni- ja e-kirjapalvelu Storytel harjoittaa omaa kustannustoimintaa sisäisen Storyside-kustantamonsa kautta. Storyside kustantaa huippuluokan tarinoita ennen kaikkea jännityksen, romantiikan, tositarinoiden sekä lastenkirjojen alueilla. Kustannuspäätöksiä ohjaavat asiakastarpeet ja äänikirjamuodon uudet mahdollisuudet.
Nyt sinulla on mahdollisuus päästä Storysiden kansainväliseen porukkaan työskentelemään digikustantamisen parissa!
Pääasialliseen työnkuvaasi kuuluvat kustannustoimituksen avustavat tehtävät julkaisuprosessin eri vaiheissa. Työtehtäviäsi ovat mm. e-kirjojen tekstien muokkaus oikeaan formaattiin, julkaisujen metatiedoista huolehtiminen, kirjojen markkinointitekstien työstäminen, erilaisten dokumenttien tuottaminen (kuten ääntämisohjeet äänikirjojen lukijoille), käännösjulkaisujen kansien lokalisointi suomen kielelle sekä kirjojen skannaus digimuotoon.
Tämä työ on sinua varten, jos olet kiinnostunut kustannusalasta, osaat kirjoittaa oikeaoppista suomen kieltä ja sinulla on tarkka työote. Hyvät tietotekniset taidot sekä kyky omaksua nopeasti erilaisten ohjelmien ja laitteiden käyttö ovat niin ikään eduksi. Tässä tehtävässä on mahdollisuus päästä oppimaan paljon uusia asioita ja kehittymään kustannusalalla. Työtä tehdään Storytelin toimistossa Sörnäisissä sekä etänä sopimuksen mukaan. Työkielinä ovat suomi ja englanti.
Aqva Finland on kotitalouksien vedenpuhdistuksen ykkönen Suomessa. Heidän toimintansa lähtökohtana on aina tutkittu ja tarkkaan analysoitu tieto. Heidän omassa laboratoriossamme tehtävien analyysien pohjalta he osaavat valmistaa ja suositella joka kotiin sopivat ja todistetusti toimivat AQVA-tuotteet.
Nyt Aqvan markkinointi/verkkokauppa tiimissä olisi paikka sisällöntuottajalle. Pääasiallinen tehtäväsi on kirjoittaa hyvää suomenkielistä tekstiä Aqvan tuotteista heidän verkkokauppaansa sekä heidän sosiaalisen median kanaviin (Facebook, Instagram, LinkedIn). Sinulle on etua, jos sinulla on sosiaalisen median kanavien tuntemusta. Tehtävässä pääset myös kuvamaan Aqvan tuotteita verkkokauppaan, eli valokuvaustaito tai kiinnostus siihen on sinulle plussaa.
Olet luova kirjoittaja ja pystyt suunnittelemaan ja tuottamaan sisältöideoita. Tässä tehtävässä pääset kehittymään. Työtä tehdään Aqva Finlandin toimistolla Hermannissa, mutta myös etätyöt ovat mahdollisia.
At Visual Components, we are building 3D simulation tools to plan factories and optimize production lines. We believe that 3D simulation is the future of planning, and we want to make it easily accessible. With solutions for manufacturing design, sales, and application development, our software is trusted by hundreds of organizations worldwide. We are headquartered in Espoo, Finland, but we have offices in the US and Germany, along with a global partner network of partners and resellers. Our team is multinational - we have people from over 19 countries, and we speak at least twelve languages!
We are now looking for a Marketing Trainee to help our international growth. We’re looking for a doer, who wants to make a difference in production digital transformation and to be part of the Visual Components´ fun, passionate and international global marketing team in Espoo, Finland.
You will make an impact by
JS Nicca on kampaamoalan tuotteiden tukkuliike, jolla on myös useita verkkokauppoja sekä kampaamoalan ammattilaisille että kuluttajille. Heillä on myös Espoon Olarissa, Isoa Omenaa vastapäätä Länsiväylän toisella puolella toimisto ja oma myymälä.
Nyt tarjolla verkkokauppakoordinaattorin monipuolinen tehtävä Niccan tiimissä.
Pääasiallisia tehtäviäsi on verkkokaupan ylläpitoon ja päivittämiseen liittyvät tehtävät. Pääset työssäsi tekemään tuotteiden kuvauksia verkkokauppaan ja kääntämään niitä englannista suomen kieleen. Sinun visuaalisia ideoitasi myös kaivataan sekä verkkokauppaan, että myymälän somistukseenkin.Lisäksi pääsettekemään tiivistä yhteistyötä markkinointitoimiston kanssa.
Tässä tehtävässä sinulla on mahdollisuus kasvaa verkkokauppaosaajaksi. Eduksi katsotaan, mikäli sinulla on aiempaa työtaustaa kampaamoalalta.Työtä tehdään pääsääntöisesti Niccan toimistolla Espoossa.
E.Ahlström Oy on ravintola-alan ammattilaisia palveleva tukkukauppa, maahantuoja ja palvelumuotoilutalo, josta löytyy ammattikeittiöiden pienvälineet, kattaustarvikkeet, ravintolakalusteet, somisteet ja työvaatteet – käytännössä lähes kaikki mitä HoReCa-alan yritykset tarvitsevat. Ravintola-alan ammattilaisten verkkokaupan lisäksi E. Ahlströmiltä löytyy myös verkkokauppa kuluttaja-asiakkaille.
Tarjolla monipuolinen koordinaattorin tehtävä E.Ahlströmin digitiimissä. Tehtäviäsi ovat mm. verkkokaupan tuotetietojen päivittäminen, tuotetietoihin sisältöjen kirjoittamista sekä kääntämistä englannista suomen kieleen, osallistuminen sosiaalisen median markkinointiin ja sen analysointiin sekä muut markkinointiin liittyvät tehtävät.
Olet luonteeltasi reipas, oma-aloitteinen ja kannat vastuun tehtävistäsi. Haluat oppia uutta ja kehittyä monipuolisissa markkinoinnin ja verkkokaupan tehtävissä. Työtä tehdään pääsääntöisesti E.Ahlströmin Creative Studiolla Vallilassa, mutta etätyöskentely on mahdollista.
Cronvall is a fast-growing B2B marketplace on a mission to make it easy to buy industrial products. The sector is predominantly transacted offline with big inefficiencies and Cronvall will lead the industry’s shift to online through advanced technology and unrivalled customer experience. The company has been around a few years, is profitable and growing (~50% CAGR).
Now you have great opportunity to join Cronvall’s Marketing Team.
Your main tasks as a Digital Marketing Specalist are:
We hope that you are result oriented team player, who is enthusiastic and have “can do” attitude. We hope that you have excellent communication and collaboration skills in English and Finnish (also Germany highly appreciated). Video or photo editing and production skills are plus for you.
You will be working in Cronvall’s office in Annankatu. Remote working days are also possible.
Nostemedia on vuonna 2014 perustettu, vahvassa kasvussa oleva digitaalista markkinointia tarjoava yritys. Haluamme auttaa yrityksiä tekemään omaa markkinointiansa vastuullisesti, vaikuttavasti ja menestyksekkäästi. Tarjoamme kattavasti erilaisia mainosmahdollisuuksia yli 90 kumppanimediassa, joissa mainostaja tavoittaa oikean kohderyhmän tehokkaasti. Tavoitamme yli 3,5 miljoonaa suomalaista viikoittain monipuolisessa mediaympäristössä, kuten Liiga.fi, Hidastaelamaa.fi ja Vau.fi. Katso lisää medioistamme täältä.
Nostemedian laajennettuun työ-perheeseen kuuluu tällä hetkellä yhteensä 21 lasta, 8 karvaisempaa koira-lasta ja 5 oman arvonsa tuntevaa kissaa. Tämän vuoksi onkin erityisen arvokasta, että meillä on toisemme sujuvan arjen tukena. Vaikka teemmekin pääosin etämoodissa töitä ja välillä palavereihin osallistutaan saunan lauteilta perhettä paossa, niin yhteisöllisyys on meille tärkeä arvo. Pyrimme tapaamaan toisiamme myös muun kuin työn merkeissä, esimerkiksi laavulla kahvitellen tai vaikkapa hiihtoladulla.
Nyt tarjolla kampanjakoordinaattorin rooli missä pääset osaksi Nostemedian operatiivista tiimiä.
Pääasiallisia työtehtäviäsi ovat:
Suomen kielen lisäksi sinulta vaaditaan vähintään perustason englannin osaamista, jotta pystyt kommunikoimaan myös kansainvälisten asiakkaiden kanssa. Digi-Sanaston kyllä opit sitten työssäsi.
Tehtävässä pärjäät hyvin, jos on asenne kohdallaan ja tahdot oppia monipuolisia työtehtäviä.Työtä tehdään hybridimallilla, perehdytysaika lähityöskentelynä Nostemedian toimistossa Ruoholahdenkadulla.
NL Acoustics on nopeasti kasvava teknologiayritys. Heidän ratkaisunsa ovat vallankumouksellisia, ja he kehittävät jatkuvasti uusia tuotteita. Muutamassa vuodessa he ovat kasvaneet kahden hengen yrityksestä n. 50 henkilöä työllistäväksi yritykseksi, ja kasvu vain kiihtyy. Heinäkuussa 2022 Teledyne Flir osti enemmistön NL Acousticsista ja he ovat nyt osa maailman johtavaa elektronisten ratkaisujen tarjoajaa.
NL Acousticsin kasvaessa nopeasti ja he etsivät tiimiin uutta osaajaa. Oletko sinä heidän uusi JUNIOR SALES ASSISTANT?
Tulet toimimaan osana heidän myyntitiimiänsä varmistaen asiakkaiden laadukkaan palvelun. Tehtävässäsi pääset tekemisiin ainakin näiden asioiden kanssa
Sinulta odotetaan halua toimia myynnin tukiroolissa ja mahdollisesti myös jo jonkun verran kokemusta vastaavasta roolista tai asiakaspalvelusta. Monet asioista oppii tekemällä, mutta halu niiden opetteluun on oltava. Työhösi saat täyden tuen henkilöiltä, jotka ovat vastanneet tehtävistä aiemmin, joten et jää yksin.
Koska NL Acoustics on kansainvälinen yritys, erinomainen englannin kielitaito, sekä suullisesti että kirjallisesti, on välttämätöntä. Tässä tehtävässä tarvitaan myös suomen kielen taitoa. Tässä roolissa tehdään vahvaa yhteistyötä monien ihmisten kanssa, sekä yrityksen sisällä että sidosryhmissä. Työtehtävät vaativat tarkkuutta ja systemaattista otetta.
Nyt tarjolla sinulle mahdollisuus kasvaa rooliisi tekemällä ja oppimalla eikä oleteta, että osaat jo kaiken.
NL Acousticsin kulttuuri on avoin, innostunut ja ystävällinen. Työtä tehdään hybridimallilla joko NL Acousticsin toimistolla Pitäjänmäessä tai etänä.
Ohjelman kokonaiskesto on noin neljä kuukautta (80 arkipäivää). Ohjelma sisältää alan asiantuntijoiden pitämiä lähikoulutuspäiviä (noin 20 päivää), itsenäistä etäopiskelua sekä työskentelyä yhteistyöyrityksen käytännön työtehtävissä.
Koulutuksen pääteemat:
Adobe Creative Cloud – uudet ominaisuudet
Photoshop perusteet
Adobe Illustrator perusteet
InDesign perusteet
Premiere Pro videoeditoinnin perusteet
Sisältömarkkinointi ja sisällöntuotanto
Somemarkkinointi ja -mainonta
Valinnaisia markkinoinnin teemoja: mm. Adobe-työkalujen syventävät koulutukset, Google Analytics, Google Ads, Canva, mainonta (Facebook, Instagram, TikTok)
Modernien työelämätaitojen kehittäminen
Koulutuksen aloitus- ja päätöstilaisuudet
Pääkouluttajana Adoben virallinen koulutuskumppani Corellia. Koulutus toteutetaan lähi- ja onlinekoulutuksena pääkaupunkiseudulla suomeksi.
Vuonna 1928 perustettu Pohjoismaiden suurin käsityölankojen valmistaja Novita Oy oli verkkokaupan uudistusprojektin kynnyksellä,...
Suomen Voitelukauppa Oy löysi sopivan työntekijän Adobe Marketing Talent RekryKoulutuksen kautta, joka toteutettiin yhteistyössä...
Monessa yrityksessä painitaan osaajien puutteen parissa: tiedetään, mitä osaamista liiketoiminta kaipaa, mutta sitä ei...