Novita löysi osaajan verkkokauppa-alustan uudistuksesta syntyneeseen tehtävään
Vuonna 1928 perustettu Pohjoismaiden suurin käsityölankojen valmistaja Novita Oy oli verkkokaupan uudistusprojektin kynnyksellä,...
Helsinki
Haku päättyy 27.9.2021
Haluatko pätevöityä verkkokaupan tai digimarkkinoinnin osaajaksi? Haetko seuraavaa urasteppiä ja mahdollisuutta kouluttautua osaajaksi, joiden kysyntä on kasvava?
Digitalisaation myötä liiketoiminnot ovat siirtyneet yhä enemmän verkkopalveluihin ja -kauppoihin. Osaavista verkkokaupan ja digimarkkinoinnin ammattilaisista on pula ja koulutammekin uusia osaajia Kanta-Hämeen yritysten tarpeisiin syksyllä alkavan RekryKoulutuksen kautta!
Osaajia etsitään sekä verkkokaupan, että digimarkkinoinnin tehtäviin. Koulutusohjelman kautta voit kehittyä työskentelemään mm. verkkokaupan asiakaspalvelussa, valikoimahallinnassa, sisällöntuotannossa tai kehitystehtävissä. Tämän lisäksi yritykset etsivät monipuolisia digimarkkinoinnin osaajia, eli koulutuksen kautta voit työllistyä mm. markkinointikoordinoinnin, digimarkkinoinnin, kasvumarkkinoinnin tai sisältömarkkinoinnin tehtäviin.
Viiden kuukauden RekryKoulutuksen aikana saat työskentelyäsi tukevaa täydennyskoulutusta verkkokaupan ja digimarkkinoinnin teemoista. Koulutuspäivät ovat osittain räätälöitävissä, eli pystyt kehittymään juuri niistä teemoista, joista kaipaat lisää osaamista. Sinun ei siis tarvitse olla vielä valmis osaaja, vaan kehityt näihin tehtäviin koulutuksien ja yrityksessä perehtymisen kautta.
Ohjelma on väyläsi työllistyä uusiin tehtäviin ja kouluttautua osaajaksi, joiden kysyntä on kova!
Lue kuinka Laura Mustonen siirtyi myynnistä markkinoinnin tehtäviin ja kuinka Tytti Johanna Himanen löysi uuden urasuunnan koulutusohjelman kautta.
Hämeenlinnan alueen yritykset etsivät uusia osaajia tavoitteenaan rekrytoida valittu henkilö ohjelman päättyessä.
Tällä hetkellä mm. seuraavat asiakkaamme hakevat uusia osaajia:
Koulutusohjelma kesto on 5 kk (100 arkipäivää) ja ohjelma sisältää yrityksessä työskentelyn lisäksi 23 kontaktikoulutuspäivää sekä itsenäistä opiskelua. Koulutus toteutetaan online-koulutuksena suomeksi.
Alla esiteltyä koulutuskokonaisuuden pääteemat:
Verkkokaupan perustaminen ja ylläpito
Digitaalinen markkinointi
Työnhaku- ja uravalmennus
Yritykset etsivät henkilöitä, joilla on aitoa motivaatiota kehittää osaamistaan ja toimia verkkokaupan tai digimarkkinoinnin tehtävissä. Tärkeintä on asenne ja motivaatio, mutta kaikki aiempi kokemus markkinoinnista, asiakaspalvelusta ja verkkokaupoista on hyödyksi. Osaamisesi voit olla saanut joko koulutuksen, työkokemuksen tai harrastuneisuuden kautta.
Yritykset etsivät markkinoinnista kiinnostuneita henkilöitä, jotka täydennyskoulutuksen avulla ymmärtävät digitaalisia työkaluja ja teknologioita, joita hyödyntää nykyajan markkinoinnissa. Osaajatarpeita on sekä verkkokauppayrityksissä, että muissa yrityksissä. Riippuen taustastasi ja yritysten tarpeista voit kehittyä esimerkiksi digimarkkinoinnin, sisällöntuotannon tai sisältömarkkinoinnin, visuaalisen markkinoinnin, somemarkkinoinnin tai markkinoinnin automaation ja inbound-markkinoinnin tehtäviin.
Tämän lisäksi yritykset etsivät vahvistusta verkkokaupan ylläpitoon, kuten asiakaspalveluun, tilausten käsittelyyn, tuote- sekä valikoimahallintaan sekä sisällöntuotantoon. Osa yrityksistä on lanseeraamassa omaa verkkokauppaansa, ja etsivät kehittämisosaamista näihin tehtäviin.
Voit hakea mukaan, mikäli olet tällä hetkellä työtön, työttömyysuhan alainen tai lomautettuna. Voit hakea ohjelmaan myös, mikäli määräaikainen työsuhteesi on päättymässä ennen ohjelman alkua. Ohjelman on suunnattu ensisijaisesti Kanta-Hämeen alueen työnhakijoille.
Hakuprosessi tiivistettynä:
Haku päättyy 11.10., mutta haethan mukaan välittömästi, sillä esittelemme hakijoita yrityksille jo hakuajan aikana.
Yritykset haastattelevat soveltuviksi näkemänsä ehdokkaat ja ohjelma alkaa, kun yritys on valinnut itselleen osaajan, ja hakija hyväksyy kyseisen paikan. Ohjelma alkaa lokakuussa ja sisältää lomajakson 27.-31.12.2021.
Tytti Johanna Himanen | Kasvumarkkinoija, Palveluna
Tero Käppi | Myyntipäällikkö, Laurell
Johanna Iho | Marketing Manager, Lahti Precision
Vuonna 1928 perustettu Pohjoismaiden suurin käsityölankojen valmistaja Novita Oy oli verkkokaupan uudistusprojektin kynnyksellä,...
Tytti Johanna Himanen alkoi etsiä uutta suuntaa ja erilaisia koulutusmahdollisuuksia jäädessään pois markkinointisuunnittelijan...
Suomen Voitelukauppa Oy löysi sopivan työntekijän Adobe Marketing Talent RekryKoulutuksen kautta, joka toteutettiin yhteistyössä...