Skip to content

Modernin Markkinoinnin & Myynnin osaajia

Uusimaa

Haku on päättynyt

Etsitkö töitä markkinoinnin parista? Tai haluaisitko oppia hyödyntämään digitaalisia kanavia myynnissä ja asiakkuudenhallinnassa? Kasva uuteen työhön rekrytoivan koulutusohjelman kautta! Hae mukaan nyt ja aloita työt lokakuussa.

Tutustu avoimiin tehtäviin

Kasvata osaamistasi ja nappaa uusi työpaikka

Modernin Markkinoinnin ja Myynnin RekryKoulutus tarjoaa monipuolisia urapolkuja markkinoinnin sekä myynnin ja asiakkuuksien tehtävistä kiinnostuneille työnhakijoille. Koulutusohjelman avulla päivität osaamistasi vastaamaan rekrytoivien yritysten tarpeita sekä saat aidon mahdollisuuden työllistyä osaamistasi vastaaviin tehtäviin.

4,5 kuukautta kestävän koulutusohjelman aikana työskentelet täysipäiväisesti yrityksen määrittelemissä tehtävissä ja osallistut asiantuntijoiden pitämään koulutukseen. Asiantuntijakoulutus tukee sinua työtehtävissäsi ja antaa sinulle hyvät edellytykset menestyä tehtävässä. Ohjelma antaa sinulle aikaa kasvaa tehtävään, joten sinun ei tarvitse olla valmis osaaja!

4 syytä hakea mukaan rekrytoivaan koulutusohjelmaan >>

Koulutusohjelma tarjoaa uramahdollisuuksia erilaisissa markkinoinnin ja myynnin tehtävissä. Yritykset etsivät henkilöitä, joilla on aito motivaatio kehittää osaamistaan ja ennen kaikkea työllistyä. Osaamiskriteerit vaihtelevat rekrytoivien yritysten tarpeiden mukaan, joten voit hakea mukaan monenlaisella taustalla. Yritysten tavoitteena on rekrytoida valittu osaaja koulutusohjelman jälkeen.

Päivitämme sivuja uusien tarpeiden syntyessä. Huomioithan, että kaikkien yritysten tarpeet eivät ole julkisesti näkyvillä. Näin ollen mukaan kannattaa hakea, vaikka alla olevista tehtävistä ei tällä hetkellä löytyisi juuri sinulle sopivaa roolia. 

A2B tarjoaa asiakkailleen aidosti ilmastoystävälliset ja lähipäästöttömät kuljetuspalvelut. A2B:n koko kalusto toimii uusiutuvilla polttoaineilla: kotimaisella jätteistä tehdyllä biokaasulla ja tuulivoimalla tuotetulla sähköllä. Käytössämme on yhteensä 60 kpl useita malleja eri kokoisia paketti- ja kuorma-autoja. Toimimme pääkaupunkiseudulla ja ajamme päivittäin myös muualle eteläisen Suomen alueelle. Olemme erikoistuneet mm. elintarvikekuljetuksiin.

Digital Marketing Specialistina työtehtäviäsi ovat:

  • Google-kampanjat
  • nettisivujen päivitys ja kehitys
  • markkinointikampanjat
  • myynnin edistäminen
  • some-markkinointi 


Hakijalta toivomme:

  • osaamista sosiaalisen median käytöstä ja hallinnasta
  • digitaalisen markkinoinnin kaikki osaaminen on eduksi, mutta ei välttämätöntä
  • Wordpress-osaaminen katsotaan eduksi
  • myyntihenkisyyttä 

 

Tarjoamme mahdollisuuden jatkaa töitä digitaalisen markkinoinnin ja esim. henkilökohtaisen myyntityön parissa.

Haetaan asiantuntijamyyjää kasvamaan parhaaksi versioksi itsestään 

Eräs asiakkaamme kertoi valinneensa meidät, koska olimme uskottavin toimija sekä luovissa sisällöissä että analyyttisen teknologian ja markkinointiautomaation hallinnassa.  

Se kuulosti hyvältä. Sillä juuri tätä haluamme olla. Sekä luovia että analyyttisiä. Kykenemme operoimaan uskottavasti brändin rakentamisen, sisältöjen ja markkinointiviestinnän parissa sekä toisaalta digitaalisten mahdollisuuksien, analyyttisen datan hyödyntämisen ja markkinointiteknologioiden parissa. Näin asiakkaamme saavat kaiken tarvitsemansa modernin markkinoinnin toteuttamiseksi yhdeltä luukulta - ja siten, että toimenpiteet kumuloivat toisillensa eivätkä harota eri suuntiin.  

Nyt haemme timanttiseen porukkaamme asiantuntijamyyjää löytämään meille uusia innostavia asiakassuhteita. Työ pitää sisällään mm. prospektointia, liidigenerointia, liidikvalifiointia, tarjousneuvotteluita ja yhteistyötä markkinoinnin kanssa. 

 

Saattaisit olla yksi meistä, jos sinulla on:

 

  • halu ja kyky tavoitteelliseen tekemiseen
  • kyky käydä konsultatiivista keskustelua markkinoinnin ja myynnin roolista osana liiketoimintaa
  • kyky tarjota näkemyksiä markkinoinnin ja myynnin kehittämiseksi
  • kyky ymmärtää lukuja ja seurata ja johtaa omaa tekemistä lukujen kautta
  • ymmärrys siitä, että tulokset eivät tapahdu taikatempuilla vaan systematiikan ja kurinalaisen perustekemisen kautta
  • halu jakaa arvomme: kasvu, rohkeus ja usko hyvään
  • halu kehittyä parhaaksi versioksi itsestä
  • halu liittyä osaksi innostavaa ja innostuvaa porukkaa
  • ratkaisuhakuinen asenne
  • energinen meininki
  • ympärilläsi ihmisiä, jotka tykkäävät sinusta, koska olet rehti, positiivinen ja valoisa tyyppi - ja samoista syistä tykkäät myös itse itsestäsi!

 

 

Mitä voit odottaa meiltä? 

  • Rehtiä ja positiivista otetta työntekoon
  • Tekemisen meininkiä
  • Joukon huipputyyppejä arkipäiviesi innostajiksi ja ammatillisen kehittymisesi katalyyteiksi
  • Nykyaikaiset työkalut
  • Joustavat etä-/lähityön mallit


Olemme markkinoinnin ammattilaisia - visualisteja, konseptoijia, käyttöliittymäsuunnittelijoita, copywritereita, kirjoittajia, devaajia, strategeja, proikkareita ja sateentekijöitä, joita ajaa eteenpäin halu ja rohkeus kasvaa, palo tehdä asioita paremmin. Meille on tärkeää olla luovia, rohkeita, analyyttisia, ratkaisuhakuisia ja aikaansaavia. Ja meille on tärkeää, että porukka voi hyvin. Satsaamme hyvinvointiimme ja siihen, että tiellämme on mahdollisimman vähän asioita, jotka hankaloittavat elämää.  
 
Meillä on etuoikeus tehdä töitä fiksujen ja rohkeiden asiakkaiden kanssa. Ollaan saatu tehdä yhteistyötä autojen, hotellien, lehmien, raflojen, avaruussatelliittien, IT:n, kosmetiikan, päivittäistavarakaupan, rekkojen, lentokoneiden, lukkojen, huoltoasemien, klassisen musiikin, rakentamisen, koulujen, kotien ja tanssin parissa. Saamme tehdä innostavia ja haastavia keissejä. Opimme ja tulemme viisaammiksi.  
 
Konseptimme ja toimintamallimme on hioutunut ajan mittaan timanttiseksi. Tiedämme mitä teemme, ja miten sen teemme. On innostavaa pystyä viemään asiakkaidemme markkinoinnin ja myynnin toimintamallia eteenpäin ja auttaa heitä menestymään entistä paremmin. Työllämme on tarkoitus ja merkitys. On yhteinen etumme, että suomalaiset yritykset menestyvät ja vievät Suomea eteenpäin 

Darepro tunnetaan parhaiten kansainvälisten urheilustadionien sekä areenoiden LED-videonäytöistä ja tulostaulujärjestelmistä. Toimitamme kaiken kokoiset ja muotoiset LED-videoseinät ja tulostaulujärjestelmät sisä- ja ulkokäyttöön. Lisäksi olemme tehneet lukuisia LED-näyttökokonaisuuksia kauppakeskuksiin ja julkisiin tiloihin. 

  • Tehtäviisi kuuluu Darepron innovatiivisten ja laadukkaiden LED-näyttöjen ja näyttöjärjestelmien myynti kotimaassa (urheilupaikat, ulkomainonta, kauppaketjut).
  • Pääset osallistumaan projektien toteuttamiseen projektipäällikön tukena.
  • Pääset tekemään myös uusasiakashankintaa kokeneiden kollegoiden tukemana.


Kokemus B2B-myynnistä ja digital-signage-järjestelmistä on eduksi, mutta ei välttämätön. Tarjoamme mielenkiintoisen ja monipuolisen työtehtävän sekä mahdollisuuden kehittää itseäsi ja vaikuttaa vastuualueesi sisältöön.

Editor Helsinki on sisältömarkkinoinnin luotettava konkari, joka tarjoilee sisältöjä oikeassa ympäristössä ja hyvässä seurassa. Suunnittelemme ja toteutamme niin yrityspäättäjille kuin kuluttajillekin suunnattua vaikuttavaa, merkityksellistä ja kiinnostavaa sisältöä. Kokoamme printtiin ja digitaalisiin kanaviin alan kirkkaimmat asiantuntijat ja rohkeimmat edelläkävijät. Vuonna 2023 keskitymme yhä vahvemmin vastuullisuuskysymyksiin. Olemme pohjoismaisen yritysvastuuverkosto FIBSin jäsen. 

Haemme projektipäällikköä digitaalisen projektimyynnin kehittämiseen. Tehtävänä on konseptoida yhdessä Editor Helsingin henkilöstön kanssa digitaalinen näkyvyysratkaisu potentiaalisille kumppaneillemme, hyödyntäen mm. sosiaalisen median kanavia ja Sanoman digitaalista ympäristöä. Työ sisältää myös tuotteen kaupallistamista ja myyntiä. 

Henkilön valinnassa katsomme hyödyksi aikaisemmat projektit digitaalisessa markkinoinnissa, myynnissä ja kehittämisessä. Digitaalisen markkinoinnin koulutus,  sosiaalisen median ja hakusanamarkkinoinnin osaaminen ovat avain-asemassa. Henkilöltä odotamme omatoimista asennetta työntekemiseen.

GoByBike on yksi Suomen nopeimmin kasvavista yrityksistä ja johtava työsuhdepyöräetupalvelujen tarjoaja. Toimintamme on jatkuvasti voimakkaassa kasvussa ja etsimme nyt motivoitunutta ja tavoitteellista B2B-myyjää liittymää osaksi kasvutarinaamme. Yritysasiakkainamme on jo yli 2000 suomalaista työnantajaa, joista yli 900 on liittynyt pelkästään tämän vuoden aikana. 

Tulet olemaan osana myyntitiimiä, jonka vastuulla on kasvattaa liiketoimintaamme. Tehtäviin kuuluu liidien hoitamien, yritysasiakkaiden kontaktointi, asiakastapaamiset ja asiakassuhteiden ylläpito. Myyntitehtävissämme pääset osaksi energistä ja vauhdikasta tiimiä. Pääset konkreettisesti vaikuttamaan yrityksen kasvuun ja aktiivisesti osallistumaan voimakkaasti kasvavan yrityksen myynnin ja markkinoinnin kehitystehtäviin. 

Vauhdikas ja monipuolinen myyntityö vaatii kykyä omaksua uusia asioita nopeasti, ja tehtävässä menestyminen edellyttää erinomaisia vuorovaikutustaitoja, tavoitteellisuutta ja halua oppia uutta. Aikaisempi kokemus B2B-myyntityöstä katsotaan eduksi. Tärkeintä on kuitenkin, että haluat kehittyä myyjänä, pidät ihmisten kanssa toimimisesta, olet oma aloitteinen ja ratkaisukeskeinen. Koulutuksesi tai työkokemuksesi voi olla monipuolisesti usealta eri alalta.

Hopkins Oy on nopeasti ja kannattavasti kasvanut digimarkkinoinnin konsulttiyritys, joka työllistää lähes 40 digimarkkinoinnin ammattilaista. Hopkins on oman sektorinsa suurimpia yhtiötä ja tunnettu mm. korkeasta osaamisestaan sekä ihmislähtöisestä työkulttuuristaan.

Office Coordinator -rooli on monipuolinen. Tehtävässä on mahdollista toimia mm. taloushallinnon ja HR:n avustavissa rooleissa. Työ sisältää mm. laskutuksessa ja hankinnoissa avustamista sekä erilaisten seurantojen ylläpitämistä esihenkilöiden ohjauksessa. Myös toimiston hoitaminen kuuluu Office Coordinatorin toimenkuvaan. Office Coordinator auttaa myös palvelutuotannon resurssoinnista vastaavia tuotantodatan hyödyntämisessä esim. raportteja luodessa. HR-tehtäviin kuuluu mm. erilaisten seurantaraporttien ylläpito, avustaminen on-boarding- ja off-boarding-prosessien läpivienneissä sekä vastuu tapahtumien ja tilaisuuksien järjestämisestä. Myös markkinoinnin ja johdon avustaminen on ajoittain tarpeellista.

Tehtävässä korostuvat järjestelmällisyys, huolellisuus ja oma-aloitteisuus. Kokemus vastaavista tehtävistä on etu, mutta ei välttämättömyys. Avoin, utelias ja rohkea luonne auttaa tehtävässä. Työtä tehdään sekä etänä että viihtyisällä toimistolla Helsingin Kampissa. Omien taitojen ja yrityksen kasvaessa on urasuunnittelun kautta mahdollista löytää itselle ammatillista kasvua myös Hopkinsin sisältä.

Me Kids Factoryllä nähdään tapahtumat naurun ja riemun tuojana. Voisitko sinä auttaa meitä levittämään tätä ilosanomaa? Pidätkö työyhteisöstä, jossa ihmiset ovat keskiössä, meininki on energinen ja monta palloa on ilmassa samaan aikaan? Jos resonoi, hae meille Kids Factorylle myynti- ja markkinointikoordinaattoriksi! Olemme Suomen johtava perheille suunnattujen tapahtumien tuotantoyhtiö. Suunnitellemme ja tuotamme vuosittain yli 200 henkilön voimin 150 erilaista tapahtumaa. 

Etsimme jengiimme luovaa, sanavalmista, vahvat vuorovaikutustaidot, paineensietokykyä ja kaupallista-ajattelua omaavaa myynti- ja markkinointikoordinattoria. Työhösi kuuluu Kids Factoryn digitaalisen markkinoinnin sisällöntuotannon suunnittelu ja koordinointi. Lisäksi pääset mukaan tekemään tuotantojemme myyntiä koko sen elinkaarelta aina ideoinnista ja budjetoinnista asiakasyhteyksiin.  

Kokemus tapahtumateollisuuden-alalta on ehdoton plussa, mutta perehdytämme sinut työtehtäviisi ja Naurua ja Riemua -tapaamme tehdä duunia. Työskentelet yhdessä tapahtumatuottajiemme ja tuotannoissa työskentelevien henkilöiden kanssa.  

Kids Factoryn toimintakulttuuri on työntekijöiden mukaan rento, tehokas ja reilu. Kaikkia tsempataan, ja jokaisen duunipanos on aidosti merkityksellinen asiakkaittemme tuotantojen onnistumisen kannalta. Toimimme Office365-ympäristössä, ja toivomme sen perusperiaatteiden olevan sinulle tuttuja. Lisäksi käytämme useita ohjelmistoja, joihin perehdytämme sinut. Kids Factory Studio sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Vallilassa, mutta meillä voit työskennellä joustavasti myös etänä. Olethan valmis työskentelemään tuotannoissamme ajoittain myös viikonloppuisin tuotantojamme päivystävässä kiertävässä roolissa.

KORRES on kreikkalainen apteekkikosmetiikkasarja, joka sai alkunsa Ateenan ensimmäisestä homeopaattisesta apteekista vuonna 1996. Sen perustivat kreikkalainen farmaseutti Giorgos Korres ja kemiantekniikan insinööri Lena Korres, joiden intohimona oli hyödyntää luonnon parhaat raaka-aineet käyttäen viimeisimpiä tieteellisiä menetelmiä. KORRES tarjoaa turvallisia, tehokkaita ja puhtaita luonnon raaka-aineisiin perustuvia tuotteita, jotka tunnetaan ympäri maailman. Heidän arvojaan noudattaen koko tuotantoprosessi on ikuinen kehä; aina siemenestä iholle, ja takaisin.

KORRES Finland (Via MK Oy) etsii ohjelmamme kautta maahantuonnin myynnin ja markkinoinnin assistenttia. Tämä tehtävä on sinulle napakymppi, jos olet kiinnostunut kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alasta.  

Työpäiväsi KORRES Finlandilla ovat harvoin samanlaisia, ja he etsivätkin joukkoon tarmokasta moniosaajaa ahkeralla työotteella ja iloisella asenteella varustettuna.   

Työtehtäviisi kuuluvat mm. 

  • Maahantuonnin monipuoliset työtehtävät 
  • Verkkokaupan ja KORRESin sosiaalisen median kanavien ylläpitäminen 
  • Uutiskirjeiden tekeminen ja markkinoinnin suunnittelu 
  • Koulutukset ja yhteydenpito jälleenmyyjiin  
  • Asiakaspalvelu ja myyntityö 


Tässä tehtävässä pääset vaikuttamaan omaan tehtävänkuvaasi omien kiinnostuksien ja vahvuuksien mukaan. Sinulla pitää olla sujuva suomen ja englannin kielen osaaminen (sekä kirjallinen että suullinen). Työtä tehdään KORRES Finlandin toimistolla Lönnrotinkadulla, etätyöpäivät ei ole mahdollisia.

Koti Puhtaaksi Oy on vuonna 2011 perustettu kasvava, kunnianhimoinen ja nuorekas perheyritys. Tarjoamme kotisiivouspalveluja ja meillä työskentelee jo noin 400 työpaikkaansa tyytyväistä siistijää. Toimimme Uudellamaalla, Pirkanmaalla, Turussa, Jyväskylässä ja Oulussa. 

Käytännössä työpäiväsi koostuu asiakastapaamisista eli suunnittelukäynneistä, jotka asiakashankintatiimimme on varannut kalenteriisi valmiiksi. Yrityksemme ja palvelumme ovat asiakkaalle tuttuja jo valmiiksi. Tehtävänäsi on kartoittaa asiakkaan siivoustarve ja tarjota hänen tilanteeseen paras mahdollinen siivouspalvelu. Suunnittelukäynnin päätteeksi tehdään asiakkaan kanssa siivoussopimus. Kirjaat uuden asiakkaamme tiedot asiakashallintajärjestelmäämme ja varaat heille siivousajat.

Jotta sinäkin viihdyt työssäsi, hallitset tai haluat oppia seuraavat asiat:

  • Ajankäytön hallinta ja itsensä johtaminen ovat avainasemassa. Työjengimme tarjoaa tukea ja turvaa joka tilanteeseen, mutta perehdytyksen jälkeen työskentelet itsenäisesti suunnittelukäynneillä.
  • Työ on asiakaspalveluhenkistä asiakkaiden tapaamista heidän kodeissansa, joten tykkääthän höpötellä uusien ihmisten kanssa 😊  
  • Henkilöautolla ajaminen pääkaupunkiseudulla ei tuota stressiä. B-ajokortti on tässä työssä välttämätön. Tarjoamme työauton käyttöösi.
  • Vaikka työskentelemmekin ahkerasti, on meininkimme rento. Lempiasusteesi ovat toivottavasti siis hymy ja huppari! Huono huumorintaju on vain plussaa!
  • Et välttämättä tarvitse aiempaa kokemusta siivousalalta taikka myynnistä, sillä perehdytämme sinut huolellisesti työhön. Asenne ratkaisee!

 

Ja tämän ansiosta viihdyt meillä varmasti:  

  • Meillä on tutkitusti Suomen paras työperhe! Vietämme välillä vapaa-aikaakin yhdessä 😊
  • Työ tapahtuu maanantaista perjantaihin klo 8-20 välillä. Voit toiveidesi mukaan valita joko aamu- tai iltapainotteisia päiviä.
  • Panostamme työssä viihtymiseen, joten tarjoamme kunnon työvälineet, varusteet sekä auton työpäivien ajaksi.
  • Meillä on kattava perehdytys ja ihan mahtava porukka, joka tukee ja sparraa alun jälkeenkin.
  • PS. Asiakkaamme ovat aivan ihania 🧡

Me Kuusakoskella palautamme arvon jätemateriaaleihin keräämällä ja jalostamalla niistä uusia, arvokkaita raaka-aineita. Olemme yli 100-vuotias kiertotalouden luotettava edelläkävijä, joka sitoutuu palvelemaan asiakkaitaan vakaan perheyrityksen arvojen mukaisesti.

Haemme Kuusakosken viestintä ja markkinointi -tiimiin Digital Marketing Specialistia Espoon Tapiolaan kehittämään ja toteuttamaan markkinointiamme. 

Digital Marketing Specialistina

  • suunnittelet, toteutat ja kehität Kuusakosken monikanavaista markkinointia, hakukoneoptimointia ja analytiikkaa
  • johdat asiakasmarkkinoinnin työkalun valintaa ja käyttöönottoa, ja toimit työkalun pääkäyttäjänä
  • tuotat laadukkaita ja kohdennettuja sisältöjä suomeksi ja englanniksi
  • osallistut ja tuot näkemystä asiakasprofiilien, asiakaspolkujen ja markkinoinnin automaation kehittämiseen
  • keräät ja hyödynnät asiakastietoa liiketoiminnan kehityksen tarpeisiin
  • työskentelet osana pientä ja lämminhenkistä viestintä ja markkinointi -tiimiä, jossa vallitsee vahva, innostunut tekemisen meininki.


Toivomme Sinulta oma-aloitteisuutta, yhteistyötaitoja sekä halua oppia, kehittyä ja pysyä ajan tasalla alati muuttuvassa digimarkkinoinnin maailmassa. Eduksesi on, jos olet kiinnostunut osallistumaan laajasti viestintäosaston eri tehtäviin ja jakamaan omaa osaamistasi muille. 

Työssä on etätyömahdollisuus Kuusakosken etätyöpolitiikan mukaisesti. Tehtävässä raportoit Kuusakosken Communications Manager Laura Oksaselle. 

Louhi on 100 % suomalaisessa omistuksessa oleva kasvava yritys, joka on perustettu vuonna 2005.  Autamme asiakkaitamme näkymään ja toimimaan verkossa tarjoamalla verkkotunnuksia, verkkosivustojen alustoja (webhosting) ja digitaalisen työn tekemisen ratkaisuja. Olemme sekä Googlen että Microsoftin kumppani. Pilvipalvelut ja asiakkaille rakennetut ratkaisut meille tärkeitä kasvun alustoja. Meillä on kaksi liiketoiminta-aluetta: webhosting ja Google-ratkaisuliiketoiminta. Yhtiössämme työskentelee tällä hetkellä 15 ammattilaista. Olemme osa Wintebackwoods Oy konsernia. Verkkosivustojamme ovat www.louhi.fi, www.goodi.fi, www.kotisivupalvelu.fi  

Hakukonenäkyvyyden ollessa keskiössä markkinointistrategiassamme haemme henkilöä, joka osaa asettua ostajapersoonien rooliin, laatia heihin vetoavan sisältösuunnitelman ja ymmärtää tai on innostunut oppimaan SEO:n laajasti liiketoiminnallisista lähtökohdista. Onnistunut tulosten ja alihankinnan seuraaminen ja markkinointitoimenpiteiden vaikuttavuuden arviointi on helpompaa, jos osaat itse tuottaa sisältöä, olet kiinnostunut markkinoinnin analytiikasta (mm. Google Ads, Micro GA4, Google Tag Manager, Active Campaign) ja hallitset taulukkolaskentaa (käytämme Google Workspacea). 

Tehtävässäsi sinua tukee toimitusjohtaja, joka toimii myös esimiehenäsi ja eri työkalujen käytössä kyseisen muut asiansa osaavat Louhen työntekijät. Myös sisällöntuontantoon osallistuu Louhen sisällä useampi henkilö oman osaamisalueensa piiristä. 

Keskeiset vastuualueet

  • Laatia yrityksen SEO-suunnitelma ja vastata sen toteuttamisesta
  • Koordinoida eri markkinoinnin osa-alueiden (digitaalinen mainonta, sosiaalisen median sisällöntuotanto, blogikirjoitukset) alihankintana ostettavia palveluita 

Tehtäviä 

  • Seurata yrityksen verkkosivujen ja sisällön hakukoneoptimointia
  • Koordinoida ja seurata digitaalisen mainonnan (esim. Google Ads, Facebook Ads) toteutusta
  • Koordinoida sosiaalisen median sisällöntuotantoa (esim. Facebook, Instagram, LinkedIn)
  • Koordinoida blogikirjoitusten toteutusta
  • Tuottaa sisältöä itsenäisesti
  • Yhteistyö muiden markkinointitiimin jäsenten ja yhteistyökumppaneiden kanssa 

 

Osaaminen - olemassa oleva tai opeteltava 

  • SEO-ymmärrys eli mitä SEO-pitää sisällään tarkemmin tarkasteltuna (tekninen SEO, sisällöt ja niiden rakenne)
  • Digitaalisen mainonnan yleisymmärrys
  • Sisällöntuotanto - mitkä aiheet vetoavat kohdeyleisöön ja mitä sisällössä pitää olla, jotta se johtaa liiketoiminnalliseen menestykseen - pitkällä (esim. brändin rakennus) ja lyhyellä aikavälillä (Calll-to-action, transaktiot)
  • Ymmärrys eri sosiaalisten medioiden ominaispiirteistä
  • Blogikirjoitusten osaaminen
  • Empaattisuus, jotta osaat asettua ostajapersoonan rooliin
  • Hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot
  • Organisointitaidot
  • Taulukkolaskentaosaaminen - jotta data pysyy hyppysissä 

Ominaisuudet 

Asenne ratkaisee. Jos olet utelias ja oppimishaluinen sekä haluat ymmärtää liiketoimintaa, Louhi on oiva paikka kasvaa markkinoinnin moniottelijaksi ja vetäjäksi. Sisältö on kuningas ja hyvä sisältö vaatii liiketoiminnan ymmärrystä ja suunnittelua - muun voi ostaa paremmilta asiantuntijoilta.  

Olemme suomalainen koulutusalan perheyritys, joka on perustettu vuonna 1977. Yrityksemme toimii koulutusalalla jo neljännessä sukupolvessa. Meidät tunnetaan hyvästä palvelusta, ammattitaitoisista kouluttajista ja monipuolisista opetusmenetelmistä. Perheyrityksessämme toimii neljä kokopäiväistä henkilöä palvellen yritysasiakkaitamme ja freelance-kouluttajiemme yksilöllisiä tarpeita. Toteutamme yrityksille räätälöityjä kieli- ja vuorovaikutuskoulutuksia. Tarjontaamme kuuluvat mm. kielikoulutukset, esiintymistaitokoulutukset, kouluttajakoulutukset, asiakaspalvelukoulutukset ja muut yritysmaailman tarpeisiin suunnitellut vuorovaikutuskoulutukset.   

Etsimme tiimiimme osaavaa ja monipuolista modernin markkinoinnin ja myynnin asiantuntijaa. Pienessä koulutusalan yrityksessämme on tarvetta sinulle, joka osaat itsenäisesti hoitaa erilaisia tehtäviä markkinoinnin ja myynnin sekä visuaalisen ilmeen kehittämisen parissa. Työssä pääset kehittämään yrityksen sosiaalisen median markkinointia sekä kotisivujen ja muun materiaalin visuaalista ilmettä sekä tuottamaan markkinointitekstejä ja uutiskirjeitä. Työ sisältää myös asiakaskontaktointia ja myyntiin sekä asiakaspalveluun liittyviä tehtäviä.  

Pieni ja lämminhenkinen tiimimme työskentelee sekä etänä että Espoon Keilarannassa. Markkinoinnin ja myynnin suunnittelun toteutamme yhdessä koko tiimin voimin, mutta työskentelemme kaikki omalla vastuualueellamme itsenäisesti. Myös markkinoinnin ja myynnin tehtävissä toimivalta toivomme itsenäistä ja oma-aloitteista otetta ja yrittäjähenkisyyttä. Jos sinä tunnet tehtävän omaksesi ja viihdyt pienessä yrityksessä, saatat olla juuri se henkilö, jota kaipaamme osaksi tiimiämme.

Nostemedia on vuonna 2014 perustettu, vahvassa kasvussa oleva, digitaalista markkinointia tarjoava yritys. Olemme osa saksalaista YOC AG -konsernia, jonka vuoksi toimintamme on myös osittain kansainvälistä. Haluamme auttaa yrityksiä tekemään omaa markkinointiaan vastuullisesti, vaikuttavasti ja menestyksekkäästi. Tarjoamme kattavasti erilaisia mainosmahdollisuuksia yli 90 kumppanimediassa, joissa mainostaja tavoittaa oikean kohderyhmän tehokkaasti. Tavoitamme yli 3,5 miljoonaa suomalaista viikoittain monipuolisessa mediaympäristössä, kuten Liiga.fi, Hidastaelamaa.fi ja Vau.fi. Katso lisää medioistamme täältä

Sales Managerin tehtävässä työskentelet asiakasrajapinnassa ja vastuullasi on pääsääntöisesti uusasiakashankinta. Työskentelet osana kenttämyyntitiimiämme, ideoit ja suunnittelet digitaalisia mainos- ja sisältöratkaisuja sekä nykyisille että uusille asiakkaillemme. Käytössäsi on koko Nostemedian tuotevalikoima media- ja mainosratkaisuineen sekä osaavan myyntitiimin tuki. 

Etsimme henkilöä, joka syttyy myynnistä ja asiakastyöstä ja on halukas oppimaan ja kehittymään päästäkseen tavoitteisiinsa. Työ vaatii määrätietoista ja periksiantamatonta asennetta, etkä pelkää tarttua puhelimeen. Meidän tärkein tehtävämme on auttaa asiakkaita menestymään, joten asiakaslähtöisyys ja erinomaiset vuorovaikutustaidot ovat työssäsi välttämättömiä. Edellytämme erinomaista suomen kielen taitoa ja hyvää englannin kielen taitoa.

Toivomme sinulta: 

  • halua oppia ja kehittyä.
  • B2B-myyntikokemusta tai kiinnostusta myyntiin.
  • asiakaspalvelukokemusta ja yhteistyötaitoja.
  • tavoitteellisuutta ja omatoimisuutta.
  • rohkeutta ja sinnikkyyttä.
  • tulosvetoista asennetta työhösi.


Tarjoamme sinulle:

  • rennon ja kannustavan työyhteisön, jossa osaavat kollegat auttavat sinua kehittämään omaa osaamistasi.
  • mahdollisuuden kehittyä ja edetä urallasi digitaalisen mainonnan huippuosaajaksi!
  • viihtyisän toimiston Ruoholahdessa.
  • etätyömahdollisuuden ja joustavan työajan. 


Toimistomme sijaitsee Helsingin sydämessä ja työhön sisältyy liikkumista pääasiassa pääkaupunkiseudulla, mutta mahdollisesti kauempanakin. Teemme myös aktiivisesti etämoodissa töitä.  

Saarni Cloud on suomalainen työelämän ohjelmistokonserni ja SaaS-liiketoiminnan edelläkävijä, jonka palveluita käyttää yli 400 000 ihmistä noin 1 500 asiakasorganisaatiossa. Meitä on tällä hetkellä jo lähes 150 ja työskentelemme monenlaisissa tehtävissä asiakaspalvelusta ohjelmistokehitykseen ja käyttöönottoprojekteista uusasiakashankintaan. Kehitämme digitaalisia ratkaisuja, jotka vapauttavat työaikaa ajattelulle, oppimiselle ja oikeille kohtaamisille. 

Digitaalisen markkinoinnin asiantuntijan tehtäviin kuuluu tiiviissä yhteistyössä markkinointitiimin ja ulkoisten kumppanien kanssa mm: 

  • Kampanjoiden suunnittelu ja toteutus: digitaalisten markkinointikampanjoiden luominen, mukaan lukien verkkomainonta, sisältömarkkinointi ja sähköpostimarkkinointi
  • Kampanjoiden analytiikka ja seuranta
  • Sosiaalisen median kanavien ylläpito
  • SEO ja SEM: verkkosivuston hakukonenäkyvyyden optimointi sekä hakukonemainonnan seuranta ja kehittäminen
  • Sisällöntuotanto, kuten uutiset, asiakastarinat ja blogikirjoitukset 

Mitä toivomme hakijalta: 

  • Halua oppia yrityksen tavoitteiden ja budjetin mukaisten strategioiden ja kampanjoiden luomista  
  • Kiinnostusta tiedon keräämiseen, analysointiin ja käyttää tietoa päätöksenteon perustana
  • Sosiaalisen median osaamista
  • Hyvää kirjallista suomen kielen taitoa, jonka avulla voi luoda monipuolista ja laadukasta markkinointisisältöä
  • Luovuutta ja innovatiivisuutta
  • Taitoa hallita useita projekteja samanaikaisesti
  • Erinomaista kykyä tiimityöskentelyyn 

Mitä me lupaamme: 

  • Mielenkiintoisen ja monipuolisen työnkuvan
  • Asiantuntevan tiimin tuen oppimisessa ja kehittymisessä
  • Inspiroivan työympäristön loistavien kulkuyhteyksien päässä Leppävaaran juna-aseman ja Raide-Jokerin vieressä
  • Henkilöstöedut, kuten lounas- ja virkistysedut, vapaa-ajan tapaturmavakuutus ja työterveyshuolto
  • Hybridityön, jossa osan työstä voi tehdä etänä sovittuina päivinä 

 

Smartblock Oy on suomalainen yritys, joka keskittyy älykkäiden työtilojen suunnitteluun ja valmistukseen omassa tehtaassaan Helsingin Malmilla. Yritys perustettiin vuonna 2015, ja meillä työskentelee 20 alan huippuosaaja aina puusepästä markkinointiin. Meillä on täydellinen hallinta koko tuotantoketjusta, alkaen suunnittelusta ja valmistuksesta myyntiin, asennukseen ja huoltoon saakka. Asiakaskuntamme koostuu sekä julkisista toimijoista että yksityisistä yrityksistä. Vaikka tuotteitamme käytetään laajalti ympäri maailmaa, keskitymme erityisesti kotimarkkinoihimme Suomessa. Viime vuonna kasvumme oli vaikuttavaa: liikevaihtomme nousi 50 % vuodesta 2021 saavuttaen 3,7 miljoonaa euroa. Jatkamme vahvaa kasvun tavoittelua.

Myyntitiimissämme olet keskeisessä roolissa halliten myyntiprosessin jokaisen vaiheen ensimmäisestä yhteydenotosta aina onnistuneeseen toimitukseen. Tällä hetkellä myyntitiimissämme työskentelee neljä asiantuntijaa, ja laajennamme tiimiämme systemaattisesti. Pyrimme moderneihin myyntikäytäntöihin, jotka pohjautuvat vahvaan asiakasymmärrykseen ja tarpeiden huomioimiseen. Työskentelemme pääkonttoriltamme Malmilta käsin, mutta tarjoamme myös etätyömahdollisuuden ja asiakastapaamiset kuuluvat olennaisena osana työhömme. Tärkein toimialueemme on Uusimaa.

Etsimme ennen kaikkea ahkeraa ja systemaattista yksilöä, joka on intohimoisesti kiinnostunut kehittämään itseään ja tuomaan uusia näkökulmia myyntityöhön. Osaat kuunnella asiakkaiden tarpeita ja tarjota heille räätälöityjä ratkaisuja.

SW-TECH Oy on ohjelmistokonsultointiin ja tuotekehitykseen erikoistunut yritys Riihimäeltä. Kehitämme omia ohjelmistotuotteita sekä konsultoimme ohjelmistokehityksen ja laadunvarmistuksen alueella muita yrityksiä. 

Projekti- ja markkinointikoordinaattorin tehtävässä pääset työskentelemään monipuolisesti ohjelmistotuotteen markkinoinnissa, räätälöinnissä ja toimittamisessa asiakkaille. 

Kaupallisesta osaamisesta on hyötyä tässä tehtävässä. Koulutukseltasi voit olla esimerkiksi merkonomi tai tradenomi. Tehtävässä pärjää, kun olet aktiivinen, oma-aloitteinen ja asiakaspalveluhenkinen. Sinulla on hyvät Office-taidot ja eduksi katsotaan kokemus ERP-ympäristöstä toimimisesta. Toivomme sinulta reipasta asennetta ja halua oppia uutta.
TalentAdore on suomalainen, globaalisti toimiva HR-teknologiayritys, jonka missio on tuoda inhimillisyys takaisin rekrytointiin. Tekoälyä hyödyntävä rekrytointijärjestelmämme, TalentAdore Hire poistaa pullonkauloja rekrytoinnista yksi kerrallaan. Tämä vapauttaa rekrytoijille aikaa keskittyä merkityksellisiin hetkiin ja luoda ylivertaisia hakijakokemuksia. 
 
Marketing Specialist -roolissa työskentelet osana markkinointitiimiä yhdessä CMO:n ja markkinointipäällikön kanssa. Teet yhteistyötä tiiviisti myös myyntitiimin kanssa. Työssäsi tavoitteena on kasvattaa yrityksen tunnettuutta Suomessa ja Ruotsissa sekä generoida relevantteja liidejä myynnille hyödyntäen markkinointia monikanavaisesti. Tuotat sisältöjä suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan pääset myös pyörittämään esimerkiksi maksettua mainontaa ja markkinoinnin automaatioita. Pääset lisäksi järjestämään erilaisia tapahtumia, kuten webinaareja ja aamiaisseminaareja. Tarkempi tehtävänkuva määrittyy valitun henkilön mukaan.  
 
Toivomme sinulta sujuvaa englannin, suomen ja ruotsin kielen taitoa. Erinomaiset viestintätaidot ovat myös olennaiset työn kannalta. Kaikkein tärkeintä on, että sinulla on vahva halu oppia ja kehittyä, ja innostut yrityksemme missiosta. Koulutusjakson aikana sinun olisi hyvä pystyä työskentelemään 1–2 päivää viikossa yrityksen toimistolla Saviolla ja 1–2 päivää etätyötoimipisteillä Helsingissä.  
 
Tutustu yrityskulttuuriimme urasivuillamme.
Kiinnostavatko kiinteistöalan monipuoliset tehtävät pohjoismaiden suurimmassa kiinteistöjohtamisen ja kiinteistöjen välityspalveluita tarjoavassa konsernissa? Retta Management on kiinteistöjohtamiseen erikoistunut valtakunnallinen toimija. Palveluitamme ovat muun muassa toimitilojen ja asuntojen kiinteistönjohtamispalvelut, asuntovuokraus, taloushallintopalvelut, energiatehokkuus- ja ympäristövastuupalvelut sekä arviointipalvelut. Retta Management on osa Retta Group -konsernia. 

Asiakaspalveluneuvojan tehtävässä pääset huolehtimaan asuntovuokrauksen asiakkaiden palveluista. Asiakaspalveluneuvojan roolissa pääset monikanavaisesti (puhelin, sähköposti, chat) vastaamaan asunnon vuokraajien arjen kysymyksiin liittyen asunnon vuokraukseen, asumiseen ja poismuuttoon. Asiakaspalvelulähtöisyys, hyvät viestintätaidot (suomi, englanti) ja ratkaisukyvykkyys ovat valttejasi tässä tehtävässä.  

Meillä pääset kehittämään osaamistasi laaja-alaisesti kiinteistöalan ammattilaisten kanssa! Sinulla on oma kannustava esihenkilö ja mahtava tiimi, ja lisäksi voit luottaa koko organisaatiomme ammattitaitoiseen tukeen. Koska olemme iso konserni ja teemme yhteistyötä yli liiketoimintarajojen, saat aina apua ja tukea osaavilta ja ammattitaitoisilta kollegoilta. Päivittäiseen työhösi saat tarvitsemasi tuen ja hyödylliset työkalut sekä yhteiset toimintatavat.  

Arvomme onnistumme yhdessä, uudistamme rohkeasti ja toimimme vastuullisesti ohjaavat jokapäiväistä toimintaamme. Teemme töitä tiiminä kokonaisuus huomioiden ja työkavereita arvostaen. Otamme yhdessä tiiminä vastuun prosessien sujuvuudesta. Meillä on liukuva työaika ja etätyömahdollisuus, jotta työn ja yksityiselämän yhdistäminen olisi mahdollisimman jouhevaa. Ja ennen kaikkea meillä on loistava porukka, johon haluamme myös sinut mukaan! Tule mukaan kehittymään ja kehittämään oman ammattitaitosi lisäksi toimintaamme ja tuottamaan arvokasta lisäarvoa sekä kollegoillesi että asiakkaillemme.  Lue lisää meistä työpaikkana täältä.

Wakaru on osaamistalo, jonka ammattilaiset auttavat vahvalla kokemuksellaan asiakkaitaan onnistumaan. Tarjoamme vuosien kokemuksella parhaita käytäntöjä, osaamispolkuja, tapahtumia ja teknologiapalveluita asiakkaiden liiketoiminnan ja henkilöstön jatkuvan kehittämisen tueksi. 
 
Etsimme joukkoomme innokasta ja numerotaitoista Junior Data Analystia 

Junior Data Analystin työtehtäviisi kuuluu kerätä, analysoida ja tulkita suuria datamääriä, jotka auttavat meitä toimimaan dataohjautuvasti. Tuotat arvokkaita näkemyksiä, jotka ohjaavat toimintaamme ja panostuksia oikeaan suuntaan. Wakarulla toimit tiiviissä yhteistyössä yrityksemme liiketoimintojen, myynnin ja markkinoinnin kanssa. Sinulla on erinomainen paikka vaikuttaa yrityksemme menestykseen.  

Tehtävät ja vastuut 

 

  • Datan tutkiminen, kerääminen, käsittely eri lähteistä, kuten yrityksen omasta tietokannasta ja markkinointivälineistä ja -alustoista.
  • Datan luokittelu, ryhmittely ja segmentointi myynnin ja markkinoinnin tueksi.
  • Signaalien ja trendien etsiminen ja tunnistaminen eri datalähteistä.
  • Datan jalostaminen analysoitavaan muotoon päätöksenteon ja toiminnan tueksi esim. tuotteet, asiakaskäyttäytyminen, ostohistoria ja -ennuste, asiakkaan elinkaari, korrelaatiot.
  • Uusien segmenttien tunnistaminen ja muodostaminen.
  • Raporttien tuottaminen ja organisaation tukeminen dataohjautuvaan toimintaan.
  • Avustavat tehtävät, kuten projektikohtaiset yksittäiset työtehtävät tilanteen mukaan. 

 
Tehtävässä onnistumista auttavat

  • Innostus numeroita ja analytiikkaa kohtaan.
  • Taito nähdä syy- ja seuraussuhteita ja analysoida dataa pintaa syvemmältä.
  • Kyky käsitellä ja kaivaa tietoja sekä koota raakadatasta rikastettua tietoa eri lähteistä.
  • Osaaminen kuten, Excel, SQL, Python ja PowerBI.
  • Ymmärrys tietokannoista, markkinointialustoista ja analysointivälineistä.
  • Taito analysoida SEO-dataa ja valjastaa se myynnin ja markkinoinnin tueksi. 

 

Rooli on uusi Wakarulla. Pääset työskentelemään osana ammattitaitoista, iloista ja välitöntä porukkaa. Saat vastuullisen työtehtävän, jossa tukenasi ovat kokeneet kollegat ja ilonasi supermukavat asiakkaat. Toimistomme sijaitsee Helsingissä Pasilassa, mutta etätyökäytäntömme mahdollistaa työn tekemisen myös paikasta riippumattomasti. Työssäoppimisjakson jälkeen on mahdollisuus työllistyä Wakarulle. 

Wakarusta

Wakaru on suomalainen kompakti ja ketterä palveluyritys. Vahvinta asiantuntemustamme on palvelu- ja projektijohtamisen kehittäminen, tapahtumapalvelut, koulutus ja konsultointi. Uskomme parhaiden käytäntöjen hyödyntämiseen liiketoiminnan jatkuvassa parantamisessa. Asiakkainamme on yli 90 % Suomen TOP 100 yrityksistä ja organisaatioista. Vuosittain valmennamme lähes 3 000 ammattilaista palvelujohtamisen ja projektijohtamisen edelläkävijöiksi, minkä lisäksi järjestämiimme tapahtumiin osallistuu 4 500 ammattilaista. 


 

Yrityksen digitaalisen markkinoinnin palvelut kattavat strategisen tason suunnittelun kampanjoista analytiikkaratkaisuihin sekä operatiivisen tekemisen digikanavien ylläpidosta verkkosivuprojekteihin.

Digituottaja toimii yrityksessä digimarkkinoinnin asiantuntijana pitkäaikaisissa asiakkuuksissa ja projekteissa. Suunnittelet digitaalisia markkinointikampanjoita ja toteutat niitä. Lisäksi vastaat digikampanjoiden ylläpidosta, optimoinnista, analysoinnista ja raportoinnista.

Digitaalisen markkinoinnin tuottajalta odotetaan monipuolista kokemusta ja kiinnostusta digitaaliseen markkinointiin ja hyvää suomen kielen hallintaa. Töitä tehdään joko yrityksen toimistolla, asiakkaan tiloissa tai etänä. Työskentelet osana digitiimiä, jonka vetäjä lähettää terveisiä: ”Tässä on mahtava paikka kehittää ja kehittyä yhdessä huippuosaajien ja asiakkaidemme kanssa! Digitaalinen markkinointi on vahva kasvualueemme, johon panostamme monin tavoin. 

We are a sofware company that provides support to a growing number of customers in Europe and beyond. We value integrity, respect and a hands-on attitude from all of our employees. We aim at being our customer's go-to partner in our field of work and help them be more efficient and make better-informed decisions. 

Your work consists of digital marketing. You will be handling different tasks from marketing analytics to content creation, copywriting and marketing collaterals. We would like you to be familiar with tools such as Canva, Google Ads & Analytics and different social media platforms. You will be working together with the rest of our team members, taking our marketing to the next level. 

As mentioned, we highly value a hands-on attitude and motivation to get the work done. Our main working language is English and for example all the marketing materials and communication is made in English. 

We aim at creating a collaborative work environment where employees have the freedom to take ownership of their responsibilities and propel their careers to growth path without unnecessary supervision. Since starting our business, we've embraced the possibility for 100% remote work.

Yritykset etsivät henkilöitä, joilla on aitoa motivaatiota kehittää osaamistaan ja halu työllistyä monipuolisiin markkinoinnin tai myynnin tehtäviin. Motivaation ja asenteen lisäksi hakijoilta edellytetään soveltuvaa koulutusta (esim. medianomi, tradenomi, KTM, FM) tai kokemusta markkinoinnin, viestinnän, vaativan asiakaspalvelun, myynnin tai asiakkuuksien tehtävistä. Hakijoilta edellytetään lisäksi sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa (B2.2), sillä koulutus toteutetaan suomeksi.

Modernin Markkinoinnin & Myynnin Rekrykoulutus on tarkoitettu työttömille ja työttömyysuhan alaisille kohderyhmään kuuluville työnhakijoille, joiden asiakkuus TE-toimistossa / kuntakokeilussa on voimassa.

Työvoimakoulutus on opiskelijalle maksutonta. Osallistujalle maksetaan koulutuksen ajalta (edellytysten täyttyessä) työttömyysetuutta, kulukorvaus sekä mahdollisesti myös työttömyysetuuden korotusosa.

Haku koulutusohjelmaan on kaksivaiheinen:

  1. Täytä virallinen hakemus TE-toimistolle ja varmista, että työnhakusi on voimassa. TE-toimisto tekee päätöksen koulutusohjelmaan valituista.
  2. Luo osaajaprofiili Talentgaten järjestelmään. Osaamisprofiilin tietoja käytetään osaamisesi esittelemiseen rekrytoiville yrityksille. Blogistamme voit lukea tarkemmin hakuprosessista.

 

Hakuaika: 11.9.–9.10.2023

Koulutusohjelman kesto: 4,5 kk

Koulutusohjelman ajankohta: 23.10.2023–29.2.2024 tai 30.10.2023–7.3.2024

Ohjelman kokonaiskesto on 4,5 kuukautta. Koulutuskokonaisuus sisältää yhteisen koulutuskokonaisuuden (5 pv) ja lisäksi 19 räätälöitävää koulutuspäivää markkinoinnin ja myynnin osaamisalueisiin liittyen. Koulutuksen pääteemat on listattuna alla, mutta koulutuskokonaisuus suunnitellaan osallistujan taustan ja tehtävänkuvan tarpeiden perusteella. 

Digitaalinen markkinointi

  • Sisältömarkkinointi ja sisällöntuotanto
  • Sosiaalisen median kanavat, ylläpito ja sisällöntuotanto, somemainonta (FB, IG, LI, TikTok), Google Analytics 4 ja Google Ads -hakumainonta
  • Wordpress
  • ChatGPT sisällöntuotannossa ja markkinoinnissa


Visuaalinen markkinointi

  • Adobe Photoshop, InDesign, Illustrator, Premiere Pro, Adobe Lightroom ja Canva
  • Saavutettavat dokumentit

 

Modernit myyntitaidot & Customer Success

  • Digitalisoitunut asiakaspolku ja digitaalinen myyntityö
  • Markkinoinnin ja myynnin yhteispeli, myynnin johtaminen & systematiikka
  • Social Selling, CRM-työkalut ja liidien keruun prosessi
  • Ylivertainen asiakaskokemus, asiakaskokemuksen mittaaminen & kehittäminen, asiakkuudenhoito


Markkinointi- ja myyntiosaajan tietotyö- & digitaidot

  • Projektinhallintataidot, projektinhallinnan & projektiviestinnän työkalut
  • Datan visualisointi Power BI -työkalulla, ajanhallinta- ja priorisointitaitojen kehittäminen
  • Toimistotyökaluosaamisen kehittäminen (Excel, PowerPoint, Outlook, Google workspace)
AdobeStock_372688662 (2)
Koulutusohjelman hakuvaihe oli nopea ja suoraviivainen. Minua tuettiin ja pidettiin ajan tasalla koko koulutusohjelman ajan. Työpaikkani on ollut erittäin mukava ja mielenkiintoinen. Olen viihtynyt todella hyvin ja jään ilolla tiimiin koulutusohjelman loputtua!

Sonja Nurmi, Future Business Talent RekryKoulutus -osallistuja

Alan vaihtaminen sujui hyvin koulutusohjelman avulla. Koulutuspäivät olivat mielenkiintoisia! Uudessa työpaikassa osaamiseni on kasvanut myös paljon.

Rosa Laukka, Adobe Marketing Talent RekryKoulutus -osallistuja

Koulutusohjelma oli hyvin toteutettu, ja koen olevani valmiimpi työelämän vaatimuksiin sen suoritettuani.

Miska Pylkkänen, Adobe Marketing Talent RekryKoulutus -osallistuja

0/ 0

KIINNOSTUITKO? KYSY LISÄTIETOJA

Hanna

Hanna Kaita

Project Specialist, Koulutus- ja työnhakijapalvelut

+358 50 4077 815

hanna.kaita@talentgate.fi

Ajankohtaista

Hakijakokemukset 12.01.2024

Koulutusohjelma kasvatti osaamista ja vei uudelle uralle

Tytti Johanna Himanen alkoi etsiä uutta suuntaa ja erilaisia koulutusmahdollisuuksia jäädessään pois markkinointisuunnittelijan...

Lue lisää
Hakijakokemukset 04.08.2023

Koulutusohjelma mahdollisti osaamisen sertifioinnin ja uuden uran IT-alalla

Projektinhallintaosaaminen on taito, jota tarvitaan lähes joka työssä kuin myös oman työn johtamisessa. Työtehtävät ovat yhä...

Lue lisää
Hakijakokemukset 04.08.2023

Rekrytoiva koulutusohjelma auttoi kirkastamaan tavoitteet ja löytämään suunnan uralle!

Liiketalouden tradenomiksi valmistuneella Erika Heinosella ja IT-tradenomiksi opiskelleella Esa Salosella oli sama haaste....

Lue lisää
Layer_5

Tutustu muihin koulutusohjelmiin