Koulutusohjelma kasvatti osaamista ja vei uudelle uralle
Tytti Johanna Himanen alkoi etsiä uutta suuntaa ja erilaisia koulutusmahdollisuuksia jäädessään pois markkinointisuunnittelijan...
Uusimaa
Haku on päättynyt
Etsitkö töitä markkinoinnin parista? Tai haluaisitko oppia hyödyntämään digitaalisia kanavia myynnissä ja asiakkuudenhallinnassa? Kasva uuteen työhön rekrytoivan koulutusohjelman kautta! Hae mukaan nyt ja aloita työt lokakuussa.
Modernin Markkinoinnin ja Myynnin RekryKoulutus tarjoaa monipuolisia urapolkuja markkinoinnin sekä myynnin ja asiakkuuksien tehtävistä kiinnostuneille työnhakijoille. Koulutusohjelman avulla päivität osaamistasi vastaamaan rekrytoivien yritysten tarpeita sekä saat aidon mahdollisuuden työllistyä osaamistasi vastaaviin tehtäviin.
4,5 kuukautta kestävän koulutusohjelman aikana työskentelet täysipäiväisesti yrityksen määrittelemissä tehtävissä ja osallistut asiantuntijoiden pitämään koulutukseen. Asiantuntijakoulutus tukee sinua työtehtävissäsi ja antaa sinulle hyvät edellytykset menestyä tehtävässä. Ohjelma antaa sinulle aikaa kasvaa tehtävään, joten sinun ei tarvitse olla valmis osaaja!
Koulutusohjelma tarjoaa uramahdollisuuksia erilaisissa markkinoinnin ja myynnin tehtävissä. Yritykset etsivät henkilöitä, joilla on aito motivaatio kehittää osaamistaan ja ennen kaikkea työllistyä. Osaamiskriteerit vaihtelevat rekrytoivien yritysten tarpeiden mukaan, joten voit hakea mukaan monenlaisella taustalla. Yritysten tavoitteena on rekrytoida valittu osaaja koulutusohjelman jälkeen.
Päivitämme sivuja uusien tarpeiden syntyessä. Huomioithan, että kaikkien yritysten tarpeet eivät ole julkisesti näkyvillä. Näin ollen mukaan kannattaa hakea, vaikka alla olevista tehtävistä ei tällä hetkellä löytyisi juuri sinulle sopivaa roolia.
A2B tarjoaa asiakkailleen aidosti ilmastoystävälliset ja lähipäästöttömät kuljetuspalvelut. A2B:n koko kalusto toimii uusiutuvilla polttoaineilla: kotimaisella jätteistä tehdyllä biokaasulla ja tuulivoimalla tuotetulla sähköllä. Käytössämme on yhteensä 60 kpl useita malleja eri kokoisia paketti- ja kuorma-autoja. Toimimme pääkaupunkiseudulla ja ajamme päivittäin myös muualle eteläisen Suomen alueelle. Olemme erikoistuneet mm. elintarvikekuljetuksiin.
Digital Marketing Specialistina työtehtäviäsi ovat:
Hakijalta toivomme:
Tarjoamme mahdollisuuden jatkaa töitä digitaalisen markkinoinnin ja esim. henkilökohtaisen myyntityön parissa.
Haetaan asiantuntijamyyjää kasvamaan parhaaksi versioksi itsestään
Eräs asiakkaamme kertoi valinneensa meidät, koska olimme uskottavin toimija sekä luovissa sisällöissä että analyyttisen teknologian ja markkinointiautomaation hallinnassa.
Se kuulosti hyvältä. Sillä juuri tätä haluamme olla. Sekä luovia että analyyttisiä. Kykenemme operoimaan uskottavasti brändin rakentamisen, sisältöjen ja markkinointiviestinnän parissa sekä toisaalta digitaalisten mahdollisuuksien, analyyttisen datan hyödyntämisen ja markkinointiteknologioiden parissa. Näin asiakkaamme saavat kaiken tarvitsemansa modernin markkinoinnin toteuttamiseksi yhdeltä luukulta - ja siten, että toimenpiteet kumuloivat toisillensa eivätkä harota eri suuntiin.
Nyt haemme timanttiseen porukkaamme asiantuntijamyyjää löytämään meille uusia innostavia asiakassuhteita. Työ pitää sisällään mm. prospektointia, liidigenerointia, liidikvalifiointia, tarjousneuvotteluita ja yhteistyötä markkinoinnin kanssa.
Saattaisit olla yksi meistä, jos sinulla on:
Mitä voit odottaa meiltä?
Olemme markkinoinnin ammattilaisia - visualisteja, konseptoijia, käyttöliittymäsuunnittelijoita, copywritereita, kirjoittajia, devaajia, strategeja, proikkareita ja sateentekijöitä, joita ajaa eteenpäin halu ja rohkeus kasvaa, palo tehdä asioita paremmin. Meille on tärkeää olla luovia, rohkeita, analyyttisia, ratkaisuhakuisia ja aikaansaavia. Ja meille on tärkeää, että porukka voi hyvin. Satsaamme hyvinvointiimme ja siihen, että tiellämme on mahdollisimman vähän asioita, jotka hankaloittavat elämää.
Meillä on etuoikeus tehdä töitä fiksujen ja rohkeiden asiakkaiden kanssa. Ollaan saatu tehdä yhteistyötä autojen, hotellien, lehmien, raflojen, avaruussatelliittien, IT:n, kosmetiikan, päivittäistavarakaupan, rekkojen, lentokoneiden, lukkojen, huoltoasemien, klassisen musiikin, rakentamisen, koulujen, kotien ja tanssin parissa. Saamme tehdä innostavia ja haastavia keissejä. Opimme ja tulemme viisaammiksi.
Konseptimme ja toimintamallimme on hioutunut ajan mittaan timanttiseksi. Tiedämme mitä teemme, ja miten sen teemme. On innostavaa pystyä viemään asiakkaidemme markkinoinnin ja myynnin toimintamallia eteenpäin ja auttaa heitä menestymään entistä paremmin. Työllämme on tarkoitus ja merkitys. On yhteinen etumme, että suomalaiset yritykset menestyvät ja vievät Suomea eteenpäin
Darepro tunnetaan parhaiten kansainvälisten urheilustadionien sekä areenoiden LED-videonäytöistä ja tulostaulujärjestelmistä. Toimitamme kaiken kokoiset ja muotoiset LED-videoseinät ja tulostaulujärjestelmät sisä- ja ulkokäyttöön. Lisäksi olemme tehneet lukuisia LED-näyttökokonaisuuksia kauppakeskuksiin ja julkisiin tiloihin.
Kokemus B2B-myynnistä ja digital-signage-järjestelmistä on eduksi, mutta ei välttämätön. Tarjoamme mielenkiintoisen ja monipuolisen työtehtävän sekä mahdollisuuden kehittää itseäsi ja vaikuttaa vastuualueesi sisältöön.
Editor Helsinki on sisältömarkkinoinnin luotettava konkari, joka tarjoilee sisältöjä oikeassa ympäristössä ja hyvässä seurassa. Suunnittelemme ja toteutamme niin yrityspäättäjille kuin kuluttajillekin suunnattua vaikuttavaa, merkityksellistä ja kiinnostavaa sisältöä. Kokoamme printtiin ja digitaalisiin kanaviin alan kirkkaimmat asiantuntijat ja rohkeimmat edelläkävijät. Vuonna 2023 keskitymme yhä vahvemmin vastuullisuuskysymyksiin. Olemme pohjoismaisen yritysvastuuverkosto FIBSin jäsen.
Haemme projektipäällikköä digitaalisen projektimyynnin kehittämiseen. Tehtävänä on konseptoida yhdessä Editor Helsingin henkilöstön kanssa digitaalinen näkyvyysratkaisu potentiaalisille kumppaneillemme, hyödyntäen mm. sosiaalisen median kanavia ja Sanoman digitaalista ympäristöä. Työ sisältää myös tuotteen kaupallistamista ja myyntiä.
Henkilön valinnassa katsomme hyödyksi aikaisemmat projektit digitaalisessa markkinoinnissa, myynnissä ja kehittämisessä. Digitaalisen markkinoinnin koulutus, sosiaalisen median ja hakusanamarkkinoinnin osaaminen ovat avain-asemassa. Henkilöltä odotamme omatoimista asennetta työntekemiseen.
GoByBike on yksi Suomen nopeimmin kasvavista yrityksistä ja johtava työsuhdepyöräetupalvelujen tarjoaja. Toimintamme on jatkuvasti voimakkaassa kasvussa ja etsimme nyt motivoitunutta ja tavoitteellista B2B-myyjää liittymää osaksi kasvutarinaamme. Yritysasiakkainamme on jo yli 2000 suomalaista työnantajaa, joista yli 900 on liittynyt pelkästään tämän vuoden aikana.
Tulet olemaan osana myyntitiimiä, jonka vastuulla on kasvattaa liiketoimintaamme. Tehtäviin kuuluu liidien hoitamien, yritysasiakkaiden kontaktointi, asiakastapaamiset ja asiakassuhteiden ylläpito. Myyntitehtävissämme pääset osaksi energistä ja vauhdikasta tiimiä. Pääset konkreettisesti vaikuttamaan yrityksen kasvuun ja aktiivisesti osallistumaan voimakkaasti kasvavan yrityksen myynnin ja markkinoinnin kehitystehtäviin.
Vauhdikas ja monipuolinen myyntityö vaatii kykyä omaksua uusia asioita nopeasti, ja tehtävässä menestyminen edellyttää erinomaisia vuorovaikutustaitoja, tavoitteellisuutta ja halua oppia uutta. Aikaisempi kokemus B2B-myyntityöstä katsotaan eduksi. Tärkeintä on kuitenkin, että haluat kehittyä myyjänä, pidät ihmisten kanssa toimimisesta, olet oma aloitteinen ja ratkaisukeskeinen. Koulutuksesi tai työkokemuksesi voi olla monipuolisesti usealta eri alalta.
Hopkins Oy on nopeasti ja kannattavasti kasvanut digimarkkinoinnin konsulttiyritys, joka työllistää lähes 40 digimarkkinoinnin ammattilaista. Hopkins on oman sektorinsa suurimpia yhtiötä ja tunnettu mm. korkeasta osaamisestaan sekä ihmislähtöisestä työkulttuuristaan.
Office Coordinator -rooli on monipuolinen. Tehtävässä on mahdollista toimia mm. taloushallinnon ja HR:n avustavissa rooleissa. Työ sisältää mm. laskutuksessa ja hankinnoissa avustamista sekä erilaisten seurantojen ylläpitämistä esihenkilöiden ohjauksessa. Myös toimiston hoitaminen kuuluu Office Coordinatorin toimenkuvaan. Office Coordinator auttaa myös palvelutuotannon resurssoinnista vastaavia tuotantodatan hyödyntämisessä esim. raportteja luodessa. HR-tehtäviin kuuluu mm. erilaisten seurantaraporttien ylläpito, avustaminen on-boarding- ja off-boarding-prosessien läpivienneissä sekä vastuu tapahtumien ja tilaisuuksien järjestämisestä. Myös markkinoinnin ja johdon avustaminen on ajoittain tarpeellista.
Tehtävässä korostuvat järjestelmällisyys, huolellisuus ja oma-aloitteisuus. Kokemus vastaavista tehtävistä on etu, mutta ei välttämättömyys. Avoin, utelias ja rohkea luonne auttaa tehtävässä. Työtä tehdään sekä etänä että viihtyisällä toimistolla Helsingin Kampissa. Omien taitojen ja yrityksen kasvaessa on urasuunnittelun kautta mahdollista löytää itselle ammatillista kasvua myös Hopkinsin sisältä.
Me Kids Factoryllä nähdään tapahtumat naurun ja riemun tuojana. Voisitko sinä auttaa meitä levittämään tätä ilosanomaa? Pidätkö työyhteisöstä, jossa ihmiset ovat keskiössä, meininki on energinen ja monta palloa on ilmassa samaan aikaan? Jos resonoi, hae meille Kids Factorylle myynti- ja markkinointikoordinaattoriksi! Olemme Suomen johtava perheille suunnattujen tapahtumien tuotantoyhtiö. Suunnitellemme ja tuotamme vuosittain yli 200 henkilön voimin 150 erilaista tapahtumaa.
Etsimme jengiimme luovaa, sanavalmista, vahvat vuorovaikutustaidot, paineensietokykyä ja kaupallista-ajattelua omaavaa myynti- ja markkinointikoordinattoria. Työhösi kuuluu Kids Factoryn digitaalisen markkinoinnin sisällöntuotannon suunnittelu ja koordinointi. Lisäksi pääset mukaan tekemään tuotantojemme myyntiä koko sen elinkaarelta aina ideoinnista ja budjetoinnista asiakasyhteyksiin.
Kokemus tapahtumateollisuuden-alalta on ehdoton plussa, mutta perehdytämme sinut työtehtäviisi ja Naurua ja Riemua -tapaamme tehdä duunia. Työskentelet yhdessä tapahtumatuottajiemme ja tuotannoissa työskentelevien henkilöiden kanssa.
Kids Factoryn toimintakulttuuri on työntekijöiden mukaan rento, tehokas ja reilu. Kaikkia tsempataan, ja jokaisen duunipanos on aidosti merkityksellinen asiakkaittemme tuotantojen onnistumisen kannalta. Toimimme Office365-ympäristössä, ja toivomme sen perusperiaatteiden olevan sinulle tuttuja. Lisäksi käytämme useita ohjelmistoja, joihin perehdytämme sinut. Kids Factory Studio sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Vallilassa, mutta meillä voit työskennellä joustavasti myös etänä. Olethan valmis työskentelemään tuotannoissamme ajoittain myös viikonloppuisin tuotantojamme päivystävässä kiertävässä roolissa.
KORRES on kreikkalainen apteekkikosmetiikkasarja, joka sai alkunsa Ateenan ensimmäisestä homeopaattisesta apteekista vuonna 1996. Sen perustivat kreikkalainen farmaseutti Giorgos Korres ja kemiantekniikan insinööri Lena Korres, joiden intohimona oli hyödyntää luonnon parhaat raaka-aineet käyttäen viimeisimpiä tieteellisiä menetelmiä. KORRES tarjoaa turvallisia, tehokkaita ja puhtaita luonnon raaka-aineisiin perustuvia tuotteita, jotka tunnetaan ympäri maailman. Heidän arvojaan noudattaen koko tuotantoprosessi on ikuinen kehä; aina siemenestä iholle, ja takaisin.
KORRES Finland (Via MK Oy) etsii ohjelmamme kautta maahantuonnin myynnin ja markkinoinnin assistenttia. Tämä tehtävä on sinulle napakymppi, jos olet kiinnostunut kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alasta.
Työpäiväsi KORRES Finlandilla ovat harvoin samanlaisia, ja he etsivätkin joukkoon tarmokasta moniosaajaa ahkeralla työotteella ja iloisella asenteella varustettuna.
Työtehtäviisi kuuluvat mm.
Tässä tehtävässä pääset vaikuttamaan omaan tehtävänkuvaasi omien kiinnostuksien ja vahvuuksien mukaan. Sinulla pitää olla sujuva suomen ja englannin kielen osaaminen (sekä kirjallinen että suullinen). Työtä tehdään KORRES Finlandin toimistolla Lönnrotinkadulla, etätyöpäivät ei ole mahdollisia.
Koti Puhtaaksi Oy on vuonna 2011 perustettu kasvava, kunnianhimoinen ja nuorekas perheyritys. Tarjoamme kotisiivouspalveluja ja meillä työskentelee jo noin 400 työpaikkaansa tyytyväistä siistijää. Toimimme Uudellamaalla, Pirkanmaalla, Turussa, Jyväskylässä ja Oulussa.
Käytännössä työpäiväsi koostuu asiakastapaamisista eli suunnittelukäynneistä, jotka asiakashankintatiimimme on varannut kalenteriisi valmiiksi. Yrityksemme ja palvelumme ovat asiakkaalle tuttuja jo valmiiksi. Tehtävänäsi on kartoittaa asiakkaan siivoustarve ja tarjota hänen tilanteeseen paras mahdollinen siivouspalvelu. Suunnittelukäynnin päätteeksi tehdään asiakkaan kanssa siivoussopimus. Kirjaat uuden asiakkaamme tiedot asiakashallintajärjestelmäämme ja varaat heille siivousajat.
Jotta sinäkin viihdyt työssäsi, hallitset tai haluat oppia seuraavat asiat:
Ja tämän ansiosta viihdyt meillä varmasti:
Me Kuusakoskella palautamme arvon jätemateriaaleihin keräämällä ja jalostamalla niistä uusia, arvokkaita raaka-aineita. Olemme yli 100-vuotias kiertotalouden luotettava edelläkävijä, joka sitoutuu palvelemaan asiakkaitaan vakaan perheyrityksen arvojen mukaisesti.
Haemme Kuusakosken viestintä ja markkinointi -tiimiin Digital Marketing Specialistia Espoon Tapiolaan kehittämään ja toteuttamaan markkinointiamme.
Digital Marketing Specialistina
Toivomme Sinulta oma-aloitteisuutta, yhteistyötaitoja sekä halua oppia, kehittyä ja pysyä ajan tasalla alati muuttuvassa digimarkkinoinnin maailmassa. Eduksesi on, jos olet kiinnostunut osallistumaan laajasti viestintäosaston eri tehtäviin ja jakamaan omaa osaamistasi muille.
Työssä on etätyömahdollisuus Kuusakosken etätyöpolitiikan mukaisesti. Tehtävässä raportoit Kuusakosken Communications Manager Laura Oksaselle.
Louhi on 100 % suomalaisessa omistuksessa oleva kasvava yritys, joka on perustettu vuonna 2005. Autamme asiakkaitamme näkymään ja toimimaan verkossa tarjoamalla verkkotunnuksia, verkkosivustojen alustoja (webhosting) ja digitaalisen työn tekemisen ratkaisuja. Olemme sekä Googlen että Microsoftin kumppani. Pilvipalvelut ja asiakkaille rakennetut ratkaisut meille tärkeitä kasvun alustoja. Meillä on kaksi liiketoiminta-aluetta: webhosting ja Google-ratkaisuliiketoiminta. Yhtiössämme työskentelee tällä hetkellä 15 ammattilaista. Olemme osa Wintebackwoods Oy konsernia. Verkkosivustojamme ovat www.louhi.fi, www.goodi.fi, www.kotisivupalvelu.fi
Hakukonenäkyvyyden ollessa keskiössä markkinointistrategiassamme haemme henkilöä, joka osaa asettua ostajapersoonien rooliin, laatia heihin vetoavan sisältösuunnitelman ja ymmärtää tai on innostunut oppimaan SEO:n laajasti liiketoiminnallisista lähtökohdista. Onnistunut tulosten ja alihankinnan seuraaminen ja markkinointitoimenpiteiden vaikuttavuuden arviointi on helpompaa, jos osaat itse tuottaa sisältöä, olet kiinnostunut markkinoinnin analytiikasta (mm. Google Ads, Micro GA4, Google Tag Manager, Active Campaign) ja hallitset taulukkolaskentaa (käytämme Google Workspacea).
Tehtävässäsi sinua tukee toimitusjohtaja, joka toimii myös esimiehenäsi ja eri työkalujen käytössä kyseisen muut asiansa osaavat Louhen työntekijät. Myös sisällöntuontantoon osallistuu Louhen sisällä useampi henkilö oman osaamisalueensa piiristä.
Keskeiset vastuualueet
Tehtäviä
Osaaminen - olemassa oleva tai opeteltava
Ominaisuudet
Asenne ratkaisee. Jos olet utelias ja oppimishaluinen sekä haluat ymmärtää liiketoimintaa, Louhi on oiva paikka kasvaa markkinoinnin moniottelijaksi ja vetäjäksi. Sisältö on kuningas ja hyvä sisältö vaatii liiketoiminnan ymmärrystä ja suunnittelua - muun voi ostaa paremmilta asiantuntijoilta.
Olemme suomalainen koulutusalan perheyritys, joka on perustettu vuonna 1977. Yrityksemme toimii koulutusalalla jo neljännessä sukupolvessa. Meidät tunnetaan hyvästä palvelusta, ammattitaitoisista kouluttajista ja monipuolisista opetusmenetelmistä. Perheyrityksessämme toimii neljä kokopäiväistä henkilöä palvellen yritysasiakkaitamme ja freelance-kouluttajiemme yksilöllisiä tarpeita. Toteutamme yrityksille räätälöityjä kieli- ja vuorovaikutuskoulutuksia. Tarjontaamme kuuluvat mm. kielikoulutukset, esiintymistaitokoulutukset, kouluttajakoulutukset, asiakaspalvelukoulutukset ja muut yritysmaailman tarpeisiin suunnitellut vuorovaikutuskoulutukset.
Etsimme tiimiimme osaavaa ja monipuolista modernin markkinoinnin ja myynnin asiantuntijaa. Pienessä koulutusalan yrityksessämme on tarvetta sinulle, joka osaat itsenäisesti hoitaa erilaisia tehtäviä markkinoinnin ja myynnin sekä visuaalisen ilmeen kehittämisen parissa. Työssä pääset kehittämään yrityksen sosiaalisen median markkinointia sekä kotisivujen ja muun materiaalin visuaalista ilmettä sekä tuottamaan markkinointitekstejä ja uutiskirjeitä. Työ sisältää myös asiakaskontaktointia ja myyntiin sekä asiakaspalveluun liittyviä tehtäviä.
Pieni ja lämminhenkinen tiimimme työskentelee sekä etänä että Espoon Keilarannassa. Markkinoinnin ja myynnin suunnittelun toteutamme yhdessä koko tiimin voimin, mutta työskentelemme kaikki omalla vastuualueellamme itsenäisesti. Myös markkinoinnin ja myynnin tehtävissä toimivalta toivomme itsenäistä ja oma-aloitteista otetta ja yrittäjähenkisyyttä. Jos sinä tunnet tehtävän omaksesi ja viihdyt pienessä yrityksessä, saatat olla juuri se henkilö, jota kaipaamme osaksi tiimiämme.
Toivomme sinulta:
Tarjoamme sinulle:
Toimistomme sijaitsee Helsingin sydämessä ja työhön sisältyy liikkumista pääasiassa pääkaupunkiseudulla, mutta mahdollisesti kauempanakin. Teemme myös aktiivisesti etämoodissa töitä.
Saarni Cloud on suomalainen työelämän ohjelmistokonserni ja SaaS-liiketoiminnan edelläkävijä, jonka palveluita käyttää yli 400 000 ihmistä noin 1 500 asiakasorganisaatiossa. Meitä on tällä hetkellä jo lähes 150 ja työskentelemme monenlaisissa tehtävissä asiakaspalvelusta ohjelmistokehitykseen ja käyttöönottoprojekteista uusasiakashankintaan. Kehitämme digitaalisia ratkaisuja, jotka vapauttavat työaikaa ajattelulle, oppimiselle ja oikeille kohtaamisille.
Digitaalisen markkinoinnin asiantuntijan tehtäviin kuuluu tiiviissä yhteistyössä markkinointitiimin ja ulkoisten kumppanien kanssa mm:
Mitä toivomme hakijalta:
Mitä me lupaamme:
Smartblock Oy on suomalainen yritys, joka keskittyy älykkäiden työtilojen suunnitteluun ja valmistukseen omassa tehtaassaan Helsingin Malmilla. Yritys perustettiin vuonna 2015, ja meillä työskentelee 20 alan huippuosaaja aina puusepästä markkinointiin. Meillä on täydellinen hallinta koko tuotantoketjusta, alkaen suunnittelusta ja valmistuksesta myyntiin, asennukseen ja huoltoon saakka. Asiakaskuntamme koostuu sekä julkisista toimijoista että yksityisistä yrityksistä. Vaikka tuotteitamme käytetään laajalti ympäri maailmaa, keskitymme erityisesti kotimarkkinoihimme Suomessa. Viime vuonna kasvumme oli vaikuttavaa: liikevaihtomme nousi 50 % vuodesta 2021 saavuttaen 3,7 miljoonaa euroa. Jatkamme vahvaa kasvun tavoittelua.
Myyntitiimissämme olet keskeisessä roolissa halliten myyntiprosessin jokaisen vaiheen ensimmäisestä yhteydenotosta aina onnistuneeseen toimitukseen. Tällä hetkellä myyntitiimissämme työskentelee neljä asiantuntijaa, ja laajennamme tiimiämme systemaattisesti. Pyrimme moderneihin myyntikäytäntöihin, jotka pohjautuvat vahvaan asiakasymmärrykseen ja tarpeiden huomioimiseen. Työskentelemme pääkonttoriltamme Malmilta käsin, mutta tarjoamme myös etätyömahdollisuuden ja asiakastapaamiset kuuluvat olennaisena osana työhömme. Tärkein toimialueemme on Uusimaa.
Etsimme ennen kaikkea ahkeraa ja systemaattista yksilöä, joka on intohimoisesti kiinnostunut kehittämään itseään ja tuomaan uusia näkökulmia myyntityöhön. Osaat kuunnella asiakkaiden tarpeita ja tarjota heille räätälöityjä ratkaisuja.
Wakaru on osaamistalo, jonka ammattilaiset auttavat vahvalla kokemuksellaan asiakkaitaan onnistumaan. Tarjoamme vuosien kokemuksella parhaita käytäntöjä, osaamispolkuja, tapahtumia ja teknologiapalveluita asiakkaiden liiketoiminnan ja henkilöstön jatkuvan kehittämisen tueksi.
Etsimme joukkoomme innokasta ja numerotaitoista Junior Data Analystia
Junior Data Analystin työtehtäviisi kuuluu kerätä, analysoida ja tulkita suuria datamääriä, jotka auttavat meitä toimimaan dataohjautuvasti. Tuotat arvokkaita näkemyksiä, jotka ohjaavat toimintaamme ja panostuksia oikeaan suuntaan. Wakarulla toimit tiiviissä yhteistyössä yrityksemme liiketoimintojen, myynnin ja markkinoinnin kanssa. Sinulla on erinomainen paikka vaikuttaa yrityksemme menestykseen.
Tehtävät ja vastuut
Tehtävässä onnistumista auttavat
Rooli on uusi Wakarulla. Pääset työskentelemään osana ammattitaitoista, iloista ja välitöntä porukkaa. Saat vastuullisen työtehtävän, jossa tukenasi ovat kokeneet kollegat ja ilonasi supermukavat asiakkaat. Toimistomme sijaitsee Helsingissä Pasilassa, mutta etätyökäytäntömme mahdollistaa työn tekemisen myös paikasta riippumattomasti. Työssäoppimisjakson jälkeen on mahdollisuus työllistyä Wakarulle.
Yrityksen digitaalisen markkinoinnin palvelut kattavat strategisen tason suunnittelun kampanjoista analytiikkaratkaisuihin sekä operatiivisen tekemisen digikanavien ylläpidosta verkkosivuprojekteihin.
Digituottaja toimii yrityksessä digimarkkinoinnin asiantuntijana pitkäaikaisissa asiakkuuksissa ja projekteissa. Suunnittelet digitaalisia markkinointikampanjoita ja toteutat niitä. Lisäksi vastaat digikampanjoiden ylläpidosta, optimoinnista, analysoinnista ja raportoinnista.
Digitaalisen markkinoinnin tuottajalta odotetaan monipuolista kokemusta ja kiinnostusta digitaaliseen markkinointiin ja hyvää suomen kielen hallintaa. Töitä tehdään joko yrityksen toimistolla, asiakkaan tiloissa tai etänä. Työskentelet osana digitiimiä, jonka vetäjä lähettää terveisiä: ”Tässä on mahtava paikka kehittää ja kehittyä yhdessä huippuosaajien ja asiakkaidemme kanssa! Digitaalinen markkinointi on vahva kasvualueemme, johon panostamme monin tavoin.
Yritykset etsivät henkilöitä, joilla on aitoa motivaatiota kehittää osaamistaan ja halu työllistyä monipuolisiin markkinoinnin tai myynnin tehtäviin. Motivaation ja asenteen lisäksi hakijoilta edellytetään soveltuvaa koulutusta (esim. medianomi, tradenomi, KTM, FM) tai kokemusta markkinoinnin, viestinnän, vaativan asiakaspalvelun, myynnin tai asiakkuuksien tehtävistä. Hakijoilta edellytetään lisäksi sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa (B2.2), sillä koulutus toteutetaan suomeksi.
Modernin Markkinoinnin & Myynnin Rekrykoulutus on tarkoitettu työttömille ja työttömyysuhan alaisille kohderyhmään kuuluville työnhakijoille, joiden asiakkuus TE-toimistossa / kuntakokeilussa on voimassa.
Työvoimakoulutus on opiskelijalle maksutonta. Osallistujalle maksetaan koulutuksen ajalta (edellytysten täyttyessä) työttömyysetuutta, kulukorvaus sekä mahdollisesti myös työttömyysetuuden korotusosa.
Haku koulutusohjelmaan on kaksivaiheinen:
Hakuaika: 11.9.–9.10.2023
Koulutusohjelman kesto: 4,5 kk
Koulutusohjelman ajankohta: 23.10.2023–29.2.2024 tai 30.10.2023–7.3.2024
Ohjelman kokonaiskesto on 4,5 kuukautta. Koulutuskokonaisuus sisältää yhteisen koulutuskokonaisuuden (5 pv) ja lisäksi 19 räätälöitävää koulutuspäivää markkinoinnin ja myynnin osaamisalueisiin liittyen. Koulutuksen pääteemat on listattuna alla, mutta koulutuskokonaisuus suunnitellaan osallistujan taustan ja tehtävänkuvan tarpeiden perusteella.
Digitaalinen markkinointi
Visuaalinen markkinointi
Modernit myyntitaidot & Customer Success
Markkinointi- ja myyntiosaajan tietotyö- & digitaidot
Sonja Nurmi, Future Business Talent RekryKoulutus -osallistuja
Rosa Laukka, Adobe Marketing Talent RekryKoulutus -osallistuja
Miska Pylkkänen, Adobe Marketing Talent RekryKoulutus -osallistuja
Tytti Johanna Himanen alkoi etsiä uutta suuntaa ja erilaisia koulutusmahdollisuuksia jäädessään pois markkinointisuunnittelijan...
Projektinhallintaosaaminen on taito, jota tarvitaan lähes joka työssä kuin myös oman työn johtamisessa. Työtehtävät ovat yhä...
Liiketalouden tradenomiksi valmistuneella Erika Heinosella ja IT-tradenomiksi opiskelleella Esa Salosella oli sama haaste....