Koulutusohjelma kasvatti osaamista ja vei uudelle uralle
Tytti Johanna Himanen alkoi etsiä uutta suuntaa ja erilaisia koulutusmahdollisuuksia jäädessään pois markkinointisuunnittelijan...
Pohjois-Pohjanmaa & Lappi
Haku ohjelmaan on päättynyt
Etsitkö töitä digimarkkinoinnin tehtävissä? Tai haluaisitko oppia hyödyntämään digitaalisia kanavia myynnin ja asiakkuudenhallinnan tehtävissä? Kasva uuteen työhön markkinoinnin ja myynnin pariin! Hae mukaan jo nyt ja aloita työt elokuussa.
Modernin Markkinoinnin ja Myynnin F.E.C -koulutusohjelma tarjoaa monipuolisia urapolkuja digimarkkinoinnin sekä myynnin ja asiakkuuksien tehtävistä kiinnostuneille työnhakijoille. Koulutusohjelman avulla päivität osaamistasi vastaamaan rekrytoivien yritysten tarpeita sekä saat aidon mahdollisuuden työllistyä osaamistasi vastaaviin tehtäviin.
Kuusi kuukautta kestävän koulutusohjelman aikana työskentelet täysipäiväisesti yrityksen määrittelemissä tehtävissä ja osallistut asiantuntijoiden pitämään koulutukseen. Asiantuntijakoulutus tukee sinua työtehtävissäsi ja antaa sinulle hyvät edellytykset menestyä tehtävässä. Ohjelma antaa sinulle aikaa kasvaa tehtävään, joten sinun ei tarvitse olla valmis osaaja!
Koulutusohjelmassa on yhteensä 16 paikkaa erilaisissa markkinoinnin ja myynnin tehtävissä. Yritykset etsivät henkilöitä, joilla on aito motivaatio kehittää osaamistaan ja ennen kaikkea työllistyä. Osaamiskriteerit vaihtelevat rekrytoivien yritysten tarpeiden mukaan, joten voit hakea mukaan monenlaisella taustalla. Yritysten tavoitteena on rekrytoida valittu osaaja koulutusohjelman jälkeen.
Päivitämme sivuja uusien tarpeiden syntyessä. Huomioithan, että kaikkien yritysten tarpeet eivät ole julkisesti näkyvillä. Näin ollen mukaan kannattaa hakea, vaikka alla olevista tehtävistä ei tällä hetkellä löytyisi juuri sinulle sopivaa roolia.
Haluatko päästä kehittämään markkinointitaitojasi kansainvälisessä ympäristössä? Jutel RadioMan etsii nyt markkinoinnin moniosaajaa B2B-segmentille!
Jutel RadioMan on kansainvälisesti tunnustettu media- ja radioautomaatioratkaisujen toimittaja, jonka asiakkaina ovat maailman johtavat media-alan yritykset, kuten CBS News, YLE ja RTE. Meidän tiimimme on motivoitunut ja innovatiivinen, ja nyt etsimme sinua liittymään joukkoomme.
Työsi on monipuolista, sillä pääset kehittämään markkinointia useilla eri tasoilla. Sinulla on mahdollisuus laajentaa osaamistasi some-markkinoinnin, markkinointiautomaation ja hakukoneoptimoinnin alueilla. Pääset myös kehittämään myynti- ja markkinointimateriaaleja, sekä tuottamaan sisältöä verkkosivuillemme. Mikäli sinulla on myös graafisen suunnittelun ja videoeditoinnin taitoja, se on ehdottomasti plussaa!
Jos olet innovatiivinen, luova ja tavoitteellinen, tämä tehtävä voi olla juuri sinua varten. Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työnkuvan kansainvälisessä ympäristössä sekä mahdollisuuden kehittää osaamistasi. Toimimme kansainvälisessä ympäristössä, joten tehtävässä menestyminen edellyttää kykyä tuottaa sisältöjä myös englannin kielellä. Kerrothan hakemuksessasi, mikäli sinulta löytyy kokemusta HubSpotista, Wordpressista, graafisesta suunnittelusta tai videoeditoinnista.
Haluatko olla mukana rakentamassa menestyksekästä myyntitiimiämme Ouluun? Etsimme nyt Account Directoria / Sales Executivea, joka on intohimoisesti suhtautuva myyntitykki ja nauttii tiiviistä työskentelystä asiakasrajapinnassa.
Tehtävässä etsit aktiivisesti uusia myyntimahdollisuuksia verkostoitumisen, sähköpostin, puhelimen, sosiaalisen median ja muiden relevanttien kanavien kautta. Järjestät tapaamisia potentiaalisten asiakkaiden kanssa ja hahmotat haasteita asiakkaiden liiketoiminnassa, joita voidaan ratkaista Lianan ratkaisuilla. Kartoitat asiakastarpeita sivustojen ja muun monikanavaisen markkinoinnin ja viestinnän suhteen sekä teet tarjouksia tapaamisten kautta saadun tiedon avulla ja huolehdit myyntiprosessista alusta loppuun saakka. Toimit yhteistyössä tiimin kanssa varmistaen asiakasprojektien onnistumisen. Tehtävänkuva määräytyy taustasi ja kiinnostuksesi pohjalta, mutta tulet käytännössä vastaamaan myynnistä ja asiakkuuksien hallinnasta. Tarjoamme sinulle ainutlaatuisen mahdollisuuden olla mukana kehittämässä myynnin toimintatapoja sekä rakentamassa menestyksekästä myyntitiimiä.
Oletko valmis liittymään huipputiimiimme? Toivomme, sinulta positiivista ja oma-aloitteista asennetta sekä kykyä kuunnella asiakasta ja löytää asiakkaan liiketoimintaan sopivat ratkaisut. Eduksi katsotaan, mikäli sinulta löytyy aiempaa myyntikokemusta tai WordPress-alustan tuntemusta. Sujuva suomen ja englannin kielen taito on edellytys tehtävässä menestymiseen.
Prime Sales Oy on moderni valtakunnallinen myyntiorganisaatio, joka on laajentanut toimintaansa myös asiakaspalvelun toimeksiantoihin. Fyysiset toimistomme sijaitsevat ympäri Suomea ja meillä työskentelee yli 150 myynnin ammattilaista. Liikevaihtomme kasvaa jatkuvasti, ja tavoitteenamme on saavuttaa 7 miljoonan euron liikevaihto kaudella 2022-2023.
Etsimme markkinointikoordinaattoria, joka haluaa olla mukana rakentamassa menestyksekästä myyntiorganisaatiotamme ja kehittämässä modernia markkinointistrategiaamme. Työssäsi vastaat sisäisestä ja ulkoisesta viestinnästä, sosiaalisen median sisällöntuotannosta, www-sivujen kehittämisestä ja päivittämisestä, yritysilmeen kehittämisestä, blogitekstien tuottamisesta, mainonnan suunnittelussa avustamisesta sekä digimarkkinoinnista.
Meillä on myös hyvät mahdollisuudet toteuttaa itseään monipuolisesti mainonnan ja viestinnän saralla. Työskentelemme modernissa työympäristössä, ja työtä tehdään aluksi toimistolta ja myöhemmin mahdollisuus tehdä työtä hybridinä.
Meille on myönnetty Bisnoden korkein AAA-luottoluokitus-sertifikaatti jo useana vuonna, joka kertoo meidän hoitavan taloutemme ja velvoitteemme moitteettomasti. Olemme myös ASML:n Reilun pelin-jäsen, joka kuvaa arvojamme rehellisyyteen ja vastuullisuuteen liittyen.
Jos olet etsimämme markkinoinnin osaaja, jolla on kokemusta erilaisista markkinointikanavista ja haluat olla mukana kehittämässä menestyvää ja modernia yritystä, niin liity tiimiimme ja rakenna kanssamme menestystarinaamme!
Smartblock etsii motivoitunutta markkinointiosaajaa tiimiimme. Jos olet luova, osaat tuottaa vaikuttavaa tekstiä ja muokata kuvia, saatat olla juuri etsimämme henkilö!
Tarjoamme monipuolisen työnkuvan, jossa osa työstä tehdään etänä ja osa toimistollamme Limingantie 2:ssa. Toivomme löytävämme henkilön, jolla on aiempaa kokemusta markkinoinnista tai joka on intohimoisesti kiinnostunut oppimaan alaa. Eduksi katsotaan, mikäli sinulta löytyy kokemusta Wix-nettijulkaisualustasta. Tärkeintä on oikea asenne työntekoon ja valmius tarttua uusiin haasteisiin.
Mikäli haluat olla osa Smartblockin maailmaa, jossa pienillä asioilla on suuri merkitys, ja työskennellä joustavassa ympäristössä, lähetä meille hakemuksesi. Tartu tilaisuuteen vaikuttaa työntekijöiden työrauhaan ja auta meitä tarjoamaan innovatiivisia työtiloja, jotka tehostavat työtehtäviä ja vapauttavat aikaa muulle elämälle.
Temrex Oy on kotimainen perheyritys, jonka missio on tarjota aikaa ja rahaa säästäviä palveluita työvaatteiden hankintaan, omalla logollasi tai ilman. Temrex on myös kumppanisi työ – ja paloturvallisuustuotteiden hankinnoissa ja huolloissa. Olet sitten yritys tai yksityishenkilö, pyrimme aina palvelemaan sinua ammattitaidolla, jotta työskentelysi olisi mahdollisimman mukavaa ja turvallista. Myymälämme löydät Oulusta, Rovaniemeltä, Raahesta, Kemistä ja Vantaalta. Kaikista myymälöistämme löytyy laaja valikoima Fristadsin, Helly Hansenin, Snickersin ja Tuuman työvaatteita, Sievin ja Jalaksen turvajalkineita sekä kattavasti kaikki suojaimet ja paloturvatuotteet. Yrityksen pääkonttori, keskusvarasto ja logotuotanto sijaitsee Oulussa.
Etsimme markkinointitiimiimme osaajaa monipuolisiin digimarkkinoinnin ja verkkokaupan ylläpidon tehtäviin. Tehtävä sisältää verkkokaupan ylläpitoa, visuaalisen ilmeen luomista sekä tuotetietojen ja -kuvien lisäämistä. Pääset myös suunnittelemaan mainoksia ja verkkokaupan kampanjoita. Lisäksi tuotat ja ideoit sisältöjä sosiaalisen median tileillemme. Jos et ole ideanikkari, niin huoli pois. Olet osa tiimiä, jos on sana hallussa ja asiakaspalvelukin on sinulle tuttua verkkokaupan puolelta.
Haemme henkilöä, jolla on visuaalista näkemystä ja joka on innostunut ja rohkea toteuttamaan ideoitaan.
Voice Intuitive on suomalainen ohjelmistoyritys, joka kehittää ääni- ja käännösteknologian käyttöä verkkoympäristöissä. Etsimme nyt Key Account Manageria, joka auttaa meitä viemään esteettömän verkkoselauksen seuraavalle tasolle.
Key Account Managerina olet vastuussa asiakassuhteiden hoitamisesta ja uusien asiakkaiden hankkimisesta. Tehtäväsi on tunnistaa asiakkaiden tarpeet ja auttaa heitä hyödyntämään ääni- ja käännösteknologiaamme. Toivomme, että sinulla on erinomainen kyky kommunikoida eri sidosryhmien kanssa ja ymmärrät teknologiamme liiketoimintapotentiaalin.
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden olla mukana kehittämässä tulevaisuuden teknologiaa, joka mahdollistaa verkkosisältöjen kulutuksen vaivattomasti. Työsi edistää verkkopalvelujen saavutettavuutta eri käyttäjäryhmille ja vastaa osaltaan myös saavutettavuusdirektiivin luomiin tarpeisiin.
Toivomme, että sinulta löytyy kokemusta avainasiakassuhteiden hallinnasta, myynnistä tai markkinoinnista. Arvostamme myös kokemusta teknologiayrityksistä sekä intohimoa uusien teknologioiden kehittämiseen. Liity mukaan innovatiiviseen tiimiimme, joka yhdessä pyrkii helpottamaan verkkosivujen käyttöä kaikille!
SuperLED.fi on laadukkaisiin LED-valaisimiin erikoistunut yritys. Etsitpä sitten LED-valaisimia kotiin, julkisiin tiloihin, varastotiloihin tai -halleihin, meillä on ratkaisu tarpeisiisi. Tarjoamme laajan valikoiman monipuolisia LED-valaisimia sekä kotikäyttöön että työpaikoille. SuperLED.fi on 100% suomalainen perheyritys. Olemme sitoutuneita tarjoamaan korkealaatuisia LED-valaisimia ja erinomaista asiakaspalvelua. Tavoitteenamme on olla paras LED-valaistuksen verkkokauppa omakotiasujille, rakentajille ja sähköurakoitsijoille.
Tässä paikassa sinulla on ainutlaatuinen tilaisuus olla suoraan yhteydessä asiakkaisiin ja auttaa heitä löytämään juuri heidän tarpeisiinsa sopivia valaistusratkaisuja. Olet asiakkaan luotettava neuvonantaja ja asiantuntija, joka luo kokonaisvaltaisia valaistusratkaisuja. Me SuperLEDillä perehdytämme sinut tehtäviisi.
Tehtäviisi kuuluu myös tarjousten clousaaminen – sinä otat rohkeasti puhelimen käteen ja varmistat, että asiakkaat saavat tarvitsemansa valaistusratkaisut tilattua. Tartut tilaisuuteen ja teet kauppaa ennakkoluulottomasti.
Lisäksi sinun tehtävänäsi on järjestää asiakaskäyntejä SuperLEDin myyjille B2B-asiakkaille. Sinä luot yhteyksiä ja rakennat luottamusta asiakkaiden kanssa, jotta he voivat kokea ensiluokkaisen palvelun ja löytää juuri heille sopivat valaistusratkaisut. Kuluttaja-asiakkaiden kohdalla pääset hoitamaan tarvekartoitukset kasvokkain toimistollamme, tarjoten heille henkilökohtaista ja ammattitaitoista palvelua.
Menestymisen avaimet tehtävässäsi ovat hyvät vuorovaikutustaidot ja into monipuoliseen asiakaspalvelutyöhön. Sinulla on mahdollisuus olla mukana rakentamassa parempaa valaistusta ja luomaan asiakkaille unohtumattomia kokemuksia.
CooliBlade on innovatiivinen start-up yritys, joka kehittää uusia lämmönhallintaratkaisuja tehoelektroniikkaan. CooliBlade tuotteet perustuvat patentoituun NEOcore teknologiaan ja teknologian pohjalta on kehitetty 5 tuoteperhettä. Teknologiamme päämarkkinoita ovat tietoliikenne, sähköautojen pikalatausasemat, uusiutuvan energian tehoelektroniikkamoduulit sekä teollisuuden taajuusmuuttajat. Yritys hakee voimakasta kasvua kansainvälisillä B-to-B markkinoilla.
CooliBlade etsii myyntipäällikköä vastaamaan globaalista asiakashankinnasta ja valituista sovellusalueista. Työtehtävänäsi on prospektoida valittavan sovellusalueen osalta joukko asiakkaita, joita kontaktoidaan yhdessä laadittavan materiaalin pohjalta. Kykenet luomaan tuloksellisen kampanjan, seuraamaan myyntiprosessin eri vaiheita ja mittaroimaan onnistumista. Tukenasi on kokenut myynti/toimitusjohtaja. Tehtävässä eduksi on kokemus kansainvälisestä high-tech tuotemyynnistä tai -ratkaisumyynnistä.
Tarjoamme Sinulle työympäristöksi innovatiivisen yrityksen, joukon innostuneita ammattilaisia, jotka ovat kiinnostuneita menestymään kansainvälisillä markkinoilla. Toivomme, että sinulla on itseohjautuva, yrittäjähenkinen ja ratkaisukeskeinen tapa toimia sekä kyky kommunikoida myös englanniksi. Eduksi katsotaan, mikäli sinulta löytyy kokemusta B2B-ratkaisujen myynnistä tai kansainvälisen verkoston rakentamisesta.
Etsimme nyt joukkoomme motivoitunutta Markkinointikoordinaattoria. Tehtävässä pääset suunnittelemaan ja toteuttamaan verkkokaupan mainoskampanjoita. Tavoitteenasi on kasvattaa käyttäjäkuntaamme ja vahvistaa brändiämme. Lisäksi tehtäviisi kuuluu tulosten analysointi ja raportointi, joiden pohjalta pystyt myös esittämään parannusehdotuksia. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä markkinointitiimimme kanssa varmistaaksesi, että viestimme on johdonmukaista ja houkuttelevaa kaikissa kanavissa.
Toivomme, että sinulla on kokemusta verkkokaupan markkinoinnista ja ymmärrät digitaalisen markkinoinnin perusteet. Olet analyyttinen ja osaat käyttää erilaisia työkaluja ja alustoja datan keräämiseen ja analysointiin. Sinulla on myös hyvät viestintä- ja yhteistyötaidot, jotta voit tehdä tehokasta yhteistyötä markkinointitiimimme ja muiden sidosryhmien kanssa.
Haluatko kehittää uraasi myynnin ja markkinoinnin parissa? Etsimme juuri sinua, joka haluat kasvaa Sales & Marketing Specialistin roolissa Amandel Oy:ssä!
Amandel Oy on vuonna 2010 perustettu teknologia-alan innovaatio-, tutkimus- ja tuotekehitysyritys, joka tarjoaa laaja-alaisia konsultointipalveluita yrityksille. Meillä on vahva kokemus erilaisista yrityksistä ja tuotannoista ympäri maailman, ja olemme erikoistuneet toteuttamaan myös suuria hankkeita.
Roolissasi Sales & Marketing Specialistina pääset kehittämään markkinointistrategioita ja hoitamaan myyntiprosessia sekä B2B- että B2C-sektoreilla. Sinulla on tuntemusta perinteisistä markkinointikeinosta ja osaat päivittää nettisivuja wordpress ohjelmistolla mutta olet valmis oppimaan uutta lisää innokkaasti.
Tehtäväsi sisältää PR- tehtäviä ja taitojesi kasvaessa kykenet edustamaan Amandel Oy:tä ammattitaidolla ja vakuuttamaan asiakkaamme osaamisestamme. Me Amandelilla uskomme, että innovaatio syntyy rohkeudesta löytää ongelmalle ratkaisu. Siksi etsimme juuri sinua, joka haluat olla osa dynaamista ja kasvavaa yritystä, joka auttaa asiakkaitaan menestymään paremmin.
Haluatko aloittaa urasi myynnin parissa? Etsimme juuri sinua, myynnin nälkäistä ja innokasta vasta-alkajaa, joka haluaa kasvaa myyntiassistentin tehtävässä Habita Oy:lle!
Habita Oy on Suomessa syntynyt, kansainvälistynyt kiinteistöalan toimija, joka tarjoaa ammattitaitoista kiinteistönvälityspalvelua niin kotimaassa kuin ulkomailla. Toimintamme alkoi Suomesta jo vuonna 1989, ja tällä hetkellä meillä on yli 30 toimipistettä ympäri maailmaa ja yli 350 henkilöä työskentelemässä kanssamme.
Etsimme juuri sinua, joka haluat ottaa ensimmäiset askeleet kiinteistöalan myynnissä. Tehtäviisi kuuluu puhelimitse asiakkaille soitteleminen ja arviointikäyntien varaaminen. Odotamme sinulta rohkeutta ja avoimuutta. Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen ja tuen, jotta voit menestyä tehtävässäsi.
Tämä tehtävä tarjoaa sinulle mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä kiinteistövälittäjäksi omien kykyjesi mukaan. Habita Oy:ssä on pitkä historia menestyneiden kiinteistönvälittäjien kouluttamisesta, ja me haluamme auttaa sinua saavuttamaan täyden potentiaalisi. Voit oppia alan parhailta ammattilaisilta ja rakentaa itsellesi menestyksekkään uran kiinteistöalalla.
Jos olet motivoitunut ja innokas, olet oikea henkilö meille!
Disturb Scandinavia Oy on kotimainen vaateverkkokauppa, joka tuo sopivasti rouheutta katukuvaan. Jos rakastat sisällöntuottamista sekä some-kanaviin että verkkokauppaan, ja haluat työskennellä nuorekkaassa ja innovatiivisessa yrityksessä, tämä työpaikka voi olla juuri sinulle!
Etsimme innostunutta markkinoinnin ja sisällöntuotannon osaajaa liittymään dynaamiseen tiimiimme Disturb Scandinavia Oy:lle. Tehtäviisi kuuluu sisällöntuottaminen niin some kanaviimme kuin verkkokauppaamme. Pääpaino on tuotekuvien ja -kuvausten toteuttamisessa, joilla voimme houkutella asiakkaita ja esitellä tuotteidemme hienoudet. Toivomme sinulta luovuutta, tarkkuutta ja kykyä viestiä asiakaslähtöisesti.
Jos hallitset kirjoittamisen, sinulla on silmää tyylikkäälle ilmeelle ja pystyt tuomaan omia ideoitasi sisällöntuotantoon, voisit sopia loistavasti tiimiimme. Me Disturb Scandinavia Oy:ssä panostamme tiimihenkeen ja odotamme sinulta hyviä vuorovaikutustaitoja sekä kykyä työskennellä yhdessä muiden kanssa. Työskentelet itsenäisesti, mutta myös tiiviissä yhteistyössä markkinointitiimin kanssa.
Ellappi on sähköurakointiyhtiö, joka palvelee monipuolisesti Pohjois-, Keski-, Luoteis- ja Itä-Lapissa. Olemme kokonaispalveluita tarjoava ratkaisutoimittaja, ja palveluihimme kuuluvat sähköverkkojen rakentaminen, huolto ja ylläpito sekä sähköautomaatio- ja tietoliikennetyöt. Teemme myös katu- ja ulkovalaistuksia sekä sisäasennuksia. Palvelemme kattavasti energia- ja vesiyhtiöitä, julkista sektoria, tietoliikenneverkkotoimijoita, teollisuutta, rakennuttajia sekä alihankkijoita.
Haemme aktiivista ja innokasta hallintoassistenttia osaksi Ellappi Oy:n tiimiä Rovaniemelle. Tässä tehtävässä pääset avustamaan myynnin ja HR:n parissa, ja tuomaan omat näkemyksesi asiakkuuksien hallintaan ja HR-prosessien kehittämiseen.
Myyntipuolella tehtäväsi eivät rajoitu perinteiseen myyntityöhön, vaan painotamme erityisesti asiakkuuksien hallintaan liittyviä tehtäviä. Toivomme, että sinulla on jo jonkin verran kokemusta asiakkuuksien hallinnasta ja kykyä kehittää uusia tapoja käsitellä asiakkuuksia ja siihen liittyvää dataa. Tehtäväsi voivat sisältää esimerkiksi asiakasrekisterin luomista ja asiakasluokituksen määrittelyä, sekä asiakkuuksien hallinnoinnin kehittämistä sopimuksien ja asiakirjojen osalta. HR-tehtävien osalta pääset kehittämään HR-prosesseja ja HR-järjestelmän käyttöönottoa yhdessä tiimimme kanssa. Konkreettisia tehtäviä voivat olla esimerkiksi intranetin sisällön kehittäminen, prosessien päivittäminen ja henkilöstöhallinnon rekisterien ja asiakirjahallinnon läpikäynti.
Tehtävä voi sisältää etätyötä osittain, mutta pääasiassa työ tapahtuu toimistollamme Rovaniemellä. Toivomme sinulta sujuvaa suomen kielen taitoa.
Tanssikeskus Citydance tarjoaa tanssikursseja lapsille, nuorille ja aikuisille. Tarjoamme laadukasta opetusta sekä laaja-alaisen tanssikurssivalikoiman kaikille ikään ja taitotasoon katsomatta. Työyhteisönä tanssikoulu on värikäs työyhteisö. Työllistämme n. 32 tanssinopettajaa ja 5 toimistotyöntekijää.
Etsimme joukkoomme motivoitunutta ja tanssista innostunutta markkinointi - ja asiakaspalvelutyöntekijää, joka haluaa olla osa värikästä tanssikoulun tiimiämme. Tehtävässä työaika jakaantuu 60% markkinoinnin ja 40% asiakaspalvelun tehtäviin.
Tässä tehtävässä saat mahdollisuuden hyödyntää luovuuttasi Canva-työkalun avulla luomalla erilaisia markkinointimateriaaleja ja tapahtumien layouteja. Vastaat somemarkkinoinnista ja sisällöntuotannosta, jossa pääset näyttämään kykysi viestiä tehokkaasti eri kanavissa. Osallistut aktiivisesti asiakasviestintään, luot tuntikuvauksia yhteistyössä opettajien kanssa. Olet tärkeässä roolissa myös asiakaspalvelussa, jossa vastaat sähköpostien purkamisesta ja asiakkaiden palvelusta. Olet avulias ja ystävällinen ääni tanssikoulun takana. Hoidat yleisiä toimistotehtäviä, autat opettajia esimerkiksi tuntisiirroissa ja osallistut tapahtumien järjestämiseen. Hoidat myös kassatehtäviä ja laskutusta, joten numerot eivät pelota sinua.
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä innostavassa ympäristössä, jossa tavoitteenamme on tuoda hyvinvointia ja iloa tanssin avulla. Aikaisempi tanssitausta katsotaan eduksi. Toivomme paloa markkinointiin ja asiakaspalveluun. Kommunikoit selkeästi suomeksi, ja englannin kielen taito katsotaan eduksi. Jos omaat visuaalista silmää ja olet tekevä tiimipelaaja, voit olla juuri etsimämme henkilö. Tule mukaan luomaan unohtumattomia tanssielämyksiä ja levittämään tanssin iloa!
Pyhä Experience tarjoaa kestävän matkailun elämyksiä ja palveluita Pyhällä. Tarjoamme asiakkaillemme erilaisia päästöttömiä aktiviteetteja Pyhän alueella niin itse kuin yhteistyökumppaneidemmekin kautta. Palvelutuotteisiimme kuuluu esimerkiksi sähkömoottorikelkkasafarit, lumikenkäily, eFatbike-vuokraus, pilkkiretket sekä ympärivuotiset kuvausretket.
Etsimme innostunutta ja osaavaa myynti- ja markkinointikoordinaattoria liittymään tiimiimme Experience Pyhä -yrityksessä. Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä jännittävän matkailualan yrityksen parissa, joka edistää kestävää matkailua Pyhä-Luoston kansallispuiston upeassa ympäristössä Itä-Lapissa.
Tässä tehtävässä tuet myyntipalveluiden tiimiä hoitamalla myynnin ja markkinoinnin tehtäviä tasapuolisesti (työtehtävien arvioitu jakautuminen 50/50). Huolehdit myynnistä ja asiakaspalvelusta sekä sosiaalisen median ja verkkosivujen päivityksistä. Lisäksi hallinnoit varauksia, vastaat majoitus-, aktiviteetti- ja ravintolavarauskyselyihin sekä hoidat laskutusta.
Osaamiskriteerit vaihtelevat rekrytoivien yritysten tarpeiden mukaan, joten voit hakea mukaan monenlaisella taustalla. Voit esimerkiksi olla hiljattain valmistunut tulevaisuuden osaaja, joka etsii nyt oman alan työtehtävää. Vaihtoehtoisesti olet kerryttänyt työkokemusta esimerkiksi markkinoinnin tai myynnin parista ja etsit nyt väylää kehittää osaamistasi ja suunnata urasi uusiin tehtäviin. Tärkeintä on motivaatio kehittää omaa osaamista ja halu työllistyä monipuolisiin markkinoinnin tai myynnin tehtäviin.
Motivaation ja asenteen lisäksi hakijoilta edellytetään soveltuvaa koulutusta (esim. medianomi, tradenomi, KTM, FM) tai kokemusta markkinoinnin, viestinnän, myynnin tai verkkokaupan tehtävistä. Hakijoilta edellytetään sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa (C 1), sillä koulutus toteutetaan suomeksi.
Modernin Markkinoinnin ja Myynnin F.E.C -koulutusohjelma toteutetaan yhteistyössä rekrytoivien yritysten sekä Pohjois-Pohjanmaan alueen ELY-keskuksen ja TE-palveluiden kanssa. Ohjelma on suunnattu ensisijaisesti alueiden työttömille tai työttömyysuhan alaisille työnhakijoille. Koulutus on osallistujalle maksuton ja ohjelman ajalta saat työttömyysetuuttasi ja kulukorvausta.
Hakuaika on päättynyt.
Haku koulutusohjelmaan on kaksivaiheinen:
Hakuaika: 17.5.-3.7.2023
Koulutusohjelman kesto: kuusi kuukautta
Koulutusohjelman ajankohta: 8.8.-4.2.2024 tai 29.8.-25.2.2024
Lomajakso: 23.10.-27.10.2023
TE-live: 25.5. klo 11:00. Katso tallenne TE-livestä >>
Ohjelman kokonaiskesto on noin kuusi kuukautta. Koulutusohjelma sisältää alan asiantuntijoiden pitämiä koulutuspäiviä (noin 20 päivää), itsenäistä etäopiskelua sekä työskentelyä yhteistyöyrityksen käytännön työtehtävissä. Pääkouluttajana toimii markkinointiviestintätoimisto Kuulun asiantuntevat kouluttajat.
Koulutusohjelman koulutus koostuu seuraavista teemoista:
Digitaaliset kasvumahdollisuudet
Kasvumarkkinointi ja markkinoinnin teknologiat
Sisältöstrategia & sisällöntuotanto
Modernien myyntitaitojen kehittäminen
Modernit työelämätaidot
Räätälöitäviä koulutuksia markkinoinnin & myynnin teemoista: esim. somemainonta, Googlen työkalut, asiakkuudenhallinta & myyntitaitojen kehittäminen
Laura Mustonen, Kasvumarkkinointiosaaja F.E.C. osallistuja
Nina Mäki-Petäys, HubSpot Talent osallistuja
Janne Nieminen, HubSpot Talent osallistuja
Tytti Johanna Himanen alkoi etsiä uutta suuntaa ja erilaisia koulutusmahdollisuuksia jäädessään pois markkinointisuunnittelijan...
Projektinhallintaosaaminen on taito, jota tarvitaan lähes joka työssä kuin myös oman työn johtamisessa. Työtehtävät ovat yhä...
Liiketalouden tradenomiksi valmistuneella Erika Heinosella ja IT-tradenomiksi opiskelleella Esa Salosella oli sama haaste....