Novita löysi osaajan verkkokauppa-alustan uudistuksesta syntyneeseen tehtävään
Vuonna 1928 perustettu Pohjoismaiden suurin käsityölankojen valmistaja Novita Oy oli verkkokaupan uudistusprojektin kynnyksellä,...
Lahti
Haku päättyy 17.5.2021
Haluatko oppia hyödyntämään uusinta teknologiaa markkinoinnissa ja myynnissä? Sykkiikö sydämesi monikanavaiselle, datalla johdetulle markkinoinnille sekä sisältöjen & automaation hyödyntämiselle liidien hankinnassa? Haetko seuraavaa urasteppiä ja mahdollisuutta kouluttautua osaajaksi, joiden kysyntä on kasvava?
Markkinointiteknologiaosaaja F.E.C. -koulutuksen kautta sinulla on loistava mahdollisuus löytää uusi työ digitalisoituneen markkinoinnin tai asiakkuuksien parista. Kuusi kuukautta kestävän rekrytoivan koulutusohjelman kautta pätevöidyt modernin markkinoinnin tai asiakkuudenhallinnan ammattilaiseksi sekä opit hyödyntämään markkinointiteknologioita asiantuntijakoulutuksen ja käytännön työskentelyn kautta. Ohjelman käytyäsi sinulla on osaamista hyödyntää automaatiota, teknologioita ja dataa markkinoinnissa sekä ymmärrät, miten yritysten myyntiä kasvatetaan digitaalisesti. Ohjelma on väyläsi työllistyä uusiin tehtäviin ja kouluttautua osaajaksi, joiden kysyntä on kova!
Lue kuinka Tero Käppi työllistyi ohjelman kautta myyntipäälliköksi ja Laura Mustonen siirtyi myynnistä markkinoinnin tehtäviin Kasvumarkkinointiosaaja-koulutusohjelman kautta.
Lahden ja Hämeenlinnan alueen yritykset etsivät uusia osaajia tavoitteenaan rekrytoida valittu henkilö ohjelman päättyessä.
Tällä hetkellä asiakkaamme hakevat mm.
Esiteltyjen paikkojen lisäksi saamme tietoon jatkuvasti uusia tarpeita ja lisäksi etsimme yrityspaikkoja hakijlähtöisesti. Mikäli listasta ei vielä löytynyt sopivaa paikkaa, kannattaa siis silti hakea mukaan!
Rekrytoivan koulutusohjelman kokonaiskesto on noin 6 kuukautta (120 arkipäivää). Koulutusohjelma sisältää yritystyöskentelyn lisäksi asiantuntijakoulutusta (noin 20 päivää).
Yritykset etsivät henkilöitä, joilla on aitoa motivaatiota kehittää osaamistaan ja toimia markkinointiteknologiaa hyödyntävissä markkinoinnin ja myynnin tehtävissä. Tärkeintä on asenne ja motivaatio. Osaamisesi voit olla saanut joko koulutuksen, työkokemuksen tai harrastuneisuuden kautta.
Yritykset etsivät markkinoinnista kiinnostuneita henkilöitä, jotka täydennyskoulutuksen avulla ymmärtävät digitaalisia työkaluja ja teknologioita, joita hyödyntää nykyajan markkinoinnissa. Riippuen taustastasi ja kiinnostuksenkohteista voit kehittyä esimerkiksi digimarkkinoinnin, sisällöntuotannon tai sisältömarkkinoinnin, visuaalisen markkinoinnin, somemarkkinoinnin tai markkinoinnin automaation ja inbound-markkinoinnin tehtäviin.
Tämän lisäksi yritykset etsivät vahvistusta myyntiin ja asiakkuudenhallintaan ja tarjolla on tehtäviä b2b-myynnin, asiantuntijamyynnin, asiakkuudenhallinnan sekä myynnin tuen parissa. Voit olla myynnin konkari, joka kaipaa digitaitojen päivitystä tai aloitteleva osaaja, jolla on intoa kehittyä myynnillisiin tehtäviin!
Myynnin ja markkinoinnin tehtävien ohella yritykset etsivät henkilöitä myös mm. asiakaspalvelun, taloushallinnan ja projektitoiminnan tehtäviin. Tehtäviä on tarjolla laidasta laitaan sekä avustavista tehtävistä asiantuntijatehtäviin. Kartoitamme paikkoja myös hakijalähtöisesti, joten mukaan kannattaa hakea kaikenlaisilla taustoilla!
Voit hakea mukaan, mikäli olet tällä hetkellä työtön, työttömyysuhan alainen tai lomautettuna. Voit hakea ohjelmaan myös, mikäli määräaikainen työsuhteesi on päättymässä ennen ohjelman alkua. Ohjelman on suunnattu ensisijaisesti Hämeen alueen työnhakijoille.
Hakuprosessi tiivistettynä:
Haku päättyy 17.5., mutta haethan mukaan välittömästi, sillä esittelemme hakijoita yrityksille jo hakuajan aikana.
Yritykset haastattelevat soveltuviksi näkemänsä ehdokkaat ja ohjelma alkaa, kun yritys on valinnut itselleen osaajan, ja hakija hyväksyy kyseisen paikan. Ohjelmassa voi aloittaa touko-kesäkuun aikana.
Tytti Johanna Himanen | Kasvumarkkinoija, Palveluna
Tero Käppi | Myyntipäällikkö, Laurell
Johanna Iho | Marketing Manager, Lahti Precision
Vuonna 1928 perustettu Pohjoismaiden suurin käsityölankojen valmistaja Novita Oy oli verkkokaupan uudistusprojektin kynnyksellä,...
Tytti Johanna Himanen alkoi etsiä uutta suuntaa ja erilaisia koulutusmahdollisuuksia jäädessään pois markkinointisuunnittelijan...
Suomen Voitelukauppa Oy löysi sopivan työntekijän Adobe Marketing Talent RekryKoulutuksen kautta, joka toteutettiin yhteistyössä...