Skip to content

Marketing Tech & AI – Digimarkkinoinnin ja myynnin osaajia! Varsinais-Suomi

Varsinais-Suomi

Hakuaika päättynyt

Etsitkö väylää uuteen työhön? Haluatko laajentaa osaamistasi ja hallita modernin markkinoinnin ja myynnin työkalut? Hae nyt mukaan rekrytoivaan koulutusohjelmaan ja ota seuraava askel urallasi! 🤖⚡️

Katso avoinna olevat tehtävät! 👇

Suuntaa urasi sinua kiinnostaviin työtehtäviin!

Tulevaisuuden markkinoinnissa ja myynnissä menestyminen vaatii tekoälyn ja teknologioiden hallitsemista. Kasvatamme nyt yhdessä Varsinais-Suomen alueen yritysten kanssa uusia markkinoinnin teknologioiden ja tekoälyn asiantuntijoita Marketing Tech & AI RekryKoulutuksen kautta. Hallitsemalla modernin markkinoinnin ja myynnin työkalut varmistat vetovoimasi työmarkkinoilla myös tulevaisuudessa!

Ohjelmasta järjestetään TE-live 5.2. klo 13. TE-livessä kuulet tarkemmin ohjelman sisällöstä ja kuulet ohjelmaan aiemmin osallistuneen Tiinan kokemuksesta. Liven aikana pääset halutessasi itsekin lähettämään mielessä pyörivät kysymyksesi asiantuntijoille. Pääset katsomaan TE-liven tallenteen tämän linkin kautta! 

Noin viisi kuukautta kestävän koulutusohjelman aikana työskentelet täysipäiväisesti yhteistyöyrityksessä ja osallistut työtehtäviä tukevaan koulutukseen. Koulutusohjelman avulla päivität osaamistasi vastaamaan rekrytoivien yritysten tarpeita sekä saat aidon mahdollisuuden työllistyä. Ohjelma tarjoaa monipuolisia uramahdollisuuksia esimerkiksi seuraavissa rooleissa:

🚀 Digital Marketing Specialist
🚀 Sisällöntuottaja
🚀 Myynti- ja markkinointikoordinaattori
🚀 Customer Success Specialist
🚀 Myyntipäällikkö
🚀 Data-analyytikko

Sinun ei tarvitse olla valmis osaaja, sillä koulutusohjelma antaa sinulle aikaa vahvistaa osaamistasi ja kasvaa tehtävään!

Katso videolta millaisiin tehtäviin Joonas työllistyi rekrytoivan koulutusohjelman kautta ⬇️

 

Ohjelmassa on mukana useita eri alan yrityksiä, jotka etsivät eri tason osaajia. Yrityksillä on aito tarve uudelle osaajalle ja heidän tavoitteena on solmia kanssasi työsuhde koulutusohjelman jälkeen. Päivitämme sivuja uusien tarpeiden syntyessä. Huomioithan, että kaikkien yritysten tarpeet eivät ole julkisesti näkyvillä. Näin ollen mukaan kannattaa hakea, vaikka alla olevista tehtävistä ei tällä hetkellä löytyisi juuri sinulle sopivaa roolia. 

AVOIMET PAIKAT

Jula on ihmisten näköinen paikka ja tekemisen meininki huokuu sydämenpohjasta asti. Tavoittelemme jatkuvasti korkeammalle ja otammekin nyt uusia askeleita kehittyäksemme kansainväliseksi yritykseksi. Jula tarjoaa ”tee-se-itse” ihmisille laajan ja huolellisesti valitun valikoiman tuotteita kotiin, puutarhaan ja vapaa-aikaan edulliseen hintaan. Haluamme motivoida ihmisiä yksinkertaistamaan arkeaan ja luomaan itselleen

Country Commercial Coordinator

Mitä tekee Country Commercial Coordinator?

Country Commercial Coordinator on aktiivinen vähittäiskaupan osaaja. Vastuualueita CCC:llä on pääosin seuraavien osa-alueiden ympärillä:

  • Tuottaa analyysejä ja tietoa liittyen Julan valikoimaan, hinnoitteluun ja kampanjavalintoihin.
  • Analysoida Suomen markkinaa ja kilpailutilannetta, sekä tuottaa raportteja, ajatuksia ja ideoita myynnin kehittämiseksi.
  • Vastata hintojen täsmäytyksestä ja hinnanmuutoksista, Julan toimintatapojen ja hinnoittelustrategian mukaisesti.
  • Ohjata ja koordinoida kampanjoita tavaratalojen avajaisissa ja/tai AdHoc-kampanjoissa.
  • Tukea kampanjoiden tuotevalinnoissa, hinnoittelussa sekä vastata myynninseurannasta ja analysoinnista.
  • Antaa palautetta ja tietoa paikallisesta markkinasta kampanjatiimille, jotta Jula pysyy ajan tasalla markkinatilanteesta, kilpailijoista sekä ulkoisista tekijöistä.
Kaikki työ tehdään tiiviisti yhdessä organisaation keskustoimintojen, kuten sisäänoston, logistiikan ja markkinoinnin sekä tavaratalo-organisaation kanssa. Kampanja- ja hinnoittelutyö tehdään yhteistyössä sisäänoston ja kampanjatiimin kanssa - yhteistyö muodostuu varmasti menestystekijäksi uudessa roolissa, jota pääset itse varmasti myös kehittämään.

Sinun kokemuksesi ja osaamisesi?
Tehtävässä menestyminen edellyttää, että sinulla on aiempaa kokemusta osto- ja myyntityöstä tai muuta vastuullista kokemusta vähittäiskaupasta. Sinulle kaupallinen ajattelu on tuttua ja mielekästä, sekä vähittäiskaupan avainlukujen ymmärrys ja tuntemus on hallussasi. Tehtävässä menestyäksesi sinulla on kyky tunnistaa kaupallisia mahdollisuuksia ja halu kehittää kannattavuutta ja myyntiä.

Lukujen ja markkinatietojen analysointi on iso osa työtäsi, joten MS Excel osaaminen on sinulla korkealla tasolla ja osaat työskennellä sen parissa. Olet henkilö, joka luo raporttipohjat luvuille, joita seuraamme sekä navigoit luontaisesti myös eri toiminnanohjausjärjestelmissä. Vähittäiskaupan kiinnostuksesi innostaa sinua jatkuvasti tutkimaan markkinatilannetta ja osaat tiivistää havaintosi luontevasti ja ymmärrettävästi työkavereillesi Suomessa ja keskusorganisaatiossa. Yhteistyö vaatii sinulta vahvaa englanninkielentaitoa (kirjallista sekä suullista) ja ruotsinkielen osaaminen katsotaan suureksi eduksi.

Minkälaista työkaveria etsimme?
Työkaverinamme olet sitoutunut, oma-aloitteinen ja energinen. Olet huolellinen, yksityiskohtia tutkiva ja pyrit tekemään työsi laadukkaasti. Sinulla on luontainen kyky käsitellä vaihtelevaa työtahtia ja nautit siitä, että sinulla on monia projekteja käynnissä samanaikaisesti. Asioiden priorisointi ja työtehtävien hallinta on sinulle tuttua.

Olet hyvä tiimipelaaja, jonka on helppo tehdä yhteistyötä muiden kanssa. Tuot tiimiin energiaa ja nautit yhdessä tekemisestä. Olet ratkaisukeskeinen, luova, analyyttinen ja järjestelmällinen sekä pystyt reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin. Omalla panoksellasi pyrit aina kehittämään koko Julan liiketoimintaa.

Viihdyt arvojohdetussa perhe-yrityksessä, jolle on ominaista uteliaisuus, tiimityö ja jatkuva halu kehittää ja parantaa liiketoimintaa.

Hyvä tietää:
Maaorganisaatiomme konttori on Säterinportin Business campus Leppävaarassa (Espoo) ja toivommekin sinulta mahdollisuutta tehdä töitä viikoittain muutamia päiviä myös sieltä – osana tiimiämme.

Mitä Jula tarjoaa vastineeksi?

Vaikka tehtävä vaatii itsenäistä työotetta, et ole koskaan yksin. Kuulut tiimiin ja työskentelet lähellä esihenkilöäsi joten tukenasi on pienen tiimin tuki, mutta ison yrityksen resurssit! Julalla on töissä mahtavia tyyppejä ja tulet osaksi kansainvälistä työyhteisöä.

Jula tarjoaa myös seuraavaa:
  • Rennon ja luottamuksellisen työilmapiirin
  • Haastavat ja palkitsevat työtehtävät
  • Koulutus- ja kehittymismahdollisuuksia
  • Hyvän henkilökunta-alennuksen ja liikuntaedun
Tartu tilaisuuteen ja tule mukaan rakentamaan Julan menestystarinaa!

Bunge Finland Oy on Suomen johtava kasvipohjaisten levitteiden ja ruokaöljyjen valmistaja. Tunnet Bungen parhaiten Keiju-tuoteperheestä sekä kolesterolia laskevasta Alentajasta. Tehtaallamme on tehty jo yli 60 vuoden ajan uraauurtavaa työtä kasvirasvojen erityisosaajina ja kehittäjinä. Lue lisää täältä ja täältä

Product Project Specialist

Etsimme motivoitunutta ja osaavaa Product Project Specialistia liittymään joukkoomme. Tehtäväsi on varmistaa uusien tuotteiden kehityshankkeiden ja muiden tuotemuutoshankkeiden tehokas ja aikataulussa tapahtuva toteutus. Tehtävässä pääset hallitsemaan tuotteisiin ja liiketoimintaprojekteihin liittyvää tietoa osana energistä ja innovatiivista tiimiä.Menestyäksesi tehtävässä keskityt asiakas- ja tuoteprojektien tilan tehokkaaseen koordinointiin, sisäisten prosessien hallintaan sekä tiedon virtauksen optimointiin.

Rooli edellyttää hyviä paineensieto- ja ongelmanratkaisukykyjä. Ylläpidät aktiivisia yhteyksiä sisäisiin sidosryhmiin, kuten markkinointiin, tuotekehitykseen ja laadunvarmistukseen. Johdat tuoteprojekteja B2C- ja B2B -markkinasegmenteissä ja kommunikoit tehokkaasti asiakkaille ja sisäisille sidosryhmille. Pääasiallinen työskentelykielesi on suomi, mutta englannin kielen hallinta on edellytys ja ruotsin kielen taidon katsomme eduksi.Etsimme sinua, joka palat halusta kehittää tuotehallinnan osaamistasi ja loistat monimutkaisissa tilanteissa. Jos olet valmis ottamaan haasteet vastaan ja viemään projektit menestyksekkäästi maaliin, hae tätä inspiroivaa mahdollisuutta osana kasvavaa tiimiämme.

Haluatko työskennellä Suomen isoimmassa kauneus- ja hyvinvointituotteiden tukkuyrityksessä, huippubrändien- ja tuotteiden markkinoinnin parissa? Etsimme nyt markkinoinnin moniosaajaa Suomen suurimpaan ammattikosmetiikan tavarataloon!

Markkinoinnin moniosaaja

Haemme idearikasta markkinoinnin moniosaajaa suunnittelemaan ja toteuttamaan yrityksen markkinointia yhdessä muun tiimin kanssa. Markkinoinnin moniosaajan tehtävään sopii loistavasti henkilö, jolla on printtimedia hallussa sekä osaamista/ymmärrystä myös digimarkkinoinnin maailmasta. Ymmärrät oman työsi merkityksen kokonaisuuksien kannalta.  

Golden Shine on taistellut likaa vastaan menestyksekkäästi jo yli 10 vuotta. Hallitsemme laajasti erilaiset siivoustarpeet ja tarjoamme mielellämme monipuolista osaamistamme asiakkaidemme käyttöön. Vielä ei kukaan ole saanut aikaan sellaista sotkua, jota me emme olisi onnistuneet siivoamaan.

Myyntipäällikkö

Oletko kiinnostunut myynnistä? Koetko paloa uuden oppimiseen? Tervetuloa meidän huipputiimiin!Tehtävänäsi on siivouspalveluiden ja erikoistöiden myynti uusille potentiaalisille yritysasiakkaille ja taloyhtiöille. Asiakaskohtaamisia teet pääosin puhelimella, sähköisillä välineillä sekä jalkautumalla kentälle. Sinnikäs ja periksiantamaton asenne ovat tärkeitä tehtävässä onnistumisen kannalta. Odotamme sinulta uskallusta ottaa vastuuta omasta tekemistä sekä tehdä asioita rohkeasti.Tarjoamme välittömän ja rennon työyhteisön.Työskentelemme uudessa viihtyisässä toimistossa ja haluamme auttaa sinua kehittymään myynnin osaajana. Työsi tukena ovat ammattitaitoiset ja mukavat työkaverit. Vastuu ja vapaus kulkevat meillä käsi kädessä ja voit tehdä työtä itsenäisesti kuitenkin tiimin tuella.Viihdyt tässä tehtävässä, jos sinulla on:
Aktiivinen ja systemaattinen lähestymistapa asiakastyöhön, Hyvää organisointikykyä,
Hyvä ja selkeä esiintymiskyky Sinnikäs ja periksi antamaton asenne Aito halu auttaa asiakkaita ja Innostus oppia uutta.

Eventio Group Oy:n tavoitteena on tehokkaiden varainhankintatuotteiden kehittäminen. Päätuotteitamme ovat mm. Bingoon.fi -pelipalvelu, Lumilyhty- ja Nuorelle siivet arpajaisten toimeenpano. Yhtiö myös valmistaa ja myy bingo- ja arpajaistuotteita. Eventio Oy tuottaa varaus- ja lipunmyyntipalveluja tapahtumiin. Toimipaikkamme sijaitsevat Turussa, Helsingissä ja Joensuussa.

Viestintä- ja markkinointikoordinaattori

Tässä työtehtävässä pääset työskentelemään laajasti erilaisten markkinointiprojektien parissa ja mikä parasta - näkemään työsi tulokset. Työtehtäviisi kuuluvat mm. erilaisten nettisivujen sisältöjen suunnittelu ja kuvien käsittely, sekä tekstien laatiminen. Lisäksi pääset suunnittelemaan ja tuottamaan sisältöjä eri osa-alueidemme uutiskirjeisiin ja somekanaviin. Oman osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan sinulla on mahdollisuus päästä tutustumaan myös painomateriaalin tuottamiseen ja toteutukseen.
Kaikki työ tehdään tiimityönä, joten vaikka osa tehtävistä kuulostaisi haastavilta tukenasi ovat ammattitaitoiset ja mukavat työkaverit.

Meille on tärkeä työssä viihtyminen sekä ennen kaikkea jaksaminen. 
Pääset kasvavaan, projektienjohtamisen kokeneeseen organisaatioon jolla toiminta on vahvalla pohjalla. 
SCK tarjoaa varmasti hyvän kokeneen tukiverkoston ja auttamisen yrityskulttuurin.  
SCK:lla voit menestyä asiantuntijana ja kehittää omaa osaamistasi loistavassa työyhteisössä.  
Meillä jokainen asiantuntija saa vapauden sovittaa työn ja vapaa-ajan yhteen. 
Työssä jaksaminen on korkea arvomme ja toimistomme sijaitsee hyvin liikuntamahdollisuuksien yhteydessä. 

Customer Success Manager 

Pääset kehittämään yrityksemme myynnin ja markkinoinnin yhteistä tekemistä sekä ratkaisuja.
Löydät osaajia palvelukseen ja yhdistät osaajat oikeisiin asiakkaitten hankkeisiin. 
Tuotat SCK:n tarjonta materiaalia ja kehität yhdessä palveluita kansamme.
Työhösi kuuluu myös SCK:n markkinointisuunnittelu ja somen hyödyntäminen markkinoinnissa (e.g. Linkedin), sekä markkinoinnin ja tilanteen analysointia.

Valote on kasvuhaluinen liiketoimintalähtöisiä videotuotantoja ja valokuvauksia tarjoava yritys. Käytännössä siis tuotamme tavoitteellisia videoita niin myynnin tueksi, markkinointiin kuin rekrytointiinkin. Valotella on asiakkaina niin pienempiä perheyrityksiä kuin kansainvälisiä pörssiyhtiöitä.
Toiminnassamme panostamme avoimeen ja aktiiviseen kommunikointiin, asiakkaana olon vaivattomuuteen sekä toimiviin sekä laadukkaisiin lopputuloksiin.
Tyypilliset projektimme ovat mm. Referenssivideot, yritysvideot, mainosvideot sekä rekryvideot.

Projektikoordinaattori/Tuotantokoordinaattori

Pääset työskentelemään mielenkiintoisessa ja vaihtelevassa videotuotantojen maailmassa, jossa autat kehittämään asiakasprojektiemme sujuvuutta, aikataulutusta ja resursointia.Kontaktoit asiakkaita, yhteistyökumppaneita sekä esiintyjiä ja järjestät kuvauksiin tarvittavia resursseja sekä kuvauspaikkoja.
Kirjallinen osaaminen ja perustiedot videotuotantojen vaiheista katsotaan eduksi, sekä tekninen osaaminen projektinhallintaohjelmistoista.
Tärkeää meille on hyvät ja toimivat työolosuhteet, rento ja samalla aikaansaava ote.  
Olet toimeentarttuva tyyppi, joka tykkää pitää asiat järjestyksessä ja osaa organisoida isoja kokonaisuuksia.

Valote on kasvuhaluinen liiketoimintalähtöisiä videotuotantoja ja valokuvauksia tarjoava yritys. Käytännössä siis tuotamme tavoitteellisia videoita niin myynnin tueksi, markkinointiin kuin rekrytointiinkin. Valotella on asiakkaina niin pienempiä perheyrityksiä kuin kansainvälisiä pörssiyhtiöitä.
Toiminnassamme panostamme avoimeen ja aktiiviseen kommunikointiin, asiakkaana olon vaivattomuuteen sekä toimiviin sekä laadukkaisiin lopputuloksiin.
Tyypilliset projektimme ovat mm. Referenssivideot, yritysvideot, mainosvideot sekä rekryvideot.

Sales Specialist/ Myyntineuvottelija

Valotella Sales Specialistin rooli on ihmisläheinen ja monipuolinen, luova videotuotantoyhtiö tarjoaa inspiroivan ympäristön tälle tehtävälle. Jos olet kiinnostunut myyntityöstä ja sinulla on innokkuutta sekä vahvoja vuorovaikutustaitoja, tämä tehtävä tarjoaa sinulle oivan kasvun paikan myynnin ammattilaiseksi.Etsimällämme uudella kyvyllä olisi hyvä olla loistavat asiakaspalvelu ja neuvottelutaidot sekä kyky luoda ja ylläpitää asiakassuhteita. Toivomme, että sinulla olisi halu oppia ja kehittyä alalla ja osaisit tuoda esiin uusia ideoita. Omaat hyvät viestintätaidot ja asiakasymmärryksen. Taitojen karttuessa osaat tarjota heille lisää ratkaisuja. Motivaatio ja halu auttaa asiakkaita on sinun ominaisuutesi.Työ tulee olemaan aluksi vahvasti uusasiakashankintaa, työkaluna mm. Puhelin. Luurikammoiselle työ ei siis sovellu. Asiakkuusmäärien kasvaessa myös työnkuva elää.

Keskusautohalli Oy on yksityinen kokenut ja vireä autokauppayhtiö Varsinais-Suomessa. Toimialaamme ovat uusien ja käytettyjen autojen myynti, huolto-, varaosa- sekä vauriokorjaamopalvelut. Toimipisteemme sijaitsevat neljällä paikkakunnalla Turussa, Raisiossa, Salossa ja Forssassa. Edustamme Volvo, Honda, Opel, Renault, Dacia ja Nissan-merkkisiä autoja. Meillä työskentelee yli 100 autokaupan ammattilaista.Nimensä mukaisesti Keskusautohalli aloitti toimintansa  vuonna 1927 pysäköinti- ja autojen säilytyspalveluiden tarjoajana Turussa. Kuitenkin jo vuoden päästä aloituksesta Keskusautohallin ja Volvo Ab -tehtaan välille allekirjoitettiin maailman ensimmäinen Ruotsin ulkopuolinen Volvo -jälleenmyyntisopimus. Keskusautohalli onkin maailman toiseksi vanhin ja vanhin Ruotsin ulkopuolella edelleen toimiva Volvo -jälleenmyyjä. Volvo on ollut vuosikymmeniä kantavana tekijänä yrityksemme menestykselle.Laatu ja ympäristövastuu ovat ydinarvojamme, joista meille on myönnetty laatusertifikaatti ISO 9001 ja ympäristösertifikaatti ISO 14001. Pyrimme jatkuvasti vähentämään jätteen määrää ja käyttämään yhä ympäristöystävällisempiä materiaaleja. Asiakastyytyväisyys on meille ensiarvoisen tärkeää, ja kehitämme jatkuvasti toimintaamme sekä koulutamme henkilöstöämme hyvän palvelun varmistamiseksi. 

Markkinointiassistentti

Haemme sinua markkinoinnin osaaja, jonka valtteina ovat reipas työote ja käsillä tekemisen meininki. Tuotamme markkinointimateriaalimme pääosin talon sisällä päämiestemme graafista linjaa noudattaen. Pääsetkin tekemään monipuolisesti erilaisia markkinointitehtäviä ja sinulle tuttuja työvälineitä ovat Adoben ohjelmat sekä Office 365. Sinua kiinnostaa erityisesti some-markkinoinnin tuotanto ja sen kehittäminen sekä haluat kehittyä tälläkin osa-alueella vielä paremmaksi. Myös kameran edessä toimiminen sujuu sinulta luontevasti ja videoiden tuottaminen ovat lähellä sydäntäsi. Sujuva tekstien kirjoittaminen suomen kielellä tuotto on myös edellytys työssäsi pärjäämiseen. Muut työtehtäväsi liittyvät verkkosivujen optimoituun sisällöntuotantoon ja  myyntimateriaalien työstämiseen. Toimenkuvasi voi myös elää luontevasti osaamisesi mukaan. 

Tagomo Tribe on ainutlaatuinen porukka ammattilaisia
T = Taitava. Tribemme on täynnä markkinnoinnin kovia osaajia ja olemme todella hyviä siinä, mitä teemme. Me emme peittele osaamistamme, vaan jaamme sitä eteenpäin ylpeydellä.
R = Rohkea. Me Tagomolla uskallamme olla juuri sellaisia kuin olemme ja tehdä tarvittaessa erilaisia ratkaisuja kuin muut. Kehityksen vauhdissa pysyminen vaatii rohkeutta muuttua ja kehittää uutta!
I = Inhimillinen. Vaikka kyse onkin yritystoiminnasta, inhimillisyyttä ei saa koskaan unohtaa. Me haluamme aidosti ymmärtää yrittäjiä ja auttaa heitä kehittämään yritystoimintaansa digimarkkinointiratkaisujen avulla.
B = Bailaava. Sopivasti. Jokainen meistä kaipaa joskus myös juhlaa arjen ja työn rinnalle ja sekin meillä osataan! Kun otamme välillä rennosti, jaksamme taas painaa duunia uudella draivilla.
E = Erityinen. Me olemme spesiaali työyhteisö monella tapaa ja loistava yhteishenki on yksi salaisista aseistamme. Persoonallinen porukkamme koostuu erilaisista tekijöistä, joista jokainen on arvokas ja saa äänensä kuuluviin.

 

 
 

Olemme strateginen markkinointiviestintätoimisto. Uskomme yksinkertaisuuteen.
Me kuuntelemme ja osaamme kysyä oikeita kysymyksiä. Istumme saman pöydän ääreen, ja haastamme ja kysymme, kunnes ymmärrämme. Olemme saaneet asiakkailtamme kiitosta siitä, että teemme monimutkaisista asioista yksinkertaisia. Kun maailma monimutkaistuu, tarve inhimilliselle ymmärrykselle lisääntyy. Siksi me olemme olemassa.

Digital Marketing Specialist

Tehtäväsi oppia ja jakaa oppimaasi myös meille. Avoin ja osaamista jakava kulttuurimme on hyvä alusta työssäoppimiseen ja opin jakamiseen kollegoille. Sinulla on tukenasi mentori sekä verkkopalvelujen että markkinointiviestinnän tiimeistä. Toivomme sinulta kokemusta joko myynnin, markkinoinnin tai ICT:n alalta.
Meillä voit syventää osaamistasi markkinointiviestinnän suunnittelussa, toimenpiteiden jalkauttamisesta ja tulosten mittaroinnnissa ja analysoinnissa. Osallistut tiimin mukana muun muassa työpajoihin ja asiakasprojektien läpivientiin. Pääset myös mukaan kehittämään omaa tekoälypalveluamme.
Toivomme, että olet innostunut markkinoinnin automaation ja tekoälyn hyödyntämisestä myynnin ja markkinoinnin tukena, kirjallisen ja visuaalisen sisällön tuotannossa sekä asiakasymmärryksen syventämisessä.
Me Hansdotterissa arvostamme yhdessä tekemistä, siksi meillä tehdään lähityötä toimistolla tiistaista torstaihin ja etätyötä voi halutessaan tehdä maanantaisin ja perjantaisin. Matala organisaatiomme huomioi yksilölliset tarpeet ja kehittymistoiveet – olet tervetullut omana itsenäsi osaksi moniäänistä porukkaamme.

Trivore on vuonna 2001 perustettu turkulainen IT-alan yritys, joka on 20 vuoden aikana kasvanut identiteetti- ja tunnistautumispalveluiden keskeiseksi asiantuntijaksi Suomessa. Trivoren asiakkaisiin lukeutuu niin julkisen sektorin organisaatioita kuin yrityksiäkin.

Product Data Analyst

Etsimme joukkoomme Product Data Analyst-tekijää IAM-tuotteen raportoinnin ja lisäpalvelujen kehittämiseen. Digitalisaatio, Pilvipalvelut, perinteinen IT, internet, tietoturva ja kyberturva luovat Asiakkaillemme yhä monimutkaisemman arjen toimintaympäristön. Tuotteemme on tunnistamisen ja pääsynhallinan ytimessä ja voimme tuottaa tehokkaalla datan analysoinnilla merkittävää lisäarvoa asiakkuuden eri elinkaaren vaiheessa. Jos tiedon kuutiointi, koneoppiminen, tekoäly ja datan presentaation tuottaminen on sinun juttusi, saatat hyvinkin olla etsimämme henkilö. Mitä toivomme sinulta?

  •  Olet oma-aloitteinen ja ratkaisukeskeinen. Haasteet ovat sinulle vain mahdollisuuksia kehittyä
  •  Olet avoimesti kommunikoiva ja osaat hakea puuttuvia tiedonpalasia kollegoiltasi sekä viedä viisauttasi eteenpäin talossa.
  • Ymmärrät järjestelmäarkkitehtuuria, sovelluskehtystä ja tietokannat sekä datalaket ovat tuttuja.
  • Pystyt toteuttamaan itsenäisesti tietokantahakuja ja toteuttamaan PoC-toteuksia ideoiden testaamiseen
  • Tavoitteet ja järjestelmällinen lähestyminen niiden saavuttamiseksi on osa toimintatapaasi.
  • Olet avoin oppimaan uutta ja kehittymään laaja-alaisesti. 

Mitä tarjoamme:

  • Mukavat toimistotilat ja hyvät työvälineet Trivoren Turun toimipisteellä.
  •  Kivat, osaavat ja kokeneet työkaverit ja oman tiimin tuki.
  • Liukuvat, joustavat työajat sekä osittainen etätyömahdollisuus.· Panostus työhyvinvointiin ja ergonomiaan.
  • Mahdollisuuden vaikuttaa omaan työhösi ja työvälineisiisi.
  • Mielenkiintoisia ja vaihtelevia projekteja.
  • Mahdollisuus kouluttautua ja oppia lisää työssä.

Trivore on vuonna 2001 perustettu turkulainen IT-alan yritys, joka on 20 vuoden aikana kasvanut identiteetti- ja tunnistautumispalveluiden keskeiseksi asiantuntijaksi Suomessa. Trivoren asiakkaisiin lukeutuu niin julkisen sektorin organisaatioita kuin yrityksiäkin.

Customer Success Manager 

Etsimme joukkoomme Customer Success Manageria, joka tuntee IT-toimialan ja ymmärtää, miten teknologia voi vauhdittaa asiakkaiden liiketoimintaa. Tehtävät painottuvat IAM-palvelujen (Identity and Access Management) ympärille. Kyky ymmärtää teknologian lisäksi monimutkaisia kokonaisuuksia on eduksi. Jos sinulla on taito omaksua uusia asioita, luontaista uteliaisuutta, rohkeutta, ja tiimityöskentely tuntuu luonnolliselta, saatat olla etsimämme henkilö.

Mitä tulisit tekemään
 
Trivorella Customer Success Managerina vastaat sinulle valikoiduista asiakkuuksista. Olet mukana asiakaspolun alusta asti ja pyrit optimoimaan asiakkaalle IAM-palvelujen edut. Toimit myös tiedon välittäjänä organisaatioiden välillä. Tuot asiakasnäkökulmaa ja ideoita prosessi- ja palvelumuotoiluun. Konsultoit asiakasta huolehtien, että sopimukset ja palvelut ovat ajan tasalla. Rakennat pitkäkestoista asiakassuhdetta ja varmistat, että asiakkuuden hoidon sovitut tehtävät tulee toteutettua.
 
Mitä toivomme sinulta
  • Olet oma-aloitteinen, ratkaisukeskeinen ja myyntihenkinen tyyppi, jolle ihmisten kanssa toimiminen on helppoa.
  • Aikaisempi kokemus tietotekniikan perusteista ja IT-organisaatioiden toiminnasta auttaa tehtävässä.
  • Myös kokemus asiakkuuksien hallinnasta, myynnistä ja asiakaspalvelusta tai tuotehallinnasta antaa hyvät lähtökohdat tehtävään.
  •  Tavoitteet ja järjestelmällinen lähestyminen niiden saavuttamiseksi on osa toimintatapaasi.
  • Olet avoin oppimaan uutta ja kehittymään laaja-alaisesti.
Mitä tarjoamme
  •  Mukavat toimistotilat ja hyvät työvälineet Trivoren Turun toimipisteellä.
  • Kivat, osaavat ja kokeneet työkaverit ja oman tiimin tuki.
  • Liukuvat, joustavat työajat sekä osittaisen etätyömahdollisuuden.· Panostusta työhyvinvointiin ja ergonomiaan.
  • Mahdollisuuden vaikuttaa omaan työhösi ja työvälineisiisi.
  • Mielenkiintoisia ja vaihtelevia projekteja.
  • Mahdollisuuden kouluttautua ja oppia lisää työssä

TecDec Marketing Oy on suomalainen aurinkosuojausalan asiantuntijapalveluita tarjoava yritys. Palvelujamme ovat mm. aurinkosuojauksen alan tuotteiden maahantuonti, tukku- ja vähittäiskauppa sekä kaupan alan hankintapalvelut ja konsultointi. Asiakkaitamme ovat kuluttajat, ketjut ja talotehtaat. Toimintamme perustuu asiakaslähtöisyyteen, rehellisyyteen, avoimuuteen sekä laadukkaisiin lopputuloksiin. 

Myyntineuvottelija

Tarjoamme joustavaa työpaikkaa myyntineuvottelijalle TecDec Marketing Oy:ssä.
 

Työtehtävät
•    Sisä- ja ulkopuolisten aurinkosuojien myynti 
•    Uusasiakashankinta
•    Asiakaskäynnit
•    Asiakassuhteiden hoitaminen
•    Raportointi ja seuranta
•    Tapahtumiin osallistuminen (messut yms.)

Olet sopiva tähän tehtävään, jos
•    Olet palveluhenkinen ja positiivinen,
•    Pystyt työskentelemään joustavasti,
•    Sinulta löytyy stressinsietokykyä, 
•    Olet oma-aloitteinen ja järjestelmällinen,
•    Pystyt työskentelemään itsenäisesti sekä tiimissä 
•    Puhut sujuvasti suomen kieltä ja 
•    Sinulta löytyy huumorintajua sekä aitoa kiinnostusta tehtävää kohtaan!

Aiempi työkokemus ja englannin kielentaito katsotaan eduksi.
Työtä tehdään pääosin Turun alueella ja aika ajoin Helsingissä ja Tampereella. 

Tervetuloa tutustumaan innovatiiviseen liiketoimintaamme, joka keskittyy digitaalisen oppimisen alustoihin sekä mainosrahoitteisiin typing-sivustoihin! Toimintamme kattaa laajasti koulutussektorin tarpeita Suomessa ja Yhdysvalloissa, samalla kun tavoitamme laajan globaalin yleisön mainosrahoitteisten typing-sivustojemme kautta.

Myynnillinen asiakaspalvelija

Työ pitää sisällään koulutiimin tarvitsemat erityistaidot, kuten asiakasviestintä, säännölliset markkinointikampanjat, asiakasyhteydenpito ja laskutus. Mainosrahoituspuolella työtehtävät asiakkaiden ongelmanratkaisua ja myynti- ja asiakaspalvelutehtäviä. Asiakaswebinaarien järjestämistä, kotisivupäivityksiä, tekstin tuottamista tekoälyä hyödyntäen.

Toivomme sinulta luovaa ongelmanratkaisukykyä, myyntikokemusta (B2B ja B2E plussaa), asiakaspalvelukokemusta. Näppäintaidot, ChatGpt:n käyttö työn apuna, sujuva englanninkielinen asiakaspalvelu, kokemusta asiakaswebinaareista ja kokemusta kotisivujen päivittämisestä. Työ tapahtuu Raision toimistollamme ja myös etätyöpäiviin mahdollisuus.

Videobot brings interactive videos to companies’ websites through simple software and kick-ass service. 
Videobot is looking for a Content Creator to join our happy remote team and the fast-paced life of a startup.  
Videobot is a young company that has grown to a group of 22 professionals in under a year. 

Graphic Designer

We are looking for a graphic designer to join our marketing team. You will be creating a visual content for our social media and website based on the templates and asset libraries.
•    Experience in graphic design.
•    Basic understanding of basic graphic design principles.
•    Knowledge of Figma, Canva, Adobe XD or Adobe Illustrator.
•    Video editing experience is a plus, but not necessary (Adobe Premiere Pro).
•    Basic knowledge of Wordpress is a plus, but not necessary.

Laser-Aitta Oy on johtava ohut- ja metallilevytuotteiden valmistukseen sekä laserleikkauksiin erikoistunut yritys, joka palvelee teollisuutta laajasti koko Suomessa. Tarjoamme asiakkaillemme kattavaa kokonaispalvelua suunnittelusta toteutukseen ja prototyypeistä massatuotantoon.

Osaamisemme ja ajanmukainen kalustomme mahdollistavat vastaamisen toimeksiantoihin kaikilta teollisuussektoreilta. Tuotantotiloissamme syntyy niin hienomekaanisia kuin raskaampiakin elementtejä, aina tiukkojen laatustandardien mukaisesti.

Olemme asiakkaillemme kumppani, joka tarjoaa teknistä edelläkävijyyttä ja kustannustehokkuutta läpi projektin. Laatumme takeena toimivat asiantunteva henkilöstömme, luotettavat materiaalitoimittajat ja korkea digitalisuusaste tuotannossamme.

Toimitamme metallilevytuotteita kaikkialle Suomeen nopeasti ja tehokkaasti. Olemme valmiita kertomaan lisää palveluistamme ja auttamaan sinua löytämään parhaiten liiketoimintaasi tukevat valmistusratkaisut!

Markkinointiassistentti

Meillä pääset rakentamaan yrityksen nettisivuja yhdessä kumppaneiden kanssa. Tehtävä sisältää myös somemarkkinoinnin kehittämistä, suunnittelua ja toteutusta sekä markkinointisisältöjen kirjoittamista. Arvostamme hyvää sisällöntuottajaa ja saat oppia AI työkaluista.

Tässä tehtävässä pääset tekemään asiakasreferenssejä ja kehittämään nettisivujamme. Tässä tehtävässä on eduksesi, jos olet harrastanut valokuvausta tai videokuvausta. Tavoitteenasi on kirjoittaa yrityksen viestintää ihmisystävällisemmäksi ja vastaanottajan ymmärrettäväksi. Halutessasi pääset myös keskustelemaan asiakkaiden kanssa ja kokeilemaan taitojasi myynnin parissa.

Haluatko päästä mukaan Transferunon innostavalle kasvumatkalle?
Transferuno on nopeita ja turvallisia rahansiirtoja kuluttajille tarjoava suomalainen FinTech-alan yritys. Tällä hetkellä Transferuno toimii Suomessa, ja tarkoituksena on laajentaa ETA-maihin, joista ensimmäiseksi Ruotsiin ja Tanskaan. Maksunvälityspalveluiden edelläkävijänä Transferuno tavoittelee nopeaa kasvua ja skaalautuvaa liiketoimintaa kansainvälisillä markkinoilla.

Digital Marketing Specialist

Etsimme tiimiimme Digital Marketing Specialistia kehittämään ja toteuttamaan digitaalista markkinointistrategiaamme.

Tehtävät:
• Suunnitella ja toteuttaa kohdennettuja markkinointikampanjoita eri digitaalisissa kanavissa, kuten sosiaalisessa mediassa, sähköpostissa, hakukoneissa ja verkkosivustoilla.
• Ylläpitää verkkosivuston ja muiden digitaalisten alustojen sisältöä ja varmistaa niiden ajantasaisuus ja houkuttelevuus kohdeyleisölle.
• Osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan saat myös itse vaikuttaa työtehtäviisi.

Mitä toivomme sinulta:
• Oma-aloitteisuutta ja ratkaisukeskeisyyttä.
• Ymmärrystä digitaalisista markkinointikanavista ja hakukoneoptimoinnista.
• Ymmärrystä verkkoliiketoiminnasta ja kiinnostusta tekoälyn hyödyntämiseen.

Mitä tarjoamme sinulle:
• Mahdollisuuden kehittää työtehtäviäsi oman kiinnostuksesi ja osaamisesi mukaan.
• Työskentelemme hybridimallilla eli etätöiden tekeminen onnistuu, mutta toivomme valmiutta käydä toimistolla pari kertaa viikossa.
• Sopivan rennon ja innostavan työympäristön, jossa pääset vaikuttamaan suoraan yrityksemme kasvuun ja menestykseen.

GF Money on vuonna 2011 perustettu digitaalisia rahoitusratkaisuja tarjoava suomalainen FinTech-alan yritys. Tällä hetkellä GF Money toimii Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Espanjassa. Toimistot sijaitsevat Turussa, Espoossa, Uppsalassa, Kööpenhaminassa ja Madridissa. FinTech-alan edelläkävijänä GF Money tavoittelee nopeaa kasvua ja skaalautuvaa liiketoimintaa kansainvälisillä markkinoilla.

Asiakaspalvelija

Haluatko tulla osaksi yhden Suomen kovimman FinTech-alan yrityksen kasvutarinaa?

Hakemamme henkilö on sosiaalinen ja omatoiminen asiakaspalvelija, jolta sujuu ainakin suomi ja englanti. Muu kielitaito sekä aikaisempi kokemus vastaavista tehtävistä katsotaan eduksi. Työhön saa kattavan perehdytyksen.

Tehtäviin kuuluu erilaiset asiakaspalvelutehtävät niin puhelimella, chatissa ja sähköpostitse.

Mitä toivomme sinulta:

Asiakaspalvelutaitojen lisäksi talouspuolen koulutusta ja ymmärrystä talousasioista.

Mitä tarjoamme sinulle:

Mahdollisuuden kehittää työtehtäviäsi oman kiinnostuksesi ja osaamisesi mukaan.

Työskentelemme hybridimallilla eli etätöiden tekeminen onnistuu, mutta toivomme valmiutta käydä toimistolla pari kertaa viikossa.

GF Money on vuonna 2011 perustettu digitaalisia rahoitusratkaisuja tarjoava suomalainen FinTech-alan yritys. Tällä hetkellä GF Money toimii Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Espanjassa. Toimistot sijaitsevat Turussa, Espoossa, Uppsalassa, Kööpenhaminassa ja Madridissa. FinTech-alan edelläkävijänä GF Money tavoittelee nopeaa kasvua ja skaalautuvaa liiketoimintaa kansainvälisillä markkinoilla.

Digital Marketing Specialist

Etsimme tiimiimme Digital Marketing Specialistia kehittämään ja toteuttamaan digitaalista markkinointistrategiaamme.

Tehtävät:
• Suunnitella ja toteuttaa kohdennettuja markkinointikampanjoita eri digitaalisissa kanavissa, kuten sosiaalisessa mediassa, sähköpostissa, hakukoneissa ja verkkosivustoilla.
• Ylläpitää verkkosivuston ja muiden digitaalisten alustojen sisältöä ja varmistaa niiden ajantasaisuus ja houkuttelevuus kohdeyleisölle.
• Osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan saat myös itse vaikuttaa työtehtäviisi.

Mitä toivomme sinulta:
• Oma-aloitteisuutta ja ratkaisukeskeisyyttä.
• Ymmärrystä digitaalisista markkinointikanavista ja hakukoneoptimoinnista.
• Ymmärrystä verkkoliiketoiminnasta ja kiinnostusta tekoälyn hyödyntämiseen.

Mitä tarjoamme sinulle:
• Mahdollisuuden kehittää työtehtäviäsi oman kiinnostuksesi ja osaamisesi mukaan.
• Työskentelemme hybridimallilla eli etätöiden tekeminen onnistuu, mutta toivomme valmiutta käydä toimistolla pari kertaa viikossa.
• Sopivan rennon ja innostavan työympäristön, jossa pääset vaikuttamaan suoraan yrityksemme kasvuun ja menestykseen.

Serviceform on kansainvälinen nopeasti kasvava SaaS-yritys, jonka missio on yksinkertaistaa monimutkaisia teknologioita yhden palvelun alle ja tehdä ne kaikkien yritysten saavutettaviksi. Keskitymme auttamaan yrityksiä digitalisoimaan ja automatisoimaan myynti-, markkinointi- ja asiakastukiprosessejaan. Me ollaan kunnianhimoinen 45+ hengen tiimi, joka toimii Suomessa, Espanjassa, Ruotsissa, Sri Lankassa ja Iso-Britanniassa läpinäkyvällä, omistautuneella ja ystävällisellä kulttuurilla.

Customer Success Specialist

Etsimme innostunutta ja teknologiaan sekä verkkomarkkinointiin motivoitunutta Customer Success Specialistia, joka haluaa kehittyä tekoälytyökalujen parissa. Tehtävässäsi työskentelet tiiviisti Customer Success- ja myyntitiimin kanssa varmistaaksesi asiakkaidemme menestyksen ja tyytyväisyyden käyttäessään tuotteitamme.

Päätehtäviisi kuuluvat:

  • Uusien asiakkaiden onboarding-kokemuksen varmistaminen sujuvaksi ja erinomaiseksi.
  • Räätälöityjen konversiotyökalujen rakentaminen asiakkaillemme ja kiinnostavan sekä osallistuvan sisällön luominen, joka ohjaa asiakkaita vuorovaikutukseen työkalujemme avulla.
  • Asiakkaiden tulosten jatkuva seuranta ja optimointi.
  • Lisämyyntimahdollisuuksien tunnistaminen ja hyödyntäminen.
  • Tiivis yhteistyö myyntitiimin kanssa poikkeuksellisten asiakaskokemusten luomiseksi.

Menestyäksesi roolissa odotamme sinulta:

  • Innostusta teknologiaan ja verkkomarkkinointiin.
  • Halua oppia ja kehittyä.
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja ja kykyä keskustella erilaisten sidosryhmien kanssa.
  • Ongelmanratkaisutaitoja ja asiakaslähtöistä ajattelua.
  • Kykyä toimia itsenäisesti ja paineensietokykyä.
  • Erinomaisia suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja suomeksi ja englanniksi.

Haluatko liittyä tehotiimimme, joka auttaa päivittäisessä työssään lemmikkejä ja heidän omistajiaan onnellisempaan ja terveempään elämään riemukkaalla tuotevalikoimalla ja Pohjoismaiden monipuolisimmalla lemmikkikonseptilla?  

Dogman Oy

Dogman Oy on osa Dogman Groupia, joka on Pohjoismaiden johtava lemmikkieläin-, hevos- ja ratsastustarviketuotteiden maahantuoja, jakelija ja markkinoija. Suomessa liiketoiminta jakautuu B2B- ja B2C-myyntiin, joista B2C-myyntikanavina toimivat sekä kivijalkamyymälät että verkkokauppa. 

Marketing & Sales Tech Specialist

Voit olla etsimämme henkilö, jos olet kaksikielinen (suomi/ruotsi) tai hallitset muuten sujuvasti molemmat kielet, olet luonteeltasi vastuuntuntoinen ja hoidat työtehtäväsi tunnollisesti. Viihdyt nopeatempoisessa työympäristössä, ja sinulle tärkeintä on löytää asiakkaalle oikea tuote tai palvelu.

Työpäivääsi meillä voivat kuulua esimerkiksi:

  • Erilaisten ohjelmien käyttö
    Olemme siirtymässä uusiin ohjelmistoihin huhtikuussa 2024. Pääset yhdessä koko muun tiimin kanssa tutustumaan uusiin ohjelmiin HDL Commerce, Adyen ja Enshift. Työssämme käytössä ovat myös esimerkiksi MailChimp ja FlippingBook. Erityinen etu on, jos ohjelmat ovat sinulle entuudestaan tuttuja.
  • Sisällöntuotanto ja copywriting
    Autat meitä optimoimaan valmiita tekstejä hakukoneille sekä käännät tekstejä ruotsin kielestä suomen kielelle. Pääset myös tuottamaan sisältöä ja/tai tekemään copywritingia konseptimme ohjaamana.
  • Asiakaskontaktit
    Tarjoat parasta mahdollista asiakaspalvelua asiakkaillemme, ja tartut asiakaskyselyihin ja reklamaatioihin iloisesti kuin lemmikki lempipuruluuhunsa. Haluamme, että asiakaspalvelullamme saamme jokaisen hännän heilumaan!
  • B2B- ja B2C-verkkokauppaan liittyvät tehtävät
    Hoidat erilaisia osa-alueita verkkokaupan tilaus-toimitusketjusta automaation tukemana. Pääset tutustumaan verkkokaupan analytiikkaan ja hyödyntämään tilastoja verkkokaupan optimoinnissa.

Pyrimme huomioimaan omat kiinnostuksen kohteesi, ja kuulemme mielellämme myös muusta osaamisestasi verkkokauppaan tai B2B-myyntiin liittyen.

Haemme henkilöä työskentelemään osana pientä tiimiämme Turun konttorilla. Työ on aluksi projektiluontoinen. Mahdollisesta jatkosta voimme neuvotella kesän jälkeen.


 
 

Turun IT-asema Oy on valtakunnallinen täyden palvelun tietotekniikkatalo.

IT-aseman ydinosaaminen on asiakkaan tarpeiden mukaan räätälöidyt IT-ylläpitopalvelut ja laiteratkaisut.

Myymme ja korjaamme tietokoneita, tietotekniikka-alan laitteita ja palveluita yli 20 vuoden kokemuksella yrityksille ja kuluttajille.

Asiakkuuspäällikkö

Haemme tiimimme henkilöä, joka tulee tekemään B2B -uusasiakashankinta, laite- ja palvelumyyntiratkaisuissa, joita Turun IT-asema Oy tarjoaa.

Sinulta löytyy työkalupakistasi:

  • Tietämystä ja kiinnostusta IT-alasta, halua auttaa asiakasta ja ratkaista asiakkaan tarve.
  • Myyntiosaamista ja tulosvastuullista asennetta.
  • Halu rakentaa pitkiä asiakasuhteita.
  • Aktiivisuutta ja kykyä työskennellä itsenäisesti perehdytyksen jälkeen, niin puhelimella kuin asiakastapaamisissakin livenä tai etänä nykypäivän työkaluja käyttäen asiakkuudesta riippuen.

Pääset mukaan kasvavaan tiimimme, jolta saat myös tuen tekemisellesi.

Yritykset etsivät henkilöitä, joilla on aito motivaatio kehittää osaamistaan ja oppia uutta. Osaamiskriteerit vaihtelevat rekrytoivien yritysten tarpeiden mukaan, joten voit hakea mukaan monenlaisella taustalla. Sinulla voi olla tuore tutkinto ja etsit nyt näytön paikkaa sekä mahdollisuutta syventää osaamistasi. Voit myös olla kokeneempi ammattilainen, joka haluaa syventää osaamistaan tai vaihtaa alaa markkinoinnin tai myynnin tehtäviin.

Voit hakea mukaan, mikäli sinulla on soveltuva tutkinto (esim. medianomi, restonomi, tradenomi, KTM, FM, VTM) tai vaihtoehtoisesti työkokemusta esimerkiksi markkinoinnin, viestinnän, myynnin, asiakkuudenhoidon tai projektinhallinnan tehtävistä. Hakijoilta edellytetään sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa (B 1.1.), muu kielitaito on eduksi.

Koulutusohjelma toteutetaan yhteistyössä rekrytoivien yritysten sekä Varsinais-Suomen alueen ELY-keskuksen ja TE-palveluiden kanssa. Ohjelma on suunnattu ensisijaisesti alueen työttömille tai työttömyysuhan alaisille työnhakijoille. Koulutus on osallistujalle maksuton ja ohjelman ajalta saat työttömyysetuuttasi ja kulukorvausta.

Koulutusohjelman kokonaiskesto on noin viisi kuukautta, joka sisältää yritystyöskentelyn lisäksi kontaktikoulutusta ja itsenäistä etäopiskelua. Tarkempi koulutuskalenteri muodostetaan aloittamisen yhteydessä sen hetkisen tarjonnan, osallistujan omien toiveiden ja työtehtävän mukaan. 

Yhteinen koulutuskokonaisuus

  • Johdanto tekoälyyn 
  • Tekoälyn mahdollisuudet markkinoinnissa ja myynnissä
  • Data-analytiikka ja tekoäly päätöksenteossa 
  • Digimarkkinoinnin ja –myynnin yleiskuva 
  • Modernien työelämätaitojen kehittäminen & koulutuksen aloitus- ja päätöspäivät 

Räätälöitävät koulutussisällöt

  • Markkinoinnin mittaaminen
  • Tekoälytyökalut sisältömarkkinoinnissa
  • Markkinoinnin teknologiat
  • Hakukoneoptimointi (SEO) ja –markkinointi (SEM) ja näiden tehostaminen tekoälyllä
  • Somemarkkinointi & tekoälyn hyödyntäminen sisällöissä
  • Verkkosivuston kehittäminen 
  • Tekoälyn hyödyntäminen asiakasymmärryksen kasvattamisessa 
  • Digitaalinen myyntityö
  • Myynnin teknologiat & tekoäly 
  • Tekoälyn hyödyntäminen myynnin materiaaleissa
  • Asiakaskokemuksen parantaminen tekoälyn avulla
  • Videot markkinoinnin ja myynnin tukena 
 

 

Haku koulutusohjelmaan on kaksivaiheinen:

  1. Täytä virallinen hakemus TE-toimistolle ja varmista, että työnhakusi on voimassa. TE-toimisto tekee päätöksen koulutusohjelmaan valituista. 
  2. Luo osaajaprofiili Talentgaten järjestelmään. Osaamisprofiilin tietoja käytetään osaamisesi esittelemiseen rekrytoiville yrityksille. Blogistamme voit lukea tarkemmin hakuprosessista.

HUOM! HAKUAIKA PÄÄTTYNYT! 

Koulutuksen aikataulu:

  • Hakuaika: 23.1.2024-4.3.2024. 

  • Koulutusohjelman kesto: 5 kk

  • Koulutusohjelman ajankohta: 12.3.-9.8. tai 26.3.-23.8.

Katso tästä TE-liven tallenne. Tallenteen kautta pääset kuulemaan tarkemmin ohjelmasta ja aiempaan toteutukseen osallistuneen Tiinan kokemuksesta! 

 

 

 

KIINNOSTUITKO? KYSY LISÄTIETOJA

Hanna

Hanna Kaita

Ajankohtaista

Hakijakokemukset 12.01.2024

Koulutusohjelma kasvatti osaamista ja vei uudelle uralle

Tytti Johanna Himanen alkoi etsiä uutta suuntaa ja erilaisia koulutusmahdollisuuksia jäädessään pois markkinointisuunnittelijan...

Lue lisää
Hakijakokemukset 04.08.2023

Koulutusohjelma mahdollisti osaamisen sertifioinnin ja uuden uran IT-alalla

Projektinhallintaosaaminen on taito, jota tarvitaan lähes joka työssä kuin myös oman työn johtamisessa. Työtehtävät ovat yhä...

Lue lisää
Hakijakokemukset 04.08.2023

Rekrytoiva koulutusohjelma auttoi kirkastamaan tavoitteet ja löytämään suunnan uralle!

Liiketalouden tradenomiksi valmistuneella Erika Heinosella ja IT-tradenomiksi opiskelleella Esa Salosella oli sama haaste....

Lue lisää
Layer_5

Tutustu muihin koulutusohjelmiin