Koulutusohjelma kasvatti osaamista ja vei uudelle uralle
Tytti Johanna Himanen alkoi etsiä uutta suuntaa ja erilaisia koulutusmahdollisuuksia jäädessään pois markkinointisuunnittelijan...
Uusimaa
Hakuaika päättynyt
Tulevaisuuden markkinoinnissa ja myynnissä menestyminen vaatii tekoälyn ja teknologioiden hallitsemista. Kasvatamme nyt yhdessä Uudenmaan alueen yritysten kanssa uusia markkinoinnin teknologioiden ja tekoälyn asiantuntijoita Marketing Tech & AI F.E.C-Koulutuksen kautta. Hallitsemalla modernin markkinoinnin ja myynnin työkalut varmistat vetovoimasi työmarkkinoilla myös tulevaisuudessa!
Noin kuusi kuukautta kestävän koulutusohjelman aikana työskentelet täysipäiväisesti yhteistyöyrityksessä ja osallistut työtehtäviä tukevaan koulutukseen. Koulutusohjelman avulla päivität osaamistasi vastaamaan rekrytoivien yritysten tarpeita sekä saat aidon mahdollisuuden työllistyä. Ohjelma tarjoaa monipuolisia uramahdollisuuksia esimerkiksi seuraavissa rooleissa:
🚀 Digital Marketing Specialist
🚀 Sisällöntuottaja
🚀 Myynti- ja markkinointikoordinaattori
🚀 Customer Success Specialist
🚀 Myyntipäällikkö
Sinun ei tarvitse olla valmis osaaja, sillä koulutusohjelma antaa sinulle aikaa vahvistaa osaamistasi ja kasvaa tehtävään!
Katso videolta, minkälaisiin tehtäviin Rosa, Lauri sekä Milka työllistyivät rekrytoivan koulutusohjelman kautta ⬇️
Ohjelmassa on mukana useita eri alan yrityksiä, jotka etsivät eri tason osaajia. Yrityksillä on aito tarve uudelle osaajalle ja heidän tavoitteena on solmia kanssasi työsuhde koulutusohjelman jälkeen. Päivitämme sivuja uusien tarpeiden syntyessä. Huomioithan, että kaikkien yritysten tarpeet eivät ole julkisesti näkyvillä. Näin ollen mukaan kannattaa hakea, vaikka alla olevista tehtävistä ei tällä hetkellä löytyisi juuri sinulle sopivaa roolia.
Academy of Brain tarjoaa korkealaatuisia verkkovalmennuksia psykologisten työelämätaitojen kehittämiseen. Asiakkaitamme ovat keskisuuret ja suuret organisaatiot niin yksityiseltä kuin julkiseltakin sektorilta Suomesta sekä ulkomailta.
Sales Managerin työnkuva
Työtehtävät pitävät sisällään myynnin eri vaiheita prospektoinnista, palaverien buukkaamiseen ja niiden pitämiseen sekä sopimusten tekemiseen. Työtä tehdään yhteistyössä markkinoinnin, valmennustuotannon sekä LSM:n (Learning Success Management) kanssa. Työtehtävissä käytetään tekoälyä tehostamaan toimintaa.
Sinulla tulisi olla AMK- tai korkeakoulutason koulutus sekä kokemusta B2B-myynnistä suomeksi ja mielellään myös englanniksi. Ohjelman aikana opit verkkokoulutustoimialasta, myyntiprosessista sekä sitä tukevista funktioista. Työtä voit tehdä halutessasi pääosin kotoa, mutta toiveemme on, että toimistolla oltaisiin vähintään yhtenä päivänä viikossa. Myyntityöstä on mahdollista edetä LSM:n tehtäviin, valmennustuotantoon tai markkinointiin.
Man in Van on vahvasti kasvava suomalainen palvelu- ja teknologiayhtiö, joka on erikoistunut tuottamaan korjaus-, asennus-, ja rakentamispalveluita valtakunnallisesti monitoimipaikkaisille yrityksille. Asiakkaamme ovat suuria valtakunnallisia toimijoita, esimerkiksi St1, R-kioski, Attendo, A-katsastus, Fitness24Seven, Restel ja Jysk. Luomamme toimintamalli perustuu digitaalisiin ratkaisuihin, vahvaan asiantuntijaorganisaatioomme ja paikalliseen kumppaniverkostoomme. Tavoitteemme on olla alan edelläkävijä niin palvelun kuin teknisten ratkaisujen osalta.
Toimintamme kasvaessa haemme nyt palvelukoordinaattoria Helsinkiin vahvistamaan 14 hengen palvelukoordinoinnin tiimiämme.
Palvelukoordinaattorin työnkuva
Palvelukoordinaattorina olet tärkeässä roolissa varmistamassa laadukkaan asiakaskokemuksen ja palveluprosessien sujumisen. Toimit asiakastilausten vastuuhenkilönä aina tilauksen vastaanottamisesta työn valmistumiseen ja laskutukseen saakka. Vastaanotat työtilauksia sähköisen järjestelmämme, sähköpostin ja puhelimen välityksellä, huolehdit kirjauksista järjestelmäämme, valitset töille sopivat tekijät kumppaniverkostostamme, varmistat työn valmistumisen ja laadun sekä huolehdit laskutuksesta sekä tiedottamisesta asiakkaan suuntaan.
Meillä on laaja asiakaskunta eri toimialoilta, minkä ansiosta meille saapuvien työtilausten kirjo on monipuolinen ja vaihteleva. Tämä takaa sen, että jokainen päivä on erilainen ja tarjoaa mahdollisuuksia oppia uutta. Urasi edetessä sinulla on mahdollisuus ottaa vahvemmin vastuuta nimetyistä asiakkuuksista kiinnostuksesi mukaan ja osallistua niiden kehittämiseen. Etätyöt ovat meille arkipäivää, mutta työskentelemme säännöllisesti parina päivänä viikossa myös toimistollamme Helsingin Metsälässä.
Oletko sinä etsimämme palvelukoordinaattori?
Palvelukoordinaattorin roolissa tarvitset positiivista ja ratkaisukeskeistä palveluasennetta. Asiakaspalvelu on sinulle entuudestaan tuttua ja asiakastyytyväisyys on sinulle sydämen asia. Tartut tehtäviin ripeästi ja otat aktiivisesti omistajuutta parhaiden ratkaisujen löytämisestä. Sinulla on uskallusta tarttua uteliaasti myös vähemmän tuttuihin asioihin ja kyky lähestyä ongelmia ratkaisukeskeisesti. Olet hyvä organisoimaan asioita ja langat pysyvät tiukasti käsissäsi kiireenkin keskellä. Työotteesi on huolellinen ja järjestelmällinen. Sinulla on hyvät tietotekniset taidot ja erilaisten IT-järjestelmien käyttö on sinulle tuttua ja luontevaa.
Erinomaisten viestintä- ja vuorovaikutustaitojesi ansiosta yhteistyö niin asiakkaidemme, kumppaneidemme kuin oman tiimisi kanssa sujuu mutkattomasti ja hyvässä hengessä. Viestit sujuvasti suomeksi sekä kirjallisesti että suullisesti. Muusta kielitaidosta (erityisesti ruotsi ja englanti) on etua. Toivomme, että sinulla on kiinnostusta työskennellä kiinteistöjen, tekniikan ja toimipisteverkostojen hallinnan parissa. Aiempi työkokemus näiden asioiden parissa toimimisesta katsotaan eduksi.
Mitä sinä saat, kun liityt joukkoomme?
Meillä pääset osaksi reilua, ystävällistä ja rentoa työyhteisöä, jossa tuemme toinen toisiamme, kehitämme hyvässä hengessä firmaa porukalla eteenpäin ja ajattelemme isosti. Viihtyisä toimistomme ja laadukkaat työvälineet tekevät työskentelystä sujuvaa ja mukavaa. Voit työskennellä viikoittain joustavasti myös muualta kuin toimistolta käsin. Tarjoamme sinulle vaihtelevan ja mielenkiintoisen tehtävän, ensiluokkaisen perehdytyksen sekä ainutlaatuisen mahdollisuuden olla mukana rakentamassa perinteiselle toimialalle uutta toimintamallia, jossa teknologia ja vastuullisuus ovat tärkeässä roolissa.
YK:n Global Compact on maailman suurin yritysvastuuverkosto, jolla on maatoimistot yli 60 maassa. Suomen verkostossa on jäseninä n 250 yritystä, joille tarjotaan olennaisista yritysvastuun teemoista oppimis- ja koulutusohjelmia sekä vertaisoppimisryhmiä, ja mahdollisuuksia verkostoitua niin kotimaassa kuin globaalistikin.
Työmme ja tarjontamme pohjautuu YK:n kestävän kehityksen tavoitteiden sekä Global Compactin kymmenen periaatteen edistämiseen yrityksissä ja teemamme koskettavat laajasti ihmisoikeuksia ja sosiaalista vastuuta sekä luonto ja ilmasto sekä muita ympäristövastuun kysymyksiä.
Digimarkkinointispesialistin työnkuva
Fluentic.com is one of Finland's hottest technology companies. We develop AI solutions that enable customer service automation and multilingual communication. We have a close partnership with Salesforce, one of the world's largest and most innovative companies. Our solutions are used by dozens of companies worldwide, including Brompton Bicycles, Ferratum Bank, Finnair, Oura, and Yamaha.
Job Description
Due to the high demand for our services, we urgently need to expand our customer relations and sales team with energetic talent who can also support our marketing efforts.
As a Sales and Marketing Coordinator, you will be an integral part of the sales team. You will be responsible for tasks related to sales support and marketing, such as identifying and researching sales prospects, creating and managing marketing materials, and executing digital marketing campaigns. You will be an active resource within the sales team, reporting directly to the sales team leader.
Our clients are based in Finland, Asia, the United States, and Europe. This role requires strong verbal and written English skills. Proficiency in English will help you enjoy your work, allowing you to communicate smoothly with our clients and identify the best solutions for them. You must also have excellent IT skills.
You should be flexible, able to work effectively both independently and as part of a team, and capable of taking initiative. A service-oriented attitude, attention to detail, and the ability to work under tight deadlines while following internal guidelines and processes are crucial. Most importantly, we value positivity, enthusiasm, a motivation to learn and grow, and a strong interest in B2B sales and marketing.
Our workplace culture is based on open communication, trust, and a commitment to responsibility. We offer excellent employee benefits, flexible working hours, and hybrid work options, including fantastic office spaces in the heart of Helsinki on Mikonkatu. You can also choose to work remotely from home or even from the sunny coast, if you prefer.
Talousyrittäjät on 2017 perustettu taloushallinnon monitoimitalo. Yrityksessä on kaksi liiketoimintalinjaa: kumppanitilitoimistot ja oma palvelutuotanto loppuasiakkaille.
Kumppanitilitoimistot ovat omia itsenäisiä yrityksiä, joille Talousyrittäjät hankkivat uusia asiakkaita ja muuta lisäarvoa. Tällä hetkellä jäsenistöön kuluu 11 erikokoista toimistoa ympäri Suomen. Yhteistyötä tehdään mm. Seuraavien ohjelmistotalojen kanssa: Netvisor, Procountor, Fennoa, Koho.
Helsingin toimistomme sijaitsee Helsingin Herttoniemenrannassa hyvien kulkuyhteyksien päässä.
Myynti- ja markkinointiassistentti
Toimenkuvaan kuuluu erilaisten myyntiprosessien suunnittelu ja toteutus. Ketjukumppanien yhteydenpito ja erilaisten somekanavien päivitys yhdessä mainostoimiston kanssa.
Tehtäviin kuuluu
Henkilöllä olisi hyvä olla kokemusta siitä, miten yritykset Suomessa toimivat ja iso osa työnkuvasta on erilaisten taloushallinnon työmenetelmien miettimistä yhdessä yritysjohdon kanssa. Kirjanpidon tuntemus ei ole pakollinen taito, mutta on eduksi. Työkielenä meillä on pääasiassa suomi.
Väestöliiton Hyvinvointi Oy on Väestöliitto ry:n omistama yhtiö ja yhtiön tuotot käytetään Väestöliiton yhteiskunnalliseen työhön. Toimimme valtakunnallisesti kahden liiketoimintamme - Väestöliiton Terapiapalvelut ja Väestöliiton Kotipalvelut - kautta.
Yhtiöllämme on kaksi toimipistettä Helsingissä sekä Tampereella. Harjoittelijan päätoimipaikka on Helsinki, Kalevankatu 16.
Markkinointiviestinnän/myynnin tuen harjoittelija/asiantuntija
Etsimme idearikasta ja rohkeaa markkinoinnin/viestinnän asiantuntijaa, joka on aikaansaava, käytännönläheinen ja itsenäinen työskentelijä. Meille sopiva henkilö on nopeatempoinen ja omaa hyvät vuorovaikutustaidot.
Valitsemamme henkilö hallitsee Wordpressin, Google Analyticsin/Adsin sekä sometyökalujen käytön ja käyttää sujuvasti jotain graafista työkalua. Hän omaksuu nopeasti myös uudet tietojärjestelmät.
Tehtävä sijoittuu pieneen hallintoomme ja tehtävän haltija raportoi tehtävässä markkinointipäällikölle. Tehtävä sisältää myös yhteistyötä Väestöliitto ry:n viestinnän ja varainhankinnan kanssa.
Tehtävän päätarkoituksena näemme jatkuvan digimarkkinoinnin kehittämisen sekä käytännön markkinointiviestinnän toimenpiteitä erityisesti sisällöntuotannon parissa. Tehtäviin kuuluu myös B2B-liiketoiminnan markkinoinnin ja myynnin tuki.
Tehtävän tarkka toimenkuva ja vastuut määräytyvät valittavan henkilön osaamisprofiilin ja vahvuuksien mukaan.
Peikko Group Oy on johtava elementti- ja paikallavalurakenteisiin tarkoitettujen matalien välipohjarakenteiden ja liitososien toimittaja. Peikon innovatiiviset ratkaisut tarjoavat turvallisempaa, tehokkaampaa ja vastuullisempaa suunnittelua ja rakentamista. Peikolla on myyntitoimistoja yli 30 maassa Aasian-Tyynenmeren alueella, Euroopassa, Afrikassa, Lähi-idässä ja Pohjois-Amerikassa, ja tuotantoa 12 maassa ympäri maailmaa. Vuonna 2023 Peikon liikevaihto oli 262 miljoonaa euroa. Peikko on perheyritys, jonka palveluksessa on noin 2 000 ammattilaista. Peikko on perustettu vuonna 1965, ja sen pääkonttori sijaitsee Lahdessa. Lisätietoja voit lukea nettisivuiltamme täältä
Liity edelläkävijöiden joukkoon!
MARKKINOINNIN ASIANTUNTIJA (MARKETING SPECIALIST)
Osallistut monipuolisesti erilaisten markkinoinnin toimenpiteiden toteuttamiseen kansainvälisessä ympäristössä. Toteutat ja kehität markkinointimateriaaleja ja suunnittelet erilaisia sisältöjä. Julkaiset uutiskirjeitä sekä päivität verkkosivujamme, sosiaalisen median kanaviamme ja intranettiämme.
Sinulla on keskeinen rooli markkinointikampanjoiden toteuttamisessa sekä tapahtumien ja messujen järjestämisessä. Teet tiivistä yhteistyötä yli 30 maassa toimivien Peikko-yhtiöidemme kanssa ja varmistat, että heillä on käytössään brändiohjeidemme mukaiset materiaalit. Osaat hyödyntää analytiikkaa ja luoda sen pohjalta kehitysehdotuksia.
Mitä toivomme sinulta?
Arvostamme luotettavaa, yhteistyökykyistä ja jämäkkää työskentelyotetta sekä halua oman osaamisen ja tehtävänkuvan kehittämiseen. Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää hyvää sekä kirjallista että suullista suomen ja englannin kielen taitoa. Viihdyt vauhdikkaassa työympäristössä, ja pidät langat käsissäsi kiireisinäkin päivinä.
Mitä tarjoamme sinulle?
Tarjoamme sinulle monipuolisen ja mielenkiintoisen tehtävän, mahdollisuuden ammatilliseen kehittymiseen sekä kansainvälisen perheyhtiön dynaamisen ja kasvavan toimintaympäristön. Työntekijämme arvostavat tulevaisuuteen suuntautuvaa lähestymistapaamme, avointa yrityskulttuuriamme sekä kannustavaa työympäristöämme. Liukuva työaika ja mahdollisuus osittaiseen etätyöhön sujuvoittavat arkeasi.
IPG Mediabrands Finlandiin kuuluvat mediatoimistot Initiative ja Virta UM, asiakasymmärrystoimisto Kuulas, mainosteknologiaan, dataan ja tulospohjaiseen markkinointiin erikoistunut asiantuntijatoimisto Kinesso sekä luova yksikkömme Marvelous. Emoyhtiömme IPG on yksi maailman suurimmista markkinointialan konserneista, ja se toimii yli 100 maassa. Yhdistämme asiakasymmärryksen, datan ja luovuuden tukemaan asiakkaidemme menestystä.
SEO Trainee
Hakukoneoptimoinnin (SEO) työtehtävät kuten avainsanatutkimus, sisällön analysointi ja optimointi, verkkosivustojen auditointi ja optimointi, sijoitusseuranta, sivustoliikenteen analysointi ja alalla tapahtuvien muutosten ja trendien seuranta. Lisäksi SEO-ammattilainen kommunikoi havainnoistaan ja kehitysehdotuksistaan asiakkaille, jotta he voivat ymmärtää parannusten merkityksen ja hyödyt.
Työssäsi on tärkeää, että
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittyä työtehtävissäsi osana menestyvää ja huippuarvostettua toimistoa kansainvälisessä toimintaympäristössä. Saat mielenkiintoisen työn Helsingin Punavuoressa (joustava hybridityöskentely mahdollista) sekä ammattitaitoiset ja huippumukavat työkaverit.
IPG Mediabrands Finlandiin kuuluvat mediatoimistot Initiative ja Virta UM, asiakasymmärrystoimisto Kuulas, mainosteknologiaan, dataan ja tulospohjaiseen markkinointiin erikoistunut asiantuntijatoimisto Kinesso sekä luova yksikkömme Marvelous. Emoyhtiömme IPG on yksi maailman suurimmista markkinointialan konserneista, ja se toimii yli 100 maassa. Yhdistämme asiakasymmärryksen, datan ja luovuuden tukemaan asiakkaidemme menestystä.
Paid Social Trainee
Somemainonnan työtehtävät osana kokeneempaa tiimiä. Tiimin tehtäviin kuuluu sosiaalisen median kampanjoiden suunnittelu ja toteuttaminen sekä tulosten analysointi ja raportointi asiakkaille. Suunnittelu sisältää mm. budjettisuosituksia, ennusteita, kanavien, kohdennusten ja ostotapojen valintaa sekä vaikkapa suosituksia sopivista formaateista, mutta ei varsinaisten luovien tuotantoa. Toteuttaminen on ensisijaisesti kampanjoiden rakentamista ostoalustoille, tulosten seurantaa ja tekemisen optimointia.
Työssäsi on tärkeää, että
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittyä työtehtävissäsi osana menestyvää ja huippuarvostettua toimistoa kansainvälisessä toimintaympäristössä. Saat mielenkiintoisen työn Helsingin Punavuoressa (joustava hybridityöskentely mahdollista) sekä ammattitaitoiset ja huippumukavat työkaverit.
Brandkind on keskisuuri luova toimisto Helsingin Vallilassa, asiakkaina johtavia globaaleja teknologia- ja teollisuusyrityksiä ja työkenttänä maailmanlaajuiset markkinat.
Tule mukaan tekemään muutosta kansainvälisessä B2B-markkinoinnissa ja luomaan uusia mahdollisuuksia niin itsellesi, yrityksellemme kuin asiakasyhteistyötahoillemmekin. Tarjoamme luotetun luovan toimiston näköalapaikan ja mahdollisuudet kehittyä ammattilaisten kanssa.
Content Specialist/ Sisällöntuottaja
Sisällöntuottajana toimit osana luovaa suunnittelutiimiä ja olet mukana suunnittelemassa ja tuottamassa sisältöä erilaisisiin markkinointiviestinnän projekteihin. Aina yksittäisistä sosiaalisen median postauksista isompiin kansainvälisiin kampanjoihin. Työssäsi luot sisältöjä, jotka puhuttelevat asiakasyritystemme kohdeyleisöjä ja tukevat heidän liiketoiminnallisia tavoitteitaan.
Työssäsi:
Avustajasi Validia Oy tuottaa henkilökohtaisen avun palveluita valtakunnallisesti. Henkilökohtainen apu on vammaispalvelulain mukaista palvelua ja toisen ihmisen antamaa apua sellaisissa toimissa, joita vaikeasti vammainen ihminen tekisi, mutta ei selviä niistä vamman tai pitkäaikaissairauden vuoksi. Avustajasi Validia Oy on osa Validia-konsernia, jonka omistaa Invalidiliitto ry. Toimistomme sijaitsee Helsingin Ruskeasuolla.
Asiakkuusvastaavan työtehtävät
Asiakkuusvastaava työskentelee yhtiön Myynti ja asiakkuudenhallinta -tiimissä ja tekee tiivistä yhteistyötä sekä Rekrytointi ja työntekijäkokemus- että Palvelutuotannon tiimin kanssa asiakkaan koko asiakaspolun varmistamiseksi ja palveluiden tuottamiseksi asiakkaiden tarpeiden ja toiveiden mukaisesti.
tehtävään kuuluvat:
Yleistä tehtävästä:
Valtakunnallinen toimintamme tarkoittaa yhteistyötä eri puolilla Suomea olevien kollegoiden kanssa sekä etänä, toimisto-olosuhteissa että asiakkaita tavaten. Tässä tehtävässä toimistopäivät vietetään pääasiassa Validian Helsingin pääkonttorilla sekä vieraillen Validian yksiköissä Uudellamaalla.
Tehtävässä onnistuminen edellyttää halua olla tekemisissä ihmisten kanssa heidän toiveitaan ja tarpeitaan kuunnellen. Puhelin ja tietokone sekä etäyhteydet eri puolille Suomea ovat arkipäivää. Työ on itsenäistä, mutta ei yksinäistä. Työ on vaihtelevaa ja meneillään on useita edistettäviä asioita samaan aikaan, eivätkä ne aina ole helppoja. Tehtävä sopii sinulle, joka nautit siitä, että saat tuloksia aikaan ja tulos tarkoittaa sitä, että pystyt työlläsi edistämään asiakkaan elämää ja arkea. Tällä työllä on aitoa merkitystä asiakkaalle.
Salesframe Oy on suomalainen teknologiayritys, joka tarjoaa myynnin tehostamiseen liittyviä ratkaisuja kansainvälisille asiakkaille. Yrityksessä työskentelee 10 henkilöä kahdessa eri toimipisteessä, ja se on kasvanut nopeasti luotetuksi kumppaniksi johtaville yrityksille erityisesti FMCG-sektorilla.
Customer Success Specialist
Tehtäväsi on tukea yrityksemme myynti- ja tuotetiimejä sekä auttaa käyttäjiämme hyödyntämään työkalumme tehokkaammin. Roolissasi viestit käyttäjille uusista ja olemassa olevista ominaisuuksista sekä niiden hyödyistä. Analysoit käyttödataa ja annat tuotekehitystiimille arvokasta palautetta, jotta voimme kehittää ratkaisustamme entistä käyttäjäystävällisemmän ja houkuttelevamman. Lisäksi pidät yhteyttä suoraan käyttäjiin tarjoamalla käyttäjätukea ja toteuttamalla käyttöhaastatteluita.
Etsimme osaajaa, jolla on erinomaiset asiakaspalvelu- ja viestintätaidot sekä ymmärrystä datan analysoinnista. Arvostamme ymmärrystä käyttäjäkokemuksesta (UX), teknistä tuotetuntemusta sekä aikaisempaa kokemusta käyttäjätuesta ja asiakasinteraktioista. Ymmärrys datapohjaisesta markkinoinnista on myös verrannollista ja hyödyksi tässä roolissa. Tehtävässä menestyminen edellyttää projektinhallintataitoja sekä sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa.
Yrityksessä on mahdollista työskennellä etänä mutta toivomme mahdollisuutta olla Helsingin toimistollamme vähintään 2 kertaa viikossa.
Arvo Partners on vuonna 2014 perustettu 25 asiantuntijan digitoimisto, joka tekee digitaalista kasvua asiakkailleen tosissaan mutta ei tosikkona! Meillä viihtyy pitkään sekä asiakkaat että työntekijät. Meidät erottaa muista myös se, että menemme asiakkuudessa syvemmälle, teemme työmme fiksummin ja saamme relevantimpia tuloksia ja kovempia kasvuja aikaiseksi.
Ecommerce consultant
Tulet työskentelemään mainonnan ja digikasvun asiantuntijaroolissa 10 hengen mainonnan tiimissämme, joiden intohimo kohdistuu itsensä kehittämiseen analyyttisen ja tulospohjaisen mainonnan toteuttamisessa, kanavina erityisesti Google Ads, Meta ja Instagram sekä huipputason liiketoiminnan ymmärtäjänä.
Ydinosaamiseesi (online-mainonta) pohjautuvan tekemisen lisäksi pääset ottamaan myös aidosti vastuuta asiakkaiden liiketoiminnan kehittämisestä. Asiantuntijanamme keskityt 4-6 asiakkuuteen kerrallaan, mikä antaa tilaa olla oikeasti merkittävä osa asiakkaan kasvutarinaa. Arvolla pääset johtamaan eri digimarkkinoinnin osa-alueiden osaajista koostuvia asiakkuustiimejä ja ottamaan vastuuta laajoistakin kokonaisuuksista ja kykyjesi kokoisista asiakkuuksista. Sparraus ja mentorointi kuuluu olennaisesti kehittämisen ja työn tekemisen malleihimme.
Asiantuntijoidemme valinnassa kriteeri ylitse muiden on yhteensopivuus muuhun porukkaan. Palkkaamme näin vain huipputyyppejä, koska kulttuurimme on meille yksi tärkeimmistä asioista. Työssä tulee viihtyä ja sen työtovereiden kesken pitää olla myös hauskaa. Meillä tekemisen lomassa lentää huonoimmat vitsit ja randomeimmat meemit. Olemme muka-vitsikäs porukka, joka on ylpeä taidoistaan ja tuloksistaan, mutta samalla riittävän nöyrä kehittääkseen osaamistansa. Asenne ratkaisee. Meillä on laajat etätyöskentelymahdollisuudet, mutta toivomme näkevämme sinua myös viikottain toimistolla.
Luxid is a forward-thinking tech & digital marketing agency committed to our values: driven, trailblazing, resourceful, and sincere. We Luxidians are a team of creative thinkers, strategists, data analysts, developers, technologists, writers, designers, filmmakers, and virtual world builders. With over 30 years of experience in delivering marketing and commerce solutions, we help our clients drive sales with seamless customer journeys and flawless website operations.
To build great teams, you need great people. We don’t just mean ‘great’ in terms of knowing your craft. Talent and can-do attitude are a great start, but a team needs a few things more. You need the willingness to learn, to laugh, and to help out the guy next to you. That’s what a team at Luxid looks like. If that sounds good, we’d love to hear from you.
Marketing Technology Trainee
As Marketing Technology Trainee you would learn to manage and leverage marketing technologies to enhance marketing strategies and operations. Core responsibilities will encompass operating marketing tools, managing and analyzing marketing data, automating campaigns and workflows, optimizing performance, ensuring security and compliance, collaborating with teams, staying informed about industry trends, and documenting processes while generating insightful reports. You would grow into an expert who helps to align technology with marketing objectives to enhance efficiency and results.
The role is customer-facing so you will need to be comfortable in presenting your expertise, ideas and reports for clients. Our values also give a good look into what it’s like to be a Luxidian.
As said we aim high but with these ambitious goals, we also offer freedom, trust, and possibilities to grow and develop. In the beginning the role might require days at the office to familiarize you with the team and the tasks but as you grow as a professional, we have open remote work policies and flexible working times. With us you will have the possibility to grow your expertise with a wide range of learning opportunities.
Sosiaaliseen mediaan keskittynyt kansainvälinen luova toimisto. Yritys tuottaa markkinointiviestinnän palveluita niin suomalaisille kuin kansainvälisille asiakkaille ja on erikoistunut luovuuden lisäksi eri sosiaalisen median kanaviin.
Projekti- ja asiakkuuspäällikkö
Seuraavat seikat katsomme eduiksi:
Toimenkuvasta lyhyesti:
Yritykset etsivät henkilöitä, joilla on aito motivaatio kehittää osaamistaan ja oppia uutta. Osaamiskriteerit vaihtelevat rekrytoivien yritysten tarpeiden mukaan, joten voit hakea mukaan monenlaisella taustalla. Sinulla voi olla tuore tutkinto ja etsit nyt näytön paikkaa sekä mahdollisuutta syventää osaamistasi. Voit myös olla kokeneempi ammattilainen, joka haluaa syventää osaamistaan tai vaihtaa alaa markkinoinnin tai myynnin tehtäviin.
Voit hakea mukaan mikäli sinulla on vähintään toisen asteen tutkintoesim. merkonomi, medianomi, restonomi, tradenomi, KTM, FM, VTM) tai vaihtoehtoisesti työkokemusta esimerkiksi markkinoinnin, viestinnän, myynnin, asiakkuudenhoidon tai projektinhallinnan tehtävistä. Hakijoilta edellytetään sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa (B 1.1.), muu kielitaito on eduksi.
Koulutusohjelma toteutetaan yhteistyössä rekrytoivien yritysten sekä Uudenmaan alueen ELY-keskuksen ja TE-palveluiden kanssa. Ohjelma on suunnattu ensisijaisesti alueen työttömille tai työttömyysuhan alaisille työnhakijoille. Koulutus on osallistujalle maksuton ja ohjelman ajalta saat työttömyysetuuttasi ja kulukorvausta.
Koulutusohjelman kokonaiskesto on noin kuusi kuukautta, joka sisältää yritystyöskentelyn lisäksi kontaktikoulutusta ja itsenäistä etäopiskelua.
Lisäksi osallistujalla on mahdollisuus räätälöidä koulutuksia online-koulutustarjonnasta mm. seuraavista teemoista:
Haku koulutusohjelmaan on kaksivaiheinen:
Täytä virallinen hakemus TE-toimistolle ja varmista, että työnhakusi on voimassa. TE-toimisto tekee päätöksen koulutusohjelmaan valituista.
TE-hakemukseen tästä.
Hakuaika: 13.8.-16.9.
Koulutusohjelman kesto: 6 kk
Tytti Johanna Himanen alkoi etsiä uutta suuntaa ja erilaisia koulutusmahdollisuuksia jäädessään pois markkinointisuunnittelijan...
Projektinhallintaosaaminen on taito, jota tarvitaan lähes joka työssä kuin myös oman työn johtamisessa. Työtehtävät ovat yhä...
Liiketalouden tradenomiksi valmistuneella Erika Heinosella ja IT-tradenomiksi opiskelleella Esa Salosella oli sama haaste....