Skip to content

Marketing Tech & AI – Digimarkkinoinnin ja myynnin osaajia!

Pirkanmaa

Hakuaika päättynyt

Etsitkö väylää uuteen työhön? Haluatko laajentaa osaamistasi ja hallita modernin markkinoinnin ja myynnin työkalut? Hae nyt mukaan rekrytoivaan koulutusohjelmaan ja ota seuraava askel urallasi! 🤖⚡️

Katso avoinna olevat tehtävät! 👇

Suuntaa urasi sinua kiinnostaviin työtehtäviin!

Tulevaisuuden markkinoinnissa ja myynnissä menestyminen vaatii tekoälyn ja teknologioiden hallitsemista. Kasvatamme nyt yhdessä Pirkanmaan alueen yritysten kanssa uusia markkinoinnin teknologioiden ja tekoälyn asiantuntijoita Marketing Tech & AI RekryKoulutuksen kautta. Hallitsemalla modernin markkinoinnin ja myynnin työkalut varmistat vetovoimasi työmarkkinoilla myös tulevaisuudessa!

Noin viisi kuukautta kestävän koulutusohjelman aikana työskentelet täysipäiväisesti yhteistyöyrityksessä ja osallistut työtehtäviä tukevaan koulutukseen. Koulutusohjelman avulla päivität osaamistasi vastaamaan rekrytoivien yritysten tarpeita sekä saat aidon mahdollisuuden työllistyä. Ohjelma tarjoaa monipuolisia uramahdollisuuksia esimerkiksi seuraavissa rooleissa:

🚀 Digital Marketing Specialist
🚀 Sisällöntuottaja
🚀 Myynti- ja markkinointikoordinaattori
🚀 Customer Success Specialist
🚀 Myyntipäällikkö
🚀 Data-analyytikko

Sinun ei tarvitse olla valmis osaaja, sillä koulutusohjelma antaa sinulle aikaa vahvistaa osaamistasi ja kasvaa tehtävään!

Katso videolta millaisiin tehtäviin Joonas työllistyi rekrytoivan koulutusohjelman kautta ⬇️

 

Ohjelmassa on mukana useita eri alan yrityksiä, jotka etsivät eri tason osaajia. Yrityksillä on aito tarve uudelle osaajalle ja heidän tavoitteena on solmia kanssasi työsuhde koulutusohjelman jälkeen. Päivitämme sivuja uusien tarpeiden syntyessä. Huomioithan, että kaikkien yritysten tarpeet eivät ole julkisesti näkyvillä. Näin ollen mukaan kannattaa hakea, vaikka alla olevista tehtävistä ei tällä hetkellä löytyisi juuri sinulle sopivaa roolia. 

AVOIMET PAIKAT

Olemme osaava esitystekniikka-alan yritys, joka toimittaa erittäin monipuolisesti esimerkiksi toimitilaratkaisuja. Selkokielellä sanottuna tämä tarkoittaa, että toimitamme mm. neuvottelutiloihin näytöt ja videoneuvottelulaitteistot.  www.av-lan.fi 

Päätehtäväsi olisi myyntityö, mutta pääset mukaan arkeemme muiltakin osin. Asiakkaamme ovat kaikki yritys/julkishallinnonpuolelta joten sinun ei tarvitse soitella peruskuluttajille "meillä olisi teille kampanja" - puheluita. Ala on melko tekninen, mutta emme odota, että hallitset näyttöjen, projektorien, Teams-laitteiden yms. tekniset ominaisuudet. Myyntityössä ei ole kyse niistä ja koulutamme sinua ja olemme mukana emmekä lähetä Sinua yksin heti asiakkaalle. 

Työtä tehdään pääasialla toimistolla Pirkkalassa, mutta olemme hyvin joustavia ja voimme neuvotella mahdollisista etäpäivistä yms. Käymme asiakkailla jonkin verran sekä aivan toimistomme viereen ei tule joukkoliikennettä, joten auton omistaminen on välttämättömyys valitettavasti. 

Hakijoissa arvostamme: 

  • Perusosaaminen tietotekniikasta (Windows-ympäristö, Word, Excel yms.) 
  • Mikä tahansa kokemus AV-alasta 
  • Hyvät vuorovaikutustaidot ja kyky työskennellä tiimissä 

Edut: 

Tarjoamme mahdollisuuden kouluttautua alalle, jossa osaajia ei ole liikaa ja mahdollisuudet ovat hyvät. Haemme myös pitkäaikaista työntekijää pysyväksi osaksi tiimiämme. 

Concria Oy on vuonna 2012 perustettu suomalainen, innovatiivinen betonilattiamenetelmien kehittäjä. Päätoimipiste sijaitsee Ylöjärvellä ja tytäryhtiöt Intiassa, Dubaissa ja Yhdysvalloissa. Patentoidut menetelmät pitävät sisällään tuotteita ja kemikaaleja helpottamaan sekä nopeuttamaan betonilattioiden valua, pinnoitusta, viimeistelyä, hiontaa ja suojakäsittelyä. Concria on sitoutunut kehittämään menetelmiä, joiden avulla voidaan tehdä ekologisia ja kestäviä design- ja teollisuusbetonilattioita kustannustehokkaasti. Concria voitti ensimmäisellä tuoteinnovaatiollaan, Concria-hierrinkonejärjestelmällä, vuoden innovatiivisin tuote -palkinnon Las Vegasissa World of Concrete –messuilla vuonna 2015.  

Concrialla pääset työskentelemään hyvin laaja-alaisesti markkinoinnin parissa ja uusimpien AI työkalujen parissa. 

Työtehtävissä saat esim. suunnitella ja kehittää sosiaalisen median strategiaa vastaamaan Concrian liiketoiminnan tavoitteita ja brändiä. Tulet luomaan laadukasta ja houkuttelevaa sisältöä eri sosiaalisen median alustoille (mm. IG, FB, LinkedIn). Tämä sisältää kuvia, videoita, tekstipäivityksiä ja muita mediamuotoja. 

Seuraat sosiaalisen median suoritusta käyttäen erilaisia analyyttisiä työkaluja. Analysoi tuloksia GA4, Ads, search console ja teet tarvittavia muutoksia strategiaan ja sisältöön parantaaksesi sitoutumista ja tuloksia. Työtehtäviin kuuluu myös verkkosivujemme päivitykset ja ylläpitoa, joten WordPress osaaminen katsotaan eduksi. 

Yrityksemme sijaitsee Ylöjärvellä, mutta tarvittaessa meillä pystyy työskentelemään myös etänä. 

Haemme Tampereelle Digital Marketing Specialistia tekemään monipuolisten B-to-B- ja B-to-C-asiakkuuksien digimarkkinointia. 

Olet useamman vuoden alalla toiminut ammattilainen. Osaat hyödyntää dataa, ymmärrät asiakkaidemme liiketoimintaa ja osaat kehittää sitä digimarkkinoinnin keinoin, hahmotat markkinointiviestinnän kokonaisuuksia ja osaat ohjata muita tiimiläisiä. Nyt sinulla on mahdollisuus ottaa seuraava askel urallasi ja päästä osaksi kasvavaa digitaalista bränditoimistoa. 

Tehtävänäsi on miettiä keinoja ja suunnitella kampanjoita, jotka tavoittavat eri markkinoiden kohdeyleisöt digitaalisilla alustoilla tehokkaasti. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä asiakkaan ja oman tiimimme kanssa ja kykenet saavuttamaan asetetut tavoitteet. Toimit osana digimarkkinoinnin tiimiämme ja autat sitä saavuttamaan tavoitteensa, joten osaat briiffata, delegoida ja seurata. 

Autat myyntiämme tarjousten tekemisessä ja löydät parhaat ratkaisut asiakkaidemme haasteisiin. Digitaalisen markkinoinnin kehittäjänä ja suunnittelijana olet rohkea edelläkävijä ja kokeilunhaluinen ja analyyttinen tulevaisuuden tekijä. 

Me haluamme saada aikaan mitattavia tuloksia ajattelemalla markkinointia kokonaisuutena, johon kuuluu digimarkkinoinnin lisäksi brändien ja sivustojen jatkuva kehittäminen. Tukenasi tässä tehtävässä ovat konseptisuunnittelijat, sivustokehittäjät, AD:t ja copywriterit sekä koko projektijohto. Lue tarkemmin tavastamme toimia

Edellytämme: 

  • että sinulla on näyttöjä digitaalisen markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta sekä vähintään 3–4 vuoden kokemus vastaavista tehtävistä 
  • analyyttisyyttä, tarkkuutta ja tuloshakuisuutta 
  • aktiivista otetta uusien ideoiden etsimiseen, testaamiseen ja skaalaamiseen 
  • kykyä hahmottaa nopeasti kokonaisuuksia, priorisoida toimenpiteitä ja johtaa omaa työtäsi 
  • sujuvaa ammattitason suullisen ja kirjallisen viestinnän taitoa suomeksi ja englanniksi 
  • että hallitset digitaaliset mainoskanavat: Google Ads, Meta Business Suite ja Ads Manager, LinkedIn Ads 
  • olet kiinnostunut keinoälyn hyödyntämisestä toiminnassasi. 

 

Näistä saat plussaa: 

  • Hallitset muita mainoskanavia: TikTok 
  • Osaat käyttää CRM:iä ja markkinoinnin automaation työkaluja sekä osaat hyödyntää niitä keinovalikoimassa (HubSpot ja Mailchimp). 
  • Ymmärrät analytiikkaa, osaat hyödyntää sitä ja kehittää sitä (Google Analytics, Google Data Studio, Google Tag Manager, Whatagraph, Matomo, Plausible ja sosiaalisen median analytiikat). 
  • Ymmärrät perusasiat hakukoneoptimoinnista ja sen työkaluista (esim. SE Ranking, SEM Rush, Google Keyword Planner). 
  • Osaat rakentaa WordPress-laskeutumissivuja. 
  • Osaat hallita projekteja. 
  • Sinulla on kokemusta yrityksen sisäisestä markkinointitiimistä. 

Toivomme, että osaat tarvittaessa kaivaa tietoja oma-aloitteisesti, siinä missä muut luovuttavat. Tärkeää on, että seuraat alan kehitystä ja haluat löytää uusia näkökulmia verkosta, kirjallisuudesta, podcasteista tai muista alan lähteistä. 

Toivomme sinulta myös oikeaa asennetta: ratkaisujen löytämistä, epäonnistumisista oppimista sekä rohkeaa vastuunkantoa. Priorisointikyky, deadlineissa pysyminen ja ammattiylpeys saavat meillä kiitosta. 

Gymba Oy on suomalainen perheyritys, ja meidän missionamme on tuoda tasapainoa - aktiivisuutta ja hyvinvointia - ihmisten elämään. Tuomalla markkinoille innovatiivisia terveyttä edistäviä ratkaisuja haluamme tehdä muutoksen istumisen kulttuurissa. Haluamme auttaa rakentamaan aktiivista elämäntyyliä ja olla osana varmistamassa sitä, että seuraavien sukupolvien ei tarvitsisi taistella liiallisen istumisen seurauksista. 

Gymba® Aktivointilauta on ollut markkinoilla jo pian 10 vuotta ja sitä myydään useissa maissa. Työtehtäviisi kuuluu ensisijaisesti uusien jälleenmyyjien hankkiminen Euroopasta sekä kiinnostuksesi mukaan olla mukana ideoimassa/tuottamassa markkinointimateriaalia. 

Gymban tiimissä sinulla on erinomainen mahdollisuus tehdä uraa kansainvälisen myynnin parissa. Tehtävässä on hyötyä kielitaidosta ja ulospäinsuuntautuneisuudesta, joita pääset laittamaan käytäntöön mm. ulkomaille suuntautuvilla messumatkoilla. Työtä on mahdollista tehdä hybridimallilla; osittain toimistolla upeassa miljöössä Nokian Tehdassaaressa, osittain etänä. 

Boost on tavoitteellisen valmentautumisen ja verkostoitumisen työkalu pk-yritysten yrittäjille. Boost on Suomen kattava ja kansainvälistyvä konsepti, käsittäen jo n. 200 jäsentä Suomessa sekä EU-alueella. Haemme Boostiin jäsenhankintaan sekä -hallintaan markkinoinnin moniosaajaa. Hyppäät mukaan sarjayrittäjien ja muiden menestyjien maailmaan työtehtävän mukana. 

Herlevi Holding Oy on menestyvä yrityskaupan konsultti, perustaja Tarmo Herlevi, sarjayrittäjä vuodesta 1994. Kasvamme Suomessa nopeasti ja kansainvälistyminen on myös strategiassa lähiaikoina. Yrityksen supervoima on Boostin kautta hankittu valtava yrityspäättäjien verkosto. Tämän tueksi sekä uusien palveluiden lanseeraukseen etsimme digitaalisen markkinoinnin sekä tekoälyn talenttia luomaan uusia asiakashankinnan kanavia sekä näkyvyyttä. 

Työtehtävät molempien yritysten osalta liittyvät markkinoinnin toteuttamiseen ja hallinnointiin, uusasiakashankintaan ja uusien kanavien luomiseen ja toteutukseen. Pääset työssä toteuttamaan markkinoinnin toteuttamista myynnin, tuotannon sekä kehitys tiimien kanssa. 

Monikielisyys (suomi, ruotsi ja englanti) katsotaan suureksi vahvuudeksi työtehtävässä loistamiseen. Rohkea ote uusien ideoiden sekä epäkohtien esiin nostamisessa, sosiaalinen, eikä pelkoa soittaa ja olla suoraan yhteydessä yritysjohtajiin. Etsinnässä henkilö, joka pystyy kerran viikossa käymään Espoon Leppävaarassa toimistolla ja muuna aikana mahdollista suorittaa työtehtävät etänä. Tekijällä on mahdollisuus kasvaa organisaation mukana. 

Manner Taidetarvikkeet Oy tarjoaa laadukkaita taidetarvikkeita, papereita ja askarteluvälineitä oppilaitoksille, päiväkodeille ja seurakunnille. Yli kahden vuosikymmenen kokemus taidetarvikkeiden myynnistä ja vankka asema virallisena sopimustoimittajana useille kouluille, kunnille ja kaupungeille kertovat sitoutumisestamme laatuun ja palveluun. Tiimimme ei ainoastaan tarjoa tuotteita, vaan myös asiantuntevaa apua valinnassa, käytössä ja tilausasioissa. 

Etsimme innostunutta Myynti- ja Markkinointiasiantuntijaa. Työtehtäviisi kuuluisi:  

  • vastuu koulukaupan markkinoinnista yhteistyössä konsultoivan edustajan kanssa 
  • uusasiakashankinta ja nykyisten asiakassuhteiden ylläpito ja kehittäminen - myynninedistäminen 
  • sisällön tuottaminen markkinointimateriaaleihin - uusien myynti- ja markkinointikanavien ja -työkalujen kartoittaminen - some-kanavien haltuunotto koulukaupan puolella - monikanavainen myyntityö 

Toivomme sinulta: 

  •  sosiaalisuutta ja rohkeutta kontaktoida erilaisia asiakkaita - kekseliäisyyttä ja rohkeutta kokeilla uusia lähestymistapoja - lannistumatonta asennetta ja halua saavuttaa tavoitteet 
  • perus ATK-taitoja ja kykyä tuottaa selkeää tekstiä  
  • hyvää suomen ja englannin kielen taitoa Taidot / kokemus, mikä katsotaan eduksi työtehtävän kannalta: - kokemus yhteistyöstä julkishallinnon kanssa  
  • kokemus taulukkolaskentaohjelmista 

Tarjoamme: 

  • yli 20 vuoden kokemuksen omaavan konsultoivan edustajan tiiviin tuen ja yhteistyön  
  • teknologiapuolen asiantuntijatukea ja modernit työkalut  
  • mahdollisuuden kehittyä ja kasvaa taidetarvikealan parissa 

Clinic Helena on perustettu 24 vuotta sitten tarjoamaan yksityisesti rintasyövän hoitoa, rintarekonstruktioita ja plastiikkakirurgisia palveluja. Missiomme on auttaa asiakkaitamme hyvään, normaaliin elämään. Hoidamme asiakkaitamme kokonaisvaltaisesti ja kuljemme heidän rinnallaan koko hoitopolun ajan. 

Tarvitsemme tiimiimme henkilön, jolla on korkeat eettiset arvot, haluaa olla tiimin jäsen ja osallistua toimintamme kehittämiseen. Työssä on mahdollista oikeasti auttaa asiakkaitamme ja kohdata erilaisia ihmisiä.  Hoidamme sekä suomalaisia että ulkomaalaisia asiakkaita, joten pääset käyttämään kaikkia niitä kieliä, joita osaat. Digitaalisen globaalinen markkinoinnin järjestäminen olisi Sinun tehtäväsi. Vain mielikuvitus on rajana. Et kuitenkaan ole tässä tehtävässä yksin, käytämme Liini-mainostoimistoa, joka vastaa markkinoinnistamme, ja autamme kaikki Sinua. Somemaailman valloittaminen olisi ensisijainen tehtäväsi, mahdollisista graafisista taidoista olisi hyötyä. Myös digitaaliset taidot ovat suotavia, sillä toimimme täysin sähköisessä ympäristössä 

Pääasiallinen työtehtävämme on leikata ihmisiä. Siksi myös Sinulla on mahdollisuus osallistua potilaiden hoitoon tieto-taitojesi mukaan. Voisit avustaa pienissä toimenpiteissä sekä sijaistaa vastaanotossa, tai ottaa se haltuusi. Lime on potilashallinto-ohjelmamme. Terveydenhuollon alan koulutus olisi suureksi avuksi. 

Tehtävänkuvasi tulee olemaan monipuolinen ja haastava, ja se tulee muotoutumaan ominaisuuksiesi mukaan, mutta et tule olemaan yksin. Toimintamme on mielenkiintoista, ja meillä on mahdollisuus kasvaa merkittäväksi kansainväliseksi yksiköksi, joten tule auttamaan meitä siinä. 

Luotettavuus, rehellisyys ja kyky työskennellä ryhmässä ovat piirteitä, mitä arvostamme. Kielitaito, ATK-osaaminen, markkinoinnin ja somemaailman kokemus, luovuus ja/tai graafiset taidot, ovat asioita jotka auttavat sinua tehtävissäsi, terveydenhuollon palvelukokemus on plussaa. 

PostNord on pohjoismainen verkkokaupan ja logistiikan markkinajohtaja, joka on vahvassa kasvussa myös Suomessa. PostNordin siniseen väriin törmää verkkokauppojen kassoilla sekä nettiostoksia vastaanottaessa. Toimitamme paketit sujuvasti ja ilmastoystävällisesti kotiovelle, pakettiautomaatteihin ja palvelupisteille. Myös yritysten välinen logistiikka on meillä tärkeässä roolissa. Teemme vastuullista logistiikkaa täydellä sydämellä asiakkaitamme varten. 

Sales Excellence Specialist -tehtävässä työskentelet monipuolisissa myynnin asiantuntijan tehtävissä osana Commercial Excellence & Indoor Sales -yksikköä. Tuet omalla panoksellasi kaupallisen puolen johdon, sekä myynnin työtä. Osallistut laajasti myös kehittämisaktiviteetteihin oman vastuualueesi osalta. Työsuhde on vakituinen ja kokoaikainen. Työskentelypaikkasi on pääkonttorimme Pasilan Triplassa. Tiimissämme on hyvät etätyömahdollisuudet. 

Osaksi tiimiämme 

Commercial Excellence -vastuualueeseen kuuluu PostNord Oy:n logistiikan liiketoimintayksikön kaupallisen yksikön prosessien kehittäminen kokonaisvaltaisesti. Tiimin vastuualueisiin kuuluvat prosessien lisäksi myynnin ja asiakaspalvelun kehittämisprojektit, myynnin ja asiakaspalvelun KPI-raportointi ja muu seuranta kaupallisen osaston omistamien järjestelmien kehitys, hinnoittelu, sekä kaupallisen puolen johdon työn tukeminen.  

Työskentelet erittäin itsenäisesti, mutta vahvasti yhteistyössä kaupallisen puolen osastojen vastuullisten henkilöiden kanssa. 

Tehtävän sisältö 

  • Työskentelet myynnin raportoinnin parissa ja kehität raportoinnin tarpeita erilaisia työkaluja hyödyntäen (mm. Salesforce, Power BI) 
  • Työskentelet myyntiprosessin seurannan, sekä seurannan kehittämisen parissa 
  • Luot tehtäviä myynnille ja seurat niiden suorittamista kokonaistasolla 
  • Työskentelet yrityssegmentoinnin parissa dataa ja eri tietolähteitä hyödyntäen, sekä toimit segmentoinnin työkalujen pääkäyttäjänä 
  • Osallistut Nordic Segmentation –työryhmän operatiiviseen toimintaan Suomen edustajana 
  • Työskentelet lähettäjäasiakkaiden asiakastyytyväisyyden mittaamisen ja kyselyn koordinoinnin parissa, edustat Suomea Pohjoismaisessa yhteistyössä 
  • Toimit koordinaattorina myynnin ja järjestelmäkehityksen välillä 
  • Osallistut kaupallisen puolen kehitysprojekteihin oman vastuualueen osalta eri rooleissa (projektipäällikkö, projektin jäsen), esimerkiksi asiakkuudenhoitomallit-projektin työ   

Toivomme sinulta 

  • omaat vahvat datataidot; sinulla on vahvaa Excel -, sekä muiden datankäsittely ohjelmiston osaamista  
  • olet kiinnostunut ja ymmärrät teknologioiden tuomat mahdollisuudet myynnin kehittämisessä 
  • toimit oma-aloitteisesti ja itsenäisesti, saat asioita tapahtumaan ja otat vastuu tuloksista 
  • työskentelet tehokkaasti muiden kanssa; jaat tietoa ja kokemuksia; tuet toisia ryhmän tavoitteiden saavuttamisessa 
  • ymmärrät ja analysoit nopeasti monimutkaiset asiat ja ongelmat; pystyt arvioimaan asioita järkevästi, asiallisesti sekä tasapainoisesti 
  • osaat oman alasi sekä kehität itseäsi jatkuvasti 
  • suoritat tehtävät määrätietoisesti ja saavutat laadukkaita tuloksia 
  • Kielitaitovaatimuksina ovat hyvä suomen- ja englanninkielentaito puhuttuna ja kirjoitettuna  
  • Työssä vaaditaan CRM-järjestelmän, Office 365 –työkalujen sekä BI-työkalujen osaamista 
  • Koulutustasovaatimuksena on vähintään alempi korkeakoulututkinto, kaupallinen koulutus luetaan eduksi  

Me toimitamme 

Tarjoamme nopeasti kehittyvän ja kasvavan yrityksen myötä mielenkiintoisia työtehtäviä osana kaupallista yksikköä, jossa pääset työskentelemään asiansa osaavien ihmisten kanssa avoimessa ja positiivisessa työilmapiirissä.  

PunaMusta Profilight Oy on toiminut vuodesta 2010 ja olemme keskittyneet visuaaliseen tapahtumatekniikkaan sekä LED-näyttöjen  maahantuontiin, myyntiin, asennukseen ja huoltoon. 

Työ pitää sisällään myyntityötä, eri projektien hallinnoimista sekä yrityksen hallinnollisia tehtäviä. Työskentelet tiiviissä 4 hengen tiimissä, jossa välillä voi olla hyvin hektistäkin.  

Pärjäät hyvin työssä, jos sinulta löytyy hyvä stressin sietokyky sekä nopea reagointi asioihin. AV alan tuntemus on iso plussa. Tarjoamme hienot puitteet työympäristölle sekä hyvin vaihtelevat päivärutiinit. 

Etätyöskentely mahdollisuudet sopimuksen mukaan. Tylsää päivää et meillä koe! 

RekryDiili on täyden palvelun henkilöstötalo, joka tunnetaan aidosta välittämisestä ja halusta luoda parempaa työelämää. Palveluihimme kuuluu muun muassa vuokratyövoimapalvelut,rekrytoinnit, henkilöstöarvioinnit, sekä suorahaut. Toimimme valtakunnallisesti koko Suomen alueella.   

Työ pitää sisällään somemarkkinointia, tekoälyhyödyntämistä, hakukoneoptimointia, markkinointi ja niiden tehostaminen tekoälyllä. Yleisesti tekoälyn käytön parantamista työnhaussa ja näkyvyydessä. Verkkosivujen kehittämistä yhdessä palveluntarjoajan kanssa. Data-analytiikkaa. Yleisesti ottaen jälkimarkkinoinnin ja mainontaan liittyvät tehtävät ja niiden kehittäminen ja niiden järjestelmällistäminen ja näiden seuranta sekä myynnin tukitoiminnot.  

Tehtävässä on hyötyä, jos olet idearikas, luova sekä omatoiminen. Ymmärrät hyvin eri käyttöjärjestelmiä sekä it-taitosi ovat hyvät. Myös hyvä englannin kielen taito tulisi olla. Muu kielitaito katsotaan eduksi. Jos sinulla on aiempaa kokemusta toimimisesta eri yritysympäristöissä myynnin tukitoiminnoissa, somemarkkinoinnissa tai vastaavassa katsotaan se myös eduksi. Työ edellyttää erinomaista suomen kielen taitoa.  

Mikäli olet meille sopiva työntekijä tarjoamme sinulle jatkuva työsuhteen kivassa tiimissä ! Työtehtävä on jatkuva ja sisältää pääosin lähityöskentelyä. Työssä on myös hyvät etenemismahdolllisuudet ja työtehtävien monipuolistaminen on myös mahdollinen omien vahvuuksiesi mukaan.  

Tampereen Työväen Teatterin on yksi Suomen neljästä kansallisesta näyttämöstä ja maamme suurin maakunnassa toimiva teatteri. Katsojia on vuosittain noin 140 000. TTT vaalii ja uudistaa suomalaista teatteritaidetta sekä tuottaa korkeatasoisia esityksiä. TTT tekee rohkeasti monipuolisia ohjelmistovalintoja, käy vuoropuhelua yleisönsä kanssa ja tarjoaa paikan, jossa voi liikuttua, viihtyä ja vaihtaa ajatuksia. Kaiken toiminnan keskiössä on elämysten tuottaminen teatterin keinoin. TTT:ssä työskennellään neljällä eri näyttämöllä ja tuotetaan vuosittain ensi- iltaan liki kaksikymmentä uutta näytelmää. Teatterissa työskentelee noin 150 vakituista työntekijää ja lisäksi miltei sama määrä vierailevia taiteilijoita. Teatterin tytäryhtiö, TTT-Teatteripalvelut Oy, täydentää teatterielämystä ravintolapalvelujen muodossa. Yhtiö tuottaa myös kokous- ja kongressipalveluja Puistotornin kokous- ja kongressikeskuksessa, jossa vierailee vuosittain noin 10 000 kokouskävijää. 

Etsimme tehokasta digitaalisen markkinoinnin ja myynnin asiantuntijaa osaksi Tampereen Työväen Teatterin, Puistotornin tapahtumapalveluiden ja TTT-Teatteripalveluiden lämpiöravintoloiden myynnin ja markkinoinnin tiimejä.  

Olet myyntihenkinen ja dataohjautuva digimarkkinoinnin osaajaa. Täydennät markkinoinnin ja myynnin tiimiämme keskittyen etenkin jatkuvaan digitaaliseen markkinointiin ja sen kehittämiseen. Kehität kanta-asiakasmarkkinointia ja uusasiakashankintaa. Osallistut myös mm. markkinoinnin kampanjasuunnitteluun. Seuraat asetettuja tavoitteita ja budjetteja sekä optimoit ja kehität digitaalista markkinointia tavoitteisiin sekä dataan pohjautuen. Tuotat B2C- ja B2B-markkinoinnin avulla liidejä myynnille.  

 

Vastuualueesi ja tärkeimmät tehtäväsi ovat: 

  • Asiakasdatan seuranta, analysointi ja segmentointi 
  • B2C- ja B2B-verkkokaupan ja verkkosivujen kehitys 
  • Uutiskirjemarkkinoinnin kehittäminen 
  • Markkinoinnin automaatioiden suunnittelu ja toteuttaminen 
  • Hakukonemainonta  
  • Digitaalisten markkinointiviestintäkampanjoiden suunnittelu  

Tehtävässä onnistumisessa tarvitset seuraavia taitoja: 

  • Sisällönhallinta-, uutiskirje- ja markkinoinnin automaatiotyökalujen tuntemusta. 
  • Meta Business Suiten ja muiden digitaalisten mainonnan alustojen, Google Analyticsin ja AdWordsin tuntemusta. 
  • Aiempi kokemus verkkokaupasta on plussaa. 
  • Kiinnostusta uutiskirjemarkkinointiin. 
  • Tehtävään soveltuvaa kaupallista koulutusta. 
  • Suunnitelmallista, analyyttistä ja strategista työotetta. 
  • Erinomaisia yhteistyötaitoja. 
  • Arvostamme lisäksi kokemusta tai asiantuntemusta kulttuuri- ja tapahtuma-alalta, ravintola-alalta tai matkailusta. 

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen työnkuvan, jossa vaikutat keskeisesti niin teatterin kuin sen tytäryhtiöiden menestymiseen. Olet osa inspiroivaa ja luovaa työyhteisöä ja pääst tekemään merkityksellistä työtä taiteen, kulttuurin, tapahtumien ja ravintola-alan parissa. 

Tamtron on yksi maailman johtavista punnitusratkaisujen tarjoajista. Tuote- ja palveluvalikoimamme on markkinoiden laajimpia. Tarjoamme innovatiivisia, punnitusratkaisuja, niiden elinkaaripalveluja ja nykyaikaisia pilvipohjaisia punnitustiedonhallinnan ratkaisuja usean teollisuuden alan tarpeisiin. Luotettavat, tarkat ja älykkäät punnitusratkaisumme helpottavat ja tehostavat asiakkaidemme arkea muun muassa maansiirto-, kierrätys-, energia-, metsä-, prosessi- ja valmistavassa teollisuudessa sekä logistiikassa ja satamissa. Ratkaisujemme avulla punnitustietoa voidaan hyödyntää kaikessa yrityksen toiminnassa. 

Haemme nyt teknisen tuen asiantuntijaa. 

Tehtävässään Technical support Manager vastaa Tamtron Oy:n On-Board liiketoimintayksikön teknisestä tuesta. Tehtävä koostuu asiakasrajapinnassa toimimista ottaen vastaan asiakkaiden vaakalaitteiden teknisiä tiedusteluita. Ratkaiset ja annat tukea asiakkaidemme laitteisiin ja sovelluksiin liittyviin pyyntöihin. Vastaanotat työpyyntöjä tulevaisuudessa monikanavaisesti, tarjoat teknistä tukea ja hallitset kokonaisvaltaisesti palvelutapahtumia. Lisäksi tulisit vastaamaan yksikön teknisen tuen kehityksestä ja puhelinvaihde palvelujärjestelmän käyttöönotosta. 

Toivomme sinulta 

  • valmiutta työskennellä Tampereen toimipisteessä 
  • soveltavaa teknistä koulutusta 
  • kokemusta ja osaamista teknisestä asiakaspalvelusta ja laajaa teknistä osaamista office-tuotteista ja mobiililaitteista 
  • palveluhenkistä asennetta ja huolellisuutta 
  • sujuvaa suomen ja englannin kielen osaamista 

Henkilö toimisi tulevaisuudessa myös osana vaakalaitteiden määräaikaisvarmennus myynnissä. 

Toimipaikka: Tampere 

RRevent palvelee asiakkaitaan yritystapahtumasektorilla erilaisten projektien osalta. Tavoitteenamme on kasvaa keskisuureksi tapahtumatoimistoksi, joka palvelee asiakkaitaan laadukkaasti ja kiireettömästi. RReventin tavoite on olla työkalua ammattilaisille, jonka kautta he voivat kasvaa ja kehittyä ammattillisesti. RRevent ei etsi perinteisiä työntekijöitä, vaan meillä osakkuus on tapa sitouttaa yritykseen. Näin jokainen tiimiläinen pääsee aidosti vaikuttamaan työpaikan asioihin sekä nauttimaan hyvien vuosien tuottamasta osinkotuotosta.  

Visiomme on olla se paras mahdollinen työpaikka tekijöillemme. Meille ei ole tärkeää maksimoida katteet ja liikevoitto, vaan työn mielekkyys. Uskomme vahvasti parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen syntyvän siitä, kun tiimillä on ilo tehdä projekteja yhdessä.  

Etsimme tiimiimme henkilöä, jolla on näkemystä markkinoinnin kehittämisestä ja aitoa paloa tapahtuma-alaa kohtaan. Me emme halua ihmisiä, joille kerromme mitä heidän tulisi tehdä vaan ihmisiä, jotka kertovat meille, miten voisimme onnistua yhdessä paremmin. Työ pitää sisällään markkinoinnin suunnittelua yhdessä toimitusjohtajan kanssa sekä toteutusta, pääasiallisesti itsenäisesti. Markkinointialustamme ovat FB, IG, nettisivut + SEO sekä LinkedIn. Markkinointimme kaipaa suunnitelmallisuutta, joten taulu on sinua varten kohtalaisen tyhjä. Tiimimme toimii yhdessä, joten kaikki apua mitä yrityksemme voi tarjota, on käytettävissäsi. Meillä pääset osallistumaan myös kentälle, eli tekemään tapahtumia kanssamme asiakkaillemme.  

Meille tärkeintä on työssä viihtyminen ja kyky toimia toisinaan hektisessäkin ympäristössä mitä tapahtumaprojektit usein ovat. Avoimuus sekä halua auttaa muita riittää jo pitkälle tässä työssä. Meille ensiarvoisen tärkeää on, että koet RReventin omaksesi ja olet valmis sitoutumaan onnistuneen työvaiheen jälkeen yritykseen osakkuudella.  

Yritykset etsivät henkilöitä, joilla on aito motivaatio kehittää osaamistaan ja oppia uutta. Osaamiskriteerit vaihtelevat rekrytoivien yritysten tarpeiden mukaan, joten voit hakea mukaan monenlaisella taustalla. Sinulla voi olla tuore tutkinto ja etsit nyt näytön paikkaa sekä mahdollisuutta syventää osaamistasi. Voit myös olla kokeneempi ammattilainen, joka haluaa syventää osaamistaan tai vaihtaa alaa markkinoinnin tai myynnin tehtäviin.

Voit hakea mukaan, mikäli sinulla on soveltuva tutkinto (esim. medianomi, restonomi, tradenomi, KTM, FM, VTM) tai vaihtoehtoisesti työkokemusta esimerkiksi markkinoinnin, viestinnän, myynnin, asiakkuudenhoidon tai projektinhallinnan tehtävistä. Hakijoilta edellytetään sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa (B 1.1.), muu kielitaito on eduksi.

Koulutusohjelma toteutetaan yhteistyössä rekrytoivien yritysten sekä Pirkanmaan alueen ELY-keskuksen ja TE-palveluiden kanssa. Ohjelma on suunnattu ensisijaisesti alueen työttömille tai työttömyysuhan alaisille työnhakijoille. Koulutus on osallistujalle maksuton ja ohjelman ajalta saat työttömyysetuuttasi ja kulukorvausta.

Koulutusohjelman kokonaiskesto on noin viisi kuukautta, joka sisältää yritystyöskentelyn lisäksi kontaktikoulutusta ja itsenäistä etäopiskelua. Tarkempi koulutuskalenteri muodostetaan aloittamisen yhteydessä sen hetkisen tarjonnan, osallistujan omien toiveiden ja työtehtävän mukaan. 

Yhteinen koulutuskokonaisuus

  • Johdanto tekoälyyn 
  • Tekoälyn mahdollisuudet markkinoinnissa ja myynnissä
  • Data-analytiikka ja tekoäly päätöksenteossa 
  • Digimarkkinoinnin ja –myynnin yleiskuva 
  • Modernien työelämätaitojen kehittäminen & koulutuksen aloitus- ja päätöspäivät 

Räätälöitävät koulutussisällöt

  • Markkinoinnin mittaaminen
  • Tekoälytyökalut sisältömarkkinoinnissa
  • Markkinoinnin teknologiat
  • Hakukoneoptimointi (SEO) ja –markkinointi (SEM) ja näiden tehostaminen tekoälyllä
  • Somemarkkinointi & tekoälyn hyödyntäminen sisällöissä
  • Verkkosivuston kehittäminen 
  • Tekoälyn hyödyntäminen asiakasymmärryksen kasvattamisessa 
  • Digitaalinen myyntityö
  • Myynnin teknologiat & tekoäly 
  • Tekoälyn hyödyntäminen myynnin materiaaleissa
  • Asiakaskokemuksen parantaminen tekoälyn avulla
  • Videot markkinoinnin ja myynnin tukena 
 

Haku koulutusohjelmaan on kaksivaiheinen:

  1. Täytä virallinen hakemus TE-toimistolle ja varmista, että työnhakusi on voimassa. TE-toimisto tekee päätöksen koulutusohjelmaan valituista. 
  2. Luo osaajaprofiili Talentgaten järjestelmään. Osaamisprofiilin tietoja käytetään osaamisesi esittelemiseen rekrytoiville yrityksille. Blogistamme voit lukea tarkemmin hakuprosessista.

Koulutuksen aikataulu:

  • Hakuaika: 19.12.2023-23.1.2024

  • Koulutusohjelman kesto: 5 kk

  • Koulutusohjelman ajankohta: 20.2-19.7.2024 tai 5.3.-2.8.2024

KIINNOSTUITKO? KYSY LISÄTIETOJA

Hanna

Hanna Kaita

Ajankohtaista

Hakijakokemukset 12.01.2024

Koulutusohjelma kasvatti osaamista ja vei uudelle uralle

Tytti Johanna Himanen alkoi etsiä uutta suuntaa ja erilaisia koulutusmahdollisuuksia jäädessään pois markkinointisuunnittelijan...

Lue lisää
Hakijakokemukset 04.08.2023

Koulutusohjelma mahdollisti osaamisen sertifioinnin ja uuden uran IT-alalla

Projektinhallintaosaaminen on taito, jota tarvitaan lähes joka työssä kuin myös oman työn johtamisessa. Työtehtävät ovat yhä...

Lue lisää
Hakijakokemukset 04.08.2023

Rekrytoiva koulutusohjelma auttoi kirkastamaan tavoitteet ja löytämään suunnan uralle!

Liiketalouden tradenomiksi valmistuneella Erika Heinosella ja IT-tradenomiksi opiskelleella Esa Salosella oli sama haaste....

Lue lisää
Layer_5

Tutustu muihin koulutusohjelmiin