Skip to content

Kasva uuteen työhön!

Varsinais-Suomi

Etsitkö väylää oman alan töihin? Tai oletko kenties päätynyt tehtäviin, jotka eivät vastaa koulutustaustaasi tai kiinnostuksenkohteitasi? Rekrytoivan koulutusohjelman kautta sinulla on mahdollisuus vahvistaa osaamistasi ja työllistyä sinua kiinnostaviin tehtäviin!

Tutustu uramahdollisuuksiin alta! 👇

Suuntaa urasi sinua kiinnostaviin työtehtäviin!

Kasvatamme yhdessä Varsinais-Suomen alueen yritysten kanssa uusia osaajia Future Business Talent -koulutusohjelman kautta. Koulutusohjelman avulla päivität osaamistasi vastaamaan rekrytoivien yritysten tarpeita sekä saat aidon mahdollisuuden työllistyä. 

Noin viisi kuukautta kestävän koulutusohjelman aikana työskentelet täysipäiväisesti yhteistyöyrityksessä ja osallistut työtehtäviä tukevaan asiantuntijakoulutukseen. Ohjelma tarjoaa monipuolisia uramahdollisuuksia kaupallisissa asiantuntijatehtävissä mm. markkinoinnin, asiakaspalvelun, HR:n, taloushallinnon sekä projektitehtävien parissa. Sinun ei tarvitse olla valmis osaaja, sillä koulutusohjelma antaa sinulle aikaa vahvistaa osaamistasi ja kasvaa tehtävään!

Katso tallenne TE-livestä, jossa kerromme kenelle koulutusohjelma on tarkoitettu ja millaisiin tehtäviin voit ohjelmasta työllistyä >>

Tavoitteenamme on vahvistaa osaamistasi ja löytää sinua kiinnostava työpaikka ja -tehtävä. Yrityksillä on aito tarve uudelle osaajalle, joten heidän tavoitteenansa on solmia kanssasi työsuhde koulutusohjelman jälkeen. Tehtävät ja osaamiskriteerit vaihtelevat, joten mukaan voit hakea monenlaisella taustalla. Sinun ei tarvitse olla vielä valmis osaaja, tärkeintä on motivaatio kehittyä & into oppia uutta!

Koulutusohjelmassa on yhteensä 15 avointa paikkaa. Kaikkien yritysten tarpeet eivät ole julkisesti näkyvillä, joten mukaan kannattaa hakea, vaikka alla olevista tehtävistä ei löytyisi juuri sinua kiinnostavaa tehtävää.

PerkinElmer Life Sciences and Diagnostics on globaali teknologiayritys, jonka tavoitteena on luoda terveempi maailma meille jokaiselle. Innovatiiviset tutkimus-, kuvantamis-, informatiikka- ja palveluratkaisumme yhdistettynä asiantuntemukseemme, auttavat asiakkaitamme yli 150 maassa saamaan entistä täsmällisempää tietoa sairauksista mahdollisimman varhaisessa vaiheessa.

Turun toimipisteemme, Wallac Oy, on yksi diagnostiikkaliiketoimintamme suurimmista tuotanto- ja tuotekehitysyksiköistä. Turussa kehitämme ja valmistamme instrumentteja, kemiallisia reagensseja ja ohjelmistoja seulonta- ja tutkimustarkoituksiin. Joka päivä yli 70 vastasyntynyttä vauvaa ympäri maailman saa terveemmän alun elämälleen tuotteillamme toteutettujen seulontatutkimusten avulla.

Meidän Talent Acquisition Coordinatorina pääset toimimaan esihenkilöiden ja Talent Acquisition Partnerien kokonaisvaltaisena tukena rekrytointiprosessien onnistumisessa. Meillä työskentelee monipuolinen ammattilaisten joukko ja rekrytointeja tehdään moniin erilaisiin rooleihin. Nyt on haussa erityisesti life science -roolien parissa työskentelevä henkilö, jolloin toimialamme tuntemus on suureksi eduksi. Kaikki ymmärrys tai opinto/työtausta luonnontieteiden parissa on hyödyksi.

Toimimme aidosti kansainvälisessä työympäristössä. Tiimimme jäsenet ovat eri puolella Eurooppaa sekä osa esihenkilöistä ja työnhakijoista ovat Suomen ulkopuolella.

Mainostoimisto Powerpanda on markkinointi- ja mainostoimisto Turusta, joka tarjoaa yrityksille monipuolisia markkinointiviestinnän ratkaisuja. Yritys etsii uutta Digital Marketing Specialistia vahvistamaan ammattitaitoista tiimiään.

Työtehtävässä menestymisessä sinua auttavat ymmärrys esimerkiksi kotisivuista ja verkkokaupoista sekä niiden alustoista,  hakukoneoptimoinnista tai Google tuoteperheestä. Toivomme, että sinulla on paloa kehittää SEO-SEM osaamistasi sekä kykyä syventyä analytiikan ja datan maailmaan.

Meillä et ole sidottuna työaikaan tai työpaikkaan, vastuu ja vapaus joko etänä tai toimistolla.

Tehden on kasvava turkulainen ohjelmistoyritys ja tuotteemme on pilvipalveluna toimiva kassa- ja toiminnanohjausjärjestelmä. Tänä päivänä asiakkaanamme on jo yli 700 pk-yritystä ympäri Suomen, yhtenä suurimpana Broman Group -konserniin kuuluvat Varaosamaailma- ja Motonet-ketjut.

Vauhdikkaan kasvun johdosta myös markkinointitiimimme kasvaa. Haluammekin nyt sinut ottamaan haltuun Tehdenin somekanavat sekä tuottamaan timanttista markkinointiviestintää ja -sisältöjä myös muihin kanaviimme. Näiden lisäksi työpöydällesi kuuluu lisäksi mm. erilaisten markkinointimateriaalien taitto, sekä live- ja etätapahtumien järjestäminen ja koordinointi. Työssäsi pääset myös tekemään tiivistä yhteistyötä muiden tiimiemme kanssa. Tehtävää saat hoitaa itsenäisesti ja omalla tyylilläsi - persoonasi saa siis näkyä tuottamissasi sisällöissä.

Esimiehenäsi toimii markkinointipäällikkömme Noora ja sen lisäksi tukenasi on koko 45-henkinen tehdeniläisten porukka. Lähimmät työkaverisi ovat markkinointitiimin lisäksi viestintäsuunnittelijamme, tuotepäälliköt sekä myyntitiimimme. Työpisteesi on Turun toimistollamme (Tietotaitotalo, Pitkämäenkatu 11) ja osan viikosta voit halutessasi tehdä etänä. Töitä me tehdeniläiset teemme ilman pönötystä, joustavien työaikojen puitteissa ja toisiimme luottaen.  

SCK Consulting, Ratkaisukeskeistä johtamista ja valmentamista yli 20 vuoden kokemuksella. Kokemuksella tuotoksiin.
 

Account Managerina pääset kehittämään yrityksemme myynnin ja markkinoinnin yhteistä tekemistä sekä ratkaisuja, miten nostaa yrityksen tunnettavuutta myös omalla toiminnallasi. Tehtävässä voi työstää useita projekteja yhtä aikaa yhdessä meidän huikean tiimin kanssa, mutta myös hyvin itsenäisesti. Tehtävässä pääset tekemään töitä ihmisten kanssa. Sinulla on mahdollisuus vaikuttaa omaan työhön taustasi ja osaamisesi mukaan.

Miksi hakea SCK Consultille?
Meille on tärkeä työssä viihtyminen sekä ennen kaikkea jaksaminen.Pääset kasvavaan, projektienjohtamisen kokeneeseen organisaatioon jolla toiminta on vahvalla pohjalla. SCK tarjoaa varmasti hyvän kokeneen tukiverkoston ja auttamisen yrityskulttuurin. SCK:lla voit menestyä asiantuntijana ja kehittää omaa osaamistasi loistavassa työyhteisössä. Meillä jokainen asiantuntija saa vapauden sovittaa työn ja vapaa-ajan yhteen.

Softema Invest Oy on Raisiossa toimiva monialainen yritys. Sen päätoimialaa on kiinteistöjen vuokraustoiminta, mutta toimii yhteistyössä sisaryritystensä Nice-Trading Oy:n ja Ser-Mobile Oy:n kanssa. 

Pääsääntöisesti tehtäviisi kuuluvat kirjanpidon sekä taloushallinnon tehtävät. Etsimme alasta kiinnostunutta henkilöä, joka innostuu ihmisten parissa työskentelystä. Menestyt tehtävässä mikäli sinulla on oppiva asenne ja kiinnostus monipuolisiin taloushallinnon ja asiakaspalvelun tehtäviin.

Tehtävässä pärjäät, mikäli olet oma-aloitteinen, pitkäjänteinen, luotettava ja viihdyt asiakasrajapinnassa. Toivomme, että olet alussa kanssamme toimistolla, jatkossa työnteko onnistuu etänäkin.

Videobot on nopeasti kasvava suomalainen teknologiayritys. Videobotin yksilöllisen videopolun avulla voidaan parantaa nettisivujen käyttäjäkokemusta, palvella asiakkaita ja kerätä liidejä.

Videobot etsii nyt uutta osaajaa Customer Succes Specialistin rooliin. Roolissa tärkein tehtävä on luoda asiakkaalle hyvä kokemus tuotteen käyttöönotosta ja varmistaa, että tuote tuo arvoa asiakkaalle. Tämä tarkoittaa käytännössä esimerkiksi videosisällön sparrailua, asiakasprojektien hallintaa ja tämän tuomaan reaktiivista sekä proaktiivista otetta muuttuviin tilanteisiin.Videobotilla on kansainvälinen asiakaskunta, ja pääsetkin työssä sukeltamaan jokaisen yksilöllisen asiakkaan liiketoimintaan ja luomaan Videobotin avulla lisäarvoa yrityksille.

Customer Success Specialistin rooli on täydellinen sinulle, joka haluat oppia uutta. Työyhteisömme kulttuuri perustuu avoimeen keskusteluun, luottamukseen sekä vastuun antamiseen ja kantamiseen. Tarjoamme sinulle joustavat työajat ja täyden etätyömahdollisuuden. 

Stremet Oy on salolainen keskisuuri ohutlevyalan perheyhtiö. Olemme nuorekas työyhteisö työllistäen 65 ohutlevyalan ammattilaista. Palvelemme monipuolisesti ja joustavasti eri teollisuuden asiakkaita ja segmenttejä, joille teemme ohutlevyalihankintaa palveluna. Mottomme on: ”Levystä tuotteeksi erinomaisella asiakastyytyväisyydellä”.

Haemme nyt digimarkkinoinnin osaajaa kasvumme tueksi. Digimarkkinoinnin osaajana tulet olemaan mukana kaikessa markkinointiin liittyvässä toiminnassa yrityksessämme. Pääset suunnittelemaan ja toteuttamaan digimarkkinointia yhdessä yrityksen avainhenkilöiden kanssa yrityksen kasvustrategian mukaisesti. Pääset luomaan uutta ja näyttämään kykysi. Roolisi tulee olemaan merkittävä yrityksen kasvun tukena ja tulet saamaan taaksesi koko organisaation tuen. Tulet olemaan tärkeä pala kasvuamme!

Ostamme tällä hetkellä sisällöntuotantoa ulkopuolelta. Digimarkkinoinnin osaajana olet yrityksen ensimmäinen kokopäiväinen tekijä. Saat selkeän suunnitelman ja vapaat kädet toteutukseen. Työtehtäväsi on stilisoida materiaalia, hyödyntää ja muokata olemassa olevia kuvia sekä videoita, joita käytämme tällä hetkellä erilaisiin sosiaalisen median kanaviin (mm. Facebook, LinkedIn sekä Instagram). Tämän lisäksi ylläpidät ja muokkaat yrityksemme verkkosivuja sekä tuotat sisältöä vuosisuunnitelman mukaisesti viikoittain eri kanaviin luonnoksesta valmiiksi tuotokseksi. Lisäksi tehtävänäsi on mitata ja analysoida tuloksia sekä antaa tietoa toimivista sisällöistä. Tavoitteena on tuottaa laadukasta sisältöä, joka tuottaa yhteydenottoja myynnille jalostettavaksi sekä myyntiä tukevaa materiaalia eri ostajapersoonille myyntiputken eri vaiheissa.

Et jää työssäsi alkuvaiheessakaan yksin vaan saat sisältöä muokattavaksi, jolla pääset mitattaviin lopputuloksiin kiinni nopeasti. Myöhemmin olet työssäsi itsenäisempi ja osaat tehdä omia pieniä päätöksiä arjessa, jolla etenet ja muodostat näkyvyyttä ja digibrändin elementtejä. Pystyt tarvittaessa käsittelemään myös englannin kielistä sisältöä. Alussa digitaalisen ostopolun luontiin menee todennäköisesti kaikki aikasi, mutta myöhemmin pääset tarttumaan eri tehtäviin osana myynnin tukea. Tehtävän alussa sinun täytyisi pystyä työskentelemään tehtaallamme Salossa, mutta myöhemmin etätyö on myös mahdollista. Tulevaisuudessa sinulla on mahdollisuus edetä aina markkinointijohtajan saappaisiin asti yrityksessämme

Stremet Oy on salolainen keskisuuri ohutlevyalan perheyhtiö. Olemme nuorekas työyhteisö työllistäen 65 ohutlevyalan ammattilaista. Palvelemme monipuolisesti ja joustavasti eri teollisuuden asiakkaita ja segmenttejä, joille teemme ohutlevyalihankintaa palveluna. Mottomme on: ”Levystä tuotteeksi erinomaisella asiakastyytyväisyydellä”.

Haemme nyt myyntitiimiimme teollisen B2B myynnin osaajaa kasvumme tueksi. Myyntitiimimme koostuu tällä hetkellä useasta alan ammattilaisesta. Meillä on selkeä myyntiprosessi ja myyntistrategia. Etsimmekin nyt uutta tekijää erityisesti uusasiakasmyyntiin. Pääset olemaan mukana myynnin kehittämisessä ja tulet tekemään läheistä yhteistyötä digimarkkinoinnin osaajan ja myyntijohtajan kanssa. Tehtävässä tulet kontaktoimaan potentiaalisia asiakkaita eri viestintätavoin ja huolehtimaan siitä, että palvelupyyntöihin reagoidaan nopeasti ja laadukkaasti. Lasket myös tarjouksia, luot tarjousmateriaalia ja pyrit kotiuttamaan kauppoja myyntiputken loppuvaiheessa. Pääset kehittämään uusasiakashankinnan myyntiprosessia ja näyttämään kykysi myynnissä. Teet läheistä yhteistyötä muun organisaation kanssa. Etsimme yhteistyökykyistä henkilöä, joka haluaa ottaa vastuuta myynnistä yrityksen kasvun tukena.

Pärjäät tehtävässä, jos olet oma-aloitteinen, sosiaalinen ja itsenäinen. Sinulla on kiinnostusta teollisuuden tuoteisiin ja eri teollisuuden alan asiakkaisiin ja heidän vaatimuksiinsa. Et välttämättä osaa vielä kaikkea, mutta olet valmis oppimaan. Ajankäytön hallinta on tehtävässä tärkeää ja jos et vielä hallitse sitä olet sitoutunut sen kehittämiseen. Sinulle asiakkaan palvelu ei ole vaivaa vaan nautit siitä. Asiakkaiden suuren määrän vuoksi työ tapahtuu pääasiassa toimistosta käsin. Osaat hyödyntää nykyaikaisia neuvotteluvälineitä, esimerkiksi sähköpostimarkkinointia myyntityön tukena. Asiakastyytyväisyys on työsi mittari ja haluat saavuttaa tuloksia ja edetä urallasi. Tulevaisuudessa sinun on mahdollisuus edetä myyntipäällikön tai jopa myyntijohtajan tehtävään yrityksessämme.

Stremet Oy on salolainen keskisuuri ohutlevyalan perheyhtiö. Olemme nuorekas työyhteisö työllistäen 65 ohutlevyalan ammattilaista. Palvelemme monipuolisesti ja joustavasti eri teollisuuden asiakkaita ja segmenttejä, joille teemme ohutlevyalihankintaa palveluna. Mottomme on: ”Levystä tuotteeksi erinomaisella asiakastyytyväisyydellä”.

Haemme nyt projektipäällikköä kasvumme tueksi. Projektipäällikkönä tulet vastaamaan toteutuksesta, jossa muutamme tilaustoimitusketjun liiketoimintamallia tilausohjautuvasta osittain varasto-ohjautuvaksi. Pääset suunnittelemaan ja toteuttamaan muutosta yhdessä tuotantopäällikön ja ERP-kehittäjän kanssa. Työtehtävässä tulet tekemään myös läheistä yhteistyötä eri henkilöstöryhmien kanssa.  

Uuden liiketoimintamallimme perusta on hyödyntää varastoa tuotteiden säilytykseen. Tuotteiden kiertonopeus tulee olemaan nopea ja sen vuoksi nimikkeiden kirjaaminen, niiden varastointi ja varastosta poisottaminen täytyy olla luotettavaa sekä erittäin sujuvaa ja nopeaa. Hyödynnämme yrityksessämme Lemonsoft ERP-järjestelmää johon varastopaikat ja nimikkeiden kappalemäärät tulee sähköisesti kirjata. Tavoitteemme on hyödyntää sähköistä keräilyä, lähettämistä sekä laskutusta ja näin nopeuttaa tilaustoimitusketjun toimintoja. Henkilöstön koulutus osana prosessia tulee olemaan tärkeä osa työtäsi.

Etsimme henkilöä, joka ymmärtää tuotannon sisälogistiikan vaatimuksia sekä tuotannollista toimintaa tehtaassa. Henkilöllä on kokemusta tuotannon tai varastojen kehitysprojekteista ja hän ymmärtää ERP-järjestelmien kirjauslogiikkaa ja mahdollisuuksia. Persoonaltasi olet jämäkkä sekä yhteistyökykyinen. Pärjäät ihmisten kanssa ja osaat kouluttaa ja perustella valitut prosessit henkilöstölle ja siedät hyvin mahdollista muutosvastarintaa. Kykenet myös rakentavasti perustelemaan tehtyjen valintojen hyötyjä. Alussa työtehtäväsi koostuu varastoinnin prosessien luomisesta ja kouluttamisesta sekä projektin vetämisestä. Myöhemmin pääset kehittämään ja ylläpitämään varastojen sekä keräilyn ja lähettämön toimintoja osana päivittäistä toimitusprosessia.

Tagomo on turkulaislähtöinen, huippuosaajien tähdittämä mainostoimisto, joka rantautui myös Poriin vuonna 2020. Olemme digimarkkinointiin erikoistunut yritys ja tehtävämme on olla yrittäjien asiantuntijakumppani alati muuttuvassa digikentässä. Tagomo muuttaa yrittäjän elämää!

Asiakaspäällikön työtehtävänä on tarjota suomalaisille yrityksille markkinoiden parhaita digimarkkinoinnin ratkaisuja. Meillä saat salkkuusi alan parhaat tuotteet: laadukkaat kotisivuja sisältötuotteet, Googlen kaikki mainosmuodot, markkinoinnin automaation ja sosiaalisen median markkinointipalvelut. Tagomo on Googlen, Shopifyn ja HubSpotin virallinen kumppani.

Tehtävässä pääset kehittymään myyntityön ammattilaiseksi sekä digimarkkinoinnin asiantuntijaksi erityisen osaavassa ja huumorintajuisessa tiimissä. Meillä henkilöstö viihtyy ja erityisen kiva etu on sekin, että meillä saa käyttää joka päivä tunnin työpäivästä liikuntaan. Kasvuyrityksenä pystymme tarjoamaan motivoituneille mahdollisuuden edetä suurempiinkin saappaisiin.

Meltlake Oy on tavallisen poikkeuksellinen Microsoft -konsultointiyritys. Toimintamme perusta on kokonaisvaltainen ja kattava Microsoft­ teknologioiden tuntemus. Olemme modernin työn, liiketoimintaratkaisujen sekä data- ja sovellusprojektien asiantuntijoita. Autamme asiakkaitamme valitsemaan tarpeisiin soveltuvat työkalut ja järjestelmät, joita ei ainoastaan osata, vaan myös halutaan käyttää. Olimme viime vuonna työntekijämäärältään yksi nopeimmin kasvavista IT-alan konsultointiyrityksistä, eikä suunnitelmissa ole jarrutella.

Nyt kaipaamme vauhdin pyörteisiin työkaveriksemme myynnin tulevaa ammattilaista. Myynti ja markkinointitiimimme kasvavat ja olemme rakentamassa tulevaisuuden tiimiä, joka ottaa vastuulleen myynnin kehityksen ja uusien mahdollisuuksien avauksen tulevilla asiakkaillamme.

Arki koostuu päättäjien kanssa asiantuntijakeskusteluista, haasteiden ja tarpeiden kartoituksesta. Asiakaskontaktia ei pidä pelätä, mutta ei huolta, me perehdytämme sinut uuteen monikanavaiseen työhösi huolella. SDR:n tehtävä on ajoittain työlästä. Lupaamme, että tulee päiviä, jotka eivät ole ruusuilla tanssimista. Yhdessä iloitsemme ja onnistumme. Rooli on meille myynnin kruunun jalokivi, jota arvostamme ja sen tärkein tehtävä on tehostaa yhteispeliä myynnissä yli tiimirajojen ja konvertoida liidejä kasvun tiellämme.

Tässä roolissa tulet tekemään tiivistä yhteistyötä myynnin, markkinoinnin ja liiketoiminta tiimien kanssa. Näemme, että roolissa viihtyy henkilö, joka haluaa prospektoida ja etsiä mahdollisuuksia, käydä keskusteluja asiakkaiden kanssa, selvittää ja ratkaista näiden haasteita, toimia systemaattisesti, kehittää toimintaansa, ja johtaa tekemistään sekä keskusteluja vaiheesta seuraavaan ja aina maaliin asti.

Haku ohjelmaan on päättynyt.

Hae mukaan mahdollisimman pian, sillä käymme hakemuksia läpi jo hakuajan puitteissa ja esittelemme hakijoita mukana oleville yrityksille. Haku koulutusohjelmaan on kaksivaiheinen:

  1. Täytä virallinen hakemus TE-toimistolle ja varmista, että työnhakusi on voimassa. TE-toimisto tekee päätöksen koulutusohjelmaan valituista.
  2. Täytä tietosi Talentgaten järjestelmään. Tämän osaamisprofiilin tietoja käytetään osaamisesi esittelemiseen rekrytoiville yrityksille. Blogistamme voit lukea tarkemmin hakuprosessista sekä vinkkejä osaajaprofiilin täyttämiseen.

Kun TE-toimisto on hyväksynyt sinut hakijaksi ohjelmaan esittelemme profiiliasi yrityksille, jotka kiinnostuessaan haastattelevat sinut henkilökohtaisesti. Osallistuminen koulutusohjelmaan edellyttää sopivaa yrityspaikkaa, jossa käytännön työskentely tapahtuu.

Hakuaika: 8.3.-25.4.2023

Koulutusohjelman kesto: noin 5 kk

Koulutusohjelman ajankohta: 9.5.-4.10.2023 tai 23.5.-17.10.2023

Lomajakso: 17.-21.7.2023

Yritykset etsivät henkilöitä, joilla on aito motivaatio kehittää osaamistaan ja oppia uutta. Osaamiskriteerit vaihtelevat rekrytoivien yritysten tarpeiden mukaan, joten voit hakea mukaan monenlaisella taustalla. Sinulla voi olla tuore tutkinto ja etsit nyt näytön paikkaa sekä mahdollisuutta syventää osaamistasi. Vaihtoehtoisesti olet päätynyt työskentelemään tehtäviin, jotka eivät vastaa koulutustaustaasi tai mielenkiinnonkohteitasi, joten etsit väylää työllistyä oman alan tehtäviin.

Voit hakea mukaan, mikäli sinulla on soveltuva tutkinto (esim. merkonomi, medianomi, restonomi, tradenomi, KTM, FM, VM) tai vaihtoehtoisesti työkokemusta esimerkiksi asiakaspalvelusta, myynnistä, rekrytoinnista, markkinoinnista tai hallinnollisista työtehtävistä. Hakijoilta edellytetään sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa (B 1.1.), muu kielitaito on eduksi.

Koulutusohjelma toteutetaan yhteistyössä rekrytoivien yritysten sekä Varsinais-Suomen alueen ELY-keskusten ja TE-palveluiden kanssa. Ohjelma on suunnattu ensisijaisesti alueiden työttömille tai työttömyysuhan alaisille työnhakijoille. Koulutus on osallistujalle maksuton ja ohjelman ajalta saat työttömyysetuuttasi ja kulukorvausta.

Koulutusohjelman kokonaiskesto on noin viisi kuukautta, joka sisältää yritystyöskentelyn lisäksi kontaktikoulutusta ja itsenäistä etäopiskelua. Tarkempi koulutuskalenteri muodostetaan aloittamisen yhteydessä sen hetkisen tarjonnan, osallistujan omien toiveiden ja työtehtävän mukaan. 

Räätälöitävät koulutussisällöt:

  • Digitaalinen markkinointi & verkkokauppa: Koulutusteemoja mm. verkkonäkyvyyden kehittämisestä, Googlen työkaluista, sisältömarkkinoinnista sekä somemarkkinoinnista ja -mainonnasta.
  • Adobe työkalut visuaalisessa markkinoinnissa: Koulutusteemoja mm. graafisesta suunnittelusta ja Adoben työkaluista.
  • HR ja rekrytointi: Koulutusteemoja mm. työsuhteen elinkaaresta, rekrytoinnista, osaamisen kehittämisen elinkaaresta, henkilöstöanalytiikasta
  • Asiakaskohtaamiset: Koulutusteemoja mm. asiakaspolun digitalisoitumisesta, myyntiosaamisen kehittämisestä, modernista myynti- ja asiakaspalvelutyöstä, sujuvasta asiakasviestinnästä
  • Projektinhallinta ja datan visualisointi: Koulutusteemoina mm. projektinhallinnan perusteet ja työkalut, datan visualisointi Power BI-työkalulla.
  • Digi- ja työelämätaidot: Koulutusteemoja mm. Office 365 (mm. Excel, OneDrive, SharePoint, Teams, Forms), ajanhallinta- ja priorisointitaitojen kehittäminen, oman työn johtaminen
  • Taloushallinto: Koulutusteemoja mm. kirjanpitoon, verotukseen, työsuhteisiin ja palkanlaskentaan liittyen.
 

Yhteinen koulutuskokonaisuus:

  • Koulutuksen aloitus- ja päätöstilaisuudet
  • Modernien työelämätaitojen kehittäminen

Koulutukset toteutetaan onlinekoulutuksena.

KIINNOSTUITKO? KYSY LISÄTIETOJA

Marlena(002)

Marlena Laitinen

Project Specialist, Koulutus- ja työnhakijapalvelut

+358 44 460 2079

marlena.laitinen@talentgate.fi

Ajankohtaista

Hakijakokemukset 12.01.2024

Koulutusohjelma kasvatti osaamista ja vei uudelle uralle

Tytti Johanna Himanen alkoi etsiä uutta suuntaa ja erilaisia koulutusmahdollisuuksia jäädessään pois markkinointisuunnittelijan...

Lue lisää
Hakijakokemukset 04.08.2023

Koulutusohjelma mahdollisti osaamisen sertifioinnin ja uuden uran IT-alalla

Projektinhallintaosaaminen on taito, jota tarvitaan lähes joka työssä kuin myös oman työn johtamisessa. Työtehtävät ovat yhä...

Lue lisää
Hakijakokemukset 04.08.2023

Rekrytoiva koulutusohjelma auttoi kirkastamaan tavoitteet ja löytämään suunnan uralle!

Liiketalouden tradenomiksi valmistuneella Erika Heinosella ja IT-tradenomiksi opiskelleella Esa Salosella oli sama haaste....

Lue lisää
Layer_5

Tutustu muihin koulutusohjelmiin