Skip to content

International Business Talent F.E.C

Uusimaa

Haku on päättynyt

Oletko kiinnostunut työmahdollisuuksista yritysten kansainvälisen liiketoiminnan kasvun saralla? Haaveiletko työpaikasta teknologiatalossa? Hae mukaan syksyllä alkavaan rekrytoivaan koulutukseen ja työllisty uusiin tehtäviin.

In English below 👇

Kasvata osaamistasi ja nappaa uusi työpaikka

Koulutamme 20 uutta osaajaa suomalaisille jo kansainvälisesti toimiville ja kansainvälistyville yrityksille sekä teknologiayrityksiin rekrytoivan International Business Talent F.E.C -koulutusohjelman kautta. Ohjelman aikana perehdyt kansainvälistymisen tuomiin mahdollisuuksiin ja saat kokonaiskäsityksen digityökaluista ja prosesseista, joilla edistää yrityksien kansainvälistymistä. Ohjelman jälkeen pystyt työskentelemään esim. markkinoinnin, myynnin, asiakaspalvelun tai projektihallinnan parissa sekä teknisissä että liiketoiminnan tuki- ja asiantuntijarooleissa. Päivitä osaamisesi ja työllisty uusiin tehtäviin rekrytoivan koulutusohjelman kautta!

 

Eri toimialojen yritykset hakevat ohjelman kautta uusia osaajia monipuolisiin tehtäviin. Mukana olevien yritysten tavoitteena on turvata liiketoiminnan kasvu mm. digitaalisten työkalujen ja prosessien kehittämisen kautta. Yritykset etsivät osaajia kehittymään sekä kansainvälistä ymmärrystä vaativiin asiantuntijarooleihin että digi- ja teknologiaosaamista edellyttäviin tehtäviin. Tehtävät muotoutuvat sekä hakijoiden taustojen että yrityksen tarpeiden pohjalta. Yrityksien tavoitteena on rekrytoida valittu osaaja.

Sivulla olevat yrityspaikat ovat esimerkkejä yrityksistä, jotka etsivät osaajia ohjelmamme kautta. Lisäämme tälle sivulle koko haun ajan uusia yrityksiä ja tehtäviä. 

Mikäli tehtävänkuva on suomeksi, vaaditaan tehtävässä sujuvaa suomen kielen taitoa. Jos tehtävänkuva on englanniksi, ei tehtävässä vaadita suomen kielen osaamista. / If the job description is in Finnish, fluent proficiency in the Finnish language is required for the position. If the job description is in English, proficiency in Finnish is not a requirement for the position.

Atea-konserni on pohjoismaiden suurin IT-palveluiden ja laitteiden jälleenmyyjä. Visiomme on olla The Place to Be työntekijöillemme, asiakkaillemme ja kumppaneillemme. Monimuotoisuus, tasa-arvo sekä erilaisia taustoja, osaamisia ja näkökulmia arvostava kulttuuri antavat meille parhaat lähtökohdat palvella asiakkaitamme. Atea Finance Oy:n tehtävänä on vahvistaa ja tukea Atea Finland Oy:n asiakassuhteita tarjoamalla rahoitus- ja laiterekisteripalveluita nykyaikaisen kiertotalouden menetelmin ja vastuullisesti. 

Työtehtäväsi

Päivittäiset perustyötehtäväsi koostuvat monipuolisista sopimushallintoon sekä asiakaspalveluun liittyvistä tehtävistä sisältäen rahoitettavien tuotteiden laskujen käsittelyä, rahoitussopimusten laatimisesta niiden avauksiin sekä asiakaskontakteja niin sähköpostilla kuin puhelimitsekin. Lisäksi opetamme sinulle laiterekisterimme ylläpitoa ja asiakasavauksia. Kokemuksesi ja osaamisesi mukaan sinulla on myös mahdollisuus osallistua projekteihimme. 

Sinä

Uudelta kollegaltamme odotamme hyviä tiimityöskentelytaitoja sekä aktiivista ja positiivista asennetta. Työtehtävät edellyttävät, että opit nopeasti uusia asioita, innostut jokaisesta työpäivästä omalla tavallasi ja pystyt luomaan hallittavia kokonaisuuksia positiivisella otteella myös paineen alla. Vastuu tarkoittaa myös vapautta, joten halutessasi voit myös tehdä töitä osittain etänä, päätoimipisteemme sijaitsee Myyrmäessä Vantaalla. 

Atea työnantajana

Meillä Atealla on tekemisen meininki. Arvostamme osaajia, jotka haluavat kehittyä ja kehittää yhdessä kollegoiden ja asiakkaidemme kanssa. Meillä olet osa joukkuetta, jossa jokainen voi antaa parhaan panoksensa yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Meitä yhdistää se, että pyrimme tekemään asiat aina hyvin ja asiakkaamme positiivisesti yllättäen. Atea-konsernilla on yli 8000 työntekijää, Suomessa Atealla on maanlaajuinen myynti- ja palveluorganisaatio, johon kuuluu noin 700 ammattilaista.  

Haluatko kuulla, mitä atealaiset miettivät työstään? Tutustu meihin nettisivuillamme osoitteessahttps://www.atea.fi/ura-ateassa/uratarinoita.  Lisätietoja Ateasta löydät internetsivuiltamme osoitteestawww.atea.fi 

Chemec on vuonna 1987 perustettu, pääasiassa paperi- ja selluteollisuudessa toimiva kemianalan yritys, jolla on kolme omaa tehdasta Suomessa (Kemi, Rauma, Kotka). Tehtaissa valmistetaan lähinnä paperi-/kartonkiteollisuuden käyttämiä kemikaaleja. Tämän lisäksi Chemec harjoittaa paperi- ja kartonkiteollisuuden käyttämien raaka-aineiden jakeluliiketoimintaa. 

Chemecin tytäryhtiö CH-Polymers Oy valmistaa ja markkinoi styreeniakrylaatti-, polyvinyyli-asetaatti- ja täysakrylaattilatekseja paperi-, kartonki-, maali- ja kuitukangasteollisuudelle. Tytäryrityksensä CH-Gruppen Ab:n kautta Chemec on läsnä Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Tytäryhtiö CH-Bioforce Oy on erikoistunut biomassan fraktiointiin ja siihen liittyviin tuotteisiin ja teknologiaan. 

Chemecissä on 22 työntekijää ja koko konsernissa n. 110. 

Etsimme projektityöntekijää Chemeciin, joka pystyy tukemaan yritystämme ympäristö- ja työturvallisuuspuoleen liittyvissä tehtävissä. Tähän liittyy kaksi pääasiallista kokonaisuutta; ISO 14001 -ympäristöjärjestelmän käyttöönotto ja integrointi laatujärjestelmään (ISO 9001), sekä Kotkan tehtaalle (mahdollisesti) tehtävän kiertotalous-investoinnin luvituspuolen (kemikaaliturvallisuus/ympäristö) hoito. Jälkimmäinen kokonaisuus on muutosprosessien avustamiseen liittyviä tehtäviä.  

Toivomme sinulta mielellään aiempaa kokemusta kemianteollisuudesta/ympäristöalalta ja/tai kiertotalouteen liittyvistä työtehtävistä. Kaikenlainen kokemus laatujärjestelmistä sekä koulutus luonnontieteelliseltä alalta ovat eduksi. Työtehtävät voidaan suorittaa joko yrityksen tiloissa Espoossa tai osittain kotikonttorilta käsin (hybridi). Tehtävään saattaa sisältyä vierailua tuotantolaitoksillamme.

DNWP Oy is looking for Office Manager to run our general house operations. This is a new administrative role within our company with an impact to all staff.­



In this senior level overall coordinating role, we’d like you to:

  • Run general house operations
  • Ensure smooth and efficient office and management practice 
  • Manage  multiple  company level  meetings
  • Implement and oversee extensive office policies  and documents
  • Manage  intranet
  • Be a role model of the company culture and values 
  • Level of education: BBA or alike, 5+ years of experience 
  • Good competence over MS Office (Word, PowerPoint, Excel) and basic knowledge over Google tools (email, sites, communities)
  • A precise and organized way of working enjoying getting things done  
  • A friendly, self-reliant way of communicating with the team
  • Fluent English, easy Finnish 

 

The role can be extended based on your skills and wishes within the business to cover e.g., customer documentation management, product data management, or quality assurance.


DNWP offers a holistic company induction plan up to 6 months to get you started as well as a mentor program to learn new competencies. Learn about DNWP culture and benefits at https://www.dnwpartners.com/careers/.

Relevant Digital is an international fast-growing software and service company that helps media houses and companies focused on media sales to build sustainable growth. The company's goal is to be the leading service provider in its industry and an inspiring, human-friendly workplace for a growing international team of top experts. 

Do you want to be part of Relevant Digital team?  

⭐ Junior Account manager, international sales 

Goal to find new customers for company's b-to-b SaaS offering, main markets for example, U.S. and Western Europe 

⭐ Junior solutions engineer 

Role is to support a company's b-to-b SaaS customer to implement solutions, offer support for daily usage and business development. 

Both roles require fluent spoken and written English. 

Voit hakea koulutukseen, jos sinulla on tekninen tai kaupallinen korkeakoulututkinto sekä intoa kehittää osaamistasi! Mikäli tutkintosi on useamman vuoden takaa tai sinulla on alempi tutkinto, edellytämme muutaman vuoden relevanttia työkokemusta kaupallisista tehtävistä tai teknologioiden / IT:n parista. Hakijoilta edellytetään sujuvaa englannin kielen taitoa, muu kielitaito on eduksi.

Koulutusohjelma toteutetaan yhteistyössä rekrytoivien yritysten sekä Uudenmaan alueen ELY-keskuksen ja TE-palveluiden kanssa. Ohjelma on suunnattu ensisijaisesti alueen työttömille tai työttömyysuhan alaisille työnhakijoille. Koulutus on osallistujalle maksuton ja ohjelman ajalta saat työttömyysetuuttasi ja kulukorvausta.

Haku koulutusohjelmaan on kaksivaiheinen:

  1. Täytä virallinen hakemus TE-toimistolle ja varmista, että olet ilmoittautunut työttömäksi työnhakijaksi. 
  2. Luo lisäksi osaajaprofiili Talentgaten järjestelmään. Osaamisprofiilin tietoja käytetään osaamisesi esittelemiseen rekrytoiville yrityksille. Blogistamme voit lukea tarkemmin hakuprosessista.

Hae heti mukaan, sillä käymme hakemuksia läpi jo hakuajan puitteissa ja esittelemme hakijoita rekrytoiville yrityksille. Osallistuminen koulutusohjelmaan edellyttää sopivan yrityspaikan löytymistä.

Hakuaika: 14.8.–11.9.2023

Koulutusohjelman kesto: 6 kk

Koulutusohjelman aloitus: 25.9.–6.11. välisenä aikana

Rekrytoivan koulutusohjelman kokonaiskesto on noin 6 kuukautta (120 arkipäivää), joka sisältää yritystyöskentelyn lisäksi asiantuntijakoulutusta (22 pv). Osallistuja saa valita koulutuspäivien sisällöistä puolet itse. 

Digitaalisen liiketoiminnan ja kasvun rakentaminen

  • Digitaalisen kasvun rakentaminen kansainvälisessä ympäristössä
  • Liiketoimintamallien rakentaminen
  • Kasvun luominen digitaalisen muutoksen ja strategian avulla

Myynti ja markkinointi kansainvälisessä ympäristössä

  • Tekoälytyökalut, verkkomyynti- ja palvelualustat
  • Digitaalisen myynnin ja markkinoinnin automaatio


Liiketoimintataitojen kehittäminen 

  • Tuotteistaminen ja tuotekehitys
  • Palvelumuotoilu
  • Projektinhallintataidot
  • Nykyajan työelämätaidot

 

Koulutukset toteutetaan englanniksi. Osa koulutuspäivistä pidetään pääkaupunkiseudulla ja osa etänä.

Develop your business skills and start your new career in international business!

Talentgate’s customer organizations are looking for 20 future business professionals through International Business Talent F.E.C recruitment training program. The 6-month program is a combination of on-the-job learning and trainings (22 days, in English) held by experienced international business trainers both in Helsinki metropolitan area and online.

Companies from different industries are looking for new professionals to various roles e.g. marketing, sales, customer service, project management or to technical and business support expert positions.

You can either be at the beginning of your career or a more experienced professional. The most important thing is your motivation towards international business and willingness to develop your skills further. In some cases the roles can be tailored according to the competences and interests of the applicants.

The trainings include topics on e.g. internationalization, international sales, digitalization in international business, digital sales & marketing automation.

The application process for the educational program is two-phased:

  1. Fill out the official application to TE Services and make sure that you are registered as an unemployed jobseeker.
  2. Create a profile in the Talentgate system. The information in your profile will be used to showcase your expertise to recruiting companies.

Application deadline is 11.9.2023. Talentgate will contact every applicant approved by TE Services.

The aim of the companies is to recruit participants after the program. 

KIINNOSTUITKO? KYSY LISÄTIETOJA!

Marlena(002)

Marlena Laitinen

Project Specialist,
Koulutus- ja työnhakijapalvelut
+358 44 460 2079
marlena.laitinen@talentgate.fi

Ajankohtaista

Blogi 04.08.2023

Töitä tehtävänä, mutta rekrytointi ei juuri nyt onnistu? Näin löydät ja koulutat uuden osaajan

Oikean henkilön etsimiseen ja löytymiseen ei ole usein aikaa tai osaajan suora palkkaaminen ei vielä tällä hetkellä ole...

Lue lisää
Blogi 04.08.2023

Työnhakija – älä usko näitä työnhakuvinkkejä!

Netti on pullollaan kaikenlaisia listauksia työnhakijoille koostetuista vinkeistä ja neuvoista. Myös yhä useampi pyytää...

Lue lisää
Blogi 09.05.2023

Rekrytointi koulutusohjelman avulla: 2+1 myyttiä ja vastausta

Viekö palkkaaminen rekrytoivan koulutusohjelman kautta paljon aikaa? Ovatko rekrytoivan koulutusohjelman kautta löydetyt...

Lue lisää
Layer_5

Tutustu muihin koulutusohjelmiin