Skip to content

HubSpot Talent - Digimarkkinoinnin ja myynnin osaajia!

Uusimaa

Haku on päättynyt

 

Etsitkö väylää uuteen työhön? Haluatko laajentaa osaamistasi ja kasvaa HubSpot-asiantuntijaksi? Hae nyt mukaan rekrytoivaan koulutusohjelmaan ja ota seuraava askel urallasi! 🚀 

Kasva HubSpot-asiantuntijaksi ja työllisty!

HubSpot on yksi käytetyimmistä markkinoinnin automaatiojärjestelmistä, joka yhdistää markkinoinnin, myynnin sekä asiakaspalvelun saman katon alle. Työmarkkinoilla on tällä hetkellä pulaa osaavista HubSpot-asiantuntijoista ja kasvatammekin nyt yhdessä ELY-keskuksen ja TE-palveluiden kanssa uusia osaajia yritysten tarpeisiin HubSpot Talent RekryKoulutuksen kautta. Hallitsemalla HubSpotin varmistat vetovoimasi työmarkkinoilla myös tulevaisuudessa!

Viisi kuukautta kestävä koulutusohjelma yhdistää yritystyöskentelyn sekä asiantuntijakoulutuksen. Mukana olevat rekrytoivat yritykset kasvattavat ohjelman kautta itselleen uutta osaajaa tavoitteena rekrytoida sinut ohjelman päätteeksi.

Ohjelman kautta voit tähdätä monipuolisiin markkinoinnin tehtäviin. Voit olla asiakaskohtaamisten osaaja, jolla on kiinnostusta syventyä huipputeknologiaan ja ymmärtää, kuinka markkinointi voi tukea myyntiä. Vastaavasti voit olla myös kokeneempi markkinoinnin tai myynnin ammattilainen, joka haluaa täydentää osaamistaan HubSpot-järjestelmästä. Koulutusohjelma antaa sinulle aikaa oppia ja kasvaa tehtävään, joten sinun ei tarvitse entuudestaan olla valmis osaaja! 

Lue kuinka Nina Mäki-Petäys päivitti osaamistaan RekryKoulutuksen kautta ja kuinka Minna Säynäjäaho löysi uuden urasuunnan HubSpot-koulutuksen kautta!

Yritykset etsivät osaajia, joilla on motivaatiota kehittää osaamistaan ja halu edesauttaa myynnin ja markkinoinnin yhteispeliä. Yritysten tarpeet vaihtelevat, joten mukaan voit hakea monenlaisella taustalla. Sinulla voi esimerkiksi olla tuore tutkinto ja etsit nyt näytön paikkaa oman alan tehtävien parista. Voit myös olla kokeneempi ammattilainen, joka haluaa syventää osaamistaan tai vaihtaa alaa datajohteisen markkinoinnin tai myynnin tehtäviin.

Tärkeintä on asenne ja motivaatio, mutta aikaisempi työkokemus markkinoinnista tai myynnistä sekä ymmärrys markkinoinnin prosesseista ja tavoitteista katsotaan eduksi. Toivomme sinulta yhteistyö- ja tiimityötaitoja sekä kykyä ottaa rohkeasti haltuun uusia järjestelmiä.

Hakijoilta edellytetään soveltuvaa kaupallista tai teknistä koulutusta (esimerkiksi tradenomi, merkonomi, KTM, datanomi, insinööri). Vaihtoehtoisesti olet kerryttänyt osaamista markkinoinnista tai myynnistä työkokemuksen tai itsenäisen opiskelun kautta. Koulutus järjestetään suomeksi, joten hakijoilta edellytetään sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa, muu kielitaito on eduksi.

HubSpot Talent RekryKoulutus on tarkoitettu työttömille ja työttömyysuhan alaisille kohderyhmään kuuluville. Koulutus on maksuton ja osallistuja saa ohjelman ajalta työttömyysetuutta sekä kulukorvausta. Ohjelma toteutetaan yhteistyössä Uudenmaan ELY-keskuksen ja TE-palveluiden sekä rekrytoivien yritysten kanssa.

Tutustu tarkemmin mikä on rekrytoiva koulutusohjelma ja kenelle se on tarkoitettu. Täältä löydät myös vastaukset hakijoidemme usein kysyttyihin kysymyksiin.

Haettuasi mukaan Talentgate esittelee profiiliasi yrityksille, jotka kiinnostuessaan haastattelevat sinut henkilökohtaisesti. Osallistuminen koulutusohjelmaan edellyttää sopivaa yrityspaikkaa, jossa käytännön työskentely tapahtuu.

Tunturissa on työtä ja tunnelmaa!

Rukakeskus on vahvalla kasvu-uralla oleva vastuullinen perheyritys. Kehitämme kahta hiihtokeskustamme, Rukaa ja Pyhää pitkällä tähtäimellä ja suurella sydämellä. Suomen parhaiden rinne-elämysten lisäksi tarjoamme mielenkiintoisia työtehtäviä mukavassa työympäristössä.

Tervetuloa tunturiin

Tehtävänäsi on toteuttaa Rukakeskuksen sähköposti- ja tekstiviestimarkkinointia olemassa olevan suunnitelman mukaisesti HubSpot-työkalua hyödyntäen. Lisäksi huolehdit kanta-asiakkuusviestinnän ylläpitoon liittyvistä asioista kuten etusivujen ylläpidosta ja viet tuotantoon toimenpiteitä, joilla keräämme liidejä myynti- ja markkinointityöhön.

Luonteeltasi olet reipas ja aikaansaava, ja ratkaiset nopeasti esiin tulevat ongelmat.

Tehtävässä tarvitaan loogista päättelykykyä, ymmärrystä datajärjestelmistä sekä teknistä näppäryyttä. Sujuva sisällöntuotanto sekä kuvankäsittelyohjelmien hallitseminen ovat edellytyksiä tehtävässä menestymiseen.

Tarjoamme sinulle ainutlaatuisen mahdollisuuden päästä kehittämään Suomen suosituinta hiihtokeskuskonsernia modernien järjestelmien parissa. Pääset tehtävässä osaksi asiantuntevaa verkkokaupan ja markkinoinnin tiimiä, ja vapaa-aikanasi voit käyttää hyviä henkilökuntaetujamme molemmissa tuntureissa Rukalla ja Pyhällä.

Edellytämme hakijalta:

  • 2–5 vuoden kokemusta toimistotyöstä (myynti, markkinointi, asiakaspalvelu, reskontra)
  • Kokemusta sisällöntuotannosta / kirjoittamisesta (sähköpostiviestintä- ja markkinointi)
  • Hyviä projektinhallintataitoja ja kykyä pitää useita lankoja käsissä
  • Kiinnostusta kehittyvään teknologiaan sekä intoa oppia uutta

Lisäksi arvostamme seuraavaa:

  • Kokemusta markkinoinnista
  • Kokemusta tapahtumatuotannosta
  • Kokemusta verkkosivuston ylläpidosta
  • CRM-järjestelmän käyttökokemusta

Olemme joustavia työntekopaikan suhteen. Voit työskennellä tunturissa joko Rukalla tai Pyhällä tai halutessasi täysin etänä. Mikäli suosit etätyöskentelyä, edellytämme kuitenkin valmiutta työmatkoihin Rukan ja Pyhän hiihtokeskuksiin talvikauden aikana. Pysyvää majoitusta emme pysty tarjoamaan työsuhteen kestolle.

Tule vaikuttamaan Suomen suosituimman ja useasti palkitun hiihtokeskusyrityksen toiminnan ja tulevaisuuden kehitykseen!

Haetaan asiantuntijamyyjää kasvamaan parhaaksi versioksi itsestään.

 

Eräs asiakkaamme kertoi valinneensa meidät, koska olimme uskottavin toimija sekä luovissa sisällöissä että analyyttisen teknologian ja markkinointiautomaation hallinnassa. 

 

Se kuulosti hyvältä. Sillä juuri tätä haluamme olla. Sekä luovia että analyyttisiä. Kykenemme operoimaan uskottavasti brändin rakentamisen, sisältöjen ja markkinointiviestinnän parissa sekä toisaalta digitaalisten mahdollisuuksien, analyyttisen datan hyödyntämisen ja markkinointiteknologioiden parissa. Näin asiakkaamme saavat kaiken tarvitsemansa modernin markkinoinnin toteuttamiseksi yhdeltä luukulta - ja siten, että toimenpiteet kumuloivat toisillensa eivätkä harota eri suuntiin. 

 

Nyt haemme timanttiseen porukkaamme asiantuntijamyyjää löytämään meille uusia innostavia asiakassuhteita. Työ pitää sisällään mm. prospektointia, liidigenerointia, liidikvalifiointia, tarjousneuvotteluita ja yhteistyötä markkinoinnin kanssa.

 

Saattaisit olla yksi meistä, jos sinulla on:

  • halu ja kyky tavoitteelliseen tekemiseen
  • kyky käydä konsultatiivista keskustelua markkinoinnin ja myynnin roolista osana liiketoimintaa
  • kyky tarjota näkemyksiä markkinoinnin ja myynnin kehittämiseksi
  • kyky ymmärtää lukuja ja seurata ja johtaa omaa tekemistä lukujen kautta
  • ymmärrys siitä, että tulokset eivät tapahdu taikatempuilla vaan systematiikan ja kurinalaisen perustekemisen kautta
  • halu jakaa arvomme: kasvu, rohkeus ja usko hyvään
  • halu kehittyä parhaaksi versioksi itsestä
  • halu liittyä osaksi innostavaa ja innostuvaa porukkaa
  • ratkaisuhakuinen asenne
  • energinen meininki
  • ympärilläsi ihmisiä, jotka tykkäävät sinusta, koska olet rehti, positiivinen ja valoisa tyyppi - ja samoista syistä tykkäät myös itse itsestäsi!

 

Mitä voit odottaa meiltä?

  • Rehtiä ja positiivista otetta työntekoon
  • Tekemisen meininkiä
  • Joukon huipputyyppejä arkipäiviesi innostajiksi ja ammatillisen kehittymisesi katalyyteiksi
  • Nykyaikaiset työkalut
  • Joustavat etä/lähityön mallit

 

Olemme markkinoinnin ammattilaisia - visualisteja, konseptoijia, käyttöliittymäsuunnittelijoida, copywritereita, kirjoittajia, devaajia, strategeja, proikkareita ja sateentekijöitä, joita ajaa eteenpäin halu ja rohkeus kasvaa, palo tehdä asioita paremmin. Meille on tärkeää olla luovia, rohkeita, analyyttisia, ratkaisuhakuisia ja aikaansaavia. Ja meille on tärkeää, että porukka voi hyvin. Satsaamme hyvinvointiimme ja siihen, että tiellämme on mahdollisimman vähän asioita, jotka hankaloittavat elämää. 

 

Meillä on etuoikeus tehdä töitä fiksujen ja rohkeiden asiakkaiden kanssa. Ollaan saatu tehdä yhteistyötä autojen, hotellien, lehmien, raflojen, avaruussatelliittien, IT:n, kosmetiikan, päivittäistavarakaupan, rekkojen, lentokoneiden, lukkojen, huoltoasemien, klassisen musiikin, rakentamisen, koulujen, kotien ja tanssin parissa. Saamme tehdä innostavia ja haastavia keissejä. Opimme ja tulemme viisaammiksi. 

 

Konseptimme ja toimintamallimme on hioutunut ajan mittaan timanttiseksi. Tiedämme mitä teemme, ja miten sen teemme. On innostavaa pystyä viemään asiakkaidemme markkinoinnin ja myynnin toimintamallia eteenpäin ja auttaa heitä menestymään entistä paremmin. Työllämme on tarkoitus ja merkitys. On yhteinen etumme, että suomalaiset yritykset menestyvät ja vievät Suomea eteenpäin

MeetingPackage vision is to make meeting & event services bookable everywhere. MeetingPackage is a Finnish software company that allows hotels and event venues to sell, operate and manage their Meetings & Events spaces. MeetingPackage improves the Meetings & Events booking process for meeting planners and event venues.

You would be part of the marketing team overlooking HubSpot software for MeetingPackage. Seeing that data is hygienic and valid, maintaining the operational workflows and checking that they are running smoothly. Creating reports and dashboards for sales, customer success and marketing, developing workflows and supporting content for different departments. Updating sales-related HubSpot website content according to guidance given by your colleagues. Developing more granular analytics, contact segmentation and setting up customer behavior tracking. And all HubSpot related tasks that will bring more efficiency from the full services of HubSpot.

English language skills (written and spoken) are essential as it's the organizational language. Remote work is possible, but we want to see you at the office from time to time. Possibility to grow to become the CRM manager.

Henley Business School is a triple-accredited business school and part of the University of Reading. With campuses, offices and partnerships around the world, over 7,000 students from more than 100 countries and over 80,000 alumni from 160 countries, we are a truly international institution.

Reporting to the Managing Director of Henley Finland and supporting the Business Development team in wide range of marketing activities. This is an excellent opportunity for those who are interested in increasing their experience both in the operational marketing tasks as well as operating on strategic level and leading variety of marketing related projects.

 

Main duties and responsibilities:

Email marketing

  • Planning and execution of newsletters and email campaigns, including creating and managing content
  • Managing contacts and target groups
  • Analysis and optimisation of email campaigns
  • Setting up of automated processes for email campaigns
  • Developing of email templates
  • Leading e-mail marketing vendor and analysing their dash boards.

Social media marketing

  • Monitoring of social media channels
  • Creating content for social media channels
  • Engaging with current and potential stakeholders on social media
  • Development of social media channels
  • Advertising in social media channels
  • Increasing the number of followers and likes
  • Monitoring SEO and SEM reports

CRM

  • Developing our new CRM system HubSpot to support our business functions
  • Ensuring functionality of our CRM system
  • Planning and executing CRM activities
  • Leading the HubSpot project and working closely with our technical partner

 

Website

  • Leading the web page design team
  • Updating and developing of website
  • Working closely with our technical partner

Content

  • Creation of content plan
  • Production of content for different channels, including copy writing, editing and proof-reading
  • Leading the used vendor / copy

 

General

  • Supporting the launch of new education products / services, such as coaching programmes and customized B2B programmes
  • Helping to safeguard the Business School and University’s brand and reputation
  • Developing other engagement tools, such as surveys and automated SMS-messages
  • Helping to safeguard the Business School and University’s brand and reputation at all times
  • Any other tasks as requested by the Managing Director or Business Development team of Henley Business School, Finland.
Digitaalisten tuotteiden UX tutkimusta osaava profiili. Tarvitsemme löytää tiimiin vahvistusta asiakas-rajapinnan ja tuotekehityksen väliin. Käyttäjätutkimuksia ja käyttäjien haastatteluja. Suoramarkkinointi-putkien rakentamista UA-funnelin Hubspotista tuotetta käyttävän henkilön jälkimarkkinointiin ja kontaktointiin tuotteen sisällä. Sellaisen profiilin työkaluissa myös HubSpotin markkinointi-työkalut ja CRM ovat käytössä. 

Koho Sales Oy on vuonna 2014 perustettu ohjelmistoyritys. Kehitämme ja myymme pilvipalveluna toteutettua räätälöitävää Koho-toiminnanohjausta ja meitä on nyt 18 henkeä. Koho on segmenttinsä paras toiminnanohjaus ja kasvamme noin 40 % vuosivauhtia ilman pääomasijoittajia. Olemme AA+ luottoluokitettu ja asiakastiedon Suomen vahvimmat ryhmässä. Toimitilamme sijaitsevat hyvien kulkuyhteyksien päässä Helsingin Kalasatamassa.

Asiakkaitamme ovat tilitoimistot, isännöitsijätoimistot ja projektiyritykset. Haluamme auttaa asiakkaitamme tehostamaan liiketoimintaansa ja vapauttamaan aikaa olennaiseen. Voit tutustua yritykseemme osoitteessa: www.kohosales.com.

Tehtävä sijoittuu markkinointiin ja tehtäviä voidaan räätälöidä osaamisen ja mielenkiinnon perusteella. Aihealueita esim. some ja videot, kasvumarkkinointi, sisältömarkkinointi, tapahtumajärjestelyt. Markkinoinnin tiimissämme työskentelee tällä hetkellä 2 henkilöä ja Koholla yhteensä noin 20 hlöä.

Tehtävässä on hyötyä ulospäinsuuntautuneisuudesta ja ideointikyvystä, mutta myös tiettyä järjestelmällisyyttä tarvitaan. Meillä on joustavat etätyöskentelymahdollisuudet. Työskentelemme ketterästi ja nopeatempoisesti.

Maatio palvelee asiakkaitaan sosiaalisen median, sisällöntuotannon ja markkinoinnin palvelukumppanina. Tavoitteemme on tukea asiakkaitamme saavuttamaan laadukkaan sisällön kautta merkittäviä tuloksia sosiaalisen median kanavissa. Käy tutustumassa tarkemmin meidän palveluihimme osoitteessa https://maatio.fi/ ja samalla pääset aistimaan meidän ytimekästä asiakasviestintää toimitusjohtajamme Tomin esittelyvideon välityksellä.

Maatiolla pääset auttamaan asiakkaitamme sosiaalisen median sisältöjen tuottamisessa. Olet etsimämme henkilö, kun sinulla syntyy ytimekästä ja kohderyhmää puhuttelevaa sisältöä. Meillä pääset oppimaan ja tekemään myös videoiden editointia ja kuvien muokkausta. Palvelemme hyvin laajaa asiakaskuntaa, joten pääset tutustumaan hyvin erilaisiin yrityksiin ja pohtimaan yhdessä tiimin kanssa, miten parhaiten puhuttelemme asiakasyrityksen sosiaalisen median kohderyhmää. Voit tutustua asiakastarinoihimme täällä: https://maatio.fi/referenssit. Samalla voit kurkata millaisia tiimikavereita löytäisit meistä. Meissä yhdistyvät nuorekas mieli, rehellisyys, suorapuheisuus sekä rento tekemisen meininki. Meillä pääset nauttimaan sekä yhteisistä työskentelyhetkistä tiimin kanssa toimistollamme Kalasatamassa että etätyöskentelystä.

Voisiko tämä olla sinun tuleva työyhteisösi?

Roger on dataohjatun liiketoiminnan asiantuntijayritys. Erikoisosaamistamme on asiakasdatan pilvipalvelu, joihin suomen johtavatkin toimijat luottavat kasvun rakentamisessa. Teemme töitä monien eri markkinointia ja myyntiä tukevien teknologioiden parissa. Varmaa on se, että HubSpot tulee olemaan yksi keskeisistä järjestelmistä, joiden kanssa työskentelet, mutta Rogerin asiakkailla HubSpot harvoin on muista yrityksen järjestelmistä irrallinen saareke.  

Haemme HubSpot-konsulttia toteuttamaan asiakasprojekteja yhdessä kokeneen tiimimme kanssa. Hoidat itsenäisesti sinulle nimettyjä asiakkuuksia ja heidän toimeksiantojaan HubSpotissa sekä siihen linkittyvissä muissa alustoissa ja järjestelmissä. Tehtävän haltuunottoon hyvät valmiudet antaa kokemus asiakastyöstä, ymmärrys markkinoinnin ja myynnin arjesta, ja vahva osaaminen jonkin markkinoinnin ja myynnin hyödyntämän teknologian osalta. You will need fluent skills in English and Finnish. Either or will not be sufficient.  

Millaisia asioita pääset tekemään? 

- Arjen operointi ja tuki sinun vastuuasiakkaidesi kanssa.

- Erilaiset asiakasprojektit, joissa tulet laajentamaan ja venyttämään asiakkaan martech-ratkaisuja.

- Konsultoivat projektit, joissa tehdään selvityksiä ja suunnitelmia sekä rakennetaan toimintamalleja asiakkaan arkeen.

- Uusia ja haastavia asioita. Asiakkaidemme toimintatavat ovat erilaisia ja vaativat siksi erilaisia lähestymistapoja. Arki tulee haastamaan sinua niin teknisen osaamisen, asiakasosaamisen, vuorovaikutustapojesi kuin liiketoiminta-ajattelunkin osalta. 


Ketkä menestyvät ja viihtyvät tässä työssä Rogerilla?

- Itsenäisestä työstä ja ongelman ratkaisusta pitävät.

- Strategisesta suunnittelusta ja kädet savessa työskentelystä nauttivat.

- Matalahierarkkisessa organisaatiossa viihtyvät.

- Vastuuta ottavat ja sen kantavat.

- Myynnillisesti orientoituneet ja uusia mahdollisuuksia havainnoivat henkilöt.

- Teemme töitä systemaattisesti, mutta asiakkaan aikataulussa ja budjetissa. Arjessa prioriteetit ja suunnitelmat muuttuvat – sinun tehtäväsi on olla osa tätä muutosta ja pitää langat käsissäsi. 

Suomen Sisustustakka on vuonna 2001 perustettu perheyritys. Toimipisteemme sijaitsee Espoossa, jonka lisäksi olemme osa valtakunnallista Takkahuone-ketjua. Olemme yksi Suomen merkittävimmistä tulisijatuotteiden maahantuojista & jälleenmyyjistä. Meiltä saat takan ja savupiipun paloturvallisesti asennettuna. Tulisijatuotevalikoimamme sisältää markkinoiden laadukkaimmat tuotteet, kuten Ruotsalaisen Conturan kiertoilmatakat, joiden jälleenmyyjinä olemme toimineet vuodesta 2003. Tuotevalikoimistamme löydät tulisijatuotteita, jonka lisäksi myymme porealtaita ja kiukaita.

Työtehtävät:

  • Avainasiakkaiden hallinta ja asiakassalkun kasvattaminen
  • Uusasiakashankinta B2B
  • Myymälämyynti B2C
  • Projektienhallinta
  • Myyntiputken rakentaminen
  • Outbound markkinointi
  • Tapahtumien järjestäminen

Hoidat olemassa olevia asiakassuhteita mm. rakennusliikkeisiin, arkkitehteihin ja sisustussuunnittelijoihin. Olet aktiivinen apu avainasiakkaillesi. Hankit myös lisää asiakkaita kasvattamalla asiakassalkkuasi prospektoimalla ja kontaktoimalla uusia asiakkaita. Hoidat ajoittain myös myymälämyyntiä Espoon myymälässä kuluttaja-asiakkaille. Vastaat projektien hoitamisesta aina maaliin asti koordinoimalla aikatauluja asiakkaiden kanssa. Osallistut myyntiputken ja markkinointisuunnitelman ja tapahtumien järjestämiseen ja suunnitteluun. Apunasi toimii koko Suomen Sisustustakan tiimi jossa on kattavasti osaamista markkinoinnista, myynnistä ja projektinhallinnasta.

Ominaisuudet mitä tarvitaan:

  • Itseohjautuvuus
  • Oma-aloitteisuus
  • Kyky oppia uutta
  • Tuloshakuisuus
  • Luotettavuus

Tarjoamme monipuolisen työn loistavien tuotteiden parissa ja kasvavan yrityksen, jolla on pitkä ja vakaa tausta. Nuorekkaan tiimin, jossa tehdään nälkäisesti töitä tavoitteiden täyttämiseksi, mutta osataan myös ottaa rennolla otteella asiat. Työtä on mahdollista tehdä myös etätyönä. Koska kyseessä on pieni yritys etenemismahdollisuudet ovat aina osakkaaksi asti.

Etsimme nyt IT-palvelumyyjää huipputiimiin, sinua joka:

  • Olet iloinen ja energinen tiimipelaaja
  • Hallitset myyntityön koko paletin - soittotyön, digimyynnin ja osaat vaikuttaa ja kuljettaa asiakkaan ostoprosessin läpi
  • Ymmärrät luontaisesti tekniikkaa, ja nautit siitä kun pääset auttamaan ihmisiä sen hyödynnyksessä
  • Haluat oppia konsultin tasoiseksi asiantuntijamyyjäksi
  • Omaat mieluiten jo kokemusta IT-palveluiden myynnistä yritysasiakkaille

Vetonaulassa myyntiä kehitetään digivälinein ja avoimin mielin. Myynnin keinot eivät ole kenenkään käskemät, olet mukana kehittämässä uusia tapoja uusien keskustelujen avaamiseksi. Kapean toteutusroolin sijaan myös suunnittelet, toteutat, mittaat ja ohjaat myynnin kehittymistä. Huikea mahdollisuus päästä kehittämään ja kehittymään!

A2 International Oy, paremmin tunnettu nimillä Wellbeing Superstars ja Liikkuva Suomi hakee joukkoonsa liikunta-alasta ja työntekijöiden hyvinvoinnista kiinnostunutta myynti- ja markkinointikoordinaattoria. Wellbeing Superstars on edelläkävijä yritysten henkilöstön hyvinvoinnin ja työntekijäkokemuksen kehittämisessä.

Monipuolisessa myynti- ja markkinointikoordinaattorin tehtävässä pääset osallistumaan Wellbeing Superstars:n monikanavaiseen myyntiin, asiakassuhteiden hoitamiseen, markkinointiin & valmennusten läpiviemiseen yhteistyössä valmennustiimin kanssa, sekä vastamaan itsenäisestikin sovituista osa-alueista.

Tehtäviäsi ovat mm.

  • Osallistuminen monikanavaiseen myyntiin myyntiprosessin eri vaiheissa
  • Wellbeing Superstars:n valmentajien työn tukeminen asiakasprojektien eri vaiheissa
  • Nykyaikaiseen monikanavaiseen markkinointiin osallistuminen
  • Osallistut muihinkin projektiluontoisiin töihin yhteistyössä koko tiimin kanssa

Olet oma-aloitteinen tekijä, pystyt organisoimaan asioita ja nautit monipuolisesta työnkuvasta. Jonkinasteinen kokemus hyvinvoinnista, terveydenhuollosta, johtamisesta tai valmentamisesta katsotaan eduksesi. Ympärilläsi on ammattilaisia, sekä myös julkisuudesta tunnettuja henkilöitä, joten olet luonteeltasi hyvä tiimipelaaja itsekin. Nappaat sovituista asioista kopin ja hoidat oman tonttisi ja pystyt tekemään itsenäisiä päätöksiä.

Työtehtävän vaatimukset:

  • Sujuva suomen ja englannin kielen taito
  • Luonteva verbaalinen ilmaisu sekä f2f, että etätapaamisissa
  • Sujuva kirjoituksen tuottaminen
  • Riittävä tietotekninen osaaminen monikanavaisen myynnin ja markkinoinnin tehtävissä
  • Sosiaalisen median (erityisesti Linked In), sekä muun verkostoitumisen taidot ovat vahva plussa.

Työn tekemisen malli on hybridityö, malli sovitaan kanssasi erikseen, riippuen myös omista toiveistasi. Ydintiimi on Hämeenlinnassa, Suomen pään asiakkaistamme suurin osa on pk-seudulla, Hämeessä ja Pirkanmaalla.

RekryKoulutuksen kokonaiskesto on noin 5kk (100 arkipäivää), joka sisältää alan asiantuntijoiden pitämiä lähikoulutuspäiviä (noin 20 pv), itsenäistä etäopiskelua sekä työskentelyä yhteistyöyrityksen käytännön työtehtävissä.

Lähi- ja etäopetuksen pääteemat:

  • Asiakkuudenhallintajärjestelmät ja Hubspot CRM 
  • Marketing Hub 
  • Sisältömarkkinointi 
  • Sales Hub 
  • HubSpot CMS 
  • Service Hub ja Operations Hub 
  • Automaatio ja HubSpot Workflows 
  • Keskustelumarkkinointi 
  • Hakukonemarkkinointi ja hakukoneoptimointi 
  • Sähköposti- ja somemarkkinointi 
  • Kampanjat, markkinoinnin raportoinnit ja analytiikka 
  • Modernit työelämätaidot 

 

Koulutuskumppanina Myynninmaailma.

Hakuaika on päättynyt

Haku koulutusohjelmaan on kaksivaiheinen:

  1. Täytä virallinen hakemus TE-toimistolle ja varmista, että työnhakusi on voimassa. TE-toimisto tekee päätöksen koulutusohjelmaan valituista. 
  2. Luo osaajaprofiili Talentgaten järjestelmään. Osaamisprofiilin tietoja käytetään osaamisesi esittelemiseen rekrytoiville yrityksille. Blogistamme voit lukea tarkemmin hakuprosessista.

Koulutuksen aikataulu:

  • Hakuaika: 4.10.–31.10.2023
  • Koulutusohjelman kesto: 5 kk
  • Koulutusohjelman ajankohta: 

    27.11.2023- 30.4.2024

AdobeStock_372688662 (2)
Suosittelen lämpimästi Talentgaten rekrykoulutusta. Opit uusia asioita, pääset verkostoitumaan, tutustut uusiin kollegoihin ja ennen kaikkea tutustut Talentgaten uskomattomaan tiimiin, joka työntää sinua eteenpäin kohti uusia haasteita!

Nina Mäki-Petäys, HubSpot Talent osallistuja

Suosittelen! Erinomainen mahdollisuus kerrata/oppia modernin markkinoinnin keskeisimmät taidot ja opit sekä soveltaa näitä taitoja yhteistyöyrityksessä.

Janne Nieminen, HubSpot Talent osallistuja

0/ 0

LISÄTIETOJA

Emilia Nuotio

Emilia Nuotio

Project Specialist, Koulutus- ja työnhakijapalvelut

Tavoitettavissa tiistaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin. Muina päivinä voi olla yhteydessä työnhakijapalveluihin: 010 231 6922.

+358 50 475 7090
emilia.nuotio@talentgate.fi

 

Ajankohtaista

Hakijakokemukset 12.01.2024

Koulutusohjelma kasvatti osaamista ja vei uudelle uralle

Tytti Johanna Himanen alkoi etsiä uutta suuntaa ja erilaisia koulutusmahdollisuuksia jäädessään pois markkinointisuunnittelijan...

Lue lisää
Hakijakokemukset 04.08.2023

Koulutusohjelma mahdollisti osaamisen sertifioinnin ja uuden uran IT-alalla

Projektinhallintaosaaminen on taito, jota tarvitaan lähes joka työssä kuin myös oman työn johtamisessa. Työtehtävät ovat yhä...

Lue lisää
Hakijakokemukset 04.08.2023

Rekrytoiva koulutusohjelma auttoi kirkastamaan tavoitteet ja löytämään suunnan uralle!

Liiketalouden tradenomiksi valmistuneella Erika Heinosella ja IT-tradenomiksi opiskelleella Esa Salosella oli sama haaste....

Lue lisää
Layer_5

Tutustu muihin koulutusohjelmiin