Skip to content

Uramahdollisuuksia korkeakoulutetuille nuorille

Uusimaa

Haku on päättynyt

Hei korkeakoulutettu, etsitkö vielä oman alasi töitä? Tai oletko kenties päätynyt tehtäviin, jotka eivät vastaa koulutustaustaasi tai kiinnostuksenkohteitasi? Rekrytoivan koulutusohjelman kautta sinulla on mahdollisuus vahvistaa osaamistasi ja työllistyä unelmiesi työtehtäviin! 🌟

Työllisty unelmasi työpaikkaan koulutusohjelman kautta

Monelle ensimmäisen oman alan työpaikan löytäminen on valmistumisen jälkeen haastavaa. Osa taas päätyy työskentelemään tehtävissä, jotka eivät vastaa omia kiinnostuksenkohteita tai koulutustaustaa. Tarjoamme yhdessä Uudenmaan alueen yritysten kanssa uusia uramahdollisuuksia enintään 30-vuotiaille korkeakoulutetuille nuorille Future Business Talent F.E.C -koulutusohjelman kautta. Sinun ei tarvitse olla vielä valmis osaaja, tärkeintä on motivaatio kehittyä ja into oppia uutta! 

Kuusi kuukautta kestävän koulutusohjelman aikana kasvat uuteen tehtävään työskentelemällä täysipäiväisesti yhteistyöyrityksessä. Ohjelman aikana osallistut käytännönläheiseen koulutukseen, joka tukee sinua uudessa työssäsi. Koulutusohjelmasta voit pätevöityä taustastasi riippuen esimerkiksi digimarkkinoinnin, visuaalisen markkinoinnin, projektinhallinnan tai HR:n tehtäviin. Yritysten tavoitteena on rekrytoida sinut koulutusohjelman päätteeksi.

Kerro meille, millaisiin työtehtäviin haluaisit työllistyä. Etsimme sinulle unelmiesi työn!

Rekrytoivan koulutusohjelman kautta eri alan yritykset kasvattavat uusia osaajia monipuolisiin asiantuntijatehtäviin. Yritysten tavoitteena on rekrytoida sinut koulutusohjelman jälkeen. 

Avoimia tehtäviä etsitään myös hakijalähtöisesti, joten voit kertoa meille, millaisiin työtehtäviin ja millaiseen yritykseen haluaisit työllistyä. Etsitään sinulle yhdessä väylä unelmiesi työhön. 💫

Kaipaatko lisäboostia työnhakuun?

Opi sanoittamaan osaamistasi, tunnistamaan vahvuuksiasi ja hyödyntämään Linkkaria tehokkaasti työnhaussa!

Tarjoamme kaikille koulutusohjelman hyväksytyille hakijoille mahdollisuuden sparrata omaa työuraa ja työnhakua yhdessä meidän kokeneiden rekrytointiasiantuntijoiden kanssa. Autamme sinua sanoittamaan omaa osaamistasi ja tunnistamaan vahvuutesi sekä pohdimme, millaisiin tehtäviin sinulla on mahdollisuus tähdätä. Mietimme yhdessä sinua kiinnostavia yrityksiä ja miten onnistumme viemään sinua kohti unelmiesi työpaikkaa. Tapaaminen on vapaaehtoinen ja järjestetään Teamsin välityksellä. 

Tarjoamme myös mahdollisuuden osallistua LinkedIn koulutukseen, jossa meidän kokeneet rekrytointiasaintuntijat sparrailevat hyvän LinkedIn profiilin luomista sekä Linkkarin hyödyntämistä työnhaussa. Tapaaminen on vapaaehtoinen ja järjestetään Teamsin välityksellä kaikkien halukkaiden kesken. 

Tutustu esimerkkeihin tehtävistä, joihin sinulla on mahdollisuus koulutusohjelman kautta työllistyä. Lisäämme sivulle jatkuvasti uusia tehtäviä ja yrityksiä uusien tarpeiden syntyessä! 

ESIMERKIT REKRYTOIVISTA YRITYKSISTÄ

Helsinki Business College Oy on Helsingin seudun kauppakamarin ja Suomen Liikemiesten  Kauppaopiston Säätiön omistama yleishyödyllinen osakeyhtiö. Yhtiö ylläpitää toisen asteen ammatillista oppilaitosta sekä tarjoaa monipuolisia koulutus- ja työelämäpalveluita metropolialueen elinkeinoelämälle. Yhtiön omistama vahvasti kansainvälinen ja monikulttuurinen ammatillinen oppilaitos, Business College Helsinki, on moderni ja dynaaminen, työelämän osaajia valmentava koulutusyritys. Olemme erikoistuneet liiketoiminnan sekä tieto- ja viestintätekniikan koulutusaloille. Toimimme näiden alojen suurimpana toisen asteen kouluttajana. Pasilassa sijaitsevalla oppilaitoksellamme on opiskelijoita yhteensä noin 2 800 ja henkilöstöä 140.

Nyt on ohjelman kautta timanttinen mahdollisuus päästä mahtavaan Business College Helsingin markkinointitiimiin monipuoliseen markkinointitehtävään.

Pääset tekemään erilaisia markkinointitehtäviä keskittyen jatkuvan oppimisen koulutuskokonaisuksiin esim. aikuiskoulutuksiin sekä yrityksille tarjottaviin koulutuskokonaisuuksiin.

Työtehtäviäsi ovat mm. 

  • copytekstien kirjoittaminen mainontaan ja muihin markkinointimateriaaleihin 
  • tulevien uusien mainoskuvausten suunnitteluun, ideointiin ja tuotantoon osallistuminen 
  • SEO ja SEM  
  • some-postausten tekeminen (kuvat/videot, tekstit)  
  • kampanjoiden tulosten raportointi analytiikkaan perustuen 
  • mediavalinnat yhdessä markkinointipäällikön kanssa 
  • Groweoon ja SEO AIhin liittyvää tekemistä 
  • Some-päivystys jatkuvan haun ja AT/EAT-koulutusten osalta 
  • Google Analytics 4 -analytiikka kokonaisuutena ulkoisen kumppanin kanssa  

Sinulta odotetaan innokasta asennetta uuden oppimiseen ja sitä, että olet taitava kirjoittamaan oikeaoppimista suomenkielistä tekstiä.

Sinun ei tosiaankaan tarvitse osata yllä mainittuja työtehtäviä vielä. Saat kaikkiin tehtäviin hyvän perehdytyksen ja opetuksen Business College Helsingin tiimiltä sekä työtehtäviä tukevia koulutuspäiviä Talentgatelta. Jos sinua vielä kiinnostaa kehittyä yritysmarkkinoinnin saralla tulevaisuudessa olet täydellinen osaaja tähän tehtävään.

Helsinki Business Collegen markkinointitiimi istuu Itä-Pasilassa mutta töitä voi tehdä myös etänä.

Oletko datasta kiinnostunut, numero-orientoitunut ja analyyttinen, ja sinua kiinnostaa työ digitaalisen markkinoinnin parissa? Meillä Kaupallinen.fi :llä on sinulle mielenkiintoinen paikka tarjolla. Performance Marketing Specialist -roolissa autat asiakasyrityksiämme suunnittelemaan, toteuttamaan ja hallinnoimaan digimarkkinointikampanjoita.  

Roolissasi pääset luomaan mainoskampanjoita sekä mittaamaan ja analysoimaan niiden onnistumista, tekemään A/B-testausta ja auttamaan asiakkaitamme kehittämään mainontaa datan avulla. Asiakasyrityksiämme yhdistää nopea kasvu ja sen vuoksi tässä roolissa pääset tekemään aidosti merkityksellistä ja asiakkaiden kasvua edesauttavaa työtä. Pääset yhdessä muun tiimin kanssa toteuttamaan mainontaa mm. hakukoneisiin, some-alustoille ja muihin digitaalisiin kanaviin. Meillä on dynaaminen ja tehokas tiimi, joka nauttii tuloksellisen mainonnan tekemisestä. 

Työskentelemme pääasiassa etänä, mutta tapaamme toisiamme ja asiakkaitamme toisinaan myös livenä. Työskentely on hyvin itsenäistä ja odotammekin hyvää itseohjautuvuutta, mutta myös rohkeutta kysyä tarvittaessa vinkkejä kokeneemmilta kollegoilta. Kannattaa käydä tutustumassa ajatuksiimme ja asiakastarinoihimme osoitteessa: https://kaupallinen.fi/

Man in Van on vahvasti kasvava suomalainen palvelu- ja teknologiayhtiö, joka on erikoistunut tuottamaan korjaus-, asennus-, ja rakentamispalveluita valtakunnallisesti monitoimipaikkaisille yrityksille. Asiakkaamme ovat suuria valtakunnallisia toimijoita, esimerkiksi St1, R-kioski, Attendo, A-katsastus, Fitness24Seven, Restel ja Jysk. Luomamme toimintamalli perustuu digitaalisiin ratkaisuihin, asiantuntijaorganisaatioomme ja paikalliseen kumppaniverkostoomme. Tavoitteemme on olla alan edelläkävijä niin palvelun kuin teknisten ratkaisujen osalta. 
 
Toimintamme kasvaessa haemme nyt palvelukoordinaattoria Helsinkiin vahvistamaan reaktiivisten palveluiden tiimiämme. Man in Vanilla pääset osaksi reilua ja rentoa työyhteisöä, jossa tuemme toinen toisiamme ja kehitämme yhdessä firmaa porukalla eteenpäin. 

Palvelukoordinaattorina olet tärkeässä roolissa varmistamassa laadukkaan asiakaskokemuksen ja palveluprosessien sujumisen. Toimit asiakastilausten vastuuhenkilönä aina tilauksen vastaanottamisesta työn valmistumiseen ja laskutukseen saakka. Vastaanotat työtilauksia sähköisen järjestelmämme, sähköpostin ja puhelimen välityksellä, huolehdit kirjauksista järjestelmäämme, valitset töille sopivat tekijät kumppaniverkostostamme, varmistat työn valmistumisen ja laadun sekä huolehdit laskutuksesta sekä tiedottamisesta asiakkaan suuntaan.  

Meillä on laaja asiakaskunta eri toimialoilta, minkä ansiosta meille saapuvien työtilausten kirjo on monipuolinen ja vaihteleva. Tämä takaa sen, että jokainen päivä on erilainen ja tarjoaa mahdollisuuksia oppia uutta. Urasi edetessä sinulla on mahdollisuus ottaa vahvemmin vastuuta nimetyistä asiakkuuksista kiinnostuksesi mukaan ja osallistua niiden kehittämiseen. Etätyöt ovat meille arkipäivää, mutta työskentelemme säännöllisesti parina päivänä viikossa myös toimistollamme Helsingin Metsälässä.  
 
Palvelukoordinaattorin roolissa tarvitset positiivista ja ratkaisukeskeistä palveluasennetta. Asiakaspalvelu on sinulle entuudestaan tuttua ja asiakastyytyväisyys on sinulle sydämen asia. Tartut tehtäviin ripeästi ja otat aktiivisesti omistajuutta parhaiden ratkaisujen löytämisestä. Sinulla on uskallusta tarttua uteliaasti myös vähemmän tuttuihin asioihin ja kyky lähestyä ongelmia ratkaisukeskeisesti. Olet hyvä organisoimaan asioita ja langat pysyvät tiukasti käsissäsi kiireenkin keskellä. Työotteesi on huolellinen ja järjestelmällinen. Hyvä paineensietokyky on eduksi roolissasi.  
 
Hyvien viestintä- ja vuorovaikutustaitojesi ansiosta yhteistyö niin asiakkaidemme, kumppaneidemme kuin oman tiimisi kanssa sujuu mutkattomasti ja hyvässä hengessä. Viestit sujuvasti suomeksi ja ruotsiksi sekä kirjallisesti että suullisesti. Muusta kielitaidosta (erityisesti englanti) on etua. Toivomme, että sinulla on kiinnostusta työskennellä kiinteistöjen, tekniikan ja toimipisteverkostojen hallinnan parissa. Taustasi voi olla esimerkiksi HoReCa-alalta, asiakaspalvelusta tai myynnistä. 

Muutostaito on valmennus ja konsultointiyritys, joka suunnittelee ja toteuttaa pelillisiä valmennusprosesseja liiketoiminnan kehittämiseen ja strategian toteutukseen sekä johtamiseen ja työyhteisöjen kehittämiseen liittyen. Autamme asiakkaita myös perinteisemmän valmennuksen ja konsultoinnin avulla heidän haasteissaan. Asiakkaamme ovat tunnettuja suuria ja keskisuuria suomalaisia ja kansainvälisiä yrityksiä. 

Muutostaidon tiimissä kehitetään ja kehitytään koko ajan asiakkaiden kanssa ja toimimme näköalapaikalla suhteessa siihen mitä suomalaisessa ja kansainvälisessä työelämässä tapahtuu   

Haluatko liittyä Muutostaidon tiimiin monipuoliseen myynti- ja projektikoordinaattorin rooliin? 

Tehtävä sopii sinulle, jos nautit monipuolisista tehtävistä ja olet tiimipelaaja. Olet oma-aloitteinen ja pystyt mukautumaan ja joustamaan muuttuvissa tilanteissa mitä työpäivät voivat tuoda tullessaan. Suomen kielen lisäksi tarvitset työssäsi hyvää englannin kielen taitoa.  

Tässä tehtävässä pääset osallistumaan asiakastyöpajojen ja -tapahtumien suunnitteluun ja toteutukseen. Olet mukana projekteissa myynnin tukena ja mikäli sinulla on kiinnostusta ja osaamista markkinoinnin työtehtäviin, pääset niitäkin tekemään. Pääset luomaan sisältöjä esimerkiksi Muutostaidon LinkedIniin sekä tekemään erilaisia videoita sekä graafisia materiaaleja. Rooli mukautuu sinun osaamisesi ja toiveidesi pohjalta.  

Työtä tehdään hybridimallilla. Muutostaidon toimisto sijaitsee Pitäjänmäellä. 

Nostemedia on vuonna 2014 perustettu, vahvassa kasvussa oleva, digitaalista markkinointia tarjoava yritys. Olemme osa saksalaista YOC AG -konsernia, jonka vuoksi toimintamme on myös osittain kansainvälistä. Haluamme auttaa yrityksiä tekemään omaa markkinointiaan vastuullisesti, vaikuttavasti ja menestyksekkäästi. Tarjoamme kattavasti erilaisia mainosmahdollisuuksia yli 90 kumppanimediassa, joissa mainostaja tavoittaa oikean kohderyhmän tehokkaasti. Tavoitamme yli 3,5 miljoonaa suomalaista viikoittain monipuolisessa mediaympäristössä, kuten Liiga.fi, Hidastaelamaa.fi ja Vau.fi. Katso lisää medioistamme täältä.  
 
Sales Managerin tehtävässä työskentelet asiakasrajapinnassa ja vastuullasi on pääsääntöisesti uusasiakashankinta. Työskentelet osana kenttämyyntitiimiämme, ideoit ja suunnittelet digitaalisia mainos- ja sisältöratkaisuja sekä nykyisille että uusille asiakkaillemme. Käytössäsi on koko Nostemedian tuotevalikoima media- ja mainosratkaisuineen sekä osaavan myyntitiimin tuki.  
 
Etsimme henkilöä, joka syttyy myynnistä ja asiakastyöstä ja on halukas oppimaan ja kehittymään päästäkseen tavoitteisiinsa. Työ vaatii määrätietoista ja periksiantamatonta asennetta, etkä pelkää tarttua puhelimeen. Meidän tärkein tehtävämme on auttaa asiakkaita menestymään, joten asiakaslähtöisyys ja erinomaiset vuorovaikutustaidot ovat työssäsi välttämättömiä. Edellytämme erinomaista suomen kielen taitoa ja hyvää englannin kielen taitoa. 

Toivomme sinulta:  

  • halua oppia ja kehittyä. 
  • B2B-myyntikokemusta tai kiinnostusta myyntiin. 
  • asiakaspalvelukokemusta ja yhteistyötaitoja. 
  • tavoitteellisuutta ja omatoimisuutta. 
  • rohkeutta ja sinnikkyyttä. 
  • tulosvetoista asennetta työhösi. 

 
Tarjoamme sinulle: 

  • rennon ja kannustavan työyhteisön, jossa osaavat kollegat auttavat sinua kehittämään omaa osaamistasi. 
  • mahdollisuuden kehittyä ja edetä urallasi digitaalisen mainonnan huippuosaajaksi! 
  • viihtyisän toimiston Ruoholahdessa. 
  • etätyömahdollisuuden ja joustavan työajan.   

Toimistomme sijaitsee Helsingin sydämessä ja työhön sisältyy liikkumista pääasiassa pääkaupunkiseudulla, mutta mahdollisesti kauempanakin. Teemme myös aktiivisesti etämoodissa töitä.   

Smartblock Oy on suomalainen yritys, joka keskittyy älykkäiden työtilojen suunnitteluun ja valmistukseen omassa tehtaassaan Helsingin Malmilla. Yritys perustettiin vuonna 2015, ja meillä työskentelee 20 alan huippuosaaja aina puusepästä markkinointiin. Meillä on täydellinen hallinta koko tuotantoketjusta, alkaen suunnittelusta ja valmistuksesta myyntiin, asennukseen ja huoltoon saakka. Asiakaskuntamme koostuu sekä julkisista toimijoista että yksityisistä yrityksistä. Vaikka tuotteitamme käytetään laajalti ympäri maailmaa, keskitymme erityisesti kotimarkkinoihimme Suomessa. Viime vuonna kasvumme oli vaikuttavaa: liikevaihtomme nousi 50 % vuodesta 2021 saavuttaen 3,7 miljoonaa euroa. Jatkamme vahvaa kasvun tavoittelua. 

Myyntitiimissämme olet keskeisessä roolissa halliten myyntiprosessin jokaisen vaiheen ensimmäisestä yhteydenotosta aina onnistuneeseen toimitukseen. Tällä hetkellä myyntitiimissämme työskentelee neljä asiantuntijaa, ja laajennamme tiimiämme systemaattisesti. Pyrimme moderneihin myyntikäytäntöihin, jotka pohjautuvat vahvaan asiakasymmärrykseen ja tarpeiden huomioimiseen. Työskentelemme pääkonttoriltamme Malmilta käsin, mutta tarjoamme myös etätyömahdollisuuden ja asiakastapaamiset kuuluvat olennaisena osana työhömme. Tärkein toimialueemme on Uusimaa. 

Etsimme ennen kaikkea ahkeraa ja systemaattista yksilöä, joka on intohimoisesti kiinnostunut kehittämään itseään ja tuomaan uusia näkökulmia myyntityöhön. Osaat kuunnella asiakkaiden tarpeita ja tarjota heille räätälöityjä ratkaisuja. 

Teräksenluja ammattitaito, laadukas työnjälki ja jatkuva kehittäminen ovat edelleen niitä ruostumattomia periaatteita ja arvoja, joista Stala ei ole koskaan tinkinyt. Kaiken toimintamme keskiössä on tulevaisuuteen tähtäävä, sosiaalisesti ja ekologisesti kestävä liiketoiminta ja hyvinvointia lisäävät, toiminalliset arjen ratkaisut. Viime vuosina Stala onkin ottanut isoja harppauksia eteenpäin julkistaessaan vastuullisuustavoitteet ja yhdistymässä Alveuksen kanssa. Innovatiivinen ja ympäristöystävällinen StalaTex voitti Green GOOD DESIGN-palkinnon vuonna 2021. Pidämme ylpeinä suomalaisen työn lippu korkealla vaaliessamme modernia teräsosaamista ja suomalaista muotoilua.  

Nykypäivän Stala on vahva ja globaali terästeknologian edelläkävijä ja kestävän muotoilun puolestapuhuja, jonka menestyksen takana on osaava ja sitoutunut henkilöstö. Työkavereita kuvataan henkilöstötyytyväisyyskyselyissä mahtaviksi ja työurat ovat Stalassa pitkiä.  

Nyt tarjolla Junior Controllerin monipuolinen tehtävä Lahdessa sijaitsevassa Stala Oy:ssa. Koska töitä tehdään Stalalla hybridimallilla eli osa viikosta työskennellään heidän Lahden toimistollaan tämä, tehtävä sopii osaajalle, joka asuu Lahden lähistöllä. 

Junior Controllerina pääset kasvamaan tehtävässä ja yrityksessä. Alkuvaiheessa tehtäväsi on ottaa haltuusi Stalan myynti- ja ostoreskontran hoitaminen. Tehtävässä pääset kasvamaan sisäisen laskennan tehtäviin, joita ovat esim. projektikohtaisten kulujen seuranta ja projektien päättymisen jälkeinen kannattavuuslaskenta. Pääset myös työstämään asiakaskohtaisia kannattavuuslaskelmia ja tekemään erilaista raportointia. Sisäisen laskennan puolella on myös erilaisia kehitysprojekteja tulossa ja niihinkin sinä pääset osallistumaan. Plussaa sinulle on, jos olet kiinnostunut myös tutustumaan kirjanpitoon ja sitä kautta voisit toimia kirjanpitäjän back-up henkilönäkin tarvittaessa. 

Tehtävä on aidosti paikka missä pääset kasvamaan ja kehittymään. Sinulta odotetaan mieluusti taloushallinnon puolen koulutusta ja/tai työkokemusta. Hyvä suomen kielentaito on sinulle etu, mutta ei ehdoton välttämättömyys. Mutta sinun pitää silti pystyä työskentelemään suomen kielellä. Englannin kielen osaamista tarvitaan myös tehtävän hoitamisessa.  

Työssä tarvitaan hyviä vuorovaikutustaitoja ja hyvää paineensietokykyä. Toivottavasti haluat oppia uutta ja kehittyä, sillä tässä on sinulle loistava mahdollisuus luoda itsellesi urapolku Stalalla. 

Studiovarustamo palvelee valo- ja videokuvauksen ammattilaisia, harrastajia ja yrityksiä kaikissa kuvaamiseen liittyvissä hankinnoissa. Studiovarustamolla on myymälä/showroom -tila Helsingin Konalassa ja verkkokauppa, josta palvelemme asiakkaita ympäri Suomen.  

Nyt mahdollisuus päästä valo- ja videokuvauksen maailmaan tilauskoordinaattorin monipuolisessa tehtävässä.  

Vastuualueenasi on myymälän toiminnan kannalta olennaiset arkitoiminnot, kuten tavaran vastaanotto, varastointi, tilausten käsittely ja pakkaus, sekä tavaratilausten hoitaminen.  

 Tarvittaessa toimit myös asiakaspalvelijana myymälässä ja hoidat asiakasnoudot. Toimit osana tiimiä ja mahdollistat myymälän arjen mahdollisimman sujuvan toiminnan hoitamalla omat vastuualueesi.  Studiovarustamon tiimin muut jäsenet tekevät töitä myynnin, asiakaspalvelun ja viestinnän parissa. 

Olisi mahtavaa, jos sinulla olisi kokemusta kaupan alasta ja harrastat valokuvausta, tai olet kiinnostunut ja valmis oppimaan valo- ja videokuvausalan kalustosta nopealla aikataululla.  

 Työ on pitkälti myymälässä tapahtuvaa ma-pe klo 09-17 välillä, mutta etätyömahdollisuuksiakin on. Tehtävässä on mahdollisuus kehittyä ja omat osaamisalueesi huomioon ottaen roolisi voi muuttua tulevaisuudessa viestinnän, myynnin, sisällöntuotannon tai asiakaspalvelun suuntaan.   

Suunto tarjoaa mielenkiintoista markkinointi specialistin tehtävää.

Työtehtäviäsi ovat mm.  

  • Osallistua yrityksen tuotteiden elinkaaren aikaiseen markkinointiin 
  • Koulutuksellisen tuotesisällön luominen, keskittyen markkinoilla oleviin tuotteisiin ja palveluihin 
  • Sisällön jakaminen yrityksen omiin kanaviin varmistaen asiakkaiden onnistuneen osto- ja tuotteiden käyttöprosessin  
  • Tehdä tuotteiden viestintää ja sisältöä huomioiden kilpailija- ja markkinatilanteet   

Työpaikka sijaitsee Vantaalla. Tehtävässä menestyminen vaatii sinulta vahvaa englannin kielen taitoa.  

Thinking Portfolio Oy:n ja Bulldozer Oy:n yhteinen talous- ja HR-tiimi hakee vahvistusta. 

Työyhteisönä olemme tiivis n. 30 hengen ammattilaisten porukka, jossa on vahva auttamisen kulttuuri. Missiomme on mahdollistaa asiakkaillemme parhaat päätökset. Pidämme henkilöstömme hyvinvointia ja onnistumista HR-kehittämisemme lähtökohtana. Se ja intohimomme asiakastyöhön näkyy työyhteisön erinomaisena eNPS 63 lukuna ja asiakkaiden tyytyväisyytenä NPS:n ollessa 68. Toivomme sinulta samaa asennetta ja arvojemme jakamista.  

Työyhteisön tunnelmiin ja tekemiseemme voit tutustua Instassa ja LinkedInissä sekä www.thinkingportfolio.com

 Sinulla voi olla jo työkokemusta taloushallinnon tehtävistä kirjanpidon, taloushallinnon, osto- ja myyntireskontran ja/tai palkkahallinnon tehtävistä. Haluat oppia tai laajentaa osaamistasi ja ottaa vastuuta yhdestä tai useammasta edellä mainitusta osa-alueesta. Tiimin toimintojen kokonaisuutta pääset kehittämään yhdessä kahden hengen Talous-& HR-tiimin sekä esihenkilöiden kanssa. 

 Meillä on tarjolla taloushallinnon assistentille työtehtäviä seuraavilta osa-alueilta  

  • kirjanpito, osto- ja myyntireskontra, palkanlaskenta 
  • henkilöstötilaisuuksien suunnittelu ja järjestäminen 
  • erikokoisten yritysten kirjanpidon tehtäviä tilinpäätöksineen  
  • koko työsuhteen elinkaaren mukaisia hr-tehtäviä ja kehittämistä 
  • yritysten yleishallinnon tehtävät  

Käytössämme on Heeroksen ja Lemonsoftin taloushallinto-ohjelmat. Työssä tarvitset erinomaista suomen kielen ja hyvää englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa. Töitä voi tehdä osin etänä ja työn luonteen vuoksi osa työtehtävistä on myös toimistollamme Helsingin keskustassa. 

Kansainvälinen teknologiayritys etsii tiimiinsä videoita tuottavaa osaajaa.  

Videoiden tuottajana vastaat monipuolisista tehtävistä liittyen videoiden suunnitteluun, kuvaamiseen, editointiin ja julkaisuun. Tehtäväsi on tuottaa laadukasta ja visuaalisesti houkuttelevaa sisältöä vastaten organisaation viestintätarpeisiin.

Päätehtäviäsi ovat mm.

  • Ideoida ja suunnitella videoita organisaation tavoitteiden mukaisesti. 
  • Luoda visuaalisesti vetäviä konsepteja yhteistyössä tiimin kanssa. 
  • Vastata kuvausten järjestelyistä ja toteutuksesta. 
  • Editoida raakamateriaalista ammattimaisia videoita. 
  • Työskennellä erilaisten editointiohjelmien kanssa ja hyödyntää erilaisia visuaalisia ja 
  • Organisoida ja hallita tuotettuja videoita ja muita multimediasisältöjä. 
  • Työskennellä tiiviisti muiden tiimin jäsenten, kuten graafisten suunnittelijoiden ja markkinointitiimin, kanssa. 
  • Huolehtia videoiden oikea-aikaisesta julkaisusta eri alustoilla (esim. YouTube, sosiaalinen media). 

Sinulle on vahva etu, jos osaat jo käyttää ammattimaisia videonmuokkaustyökaluja (esim. Adobe Premiere, Final Cut Pro). Yritys sijaitsee Helsingissä.

Voit hakea mukaan koulutukseen mikäli olet korkeakoulutettu (ammatti- tai tiedekorkeakoulututkinto), työtön tai työttömyysuhan alainen sekä enintään 30-vuotias. Koulutus toteutetaan suomeksi, joten hakijoilta edellytetään sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa (B1.1), muu kielitaito on eduksi.

Osaamiskriteerit vaihtelevat rekrytoivien yritysten tarpeiden mukaan, joten voit hakea mukaan monenlaisella taustalla. Tärkeintä on motivaatio kehittyä ja into oppia uutta!

Hakuaika päättyy 4.12.2023, mutta haethan mahdollisimman pian, sillä käymme hakemuksia läpi jo hakuajan puitteissa ja esittelemme hakijoita rekrytoiville yrityksille. Haku koulutusohjelmaan on kaksivaiheinen:

  1. Täytä virallinen hakemus TE-toimistolle ja varmista, että työnhakusi on voimassa. TE-toimisto tekee päätöksen koulutusohjelmaan valituista.
  2. Täytä tietosi Talentgaten järjestelmään. Tämän osaamisprofiilin tietoja käytetään osaamisesi esittelemiseen rekrytoiville yrityksille. Blogistamme voit lukea tarkemmin hakuprosessista sekä vinkkejä osaajaprofiilin täyttämiseen.

Haettuasi mukaan esittelemme profiiliasi yrityksille, jotka kiinnostuessaan haastattelevat sinut henkilökohtaisesti. Osallistuminen koulutusohjelmaan edellyttää sopivaa yrityspaikkaa, jossa käytännön työskentely tapahtuu. 

Koulutuksen aikataulu:

  • Hakuaika: 16.10.-4.12.2023 
  • Koulutusohjelman kesto: 6 kk
  • Koulutusohjelman ajankohta: Koulutusohjelman virallinen aloituspäivä on 12.12.2023, mutta aloitus onnistuu joustavasti 28.11-29.12.2023 välillä. 

Kuuden kuukauden pituinen koulutusohjelma sisältää yritystyöskentelyn lisäksi noin 20 päivää täydennyskoulutusta. Tarkempi koulutuskalenteri muodostetaan aloittamisen yhteydessä sen hetkisen tarjonnan, osallistujan omien toiveiden ja työtehtävän mukaan. Koulutus toteutetaan online- ja lähiopetuksena.

Räätälöitävät koulutussisällöt:

  • Digitaalinen markkinointi: sosiaalisen median kanavien ylläpito ja sisällöntuotanto, somemainonta sekä Googlen mainostyökalujen käyttö ja ChatGPT:n hyödyntäminen sisällöntuotannossa. 
  • Adobe-työkalut visuaalisessa markkinoinnissa: graafisen suunnittelun perusteita ja Adoben työkalujen hyödyntämistä sisällöntuotannossa.
  • HR ja rekrytointi: työsuhteen elinkaari, rekrytoinnit, osaamisen kehittämisen elinkaari ja henkilöstöanalytiikka.
  • Modernit myyntitaidot & Customer Success: asiakaspolun digitalisoituminen, myyntiosaamisen kehittäminen, moderni myynti- ja asiakaspalvelutyö, sujuva asiakasviestintä ja tekoälyn hyödyntäminen myyntityössä.
  • Projektinhallinta ja datan visualisointi: projektinhallinnan perusteet ja työkalut, datan visualisointi Power BI -työkalulla.
  • Digi- ja työelämätaidot: Office 365 (mm. Outlook, Excel, PowerPoint), ajanhallinta- ja priorisointitaitojen kehittäminen sekä oman työn johtaminen.
  • Taloushallinto: kirjanpito, verotus, työsuhteet ja palkanlaskennan perusteet.

Yhteinen koulutuskokonaisuus:

  • Koulutuksen aloitus- ja päätöstilaisuudet
  • Modernien työelämätaitojen kehittäminen

Future Business Talent F.E.C toteutetaan yhteistyössä rekrytoivien yritysten sekä Uudenmaan ELY-keskusten ja TE-palveluiden kanssa. Ohjelma on suunnattu ensisijaisesti Uudenmaan alueen työttömille tai työttömyysuhan alaisille työnhakijoille. Koulutus on osallistujalle maksuton ja ohjelman ajalta saat työttömyysetuuttasi ja kulukorvausta.

Tutustu tarkemmin mikä on rekrytoiva koulutusohjelma ja kenelle se on tarkoitettu. Täältä löydät myös vastaukset hakijoidemme usein kysyttyihin kysymyksiin.

KIINNOSTUITKO? KYSY LISÄTIETOJA

Hanna

Hanna Kaita

Jäikö jokin askarruttamaan? Autan sinua mielelläni mikäli sinulla on kysyttävää koulutusohjelmasta.

+358 40 861 5989
hanna.kaita@talentgate.fi

Sari

Sari Ala-Kulju

Nuorten rekrytointeihin erikoistunut asiantuntija, jolla vahva kokemus erityisesti nuorten auttamisesta työelämään ja laaja-alainen ymmärrys eri toimialojen yritystarpeista.

+358 40 036 3332
sari.ala-kulju@talentgate.fi

Tiina

Tiina Mäkinen

Rekrytoivien koulutusohjelmien puolesta puhuja, joka nähnyt omalla työurallaan lukuisia onnistumistarinoita siitä, miten hienoihin työtehtäviin ihmiset ovat pystyneet kasvamaan koulutusohjelmien kautta.  

+358 40 762 9644
tiina.makinen@talentgate.fi

Ajankohtaista

Yrityskokemukset 04.03.2024

Novita löysi osaajan verkkokauppa-alustan uudistuksesta syntyneeseen tehtävään

Vuonna 1928 perustettu Pohjoismaiden suurin käsityölankojen valmistaja Novita Oy oli verkkokaupan uudistusprojektin kynnyksellä,...

Lue lisää
Hakijakokemukset 12.01.2024

Koulutusohjelma kasvatti osaamista ja vei uudelle uralle

Tytti Johanna Himanen alkoi etsiä uutta suuntaa ja erilaisia koulutusmahdollisuuksia jäädessään pois markkinointisuunnittelijan...

Lue lisää
Yrityskokemukset 11.01.2024

Suomen Voitelukauppa Oy löysi uuden tekijän RekryKoulutuksen kautta

Suomen Voitelukauppa Oy löysi sopivan työntekijän Adobe Marketing Talent RekryKoulutuksen kautta, joka toteutettiin yhteistyössä...

Lue lisää
Layer_5

Tutustu muihin koulutusohjelmiin