Skip to content

Uramahdollisuuksia korkeakoulutetuille nuorille

Uusimaa

Haku on päättynyt

Oletko hiljattain valmistunut korkeakoulusta ja etsit oman alasi töitä? Tai oletko kenties päätynyt tehtäviin, jotka eivät vastaa koulutustaustaasi tai kiinnostuksenkohteitasi? Rekrytoivan koulutusohjelman kautta sinulla on mahdollisuus vahvistaa osaamistasi ja työllistyä unelmiesi työtehtäviin!

Työllisty oman alan tehtäviin koulutusohjelman kautta

Monelle ensimmäisen oman alan työpaikan löytäminen on valmistumisen jälkeen haastavaa. Osa taas päätyy työskentelemään tehtävissä, jotka eivät vastaa omia kiinnostuksenkohteita tai koulutustaustaa. Tarjoamme yhdessä Uudenmaan alueen yritysten kanssa työllistymismahdollisuuksia enintään 30-vuotiaille korkeakoulutetuille nuorille Future Business Talent F.E.C -koulutusohjelman kautta!

Kuusi kuukautta kestävän koulutusohjelman aikana kasvat uuteen tehtävään työskentelemällä täysipäiväisesti yhteistyöyrityksessä. Ohjelman aikana osallistut käytännönläheiseen koulutukseen, joka tukee sinua uudessa työssäsi. Koulutusohjelmasta voit pätevöityä taustastasi riippuen esimerkiksi digimarkkinoinnin, visuaalisen markkinoinnin, projektinhallinnan tai HR:n/rekrytoinnin tehtäviin. Yritysten tavoitteena on rekrytoida sinut koulutusohjelman päätteeksi.

Sinun ei tarvitse olla vielä valmis osaaja, tärkeintä on motivaatio kehittyä & into oppia uutta! 

Etsimme osaajia yritysten tarpeisiin

Voit hakea mukaan koulutukseen mikäli olet työtön tai työttömyysuhan alainen, enintään 30-vuotias ja valmistumisestasi on enintään kolme vuotta (ammatti- tai tiedekorkeakoulututkinto). Yritykset etsivät henkilöitä, joilla on aito motivaatio kehittää osaamistaan ja oppia uutta. Koulutus toteutetaan suomeksi, joten hakijoilta edellytetään sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa (B1.1), muu kielitaito on eduksi.

Osaamiskriteerit vaihtelevat rekrytoivien yritysten tarpeiden mukaan, joten voit hakea mukaan monenlaisella taustalla. Koulutusohjelma kautta sinulla on mahdollisuus työllistyä sinua kiinnostaviin tehtäviin ja suunnata kohti unelmiesi uraa!

Hakuaika päättyy 30.11., mutta haethan mahdollisimman pian, sillä käymme hakemuksia läpi jo hakuajan puitteissa ja esittelemme hakijoita rekrytoiville yrityksille. Haku koulutusohjelmaan on kaksivaiheinen:

1. Täytä virallinen hakemus TE-toimistolle ja varmista, että työnhakusi on voimassa. TE-toimisto tekee päätöksen koulutusohjelmaan valituista. Koulutusnumero: 709611

2. Täytä tietosi Talentgaten järjestelmään. Tämän osaamisprofiilin tietoja käytetään osaamisesi esittelemiseen rekrytoiville yrityksille. Blogistamme voit lukea tarkemmin hakuprosessista sekä vinkkejä osaajaprofiilin täyttämiseen.

Tarjoamme kaikille koulutusohjelman hyväksytyille hakijoille mahdollisuuden sparrata omaa työuraa ja työnhakua yhdessä meidän kokeneiden rekrytointiasiantuntijoiden kanssa. Henkilökohtaisessa tapaamisessa autamme sinua sanoittamaan omaa osaamistasi ja tunnistamaan vahvuutesi sekä pohdimme, millaisiin tehtäviin sinulla on mahdollisuus tähdätä. Mietimme yhdessä sinua kiinnostavia yrityksiä ja miten onnistumme viemään sinua kohti unelmiesi työpaikkaa. Tapaaminen on vapaaehtoinen ja järjestetään Teamsin välityksellä.  Tutustu valmentajiimme >>

Haettuasi mukaan esittelemme profiiliasi yrityksille, jotka kiinnostuessaan haastattelevat sinut henkilökohtaisesti. Osallistuminen koulutusohjelmaan edellyttää sopivaa yrityspaikkaa, jossa käytännön työskentely tapahtuu. Koulutusohjelmassa voi aloittaa joustavasti marras-joulukuun aikana.

Eri alan yritykset kasvattavat uusia osaajia monipuolisiin asiantuntijatehtäviin. Yritysten tavoitteena on rekrytoida sinut koulutusohjelman jälkeen. Sinun ei tarvitse olla vielä valmis osaaja, tärkeintä on motivaatio kehittyä & into oppia uutta! 

Päivitämme sivuja uusien tarpeiden syntyessä. Etsimme yrityspaikkoja myös hakijalähtöisesti, joten voit rohkeasti kertoa meille, millaisiin työtehtäviin ja millaiseen yritykseen haluaisit työllistyä. Kaikkien yritysten tarpeet eivät ole julkisesti näkyvillä.

REKRYTOIVAT YRITYKSET

Kuluvaaka on ostamisen ammattilainen, joka auttaa tyypillisesti asiakkaitaan valtakirjalla mm. vakuutus-, työterveys-, pankki-, ICT-, logistiikka-, taloushallinta-, operaattori- ja kiinteistö-/toimitilapalveluista. Kuluvaakan osaajien tehtävänä on varmistaa, että asiakasyritykset saavat hankkimansa palvelut markkinaehtoiseen hintaan, taaten samalla ostetun palvelun laadun ja tehden markkinoista tasavertaisempia kaikille.

Etsimme nyt uutta asiakas- ja projektityön osaaja, jolla on intoa kasvaa projektivastaavan tehtäviin. Tyypillinen projektivastaavan työpäivä pitää sisällään mm. aktiivista yhteydenpitoa asiakasyritysten palveluntarjoajiin, tietojen koostamista, tarjouspyyntöjen laatimista, saatujen tarjousten purkua ja arviointia, erilaisia yhteenvetoja ja raportteja, sekä raporttien ja kilpailutusten tulosten esittämistä asiakkaille. Koulutusohjelman aikana pääset perehtymään edellä mainittuihin tehtäviin ja tavoitteenamme on tarjota sinulle projektivastaavan paikkaa onnistuneen oppimisjakson päätteeksi.

Toivomme, että sinulla on hyvät sosiaaliset vuorovaikutustaidot ja osaat pitää langat käsissäsi. Eduksi on, mikäli sinulta löytyy analyyttisyyttä ja oma-aloitteisuutta sekä Excel-osaamista. Eri toimialojemme asiantuntijat auttavat sinua oppimaan ja projektien läpiviemisessä apunasi on Kuluvaakan 20 hengen asiantuntijatiimi. Toimipisteemme sijaitsee Lauttasaaressa, mutta voit oppimisjakson jälkeen työskennellä joustavasti myös etänä. 

Storytel on yksi maailman johtavista äänikirjojen ja e-kirjojen suoratoistopalveluista, jonka visiona on tehdä maailmasta empaattisempi paikka tarinoiden kautta. Paitsi digitaalinen kirjapalvelu Storytel on myös useasta kustantamosta koostuva kustannuskonserni. Storytel toimii tällä hetkellä yli 20 maassa ja heidän Suomen toimistonsa on Sörnäisissä.

Nyt sinulla on loistava mahdollisuus päästä osaksi Storytelin tarinaa monipuolisessa markkinointiassistentin roolissa. Tehtäviäsi ovat mm.

  • Tapahtumissa avustaminen (sekä suunnittelu- että toteutusvaiheessa), tarkoittaen esim. koordinointia, yhteydenpitoa ja materiaalituotantoa
  • Sosiaalisen median tehtävät kuten sisällöntuotanto, mediaseuranta ym.
  • Avustat myös projektien koordinoinnissa sisäisesti ja ulkoisesti
  • Osallistut myös markkinointikampanjoiden toteuttamiseen
  • Keräät tuloksia ja raportoit niistä markkinoinnille ja muille sidosryhmille

Olet tehtävään sopiva, jos sinulla on kiinnostusta äänikirjoihin, kirjallisuuteen ja/tai sisältöihin. Haluat oppia lisää sosiaalisen median markkinoinnista. Pystyt tuottamaan kirjallista tekstiä sekä suomeksi että englanniksi. Ja pystyt myös sujuvasti kommunikoimaan englanniksi kollegojen kanssa. Sinulle on eduksi, jos sinulla harrastuneisuutta valo-ja/tai videokuvauksessa ja olet kiinnostunut myös visuaalisesta ilmaisusta.

Tässä tehtävässä keskiössä ovat monipuoliset markkinoinnin tehtävät. Pääset kasvattamaan ja kehittämään uutiskirjemarkkinointiamme, päivittämään verkkosivuja (WordPress- ja WebFlow), ylläpitämään yritystilejämme sosiaalisessa mediassa (LinkedInissä, Facebookissa ja Instagramissa), tekemään kuvankäsittelyä, taittamaan mainosmateriaaleja verkko- ja printtikäyttöön sekä pitämään huolta brändi-ilmeestämme esimerkiksi koulutusmateriaaleissamme. Lisäksi tuotat sisältöjä artikkeleiden, blogitekstien ja referenssitapausten muodossa. Työssäsi pääset edustamaan myös muita konsernin tunnettuja brändejä kuten Alertum, Safedo ja Uudenmaan Koulutuskeskus.

Toivomme hakijalta soveltuvaa koulutustaustaa, erinomaista suomen kielen taitoa, sujuvaa englannin kielen taitoa, hyviä teknisiä taitoja, taitto-ohjelmien osaaminen (Adobe InDesign, Canva) sekä halu ja into tehdä tuloksellista markkinointia. 

Ruotsin kielen taito, kuvankäsittelytaidot (PhotoShpo), datankäsittelytaidot ja SEO/SEM -osaaminen katsotaan eduksi. Tarjoamme sinulle modernit työvälineet ja mukavan työyhteisön, jossa tehdään töitä aidosti yhdessä. Tehtävässä on mahdollisuus etätyöhön, mutta käytössäsi on myös modernit tilat Helsingin Kalliossa. 

M-Files on yksi tiedonhallinnan maailmanlaajuisista johtajista. M-Filesin metatietopohjainen dokumenttienhallinta-alusta auttaa tietotyöntekijöitä löytämään välittömästi oikean tiedon missä tahansa asiayhteydessä, automatisoimaan liiketoimintaprosesseja ja hallitsemaan tietoja tehokkaasti. Tämä antaa yrityksille kilpailuetua ja merkittävän tuoton investoinnille, kun ne voivat tarjota paremman asiakaskokemuksen ja laadukkaampaa työtä pienemmällä riskillä. M-Filesilla on toimistoja ympäri maailmaa. Suomessa heidän toimistonsa sijaitsevat Espoossa, Tampereella ja Lappeenrannassa. 

Nyt tarjolla on Junior Renewal managerin mielenkiintoinen tehtävä M-Filesin EMEAn laajuisessa Renewals- Tiimissä. Työtä tehdään hybridimallilla ja työpaikkasi sijaitsee Espoon Otaniemessä. 

Pääasiallisia tehtäviäsi ovat:

  • varmistaa nykyisten asiakkaiden M-Files käytön jatkuminen. Osallistut sopimusten uusintaan sekä pääset tekemään myös uusia sopimuksia asiakkaan lisensointimallin muuttuessa
  • pääset laskemaan tarjouksia sekä uudelleen hinnoittelemaan erilaisia lisenssikokonaisuuksia M-Filesin partnereille, että suorille loppuasiakkaillekin
  • sopimusehtojen läpikäynti
  • Alussa sinulla ei ole asiakasvastuita, mutta kun kehityt tehtävässä, osallistut myös myyntiin sekä asiakasneuvotteluihin ja saat vastuullesi Partnereita/asiakkaita 

 

Menestyt tehtävässäsi, mikäli sinulla on vahva Englannin kielen taito, omaat numerotarkkuutta ja sinulla on hyvä viestintävalmiudet. Kykenet työskentelemään erilaisissa tilanteissa ja kiireessäkin keskittymään olennaiseen. Myynnillisestä asenteesta on etua, koska Renewals on osa M-Filesin myyntiorganisaatiota.  

Eniten onnistumiseesi vaikuttaa kuitenkin halu oppia Renewal managerin tehtäviin. 

MetropoliLab Oy on kotimainen elintarvike-, vesi- ja ympäristölaboratorio. Tarjoamme monipuolisia laboratorio- ja näytteenottopalveluita yrityksille, laitoksille, yhteisöille, kuntien ja valtion viranomaisille sekä yksityisille henkilöille. Tutkimuksiin liittyvä raportointi, erilaiset asiantuntijapalvelut sekä näytteenotto- ja hakupalvelut ovat myös tärkeä osa toimintaamme. Pitkän kokemuksen, nykyaikaisen laitetekniikan sekä huippuammattilaistemme ansiosta pystymme tarjoamaan asiakkaillemme laadukasta, asiantuntevaa ja toimitusvarmaa palvelua nopeasti. Lisätietoja sivulta: www.metropolilab.fi

Oletko kiinnostunut työskentelemään monipuolisessa myynnin assistentin tehtävässä MetropoliLabin tiimissä? Heidän toimitilat löytyvät Viikistä Helsingin Yliopiston Kampus alueelta. Tehtäviäsi tässä assistentin roolissa ovat mm.

  • Analyysipalveluiden tarjousten valmistelu ja muun myyntiorganisaation tukeminen
  • Myynnin tukiaineiston ylläpito ja koordinointi (esim. näytelähetteet)
  • Laskujen tarkistus ja laskureklamaatioiden selvityksissä avustaminen
  • Roolissa mahdollisuus myös päästä tekemään joitakin markkinointiin liittyviä tehtäviä, mikäli niihin on kiinnostusta
Myynnin assistentin rooli sopii sinulle, mikäli haluat tehdä monipuolisia tehtäviä ja olet huolellinen ja itseohjautuva. Eduksi on, jos sinulla on kiinnostusta luonnontieteisiin ja/tai sinulla on niihin liittyvä koulutustausta.

Globe Hope Oy on kiertotalouden pioneeri, jolle tulevaisuus on mahdollisuuksia täynnä. Yritys käyttää tuotannossaan kierrätys- ja ylijäämämateriaaleja, joille he antavat uuden elämän ajattomina ja kestävinä designtuotteina. Heidän arvomaailmansa perustuu vahvaan kunnioitukseen planeettaamme ja sen arvokkaita luonnonvaroja kohtaan.  

Lisätietoja Globe Hopesta ja heidän ajatuksistaan voit lukea heidän sivuiltaan https://globehope.fi/

Nyt heillä on tarjolla mahdollisuus päästä mukaan vastuulliseen työympäristöön myyntipäällikkönä. Myyntipäällikkönä keskityt pääasiallisesti uusien asiakkaiden ja mahdollisuuksien etsintään. Työtäsi on kontaktoida potentiaalisia asiakkaita ja järjestää heidän kanssaan tapaamisia, joissa esittelet Globe Hopen tuotteita (esim. kierrätysmateriaaleista valmistetut liikelahjat) sekä palveluita (Zero waste-konsepti). B-to-B myyntityön lisäksi pääset myös tekemään muitakin myynti- ja markkinointitehtäviä. Pääset myös osallistumaan erilaisiin tilaisuuksiin (messut, tapahtumat jne). 

Koulutusjakson aikana sinun olisi hyvä pystyä työskentelemään mahdollisimman usein Globe Hopen tiloissa Nummelassa, mutta myös etäpäivät ovat mahdollisia. 

Suomessa Evidensia toimii valtakunnallisesti 49 pienen ja suuren eläinlääkäriaseman ja -sairaalan voimin. Kaikkia eläinlääkäriasemiamme yhdistää laadukas, tutkittuun tietoon perustuva eläinlääketiede ja Evidensian arvoihin pohjautuva, ainutlaatuinen palveluasenne: me kohtaamme jokaisen potilaan tunteella ja hoidamme tieteellä. Olemme lemmikkien ja omistajien apuna sekä arjessa että hädän hetkellä. Konsernimme yhteiset arvot "We Care, We Dare, We Share" ohjaavat meitä kaikessa toiminnassamme.  

 Etsimme markkinointitiimiimme henkilöä työskentelemään verkkosivujemme parissa. Tehtävässä opit verkkosivujen sisällönhallintajärjestelmä Kenticon käyttöä. Opit sujuvan tekstin tuottamista ja hakukoneoptimointia. Huolehdit tehtävässä verkkosivujemme ajantasaisuudesta ja käsittelet eläinlääketieteellisiä tekstejä. Sinulla on mahdollisuus päästä tekemään myös vaativampia tehtäviä osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaisesti. Toivomme, että olet työssäsi huolellinen ja haluat oppia uutta. Pääset työskentelemään itsenäisesti, mutta saat kollegoiltasi työhösi tukea. Työskentelemme pääsääntöisesti etänä.

Feathr Oy - “The home of artisan wallpaper”

Feathrin globaalista verkkokauppasta voi ostaa taiteilijoiden luomuksista tuotettuja tuotteita, kuten esim. tapetteja, seinämuraaleja ja kankaita. Lisätietoja Feathrista ja heidän tuotteistaan voit lukea heidän sivuiltaan https://www.feathr.com/

Heillä olisi nyt tiimissä paikka taitavalle sisällön tuottajalle/SEO-osaajalle.

Pääasiallisia tehtäviäsi ovat

  • teksti- ja kuvasisältöjen tuottaminen heidän globaaliin verkkokauppaansa sekä markkinointikanaviin. Kaikki tekstit tuotetaan englanniksi ja Feathrin työkieli onkin englanti. Eli tässä tehtävässä vaaditaan vahvaa englannin kielen taitoa.
  • tehtäviisi sisällöntuottajana kuuluu myös videoiden editointi
  • sisällöntuottamisen lisäksi sinulla pitäisi olla ymmärrystä myös hakukoneoptimoinnista (SEO)

Kaikkiin vaadittuihin osa-alueisiin saatavilla koulutusohjelman kautta myös koulutusta. 

Loistoristeilyt on pitkän linjan suomalainen yritys, joka edustaa useita johtavia kansainvälisiä risteilyvarustamoja ja on Costa Cruises varustamon päämyyntiedustaja Suomessa. Jo yli 20 vuoden ajan olemme täyttäneet asiakkaittemme lomaunelmia muutaman päivän pikapyrähdyksistä Välimerellä matkoihin maailman ympäri.  Tämän lisäksi Costan risteilyjä myyvät valtuuttamamme matkatoimistot Suomessa ja Virossa. Costan lisäksi myymme Suomessa seuraavia risteilyvarustamoita; Carnival Cruise Lines, Holland America Line, Cunard Line, Seabourn Cruises, Princess Cruises ja Silversea Cruises.  

Haemme tiimiimme risteilyasiantuntijaa työskentelemään kanssamme Helsingissä. Tehtäviin sisältyy ensisijaisesti myynnin asiakaspalvelu sekä matkalle lähtevien asiakkaitten neuvonta puhelimitse ja sähköpostitse. Työ on monipuolista ja antoisaa; meillä on vankka, laaja-alainen osaaminen ja teemme tiiviisti yhteistyötä kansainvälisten varustamojen kanssa.

Suomen ja englannin kielen taito ovat työssä välttämättömiä, ruotsin kielen taito on eduksi.

Valiolla pääset yhdessä kokeneiden rekrytointiasiantuntijoiden ja HR-päälliköiden kanssa kehittämään yrityksen työnantajamielikuvaa ja vahvistamaan oppilaitosyhteistyötä.

Työtehtäviisi kuuluu työnantajamielikuvaamme vahvistava sisällöntuotanto (videot, blogit jne.) käytössä olevissa some-kanavissamme. Toivomme, että sinulla on rohkeutta ja uteliaisuutta miettiä, miten laajennamme esim. TikTokia työantajamielikuvaamme vahvistavaksi viestintäkanavaksi. Mietit yhdessä HR-tiimin kanssa, miten rakennamme konkreettista ja systemaattista yhteistyötä valittujen oppilaitosten kanssa ja vahvistamme työnantajamielikuvaamme potentiaalisten tulevien työntekijöidemme keskuudessa. Meillä pääset tutustumaan myös rekrytointeihin ja auttamaan kollegoita rekrytointien onnistumisessa sekä tukemaan HR-asiantuntijoita mm. osaamisen kehittämisessä ja koulutusten koordinoinnissa. Tässä työssä sinulla on mahdollisuus kehittyä ja onnistua ammattitaitoisten HR- ja markkinoinnin kollegoiden tukemana.

Meille tärkeää on rohkeutesi tarttua tehtäviin, reipas ja peloton asenne uusia asioita kohtaan ja halu tehdä yhteistyötä muiden kanssa. Innostus juuri tätä roolia kohtaan on toki tärkeää. Englannin kielen sujuvasta suullisesta ja kirjallisesta osaamisesta on hyötyä, sillä pääset tehtävässä myös tuottamaan työnantajamielikuvaa tukevaa sisältöä englanniksi.

SimAnalytics Oy kehittää tekoälyyn ja koneoppimiseen perustuvaa ohjelmistoa nimeltään Factory Harmonizer. Ratkaisumme on tarkoitettu prosessiteollisuuden käyttöön moniin eri tarkoituksiin. Pystymme esimerkiksi ehkäisemään poikkeamatilanteita tehdaslinjoilla sekä optimoimaan raakamateriaalien käyttöä tukien näin kestävää kehitystä. Toimimme jo nyt globaalisti mutta tulevina vuosina tulemme panostamaan merkittävästi kansainvälistymiseen.

Tässä tehtävässä pääset suunnittelemaan ja toteuttamaan markkinoinnin toimenpiteitä monipuolisesti ja itsenäisesti. Tehtävänäsi on mm.

  • Digitaalisista kanavista ja Some-markkinoinnista vastaaminen
  • Verkkosivujen kehittäminen
  • Tapahtumien ja tilaisuuksien koordinointi
  • Markkinointiyhteistyö kumppaneidemme kanssa
  • Asiantuntijasisällön tuotannon koordinointi
  • Yrityksen näkyvyyden lisääminen markkinoinnin avulla eri kanavissa

 

Toimit osana myyntitiimiämme, joten kiinnostus myös myynnin onnistumista kohtaan on tärkeää ja haluat tukea markkinoinnin keinoin sitä osaamisesi kehittyessä. Itseohjautuvuus on meille erittäin tärkeää sillä yrityksen kasvaessa vauhtia riittää. Edellytämme sujuvaa englannin kielen taitoa. 

 Työstämme parhaillaan uusinta tekniikkaa edustavan Algolia-hakukoneen integrointia B2B-verkkokauppaamme. Liity joukkoomme ja osallistu verkkokauppamme kiinnostavaan sisältöprojektiin! 

Etsimme Product Content Assistantia liittymään kompaktiin, mutta sitäkin ammattimaisempaan projektitiimiimme. Tehtävässäsi luot kuvaavia ja informatiivisia sisältöjä verkkokauppamme tuotteille. Sisällöt tukevat tuotteiden löydettävyyttä niin hakukoneiden hakutulossivuilla kuin uudessa sisäisessä hakukoneessamme. Näet tuottamiesi sisältöjen vaikutuksen lähes reaaliajassa, uuden hakukoneen oppiessa ja kehittyessä. Halutessasi voit myös osallistua hakukoneen eri toimintojen testaukseen, joilla esimerkiksi selvitämme erilaisten hakuehtojen ja hakujen yhteyksiä sekä tarpeita parannuksille. 

Etsimme oma-aloitteista ja yhteistyökykyistä osaajaa, joka on kiinnostunut verkkokauppaympäristöstä. Tehtävässä menestyt mikäli pystyt tuottamaan informatiivista ja hyvin jäsenneltyä tekstiä suomen kielellä, ja kommunikoit sujuvasti myös englanniksi. Olet kiinnostunut hakukoneoptimoinnista (SEO) ja digitaalisesta markkinoinnista.

GoByBike on suomen suosituin ja luotettavin työsuhdepyöräedun palveluntarjoaja, joka palvelee yli 130 000 työntekijää yli 1400 yrityksessä. Olemme yksi suomen nopeimmin kasvavista yrityksistä ja etsimme nyt asiakaspalvelutiimiimme lisää palveluhenkisiä työntekijöitä.  

Asiakaspalveluasiantuntijana toimit pyöräliikkeiden, työnantajien ja työntekijöiden välisenä liimana ja varmistat, että pyörän hankinta sujuu asiakkaidemme työntekijöille mahdollisimman helposti ja sujuvasti. Lisäksi olet asiakasyritystemme HR-, talous- ja palkkahallinnon tukena pyöräedun käyttöönottoon ja hallinnointiin liittyvissä asioissa. Pääset myös osallistumaan liiketoiminnan kehitystehtäviin. 

Toimenkuvasi muokkautuu osaamisesi ja taustasi mukaan, joten koulutuksesi tai työkokemuksesi voi olla monipuolisesti usealta eri alalta. Tärkeintä on kuitenkin, että pidät ihmisten kanssa työskentelystä, olet ratkaisukeskeinen ja saat asiat järjestymään. Vauhdikas ja monipuolinen työ vaatii kykyä omaksua uusia asioita nopeasti ja sinun tulee olla sanavalmis ja pystyä ilmaisemaan itseäsi selkeästi niin suullisesti kuin kirjallisesti suomeksi ja englanniksi.  

Enics is a full service Electronics Manufacturing Services (EMS) company, serving global industrial electronics companies. Our customers are companies that manufacture items such as trains and elevators. We offer you an independent job, possibility to develop in an international and dynamic company and a motivating working environment.

As a Test Engineer your main responsibilities are: 

  • Define test fixtures and equipment
    Design test specification based on customer requirements
  • Test development project management
  • Design test software based on specifications or requirements
  • Document the design work including the needed manufacturing documents
  • Participate and organize reviews and verifications
  • Discuss proposals with clients
  • Technical product and design support for other engineering teams
Your educational background can be in Electronics, Automation, Information Technology or equivalent. We hope you have basic understanding of electronics and measurement technologies, good teamwork and troubleshooting skills, proactive and innovative mindset, and good written and spoken skills both in Finnish and English. Understanding of test development process and test automation is a plus.

Kuuden kuukauden pituinen koulutusohjelma sisältää yritystyöskentelyn lisäksi noin 20 päivää täydennyskoulutusta. Koulutus sisältää koko ryhmälle yhteisiä koulutuksia (5 pv) sekä räätälöitäviä koulutuksia (15 pv). Tarkempi koulutuskalenteri muodostetaan aloittamisen yhteydessä sen hetkisen tarjonnan, osallistujan omien toiveiden ja työtehtävän mukaan. 

Räätälöitävät koulutussisällöt:

  • Digitaalinen markkinointi: Verkkonäkyvyyden kehittäminen, Googlen työkalut, somemarkkinointi ja -mainonta.
  • Adobe työkalut visuaalisessa markkinoinnissa: Photoshop, InDesign, Illustrator, Premiere Pro.
  • Projektinhallinta ja datan visualisointi: Projektinhallinnan perusteet ja työkalut, Prince2 Foundation viitekehys, datan visualisointi Power BI-työkalulla.
  • HR ja rekrytointi: Työsuhteen elinkaari, henkilöarviointi, Talent Sourcing, osaamisen ja oppimisen johtaminen.
  • Digi- ja työelämätaidot: Office 365 (mm. Excel, OneDrive, SharePoint, Teams, Forms), ajanhallinta- ja priorisointitaitojen kehittäminen, oman työn johtaminen

Yhteinen koulutuskokonaisuus:

  • Koulutuksen aloitus- ja päätöstilaisuudet
  • Modernien työelämätaitojen kehittäminen

Future Business Talent F.E.C toteutetaan yhteistyössä rekrytoivien yritysten sekä Uudenmaan ELY-keskusten ja TE-palveluiden kanssa. Ohjelma on suunnattu ensisijaisesti Uudenmaan alueen työttömille tai työttömyysuhan alaisille työnhakijoille. Koulutus on osallistujalle maksuton ja ohjelman ajalta saat työttömyysetuuttasi ja kulukorvausta.

Tutustu tarkemmin mikä on rekrytoiva koulutusohjelma ja kenelle se on tarkoitettu. Täältä löydät myös vastaukset hakijoidemme usein kysyttyihin kysymyksiin.

KIINNOSTUITKO? KYSY LISÄTIETOJA

Sari

Sari Ala-Kulju

Nuorten rekrytointeihin erikoistunut asiantuntija, jolla vahva kokemus erityisesti nuorten auttamisesta työelämään ja laaja-alainen ymmärrys eri toimialojen yritystarpeista.

sari.ala-kulju@talentgate.fi

Ville

Ville Nurminen

Yrityskentän ja yritysten osaajatarpeiden asiantuntija, joka mahdollistanut omalla työurallaan jo useille sadoille työnhakijoille uusia unelmatyöpaikkoja.

ville.nurminen@talentgate.fi

Tiina

Tiina Mäkinen

Rekrytoivien koulutusohjelmien puolesta puhuja, joka nähnyt omalla työurallaan lukuisia onnistumistarinoita siitä, miten hienoihin työtehtäviin ihmiset ovat pystyneet kasvamaan koulutusohjelmien kautta.  

tiina.makinen@talentgate.fi

Marlena(002)

Marlena Laitinen

Jäikö jokin askarruttamaan? Autan sinua mielelläni mikäli sinulla on kysyttävää koulutusohjelmasta.

+358 44 460 2079

marlena.laitinen@talentgate.fi

Ajankohtaista

Yrityskokemukset 04.03.2024

Novita löysi osaajan verkkokauppa-alustan uudistuksesta syntyneeseen tehtävään

Vuonna 1928 perustettu Pohjoismaiden suurin käsityölankojen valmistaja Novita Oy oli verkkokaupan uudistusprojektin kynnyksellä,...

Lue lisää
Hakijakokemukset 12.01.2024

Koulutusohjelma kasvatti osaamista ja vei uudelle uralle

Tytti Johanna Himanen alkoi etsiä uutta suuntaa ja erilaisia koulutusmahdollisuuksia jäädessään pois markkinointisuunnittelijan...

Lue lisää
Yrityskokemukset 11.01.2024

Suomen Voitelukauppa Oy löysi uuden tekijän RekryKoulutuksen kautta

Suomen Voitelukauppa Oy löysi sopivan työntekijän Adobe Marketing Talent RekryKoulutuksen kautta, joka toteutettiin yhteistyössä...

Lue lisää
Layer_5

Tutustu muihin koulutusohjelmiin