Skip to content

Kasva monipuolisiin asiantuntijatehtäviin

Pohjois-Pohjanmaa & Lappi

Haku on päättynyt

Etsitkö väylää uuteen työhön? Tai kaipaatko kenties päivitystä osaamiseesi? Rekrytoivan koulutusohjelman kautta sinulla on mahdollisuus vahvistaa osaamistasi ja ottaa seuraava askel urallasi! 🚀

Katso avoinna olevat tehtävät! 👇

Suuntaa urasi sinua kiinnostaviin työtehtäviin!

Kasvatamme yhdessä Pohjois-Pohjanmaan ja Lapin alueen yritysten kanssa uusia osaajia Future Business Talent KEKO rekrytoivan koulutusohjelman kautta. Koulutusohjelman avulla päivität osaamistasi vastaamaan rekrytoivien yritysten tarpeita sekä saat aidon mahdollisuuden työllistyä. 

Noin neljä kuukautta kestävän koulutusohjelman aikana työskentelet täysipäiväisesti yhteistyöyrityksessä ja osallistut työtehtäviä tukevaan koulutukseen. Ohjelma tarjoaa monipuolisia uramahdollisuuksia mm. markkinoinnin, myynnin, HR:n, taloushallinnon ja erilaisten toimistotehtävien parissa. Sinun ei tarvitse olla valmis osaaja, sillä koulutusohjelma antaa sinulle aikaa vahvistaa osaamistasi ja kasvaa tehtävään!

Katso videolta millaisiin tehtäviin Joonas työllistyi rekrytoivan koulutusohjelman kautta ⬇️

 

Ohjelmassa on mukana useita eri alan yrityksiä, jotka etsivät eri tason osaajia. Yrityksillä on aito tarve uudelle osaajalle ja heidän tavoitteena on solmia kanssasi työsuhde koulutusohjelman jälkeen. Päivitämme sivuja uusien tarpeiden syntyessä. Huomioithan, että kaikkien yritysten tarpeet eivät ole julkisesti näkyvillä. Näin ollen mukaan kannattaa hakea, vaikka alla olevista tehtävistä ei tällä hetkellä löytyisi juuri sinulle sopivaa roolia. 

Tervetuloa Arctic Warriorsin maailmaan, missä rohkeus kohtaa käsityön ja laatu yhdistyy ainutlaatuiseen luonnonvoimaan!

Arctic Warriorsin tarina sai alkunsa sateisena marraskuun iltana, kun Luonnonvarakeskus LUKE paljasti Lapin yrttien ja kasvien poikkeuksellisen puhtauden ja ravinteikkuuden. Tämä tieto sytytti intohimomme, mutta myös turhautumisemme: miksi emme hyödyntäisi näitä Lapin voimakasveja helposti arjessa? Miksi suomalaisten piti hankkia superfoodeja valtamerten takaa, kun Lapin omat superfoodit ovat olleet täällä käytössä jo ennen kuin superfoodista tuli muotisana?

Tuotepäällikkömme Katja, joka on kasvanut Narkauksen kylällä perheessä, jossa kasvit ja yrtit ovat kuuluneet arkeen sukupolvesta toiseen, tarttui haasteeseen. Hänellä on tietoa ja taitoa yrttien käytöstä äidinmaidossa, ja häntä kutsutaan kansanparantajan perilliseksi hyvällä syyllä.

Me emme pelkää pohjoisviimaa, emmekä keskiyön aurinkoa. Päinvastoin, me rakastamme niitä. Ne ovat osa Lapin intensiivistä aromia, joka tekee tuotteistamme ainutlaatuisia. Pakkaamme Lapin superyrtit ja pohjoisen marjat tyylikkäisiin pakkauksiin ja teemme niistä helppokäyttöisiä – ilman mitään lisättyä tai poisjätettyä.

Tervetuloa mukaan Arctic Warriorsin matkalle, joka yhdistää rohkeutta, käsityötä ja laadukkaita raaka-aineita! Uskalla maistaa Lapin voimaa ja kokea, miten luonto voi tehdä ihmeitä terveydellesi. Olemme täällä, jotta voit kokea Lapin mahtavuuden kotisohvallasi – tervetuloa seikkailuun!

Etsimme markkinointitiimiimme osaajaa monipuolisiin digimarkkinoinnin ja verkkokaupan ylläpidon tehtäviin. Tehtävä sisältää verkkokaupan ylläpitoa, visuaalisen ilmeen luomista sekä tuotetietojen ja -kuvien lisäämistä. Pääset myös suunnittelemaan mainoksia ja verkkokaupan kampanjoita. Lisäksi tuotat ja ideoit sisältöjä sosiaalisen median tileillemme. Jos et ole ideanikkari, niin huoli pois. Olet osa tiimiä, jos on sana hallussa ja asiakaspalvelukin on sinulle tuttua verkkokaupan puolelta. Sisällön tuottamisessa osaat mahdollisesti huomioida hakusana-analyysin ja hakukoneoptimoinnin.

CooliBlade on innovatiivinen start-up yritys, joka kehittää uusia lämmönhallintaratkaisuja tehoelektroniikkaan. CooliBlade tuotteet perustuvat patentoituun NEOcore teknologiaan ja teknologian pohjalta on kehitetty 5 tuoteperhettä. Teknologiamme päämarkkinoita ovat tietoliikenne, sähköautojen pikalatausasemat, uusiutuvan energian tehoelektroniikkamoduulit sekä teollisuuden taajuusmuuttajat. Yritys hakee voimakasta kasvua kansainvälisillä B-to-B markkinoilla.

CooliBlade etsii myyntipäällikköä vastaamaan globaalista asiakashankinnasta ja valituista sovellusalueista. Työtehtävänäsi on prospektoida valittavan sovellusalueen osalta joukko asiakkaita, joita kontaktoidaan yhdessä laadittavan materiaalin pohjalta. Kykenet luomaan tuloksellisen kampanjan, seuraamaan myyntiprosessin eri vaiheita ja mittaroimaan onnistumista. Tukenasi on kokenut myynti/toimitusjohtaja. Tehtävässä eduksi on kokemus kansainvälisestä high-tech tuotemyynnistä tai -ratkaisumyynnistä.

Tarjoamme Sinulle työympäristöksi innovatiivisen yrityksen, joukon innostuneita ammattilaisia, jotka ovat kiinnostuneita menestymään kansainvälisillä markkinoilla. Toivomme, että sinulla on itseohjautuva, yrittäjähenkinen ja ratkaisukeskeinen tapa toimia sekä kyky kommunikoida myös englanniksi. Eduksi katsotaan, mikäli sinulta löytyy kokemusta B2B-ratkaisujen myynnistä tai kansainvälisen verkoston rakentamisesta.

Etsimme joukkoomme innostunutta ja luovaa Digital Marketing Specialistia, joka haluaa kasvattaa osaamistaan luovan videotuotannon ja digimarkkinoinnin parissa. Feeniks Visual Oy on kasvava ja kehittyvä videotuotantoyhtiö, joka tarjoaa vaikuttavia videotuotantoja yritysten markkinointiin. Tule mukaan tiimiimme ja auta meitä viemään asiakkaidemme tarinat uudelle tasolle!

Tehtäväsi sisältävät:

  • Osallistuminen markkinointistrategian suunnitteluun yhdessä tiimin kanssa.
  • Vastuu monikanavaisesta sisällöntuotannosta erityisesti nettisivuille ja sosiaalisen median kanaviin (LinkedIn, Facebook, Instagram). Työskentelet luovasti teksti- ja kuvasisällön parissa, hyödyntäen samalla yrityksemme vahvaa kuva- ja video-osaamista. Huomioit sisällöntuotossa hakusana-analyysin ja hakukoneoptimoinnin.
  • Työskentely Adobe Creative Cloud -ohjelmistojen, Canvan ja WordPress-pohjaisen sivustomme parissa.
  • Seuranta uusien teknologioiden, kuten tekoälypohjaisten kuvanluontiohjelmien ja ChatGPT:n, osalta.
  • Osallistuminen erilaisten videokonseptien suunnitteluun ja toteutukseen asiakkaille.
  • Markkinointisisältösuunnitelman luominen ja mahdollisten kampanjoiden sekä mainosten suunnittelu. Apu myyntiä tukevien materiaalien tuotannossa. Uutiskirjeiden ja somepäivitysten suunnittelu, julkaisu ja ajastaminen.

Sinulta odotamme:

  • Kokemusta digitaalisesta markkinoinnista ja sisällöntuotannosta.
  • Vahvaa osaamista teksti- ja kuvasisällön tuottamisessa.
  • Kykyä hyödyntää Adobe Creative Cloud -ohjelmistoja ja WordPress-pohjaista sivustoa.
  • Kiinnostusta uusiin teknologioihin ja digitaalisen markkinoinnin trendeihin.
  • Innostunutta asennetta ja valmiutta oppia uutta.
  • Hyviä yhteistyö- ja viestintätaitoja.

Feeniks Visual Oy tarjoaa sinulle mahdollisuuden kasvattaa osaamistasi luovassa ympäristössä. Meillä pääset vaikuttamaan markkinointistrategiaan ja luomaan merkityksellistä sisältöä asiakkaillemme.

Jos olet innokas ja luova markkinoinnin ammattilainen, joka haluaa olla mukana kasvavan yrityksen matkassa, olet etsimämme uusi osaaja.

Me Hoijanilla uskomme, että yrityksesi kasvattaminen alkaa nykyisten tietovirtojen ymmärtämisestä. Tietoa, joka luo yrityksesi (kyllä, tietysti myös asiakas on siellä ;)). Kyse ei ole ohjelmistosta, vaan siitä, miten käytät sitä, miten järjestelmä (ihmiset, API:t jne.) toimii sen päällä.

Olemme omistautuneet auttamaan sinua liiketoiminta-, tieto- ja ohjelmistoarkkitehtuureissa.

Konsultoinnin lisäksi olemme toteuttamo. Toteutamme myös tuotteita todellisen digitalisaation hengessä. Näiden tuotteiden käyttöönotto on helppoa ja tuovat asiakaskokemuksesi uudelle tasolle.

Sinun ei tarvitse olla täydellinen asiantuntija, vaan voit oppia kanssamme.

  • Tarvitset vahvan perustan digitaalisen markkinoinnin perusperiaatteista, mukaan lukien verkkomainonta, sisältömarkkinointi, sosiaalisen median hallinta ja hakukoneoptimointi (SEO).
  • Taito hallita ja kasvattaa yrityksen läsnäoloa eri sosiaalisen median alustoilla, kuten LinkedIn, Facebook, Instagram, ja Twitter, on tärkeää.
  • Kyky optimoida verkkosivustoja ja verkkokauppoja käyttäjäkokemuksen ja konversion parantamiseksi, mukaan lukien käytettävyyden (UI/UX) ja konversio-optimoinnin ymmärtäminen.
  • Ymmärrys web-analytiikasta ja tietojen seurannasta (kuten Google Analytics) kampanjoiden tehokkuuden arvioimiseksi ja tarvittavien muutosten tekemiseksi.
  • Kokemus ja ymmärrys sähköpostimarkkinoinnista, mukaan lukien sähköpostikampanjoiden suunnittelu, automaatio ja analyysi.
  • Tietoja myyntistrategioista ja taito tehdä yhteistyötä myyntitiimien kanssa myyntifunnelin optimoimiseksi.
  • Perustiedot verkkosivustojen ja digitaalisten markkinointityökalujen (kuten CMS-järjestelmät ja markkinointialustat) toiminnasta.
  • Luovuus ja ongelmanratkaisukyky markkinoinnin ja myynnin haasteiden innovatiivisessa ratkaisemisessa.
  • Vahvat tiimityötaidot ja tehokas kommunikaatio muiden markkinointi- ja myyntiammattilaisten kanssa.

Tavoitteemme on tarjota sinulle mahdollisuus kasvaa ja kehittyä yrityksemme kanssa, ja me tuemme sinua matkallasi kohti huippuosaamista digitaalisen markkinoinnin ja myynnin alalla.

Kaisanet Oy, Data-Enter Oy ja Herman IT Oy muodostavat yhdessä KPO-konsernin. Kaisanet keskittyy tietoliikenneinfran rakentamiseen sekä kuluttajapalveluihin, ja Herman IT ja Data-Enter tuottavat monipuoliset IT-palvelut yritysten käyttöön. Meillä työskentelee n. 150 asiantuntijaa muun muassa asiakaspalvelussa, asennustehtävissä, IT-asiantuntijoina, sekä myynnin ja markkinoinnin tehtävissä. Toimipisteemme löytyvät Kajaanista, Iisalmesta, Varkaudesta, Kuopiosta, Joensuusta ja Kuusamosta. 

Etsimme nyt HR- ja taloushallinnon tiimiimme reipasta assistenttia avustamaan mielenkiintoisissa ja monipuolisissa tehtävissä IT-alan konsernissa, jossa tuotamme laadukkaita palveluita yli 100 vuoden kokemuksella kuluttajille ja yrityksille. 

Pääset taloushallinnossa kehittämään taitojasi myynti- ja ostoreskontrassa sekä laskutuksessa. Lisäksi pääset tutustumaan osuusrekisterin ylläpitoon. HR:ssä pääset perehtymään HR-järjestelmiin, avustaviin työsuhteen elinkaaren tehtäviin sekä henkilöstötapahtumien järjestelyihin ja henkilöstön palkitsemiseen. Tehtäväkenttää voidaan täydentää sinun oman kiinnostuksesi mukaan ja pääset myös antamaan panoksesi mielenkiintoisiin kehittämisprojekteihin. 

Meillä on HR:ssä ja taloushallinnossa pieni mutta tehokas tiimi. Istut tiimiimme hyvin, jos olet toimeen tarttuva, oppimishaluinen ja asiakaspalveluhenkinen. Meille on tärkeää, että tiimissämme on mukava fiilis, joka näkyy niin sisäisille asiakkaillemme kuin yhteistyökumppaneillemmekin. 

Ledistys Oy on suomalainen LED-valaisimien suunnitteluun, valmistukseen ja myyntiin erikoistunut yritys, joka tarjoaa kustannustehokkaita ja modulaarisia LED-valaistusratkaisuja teollisuuden, maatalouden, kaupan sekä varastojen ja vapaa-ajanrakennusten tarpeisiin. Yritys valmistaa laadukkaita alumiinirunkoisia valaisimia Kempeleessä ja on ylpeä oikeudestaan käyttää avainlipputunnusta.

Ledistys Oy sai alkunsa vuonna 2011, kun kolme nuorta yrittäjää innostui LED-valaistuksesta. He alkoivat myydä LED-valaisimia yrityksille, ja tarinan ensimmäiset askeleet otettiin parin valaisimen kanssa Volkkarin peräkontissa. Vaikka ensimmäiset kaupat eivät syntyneet, miehet saivat neuvon tarjota valaisimia maatiloille, mikä käynnisti menestyksekkään liiketoiminnan. Yksi asiakaskäynti johti toiseen, ja pian Ledistys Oy perustettiin tarpeen kasvaessa. Yrittäjät alkoivat tuoda valaisimia Kiinasta, mutta laadunvarmistusongelmat ohjasivat heidät kohti omaa valaisinmallistoa ja tuotanto.

Tämä rooli tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden liittyä yritykseen, joka on omistautunut laadukkaiden LED-valaistusratkaisujen kehittämiseen ja tarjoamiseen asiakkailleen.

  • Sinun tehtäväsi on kehittää ja suunnitella LED-valaistusratkaisuja asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Tässä työssä on otettava huomioon energiatehokkuus, valaistuksen tasaisuus ja visuaalinen houkuttelevuus suunnitteluprosessissa. Suunnittelutyösi on avainasemassa varmistaessasi, että asiakkaat saavat parhaat mahdolliset valaistusratkaisut.
  • Toimit asiakkaiden yhteyshenkilönä ja autat heitä valitsemaan parhaat valaistusratkaisut heidän kohteisiinsa.
  • Eduksesi katsotaan, jos olet perehtynyt LED-valaistusteknologiaan ja tuotteisiin ja olet innostunut valaistusasioista. Me kasvatamme sinun osaamistasi tämän koulutuksen ja yrityksen perehdytyksen kautta.
  • Opetamme myös dokumentoimaan suunnitteluratkaisut selkeästi ja tarkasti, jotta ne voidaan toteuttaa suunnitellusti tuotannossa. Tämä varmistaa, että suunnitellut ratkaisut voidaan toteuttaa onnistuneesti.
  • Työskentelet tiiviisti muiden Ledistyksen tiimin jäsenten kanssa, kuten tuotanto- ja myyntiosastojen, varmistaaksesi sujuvan projektien toteutuksen. Yhteistyö tiimin kanssa on keskeistä onnistuneiden projektitoteutusten kannalta.
  • Kelpoisuusvaatimukset tähän tehtävään sisältävät alan koulutuksen tai kokemuksen, esimerkiksi sähköasentajan taustan. Lisäksi sinun on oltava vahvasti kiinnostunut ja ymmärrettävä valaistusteknologiaa ja LED-valaisimia. Hyvät vuorovaikutustaidot ja asiakaspalveluhenkisyys ovat myös tärkeitä, koska olet suorassa yhteydessä asiakkaisiin. Kyky työskennellä sekä itsenäisesti että tiimissä on olennainen osa tätä tehtävää, samoin kuin tarkkuus ja huolellisuus suunnittelutyössä.
  • Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä valaistusalan asiantuntijaksi innostavassa ja innovatiivisessa työympäristössä. Lisäksi pääset olemaan osa kasvavaa ja menestyvää yritystä, joka tarjoaa monipuolisia mahdollisuuksia urakehitykselle.

Membri Oy on järjestöjen jäsenyyden elinkaaren hoidon palveluyhtiö.

Toimintamme tarkoitus on mahdollistaa järjestöjen keskittyminen ydintehtäväänsä
– edunvalvontaan.

Membrin avainhenkilöt omaavat pitkän kokemuksen järjestöjen keskeisistä palvelutehtävistä sekä ulkoisista palveluorganisaatioista. Olemme ainoa suomalainen järjestöjen jäsenyyden hoitoon erikoistunut toimija. Palveluksessamme on noin 15 jäsenyyden hallinnan ammattilaista.

Membri Oy etsii hyvät asiakaspalvelutaidot omaavaa palveluneuvojaa tiimiinsä. Tarjolla oleva työ sisältää monipuolisia tehtäviä asiakaspalvelun tehtävistä, kuten puhelin-, chat- ja sähköpostipäivystyksestä alkaen aina vaativampiin osa-alueisiin kuten laskutuksen ja perinnän prosessien hoitamiseen. Olet valmis työskentelemään klo 9-16 välillä ja nautit vauhdikkaasta menosta työpäivien aikana. Olet sinnikäs, myyntihenkinen ja tunnollinen sekä haluat kehittyä joka päivä hieman eteenpäin. Kasvatamme sinun myynnin osaamistasi tämän ohjelman avulla, joten voit olla joko kokenut konkari tai vasta työuran alkupuolella. Tärkeintä on hyvä asenne, reipas ote töihin ja halu tehdä tärkeää työtä hyvässä porukassa upeiden asiakkaiden kanssa.
Tarjoamme loistavat työkaverit, joiden kanssa on hyvä kehittyä mestariksi, tilavan toimiston keskellä Torniota sekä joustavat etätyömahdollisuudet taitojesi karttuessa.
Hyvä suomen kieli on tehtävässä onnistumisen vaatimus. Englannin ja / tai ruotsin kielestä valtavasti etua, mutta ei pakollista. Myös sekä kirjallisen että suullisen viestinnän taidot ovat korvaamattomat asiakkaiden kanssa päivittäin viestittäessä.

Monidor Oy on suomalainen terveysteknologiayritys. Tavoitteemme on auttaa hoitohenkilökuntaa heidän päivittäisessä työssään ja parantaa potilasturvallisuutta kehittämillämme apuvälineillä. Ratkaisumme on IV-hoidon etävalvontaohjelmisto ja Monidrop-infuusiomittari. Monidor etävalvonta-alusta tarjoaa IV-hoidon ja vitaaliparametrien jatkuva-aikaista seurantaa.

Monidropin avulla autamme hoitajaa asettamaan tiputushoidon silmämääräisesti annettuna tarkemmin ja etävalvonta tekee hoidon seurannasta laadukkaampaa. Potilaat ja hoitohenkilökunta ovat toimintamme ydin ja haluammekin parhaamme mukaan olla osana edistämässä potilaiden toipumista ja helpottamassa hoitajien työtä. Olemme nyt etsimässä asiakaslähtöistä markkinoinnin osaajaa, joka auttaa meitä ylläpitämään ja kehittämään erinomaista asiakaskokemusta. Toivomme, että olet valmis hyppäämään mukaan moderniin ja rentoon porukkaamme. 

Mitä odotamme sinulta? Onhan sinulle näkemystä ja kokemusta asiakaslähtöisestä markkinoinnista. Digiosaaminen on valttia, mutta voit olla rauhallisin mielin, sillä tuemme sinua matkalla. Kykysi rakentaa markkinoinnin keinoin kokonaisratkaisuja asiakkaillemme tulee olemaan tärkeässä roolissa, ja se vie sinut pitkälle tässä tehtävässä. 

Työyhteisömme on yhteistyökykyinen, ja odotamme sinulta hyviä yhteistyötaitoja. Työskentelet tiiviisti hoitohenkilökunnan kanssa, joten terveydenhuoltoyksiköissä vieraileminen tulee olemaan osa arkeasi. Kokemus tai näkemys terveydenhoitoalalta on ehdottomasti eduksi. Lisäksi tarvitset sujuvaa kirjallista ja suullista suomen ja englannin kielen taitoa. 

Tärkein ominaisuutesi on kuitenkin oikea asenne. Meillä Monidorilla arvostetaan rehellisyyttä, yrittäjähenkisyyttä ja sitä, että sydämesi on mukana siinä, mitä teemme. Arvomme - vaikuttavuus, helppous, läpinäkyvyys ja rohkeus - ohjaavat kaikkea tekemistämme, ja toivomme, että voit jakaa ne kanssamme. 

Tarjoamme sinulle näköalapaikan terveysteknologian ja kansainvälisen liiketoiminnan parissa. Tämä on mahdollisuus olla osa jotain suurta, jotain tärkeää. Jos sydämesi sykkii suomalaisen osaamisen viemiselle kansainvälisille markkinoille, olet juuri se henkilö, jota etsimme. Hae mukaan tekemään arvokasta ja tärkeää työtä terveydenhuollon parissa. 

Digi-markkinoinnin osaaja, me tarvitsemme sinut tiimiimme. Tule mukaan tekemään historiaa terveysteknologian parissa Monidorilla. 

Nice Group Consulting Oy on asiantuntijayritys, joka tarjoaa erilaisia valmennuksia ja asiantuntijapalveluja matkailutoimialalle. Asiakkaitamme ovat matkailualan yritykset, alueorganisaatiot, kehittämisyhtiöt ja erilaiset julkishallinnon yksiköt, kuten ministeriöt ja niiden alaiset virastot.  

Etsimme asiakkuuspäällikköä, jolla on into ja halu kasvaa kanssamme matkailualan asiantuntijaksi ja kehittää yrityksemme asiakkuus-, myynti- ja markkinointistrategiaa. Työtehtävissäsi vastaat uusasiakashankinnasta, asiakkuussuhteiden hoidosta, markkinoinnin ja viestinnän tehtävistä, kuten verkkosivujen päivittämisestä, sisällöntuotannosta ja markkinointikampanjoista. 

Etsimämme henkilö tuntee matkailun toimialaa, omaa mahdollisesti matkailualan korkeakoulututkinnon, on valmis keskustelemaan ja ottamaan yhteyttä potentiaalisiin asiakkaisiin ja sidosryhmiin sekä kartoittamaan heidän tarpeitaan. Toivomme, että omaat hyvät digitaalisten työvälineiden taidot, etkä kavahda opetella uusien työvälineiden käyttämistä.  Arvostamme, jos tunnet vastuullisen matkailun ohjelmia tai matkailun digitaalista liiketoimintaa. Tärkeää on, että henkilöllä on halu kasvaa matkailuliiketoiminnan asiantuntijaksi, reflektoida kokemuksiaan ja ottaa vastaan haasteita.  

  Tule tekemään hyviä tekoja Suomen matkailuliiketoiminnan edelläkävijöiden pariin! Me perehdytämmme sinut hyvin osaksi tiimiä 

Haemme valtakunnalliselle huippu-urheiluorganisaatiolle laskuttajaa / toimistotyöntekijää Oulun Kärpät Oy:lle. Olet positiivisen asenteen omaava asiakaspalvelija ja haluat omaksua uudenlaisia työtehtäviä toimistotyössä, erityisesti laskuttamisessa. Aktiivinen, itsenäinen ja oma-aloitteinen työote on edellytys tehtävässä menestymiselle. Aikaisempi työkokemus erilaisista toimistotyötehtävistä katsotaan eduksi. 

Työtehtäviisi kuuluvat monipuoliset ja vaihtelevat toimistotyöt, erityisesti myyntilaskujen laadinta ja käsittely. Kykenet tekemään työtäsi myös väsymättä rutiineihin. Työyhteisössä menestyminen vaatii joustavuutta sekä valmiutta ajoittaisiin ilta- ja viikonlopputöihinkin. Työssäsi pystyt keskittymään myös kiireisinä aikoina, ja paineensietokykysi on hieno ominaisuutesi. 

Toivomme taloushallinnon ja laskutuksen taidot ovat sinulle intohimosi. Etusi on, jos omaat soveltuvia IT-taitoja, etenkin MS Office-, Excel-osaamista sekä CRM-asiakashallintaohjelmien tuntemista. Sinun ei tarvitse olla valmis osaaja sillä kasvatamme sinun osaamistasi. Eduksesi katsotaan, jos osaat Visma Fivaldia. Toivomme sinulta riittävää englannin kielen suullista ja kirjallista osaamista, asiakaspalveluhenkisyyttä ja hyviä sosiaalisia taitoja. Rakastat numeroita ja tarkkuus sekä täsmällisyys ovat sinun ominaisuuksiasi. Oulun Kärpillä on joustava vauhdikas organisaatio, jonka yksi tärkeä osaaja olisit sinä! 

Oulun Kaupunginteatteri etsii motivoitunutta taloushallinnon assistenttia, joka haluaa kehittää uraansa teatterialalla rekrytoivan koulutusohjelmamme kautta. Oulun Kaupunginteatteri on Pohjois-Suomen suurin ammattiteatteri ja tarjoaa katsojilleen unohtumattomia elämyksiä ja tarinoita. Haluamme olla oululaisten ylpeydenaihe, ja nyt sinulla on mahdollisuus liittyä joukkoomme ja kasvaa teatterialan ammattilaiseksi.

Etsimme alasta kiinnostunutta henkilöä, jolla on jo hieman työkokemusta kirjanpidosta tai muuta soveltuvaa osaamista.

Emme odota, että olet tullessasi näiden tehtävien ammattilainen. Sen sijaan oppiva asenne ja kiinnostus monipuolisiin hallinnon, taloushallinnon ja sisäisiin että ulkoisiin asiakaspalvelun tehtäviin on menestymisen edellytys.

Taloushallinnon assistentin tehtävässä pääset osallistumaan muun muassa laskutukseen ja kirjanpidon avustaviin tehtäviin. Pääset myös osallistumaan muihin operatiivisiin hallinnollisiin tehtäviin toimistossamme ja kehittämään taloushallintoamme digitaalisempaan suuntaa.

Tehtävässä pärjäät, mikäli olet oma-aloitteinen, tarkka sekä viihdyt myös asiakasrajapinnassa. Kyky ja halu oppia uusia asioita on ehdottomasti tarpeen ja katsotaan eduksi. Toimit osana tiimiä, joten arvostamme tiimityöskentelytaitoja. Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ympäristön, jossa työpäivät ovat erittäin vaihtelevia.

Jos olet motivoitunut, omaat vaaditut ominaisuudet ja olet meidän uusi osaajamme. Tule osaksi innostavaa työympäristöämme ja auta meitä tarjoamaan oululaisille unohtumattomia teatterikokemuksia. Tervetuloa joukkoomme!

Prime Sales Oy on moderni valtakunnallinen myyntiorganisaatio, joka on laajentanut toimintaansa myös asiakaspalvelun toimeksiantoihin. Fyysiset toimistomme sijaitsevat ympäri Suomea ja meillä työskentelee yli 150 myynnin ammattilaista. Liikevaihtomme kasvaa jatkuvasti, ja tavoitteenamme on saavuttaa 7 miljoonan euron liikevaihto kaudella 2022–2023. 

Etsimme markkinointikoordinaattoria, joka haluaa olla mukana rakentamassa menestyksekästä myyntiorganisaatiotamme ja kehittämässä modernia markkinointistrategiaamme. Työssäsi vastaat sisäisestä ja ulkoisesta viestinnästä, sosiaalisen median sisällöntuotannosta, www-sivujen kehittämisestä ja päivittämisestä, yritysilmeen kehittämisestä, blogitekstien tuottamisesta, mainonnan suunnittelussa avustamisesta sekä digimarkkinoinnista. 

Meillä on myös hyvät mahdollisuudet toteuttaa itseään monipuolisesti mainonnan ja viestinnän saralla. Työskentelemme modernissa työympäristössä, ja työtä tehdään aluksi toimistolta ja myöhemmin mahdollisuus tehdä työtä hybridinä. 

Meille on myönnetty Bisnoden korkein AAA-luottoluokitus-sertifikaatti jo useana vuonna, joka kertoo meidän hoitavan taloutemme ja velvoitteemme moitteettomasti. Olemme myös ASML:n Reilun pelin-jäsen, joka kuvaa arvojamme rehellisyyteen ja vastuullisuuteen liittyen. 

Jos olet etsimämme markkinoinnin osaaja, jolla on kokemusta erilaisista markkinointikanavista ja haluat olla mukana kehittämässä menestyvää ja modernia yritystä, niin liity tiimiimme ja rakenna kanssamme menestystarinaamme! 

Seniortek on vuodesta 2005 lähtien toiminut rovaniemeläinen yritys, joka tarjoaa inhimillisiä ja helppokäyttöisiä turvallisuusratkaisuja palveluasumiseen, kotona asuvien tarpeisiin, oppimisympäristöihin sekä päiväkoteihin. Tavoitteena on helpottaa arkea ja mahdollistaa edullisempi ja parempi hoitotyö. Seniortek on sitoutunut asiakaslähtöiseen ajatteluun, toimitusvarmuuteen, henkilökohtaiseen asiakaspalveluun, jatkuvaan tutkimukseen ja testaukseen sekä innovatiivisiin ratkaisuihin. Seniortek on saanut useita palkintoja, mukaan lukien INNOSUOMI-palkinnon vuonna 2007. Asiakaspalautteet korostavat yrityksen ammattitaitoista asiakaspalvelua ja huomioimista yksilöllisissä tarpeissa. Seniortek on julkaisemassa uutta brändiä kevään aikana.

Seniortek etsii digitaalista markkinointia osaavaa asiakaspalvelijaa. Tehtäviin kuuluvat asiakassuhteen hoito ja markkinoinnin avustavat tehtävät myynnin tueksi. Pääkanavana toimii LinkedIn, mutta myös muiden alustojen, kuten Google, uutiskirjeiden ja sisällöntuottamisen osaaminen on tarpeen. Odotetaan sinnikkyyttä ja pitkäjänteisyyttä, ja työntekijän osaamista tullaan kasvattamaan RekryKoulutuksen avulla.

Olemme kotimainen yrittäjien omistama yritysrahoittaja. Tarjoamme räätälöityjä rahoituksia ja sijoitamme aina itse yhtiöihin yhdessä osaavien ammattisijoittajiemme kanssa. Olemme itsekin yrittäjiä ja ymmärrämme yrittäjien haasteet löytää sopiva rahoitus eri tilanteissa. Haluamme mahdollistaa yritysten keskittymisen ydinliiketoimintansa kehittämiseen ja kasvattamiseen. Me hoidamme rahoituksen.  

Etsimme SijoittajaPro sisällöntuottajaa, joka on innokas kirjoittaja ja kiinnostunut sijoittamisesta, taloudesta ja yritysrahoituksesta. Tehtävä pitää sisällään mm. sisällöntuottaminen sosiaaliseen mediaan (LinkedIn, Facebook), blogikirjoitusten tekeminen sijoittapro.fi-sivustolle ja aktiivista verkostoitumista ja yhteydenpitoa sijoitusalan ammattilaisten kanssa. 

Toivomme sinulta hyviä viestintä- ja kirjoitustaitoja sekä kykyä itsenäiseen työskentelyyn. Eduksi katsotaan monipuolinen sisällöntuotanto eri kanaviin. Haluamme, että sinulla on vahva kiinnostus sijoittamiseen, talouteen ja yritysrahoitukseen. Työtä tehdään suomeksi ja englanniksi. Etätyömahdollisuus. 

Tervetuloa SmartBlockin tiimiin, jossa työskentelemme intohimolla ja innovatiivisuudella äänieristettyjen ja älykkäiden tilaratkaisujen parissa. Hallinto- ja HR-koordinaattorin tehtävässä kasvat osaksi Smartblockin tarinaa.

Tehtävänäsi on henkilöstöhallinnon monipuoliset tehtävät sekä autat järjestämään erilaisia tapahtumia ja tilaisuuksia. Henkilöstöhallinnon tehtävät kuuluvat myös repertuaariisi, ja pääset hoitamaan työsuhteen elinkaareen liittyviä käytännön asioita.

Miksi sinun kannattaisi hakea tätä tehtävää meille? Tarjoamme joustavan työympäristön, jossa voit vaikuttaa siihen, missä työtäsi teet, mutta samalla odotamme säännöllistä läsnäoloa päätoimipaikassa tarpeen mukaan.

Me SmartBlockilla panostamme jatkuvasti toimintamme kehittämiseen ja lisäksi saat mahdollisuuden työskennellä mukavien ja innostavien työkavereiden kanssa.

Mitä toivomme sinulta? Toivomme, että sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto sekä aiempaa kokemusta ja osaamista hallinnon tehtävistä. Hyvät IT-taidot ovat tärkeitä. Aiempi kokemus henkilöstöhallinnosta nähdään suurena etuna. Lisäksi arvostamme oman työn johtamistaitoja, tarkkuutta, joustavuutta, erinomaisia vuorovaikutustaitoja, reippautta ja innostusta tarttua uusiin haasteisiin.

Tule mukaan SmartBlockin kasvutarinaan ja ole osa joukkuetta, joka auttaa ihmisiä tekemään parhaansa erilaisissa työympäristöissä. Yhdessä luomme äänieristettyjä ja älykkäitä tilaratkaisuja, jotka tekevät työpäivistä tehokkaampia ja viihtyisiä.

Suomalainen Suvera Oy toimii sosiaali- ja terveysalalla, erityisesti päihde- ja mielenterveyspalveluiden parissa.  Suveran arvot ovat hoidon laatu, suvaitsevaisuus, avoimuus, luottamus, kunnioitus ja työhyvinvointi.

Suveralla pääset kehittämään ja toteuttamaan markkinointistrategiaamme sekä vastaamaan uusien asiakassuhteiden luomisesta ja nykyisten ylläpitämisestä. Pääset myös analysoimaan markkinatrendejä ja kilpailutilannetta. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä muiden tiimiläistemme kanssa varmistaen palveluidemme tunnettuuden ja laadun sekä osallistut Suveran arvojen ja visioiden levittämiseen.

Tarjoamme sinulle merkityksellisen työn sosiaali- ja terveysalalla sekä mahdollisuuden vaikuttaa ja kehittää markkinointi- ja projektinhallintatoimintaamme. Saat kannustavan ja tukevan työympäristön, jossa panostamme henkilöstömme hyvinvointiin ja mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä yhdessä yrityksemme kanssa. 

Toivomme sinulta kokemusta markkinoinnin tai projektinhallinnan tehtävistä, mutta ennen kaikkea etsimme intohimoista ja motivoitunutta henkilöä, joka jakaa arvomme. Haluamme, että olet valmis ottamaan vastuuta ja tuomaan uusia ideoita pöytään. Suveralla panostamme henkilöstömme jatkuvaan kehittymiseen, joten tarjoamme sinulle mahdollisuuden oppia ja kasvaa tehtävässäsi. 

Tervetuloa Pyhätunturin ravintoloihin, missä intohimomme ja ainutlaatuinen palvelu kohtaavat! Olemme ylpeitä nopeasti kasvavasta yrityksestämme, joka tarjoaa unohtumattomia elämyksiä jokaisessa ravintolassamme. Laatu, kestävyys ja asiakaslähtöisyys ovat sydämenasia meille. Haluamme olla osaltamme kehittämässä Pyhän ja Luoston matkailua oikeaan suuntaan. Tuntemalla alueen luonnon, historian ja kulttuurin kuin omat taskumme voimme tarjota nykymatkailijalle juuri sitä mitä he tarvitsevat - laadukkaita tuotteita ja palveluita. Tule ja koe ainutlaatuinen yhdistelmämme perinteitä kunnioittavasta lämpimästä tunnelmasta ja modernista ajattelusta! 

  • Tässä tehtävässä tärkeä rooli on monikanavaisella sisällöntuotannolla, erityisesti some-kanavissa (LI, FB, IG). Pääset hyödyntämään luovuuttasi teksti- ja kuvasisällön tuottamisessa hyödyntäen Adobe-työkaluja 
  • Pääset tuottamaan sisältöjä sekä suomeksi että englanniksi. Tehtävässä pääset vahvistamaan jo kartuttamaasi markkinoinnin osaamistasi ja saat mahdollisuus kehittyä SEO ja hakukoneoptimoitujen sisältöjen tuottamisen nikkariksi. 
  • Tehtävään kuuluu myös yrityksen verkkosivujen ylläpitoa, sekä kehittämistä osana tiimiä 
  • Tehtävä sisältää myös some-markkinoinnin kehittämistä, suunnittelua ja toteutusta sekä markkinointisisältöjen kirjoittamista. 
  • Mahdollisuus myös olla mukana osana tiimiä kehittämässä ja ylläpitää yrityksen verkkokauppaa 
  • Toivomme sinulta innovatiivista, avointa, visuaalista otetta, sekä hyvää tiimihenkeä 
  • Etätyön mahdollisuus sopimuksen mukaan 

Voice Intuitive on suomalainen ohjelmistoyritys, joka kehittää ääni- ja käännösteknologian käyttöä verkkoympäristöissä. Etsimme nyt markkinoinnista kiinnostunutta Key Account Manageria, joka auttaa meitä viemään esteettömän verkkosisältöjen kulutuksen seuraavalle tasolle.

Key Account Managerina olet vastuussa markkinoinnista, asiakassuhteiden hoitamisesta ja uusien asiakkaiden hankkimisesta.

Tehtäväsi on tunnistaa asiakkaiden tarpeet ja auttaa heitä hyödyntämään ääni- ja käännösteknologiaamme. Toivomme, että sinulla on erinomainen kyky kommunikoida eri sidosryhmien kanssa myös sosiaalisen median alustoilla, ja ymmärrät teknologiamme liiketoimintapotentiaalin.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden olla mukana kehittämässä tulevaisuuden teknologiaa ja yritystä, jossa on mahdollisuus kasvaa ja kehittyä yrityksen mukana. Työsi edistää verkkopalvelujen saavutettavuutta eri käyttäjäryhmille ja vastaa osaltaan myös saavutettavuusdirektiivin luomiin tarpeisiin.

Toivomme, että sinulta löytyy kokemusta avainasiakassuhteiden hallinnasta, myynnistä tai markkinoinnista. Arvostamme myös kokemusta kansainvälisestä toimintaympäristöstä, teknologiayrityksistä sekä intohimoa uusien teknologioiden kehittämiseen. Liity mukaan innovatiiviseen tiimiimme, joka yhdessä pyrkii helpottamaan verkkosivujen käyttöä kaikille!

Verkkokauppakoordinaattorin tehtävässä pääset työstämään web-sivujen sisältöä – käsittelet kuvia ja teet sisältöä. Teet yhteistyötä koko markkinointitiimin kanssa, eli pääset osallistumaan hyvin monipuolisiin markkinointitehtäviin.

Aiemmasta taustasta verkkokaupan alalla on sinulle hyötyä, mutta menestyt tehtävässä, jos olet kiinnostunut analytiikasta, hakukoneoptimoinnista sekä osaat viestiä asioista sisäisille sidosryhmillekin.

Yritykset etsivät henkilöitä, joilla on aito motivaatio kehittää osaamistaan ja oppia uutta. Osaamiskriteerit vaihtelevat rekrytoivien yritysten tarpeiden mukaan, joten voit hakea mukaan monenlaisella taustalla. Sinulla voi olla tuore tutkinto ja etsit nyt näytön paikkaa sekä mahdollisuutta syventää osaamistasi. Vaihtoehtoisesti olet päätynyt työskentelemään tehtäviin, jotka eivät vastaa koulutustaustaasi tai mielenkiinnonkohteitasi, joten etsit väylää työllistyä oman alan tehtäviin.

Voit hakea mukaan, mikäli sinulla on soveltuva tutkinto (esim. merkonomi, medianomi, restonomi, tradenomi, KTM, FM, VM) tai vaihtoehtoisesti työkokemusta esimerkiksi asiakaspalvelusta, myynnistä, markkinoinnista tai hallinnollisista työtehtävistä. Hakijoilta edellytetään sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa (B 1.1.), muu kielitaito on eduksi.

Koulutusohjelma toteutetaan yhteistyössä rekrytoivien yritysten sekä Pohjois-Pohjanmaan ja Lapin alueen ELY-keskuksen ja TE-palveluiden kanssa. Ohjelma on suunnattu ensisijaisesti alueen työttömille tai työttömyysuhan alaisille työnhakijoille. Koulutus on osallistujalle maksuton ja ohjelman ajalta saat työttömyysetuuttasi ja kulukorvausta.

Koulutusohjelman kokonaiskesto on noin neljä kuukautta, joka sisältää yritystyöskentelyn lisäksi kontaktikoulutusta ja itsenäistä etäopiskelua. Tarkempi koulutuskalenteri muodostetaan aloittamisen yhteydessä sen hetkisen tarjonnan, osallistujan omien toiveiden ja työtehtävän mukaan. 

Räätälöitävät koulutussisällöt

  • Digitaalinen markkinointi: sosiaalisen median kanavien ylläpito ja sisällöntuotanto, somemainonta sekä Googlen mainostyökalujen käyttö ja ChatGPT sisällöntuotannossa 
  • Adobe-työkalut visuaalisessa markkinoinnissa: graafisen suunnittelun perusteita ja Adoben työkalujen hyödyntämistä sisällöntuotannossa
  • HR ja rekrytointi: työsuhteen elinkaari, rekrytoinnit, osaamisen kehittämisen elinkaari ja henkilöstöanalytiikka
  • Modernit myyntitaidot & Customer Success: asiakaspolun digitalisoituminen, myyntiosaamisen kehittäminen, moderni myynti- ja asiakaspalvelutyö, sujuva asiakasviestintä ja tekoälyn hyödyntäminen myyntityössä
  • Projektinhallinta ja datan visualisointi: projektinhallinnan perusteet ja työkalut, datan visualisointi Power BI -työkalulla
  • Digi- ja työelämätaidot: Office 365 (mm. Outlook, Excel, PowerPoint), ajanhallinta- ja priorisointitaitojen kehittäminen sekä oman työn johtaminen
  • Taloushallinto: kirjanpito, verotus, työsuhteet ja palkanlaskennan perusteet
 

Yhteinen koulutuskokonaisuus:

  • Koulutuksen aloitus- ja päätöstilaisuudet
  • Modernien työelämätaitojen kehittäminen

Koulutukset toteutetaan online-koulutuksena.

Haku koulutusohjelmaan on kaksivaiheinen. Pohjois-Pohjanmaalla ja Lapissa on eri kanavat, joiden kautta voit jättää hakemuksesi. Valitse alla olevasta listasta oikea alue ja jätä hakemuksesi sen kautta:

Pohjois-Pohjanmaa:

  1. Täytä virallinen hakemus TE-toimistolle ja varmista, että työnhakusi on voimassa. TE-toimisto tekee päätöksen koulutusohjelmaan valituista. 
  2. Luo osaajaprofiili Talentgaten järjestelmään. Osaamisprofiilin tietoja käytetään osaamisesi esittelemiseen rekrytoiville yrityksille. Blogistamme voit lukea tarkemmin hakuprosessista.

Lappi:

  1. Täytä virallinen hakemus TE-toimistolle ja varmista, että työnhakusi on voimassa. TE-toimisto tekee päätöksen koulutusohjelmaan valituista. 
  2. Luo osaajaprofiili Talentgaten järjestelmään. Osaamisprofiilin tietoja käytetään osaamisesi esittelemiseen rekrytoiville yrityksille. Blogistamme voit lukea tarkemmin hakuprosessista.


Koulutuksen aikataulu:

  • Hakuaika:
    • Haku päättyy Lapissa 13.11.2023
    • Haku päättyy Pohjois-Pohjanmaalla 7.11.2023
  • Koulutusohjelman kesto: 4,5 kk
  • Koulutusohjelman ajankohta: 14.11.2023–14.3.2024 tai 28.11.2023–28.3.2024.

KIINNOSTUITKO? KYSY LISÄTIETOJA

Marlena

Marlena Laitinen

Project Specialist,
Koulutus- ja työnhakijapalvelut
+358 44 460 2079
marlena.laitinen@talentgate.fi

Ajankohtaista

Hakijakokemukset 12.01.2024

Koulutusohjelma kasvatti osaamista ja vei uudelle uralle

Tytti Johanna Himanen alkoi etsiä uutta suuntaa ja erilaisia koulutusmahdollisuuksia jäädessään pois markkinointisuunnittelijan...

Lue lisää
Hakijakokemukset 04.08.2023

Koulutusohjelma mahdollisti osaamisen sertifioinnin ja uuden uran IT-alalla

Projektinhallintaosaaminen on taito, jota tarvitaan lähes joka työssä kuin myös oman työn johtamisessa. Työtehtävät ovat yhä...

Lue lisää
Hakijakokemukset 04.08.2023

Rekrytoiva koulutusohjelma auttoi kirkastamaan tavoitteet ja löytämään suunnan uralle!

Liiketalouden tradenomiksi valmistuneella Erika Heinosella ja IT-tradenomiksi opiskelleella Esa Salosella oli sama haaste....

Lue lisää
Layer_5

Tutustu muihin koulutusohjelmiin