Skip to content

Future Business Talent Pohjois-Karjala

Pohjois-Karjala

Hakuaika päättynyt

Hei myyjä tai markkinoija, etsitkö oman alasi töitä? Tai oletko kenties päätynyt tehtäviin, jotka eivät vastaa koulutustaustaasi tai kiinnostuksenkohteitasi? Rekrytoivan koulutusohjelman kautta sinulla on mahdollisuus vahvistaa mm. tekoälyosaamistasi ja työllistyä unelmiesi työtehtäviin! 🌟

Työllisty unelmasi työpaikkaan koulutusohjelman kautta

HUOM: KOULUTUSOHJELMAN HAKUAIKA ON PÄÄTTYNYT

Monelle oman alan työpaikan löytäminen on tällä hetkellä haastavaa, etenkin myynnissä ja markkinoinnissa. Osa päätyy työskentelemään tehtävissä, jotka eivät vastaa omia kiinnostuksen kohteita tai koulutustaustaa. Meillä on tilanteeseen ratkaisu. Tarjoamme yhdessä Pohjois-Karjalan alueen yritysten kanssa uusia uramahdollisuuksia Future Business Talent -koulutusohjelman kautta juuri edellä mainittuihin tehtäviin. Sinun ei tarvitse olla vielä valmis osaaja, tärkeintä on motivaatio kehittyä ja into oppia uutta! 

Viisi kuukautta kestävän koulutusohjelman aikana kasvat uuteen tehtävääsi työskentelemällä täysipäiväisesti yhteistyöyrityksessä. Ohjelman aikana osallistut käytännönläheiseen koulutukseen, joka tukee sinua uudessa työssäsi. Koulutusohjelma parantaa taustastasi riippuen valmiuksiasi esimerkiksi tekoälyn,  digimarkkinoinnin, visuaalisen markkinoinnin, projektinhallinnan tai myynnin tehtävissä. Koulutusohjelman ja mukana olevien yritysten tavoitteena on rekrytoida sinut koulutusohjelman päätteeksi.

Kerro meille, millaisiin työtehtäviin haluaisit työllistyä. Etsimme sinulle unelmiesi työn!

Rekrytoivan koulutusohjelman kautta eri alan yritykset kasvattavat uusia osaajia monipuolisiin asiantuntijatehtäviin. Yritysten tavoitteena on rekrytoida sinut koulutusohjelman jälkeen. 

Avoimia tehtäviä etsitään myös hakijalähtöisesti, joten voit kertoa meille, millaisiin työtehtäviin ja millaiseen yritykseen haluaisit työllistyä. Etsitään sinulle yhdessä väylä unelmiesi työhön. 💫

 

Tutustu esimerkkeihin tehtävistä, joihin sinulla on mahdollisuus koulutusohjelman kautta työllistyä. 

Mukana rekrytoimassa mm.

RokApp on teknologiayritys, joka tarjoaa yrityksille ja julkiselle sektorille ketteriä tuotteita ja palveluita, joilla asiakkaamme tehostavat arjen rutiineja ja liiketoimintaa. Ratkaisumme koostuvat organisaatioille tarjottavista tuotteistetuista mobiilisovelluksista, testisovelluksista sekä hakukoneoptimointipalvelusta. Asiakkaita löytyy laidasta laitaan ja maanlaajuisesti. Samoin työskentely meillä onnistuu etänä mistä päin tahansa!  

 Myyntipäällikön työnkuva

Työtehtävät koostuvat pääosin myyntityöstä valituille kohderyhmille. Myynti painottuu hakukoneoptimointipalveluumme. Hakukoneoptimointipalvelumme on helppo myydä ja myös helppo ostaa! Pitkälle tuotteistettu palvelumme erottuu kilpailijoista, koska asiakkaamme maksavat vain tuloksista. Mobiilisovellusten kohdalla kyse on vaativammasta ratkaisumyynnistä, jossa aidosti pääset haastamaan itseäsi, osaamistasi ja luomaan asiakkaille parhaita ratkaisuja liiketoiminnan kehittämisen tueksi. Osaamisestasi riippuen on mahdollista tehdä pienissä määrin myös markkinointia. 

Työtehtävät voit hoitaa täysin etänä. Toivomme Sinulta aiempaa myynnin kokemusta, mutta sitä ei tarvitse olla vuosikaupalla. Asenne ratkaisee! Kyse on puhtaasti innostavasta B2B -myynnistä. Aiemmasta ratkaisumyynnin kokemuksesta on hyötyä, mutta ei ole välttämätöntä tehtävässä onnistumiselle. Toisaalta onnistuminen tehtävässä vaatii uskallusta nostaa puhelinta ja olla oma itsesi asiakkaan kanssa. Mahdollisuus myöhemmin myös osakkuuteen yhtiössämme. 

CareCare Oy on 10 vuotta sitten perustettu yritys, joka valmistaa alihankintana terveydenhuoltoon potilassiirron apuvälineitä. Yrityksen tunnetuin tuote on CareCare IGS -Pitosukka, joka on tuotu markkinoille 2017. Pitosukka on maailman ainoa liukastumista ehkäisevä sukka, joka toimii niin kuivissa kuin kosteissa sisätiloissa. Se on tällä hetkellä käytössä kaikissa Suomen yliopistollisissa sairaaloissa ja useissa keskus- ja aluesairaaloissa. Pitosukan kv-markkinat ovat avautumassa Ruotsissa ja Tanskassa, joissa maissa meillä on jälleenmyyjät. 

Digital Marketing Specialist työnkuva

Haemme tiimiimme Digitaalisen & Sosiaalisen Median Markkinoinnin Osaajaa. Kansainvälisillä markkinoinnilla toimivassa terveysalan yrityksessä pääset tekemään digimarkkinointia ja monikanavaista sisällöntuotantoa yhteistyössä yrityksen työntekijöiden ja kv-kumppaniverkoston kanssa. Some sisältöä tehdään suomen- ja englannin kielellä. Markkinoinnin kohdemaita ovat Suomi, Ruotsi, Tanska ja lähitulevaisuudessa Saksa. 

Tässä tehtävässä tärkeä rooli on monikanavaisella sisällöntuotannolla, erityisesti some-kanavissa (LI, FB, IG, YouTube). Pääset hyödyntämään luovuuttasi teksti-, kuva- ja videosisällön tuottamisessa. Pääset tuottamaan sisältöjä sekä suomeksi että englanniksi mahdollisesti saksaksi. Tehtävässä pääset vahvistamaan jo kartuttamaasi markkinoinnin osaamistasi some-markkinoinnin alalla. Tehtävä sisältää monipuolista some-markkinoinnin kehittämistä, suunnittelua ja toteutusta sekä markkinointisisältöjen kirjoittamista. Tuotat kevyitä graafisia töitä (pikseli- ja vektorigrafiikkaa), teet kevyitä videoeditointeja sekä avustavia tehtäviä valokuva- ja videotuotannossa. Toteutuneiden somekampanjoiden ja viikoittaisen markkinoinnin mittarien ja analytiikan kuukausittainen seuranta ja niiden raportointi ovat osana toimenkuvaasi. 

Kaikki työtehtävät on mahdollista hoitaa etätyöskentelynä. Yhteydenpitovälineenä yleisimmin käytössä Teams. 

Fluent Progress RT Oy on suomalainen, Joensuusta ponnistava ohjelmistoyritys, joka tekee markkinoiden timanttisimpia ohjelmistoja katujen, teiden ja liikuntapaikkojen toiminnanohjaukseen. Ratkaisujemme tavoitteena on helpottaa asiakkaidemme elämää, minkä vuoksi emme tahdo luetella tässäkään tekstissä yhtään enempää IT-jargonia. 

Fluentin juuret juontavat aina vuosituhannen alkuun saakka, mutta perinteikkyydestä huolimatta olemme aidosti erilainen ohjelmistotalo, jossa omintakeisuus ja edistyksellisyys eivät jää sanahelinäksi. Työntekijämme myös viihtyvät meillä aidosti – voit kysyä tätä vaikka keneltä tahansa.

Markkinoinnin data-analyytikko työnkuva

Fluent etsii markkinoinnin data-analyytikkoa, joka on uusi entry-tason tehtävä. Tehtävässä pääset louhimaan, käsittelemään ja analysoimaan dataa eri tietolähteistä sekä osallistumaan datavetoisen markkinoinnin ja myynnin kehittämiseen yhdessä muiden markkinoinnin ja myynnin henkilöiden kanssa. Sinulla voi olla roolia myös liiketoiminnan kehittämisessä pohjautuen löydettyyn dataan. 

Sinulla on mahdollisuus työskennellä markkinoinnin työkalujen ja tekoälyn parissa. Tässä tehtävässä on toivottavaa kaupallinen korkeakoulututkinto, mielenkiintoa markkinoinnin datan käsittelyyn ja visualisointiin sekä halua oppia käyttämään uusia työkaluja. Eduksi on hyvät excel-taidot ja kyky nähdä datasta oleellinen ja pystyä tiivistämään analyysit ymmärrettävään muotoon. 

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kasvaa datavetoisen liiketoiminnan kehittämisen ja markkinoinnin tehtäviin. Lähtötilanteessa tutustut Fluentin nykytilanteeseen kilpailuetuineen ja liiketoimintamalleineen, eli saat hyvän perehdytyksen mistä ponnistaa liikkeelle. Työn tekeminen ei edellytä 100% läsnäolo velvoitetta, mutta ainakin perehdytyksen alkuvaiheessa toimipisteenäsi tulee olemaan Joensuun konttori. Myynti ja Markkinointi osastomme toimii tällä hetkellä samassa huoneessa mahdollistaen reaaliaikaisen tiedonvälityksen ja pitäen huolen siitä, että hiljaisinkaan tieto ei jää huomioimatta. 

Lue lisää työyhteisöstämme täältä.

Systeema on toiminut Joensuussa jo vuodesta 1981 ja laajentanut toimintaa Kuopioon vuonna 2021. Systeemasta saat tarvikkeet ja palvelut yrityksesi sujuvaan arkeen: toimistotarvikkeista kalusteisiin ja siivousvälineistä kahviautomaatteihin. Jokaisen kaupan päälle tulee työntekijämme rautainen ammattitaito oman alansa tuotteista. Systeemassa autetaan, etsitään, soitetaan, vastataan, viedään, tuodaan ja hymyillään – asiakkaat ovat tervetulleita asioimaan myymälässämme niin yrityksen puolesta kuin yksityisasiakkaana!

Asiakaspalvelun ja Logistiikan moniosaajan työnkuva

Haemme monipuolista tekijää, joka pystyy ottamaan haltuun asiakaspalvelun myymälässämme, pystyy omaksumaan varastologistiikan ja hallitsee myös erilaisia järjestelmiä. Eduksi katsomme kiinnostuksen kokonaisuuksien kehittämiseen ja IT-osaamisen. Et pelkää myöskään käydä asiakkaissa tekemässä myyntiä tai hoitaa hyllytyspalvelua asiakkaissa. 

Systeema on toiminut Joensuussa jo vuodesta 1981 ja laajentanut toimintaa Kuopioon vuonna 2021. Systeemasta saat tarvikkeet ja palvelut yrityksesi sujuvaan arkeen: toimistotarvikkeista kalusteisiin ja siivousvälineistä kahviautomaatteihin. Jokaisen kaupan päälle tulee työntekijämme rautainen ammattitaito oman alansa tuotteista. Systeemassa autetaan, etsitään, soitetaan, vastataan, viedään, tuodaan ja hymyillään – asiakkaat ovat tervetulleita asioimaan myymälässämme niin yrityksen puolesta kuin yksityisasiakkaana!

Myyntipäällikkö
Haluatko kehittyä B2B-myynnin huippuosaajaksi ja päästä myymään laajaa kategoriaa tuotteita, jolle on kysyntää myös haastavina markkina-aikoina?    

Systeeman myyntitiimi etsii innokasta tulevaisuuden huippuosaajaa.  Haluamme löytää tiimiin energisen ja myynnistä syttyvän henkilön, joka tuntee olonsa kotoisaksi asiakkaiden parissa.  Me Systeemana tarjoamme asiakkaille yhdellä toimituksella suuren määrän tuotteita eri segmentteihin, emmekä veloita toimituksista lähialueille. Asiakas saa käyttötavarat yritykseensä helposti ja nopeasti. Toimitamme laajasti tuotteita puhtauteen siivousaineista siivousvälineisiin ja pehmopapereihin. Toimistotarvikkeet, HoReCa-sektorin tuotteet, sekä toimistokalusteet ovat myös tuotevalikoimassamme. Verkkokaupan kautta palvelemme koko Suomen alueella ja palvelemme myös yksityisasiakkaita. Myymälämme ja varastomme sijaitsevat Kuopiossa ja Joensuussa. 

Myyjän työarkeen meillä kuuluu tuotteidemme myyminen, ensikontaktoinnista klousaamiseen. Saat rooliisi tukea ympäröivillä olevilta kokeneilta ammattilaisilta, sekä kontaktoinnin tueksi saat meidän toimivat prosessit, jotka tuottavat sinulle tasaisesti liidejä, jolloin voit keskittyä olennaiseen eli laadukkaaseen B2B- myyntiin. Varmistamme, että pääset nopeasti hommaan kiinni laadukkaan perehdytyksen ja timanttisesti tuotteistetun palvelun avulla. Työsuhteen myötä pääset kasvattamaan ymmärrystäsi kattavasti B2B-liiketoiminnasta monilla eri toimialoilla toimivien asiakkaidemme kautta. Saat myös oppia nykyaikaisista markkinointi- ja myyntikampanjoista sekä liiketoiminnan systemaattisesta ja markkinalähtöisestä kehittämisestä. Työntekijälle meillä on kysyntää myös koulutuksen jälkeen, joten oikean henkilön löytyessä meillä on tahtotila löytää pitkäaikainen työntekijä meille myyjäksi.  

Saatat olla etsimämme henkilö jos:   

  • Ideaalitapauksessa sinulla on myyntityöstä kokemusta, mutta se ei ole välttämätöntä.    
  • Innostut erilaisten liiketoimintojen ja asiakkaiden myynnin kehittämisestä.  
  • Sinulla on myynnillinen tapa ajatella ja sinusta huokuu aktiivisuus.  
  • Et pelkää puhelimeen tarttumista.  
  • Haluat kehittyä B2B-myynnin kovaksi osaajaksi.   

Linnunmaa Lex on innovatiivinen legal compliance -verkkopalvelua ja asiantuntijapalveluita tarjoava kasvuyritys, jolla on toimistot Kuopiossa, Joensuussa ja Porvoossa. Tehtävänämme on pitää yritysasiakkaamme ajan tasalla niiden toimintaa koskevasta lainsäädännöstä, auttaa sääntelyn vaatimusten tunnistamisessa sekä arvioinnissa ja kertoa lainsäädännössä tapahtuvista muutoksista ymmärrettävällä tavalla. Verkkopalvelumme avulla tuotamme asiakkaillemme ajantasaista lakitietoa, joka auttaa yrityksiä vastuullisuustyössä. 

Tarjoamme sinulle nykyaikaiset työskentelypuitteet voimakkaasti kasvavassa yrityksessä, selkeän tehtäväkentän ja hyvän perehdytyksen. Ympärilläsi on kiva ja tsemppaava työporukka, joka koostuu Linnunmaa Lexin johdosta, myyntitiimistä ja lakiasiantuntijoista. Pääset myös työskentelemään asiakasrajapinnassa. 

Panostamme henkilöstömme työhyvinvointiin, työilmapiiriin, palkitsemiseen, yhteiseen tekemiseen ja avoimeen keskusteluun. 

Palvelemme tällä hetkellä lähes 600 asiakasyritystä, ja referensseistämme löytyy sekä eri toimialojen johtavia suuryrityksiä että pienempiä organisaatioita. Digitaalisen legal compliance -palvelumme käyttäjiä asiakasyrityksissämme on esimerkiksi ylin johto, vastuullisuus- ja compliance-johto, ympäristö- ja turvallisuuspäälliköt, HR-tiimit ja muut vastuuhenkilöt, jotka tarvitsevat omassa työssään tuoretta lakitietoa. Asiakkaitamme ovat muiden muassa Fazer, Abloy, Thermo Fisher, Kuusakoski, Lumene, Wihuri, Promens ja Jujo Thermal. 

Johdon assistentin työnkuva

Etsimme johdon assistenttia töihin mukavaan työyhteisöömme Itä-Suomeen. Johdon assistentin toimipiste sijaitsee Kuopiossa, mutta myös etänä työskentely on luonteva osa arkeamme. 

Toivomme, että olet ratkaisukeskeinen, toimeen tarttuva ja ihmisen kanssa hyvin toimeentuleva. Olet kiinnostunut asiakkaiden kanssa toimimisesta. Tiimin jäsenenä työskentely ja hyvä yhteishenki ovat sinulle tärkeitä. 

Tehtäviisi kuuluvat: 

  • Yrityksen johdon tukeminen päivittäisissä hallinnollisissa tehtävissä 
  • Sisäisessä ja ulkoisessa viestinnässä avustaminen 
  • Asiakaspalvelutehtävät  

Tehtävän hoitaminen edellyttää:

  • Tuloksellista otetta ja positiivista asennetta 
  • Hyviä vuorovaikutus- ja neuvottelutaitoja 
  • Vahvaa itseohjautuvaa työtapaa 
  • Asiakaspalveluhenkeä ja tiimitaitoja 
  • Erinomaista kirjallista ja suullista suomen kielen taitoa 
  • Hyviä digitaitoja ja -valmiuksia (Office-ohjelmistot, Teams, Visman ohjelmistot jne.) 

Kelluu tuottaa ilmasta kuvattua laadukasta dataa ja valvontaa asiakkaiden käyttöön. Kelluun erikoisuus on päästöttömät ilmalaivat, jotka kulkevat äänettömästi ja autonomisesti pilvien alapuolella yli kymmenen tunnin lentojaksoja. Kelluun teknologialla ratkaistaan esimerkiksi ympäristöön liittyvyiä kysymyksiä, kuten kuvannetaan katastrofialueita tai luodaan vaikkapa tarkka digitaalinen malli jostakin alueesta. Lue lisää meistä täällä. 

Työtehtävät Sales SupportSpecialistille: 

  • Tuet joukkuepelaajana myyntikenttäämme kaikissa käänteissä, kuten valmistelet tarjouksia, käytät CRM:ää, etsit uusia asiakkaita kontaktoitavaksi ja lisäksi pidät aktiivisesti yhteyttä nykyisiin asiakkaisiin.
  • Toimit CRM:n päivittäisenä käyttäjänä ja pidät asiakastiedot ajantasaisina
  • Toimit myyntikenttämme yhteyshenkilönä käytännön järjestelyissä, esimerkiksi matkasuunnitteluissa 

Mahdollisuuksien mukaan osallistus myynti- ja tarjousprosesseihin. Kelluulla tapahtuu jatkuvasti paljon ja motivoitunut ihminen pääsee näkemään todella laajasti kasvavan ja kansainvälistyvät yrityksen arkea. 

Toivomamme henkilö: 

  • On äärimmäisen motivoitunut ja tarkka. Tarjousprosessit voivat olla pitkiä ja vaatia tiukkojen määräysten täyttämistä
  • Puhut ja kirjoitat sujuvasti suomea ja englantia. Olemme kansainvälinen työyhteisö ja toimistolla puhumme englantia 

Näkemyksemme mukaan korkea motivaatio, hyvät taidot it-järjestelmien ja erityisesti CRM:n kanssa sekä asiakaspalveluhenkisyys ovat tärkeimpiä ominaisuuksia. Teet töitä asiakkaiden ja oman myyntikenttämme kanssa. 
 
Työ sijaitsee Joensuun Reijolassa ja toivomme löytävämme itsellemme pitkäaikaisen tekijän. Takaamme, että Kelluun matkassa pääset tekemään jotain täysin uniikkia kansainvälistä tarinaa ja kehitysmahdollisuudet eivät tule loppumaan kesken. 

 

 

Kelluu tuottaa ilmasta kuvattua laadukasta dataa ja valvontaa asiakkaiden käyttöön. Kelluun erikoisuus on päästöttömät ilmalaivat, jotka kulkevat äänettömästi ja autonomisesti pilvien alapuolella yli kymmenen tunnin lentojaksoja. Kelluun teknologialla ratkaistaan esimerkiksi ympäristöön liittyvyiä kysymyksiä, kuten kuvannetaan katastrofialueita tai luodaan vaikkapa tarkka digitaalinen malli jostakin alueesta. Lue lisää meistä täällä.  Haemme Executive Assistantia tukemaan tiimiämme Joensuuhun

Työtehtävät Executive Assistant: 

Tässä roolissa sinulla on ainutlaatuinen mahdollisuus sukeltaa syvälle ilmailuliiketoimintaan ja vaikuttaa menestykseemme varmistamalla sujuvat toiminnot eri osastoilla.

Keskeiset vastuualueet:

  • Toimiston päivittäisten toimintojen hallinta
  • Johtotiimin tukeminen kalenterinhallinnan, matka- ja majoitusvarausten sekä mediasuhteiden osalta
  • Liiketoimintakriittisten asiakirjojen, kuten salassapitosopimusten, turvallisuusprotokollien ja työsopimusten käsittely
  • Avustaminen palkanlaskennassa ja henkilöstöhallintoon liittyvissä tehtävissä

Ihanteellisen hakijan ominaisuudet

  • Erinomaiset priorisointitaidot
  • Vahva liiketoimintaymmärrys ja kyky käsitellä arkaluonteisia tietoja huolellisesti
  • Erinomainen asiakaspalveluasenne
  • Soveltuva tutkinto ja sujuva suomen ja englannin kielen taito, sekä suullisesti että kirjallisesti.
  • Kokemus vastaavasta tehtävästä katsotaan eduksi.

Jos olet organisoitu ja sopeutuvainen henkilö, jolla on intohimo tehdä arjesta helppoa, kuulisimme mielellämme sinusta. Liity tiimiimme ja ole tärkeässä roolissa jännittävän ilmailualan startup-yrityksemme kasvussa ja menestyksessä.


 

 

Voit hakea mukaan, mikäli sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto (esim. tradenomi, medianomi, restonomi, KTM, FM, VTM) tai vaihtoehtoisesti työkokemusta koulutuksen teemoista (markkinointi, viestintä, myynti, asiakkuudenhoito, projektinhallinta). Hakijoilta edellytetään sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa (B 1.1.), muu kielitaito on eduksi.

Osaamiskriteerit vaihtelevat rekrytoivien yritysten tarpeiden mukaan, joten voit hakea mukaan monenlaisella taustalla. Tärkeintä on motivaatio kehittyä ja into oppia uutta!

Hakuaika päättyy 23.9.2024, mutta haethan mahdollisimman pian, sillä käymme hakemuksia läpi jo hakuajan puitteissa ja esittelemme hakijoita rekrytoiville yrityksille. Haku koulutusohjelmaan on kaksivaiheinen:

  1. Täytä virallinen hakemus TE-toimistolle ja varmista, että työnhakusi on voimassa. 

    TE-toimisto tekee päätöksen koulutusohjelmaan valituista.

  2. Täytä tietosi Talentgaten järjestelmään.

    Tämän osaamisprofiilin tietoja käytetään osaamisesi esittelemiseen rekrytoiville yrityksille. Blogistamme voit lukea tarkemmin hakuprosessista sekä vinkkejä osaajaprofiilin täyttämiseen.

Haettuasi mukaan esittelemme profiiliasi yrityksille, jotka kiinnostuessaan haastattelevat sinut henkilökohtaisesti. Osallistuminen koulutusohjelmaan edellyttää sopivaa yrityspaikkaa, jossa käytännön työskentely tapahtuu. 

Koulutuksen aikataulu:

  • Hakuaika: 27.8.-23.9. 
  • Koulutusohjelman kesto: 5 kk
  • Koulutusohjelman ajankohta: Koulutusohjelman virallinen aloituspäivä on 22.10.2024 

Viiden kuukauden pituinen koulutusohjelma sisältää yritystyöskentelyn lisäksi noin 25 päivää täydennyskoulutusta. Tarkempi koulutuskalenteri muodostetaan aloittamisen yhteydessä sen hetkisen tarjonnan, osallistujan omien toiveiden ja työtehtävän mukaan. Koulutussisällöt tukevat myynnin ja markkinoinnin tehtävissä suoriutumista. Koulutus toteutetaan online-toteutuksina.

Räätälöitävät koulutussisällöt:

  • Digitaalinen markkinointi: Koulutusteemoja mm. verkkonäkyvyyden kehittämisestä, Googlen työkaluista, sisältömarkkinoinnista sekä somemarkkinoinnista ja -mainonnasta.
  • Adobe työkalut visuaalisessa markkinoinnissa: Koulutusteemoja mm. graafisesta suunnittelusta ja Adoben työkaluista.
  • Asiakaskohtaamiset: Koulutusteemoja mm. asiakaspolun digitalisoitumisesta, myyntiosaamisen kehittämisestä, modernista myynti- ja asiakaspalvelutyöstä, sujuvasta asiakasviestinnästä
  • Projektinhallinta ja datan visualisointi: Koulutusteemoina mm. projektinhallinnan perusteet ja työkalut, datan visualisointi Power BI-työkalulla.
  • Digi- ja työelämätaidot: Koulutusteemoja mm. Office 365 (mm. Excel, OneDrive, SharePoint, Teams, Forms), ajanhallinta- ja priorisointitaitojen kehittäminen, oman työn johtaminen
  • Tekoäly: Koulutusteemoja mm. ChatGPT, Microsoft 365 Copilot, tekoälyn apuna työtehtävien tehostamisessa, tekoälykuvien ja -videoiden luomisessa.
Yhteinen koulutuskokonaisuus:
  • Koulutuksen aloitus- ja päätöstilaisuudet
  • Modernien työelämätaitojen kehittäminen

Future Business Talent oteutetaan yhteistyössä rekrytoivien yritysten sekä Pohjois-Karjalan ELY-keskusten ja TE-palveluiden kanssa. Ohjelma on suunnattu ensisijaisesti Pohjois-Karjalan alueen työttömille tai työttömyysuhan alaisille työnhakijoille. Koulutus on osallistujalle maksuton ja ohjelman ajalta saat työttömyysetuuttasi ja kulukorvausta.

Tutustu tarkemmin mikä on rekrytoiva koulutusohjelma ja kenelle se on tarkoitettu. Täältä löydät myös vastaukset hakijoidemme usein kysyttyihin kysymyksiin.

Järjestämme Pohjois-Karjalassa asuville hakijoille TE-liven keskiviikkona 11.9.2024 klo 10.30. TE-liven tarkoitus on tuoda hakijoille lisätietoa ohjelmasta ja antaa mahdollisuus kysyä siitä lisäkysymyksiä. 

Hyppää mukaan TE-liveen tämän linkin kautta.

ps. TE-livestä jää tallenne.

KIINNOSTUITKO? KYSY LISÄTIETOJA

Emilia-1

Emilia Nuotio

Project Specialist,
Koulutus- ja työnhakijapalvelut
+358 50 475 7090
emilia.nuotio@talentgate.fi

Ajankohtaista

Yrityskokemukset 04.03.2024

Novita löysi osaajan verkkokauppa-alustan uudistuksesta syntyneeseen tehtävään

Vuonna 1928 perustettu Pohjoismaiden suurin käsityölankojen valmistaja Novita Oy oli verkkokaupan uudistusprojektin kynnyksellä,...

Lue lisää
Hakijakokemukset 12.01.2024

Koulutusohjelma kasvatti osaamista ja vei uudelle uralle

Tytti Johanna Himanen alkoi etsiä uutta suuntaa ja erilaisia koulutusmahdollisuuksia jäädessään pois markkinointisuunnittelijan...

Lue lisää
Yrityskokemukset 11.01.2024

Suomen Voitelukauppa Oy löysi uuden tekijän RekryKoulutuksen kautta

Suomen Voitelukauppa Oy löysi sopivan työntekijän Adobe Marketing Talent RekryKoulutuksen kautta, joka toteutettiin yhteistyössä...

Lue lisää
Layer_5

Tutustu muihin koulutusohjelmiin