Skip to content

Kasva monipuolisiin asiantuntijatehtäviin

Pirkanmaa

Haku on päättynyt

Etsitkö väylää uuteen työhön? Tai kaipaatko kenties päivitystä osaamiseesi? Rekrytoivan koulutusohjelman kautta sinulla on mahdollisuus vahvistaa osaamistasi ja ottaa seuraava askel urallasi!

Katso avoinna olevat tehtävät! 👇

Suuntaa urasi sinua kiinnostaviin työtehtäviin!

Kasvatamme yhdessä Pirkanmaan alueen yritysten kanssa uusia osaajia Future Business Talent RekryKoulutuksen kautta. Koulutusohjelman avulla päivität osaamistasi vastaamaan rekrytoivien yritysten tarpeita sekä saat aidon mahdollisuuden työllistyä. 

Noin viisi kuukautta kestävän koulutusohjelman aikana työskentelet täysipäiväisesti yhteistyöyrityksessä ja osallistut työtehtäviä tukevaan koulutukseen. Ohjelma tarjoaa monipuolisia uramahdollisuuksia mm. markkinoinnin, myynnin, HR:n, taloushallinnon ja erilaisten toimistotehtävien parissa. Sinun ei tarvitse olla valmis osaaja, sillä koulutusohjelma antaa sinulle aikaa vahvistaa osaamistasi ja kasvaa tehtävään!

Katso videolta millaisiin tehtäviin Joonas työllistyi rekrytoivan koulutusohjelman kautta 

 

Ohjelmassa on mukana useita eri alan yrityksiä, jotka etsivät eri tason osaajia. Yrityksillä on aito tarve uudelle osaajalle ja heidän tavoitteena on solmia kanssasi työsuhde koulutusohjelman jälkeen. Päivitämme sivuja uusien tarpeiden syntyessä. Huomioithan, että kaikkien yritysten tarpeet eivät ole julkisesti näkyvillä. Näin ollen mukaan kannattaa hakea, vaikka alla olevista tehtävistä ei tällä hetkellä löytyisi juuri sinulle sopivaa roolia. 
Agco Power Oy hakee toimeliasta ja oma-aloitteista assistenttia HR-tiimiä täydentämään. 

HR-assistentin työtehtäviin kuuluu laaja-alaisesti HR-kentän tehtäviä, kuten henkilötietojen rekisteröintiä ja ylläpitoa sekä dokumenttien hallintaa ym. Tehtävään sisältyy myös esim. vuokratyövoiman ostolaskujen käsittelyä ja uuden intran sisäänajoa. Pienessä HR-tiimissä kaikki tekee kaikkea ja tempo voi olla usein nopea lyhyissä projekteissa.  

Sinun ei tarvitse olla valmis HR-alan osaaja vaan tärkeämpää on, että olet valmis oppimaan ja pistät asioita tapahtumaan. Sinulla olisi hyvä olla jotain kokemusta hallinnollisista tai toimistotehtävistä tai esim. merkonomin/tradenomin koulutus. Hallitset myös perus toimistotyökalut (Excel, PowerPoint, Word).

Työpaikka sijaitsee Linnavuoressa, mutta työtä voit tehdä halutessasi osittain myös kotitoimistolta.

Finlight Group Oy – Loistavan valaistuksen kumppani suunnittelusta tuotteisiin. Olemme olleet monipuolisesti LED-valaistuksen alalla jo vuodesta 2009. Palveluihimme kuuluvat toimivien LED-valaistusratkaisujen lisäksi valaistussuunnitelmat ja tarvittaessa asennuspalvelut nopeaa asiakaspalvelua unohtamatta. Toimimme myös valaisimien sopimustuottajana jolloin voimme suunnitella ja valmistaa tuotteet asiakkaalle mittatilauksesta haastaviin kohteisiin sekä erilaisiin koneisiin ja laitteisiin. Kokoonpanemme tuotteemme itse omassa tuotantotilassa Akaassa hyvien kulkuyhteyksien päässä.

Markkinointi- ja myyntikoordinaattorina tulet olemaan osana myynnin ja markkinoinnin tiimiä. Osallistut markkinointistrategian luomiseen myynnin ja yhtiön johdon kanssa. Tähän pohjautuen luodaan yhdessä markkinointibudjetti, jonka perusteella saat tehdä markkinointisuunnitelman. Päivittäisiin tehtäviisi kuuluu markkinoinnin sisältösuunnitelman teko sekä mahdollisten kampanjoiden ja mainosten suunnittelua – mahdollisesti myös yhteistyössä ulkopuolisten tahojen kanssa. Autat teknistä asiantuntijaa myyntiä tukevien esitteiden ja tuotekorttien luomisessa ja päivittämisessä  

Osaat tuottaa myös sisältöä meidän markkinointikanaviimme, joita ovat mm. nettisivut, uutiskirjeet ja verkkokauppa ja muu mahdollinen markkinointi. Työpöydälläsi on myös somepäivitysten (suomi ja englanti) suunnittelu ja tekeminen sekä niiden julkaisut (Facebook ja LinkedIn). Sisällöntuotannon osalta osaat huomioida hakusana-analyysin ja hakukoneoptimoinnin. 

Lisäksi tehtäviäsi on verkkokaupan ylläpitäminen, jossa mm. verkkokaupan sisällön päivittämistä, kuten asiakasrefrensseihin liittyvät artikkelit. Verkkokaupan ylläpitämiseen kuuluu myös tuotteiden lisäystä, niiden saldojen ja tuotetekstien päivittämistä sekä asiantuntijasisällön luomista. Tekniseen puoleen saat luonnollisesti apua. Toteutuneiden kampanjoiden ja viikoittaisen markkinoinnin mittarien ja analytiikan kuukausittainen seuranta ja niiden raportointi ovat osana toimenkuvaasi. 

Generaxion kulkee suunnannäyttäjänä liiketoiminnan kehityksen, markkinoinnin ja digitaalisuuden yhdistämisessä. Olemme yksi Pohjois-Euroopan suurimpia kumppaneita yrityksille, jotka haluavat vahvistaa kilpailukykyään digitaalisissa ympäristöissä. Generaxion etsii nyt joukkoonsa digitaaliseen markkinointiin ja oman osaamisensa kehittämiseen intohimoisesti suhtautuvaa tulevaisuuden ammattilaista.

Osana markkinoinnin monikanavatiimiä pääset vauhdittamaan asiakkaidemme liiketoiminnan kasvua digitaalisen markkinoinnin keinoin: 

  • Laadit asiakkaidemme kohderyhmiä tehokkaasti tavoittavia monikanavaisen digitaalisen markkinoinnin suunnitelmia ja perustat valittuihin kanaviin kampanjoita.
  • Seuraat, analysoit ja optimoit markkinoinnin tuloksellisuutta sekä raportoit tuloksista ymmärrettävästi asiakkaille. 
  • Pääset hyödyntämään ja syventämään osaamistasi muilla digitaalisen markkinoinnin alustoilla sekä muun muassa hakukoneoptimoinnissa. Monet tulevista asiakkaistasi ovat eri toimialojen verkkokauppoja.


Sinulla olisi hyvä olla vähän jo kokemusta digitaalisen markkinoinnin suunnittelusta ja toteuttamisesta. Toivomme sinusta kasvavan henkilön, joka hallitsee tuloksellisen markkinoinnin keskeisimmillä somealustoilla (Facebookissa, Instagramissa ja TikTokissa), tuntee Googlen mainosalustat ja -ratkaisut ja kykenee toteuttamaan vähintäänkin tyypillisimpiä kampanjoita myös niissä sekä hallitsee analytiikan ja mittaamisen perusteet. Kykenet hahmottamaan markkinointia ja sen kanavointia kokonaisuutena, ja ymmärrät loppuasiakkaiden ostopolun vaikutuksen kanavavalintoihin. Sinulle on eduksi, jos sinulla on kokemusta verkkokauppojen markkinoinnista ja hakukonelöydettävyyden parantamisen eri osa-alueista. 
  
Olemme innostava ja reilu työyhteisö, joka koostuu kunnianhimoisista ammattilaisista, jotka tukevat sinua työssäsi. Voit suunnitella arkeasi yhtiömme monipaikkatyön periaatteiden mukaisesti. 

Hammaslääkäriasema Helmiäinen hakee helmeilevää ostajaa. 

Tehtäviisi kuuluu ensisijaisesti tavarantoimittajien kartoittaminen, ostosuunnitelmien laatiminen ja hintavertailu sekä materiaalien ja instrumenttien hankinta. Lisäksi otat vastuuta varastoasioiden hoidosta ja ylläpidosta sekä varastojärjestelmien hallinnoinnista, inventaarioiden tekemisestä ja budjetoinnista. 

Olethan luonteeltasi sosiaalinen ja sinulla on hyvät neuvottelutaidot. Kykenet tekemään hankinnoissa itsenäisiä päätöksiä, vaikkakin saat niihin tietysti apuja. Jonkin tason kokemus joko ostajan roolista tai hoitoalalta sekä tuotetuntemus on suotavaa. Muuten kyllä pääset kasvamaan roolissa oman osaamisen ja mielenkiinnon mukaan. Koska tavarantoimittajien kartoittamisesta tapahtuu Euroopan alueella, on englannin kielen taito ehdoton. Saksasta on työssä myös hyötyä.  

Saat meiltä vahvan tuen omaan työhösi, viihtyisän työympäristön, megakivan työporukan sekä lojaalin ja välittävän työkulttuurin, josta ei puutu hurttia huumoria. Järjestämme myös yhteisiä tapahtumia ja tekemistä työyhteisönä. Sinulla on mahdollisuus ideoida ja kehittää omaa työnkuvaa ja työtehtäviä.  

Olemme nuorekas, kasvava ja kunnianhimoinen perheyritys. Myös siivouspalvelujen kysyntä kasvaa kovaa vauhtia ja alalla riittää töitä.Haluamme myös mullistaa koko puhtausalaa. Siivoustyön lisäksi teemme kovasti töitä alan arvostuksen ja työntekijöiden hyvinvoinnin puolesta. Kokeilemme rohkeasti uutta ja haluamme näyttää esimerkkiä. Panostamme valtavasti työyhteisöömme, sillä työperheemme voidessa hyvin myös asiakkaamme ovat tyytyväisiä. Luotamme avoimuuteen, kannustamme antamaan palautetta ja pidämme työntekijämme tiiviisti mukana kehitystyössä. 

Käytännössä työpäiväsi koostuu asiakastapaamisista eli suunnittelukäynneistä, jotka asiakashankintatiimimme on varannut kalenteriisi valmiiksi. Yrityksemme ja palvelumme ovat asiakkaalle tuttuja jo valmiiksi. Yhdelle suunnittelukäynnille varataan aikaa 2 tuntia siirtymineen.Tehtävänäsi on kartoittaa asiakkaan siivoustarve ja tarjota hänen tilanteeseen paras mahdollinen siivouspalvelu. Suunnittelukäynnin päätteeksi tehdään asiakkaan kanssa siivoussopimus. Kirjaat uuden asiakkaamme tiedot asiakashallintajärjestelmäämme, sekä varaat heille siivousajat. 

Ajankäytön hallinta ja itsensä johtaminen ovat avainasemassa. Työjengimme tarjoaa tukea ja turvaa joka tilanteeseen, mutta perehdytyksen jälkeen työskentelet itsenäisesti suunnittelukäynneillä. Panostamme työssä viihtymiseen, joten tarjoamme kunnon työvälineet, varusteet sekä auton työpäivien ajaksi. Työ on asiakaspalveluhenkistä asiakkaiden tapaamista heidän kodeissansa, joten tykkääthän höpötellä uusien ihmisten kanssa. Henkilöautolla ajaminen ei tuota stressiä. B-ajokortti on tässä työssä välttämätön. Tarjoamme työauton käyttöösi 

Vaikka työskentelemmekin ahkerasti, on meininkimme rento. Lempiasusteesi ovat toivottavasti siis hymy ja huppari! Huono huumorintaju on vain plussaa! Et välttämättä tarvitse aiempaa kokemusta siivousalalta taikka myynnistä, sillä perehdytämme sinut huolellisesti työhön. Asenne ratkaisee. 

Loopshore on tamperelainen IoT-teknologiayritys, joka auttaa b2b-asiakkaitaan sisäilma-asioissa. Oman teknologiamme Loop One -olosuhdemittain seuraa sisäilman laatua laajasti, langattomasti ja keskeytyksettä 24/7. 

Teknisenä myyjänä päätehtäväsi on myyntityö, mutta pääset mukaan arkeemme monipuolisesti. Työskentelemme pääosin etänä. Kotipaikkamme on Tampere. Toivomme sinulta oma-aloitteisuutta, intoa uutta teknologiaa kohtaan ja suuntautuneisuutta asiantuntijamyyntiin teknisellä allalla. Tulet työskentelemään tiiviisti markkinoinnin aisaparina. 

Työn painopiste on uusasiakashankinnassa, johon saat käytännön tukea, mutta edellytämme, että sinulla on rohkeutta tarttua puhelimeen ja intoa prospektoida. Tiimissämme viihdytään arvostaen jokaisen osaamista. Tervetuloa mukaan tekemään sisäilman laadusta näkyvää!
IGL-Technologies Oy on vuonna 2009 perustettu tamperelainen ohjelmistoyritys. Päätuotteemme on eParking.fi-sovellus, jolla onnistuu sekä auton lataus- ja lämmitystolpan etäohjaaminen, pysäköinnin maksaminen että pysäköinnin monipuolinen hallinta. Vuonna 2022 liikevaihtomme kaksinkertaistui edellisvuoteen verrattuna ja henkilöstömäärä kasvoi usealla osaajalla. Meillä työskentelee lähes 30 työntekijää erilaisissa ja monipuolisissa tehtävissä. Kannustamme rohkeuteen ja ennakkoluulottomuuteen ja oman osaamisen kehittämiseen! 

Etsimme markkinoinnin asiantuntijaa suunnittelemaan, kehittämään ja toteuttamaan yrityksen markkinointia laaja-alaisesti aina markkinointisuunnitelmasta toteutukseen asti. 

Tehtävä vaatii visuaalista silmää ja kokonaisuuksien hallintaa, sillä pääset toteuttamaan laajasti yrityksen visuaalisen puolen materiaaleja ja sisältöjä. Pelikenttänä sinulle on somekanavamme FB/IG/LI/X/YouTube. Pääset myös osaamisesi mukaan työskentelemään esimerkiksi SEO:n ja markkinointiautomaatioiden parissa.  

Olisi kiva, jos sinulla olisi hieman kokemusta graafisesta suunnittelusta, brändäyksestä, markkinointisuunnitelmien teosta, budjetoinnista tai digimarkkinoinnista. Toivomme sinulla olevan myös graafista silmää, näkemystä ja visiointikykyä sekä rohkeutta lähteä viemään yrityksen markkinointia uudelle tasolle. Tekninen ymmärrys ja WordPressin hallinta on plussaa. Valmis ammattilainen sinun ei tarvitse olla, voit kasvaa brändiymmärryksen omaavaksi visuaaliseksi markkinoinnin moniottelijaksi. 

Matalan hierarkian työyhteisössä voit olla oma itsesi, otamme sinut lämpimästi vastaan. Työskentelymalli on hybridi, mutta alkuun toivomme sinun viettävän aikaa Hervannan toimistollamme tutustuen yritykseen ja työkavereihisi rauhassa.
Ramboll on johtava kestävien kaupunkien ja yhteiskuntien suunnittelu- ja konsultointiyritys. Säätiöomisteisessa yhtiössämme työskentelee 16 000 asiantuntijaa maailmanlaajuisesti. Suomessa toimimme 2 500 asiantuntijan voimin. Ramboll on rakennetun ympäristön elinkaarijohtamisen edelläkävijä. Palvelumme kattavat sekä infra- että kiinteistöhankkeiden strategisen valmistelun, suunnittelun ja rakentamisen johtamisen sekä käytön ja ylläpidon aikaiset konsultointitehtävät.
 
Haemme nyt nuorempaa data-analyytikkoa / infra-alan konsulttia osaksi infraomaisuudenhallinta-yksikköä. Meillä työskentelee 17 erilaista osaajaa kuudessa eri kaupungissa Suomessa. 

Keskeiset työtehtäväsi ja vastuusi ovat projektitiimin jäsenenä toimiminen: osallistut tietojen analysointiin, raportointiin ja asiakastyöhön. Tyypilliset projektit liittyvät infraomaisuuden hallinnan kehittämiseen (esimerkiksi tiet, rautatiet, vesihuolto). Tehtävänkuva tarkentuu oman osaamisen ja kiinnostuksen mukaan. 

Aiempi kokemus alalta ei ole pakollista, sillä työskentelet osana kokenutta asiantuntijatiimiä. Eduksi on, jos sinulla on kokemusta esim. väylätiedoista, infran kunnossapidosta, infraomaisuudenhallinnasta, data-analytiikasta, kestävästä kehityksestä infra-alalla tai tietojärjestelmien kokonaisarkkitehtuurista. Toivomme sinulta vahvaa suomen kielen taitoa (valmiudet kirjoittaa julkaisuja), osaamista aineistojen käsittelystä (MS Excel), ajokorttia (B) sekä reipasta otetta työntekoon ja kiinnostusta esitysten pitämiseen esim. projektikokousten yhteydessä. 

Rambollissa tuemme henkilökohtaista ja ammatillista kehittymistäsi, jotta pääset kasvamaan osana yrityksemme menestymistä sekä laajentamaan osaamistasi ja kehittymään asiantuntijana avoimessa, innostavassa ja yhdessä tekemisen työyhteisössä. Teemme työtämme, jotta ympäristö ja ihmiset kukoistavat. Inspiroivat hankkeemme ja innovatiiviset ratkaisumme vievät alaamme eteenpäin.
Ratinen Oy on tilitoimisto, jossa yhdistyvät oikeudellinen osaaminen, taloushallinnon taitaminen ja yrittäjyyden ymmärtäminen. Toimistomme sijaitsee Lempäälässä, josta käsin palvelemme asiakkaitamme ympäri Pirkanmaata ja koko Suomea. Työaikamme ovat hyvin joustavat ja myös etätyöskentely onnistuu. Käytämme moderneja sähköisiä taloushallintojärjestelmiä (Visma Netvisor ja Visma Fivaldi) ja yhdistämme ne henkilökohtaiseen palveluun. Toimintaamme ohjaavia arvoja ovat jatkuva halu kehittyä ja kehittää niin omaa kuin asiakkaidemme toimintaa sekä pyrkimys luoda ympärillemme viihtyisä ja turvallinen työilmapiiri. Tavoitteenamme on olla alueen halutuin tilitoimisto niin asiakkaiden kuin työntekijöiden keskuudessa. 

Haemme nyt riveihimme hyvää tyyppiä kasvamaan talous- ja palkkahallinnon asiantuntijaksi. Toivomme, että sinulla olisi jotain kokemusta talous- ja/tai palkkahallinnon tehtävistä (reskontran hoitamisesta, kirjanpidosta, laskutuksesta, palkanlaskennasta tms.) sekä aitoa kiinnostusta alaa kohtaan. Kaikkea sinun ei kuitenkaan tarvitse osata, tärkeintä on halu oppia ja kehittyä!  

Olet järjestelmällinen, osaat priorisoida sekä pitää langat käsissäsi kiireenkin keskellä. Viestintä- ja vuorovaikutustaitosi ovat hyvät, työskentelet tehokkaasti itsenäisesti ja uskallat myös tuoda esiin omia ajatuksiasi. Olet itseohjautuva ja omaat tehokkaan, oma-aloitteisen työotteen. Pystyt myös joustamaan tarpeen vaatiessa ja haluat olla avuksi kollegoillesi sekä saada vastavuoroisesti joustoa ja apua muilta.
OLDIE on tamperelainen second hand -yritys. Meidän valikoimistamme löytyy laadukkaita vaatteita ja asusteita niin naisille kuin miehille. 

Työtehtäviä OLDIESSA on monipuolisesti. Pääset työskentelemään asiakaspalvelun ja myymälätyöskentelyn parissa (kassan käyttö, hinnoittelu, siistiminen) sekä markkinoinnin ideointi ja tuottaminen sosiaaliseen mediaan (IG/FB/TIKTOK). Myyntityö pitää sisällään sekä myymälässä että IG:ssä myynnin. Halutessasi pääset myös kehittämään markkinoinnin automaatioita ja analytiikkaa. 

OLDIESSA arvostamme oma-aloitteisuutta ja positiivista asennetta.  

Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä kasvavassa yrityksessä ja pääset läheltä näkemään, mitä yrittäminen on.
Orcason Medical Oy on tamperelainen Medtech-alan startup-yritys isolla missiolla - haluamme olla etulinjassa vaikuttamassa antibioottien toimivuuteen jatkossakin parantamalla perusterveydenhuollon diagnostiikkaa älykkäillä laiteratkaisuilla.   

Etsimme tiimiimme moniosaajaa, jolla on halua kasvaa kanssamme. Meille persoonallisuutesi on yhtä tärkeää kuin tietotaitosi. Toivomme, että arvostat ja osaat priorisoida työssäsi vaihtelevia ja monipuolisia tuotekehityksen, projektinhallinnan ja laadunhallinnan tehtäviä, omaat kyvyn oppia uusia asioita nopeasti etkä arastele ryhtyä toimeen. Toimenkuvaasi kuuluu yrityksen tuoteratkaisun projektihallinta ja jatkokehitys, tuotekehitystarpeiden kartoitus ja suunnittelu sekä yrityksen ja sen tuotteiden laatujärjestelmien rakentaminen ja ylläpito. Yrityksemme dokumentaation pääasiallinen kieli on englanti, joten toivomme, että englannin kielen ymmärrys ja tuottaminen on sinulla erinomaista. 

Koulutusjakson aikana sinun olisi hyvä pystyä työskentelemään ainakin osa viikosta Orcason Medicalin tiloissa Tampereella, mutta myös etäpäivät ovat mahdollisia. Tulevaisuudessa sinulla on mahdollisuus vakiinnuttaa paikkasi tiimissämme sekä edetä ja kasvaa yhdessä yrityksen mukana.
Orcason Medical Oy on tamperelainen Medtech-alan startup-yritys isolla missiolla - haluamme olla etulinjassa vaikuttamassa antibioottien toimivuuteen jatkossakin parantamalla perusterveydenhuollon diagnostiikkaa älykkäillä laiteratkaisuilla.   

Etsimme tiimiimme moniosaajaa, jolla on halua kasvaa kanssamme. Meille persoonallisuutesi on yhtä tärkeää kuin tietotaitosi. Toivomme, että arvostat ja osaat priorisoida työssäsi vaihtelevia ja monipuolisia myyntiin ja sen tukitoimintoihin liittyviä tehtäviä etkä arastele ryhtyä toimeen. Toimenkuvaasi kuuluu yrityksen laiteratkaisun ja sen tukituotteiden myyntitoimenpiteiden suunnittelu, toteuttaminen ja kehittäminen. Yrityksemme myynnillisen viestinnän pääasiallinen kieli on englanti, joten toivomme, että englanti on sinulla sujuvaa niin suullisesti kuin kirjallisestikin.  

Koulutusjakson aikana sinun olisi hyvä pystyä työskentelemään ainakin osa viikosta Orcason Medicalin tiloissa Tampereella, mutta myös etäpäivät ovat mahdollisia. Tulevaisuudessa sinulla on mahdollisuus vakiinnuttaa paikkasi tiimissämme sekä edetä ja kasvaa yhdessä yrityksen mukana.
Ohjelmistoalan yritys Toyme Lab Oy hakee asiakasvastaavaa hoitamaan asiakkaan elinkaarta aina yhteydenpidosta asiakastarpeen kirjaamiseen ja tukipyynnön tekemiseen sekä tietojen viemisestä sovellukseen muokkauksineen. Olet ratkaisukeskeinen ja pyrit täyttämään asiakkaan tarpeen olemassa olevien ratkaisujen avulla.  

Tavoitteena on, että opit hoitamaan itsenäisesti prosessien eri vaiheet ja ylläpidät omia asiakkuuksia sekä olet valppaana tarjoamaan heille lisäratkaisuja oikeaan aikaan. Valmis tekijä sinun ei tarvitse olla, asiakaspalveluhenkisyydellä sekä jonkintasoisella ohjelmistoymmärryksellä sekä hyvällä asenteella pääsee pitkälle. 

Sinulla on myös mahdollisuus päästä kehittämään ja hoitamaan markkinointia ja viestintää sekä tuottamaan myyntiä tukevaa markkinointimateriaalia. Asiakastiimimme kehittyy vauhdilla.
Tulevaisuuden Kasvupolut Oy:n toiminnan tarkoitus on kasvuhakuisten pk-yritysten myynnin, tuottavuuden, kannattavuuden ja kilpailukyvyn parantaminen. Asiakkaidemme onnistuminen on tärkein arvomme. Ohjaamme ja valmennamme pk-yrityksiä yritysten johtoryhmä- ja hallitustyön kautta "Kannattavan Kasvun Porrasmalliin" pohjautuen, mikä on ainutlaatuista tutkittua tietoa. Yrityksemme liiketoiminnan ydinprosessin tukena on oma digitaalinen KasvuApp-sovellus, joka on kokonaisvaltainen yrityksen johtamisen ja ohjaamisen työkalu.

Olemme tällä hetkellä voimakkaan kasvun vaiheessa Pirkanmaan alueelle, minkä takia etsimme nyt Tampereen alueyhtiön tiimiin markkinointikoordinaattoria.  

Markkinointikoordinaattorina sinulla on mahdollisuus päästä työskentelemään laaja-alaisesti digimarkkinoinnin tehtävissä, kuten monikanavaisessa sisällöntuotannossa (LI, IG, FB, TikTok) ja asiakasviestinnässä (mm. uutiskirjeet). Pääset myös päivittämään nettisivuja (WordPress) ja työskentelemään mahdollisesti SEO-optimoinnin ja markkinointiautomaatioiden parissa. Tehtäviisi kuuluu myös myynnin ja markkinoinnin prosessien kehittäminen (B2B) ja laadukkaiden liidien hankinta.

Markkinointiassistentin tärkeä työtehtävä on myös kasvuvalmentajien tukeminen heidän omassa asiakashankinta- ja myyntityössä. Tulet järjestämään, organisoimaan ja markkinoimaan kannattavan kasvun porrastreenit -tapahtumia, yrittäjäaamiaisia, webinaareja sekä huolehtimaan tapahtumiin osallistujien hankinnassa ja sopimaan kannattavan kasvun kartoituskeskusteluja Pirkanmaan alueen yrittäjille. 

Arvostamme myynti- ja markkinointihenkisyyttä sekä halua oppia uutta ja kehittyä. Olet tiimipelaaja, joka kykenee myös itseohjautuvaan työskentelyyn ja sinulla on hyvät tietotekniset taidot. Tarjoamme sinulle paikkaa merkityksellisen ja arvokkaan työn sisällön suomalaisen yrittäjyyden kehittämiseen ja edistämiseen. Saat mahdollisuuden kehittyä omalla urapolulla ja takaamme sinulle organisaation tuen omaan tulokselliseen markkinointityöhön. Pääset mukaan kannattavan kasvun johtamisen valmennukseen.
Välkky HR on valtakunnallinen työllistymisen ja työelämän asiantuntija, joka tarjoaa työelämäpalveluita ihmistä kuunnellen. Työllä on suuri merkitys ja siksi on tärkeää, että jokaiselle löytyy oma mieluisa työpaikka ja yhteisö. Niin työntekijöillä kuin työnantajilla tulee olla hyvä tehdä töitä ja tuntea merkityksellisyyttä työyhteisössä ja työn tekemisessä.   

Me Välkky-yhtiöissä haluamme auttaa työnantajien ja työntekijöiden kohtaamisissa ja mielekkäiden tehtävien löytymisessä. Toimimme niin työntekijöille kuin yrityksille pitkäaikaisina ja luotettavina kumppaneina. 

Etsimme osaajaa, jolla on kokemusta sosiaalisen median markkinoinnista sekä myynnillistä tai henkilöstöhallinnon taustaa. Työskentely tapahtuu pääasiassa Tampereen toimipisteellämme, mutta etätyöskentelykin on mahdollista. Tehtäviisi kuuluu sisällönsuunnittelua ja -tuotantoa sosiaalisen median kanaviimme. Lisäksi tehtäväsi voivat sisältää joko myynnillisiä tehtäviä, kuten asiakashankintaa tai henkilöstöhallinnon tehtäviä, kuten työpaikkailmoitusten laatimista ja hakijoiden haastattelua. Tulet työskentelemään tiiviissä yhteistyössä kolmen yrittäjän muodostaman tiimimme kanssa.
Waldec on johtava koneiden, työkalujen, varaosien ja kulutustarvikkeiden toimittaja metalli-, kumi-, muovi- ja polyuretaaniteollisuudelle. Tuhannet yritykset hyötyvät paikallisista myyntihenkilöistämme kaikissa Pohjoismaissa ja Baltian maissa. Oma tekninen huoltomme tarjoaa asennus-, koulutus-, tuki- ja huoltopalveluja! 

Työtehtäviisi kuuluu Suomen yhtiön ja tarpeen vaatiessa Norjan yhtiön sekä Ruotsin sivuliikkeen hallinnollisia tehtäviä kuten myynti- ja ostotilaukset, kuljetuksien sopiminen, erinäiset tilausketjun selvitykset ja myynnin tukeminen. Noin puolet työskentelyajastasi suuntaat groupin markkinointiin ja sen kehitykseen. Aikasi voi kulua sosiaalisen median blogikirjoitukseen tai verkkosivujemme päivittämiseen. Markkinointia saat vapaasti ideoida ja viedä eteenpäin. 

Waldecilla arvostamme hyvää tiimityöskentelyä, uskallusta ja eteenpäin menemistä. Asenteeltasi et karta haasteita vaan olet valmis tarttumaan niihin. Tarjoamme mahdollisuuden etätyöskentelyyn ja joustavan työajan. Mahdollisuuksien mukaan kannustamme myös vierailemaan muissa groupin toimipisteissä.

Yritykset etsivät henkilöitä, joilla on aito motivaatio kehittää osaamistaan ja oppia uutta. Osaamiskriteerit vaihtelevat rekrytoivien yritysten tarpeiden mukaan, joten voit hakea mukaan monenlaisella taustalla. Sinulla voi olla tuore tutkinto ja etsit nyt näytön paikkaa sekä mahdollisuutta syventää osaamistasi. Vaihtoehtoisesti olet päätynyt työskentelemään tehtäviin, jotka eivät vastaa koulutustaustaasi tai mielenkiinnonkohteitasi, joten etsit väylää työllistyä oman alan tehtäviin.

Voit hakea mukaan, mikäli sinulla on soveltuva tutkinto (esim. merkonomi, medianomi, restonomi, tradenomi, KTM, FM, VM) tai vaihtoehtoisesti työkokemusta esimerkiksi asiakaspalvelusta, myynnistä, markkinoinnista tai hallinnollisista työtehtävistä. Hakijoilta edellytetään sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa (B 1.1.), muu kielitaito on eduksi.

Koulutusohjelma toteutetaan yhteistyössä rekrytoivien yritysten sekä Pirkanmaan alueen ELY-keskuksen ja TE-palveluiden kanssa. Ohjelma on suunnattu ensisijaisesti alueen työttömille tai työttömyysuhan alaisille työnhakijoille. Koulutus on osallistujalle maksuton ja ohjelman ajalta saat työttömyysetuuttasi ja kulukorvausta.

Koulutusohjelman kokonaiskesto on noin viisi kuukautta, joka sisältää yritystyöskentelyn lisäksi kontaktikoulutusta ja itsenäistä etäopiskelua. Tarkempi koulutuskalenteri muodostetaan aloittamisen yhteydessä sen hetkisen tarjonnan, osallistujan omien toiveiden ja työtehtävän mukaan. 

Räätälöitävät koulutussisällöt

  • Digitaalinen markkinointi: sosiaalisen median kanavien ylläpito ja sisällöntuotanto, somemainonta sekä Googlen mainostyökalujen käyttö ja ChatGPT sisällöntuotannossa 
  • Adobe-työkalut visuaalisessa markkinoinnissa: graafisen suunnittelun perusteita ja Adoben työkalujen hyödyntämistä sisällöntuotannossa
  • HR ja rekrytointi: työsuhteen elinkaari, rekrytoinnit, osaamisen kehittämisen elinkaari ja henkilöstöanalytiikka
  • Asiakaskohtaamiset: asiakaspolun digitalisoituminen, myyntiosaamisen kehittäminen, moderni myynti- ja asiakaspalvelutyö, sujuva asiakasviestintä ja tekoälyn hyödyntäminen myyntityössä
  • Projektinhallinta ja datan visualisointi: projektinhallinnan perusteet ja työkalut, datan visualisointi Power BI -työkalulla
  • Digi- ja työelämätaidot: Office 365 (mm. Outlook, Excel, PowerPoint), ajanhallinta- ja priorisointitaitojen kehittäminen sekä oman työn johtaminen
  • Taloushallinto: kirjanpito, verotus, työsuhteet ja palkanlaskennan perusteet
 

Yhteinen koulutuskokonaisuus:

  • Koulutuksen aloitus- ja päätöstilaisuudet
  • Modernien työelämätaitojen kehittäminen

Koulutukset toteutetaan online-koulutuksena.

Koulutusohjelman kokonaiskesto on noin viisi kuukautta, joka sisältää yritystyöskentelyn lisäksi kontaktikoulutusta ja itsenäistä etäopiskelua. Tarkempi koulutuskalenteri muodostetaan aloittamisen yhteydessä sen hetkisen tarjonnan, osallistujan omien toiveiden ja työtehtävän mukaan. 

Räätälöitävät koulutussisällöt

  • Digitaalinen markkinointi: sosiaalisen median kanavien ylläpito ja sisällöntuotanto, somemainonta sekä Googlen mainostyökalujen käyttö ja ChatGPT sisällöntuotannossa 
  • Adobe-työkalut visuaalisessa markkinoinnissa: graafisen suunnittelun perusteita ja Adoben työkalujen hyödyntämistä sisällöntuotannossa
  • HR ja rekrytointi: työsuhteen elinkaari, rekrytoinnit, osaamisen kehittämisen elinkaari ja henkilöstöanalytiikka
  • Asiakaskohtaamiset: asiakaspolun digitalisoituminen, myyntiosaamisen kehittäminen, moderni myynti- ja asiakaspalvelutyö, sujuva asiakasviestintä ja tekoälyn hyödyntäminen myyntityössä
  • Projektinhallinta ja datan visualisointi: projektinhallinnan perusteet ja työkalut, datan visualisointi Power BI -työkalulla
  • Digi- ja työelämätaidot: Office 365 (mm. Outlook, Excel, PowerPoint), ajanhallinta- ja priorisointitaitojen kehittäminen sekä oman työn johtaminen
  • Taloushallinto: kirjanpito, verotus, työsuhteet ja palkanlaskennan perusteet
 

Yhteinen koulutuskokonaisuus:

  • Koulutuksen aloitus- ja päätöstilaisuudet
  • Modernien työelämätaitojen kehittäminen

Koulutukset toteutetaan online-koulutuksena.

KIINNOSTUITKO? KYSY LISÄTIETOJA

Hanna

Hanna Kaita

Project Specialist,
Koulutus- ja työnhakijapalvelut
+358 50 4077 815
hanna.kaita@talentgate.fi

Layer_5

Tutustu muihin koulutusohjelmiin

Avoinna olevat koulutusohjelmat