Skip to content

Future Business Talent

Keski-Suomi

Hakuaika päättynyt

Hei myyjä tai markkinoija, etsitkö oman alasi töitä? Tai oletko kenties päätynyt tehtäviin, jotka eivät vastaa koulutustaustaasi tai kiinnostuksenkohteitasi? Rekrytoivan koulutusohjelman kautta sinulla on mahdollisuus vahvistaa mm. tekoälyosaamistasi ja työllistyä unelmiesi työtehtäviin! 🌟

Työllisty unelmasi työpaikkaan koulutusohjelman kautta

Monelle oman alan työpaikan löytäminen on tällä hetkellä haastavaa, etenkin myynnissä ja markkinoinnissa. Osa päätyy työskentelemään tehtävissä, jotka eivät vastaa omia kiinnostuksen kohteita tai koulutustaustaa. Meillä on tilanteeseen ratkaisu. Tarjoamme yhdessä Keski-Suomen alueen yritysten kanssa uusia uramahdollisuuksia Future Business Talent -koulutusohjelman kautta juuri edellä mainittuihin tehtäviin. Sinun ei tarvitse olla vielä valmis osaaja, tärkeintä on motivaatio kehittyä ja into oppia uutta! 

Viisi kuukautta kestävän koulutusohjelman aikana kasvat uuteen tehtävääsi työskentelemällä täysipäiväisesti yhteistyöyrityksessä. Ohjelman aikana osallistut käytännönläheiseen koulutukseen, joka tukee sinua uudessa työssäsi. Koulutusohjelma parantaa taustastasi riippuen valmiuksiasi esimerkiksi tekoälyn,  digimarkkinoinnin, visuaalisen markkinoinnin, projektinhallinnan tai myynnin tehtävissä. Koulutusohjelman ja mukana olevien yritysten tavoitteena on rekrytoida sinut koulutusohjelman päätteeksi.

Kerro meille, millaisiin työtehtäviin haluaisit työllistyä. Etsimme sinulle unelmiesi työn!

Rekrytoivan koulutusohjelman kautta eri alan yritykset kasvattavat uusia osaajia monipuolisiin asiantuntijatehtäviin. Yritysten tavoitteena on rekrytoida sinut koulutusohjelman jälkeen. 

Avoimia tehtäviä etsitään myös hakijalähtöisesti, joten voit kertoa meille, millaisiin työtehtäviin ja millaiseen yritykseen haluaisit työllistyä. Etsitään sinulle yhdessä väylä unelmiesi työhön. 💫

 

Tutustu esimerkkeihin tehtävistä, joihin sinulla on mahdollisuus koulutusohjelman kautta työllistyä. Lisäämme sivulle jatkuvasti uusia tehtäviä ja yrityksiä uusien tarpeiden syntyessä! 

ESIMERKIT REKRYTOIVISTA YRITYKSISTÄ

Cityspotting tarjoaa ihmisille uuden tavan tutustua omaan kotikaupunkiinsa ainutlaatuisten kaupunkiseikkailuiden avulla. Palvelumme on saanut ihmiset liikkumaan kotikaupungeissaan jo lähes 150 000 spottivierailun verran. Seikkailussa pääsee kokemaan kotikaupunkinsa uudella tavalla – kuin turistina omassa kaupungissa! Toimintamme kattaa jo lähes 20 kaupunkia Suomessa, ja tulevaisuudessa käynnistämme toimintaa myös Suomen ulkopuolella. Olemme avaamassa myös uutta sisällöntuottaja-alustaa. Asiakkaitamme ovat kuluttajat, erilaiset työnantajat, kunnat, kaupungit ja tulevaisuudessa erilaiset sisällöntuottajat. 

Myynti- ja projektikoordinaattorin työnkuva

Myynti- ja projektikoordinaattorin työtehtävät ovat monipuolisia ja tarkentuvat valitun henkilön osaamisen mukaan. Työtehtäviin voi kuulua B2B- ja B2G-myyntityö, asiakkaiden kontaktointi puhelimitse ja muilla kanavilla, projektinhallinta sekä myytyjen ratkaisujen tuottaminen yhdessä muiden tiimin jäsenten kanssa. Lisäksi tehtäviin kuuluu erilaisten rahoitusmahdollisuuksien kartoitus, verkostoitumistapahtumiin osallistuminen ja tuotekehitykseen osallistuminen. Työskentelet osana innostunutta tiimiä, jossa jokainen pääsee vaikuttamaan ja kehittämään toimintaa. 

Tehtävässä menestyminen edellyttää hyviä vuorovaikutustaitoja, myyntihenkisyyttä ja asiakaslähtöisyyttä. Kyky hallita useita projekteja samanaikaisesti ja valmius osallistua kirjalliseen sisällöntuotantoon (tarjoukset, esitteet, nettisivut) ovat myös tärkeitä. Arvostamme halua oppia ja kehittyä, positiivista asennetta sekä tiimityöskentelytaitoja. Cityspotting tarjoaa joustavan työympäristön, jossa voit tehdä työtä myös etänä. Työajat ovat myös joustavasti sovittavissa. Toimisto sijaitsee Kankaalla Yritystehtaan tiloissa. Työssä saat mahdollisuuden kehittyä monipuolisissa myynti- ja projektinhallintatehtävissä. Tule mukaan innostavaan ja kasvavaan yritykseen, jossa pääset vaikuttamaan ja kehittämään uusia kaupunkiseikkailuja! 

Fulmore on liiketoiminnan kehittämisen asiantuntijayritys, joka on erikoistunut asiakasyritysten kilpailukyvyn parantamiseen mahdollistamalla nopeamman oppimisen niin asiakasrajapinnasta kuin omasta toiminnasta. Tämä tarkoittaa kykyä hallita kokonaisuutta, hahmottaa syy-seuraussuhteita nopeasti ja tunnistaa ne kuuluisat oikeat asiat hälyn keskeltä. 

Markkinointiassistentin työnkuva

Etsimme Fulmorelle nyt innostunutta ja oppimisen nälkäistä markkinointiassistenttia monipuoliseen rooliin, jonka kautta voi alkaa jäsentää omaa urapolkua markkinointiviestinnän toimialalla moneenkin suuntaan. Työtehtävät ovat monipuolisia ja vaihtelevia. Tehtäviin kuuluu mm. sosiaalisen median tilien ja kanavien hallinnointi, sähköisten mainosten rakentaminen sekä muutosten tekeminen asiakkaiden markkinointimateriaaleihin. Lisäksi työtehtäviin kuuluu yhteistyön koordinointi tuottajakumppaneiden kanssa, mukaan lukien töiden briiffaaminen, jos tähän on kykyä. Projektinhallinta, sekä sisäinen että ulkoinen, on myös olennainen osa tehtävää. Budjetoinnin ja ostamisen avustavat tehtävät sekä data-analytiikan avustavat tehtävät ovat myös osa monipuolista työnkuvaa. 

Työssä menestyäksesi olet järjestelmällinen ja tarkka, pärjäät hyvin muuttuvissa projektikokoonpanoissa ja tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Et pelkää puhelinta etkä muitakaan viestintäkanavia, ja tietotekniset taitosi ovat hyvällä tasolla. Suullinen ja kirjallinen viestintäsi on selkeää niin suomeksi kuin englanniksi, ja olet kiinnostunut työsi ja sen tulosten sekä itsesi kehittämisestä. Vilpitön kiinnostus markkinointia, myyntiä ja liiketoimintaa kohtaan on ehdoton etu. Työnkuvaasi voidaan räätälöidä myös omien kiinnostustesi perusteella, joten kerro hakemuksessasi, mikä alassa erityisesti kiinnostaa. 

LVI-Gate Oy on LVI-alan yrityksiä palveleva ja kehittyvä liitintekniikkaan erikoistunut yhtiö. Liiketoiminnan perustana toimii asiakasta kunnioittava myyntityö, vuosien kokemuksella rakennettu konsepti sekä tunnetusti markkinoiden laadukkaimpien tuotteiden valikoima. Toimipiste sijaitsee Jyväskylän Seppälässä. Asiakkaita palvellaan verkkokaupan sekä noutomyymälän kautta, korostaen henkilökohtaista palvelua ja asiakaslähtöisyyttä. 

Asiakkuusvastaavan työnkuva

Asiakkuusvastaava työnkuvasi on monikanavainen ja monipuolinen. Pääset liikkumaan aktiivisesti asiakkaiden luona ja hyödyntämään myynnin digitaalisia apuvälineitä. Työtehtäviisi kuuluu kasvotusten ja puhelimitse tapahtuva myyntityö, asiakaskäynnit, uusasiakashankinta sekä asiakaspalvelu myymälässä. Työskentelet osana dynaamista myyntitiimiä, joka toimii pääasiallisesti toimipisteessämme Alasinkadulla sekä asiakkaiden luona Keski-Suomen alueella. Työ sisältää myös projektityyppistä myyntityötä ympäri Suomea, mikä tarjoaa sinulle mahdollisuuden lanseerata tuotteitamme uusille myyntialueille. 

 Tehtävässä menestyminen edellyttää: 
-kiinnostusta aktiiviseen myyntityöhön ja asiakkuuksien hoitoon 
-oma-aloitteisuutta 
-päämäärätietoisuutta 
-kykyä tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa 
-halua kehittyä B2B-myynnin moniosaajaksi. 
-LVI-alan kokemuksesta on etua, mutta se ei ole välttämättömyys 

Työskentely tapahtuu joustavasti arkisin klo 7-16 välillä. Tässä työssä saat mahdollisuuden kehittää ihmissuhdetaitojasi, myyntineuvottelutaitojasi ja oppia hyödyntämään nykyaikaisia myynnin apuvälineitä. Lisäksi pääset osaksi mukavaa ja yhtenäistä tiimiä. Jos pidät vaihtelevista työtehtävistä ja olet valmis heittäytymään erilaisiin myyntitilanteisiin, tämä on loistava paikka sinulle kasvaa myynnin monikanavaiseksi osaajaksi. 

Meidät tunnetaan suomalaisessa yrityskentässä iloisesta tekemisen meiningistä ja vihreistä takeista. Olemme matala organisaatio, jossa aidosti välitämme toisistamme ja luotamme toistemme tekemiseen. Meillä pääset kehittämään oman näköisesi tavan työskennellä ja kehittymään asiantuntijana omassa työssäsi. Omalla aktiivisella panoksellasi pääset vaikuttamaan siihen, millainen Kasvu Openista tulevaisuudessa kehittyy. Kasvu Open yhdistää kasvuhaluiset yritykset ja kasvun sparraajat. Tehtävämme on auttaa suomalaisia pk-yrityksiä kasvuun. Se on työtä, joka vahvistaa niin yritysten kuin koko Suomen kykyä nousta uudelle tasolle, synnyttää uusia työpaikkoja sekä lisää hyvinvointia monella tasolla. Lue lisää 

Markkinoinnin & myynnin asiantuntijan työnkuva

Kasvuopen etsii nyt osaajaa markkinoinnin ja myynnin tehtäviin. Tässä roolissa pääset työskentelemään monipuolisissa markkinointiviestinnän ja myynnin tehtävissä. Työtehtäviisi kuuluu esimerkiksi sosiaalisen median tilien ja kanavien hallinnointi, markkinointikampanjoiden suunnittelu ja toteutus sekä asiakaskontaktien ylläpito ja uusien asiakkaiden hankinta. Lisäksi osallistut erilaisten tapahtumien järjestämiseen ja markkinointimateriaalien tuottamiseen. Tiimimme koostuu motivoituneista ja osaavista ammattilaisista, jotka tukevat toisiaan ja työskentelevät tiiviisti yhdessä. 

Tehtävässä menestyminen edellyttää hyvää asennetta, joustavuutta, tiimityöskentelytaitoa ja valmiutta hypätä rohkeasti erilaisten tehtävien pariin. Työssä tarvitaan hyviä vuorovaikutustaitoja sekä suomeksi että englanniksi. Tässä on sinulle loistava mahdollisuus kehittyä markkinoinnin ja myynnin moniosaajaksi. Tule mukaan innostavaan yritykseen, jossa pääset vaikuttamaan ja kehittämään suomalaisten kasvuyritysten menestystarinoita! 

On-Time Research Solutions Oy auttaa suomalaisia ja kansainvälisesti toimivia yrityksiä automatisoimaan ja optimoimaan monikanavaisia ja monivaiheisia viestintäprosesseja. Tätä tehtävää varten yritys on kehittänyt viestintätyökalun, joka auttaa tavoittamaan, aktivoimaan ja sitouttamaan asiakkaita useissa eri kanavissa. 

Koordinaattorin työnkuva

Koordinaattorin tehtävä on monipuolinen ja sisältää erilaisia hallinnollisia, myynnillisiä, markkinoinnillisia ja asiakkuuksien hoitoon liittyviä tehtäviä kansainvälisessä ympäristössä. Pääset muun muassa käsittelemään ja koordinoimaan projekteja, hoitamaan asiakassuhteita ja osallistumaan markkinointikampanjoiden suunnitteluun ja toteutukseen. Työ on entry level -tason tehtävä, joten se sopii hyvin uransa alkuvaiheessa olevalle, joka on valmis oppimaan uutta ja tarttumaan erilaisiin haasteisiin. Työssä onnistumiseen saa tiimiltä tarvittavan tuen ja ohjauksen, mutta tehtävään valitulta henkilöltä odotetaan myös oma-aloitteisuutta ja vastuunottoa. 

Tehtävässä menestyminen edellyttää hyvää asennetta, joustavuutta, tiimityöskentelytaitoa ja valmiutta hypätä rohkeasti erilaisten tehtävien pariin. Työssä tarvitaan hyviä vuorovaikutustaitoja sekä suomeksi että englanniksi. Korkeakoulutustausta katsotaan eduksi. 

On-Time Research Solutions Oy tarjoaa kansainvälisen työympäristön, jossa on mahdollisuus kasvaa huippuosaajaksi. Työssä on joustavat työajat ja mahdollisuus osittaiseen etätyöskentelyyn. Tässä työssä sinulla on loistava mahdollisuus monipuolisen osaamisen kasvattamiseen. 

Suomen Brodeeraus tarjoaa paikan työvaatemaailman kärjessä. Olemme nopeasti kasvava yritys, ja tarvitsemme ammattitaitoista myyntiassistenttia tukemaan kasvustrategiaamme ja varmistamaan myyntimenestyksemme. 

Myyntiassistentin työnkuva

Etsimme nyt innokasta ja motivoitunutta myyntiassistenttia vahvistamaan myyntitiimiämme Suomen Brodeerauksessa! Myyntiassistenttimme rooli on keskeinen myyntiprosessissamme, ja hän tukee erilaisissa myyntiin liittyvissä tehtävissä sekä tarjoaa korkealaatuista asiakaspalvelua. Tehtäviisi kuuluu mm. asiakaspalvelu puhelimitse sekä sähköpostitse, tarjouksien laatiminen, tilausten kirjaaminen ja koevedosten tekeminen. 

Toivomme, että olet ulospäinsuuntautunut ja viihdyt myynnin- ja asiakastyön parissa. Sinulla on IT-taidot ajan tasalla sekä tartut työtehtäviin reippaalla otteella. Olet organisointikykyinen ja pystyt hoitamaan useita tehtäviä samanaikaisesti. Pystyt työskentelemään sujuvasti suomen sekä englannin kielellä. Aikaisempi myynninkokemus on eduksi tässä tehtävässä, mutta tärkeintä meille on hyvä asenne ja halu oppia! Toimipisteemme sijaitsevat Jyväskylän Tourukeskuksessa sekä Kuopion Volttikadulla. Hae mukaan ja lähde kasvattamaan osaamistasi myynnin ammattilaiseksi rekrytoivan koulutusohjelman kautta! 

Haluatko kehittyä B2B-myynnin huippuosaajaksi ja päästä myymään vuosia hiottua palvelua, jolle on kysyntää myös haastavina markkina-aikoina?   

Hummin myyntitiimi etsii innokasta tulevaisuuden huippuosaajaa.  Haluamme löytää tiimiin energisen ja myynnistä syttyvän henkilön, joka ei karsasta asiakkaiden kanssa keskustelua.  

Me Hummilla autamme asiakkaitamme menestymään paremmin heidän liiketoiminnan kasvattamisessa tukemalla heidän myyntitiimejä monikanavaisilla myynnin tuen palveluillamme. Tarjoamme palveluna systemaattista ja markkinalähtöistä tapaa myydä enemmän, ja referenssilistaltamme löytyy runsaasti Suomen tunnetuimpia brändejä. Myyntipalveluiden lisäksi tarjoamme asiakkaillemme ulkoistettua asiakaspalvelua, mutta tämä rekrytointi kohdistuu nimenomaan myyyntipalveluidemme sisäiseen myyntitiimiin.   

Sales Representative työnkuva

Myyjän työarkeen meillä kuuluu palveluidemme myyminen, ensikontaktoinnista klousaamiseen. Saat rooliisi tukea ympäröivillä olevilta kokeneilta ammattilaisilta, sekä kontaktoinnin tueksi saat  toimivat prosessimme, jotka tuottavat sinulle tasaisesti liidejä, jolloin voit keskittyä olennaiseen eli laadukkaaseen B2B- myyntiin. Varmistamme, että pääset nopeasti hommaan kiinni laadukkaan perehdytyksen ja timanttisesti tuotteistetun palvelun avulla. Työsuhteen myötä pääset kasvattamaan ymmärrystäsi kattavasti B2B-liiketoiminnasta monilla eri toimialoilla toimivien asiakkaidemme kautta. Saat myös oppia nykyaikaisista markkinointi- ja myyntikampanjoista sekä liiketoiminnan systemaattisesta ja markkinalähtöisestä kehittämisestä. Työntekijälle meillä on kysyntää myös koulutuksen jälkeen, joten oikean henkilön löytyessä meillä on tahtotila löytää pitkäaikainen työntekijä meille myyjäksi.

Saatat olla etsimämme henkilö jos:  - 

-Ideaalitapauksessa sinulla on myyntityöstä kokemusta, mutta se ei ole välttämätöntä.   
-Innostut erilaisten liiketoimintojen ja asiakkaiden myynnin kehittämisestä.  
-Sinulla on myynnillinen tapa ajatella ja sinusta huokuu aktiivisuus.  
-Et pelkää puhelimeen tarttumista.  
-Haluat kehittyä B2B-myynnin kovaksi osaajaksi.  

Lisätietoa yrityksestämme löydät osoitteesta www.humm.fi ! 

Balentor on yksi Suomen parhaita strategisen muutoksen muotoilun ja toimeenpanon toimijoita. Autamme asiakkaitamme saavuttamaan tavoitteensa toteuttamalla kokonaisvaltaisia kehitysohjelmia, räätälöityjä muutoshankkeita sekä liittämällä näihin tutkimukset ja arvioinnit. Toimimme strategiatyön, johtamisen ja esihenkilötyön, asiakaskokemuksen ja myynnin sekä tiimityön kehittämisen ja muutoksen saralla. 
 
Markkinoinnin asiantuntijan työnkuva

Etsimme Balentorille intohimoista ja innostunutta markkinoinnin asiantuntijaa koordinoimaan markkinointia ja myyntiä sekä auttamaan asiakkaita markkinoinnin toteuttamisessa. Koordinoit tehtävässäsi Balentorin markkinointia ja myyntiä, jossa sinulla on kollegoina tiiviin markkinointiimin jäsenet. Tiimiin kuuluu operatiivinen johtaja, teknisen puolen osaaja sekä kaksi markkinoinnin harjoittelijaa. Toteutat ja olet mukana luomassa markkinointistrategiaa yhteistyössä operatiivisen johtajan ja Balentorin muiden asiantuntijoiden kanssa. Tehtävinäsi ovat muun muassa kohderyhmäkohtaisten markkinointi- ja myyntikampanjoiden suunnittelu ja toteutus, sisällöntuotanto, materiaalien visualisointi sekä HubSpotin ylläpito ja kehittäminen. Vastaat markkinoinnin mittaamisesta sekä raportoinnista kehittäen myös pitkäjänteisesti markkinoinnin ja myynnin prosesseja sekä toimintamalleja. Lisäksi sinulla on mahdollisuus konsultoida ja auttaa asiakkaita markkinoinnin toteuttamisessa ja datalla johtamisessa.  

Tehtävässä menestyäksesi: 
· Sinulla on kokemusta markkinointi-, viestintä- tai mainostoimistossa työskentelystä. 
· HubSpot on sinulle tuttu markkinoinnin työkalu. 
· Ymmärrät hyvin B2B-markkinoinnin erityispiirteet ja pystyt luomaan mielenkiintoisia markkinoinnin sisältöjä niin visuaalisesti kuin kirjallisesti. 
· Omaat yhteistyökykyisen ja palveluhenkisen työskentelyotteen, minkä kautta sinulla on valmiudet kehittää markkinoinnin toimintamalleja yhdessä Balentorin muiden asiantuntijoiden kanssa. 

Toimistot sijaitsevat Jyväskylässä ja Helsingissä, mutta työskentely on mahdollista myös kokonaan kotoa käsin. Sujuva englanninkielentaito katsotaan eduksi. Balentorilla asiakkaita arvostava sekä uutta innovoiva yrityskulttuuri on kunnia-asia. Tätä tavoitetta tukevat oppimisen ja kehittymisen arvostaminen, vastuuta ja vapautta tukevat toimintamallit sekä kumppanuudet alojensa johtavien toimijoiden kanssa. Tässä tehtävässä pääset monipuolisten tehtävien pariin ja sinulla on mahdollisuus toteuttaa työtäsi parhaalla näkemälläsi tavalla. Kaupan päälle tulee myös mahtavat tiimikaverit ja kollegat. Pääset osaksi neljän hengen tiimiä ja kehityshakuista joukkoa, jossa hauskat ja ammattitaitoiset työkaverit ottavat sinut lämpimästi vastaan. Perehdytys työhön on kattava ja saat vahvan tuen kollegoilta onnistuaksesi työssäsi.  

Voit hakea mukaan, mikäli sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto (esim. tradenomi, medianomi, restonomi, KTM, FM, VTM) tai vaihtoehtoisesti työkokemusta koulutuksen teemoista (markkinointi, viestintä, myynti, asiakkuudenhoito, projektinhallinta). Hakijoilta edellytetään sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa (B 1.1.), muu kielitaito on eduksi.

Osaamiskriteerit vaihtelevat rekrytoivien yritysten tarpeiden mukaan, joten voit hakea mukaan monenlaisella taustalla. Tärkeintä on motivaatio kehittyä ja into oppia uutta!

Hakuaika päättyy 29.7.2024, mutta haethan mahdollisimman pian, sillä käymme hakemuksia läpi jo hakuajan puitteissa ja esittelemme hakijoita rekrytoiville yrityksille. Haku koulutusohjelmaan on kaksivaiheinen:

  1. Täytä virallinen hakemus TE-toimistolle ja varmista, että työnhakusi on voimassa. 

    TE-toimisto tekee päätöksen koulutusohjelmaan valituista.

  2. Täytä tietosi Talentgaten järjestelmään.

     Tämän osaamisprofiilin tietoja käytetään osaamisesi esittelemiseen rekrytoiville yrityksille. Blogistamme voit lukea tarkemmin hakuprosessista sekä vinkkejä osaajaprofiilin täyttämiseen.

Haettuasi mukaan esittelemme profiiliasi yrityksille, jotka kiinnostuessaan haastattelevat sinut henkilökohtaisesti. Osallistuminen koulutusohjelmaan edellyttää sopivaa yrityspaikkaa, jossa käytännön työskentely tapahtuu. 

Koulutuksen aikataulu:

  • Hakuaika: 18.6.-29.7.2024
  • Koulutusohjelman kesto: 5 kk
  • Koulutusohjelman ajankohta: Koulutusohjelman virallinen aloituspäivä on 3.9.2024 

Viiden kuukauden pituinen koulutusohjelma sisältää yritystyöskentelyn lisäksi noin 25 päivää täydennyskoulutusta. Tarkempi koulutuskalenteri muodostetaan aloittamisen yhteydessä sen hetkisen tarjonnan, osallistujan omien toiveiden ja työtehtävän mukaan. Koulutussisällöt tukevat myynnin ja markkinoinnin tehtävissä suoriutumista. Koulutus toteutetaan onlinetoteutuksina.

Räätälöitävät koulutussisällöt:

  • Digitaalinen markkinointi: Koulutusteemoja mm. verkkonäkyvyyden kehittämisestä, Googlen työkaluista, sisältömarkkinoinnista sekä somemarkkinoinnista ja -mainonnasta.
  • Adobe työkalut visuaalisessa markkinoinnissa: Koulutusteemoja mm. graafisesta suunnittelusta ja Adoben työkaluista.
  • Asiakaskohtaamiset: Koulutusteemoja mm. asiakaspolun digitalisoitumisesta, myyntiosaamisen kehittämisestä, modernista myynti- ja asiakaspalvelutyöstä, sujuvasta asiakasviestinnästä
  • Projektinhallinta ja datan visualisointi: Koulutusteemoina mm. projektinhallinnan perusteet ja työkalut, datan visualisointi Power BI-työkalulla.
  • Digi- ja työelämätaidot: Koulutusteemoja mm. Office 365 (mm. Excel, OneDrive, SharePoint, Teams, Forms), ajanhallinta- ja priorisointitaitojen kehittäminen, oman työn johtaminen
  • Tekoäly: Koulutusteemoja mm. ChatGPT, Microsoft 365 Copilot, tekoälyn apuna työtehtävien tehostamisessa, tekoälykuvien ja -videoiden luomisessa.
Yhteinen koulutuskokonaisuus:
  • Koulutuksen aloitus- ja päätöstilaisuudet
  • Modernien työelämätaitojen kehittäminen

Future Business Talent oteutetaan yhteistyössä rekrytoivien yritysten sekä Uudenmaan ELY-keskusten ja TE-palveluiden kanssa. Ohjelma on suunnattu ensisijaisesti Uudenmaan alueen työttömille tai työttömyysuhan alaisille työnhakijoille. Koulutus on osallistujalle maksuton ja ohjelman ajalta saat työttömyysetuuttasi ja kulukorvausta.

Tutustu tarkemmin mikä on rekrytoiva koulutusohjelma ja kenelle se on tarkoitettu. Täältä löydät myös vastaukset hakijoidemme usein kysyttyihin kysymyksiin.

Järjestämme Keski-Suomessa asuville hakijoille Virtuaalimiitin torstaina 27.6.2024 klo 13.00–14.00! Virtuaalimiitin tarkoitus on tuoda hakijoille lisätietoa ohjelmasta ja antaa mahdollisuus kysyä siitä lisäkysymyksiä. 

Pääset virtuaalimiittiin tämän linkin kautta! 

KIINNOSTUITKO? KYSY LISÄTIETOJA

Emilia-1

Emilia Nuotio

Project Specialist,
Koulutus- ja työnhakijapalvelut
+358 50 475 7090
emilia.nuotio@talentgate.fi

Ajankohtaista

Yrityskokemukset 04.03.2024

Novita löysi osaajan verkkokauppa-alustan uudistuksesta syntyneeseen tehtävään

Vuonna 1928 perustettu Pohjoismaiden suurin käsityölankojen valmistaja Novita Oy oli verkkokaupan uudistusprojektin kynnyksellä,...

Lue lisää
Hakijakokemukset 12.01.2024

Koulutusohjelma kasvatti osaamista ja vei uudelle uralle

Tytti Johanna Himanen alkoi etsiä uutta suuntaa ja erilaisia koulutusmahdollisuuksia jäädessään pois markkinointisuunnittelijan...

Lue lisää
Yrityskokemukset 11.01.2024

Suomen Voitelukauppa Oy löysi uuden tekijän RekryKoulutuksen kautta

Suomen Voitelukauppa Oy löysi sopivan työntekijän Adobe Marketing Talent RekryKoulutuksen kautta, joka toteutettiin yhteistyössä...

Lue lisää
Layer_5

Tutustu muihin koulutusohjelmiin