Skip to content

Kasva monipuolisiin asiantuntijatehtäviin

Häme

Haku ohjelmaan on päättynyt 28.8.2023

Etsitkö väylää uuteen työhön? Tai kaipaatko kenties päivitystä osaamiseesi? Rekrytoivan koulutusohjelman kautta sinulla on mahdollisuus vahvistaa osaamistasi ja ottaa seuraava askel urallasi!

Katso avoinna olevat tehtävät! 👇

Suuntaa urasi sinua kiinnostaviin työtehtäviin!

Kasvatamme yhdessä Hämeen alueen yritysten kanssa uusia osaajia Future Business Talent RekryKoulutuksen kautta. Koulutusohjelman avulla päivität osaamistasi vastaamaan rekrytoivien yritysten tarpeita sekä saat aidon mahdollisuuden työllistyä. 

Noin viisi kuukautta kestävän koulutusohjelman aikana työskentelet täysipäiväisesti yhteistyöyrityksessä ja osallistut työtehtäviä tukevaan koulutukseen. Ohjelma tarjoaa monipuolisia uramahdollisuuksia mm. digimarkkinoinnin, verkkokaupan, HR:n, taloushallinnon sekä erilaisten toimistotehtävien parissa. Sinun ei tarvitse olla valmis osaaja, sillä koulutusohjelma antaa sinulle aikaa vahvistaa osaamistasi ja kasvaa tehtävään!

Katso videolta millaisiin tehtäviin Joonas työllistyi rekrytoivan koulutusohjelman kautta 👇

 

Ohjelmassa on mukana useita eri alan yrityksiä, jotka etsivät eri tason osaajia. Yrityksillä on aito tarve uudelle osaajalle ja heidän tavoitteena on solmia kanssasi työsuhde koulutusohjelman jälkeen. Päivitämme sivuja uusien tarpeiden syntyessä. Huomioithan, että kaikkien yritysten tarpeet eivät ole julkisesti näkyvillä. Näin ollen mukaan kannattaa hakea, vaikka alla olevista tehtävistä ei tällä hetkellä löytyisi juuri sinulle sopivaa roolia. 

Fazer, The Food Experience Company, enables people to enjoy the best moments of their day. Our mission, Food with a purpose, builds on our strong 130-year heritage, consumer first approach and innovations to create the sustainable food solutions of the future. With our dedicated team of approximately 5,000 professionals, we focus on fast-moving consumer goods and our direct-to-consumer business in Northern Europe, and beyond with exports to some 40 different countries. Fazer’s operations comply with its Code of Conduct that is based on the Group’s values and the UN Global Compact. In 2022, Fazer Group had net sales of 1.1 billion euros.

Are you passionate about marketing and eager to contribute to a dynamic team? Join us as a Sales and Marketing Assistant!

Your key tasks will include:  

  • Arranging and coordinating internal, customer events and fairs
  • Arranging materials and transportation of materials to events and fairs  
  • Assisting in photo shooting sessions, processing, and updating of product images into databank
  • Support in preparation of marketing materials
  • Assisting in social media content planning and creation & postings as agreed
  • Support in serving and communicating with small customers
  • Other sales and marketing related duties as agreed

 

We hope that you already have some experience in the field of marketing; experience in sales and customer service is an advantage. You are open minded, proactive, and can handle working with multiple projects. Your collaboration, communication and organizing skills are strong. Dynamic and flexible approach is appreciated. Qualifications: Upper secondary education or university degree in business administration and/or marketing  Finnish and English are obligatory, Swedish is a plus Software skills, eg. MS Office, Adobe Creative Cloud (Indesign, Photoshop, Illustrator), SAP or similar 

Hämeenlinnassa sijaitseva Vanajanlinna on korkean tason kokous- ja tapahtumahotelli sekä yksittäisten matkailijoiden kohde. Monipuoliset tilat ja ravintolan herkut mukautuvat kaikkiin elämäsi tilaisuuksiin. Pidämme huolen siitä, että voit saapua paikalle tietäen, että kaikki on kohdallaan.  

Tervetuloa energiseen ja uudistamishaluiseen työskentelyilmapiirimme jossa intohimonamme on reipas tekemisen meininki. Tarjoamme sinulle hienon paikan yrityksessä, jossa pääset vaikuttamaan Vanajanlinnan laadukkaan brändin näkyvyyteen matkailualalla. Tehtäväsi liittyvät SoMe / digimainonnan näkyvyyden parantamiseen ja kehittämiseen. Pääset ylläpitämään ja analysoimaan digikanavia, tuottamaan ja muokkaamaan sisältöjä. 

Sinulla on kenties jo aiempaa kokemusta / harrastuneisuutta SoMe ja Google mainonnasta ja haluat oppia ja kehittää  eri kanavien (esim, Instagram, Facebook, LinkedIn, TikTok) näkyvyyttä. Aluksi toivomme sinun työskentelevän mukavissa tiloissamme Vanajanlinnalla, mutta tulevaisuudessa voi työtä tehdä hybridisti.

Murrelektronik on maailman johtava automaatioratkaisujen kehittäjä, valmistaja ja jakelija. Etsimme joukkoomme markkinointikoordinaattoria, joka haluaa ottaa seuraavan askeleen urallaan. Jos olet kunnianhimoinen, idearikas ja aikaansaava, saatat olla juuri etsimämme henkilö! 

Tehtäviisi kuuluvat mm. markkinointitoimenpiteiden suunnittelu, toteuttaminen ja kehittäminen sekä digitaalisen markkinoinnin tehtävät ja analytiikan hyödyntäminen. Hallinnoit sosiaalisen median kanavia ja tuotat monipuolista sisältöä niihin. Markkinoinnin lokalisointi, sisällöntuotanto ja viestintä näyttelevät isoa roolia tehtävänkuvassasi. Toimit tiiviissä yhteistyössä myyntitiimin kanssa sekä muiden kollegoiden kanssa globaalisti. 

Haemme tiimiimme moniosaajaa, jolla on halua kasvaa kanssamme. Meille persoonallisuutesi on yhtä tärkeää kuin tietotaitosi. Toivomme, että arvostat ja osaat priorisoida työssäsi vaihtelevia ja monipuolisia markkinoinnin tehtäviä etkä arastele ryhtyä toimeen.  Työssäsi tarvitset sujuvaa englanninkielen taitoa. 

Hae mukaan ja lähde kasvamaan markkinoinnin ammattilaiseksi! Tulevaisuudessa sinulla on mahdollisuus vakiinnuttaa paikkasi tiimissämme sekä edetä ja kasvaa yhdessä yrityksen mukana. 

Vitabalans Oy kasvaa voimakkaasti ja haemme nyt Hämeenlinnaan talouspäällikköä vastaamaan monipuolisista taloushallinnon tehtävistä kansainvälisessä toimintaympäristössä. Pääset osaksi taloushallinnossa käynnistyvää ERP-järjestelmäprojektia.  

Olet yksi taloushallinnon tiimimme asiantuntijoista ja toimit tiiviissä yhteistyössä yhtiön talousjohtajan, muun taloushallinnon, kansainvälisen myyntiorganisaation sekä ulkoisten kumppaneidemme kanssa. Vastaat raportoinnista ja sen kehittämisestä sinulle nimettyjen vastuualueiden osalta. Valvot sinulle nimettyjen konsernin tytäryhtiöiden kirjanpitoa ja huolehdit niiden raportoinnin ajantasaisuudesta ja oikeellisuudesta. Lisäksi tuotat analytiikkaa myynnin johdolle ja osallistut taloushallinnon kehitysprojekteihin ja järjestelmähankkeisiin. 

Olet etsimämme henkilö, mikäli sinulla on vähintään muutaman vuoden kokemus taloushallinnon tehtävistä sekä tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto, kokemusta kansainvälisestä konserniympäristöstä, kokemusta konsernitilinpäätöksestä, sinulla on kokemusta taloushallinnon ERP-järjestelmistä sekä PowerBI:stä. Puhut ja kirjoitat sujuvasti suomea ja englantia, omaat luontaisesti asiakaslähtöisen asenteen ja hyvät ihmissuhdetaidot. Haluat luoda uutta ja kehittää omaa vastuualuettasi. Pidät luvuista, olet analyyttinen ja tarkka. Hallitset myöskin rutiinit ja aikataulut. Sinulla on vahvat tietotekniset taidot, ja hallitset erityisesti Excelin käytön.  

Tarjoamme mielenkiintoisen ja vastuullisen työtehtävän vakavaraisessa suomalaisessa perheyrityksessä sekä sitoutuneiden kollegoiden vahvan tuen. Lopullinen työnkuvasi muokkautuu omien vahvuuksiesi ja tarpeidemme mukaiseksi. Toimipaikka sijaitsee Hämeenlinnassa ja edellytämme sinun työskentelevän toimipisteessä. 

Vitabalans Oy kasvaa voimakkaasti ja haemme talousassistenttia taloushallintoomme  kansainväliseen toimintaympäristöömme. Työskentelet monipuolissa talousassitentin tehtävissä mm. kirjanpidon, osto- ja myyntireskontran sekä raportoinnin tehtävissä. 

Toivomme sinulta:

  • Tehtävään soveltuvaa kaupallista koulutustaustaa esimerkiksi tradenomi (AMK) tai vastaavalta alalta.
  • Aikaisempaa kokemusta taloushallinnon tehtävistä ja kirjanpidosta.
  • Kykyä työskennellä tarkasti ja huolellisesti myös kiireisissä tilanteissa.
  • Hyviä Excel-taitoa ja mahdollisesti kokemusta taloushallinnon ohjelmistoista sekä ERP-ympäristöstä.
  • Hyviä viestintä- ja tiimityöskentelytaitoja

Tarjoamme mielenkiintoisen ja vastuullisen työtehtävän vakavaraisessa suomalaisessa perheyrityksessä sekä sitoutuneiden kollegoiden vahvan tuen. Lopullinen työnkuvasi muokkautuu omien vahvuuksiesi ja tarpeidemme mukaiseksi. Toimipaikka sijaitsee Hämeenlinnassa ja edellytämme sinun työskentelevän toimipisteessä. 

Pyrokratia Oy on Suomen ilotulitealan verkkokaupan pioneeri, joka tunnetaan erityisen näyttävistä ilotulitteista, joita voi ostaa verkkokaupan lisäksi myös kivijalkaliikkeistä. Pyrokratia Oy on myös lisensoitu ammatti-ilotulitusten järjestäjä sekä tavarankuljetusyritys. Uudenvuoden ilotulitesesonki on erittäin lyhyt, mutta sitäkin intensiivisempi. Vuoden viimeisen viikon aikana tavaraa ja ihmisiä liikkuu nopeasti, paljon ja ympäri Suomea.

Tehtäviisi kuuluu sesonkihenkilöstön ja myyntipisteiden organisointi sekä mahdollisuuksien mukaan logistiikan suunnittelu ja organisointi. Pyrokratia Oy:lla on yli 50 sesonkimyyntipistettä, joissa työskentelee lähes 200 henkilöä.

Tehtävässä onnistuminen vaatii sinulta hyvää paineensietokykyä, hyviä sosiaalisia taitoja sekä tarkkuutta ja organisointikykyä. Kokemus logistiikan ja ihmisten ohjauksesta on tehtävässä eduksi. Työtä voi tehdä osittain etänä sekä Crazy Townin toimistotiloissa. Toisinaan käyntejä on varastollemme sekä ilotulitustapahtumiin. Kasvavassa ja nuoressa yrityksessä sinulla on erinomaiset mahdollisuudet toteuttaa itseäsi ja löytää kokonaan uusia mahdollisuuksia itsellesi ja yrityksellemme.

Pyrokratia Oy on Suomen ilotulitealan verkkokaupan pioneeri, joka tunnetaan erityisen näyttävistä ilotulitteista, joita voi ostaa verkkokaupan lisäksi myös kivijalkaliikkeistä. Pyrokratia Oy on myös lisensoitu ammatti-ilotulitusten järjestäjä sekä tavarankuljetusyritys.

Tehtäviisi kuuluu verkkokaupan ylläpito- ja kehitystehtävät Shopify-verkkokauppaympäristössä sekä markkinointimateriaalin tuottaminen & julkaiseminen verkkokauppaan, somealustoille sekä printtiin. Ylläpito- ja kehitystehtäviin kuuluu mm. ajankohtaisten tapahtumien päivitys sekä verkkokaupan ulkoasun uudistaminen. Tehtäviisi kuuluu myös erilaisten markkinointikampanjoiden suunnittelu ja toteutus. Tehtävissäsi työskentelet osana viiden hengen tiimiä.

Tehtävässä suoriutumiseen sinulla tulee olla hyvä graafinen silmä, osaamista graafisista ohjelmistoista (Adobe, Canva) sekä ymmärrystä erilaisista markkinointialustoista. Kokemus painettavasta markkinointiaineistosta on eduksi. Kokemus verkkokauppojen ja verkkosivujen kehitys- ja ylläpitotöistä on eduksi. Työtä voi suorittaa suurelta osin etänä tai vaihtoehtoisesti Crazy Townin toimistotiloissa. Toisinaan käyntejä on varastollemme Janakkalaan ja ilotulitustapahtumiin. Kasvavassa ja nuoressa yrityksessä sinulla on erinomaiset mahdollisuudet toteuttaa itseäsi ja löytää kokonaan uusia mahdollisuuksia itsellesi ja yrityksellemme.

Liikuttajat Oy tarjoaa asiakkailleen monipuolisia IT-ratkaisuja ja palveluita verkkokauppaan, tapahtumien järjestämiseen, kulunvalvontaan ja ajanvarausten hallintaan. Tutustu tarkemmin yritykseemme ja palveluihimme osoitteessa: www.liikuttajat.fi

Etsimme innokasta ja ammattitaitoista myynti- ja markkinointiassistenttia tiimiimme. Tehtäviisi kuuluu mm. markkinointimateriaalien tuottaminen, nettisivujen päivittäminen, hakukoneoptimointi, sosiaalisen median kanavien hallinta, sisällöntuotanto, markkinointikampanjoiden suunnittelu ja toteutus. Lisäksi autat myyntitiimiä tarjousten laatimisessa ja asiakaskohtaamisissa.

Jos olet motivoitunut ja nautit työskentelystä dynaamisessa ympäristössä sekä monipuolisten tehtävien parissa, saatat olla juuri se henkilö, jota etsimme. Pääset osaksi innostavaa ja motivoitunutta tiimiä, jossa saat tilaisuuden kasvattaa ammattitaitoasi ja kehittyä myynti- ja markkinointialan asiantuntijana.

Kargo helpottaa verkkokauppiaiden arkea yhdistämällä järjestelmät toisiinsa. Tarjoamme maailmanluokan integraatioita verkkokaupan osto-, myynti- ja kirjapitoprosesseihin.

Digimarkkinoijan tehtävässä pääset luomaan graafisia sisältöjä osana Kargon markkinointiviestintää, osallistumaan brändi- ja verkkosivu-uudistukseemme sekä mahdollisuuksien mukaan editoimaan videosisältöjä. Tarjoamme käyttöösi hyvät työvälineet ja uusimmat ohjelmistot. Meillä pääset heti hommiin ja saat vastuuta kykyjesi ja halusi mukaan.

Edellytämme hakijalta sujuvaa suomen kielen osaamista ja halua kehittää osaamistaan digimarkkinoinnin ja erityisesti graafisen suunnittelun saralla. Taloushallinto-osaaminen katsotaan eduksi.

Aste Finland® Oy syntyi vuonna 2010 viiden miehen halusta valmistaa maailman parhaita kaupallisia ammattikylmälaitteita. Me Aste Finland® Oy:ssa olemme peruskallio, joka tuntee asiakkaidensa sesongit, tarpeet ja toiveet, ja osaa muuntautua vastaamaan niihin juuri oikeilla ja sopivilla tuotteilla Olemme luotettava kumppani useille maailmanlaajuisille brändeille. Meillä on vakituisesti töissä viitisenkymmentä henkilöä, sesonkien mukaan luku tuplaantuu. Toimintamme sydän sijaitsee eteläisessä Suomessa Forssassa, jossa edelleen suunnittelemme ja valmistamme intohimolla parhaita kylmälaiteratkaisuja asiakkaillemme.

Etsimme Marketing Specialistia liittymään tiimiimme. Tehtäväsi on olla avainhenkilö markkinoinnin suunnittelussa ja toteutuksessa, jotta voimme kasvattaa brändimme tunnettuutta. Jos olet idearikas ja innostunut markkinoinnin maailmasta, tämä paikka saattaa olla juuri sinulle! Tehtäviisi kuuluu suunnitella ja toteuttaa digitaalista markkinointia, mukaan lukien sisältömarkkinointi, some, uutiskirjeet, sähköpostimarkkinointi ja verkkosivujen optimointi. Vastaat myös tuotekatalogien hallinnasta ja päivityksestä sekä yrityksen sisäisestä viestinnästä.

Toivomme sinulta kokemusta monipuolisista markkinoinnin tehtävistä, mieluiten B2B-ympäristössä. Sinulla on hyvät digitaalisen markkinoinnin taidot sekä kyky tuottaa laadukasta sisältöä. Työssäsi käytät sujuvasti ja Adobe CC-ohjelmistoja sekä hallitset perusteet sisällön hallinnoinnista Digital Signage-alustoilla. Olet tottunut itsenäiseen työskentelyyn ja tykkäät pitää langat omissa käsissä. Työssä tarvitset sujuvaa suomen sekä englannin kielen taitoa.

Tarjoamme itsenäisen työnkuvan joustavalla hybridimallilla sekä mahdollisuuden kehittyä ja edetä uralla markkinoinnin saralla. Työskentelemme globaalien juoma- ja ruokabrändien kanssa ja tarjoamme mielenkiintoisen tilaisuuden tuoda omat ideasi ja näkemyksesi osaksi yrityksen kasvua. Jos tunnistit itsesi kuvauksesta ja haluat olla mukana rakentamassa menestyksekästä markkinointistrategiaa, jätä hakemus pikaisesti.

Suomen Urheiluopisto Vierumäellä on monipuolinen urheilun-, liikunnan- ja vapaa-ajankeskus. Vierumäellä työskentelee tällä hetkellä n. 210 eri alojen osaajaa, joista n. 100 henkilöä majoitus - ja ravintolapalveluissa, n. 60 henkilö urheilun, opetuksen ja liikunnan ammattilaisina sekä n. 50 henkilö liikuntapaikkojen, kiinteistöjen sekä isännöinnin parissa sekä konsernipalveluissa. Tule mukaan, huipputiimissä on ilo työskennellä!

Etsimme tiimiimme taloushallinnon osaajaa. Sinulla voi olla kokemusta esimerkiksi reskontrasta, palkanlaskennasta ja/tai kirjanpidosta. Paikka soveltuu hyvin kokeneemmalle henkilölle, mutta voit olla myös urasi alkuvaiheessa oleva ja vastavalmistunut. Meillä pääset kasvattamaan osaamistasi sekä saat vastuuta osaamisesi kehittyessä.

Toivomme aikaisempaa kokemusta ja/tai koulutusta taloushallinnon tehtävistä sekä ymmärrystä taloushallinnon periaatteista. Tärkeintä on motivaatio ja halu oppia ja kehittyä. Hae mukaan ja lähde kasvamaan taloushallinnon ammattilaiseksi!

Isännöinti Kuvaja Oy on asiakaslähtöinen, nuorekas ja luotettava kiinteistöhallinnon edelläkävijä. Tavoitteemme on olla taloyhtiöiden halutuin yhteistyökumppani nyt ja jatkossa. Nykyaikainen matalan organisaation isännöintitoimisto pystyy tarjoamaan yksilöllisempää palvelua kuin suuret ketjupohjaiset yksiköt. Toimistollamme palvelee ammattitaitoinen joukko alan parhaita osaajia, jotka viihtyvät työssään. 

Junior Isännöitsijä - Kehity urallasi kanssamme! Etsimme motivoitunutta Junior Isännöitsijää liittymään tiimiimme. Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittyä ja kasvaa isännöintialan ammattilaiseksi ja saada arvokasta kokemusta taloyhtiöiden hallinnoinnista. Saat kokeneen tiimin tuen ja ohjauksen työssäsi. Työtä tehdään toimistollamme Hämeenlinnassa, mutta etätyöpäivät ovat mahdollisia.

Toivomme sinulta hyviä viestintä- ja vuorovaikutustaitoja, organisointi ja ongelmaratkaisutaitoja sekä ennen kaikkea kiinnostusta taloyhtiöiden hallinnointiin. Eduksi katsotaan, mikäli sinulta löytyy tehtävään sopiva koulutus tai aikaisempaa kokemusta isännöintitehtävistä.  

Isännöinti Kuvaja Oy on asiakaslähtöinen, nuorekas ja luotettava kiinteistöhallinnon edelläkävijä. Tavoitteemme on olla taloyhtiöiden halutuin yhteistyökumppani nyt ja jatkossa. Nykyaikainen matalan organisaation isännöintitoimisto pystyy tarjoamaan yksilöllisempää palvelua kuin suuret ketjupohjaiset yksiköt. Toimistollamme palvelee ammattitaitoinen joukko alan parhaita osaajia, jotka viihtyvät työssään.

Junior Accountant Specialist - Kehity urallasi kanssamme! Etsimme kaupallisestia koulutuksesta vastavalmistunutta henkilöä liittymään ammattitaitoiseen tiimiin. Tehtävässäsi avustat kirjanpidon ja taloushallinnon tehtävissä, varmistaen taloudellisen raportoinnin tarkkuuden ja ajan tasalla pysymisen.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittyä kirjanpidon ammattilaiseksi ja laajentaa osaamistasi taloushallinnon alalla. Ammattitaitoisen tiimin, jossa saat tarvittavan ohjauksen ja tuen tehtävässäsi. Työtä tehdään toimistollamme Hämeenlinnassa, mutta etätyöpäivät ovat mahdollisia.

Tehtävä soveltuu loistavasti vastavalmiistuneelle kaupallisen koulutuksen käyneelle. Toivomme sinulta hyviä viestintä- ja tiimityöskentelytaitoja sekä kykyä hallita aikatauluja ja priorisoida työtehtäviä. Tehtävässä hyötyä on myös tietoteknisistä taidoista, erityisesti MS Office –ohjelmistojen osalta.

SW-TECH Oy on ohjelmistokonsultointiin ja tuotekehitykseen erikoistunut yritys Riihimäeltä. Kehitämme omia ohjelmistotuotteita sekä konsultoimme ohjelmistokehityksen ja laadunvarmistuksen alueella muita yrityksiä.

Projekti- ja markkinointikoordinaattorin tehtävässä pääset työskentelemään monipuolisesti ohjelmistotuotteen markkinoinnissa, räätälöinnissä ja toimittamisessa asiakkaille.

Kaupallisesta osaamisesta on hyötyä tässä tehtävässä. Koulutukseltasi voit olla esimerkiksi merkonomi tai tradenomi. Tehtävässä pärjää, kun olet aktiivinen, oma-aloitteinen ja asiakaspalveluhenkinen. Sinulla on hyvät Office-taidot ja eduksi katsotaan kokemus ERP-ympäristöstä toimimisesta. Toivomme sinulta reipasta asennetta ja halua oppia uutta.

Atom Airsoft on yksi Suomen johtavista airsoft-verkkokaupoista, jolla on laaja valikoima ja ensiluokkainen palvelu asiakkaille ja jälleenmyyjille. Henkilökohtainen palvelu, tuki ja opastus sähköpostitse ja puhelimitse ovat vahvuuksiamme. Haluamme helpottaa asiakkaitamme harrastamaan airsoftia hyvässä seurassa!

Verkkokauppakordinaattorina toimit osana tiimiä airsoft-verkkokaupassa, jonka ykkösprioriteetti on paras mahdollinen asiakaspalvelu – tilausten käsittely ja nopea toimitus varmistetaan ennen muihin töihin siirtymistä. Pääset tutustumaan ja tekemään verkkokaupan vakioprosesseja muun tiimin kanssa. Tehtävässä tuotat tuotekuvauksia, tarkastat tuotetietoa, tuotat sähköpostimarkkinointia Klavio-työkalun avulla ja hyödynnät Klavion mahdollisuuksia rakentaa erilaisia automaatioita asiakaskäyttäytymisen perusteella. Lisäksi mittaat verkkokaupan analytiikkatyökaluilla markkinoinnin tehokkuutta sekä sähköpostimarkkinoinnissa tehtyjen toimien vaikutusta.

Atom Airsoft pyörii 4 hengen tiimillä ja pyrkii voimakkaaseen kasvuun. Työtä on mahdollista tehdä jossain vaiheessa myös etänä, mutta koulutuksen aikana työpäivät tehdään Atom Airsoftin toimistotiloista käsin. Toivomme sinulta analyyttistä työotetta, hyviä organisointi- ja priorisointitaitoja sekä kykyä työskennellä niin tiimissä kuin myös itsenäisesti. Eduksi katsotaan, mikäli sinulta löytyy aiempaa kokemusta verkkokaupan hallinnasta tai vastaavista tehtävistä. Tärkeintä on innostus ja intohimo verkkokaupan kehittämiseen, trendien seuraamiseen ja innovatiivisten ratkaisujen löytämiseen.

Aste Finland® Oy syntyi vuonna 2010 viiden miehen halusta valmistaa maailman parhaita kaupallisia ammattikylmälaitteita. Me Aste Finland® Oy:ssa olemme peruskallio, joka tuntee asiakkaidensa sesongit, tarpeet ja toiveet, ja osaa muuntautua vastaamaan niihin juuri oikeilla ja sopivilla tuotteilla Olemme luotettava kumppani useille maailmanlaajuisille brändeille. Meillä on vakituisesti töissä viitisenkymmentä henkilöä, sesonkien mukaan luku tuplaantuu. Toimintamme sydän sijaitsee eteläisessä Suomessa Forssassa, jossa edelleen suunnittelemme ja valmistamme intohimolla parhaita kylmälaiteratkaisuja asiakkaillemme.

Etsimme motivoitunutta ja tuloshakuista henkilöä liittymään tiimiimme Avainasiakkuuspäällikkönä. Avainasiakkuuspäällikkönä toimit päivittäistavarakaupan kentässä vastaten tärkeiden asiakassuhteiden hallinnasta, kehittämisestä ja voit olla keskeisessä roolissa yrityksemme menestyksen varmistamisessa. Tehtävänäsi on valtakunnallisten avainasiakkaiden hallinta ja kasvattaminen sisältäen mm. asiakassuhteiden ylläpito ja vahvistaminen ja uusien liiketoimintamahdollisuuksien tunnistaminen, myyntimateriaalien ja hinnastojen tuottaminen sekä raportointi ja tulosten seuranta. Tehtävässä pääset tekemään yhteistyötä myynnin, markkinoinnin ja tuotekehityksen kanssa.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden päästä kehittymään avainasiakaspäälliköksi dynaamisessa ja kasvavassa organisaatiossa, jossa pääset kehittämään ammatillisia taitojasi ja vaikuttaa merkittävästi asiakassuhteiden sekä koko liiketoiminnan menestykseen. Tässä tehtävässä saat paljon vastuuta, mutta myös aikaa kasvaa rooliin! Tulevaisuudessa voit olla kasvattamassa omaa valtakunnallista myyntitiimiä – aika näyttää mihin suuntaan urasi meillä kehittyy!

Työpaikka sijaitsee Forssassa, mutta työtä voi tehdä joustavasti hybridimallilla. Työ edellyttää matkustusvalmiutta ja toivomme alkuvaiheessa läsnäoloasi 1-2pvä viikossa. Odotamme innolla hakemustasi ja mahdollisuutta keskustella kanssasi tulevaisuuden yhteistyöstä!

A2 International Oy, paremmin tunnettu nimellä Liikkuva Suomi hakee porukkaansa liikunta-alasta ja työntekijöiden hyvinvoinnista kiinnostunutta toimistokoordinaattoria. Liikkuva Suomi innostaa ja motivoi työyhteisöt liikkumaan, lepäämään, syömään terveellisemmin ja voimaan paremmin asiantuntijoiden opastuksella.

Myynti- ja valmennuskoordinaattorin tehtävässä pääset osallistumaan Liikkuvan Suomen monikanavaiseen myyntiin, asiakastoimeksiantojen hoitamiseen & läpiviemiseen yhteistyössä valmentajien kanssa sekä vastamaan itsenäisestikin sovituista osa-alueista. Tehtäviäsi ovat mm. myyntiprosessin eri vaiheisiin osallistuminen, Liikkuvan Suomen valmentajien työn tukeminen asiakasprojektien eri vaiheissa, laskutus sekä muihin projektiluontoisiin tehtäviin osallistuminen.

Olet oma-aloitteinen tekijä, pystyt organisoimaan asioita ja nautit monipuolisesta työnkuvasta. Jotain kokemusta on hyvä olla joko hyvinvoinnista, terveydenhuollosta, johtamisesta tai valmentamisesta. Ympärilläsi on ammattilaisia, ja välillä on paljon palloja ilmassa. Nappaat kopin ja hoidat oman tonttisi ja pystyt tekemään itsenäisiä päätöksiä. Tehtävässä menestyminen edellyttää sujuvaa suomen kielen taitoa ja englannin kielen osaaminen vahva plussa.  

Työtä tehdään Liikkuvan Suomen toimistossa hybridimallilla aivan Hämeenlinnan keskustassa PARKKI Business Parkissa. 

Palvelutukku Kolmio on täyden palvelun palvelutukku Lahdessa. Palvelutukku Kolmio toimittaa ammattikeittiöiden tarpeet tehokkaasti perille. 

Toimistoassistentin tehtävässä pääset työskentelemään monipuolisissa toimistotehtävissä. Työtäsi on avustaa myynnin, hankinnan, taloushallinnon ja asiakaspalvelun tehtävissä.

Kaupallisesta osaamisesta on hyötyä tässä tehtävässä. Koulutukseltasi voit olla esimerkiksi merkonomi tai tradenomi. Tehtävässä pärjäät, kun olet numerotarkka, oma-aloitteinen ja asiakaspalveluhenkinen. Sinulla on hyvät Excel-taidot ja eduksi katsotaan kokemus ERP-ympäristöstä toimimisesta. Sinun ei tarvitse olla valmis osaaja, sillä me koulutamme sinut tehtävään. Toivomme sinulta reipasta asennetta ja halua oppia uutta.

Vuoden 2023 alussa toimintansa aloittanut Oma Häme - Kanta-Hämeen hyvinvointialue on 6 500 työntekijän yhteisö. Vastaamme 170 000 kantahämäläisen sosiaali-, terveys- ja pelastustoimen palveluista. Haluamme rakentaa erinomaiset työolot ja edistää uudenlaista johtamista. Uskomme, että hyvästä työntekijäkokemuksesta syntyy myös hyvää asiakaskokemusta ja siksi meillä työstään innostuneet sekä hyvinvoivat työntekijät ovat toimivien palvelujen ja asiakastyytyväisyyden lähde.

Tule mukaan rakentamaan Oma Hämeen brändiä ja vaikuttavaa viestintää yhdessä muiden viestintäammattilaisten kanssa! Viestintäassistenttina / viestintäharjoittelijana pääset työskentelemään osana yhdeksän kokeneen viestintäammattilaisen tiimiämme. Tehtäviisi kuuluu monipuolisia viestinnän avustavia tehtäviä kuten erilaisten viestintätehtävien koordinointi, viestinnän digitaalisten työkalujen hallinnointi, sisällöntuotantoon ja kuvan käsittelyyn liittyvät tehtävät, verkkosivuston ja intranetin päivitykset, sähköinen arkistointi, tapahtumajärjestelyt ja muut viestinnän ja markkinoinnin tehtävät osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaisesti. Osallistut myös yhteistyöhön organisaation sisällä sekä kumppaniverkostomme kanssa.  

Viestintäassistentilta / viestintäharjoittelijalta odotamme hyviä viestinnällisiä taitoja ja soveltuvaa koulutusta ja/tai kokemusta viestinnän tai markkinoinnin tehtävistä. Arvostamme erinomaista suomen kielen taitoa, oma-aloitteisuutta, tehokasta ja tarkkaa työotetta, ripeää reagointia sekä yhteistyökykyä. Erinomaiset taidot yleisimpien it-ohjelmien käytössä ja aiempi kokemus Adoben ohjelmien käytöstä ovat eduksi tehtävien hoitamisessa.  

Viestintä on konserni- ja tukipalveluiden palvelualue, joka tuottaa viestintä- ja markkinointipalveluja Oma Hämeen hyvinvointialueen kaikille toimialoille. Viestintäassistentin / viestintäharjoittelijan lähijohtajana toimii viestintäpäällikkö ja lähimpinä työkavereina viestintäpalveluiden muut ammattilaiset.  

Työtäsi ei ole sidottu toimistolle, vaan voit työskennellä myös etänä/hybridisti. Tarjoamme Sinulle merkityksellisen tehtävän Kanta-Hämeen asukkaiden hyvinvoinnin edistämiseksi rakentamisvaiheessa olevassa organisaatiossa. Saat ympärillesi innostuneen ja kehittämisorientoituneen työyhteisön. Pääset rakentamaan Oma Hämeestä työpaikkaa, jonne halutaan tulla ja jäädä. 

Tervetuloa mukaan työskentelemään ammattitaitoiseen ja motivoituneeseen tiimiimme, jossa onnistumme yhdessä!

Päijät-Hämeen alueella sijaitseva kansainvälinen yritys etsii ohjelmamme kautta HR-projektiin koordinaattoria. Tässä tehtävässä pääset kehittymään HR-projektin parissa. Tarjolla on monipuolinen tehtävä uuden järjestelmän käyttöönotossa isossa organisaatiossa.  

Koordinaattorina projektissa työtehtäväsi vaihtelevat projektin elinkaaren mukaan. Mutta pääasiallisia tehtäviäsi ovat esim.

  • projektin aikataulutus/kalenterointi - koordinoit projektin eri vaiheita yhdessä projektipäällikön kanssa
  • viestit eri sidosryhmiä projektin etenemisestä ja toimit muutenkin heidän kanssaan tiiviissä yhteistyössä
  • päivität projektiin liittyviä dokumentaatioita
  • suunnittelet loppukäyttäjäkoulutuksiin liittyviä materiaaleja ja pidät loppukäyttäjäkoulutuksia

 

Tehtävä on monipuolinen ja pääset näyttämään kykysi ja kehittymään tehtävässä taitavan HR-tiimin kanssa. Mikäli sinulla on jo osaamista, pääset toki osallistumaan projektin työvaiheisiin laajemminkin sekä muihin HR-tehtäviin. Sinulle on eduksi, jos tunnet työlainsäädäntöä, vuosilomalakeja, työehtosopimuksia ja muita HR-alan lainalaisuuksia. Mutta sinun ei tarvitse olla valmis osaaja ja voitkin hyvin olla esim. opiskellut HR-alaa ja haluat nyt löytää alalta näytönpaikan. Koulutusohjelman kautta myös saat HR-lainsäädäntöön liittyvä koulutusta. Projekti toteutetaan suomen kielellä mutta kirjoitat ja käytät englannin kieltä ulkomailla olevien sidosryhmien kanssa. Työtä tehdään hydridi-mallilla.

Yritykset etsivät henkilöitä, joilla on aito motivaatio kehittää osaamistaan ja oppia uutta. Osaamiskriteerit vaihtelevat rekrytoivien yritysten tarpeiden mukaan, joten voit hakea mukaan monenlaisella taustalla. Sinulla voi olla tuore tutkinto ja etsit nyt näytön paikkaa sekä mahdollisuutta syventää osaamistasi. Vaihtoehtoisesti olet päätynyt työskentelemään tehtäviin, jotka eivät vastaa koulutustaustaasi tai mielenkiinnonkohteitasi, joten etsit väylää työllistyä oman alan tehtäviin.

Voit hakea mukaan, mikäli sinulla on soveltuva tutkinto (esim. merkonomi, medianomi, restonomi, tradenomi, KTM, FM, VM) tai vaihtoehtoisesti työkokemusta esimerkiksi asiakaspalvelusta, myynnistä, markkinoinnista tai hallinnollisista työtehtävistä. Hakijoilta edellytetään sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa (B 1.1.), muu kielitaito on eduksi.

Koulutusohjelma toteutetaan yhteistyössä rekrytoivien yritysten sekä Hämeen alueen ELY-keskuksen ja TE-palveluiden kanssa. Ohjelma on suunnattu ensisijaisesti alueen työttömille tai työttömyysuhan alaisille työnhakijoille. Koulutus on osallistujalle maksuton ja ohjelman ajalta saat työttömyysetuuttasi ja kulukorvausta.

Haku koulutusohjelmaan on kaksivaiheinen:

  1. Täytä virallinen hakemus TE-toimistolle ja varmista, että työnhakusi on voimassa. 
  2. Luo lisäksi osaajaprofiili Talentgaten järjestelmään. Osaamisprofiilin tietoja käytetään osaamisesi esittelemiseen rekrytoiville yrityksille. Blogistamme voit lukea tarkemmin hakuprosessista.

Hae heti mukaan, sillä käymme hakemuksia läpi jo hakuajan puitteissa ja esittelemme hakijoita rekrytoiville yrityksille. Osallistuminen koulutusohjelmaan edellyttää sopivan yrityspaikan löytymistä.

Hakuaika: 3.8.-28.8.2023

Koulutusohjelman kesto: noin 5 kk

Koulutusohjelman ajankohta: 6.9.-19.12.2023

Koulutusohjelman kokonaiskesto on noin viisi kuukautta, joka sisältää yritystyöskentelyn lisäksi kontaktikoulutusta ja itsenäistä etäopiskelua. Tarkempi koulutuskalenteri muodostetaan aloittamisen yhteydessä sen hetkisen tarjonnan, osallistujan omien toiveiden ja työtehtävän mukaan. 

Räätälöitävät koulutussisällöt:

  • Digitaalinen markkinointi & verkkokauppa: Koulutusteemoja mm. verkkonäkyvyyden kehittämisestä, Googlen työkaluista, sisältömarkkinoinnista sekä somemarkkinoinnista ja -mainonnasta.
  • Adobe työkalut visuaalisessa markkinoinnissa: Koulutusteemoja mm. graafisesta suunnittelusta ja Adoben työkaluista.
  • HR ja rekrytointi: Koulutusteemoja mm. työsuhteen elinkaaresta, rekrytoinnista, osaamisen kehittämisen elinkaaresta, henkilöstöanalytiikasta
  • Asiakaskohtaamiset: Koulutusteemoja mm. asiakaspolun digitalisoitumisesta, myyntiosaamisen kehittämisestä, modernista myynti- ja asiakaspalvelutyöstä, sujuvasta asiakasviestinnästä
  • Projektinhallinta ja datan visualisointi: Koulutusteemoina mm. projektinhallinnan perusteet ja työkalut, datan visualisointi Power BI-työkalulla.
  • Digi- ja työelämätaidot: Koulutusteemoja mm. Office 365 (mm. Excel, OneDrive, SharePoint, Teams, Forms), ajanhallinta- ja priorisointitaitojen kehittäminen, oman työn johtaminen
  • Taloushallinto: Koulutusteemoja mm. kirjanpitoon, verotukseen, työsuhteisiin ja palkanlaskentaan liittyen.
 

Yhteinen koulutuskokonaisuus:

  • Koulutuksen aloitus- ja päätöstilaisuudet
  • Modernien työelämätaitojen kehittäminen

Koulutukset toteutetaan onlinekoulutuksena.

KIINNOSTUITKO? KYSY LISÄTIETOJA

Marlena(002)

Marlena Laitinen

Project Specialist,
Koulutus- ja työnhakijapalvelut

+358 44 460 2079

marlena.laitinen@talentgate.fi

 

Ajankohtaista

Hakijakokemukset 12.01.2024

Koulutusohjelma kasvatti osaamista ja vei uudelle uralle

Tytti Johanna Himanen alkoi etsiä uutta suuntaa ja erilaisia koulutusmahdollisuuksia jäädessään pois markkinointisuunnittelijan...

Lue lisää
Hakijakokemukset 04.08.2023

Koulutusohjelma mahdollisti osaamisen sertifioinnin ja uuden uran IT-alalla

Projektinhallintaosaaminen on taito, jota tarvitaan lähes joka työssä kuin myös oman työn johtamisessa. Työtehtävät ovat yhä...

Lue lisää
Hakijakokemukset 04.08.2023

Rekrytoiva koulutusohjelma auttoi kirkastamaan tavoitteet ja löytämään suunnan uralle!

Liiketalouden tradenomiksi valmistuneella Erika Heinosella ja IT-tradenomiksi opiskelleella Esa Salosella oli sama haaste....

Lue lisää
Layer_5

Tutustu muihin koulutusohjelmiin