Päivitä hakemuksesi

Kasva kaupallisiin asiantuntijatehtäviin

Häme

Haku päättyy 19.6.2023

Hae mukaan

Etsitkö väylää uuteen työhön? Tai kaipaatko kenties päivitystä osaamiseesi? Rekrytoivan koulutusohjelman kautta sinulla on mahdollisuus vahvistaa osaamistasi ja ottaa seuraava askel urallasi!

Suuntaa urasi sinua kiinnostaviin työtehtäviin!

Kasvatamme yhdessä Hämeen alueen yritysten kanssa uusia osaajia Future Business Talent RekryKoulutuksen kautta. Koulutusohjelman avulla päivität osaamistasi vastaamaan rekrytoivien yritysten tarpeita sekä saat aidon mahdollisuuden työllistyä. 

Noin viisi kuukautta kestävän koulutusohjelman aikana työskentelet täysipäiväisesti yhteistyöyrityksessä ja osallistut työtehtäviä tukevaan koulutukseen. Ohjelma tarjoaa monipuolisia uramahdollisuuksia mm. digimarkkinoinnin, verkkokaupan, HR:n, taloushallinnon sekä monipuolisten toimistotehtävien parissa. Sinun ei tarvitse olla valmis osaaja, sillä koulutusohjelma antaa sinulle aikaa vahvistaa osaamistasi ja kasvaa tehtävään!

Katso videolta millaisiin tehtäviin Joonas työllistyi rekrytoivan koulutusohjelman kautta 👇

 

Ohjelmassa on mukana useita eri alan yrityksiä, jotka etsivät eri tason osaajia. Yrityksillä on aito tarve uudelle osaajalle ja heidän tavoitteena on solmia kanssasi työsuhde koulutusohjelman jälkeen. Päivitämme sivuja uusien tarpeiden syntyessä. Huomioithan, että kaikkien yritysten tarpeet eivät ole julkisesti näkyvillä. Näin ollen mukaan kannattaa hakea, vaikka alla olevista tehtävistä ei tällä hetkellä löytyisi juuri sinulle sopivaa roolia. 

NP Housukauppa on suomalainen vaatetusalan perheyritys, joka on erikoistunut housujen valmistamiseen naisille ja miehille. Yritys on perustettu vuonna 1919 Lahdessa ja sillä on toimintaa 13 myymälässä ja verkkokaupassa.

Verkkokauppakoordinaattorina pääset työskentelemään monipuolisissa tehtävissä, jotka edistävät verkkokauppamme menestystä. Tehtäviisi kuuluvat muun muassa seuraavia vastuualueita: tuotekuvien ottaminen ja käsittely omassa studiossa sekä tuotetekstien ja tuotteiden ylläpitotehtävät verkkokaupassa. Lisäksi pääset tekemään monipuolisesti markkinoinnin tehtäviä kuten mainosmateriaalien tuottaminen (uutiskirjeet, printtimedia, digibannerit) verkkosivujen taittoa, ylläpitoa sekä suunnittelua. Työssäsi pääset hyödyntämään tekoälypalveluita kuten mm. ChatGTP ja Fireflyta.

 Toivomme sinulta kokemusta valokuvaamisesta sekä Adoben ohjelmista (PhotoShop ja Ligtroom). Valmis osaaja sinun ei tarvitse olla sillä me perehdytämme sinut - tärkeintä on hyvä asenne, kyky oppia ja omaksua uutta tietoa nopeasti. Myynnillinen osaaminen ja/tai kiinnostus myynnin kehittämiseen katsotaan myös eduksi. Hae mukaan ja lähde kasvamaan verkkokaupan ammattilaiseksi!

A2 International Oy, paremmin tunnettu nimellä Liikkuva Suomi hakee porukkaansa liikunta-alasta ja työntekijöiden hyvinvoinnista kiinnostunutta toimistokoordinaattoria. Liikkuva Suomi innostaa ja motivoi työyhteisöt liikkumaan, lepäämään, syömään terveellisemmin ja voimaan paremmin asiantuntijoiden opastuksella.

Myynti- ja valmennuskoordinaattorin tehtävässä pääset osallistumaan Liikkuvan Suomen monikanavaiseen myyntiin, asiakastoimeksiantojen hoitamiseen & läpiviemiseen yhteistyössä valmentajien kanssa sekä vastamaan itsenäisestikin sovituista osa-alueista. Tehtäviäsi ovat mm. myyntiprosessin eri vaiheisiin osallistuminen, Liikkuvan Suomen valmentajien työn tukeminen asiakasprojektien eri vaiheissa, laskutus sekä muihin projektiluontoisiin tehtäviin osallistuminen.

Olet oma-aloitteinen tekijä, pystyt organisoimaan asioita ja nautit monipuolisesta työnkuvasta. Jotain kokemusta on hyvä olla joko hyvinvoinnista, terveydenhuollosta, johtamisesta tai valmentamisesta. Ympärilläsi on ammattilaisia, ja välillä on paljon palloja ilmassa. Nappaat kopin ja hoidat oman tonttisi ja pystyt tekemään itsenäisiä päätöksiä. Tehtävässä menestyminen edellyttää sujuvaa suomen kielen taitoa ja englannin kielen osaaminen vahva plussa.  

Työtä tehdään Liikkuvan Suomen toimistossa hybridimallilla aivan Hämeenlinnan keskustassa PARKKI Business Parkissa. 

Atom Airsoft on yksi Suomen johtavista airsoft-verkkokaupoista, jolla on laaja valikoima ja ensiluokkainen palvelu asiakkaille ja jälleenmyyjille. Henkilökohtainen palvelu, tuki ja opastus sähköpostitse ja puhelimitse ovat vahvuuksiamme. Haluamme helpottaa asiakkaitamme harrastamaan airsoftia hyvässä seurassa!

Verkkokauppakordinaattorina toimit osana tiimiä airsoft-verkkokaupassa, jonka ykkösprioriteetti on paras mahdollinen asiakaspalvelu – tilausten käsittely ja nopea toimitus varmistetaan ennen muihin töihin siirtymistä. Pääset tutustumaan ja tekemään verkkokaupan vakioprosesseja muun tiimin kanssa. Tehtävässä tuotat tuotekuvauksia, tarkastat tuotetietoa, tuotat sähköpostimarkkinointia Klavio-työkalun avulla ja hyödynnät Klavion mahdollisuuksia rakentaa erilaisia automaatioita asiakaskäyttäytymisen perusteella. Lisäksi mittaat verkkokaupan analytiikkatyökaluilla markkinoinnin tehokkuutta sekä sähköpostimarkkinoinnissa tehtyjen toimien vaikutusta.

Atom Airsoft pyörii 4 hengen tiimillä ja pyrkii voimakkaaseen kasvuun. Työtä on mahdollista tehdä jossain vaiheessa myös etänä, mutta koulutuksen aikana työpäivät tehdään Atom Airsoftin toimistotiloista käsin. Toivomme sinulta analyyttistä työotetta, hyviä organisointi- ja priorisointitaitoja sekä kykyä työskennellä niin tiimissä kuin myös itsenäisesti. Eduksi katsotaan, mikäli sinulta löytyy aiempaa kokemusta verkkokaupan hallinnasta tai vastaavista tehtävistä. Tärkeintä on innostus ja intohimo verkkokaupan kehittämiseen, trendien seuraamiseen ja innovatiivisten ratkaisujen löytämiseen.

Aste Finland® Oy syntyi vuonna 2010 viiden miehen halusta valmistaa maailman parhaita kaupallisia ammattikylmälaitteita. Me Aste Finland® Oy:ssa olemme peruskallio, joka tuntee asiakkaidensa sesongit, tarpeet ja toiveet, ja osaa muuntautua vastaamaan niihin juuri oikeilla ja sopivilla tuotteilla Olemme luotettava kumppani useille maailmanlaajuisille brändeille. Meillä on vakituisesti töissä viitisenkymmentä henkilöä, sesonkien mukaan luku tuplaantuu. Toimintamme sydän sijaitsee eteläisessä Suomessa Forssassa, jossa edelleen suunnittelemme ja valmistamme intohimolla parhaita kylmälaiteratkaisuja asiakkaillemme.

Etsimme motivoitunutta ja tuloshakuista henkilöä liittymään tiimiimme Avainasiakkuuspäällikkönä. Avainasiakkuuspäällikkönä toimit päivittäistavarakaupan kentässä vastaten tärkeiden asiakassuhteiden hallinnasta, kehittämisestä ja voit olla keskeisessä roolissa yrityksemme menestyksen varmistamisessa. Tehtävänäsi on valtakunnallisten avainasiakkaiden hallinta ja kasvattaminen sisältäen mm. asiakassuhteiden ylläpito ja vahvistaminen ja uusien liiketoimintamahdollisuuksien tunnistaminen, myyntimateriaalien ja hinnastojen tuottaminen sekä raportointi ja tulosten seuranta. Tehtävässä pääset tekemään yhteistyötä myynnin, markkinoinnin ja tuotekehityksen kanssa.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden päästä kehittymään avainasiakaspäälliköksi dynaamisessa ja kasvavassa organisaatiossa, jossa pääset kehittämään ammatillisia taitojasi ja vaikuttaa merkittävästi asiakassuhteiden sekä koko liiketoiminnan menestykseen. Tässä tehtävässä saat paljon vastuuta, mutta myös aikaa kasvaa rooliin! Tulevaisuudessa voit olla kasvattamassa omaa valtakunnallista myyntitiimiä – aika näyttää mihin suuntaan urasi meillä kehittyy!

Työpaikka sijaitsee Forssassa, mutta työtä voi tehdä joustavasti hybridimallilla. Työ edellyttää matkustusvalmiutta ja toivomme alkuvaiheessa läsnäoloasi 1-2pvä viikossa. Odotamme innolla hakemustasi ja mahdollisuutta keskustella kanssasi tulevaisuuden yhteistyöstä!

Etsimme motivoitunutta ja myynnillistä asiakaspalvelijaa tiimiimme! Jos nautit ihmisten kanssa työskentelystä, olet myyntihenkinen ja haluat tarjota erinomaista asiakaskokemusta, tämä tehtävä voi olla juuri sinulle.

Tässä tehtävässä tarjoat ystävällistä ja ammattimaista asiakaspalvelua sekä vastaat asiakkaiden tiedusteluihin puhelimitse ja sähköpostitse. Käsittelet tilauksia ja luot tarjouksia sekä varmistaa niiden nopeasta ja tarkasta toimituksesta asiakkaille. Lisäksi valmistat oikovedoksia ja avustat erilaisissa markkinoinnin ja lähettämön tehtävissä. Tartut reippaasti muihin asiakaspalvelun sekä toimiston työtehtäviin ja avustat myös laskutuksissa.

Eduksi katsotaan, mikäli sinulta löytyy kokemusta asiakaspalvelusta ja/tai myynnistä ja omaat erinomaiset viestintä- ja vuorovaikutustaidot suullisesti ja kirjallisesti. Tehtävässä tarvitset myös englanninkielentaitoa. Tarjoamme sinulle mukavan ja kannustavan työympäristön, jossa pääset kasvamaan tähän tehtävään. 

Palvelutukku Kolmio on täyden palvelun palvelutukku Lahdessa. Palvelutukku Kolmio toimittaa ammattikeittiöiden tarpeet tehokkaasti perille. 

Toimistoassistentin tehtävässä pääset työskentelemään monipuolisissa toimistotehtävissä. Työtäsi on avustaa myynnin, hankinnan, taloushallinnon ja asiakaspalvelun tehtävissä.

Kaupallisesta osaamisesta on hyötyä tässä tehtävässä. Koulutukseltasi voit olla esimerkiksi merkonomi tai tradenomi. Tehtävässä pärjäät, kun olet numerotarkka, oma-aloitteinen ja asiakaspalveluhenkinen. Sinulla on hyvät Excel-taidot ja eduksi katsotaan kokemus ERP-ympäristöstä toimimisesta. Sinun ei tarvitse olla valmis osaaja, sillä me koulutamme sinut tehtävään. Toivomme sinulta reipasta asennetta ja halua oppia uutta.

Kargo helpottaa verkkokauppiaiden arkea yhdistämällä järjestelmät toisiinsa. Tarjoamme maailmanluokan integraatioita verkkokaupan osto- myynti- ja kirjapitoprosesseihin.  

Digimarkkinoijan tehtävässä pääset luomaan monipuolisesti Kargon markkinointisisältöjä. Tehtävänäsi on kirjoittaa ominaisuusesittelyjä ja asiakashaastatteluja, päivittää verkkosivuja sekä mahdollisuuksien mukaan luomaan videosisältöjä. Tarjoamme käyttöösi hyvät työvälineet ja uusimmat ohjelmistot.  

Etsimme joukkoomme osaajaa, jolta löytyy sujuvaa suomen kielen osaamista ja halua kehittyä teknisiä tuotteita esittelevien sisältöjen tuottajana. Taloushallinnon tehtävien osaaminen katsotaan eduksi. 

SW-TECH Oy on ohjelmistokonsultointiin ja tuotekehitykseen erikoistunut yritys Riihimäeltä. Kehitämme omia ohjelmistotuotteita sekä konsultoimme ohjelmistokehityksen ja laadunvarmistuksen alueella muita yrityksiä.

Projekti- ja markkinointikoordinaattorin tehtävässä pääset työskentelemään monipuolisesti ohjelmistotuotteen markkinoinnissa, räätälöinnissä ja toimittamisessa asiakkaille.

Kaupallisesta osaamisesta on hyötyä tässä tehtävässä. Koulutukseltasi voit olla esimerkiksi merkonomi tai tradenomi. Tehtävässä pärjää, kun olet aktiivinen, oma-aloitteinen ja asiakaspalveluhenkinen. Sinulla on hyvät Office-taidot ja eduksi katsotaan kokemus ERP-ympäristöstä toimimisesta. Toivomme sinulta reipasta asennetta ja halua oppia uutta.

Made in Finland since 1972. Teknoware on julkisen liikenteen ajoneuvojen valaistusratkaisujen markkinajohtaja ja Pohjoismaiden suurin turvavalojärjestelmien valmistaja. Intohimo parhaan sisustus- tai valaistusratkaisun löytämiseen asiakkaamme tarpeisiin on kolmea liiketoimintaamme yhdistävä perusta. Tule mukaan tekemään töitä mahtavaan porukkaan, joka sekä luo tulevaisuuden valaistusratkaisuja raideliikenteeseen, sisustus- ja valaistusratkaisuja busseihin ja erikoisajoneuvoihin sekä turvavalaistusta kiinteistöihin ja risteilyaluksiin, että valmistaa kaikkia näitä!

Oletko sinä etsimämme tulevaisuuden HR-osaaja? Tässä roolissa pääset tutustumaan ja ottamaan vastuuta HR-tiimin operatiivisista tehtävistä ja toiminnan kehittämisestä. Tehtävässä pääset osallistumaan työajan- ja kulunvalvontajärjestelmän päivitysprojektiin, vaikuttamaan uuden rekrytointityökalun valintaan ja mahdollisesti myös käyttöönottoon sekä osallistumaan Lahden tehtaiden intra-sivujen päivitysprojektiin. Lisäksi saat mahdollisuuden sukeltaa HR-kentän monipuolisiin, päivittäisiin operatiivisiin tehtäviin.

Aikaisemmasta kokemuksesta HR-tehtävistä on etua, tärkeintä on kuitenkin oikea asenne ja motivaatio sukeltaa maailmaan, jossa raamitusta työnlinjausten tekemiseen luovat mm. Teknologiateollisuuden työnantajien työehtosopimukset sekä monet Suomen lait liittyen työsuhteen koko kirjoon ja kaareen. Toivomme, että kommunikoit sujuvasti sekä suullisesti että kirjallisesti suomeksi ja englanniksi. Meillä tehdään töitä hybridinä, toimistomme sijaitsee Lahdessa.

Yritykset etsivät henkilöitä, joilla on aito motivaatio kehittää osaamistaan ja oppia uutta. Osaamiskriteerit vaihtelevat rekrytoivien yritysten tarpeiden mukaan, joten voit hakea mukaan monenlaisella taustalla. Sinulla voi olla tuore tutkinto ja etsit nyt näytön paikkaa sekä mahdollisuutta syventää osaamistasi. Vaihtoehtoisesti olet päätynyt työskentelemään tehtäviin, jotka eivät vastaa koulutustaustaasi tai mielenkiinnonkohteitasi, joten etsit väylää työllistyä oman alan tehtäviin.

Voit hakea mukaan, mikäli sinulla on soveltuva tutkinto (esim. merkonomi, medianomi, restonomi, tradenomi, KTM, FM, VM) tai vaihtoehtoisesti työkokemusta esimerkiksi asiakaspalvelusta, myynnistä, markkinoinnista tai hallinnollisista työtehtävistä. Hakijoilta edellytetään sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa (B 1.1.), muu kielitaito on eduksi.

Koulutusohjelma toteutetaan yhteistyössä rekrytoivien yritysten sekä Hämeen alueen ELY-keskuksen ja TE-palveluiden kanssa. Ohjelma on suunnattu ensisijaisesti alueen työttömille tai työttömyysuhan alaisille työnhakijoille. Koulutus on osallistujalle maksuton ja ohjelman ajalta saat työttömyysetuuttasi ja kulukorvausta.

Hae heti mukaan, sillä käymme hakemuksia läpi jo hakuajan puitteissa ja esittelemme hakijoita mukana oleville yrityksille. Haku koulutusohjelmaan on kaksivaiheinen:

  1. Täytä virallinen hakemus TE-toimistolle ja varmista, että työnhakusi on voimassa. 
  2. Luo osaajaprofiili Talentgaten järjestelmään. Tämän osaamisprofiilin kautta tutustumme sinuun ja  esittelemme osaamistasi rekrytoiville yrityksille. Blogistamme voit lukea tarkemmin hakuprosessista.

Esittelemme profiiliasi yrityksille, jotka kiinnostuessaan haastattelevat sinut henkilökohtaisesti. Osallistuminen koulutusohjelmaan edellyttää sopivaa yrityspaikkaa, jossa käytännön työskentely tapahtuu.

Hakuaika: 26.5.-19.6.2023

Koulutusohjelman kesto: noin 5 kk

Koulutusohjelman ajankohta: 9.8.-27.12.2023 tai 6.9.-19.12.2023

Koulutusohjelman kokonaiskesto on noin viisi kuukautta, joka sisältää yritystyöskentelyn lisäksi kontaktikoulutusta ja itsenäistä etäopiskelua. Tarkempi koulutuskalenteri muodostetaan aloittamisen yhteydessä sen hetkisen tarjonnan, osallistujan omien toiveiden ja työtehtävän mukaan. 

Räätälöitävät koulutussisällöt:

  • Digitaalinen markkinointi & verkkokauppa: Koulutusteemoja mm. verkkonäkyvyyden kehittämisestä, Googlen työkaluista, sisältömarkkinoinnista sekä somemarkkinoinnista ja -mainonnasta.
  • Adobe työkalut visuaalisessa markkinoinnissa: Koulutusteemoja mm. graafisesta suunnittelusta ja Adoben työkaluista.
  • HR ja rekrytointi: Koulutusteemoja mm. työsuhteen elinkaaresta, rekrytoinnista, osaamisen kehittämisen elinkaaresta, henkilöstöanalytiikasta
  • Asiakaskohtaamiset: Koulutusteemoja mm. asiakaspolun digitalisoitumisesta, myyntiosaamisen kehittämisestä, modernista myynti- ja asiakaspalvelutyöstä, sujuvasta asiakasviestinnästä
  • Projektinhallinta ja datan visualisointi: Koulutusteemoina mm. projektinhallinnan perusteet ja työkalut, datan visualisointi Power BI-työkalulla.
  • Digi- ja työelämätaidot: Koulutusteemoja mm. Office 365 (mm. Excel, OneDrive, SharePoint, Teams, Forms), ajanhallinta- ja priorisointitaitojen kehittäminen, oman työn johtaminen
  • Taloushallinto: Koulutusteemoja mm. kirjanpitoon, verotukseen, työsuhteisiin ja palkanlaskentaan liittyen.
 

Yhteinen koulutuskokonaisuus:

  • Koulutuksen aloitus- ja päätöstilaisuudet
  • Modernien työelämätaitojen kehittäminen

Koulutukset toteutetaan onlinekoulutuksena.

Kiinnostuitko? Kysy lisätietoja

Marlena(002)

Marlena Laitinen

Project Specialist, Koulutus- ja työnhakijapalvelut

+358 44 460 2079

marlena.laitinen@talentgate.fi

Ajankohtaista

Hakijakokemukset 01.06.2023

Kokeneelle markkinoinnin ammattilaiselle löytyi koulutusohjelmasta täydellinen työpaikka

Etsiessään uutta kokoaikatyötä Jaana Hietala huomasi, että se oli haastavampaa kuin hän oli kuvitellut. Toistuvasti varasijalle...

Lue lisää
Hakijakokemukset 06.07.2022

Unelmien työpaikka löytyi rekrytoivan koulutusohjelman kautta

Joonas Pylvinen valmistui kauppatieteiden maisteriksi vuonna 2020 ja vastassa oli vaikea työllistymistilanne. Pylvisellä oli...

Lue lisää
Hakijakokemukset 06.06.2022

Koulutusohjelma avasi oven uudelle uralle asiakkuuspäällikön tehtäviin

Aylin Bedretdin-Aaltonen oli pitkään työskennellyt yhdessä Suomen suurimmista tavarataloista. Myyjänä ja esihenkilönä toiminut...

Lue lisää
Layer_5

Tutustu muihin koulutusohjelmiin

Avoinna olevat koulutusohjelmat