Skip to content

Customer Success Talent

Uusimaa

Hakuaika päättynyt

HUOM! HAKUAIKA PÄÄTTYNYT

Kiinnostaako sinua tekoäly? Entä oletko kiinnostunut asiakaskokemuksesta ja siitä, kuinka luoda mahdollisimman hyvä sellainen? Onko sinulla hyvät vuorovaikutustaidot ja haluat hyödyntää niitä asiakassuhteiden rakentamisessa? Haluatko olla osa yrityksen menestystarinaa parantamalla asiakastyytyväisyyttä? Jos kaikki edellä mainittu kuulosti korviisi kiehtovalta, jatka lukemista! 

Löydä uusi työ Customer Success asiantuntijana syksystä alkaen

Asiakaspalvelutehtävät vaativat nykyään laajempaa osaamista kuin aiemmin. Nykyaikaiset tehtävät saattavat sisältää esimerkiksi chatbottien rakentamista, tekoälytyökalujen haltuunottoa ja asiakaskokemuksen mittaamisen hallintaa.Kaiken taustalla on näiden lisäksi taito ja kyky toimia ammattimaisesti nopeastikin muuttuvien tilanteiden keskellä. 

Koulutamme syksystä lähtien yhdessä Uudenmaan alueen yritysten kanssa jopa 15 uutta Customer Success -osaajaa rekrytoivan koulutusohjelman kautta. Koulutus avaa ovet niin monipuolisiin ja monikanavaisiin asiakaskokemuksen asiantuntijatehtäviin, yritysten sisäisiin asiakaskokemuksen prosessien kehittämisen rooleihin kuin myös asiakasrajapintaan kuuluvien asiakkuuksien ylläpidon asiantuntijarooleihin. Tulevaisuuden asiantuntijana olet avainroolissa asiakaskokemuksen luomisessa ja kehittämisessä, minkä kautta autat yritystä menestymään. Koulutusohjelman avulla päivität osaamistasi vastaamaan rekrytoivien yritysten tarpeita sekä saat aidon mahdollisuuden työllistyä.

Elokuussa käyynnistyvä koulutusohjelma yhdistää asiantuntijakoulutuksen sekä käytännön työskentelyn yhteistyöyrityksessä. Viisi kuukautta kestävän ohjelman aikana työskentelet täysipäiväisesti yrityksen määrittelemissä tehtävissä ja osallistut asiantuntijoiden pitämiin koulutuspäiviin. Mukana olevat yritykset etsivät sekä uusia kykyjä että pidempään työelämässä mukana olleita ja uutta uraa itselleen hakevia osaajia.

4 syytä hakea mukaan rekrytoivaan koulutusohjelmaan >>

Yritysten tavoitteena on rekrytoida sinut koulutusohjelman jälkeen. Sinun ei tarvitse olla vielä valmis osaaja, tärkeintä on motivaatio kehittyä & into oppia uutta! Päivitämme sivuja uusien tarpeiden syntyessä. Kaikkien yritysten tarpeet eivät ole julkisesti näkyvillä.

Edenred Finland on Suomen johtava työsuhde-etujen tarjoaja, joka palvelee yli 19 000 yritysasiakasta ja noin 500 000 työntekijää. Yrityksemme on osa kansainvälistä Edenred-konsernia ja tarjoamme laajan valikoiman etuja, kuten lounas-, liikunta- ja kulttuuri-, hieronta-, hammashoito- sekä työmatkaetuja ja Delicard-lahjakorttipalvelua.

Customer Care Specialist 

Tehtäviisi kuuluu asiakaspalvelu, asiakkaiden opastaminen ja kouluttaminen, sekä palvelun saatavuuden ja sujuvuuden varmistaminen puhelimitse ja sähköisissä palvelukanavissa. Lisäksi tunnistat lisämyyntimahdollisuuksia annettujen tavoitteiden mukaisesti.

Odotamme sinulta vahvaa kokemusta puhelinasiakaspalvelusta, vahvaa asiakaspalveluhenkisyyttä, tavoitteellisuutta, avointa ja ratkaisukeskeistä asennetta, kykyä omaksua useita järjestelmiä ja käyttää niitä sujuvasti päivittäisessä työssä, sujuvaa ja selkeää suullista ja kirjallista kommunikointia suomen ja englannin kielellä, valmiutta aloitteelliseen, joustavaan ja vastuulliseen työskentelyyn itsenäisesti ja osana tiimiä. Tarjoamme itsenäisen ja mielekkään työtehtävän vakaassa ja kasvavassa monikulttuurisessa yrityksessä, kattavat työsuhde-edut, ja mahdollisuuden työskennellä hybridimallissa.

Videoly is a global leader in the video platform industry, aiming to become the primary video hub for online retailers and brands. With offices in Helsinki and Toronto, we serve customers worldwide.

Customer Success Intern

As a Customer Success Intern, you’ll be part of a team of five professionals handling customer support inquiries, reporting, and onboarding. Your tasks will include managing support tickets, providing basic technical support, and assisting with customer newsletters and monthly reports. You’ll also have the opportunity to interact with smaller customers and support some of them in implementing our solution.

We’re looking for someone with a relevant degree, fluency in English, excellent communication skills, and an analytical mindset. Previous experience in customer service or a technical background is a plus. We value face-to-face interaction at our Helsinki office but also offer the flexibility of remote work. Join us for a great professional learning experience, a supportive community, and enjoy home-made breakfast at our office three times a week. 

Zapflow, based in Espoo, Finland, is a growing company with around 100 customers in over 35 countries. Designed by investing professionals, Zapflow provides investing teams with the tools needed for effective collaboration and informed decision-making.

Customer Success Specialist

As a Customer Success Specialist at Zapflow, you’ll play a key role in customer satisfaction. Your responsibilities include onboarding and training new customers, being the first point of contact for customer queries, creating and maintaining training materials, and supporting sales and growth teams with product insights, demos, and webinars.

We’re looking for a proactive, result-driven individual with excellent collaboration skills and a relevant educational background. Experience in a customer-facing role, ideally in B2B SaaS or the alternative investments space, is preferred. You should be comfortable interacting with customers and internal stakeholders using remote collaboration tools, have a professional level of English proficiency, and good knowledge of Microsoft Excel. Zapflow offers a great opportunity for professional development in a fast-growing company, a self-driven role, a modern working environment with flexible working hours, and the possibility for remote work. 

Taitori Oy on suomalainen yritys, joka on edelläkävijä älytoimistoratkaisujen kehittämisessä. Tarjoamme asiakkaillemme toimitilojen digitaalisia ratkaisuja Taitori Smart Office -tuotteilla.

Customer Support Specialist  

Customer Support Specialistina Taitori Oy:ssä osallistut asiakastukeen puhelimitse, chatin ja tikettien kautta. Tehtäviisi kuuluu myös satunnaiset käynnit asiakasyrityksissä sekä osallistuminen käyttöönottoprojekteihin. Riippuen osaamisestasi ja kiinnostuksen kohteistasi, rooliisi voi kuulua myös käyttöliittymien testaaminen, chatbotin kehittäminen, tekoälyn hyödyntäminen asiakaspalvelussa/helpdeskissä, laitteiden konfigurointi, asiakaskyselyiden toteuttaminen ja sisällöntuotanto.

Etsimme henkilöä, jolla on hyvä suomen ja englannin kielen taito, kyky tutkia ja selvittää monimutkaisia ongelmia, asiakaspalveluhenkisyyttä, itseohjautuvuutta, kiinnostusta uuden kehittämiseen ja paineensietokyky. Tarjoamme monipuolisen työn, jossa et pääse kyllästymään, työpaikan hyvien yhteyksien päässä Kampista, osittaisen etätyömahdollisuuden sekä mahdollisuuden osallistua innovatiiviseen tuotekehitykseen. 

Keskuskauppakamari on vaikuttajaorganisaatio, joka työskentelee näköalapaikalla varmistaakseen, että Suomi on paras paikka kaikille. Tarjoamme palveluita mm. yritysten vastuullisuustyön tueksi, kansainvälisen kaupan vauhdittamiseen ja palkitsemiseen sekä koulutusta ja valmennusta yritysjohdolle.

Palvelukoordinaattori 

Palvelukoordinaattorina vastaat SaaS-ratkaisuna tarjottavan Ilmoituskanava-palvelun asiakaspalvelusta ja ilmoituskanavien teknisestä ylläpidosta. Tehtäviisi kuuluu asiakaspalvelu, asiakkaiden opastaminen ja kouluttaminen, ilmoituskanavien perustaminen ja ylläpito sekä palvelun prosessien dokumentointiin ja kehittämiseen osallistuminen.

Odotamme sinulta hyviä vuorovaikutus- ja it-taitoja sekä itsenäistä työotetta. Sinulla on jo kokemusta vaativista asiakaspalvelutehtävistä. Kommunikoit sujuvasti yrityspäättäjien kanssa eri kanavissa suomeksi ja englanniksi. Ruotsinkielentaito katsotaan eduksi. Keskuskauppakamarissa tarjoamme monipuolisia tehtäviä, mahdollisuuden kehittyä ja oppia koko ajan uutta, tuemme ja kehitämme työntekijöidemme ammatillista osaamista sekä tarjoamme kattavat työnhyvinvointia tukevat palvelut ja yhteisiä aktiviteetteja työkavereidesi kanssa. 

Kiinnostavatko kiinteistöalan monipuoliset tehtävät pohjoismaiden suurimmassa kiinteistöjohtamisen ja kiinteistöjen välityspalveluita tarjoavassa konsernissa? Retta Management on kiinteistöjohtamiseen erikoistunut valtakunnallinen toimija. Palveluitamme ovat muun muassa toimitilojen ja asuntojen kiinteistönjohtamispalvelut, asuntovuokraus, taloushallintopalvelut, energiatehokkuus- ja ympäristövastuupalvelut sekä arviointipalvelut. Retta Management on osa Retta Group -konsernia. 

Asiakaspalveluneuvoja 

Asiakaspalveluneuvojan tehtävässä pääset huolehtimaan asuntovuokrauksen asiakkaiden palveluista. Asiakaspalveluneuvojan roolissa pääset monikanavaisesti (puhelin, sähköposti, chat) vastaamaan asunnon vuokraajien arjen kysymyksiin liittyen asunnon vuokraukseen, asumiseen, poismuuttoon. Asiakaspalvelulähtöisyys, hyvät viestintätaidot (suomi, englanti) sekä ratkaisukyvykkyys ovat valttejasi tässä tehtävässä.  

Meillä pääset kehittämään osaamistasi laaja-alaisesti kiinteistöalan ammattilaisten kanssa! Sinulla on oma kannustava esihenkilö ja mahtava tiimi, ja lisäksi voit luottaa koko organisaatiomme ammattitaitoiseen tukeen. Koska olemme iso konserni ja teemme yhteistyötä yli liiketoimintarajojen, saat aina apua ja tukea osaavilta ja ammattitaitoisilta kollegoilta. Päivittäiseen työhösi saat tarvitsemasi tuen ja hyödylliset työkalut sekä yhteiset toimintatavat.  

Arvomme onnistumme yhdessä, uudistamme rohkeasti ja toimimme vastuullisesti ohjaavat jokapäiväistä toimintaamme. Teemme töitä tiiminä kokonaisuus huomioiden ja työkavereita arvostaen. Otamme yhdessä tiiminä vastuun prosessien sujuvuudesta. Meillä on liukuva työaika ja etätyömahdollisuus, jotta työn ja yksityiselämän yhdistäminen olisi mahdollisimman jouhevaa. Ja ennen kaikkea meillä on loistava porukka, johon haluamme myös sinut mukaan! Tule mukaan kehittymään ja kehittämään oman ammattitaitosi lisäksi toimintaamme sekä tuottamaan arvokasta lisäarvoa sekä kollegoillesi että asiakkaillemme.  Lue lisää meistä työpaikkana täällä: Töihin Rettalle – Retta 

Koho Sales Oy on vuonna 2014 perustettu ohjelmistoyritys. Kehitämme ja myymme pilvipalveluna toteutettua räätälöitävää Koho-toiminnanohjaus- ja projektinhallintajärjestelmää. Koho on segmenttinsä paras toiminnanohjaus ja kasvamme noin 35 % vuosivauhtia ilman pääomasijoittajia. Meitä koholaisia on tällä hetkellä 25. Viihtyisät toimitilamme sijaitsevat hyvien kulkuyhteyksien päässä Helsingin Kalasatamassa.

Customer Success Specialist 

Customer Success Specialistina vastaat omalta osaltasi asiakastyytyväisyydestä ja -pysyvyydestä sekä nykyisten asiakassuhteiden hallinnasta. Kontaktoit asiakkaitamme, rakennat luottamuksellisia suhteita ja toimit pääasiallisena yhteyshenkilönä asiakkaiden ja Kohon asiantuntijoiden välillä. Tunnistat asiakkaitamme kiinnostavat trendit ja heitä askarruttavat haasteet ja välität viestiä muille Kohon asiantuntijatiimeille.

Asiakaslähtöisyys, oma-aloitteisuus, ratkaisukeskeisyys, hyvät sosiaaliset ja tietotekniset taidot. Tehtävässä voi olla hyötyä ohjelmistojen ja taloudenhallinnan perusteiden ymmärtämisestä, mutta se ei ole edellytys tehtävässä menestymiselle. Koholla on erinomaiset etenemismahdollisuudet, oli kiikarissa sitten asiakkuuksienhallinta tai esimerkiksi projektiluontoinen työ. Meillä jokainen pääsee vaikuttamaan siihen, miten asioita tehdään ja kaikkien ideoita ja näkemyksiä kuunnellaan. Työskentelemme joustavasti hybridimallilla. 

Bunzl Holding Nordic A/S:n omistaa Bunzl plc, kansainvälinen jakelu- ja palvelukonserni, joka toimii 33 maassa ja työllistää 24 500 henkilöä ja jonka liikevaihto on 14 miljardia euroa. Pamarkin hankinnan jälkeen Bunzl Nordic koostuu seitsemästä yrityksestä Suomessa, Tanskassa ja Norjassa 

Digital Marketing Specialist  

Kiinnostaisiko tehtävät digimarkkinoinnin parissa kasvuyhtiössämme osana Bunzl kansainvälistä konsernia? Etsimme tekijää digimarkkinoinnin tehtäviin. Työ sisältää markkinointimateriaalin ja uutiskirjeiden kirjoittamista, tuotetekstien rikastamista, bannereiden luomista verkkokauppaan ja nettisivuille. Pääset työskentelemään verkkokaupan ulkoasun ja toimintojen kehityksen parissa.

Odotamme, että olet luova ja idearikas, eikä tekoälyn käyttäminen työskentelyn tukena ole sinulle vierasta (mm. Google Gemini, Chat gpt, Microsoft copilot).

Tehtävä edellyttää erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa, sujuvuutta ja selkeyttä sanankäytössä ja sosiaalisen median osaamista.

Toivomme sinulta hyviä vuorovaikutustaitoja, rohkeaa ongelmanratkaisukykyä, kykyä työskennellä itsenäisesti saattaen työtehtävät maaliin.

Me etsimme rock-tähteä osaksi bändiämme, oletko se sinä?

Yrjö ja Hanna -säätiö on yhteiskunnallisesti vaikuttava, yleishyödyllinen ja valtakunnallinen toimija, joka tarjoaa monipuolisia asumisratkaisuja sekä innovatiivisesti uudenlaisia viihtyisiä yhteistiloja ja kodikkaita asumiskortteleita, joissa ystävät ja eri sukupolvet kohtaavat. Yrjö ja Hanna Kodeissa on tällä hetkellä noin 500 työntekijää, ja toiminta on valtakunnallista. Yritys uskoo vahvasti siihen, että merkityksellinen elämä rakennetaan yhdessä asiakkaiden kanssa.

Työtehtävät Customer Success -osaajana:

  • Asiakaspalvelu: Tehtävä sisältää asiakaspalvelua puhelimitse, sähköpostitse ja kasvotusten.
  • Asumisoikeus- ja asuinhuoneiston vuokraoikeuslakien käytännön toimet: Tämä sisältää asukasvalintaan, ARA-ilmoituksiin, uusien sopimusten käsittelyyn ja luovutusilmoituksiin liittyvät tehtävät sekä muut mahdolliset hyvän asiakaskokemuksen varmistavat tehtävät.
  • Yhteisöllisyyssuunnitelmaan liittyvät avustavat tehtävät: Tähän kuuluu esimerkiksi pienhankintojen suunnittelu ja kustannusvertailu sekä kaupunkien/kuntien palvelutarjonnan kartoittaminen.
  • Muut tehtävät: Kokousjärjestelyt ja muistiot, sähköinen ja fyysinen arkistointi GDPR-huomioiden sekä muut työnantajan osoittamat tehtävät.

Toivottavia taitoja:

  • Hyvät tietotekniset taidot: Word, Excel, Outlook, Teams (ja Sharepoint).
  • Tampuuri-järjestelmän käytön tuntemus on eduksi.
  • Täsmällisyys, oma-aloitteisuus ja itseohjautuvuus.
  • Tiimityötaidot ja korkea oppimismotivaatio. 

Tarjoamme sinulle:

  • Vankan tiimituen oppimisesi varmistamiseksi.
  • Mahdollisuuden kehittää ja olla mukana rakentamassa parasta asiakaskokemusta.
  • Vakinaistumismahdollisuuden vuoden loppuun mennessä.
  • Satunnaiset etätyöt erikseen sovittaessa
  • Opistotason englannin kieli riittävä 

LEDVANCE on yksi maailman johtavista yleisvalaistustuotteiden valmistajista, joka palvelee sekä valaistusalan ammattilaisia että loppukäyttäjiä. Yrityksellä on toimipaikkoja yli 50 maassa ja liiketoimintaa yli 140 maassa. Vuonna 2023 konsernin liikevaihto oli 2 800 M€. 

Customer Support

Customer Service & Sales Support -tiimissä tehtäviisi kuuluu monipuoliset asiakaspalvelutehtävät, kuten asiakkaiden neuvonta puhelimitse ja sähköpostitse, asiakkaiden tuote-, saatavuus-, tilaus- ja toimituskyselyjen hoitaminen yhteistyössä muun asiakaspalvelutiimin, myynnin sekä Slovakian tukitiimin kanssa. Lisäksi tuet myyntiä erilaisissa tehtävissä ja osallistut asiakaspalavereihin myynnin kanssa. 

Toivomme sinulta soveltuvaa kaupallista koulutusta, käytännön kokemusta tiimityöskentelystä, hyviä vuorovaikutustaitoja, kykyä organisoida ja priorisoida tehtäviä, sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa sekä hyviä tietoteknisiä taitoja yleisimmillä työkaluilla. SAP-käyttökokemus on etu. Hybridityö. 

Suomen Euromaster Oy on osa Euroopan suurinta rengasliikeketjua ja palvelee satoja tuhansia suomalaisia tiellä liikkujia vuosittain. Euromaster tarjoaa kokonaisvaltaista rengas- ja autohuollon asiantuntemusta sekä kattavan tuote- ja palveluvalikoiman. Yhtiö on perustettu vuonna 1988 ja sen kotipaikka on Pori.

Palvelukeskusagentti

Palvelukeskusagentti Euromaster Oy:ssä vastaa palvelupisteiden asiakkaiden kontakteihin eri kanavista, kuten puhelimitse, sähköpostilla ja chat-palveluilla. Tehtäviin kuuluu asiakkaiden kysymyksiin vastaaminen ja tiedusteluihin rengashuoltoon, korjaukseen, vaihtoon ja muihin palveluihin liittyen. Lisäksi agentti varmistaa palvelupisteen kalenterin ajantasaisuuden, työmääräyksen valmiuden sekä tarvittavien tuotteiden ja palveluiden saatavuuden asiakkaan saapuessa. Asiakaspalvelutilanteiden ratkaiseminen tehokkaasti ja asiakaslähtöisesti, sekä tarvittaessa lisäpalveluiden tarjoaminen, kuuluvat myös agentin tehtäviin. Yhteistyö muiden Euromasterin tiimien kanssa ja osallistuminen projekteihin tai kehityshankkeisiin on olennainen osa työnkuvaa.

Tavoitteena on tarjota korkeatasoista asiakaspalvelua, saavuttaen yli 50%:n NPS. Lisäksi pyrimme vastaamaan 90%:iin kaikista tarjotuista puheluista, chateista ja sähköposteista saman työpäivän aikana. Työn tehokkuudessa keskitymme varmistamaan, että kaikki taustatyöt on suoritettu ennen asiakkaan saapumista, 100% :iin asiakaskäynneistä. Tuottoon liittyen tavoitteena on varmistaa, että asiakaskontaktit johtavat myyntiin, seuraten keskimääräistä myyntiä per puhelu sekä Palvelukeskuksen kautta tulleiden varausten kokonaismyyntiä kuukausittain. Samalla varmistamme, että kaikki asiakastiedot ovat ajan tasalla ja oikein tallennettuna 100% ajasta. Toimenkuvaan sovelletaan liukuva työaikaa, 7,5 h (+60/-20 h). Etätyömahdollisuus. 

Yritysten tavoitteena on rekrytoida sinut koulutusohjelman jälkeen. Sinun ei tarvitse olla vielä valmis osaaja, tärkeintä on motivaatio kehittyä & into oppia uutta! Päivitämme sivuja uusien tarpeiden syntyessä. Kaikkien yritysten tarpeet eivät ole julkisesti näkyvillä.

Glory for you Spa Salonki on palvellut Helsingin keskustassa yli kymmenen vuotta ja kasvanut yhdeksi Suomen suurimmista kauneushoitoloista. Olemme vakaa ja turvallinen työnantaja.

Olemme erikoistuneet kokonaisvaltaisiin rentouttaviin hoitokokemuksiin, parihoitoihin ja palvelemme myös ryhmiä. Haluamme tehdä jokaisesta käynnistä asiakkaalle erityisen asiakaspalvelukokemuksen.

Palveluvastaava

Tehtäviisi kuuluu asiakkaiden ja ajanvarausten vastaanotto ja myynti tiskillä, puhelimitse ja sähköpostitse. Ajanvarauslistojen päivitys. Henkilökunnan ohjaus ja tuki kassalla ja hoitolan rutiineissa.Hoitolan esteettisen ilmeen ja ylläpidon seuranta.Tarjoamme työpaikan miellyttävässä Spa-tunnelmassa kauniissa tiloissa. Olemme saaneet niin asiakkailta kuin työntekijöiltä palautetta hyvästä työilmapiiristämme.

Sinulla on kokemusta tai osaamista kauneusalalta, Hyvät puhe ja oikeinkirjoitustaidot suomeksi ja englanniksi. Käytät sujuvasti tietokonetta ja O365 ohjelmia. Sinulla kokemusta asiakaspalvelusta. Rakastat asiakkaiden hienotunteista palvelemista. Innostut työstäsi yhä uudelleen ja olet valmis oppimaan lisää. Olet täsmällinen, siisti ja huolellinen työssäsi. Olet oma-aloitteinen, mutta nautit myös tiimissä työskentelystä. Olet joustava ja nautit työntäyteisistä päivistä. 

Sensorcell Oy on teknisten mittauslaitteiden maahantuoja ja valtuutettu huoltopartneri Suomessa. Yritys edustaa merkkejä, kuten Testo, Perten Instruments, Celsicom ja Systech Illinois, jotka ovat vakiinnuttaneet asemansa maailman johtavina tuotemerkkeinä. Erityisesti Testo SE & Co. KGaA on maailman markkinajohtaja kannettavien ja kiinteiden mittausratkaisujen alalla.

Tekninen myyjä

Myyntityö: Työnkuva on kokonaisvaltainen ja sisältää myynnin lisäksi pakkausta, lähetyksiä ja laskutusta. Lisäksi hoidetaan taloushallintoa ja laskutusta Netvisor-järjestelmällä. Teknisen myynnin osaaminen on tärkeää.

Konsultatiivinen myynti: Tämä sisältää asiakkaan tarpeiden kartoituksen, ymmärtämisen ja oikeiden tuotteiden tarjonnan. Osallistuminen messuihin ja intressiryhmien tapahtumiin sekä verkkopalaverit kuuluvat myös tehtäviin.

Vastuualueet: Myyntityö kattaa kaikkien Teston ja Celsicomin tuotteiden parissa työskentelyn. Lisäksi neuvotaan asiakkaita Celsicomin ja Teston verkon yli dataa siirtävien tuotteiden ja palveluiden osalta.

Toivottavia ominaisuuksia

  • Kyky ja halu oppia uutta: Työssä ei voi tietää kaikkea, joten tiimityö ja tukeminen ovat tärkeitä.
  • Soveltuva kokemus verkon yli tapahtuvasta tiedonsiirrosta ja pilvipalveluista: Esimerkiksi Testo Saveris -loggerisarja toimii WLAN-verkon kautta ja Celsicon puolestaan NB-IoT -verkon yli pilvipalveluun.
  • Kyky ja halu tehdä asioita alusta loppuun asti oikein: Tässä työssä vastaat koko prosessista.
  • Halu tehdä työtä tiimissä: Pieni neljän henkilön tiimi, jossa on oma huumorinsa.
  • Kielitaito: Vähimmäisvaatimus on melko sujuva englanti, mutta ruotsi ja saksa ovat bonuksia.
  • Etätyö: Työkuva on kokonaisvaltainen, joten etä etätyö ei ole ihanteellinen.
  • Pidempi työelämän kokemus: Etsimme ongelmanratkaisijaa ja konsultoivaa myyjää, ei pelkkää myyntitykkiä. 

PHM Group on vakaa ja kasvava kiinteistöpalvelukonserni, joka pyrkii olemaan kiinteistöhuoltoalan digitaalinen suunnannäyttäjä. Konserni toimii useissa maissa ja työllistää tällä hetkellä noin 9800 ihmistä.

Tuoteasiantuntija, PHM

Digital Tuoteasiantuntijana PHM Groupissa tuet yrityksemme sisäisiä yksiköitä ja asiakkaita uuden PHM Digital -asiakasportaalin käyttöönotossa. Tehtäviisi kuuluu asiakaspalvelun tukeminen, uuden asiakasportaalin käytön tuki, koulutusmateriaalien luominen, ohjeistusten ja dokumenttien laatiminen sekä IT-kehitystiimin tukeminen.

Odotamme sinulta kokemusta tuotetuesta tai vastaavasta roolista, valmiutta opetella uusia järjestelmiä, ongelmanratkaisukykyä, aktiivista ja itsenäistä työotetta sekä hyviä vuorovaikutus- ja koulutustaitoja. Hyvä suomen ja englannin kielen taito on välttämätön, ja ruotsin, norjan tai saksan kielen taito on eduksi. Tarjoamme mielenkiintoisen roolin uuden, kasvavan digitaalisen asiakasportaalin parissa, hyvät kehittymismahdollisuudet kasvavassa konsernissa sekä joustavat hybridityöskentelymahdollisuudet. 

Bunzl Holding Nordic A/S:n omistaa Bunzl plc, kansainvälinen jakelu- ja palvelukonserni, joka toimii 33 maassa ja työllistää 24 500 henkilöä ja jonka liikevaihto on 14 miljardia euroa. Pamarkin hankinnan jälkeen Bunzl Nordic koostuu seitsemästä yrityksestä Suomessa, Tanskassa ja Norjassa 

Sisällöntuottaja

Kiinnostaisiko tehtävät viestinnän parissa kasvuyhtiössämme osana Bunzl kansainvälistä konsernia? Etsimme tekijää viestinnän tehtäviin. Työ sisältää viestinnän sisällöntuottamista, uutiskirjeiden kirjoittamista sekä tuotetekstien rikastamista.

Odotamme, että olet luova ja idearikas, eikä tekoälyn käyttäminen työskentelyn tukena ole sinulle vierasta (mm. Google Gemini, Chat gpt, Microsoft copilot).

Tehtävä edellyttää erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa, sujuvuutta ja selkeyttä sanankäytössä ja sosiaalisen median osaamista.

Toivomme sinulta hyviä vuorovaikutustaitoja, rohkeaa ongelmanratkaisukykyä sekä kykyä työskennellä itsenäisesti saattaen työtehtävät maaliin.

Me etsimme rock-tähteä osaksi bändiämme, oletko se sinä?

Showell is an award-winning sales enablement platform that empowers B2B companies’ revenue teams globally. We’re committed to revolutionizing customer engagement and winning strategies. 

Junior Customer Success Manager / Customer Success Manager 

As a Junior Customer Success Manager, you’ll join our dynamic team to manage the entire customer lifecycle. Your key responsibilities include onboarding new clients, conducting training sessions, providing ongoing support, facilitating performance review meetings, and identifying upselling and expansion opportunities. 

We’re seeking a candidate with strong communication skills, a positive attitude, and a sales-driven mindset. Experience in SaaS/software/IT sales or customer service is a plus. Proficiency in languages such as German or French is highly preferred. Showell offers a competitive salary and benefits package, professional development opportunities, flexible remote work options, and the opportunity to contribute to our rapidly expanding organization. 

JS Nicca on kampaamoalan tuotteiden tukkuliike, jolla on useita verkkokauppoja sekä kampaamoalan ammattilaisille että kuluttajille. Heillä on myös oma toimisto ja myymälä Espoon Mankkaalla, Sinikalliontiellä.

Etsimme nyt Asiakaspalvelija/verkkokauppakoordinaattoria, joka pääsee monipuolisiin tehtäviin Niccan tiimissä.

Työtehtävät:

  • Ylläpitää ja päivittää verkkokauppoja.
  • Parantaa asiakaskokemusta digitaalisessa ympäristössä.
  • Hyödyntää teknologiaa Shopify-verkkokaupoissa.
  • Tuotteiden kuvauksia verkkokauppaan ja englannista suomeksi kääntämistä.
  • Antaa visuaalisia ideoita verkkokaupan ja myymälän somistukseen.
  • Tiivistä yhteistyötä markkinointitoimiston kanssa.

Ominaisuudet ja mahdollisuudet:

  • Mahdollisuus kasvaa verkkokauppaosaajaksi.
  • Aiempaa työtaustaa hius- ja kauneudenhoitoalalta voi olla hyödyksi.

AILiveSim on yritys, joka uudistaa seuraavien sukupolvien tekoälyjen kehitystä. Tarjoamme työkaluja, jotka antavat ihmisille tarkan hallinnan minimaalisella manuaalisella työllä.

Tekninen asiakastuotepäällikkö

Asiakastuotetiimimme jäsenenä autat asiakkaitamme käyttämään ohjelmistoamme. Vastuullasi on asiakkaiden tukipyynnöt, esittelyjen, esimerkkien tai opetusohjelmien toteuttaminen, asiakkaiden kouluttaminen ja heidän edustamisensa sisäisesti uusia ominaisuuksia koskevissa päätöksissä. Lisäksi kehität asiakkaille toimitettavia tuotteita, kuten Python-skriptejä, simulointitiedostoja tai datasettejä.

Etsimme henkilöä, jolla on hyvä tietämys ja kokemus vähintään yhdestä seuraavista: koneoppiminen, robotiikka, ROS tai itseohjautuvat ajoneuvot. Hyvä Pythonin tuntemus, erinomaiset viestintätaidot ja kyky työskennellä yhteistyössä sekä liiketoiminta- että teknologiatiimien kanssa ovat välttämättömiä. Kokemus peliyhtiöistä, asiakasrajapinnasta, Unreal Engineen ja C++:aan perehtyneisyys sekä yrittäjähenkinen asenne ovat arvokkaita ominaisuuksia. Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä innovatiivisessa teknologiayrityksessä ja kehittää osaamistasi.

At MeetingPackage, our vision is to make group bookings (read; +9 bedrooms), meeting rooms, and event spaces accessible to everyone. We automate the manual booking process to make it faster, more efficient, and delightful. Four years in a row, hoteliers around the globe have ranked MeetingPackage as the best venue-booking software in the industry-standard Hotel Tech Awards. We have secured a $4.6 million Series A round and are now seeking a Customer Success Manager!

Customer Success Manager

"Hi there!👋🏻

I'm Juha, and I lead our Customer Success team. I am looking for a Customer Manager to join our lovely Customer Success team at MeetingPackage. We are a team of 9 people based in Europe looking for a Customer Success Manager to join us! As a Customer Success Manager, you will have an essential role in ensuring customer satisfaction and success. You will be our customers' primary point of contact, guiding them through onboarding, providing ongoing support, and resolving any technical issues they will face.

We're a small, diverse, and friendly team of 50+ professionals and 20+ nationalities spread across the globe. We believe that embracing diversity and giving ownership to individuals leads to success. We trust team members to make the best decisions. We spend time together and organise kick-off events at least once a year, most recently in Málaga, Spain.

In this role, you will...

● Build and maintain strong customer relationships with our existing customers. 

● Lead customer implementation projects and involve all the stakeholders.

● Address customer inquiries and technical issues in a timely and mprofessional manner. Provide troubleshooting assistance and escalate as needed to ensure prompt resolution.

● Communicate our unique offerings to existing customers effectively.

● Collaborate closely with internal teams, e.g. our product and sales teams, to advocate for customer needs and ensure a seamless customer experience.

You'll feel at home if you...

● have interested and previous experience in customer-facing roles e.g. in sales and/or customer service roles, preferably within the hospitality or technology industry.

● are detail-oriented and have the ability to solve problems with a focus on delivering exceptional customer service and driving customer satisfaction. You have the ability to build rapport and credibility with customers.

● enjoy working with people in a diverse environment where ownership, trust, and collaboration are expected from everyone.

● are tech-savvy and comfortable, e.g., be it our troubleshooting our customer issues to use of our CRM tools Hubspot, and other relevant tools, including Slack and Gmail.

● have fluent written and spoken English. Our company language is English, and any other additional language, e.g. French, or German is seen as a plus.

Why now is a great time to join?

● We support flexible ways of working. You can choose to work from our office in Leppävaraa, Espoo, hybrid, or remotely in Finland.

● We care about your career growth. It's possible to evolve in your role and make more responsibility and ownership of our customer success efforts.

● We're on the move. We have enough capital to fuel our growth. We believe in finding the right people to build a company everybody enjoys working for.

● You're joining a team, not just a company. Together, we celebrate, brainstorm and innovate.

● The industry is evolving. So far, hotels and venues have been working onbookings manually. We're helping our customers – and the industry – to take meeting and event booking online. As our COO Mika keeps reminding us: If something can go online, it will go online.

About MeetingPackage

We are a software company that allows hotels and event venues to sell, operate, and manage their Meetings & Events spaces. MeetingPackage improves the Meetings & Events booking process for meeting planners and event venues. We integrate with venues’ existing Property Management, Sales & Catering and back-office solutions while delivering products to all customer-facing channels.

Products include Venue & Sales Management Software, an online Booking Engine and a Meetings & Events specific Channel Manager. We aim to provide more than 1 billion USD of annual revenues to our venue partners by the end of 2025.🚀

Voit olla joko urasi alkuvaiheessa oleva tuore osaaja tai kokeneempi asiakaspalvelun tai myynnin tekijä, joka etsii mahdollisuutta syventää osaamistaan.

Koulutukseen valittavilta edellytetään kaupallista tai kaupallisteknistä taustaa joko koulutuksen (esim. datanomi, merkonomi, IT-tradenomi, KTM) tai työkokemuksen kautta (esim. vaativat myynnin tai asiakaspalvelun tehtävät, asiakaskokemuksen kehittäminen tai asiakkuuksien ylläpito). Hakijan eduksi katsotaan hyvät kirjalliset ja suulliset vuorovaikutus- ja viestintätaidot, sekä tietotekniset valmiudet. Koulutus toteutetaan suomeksi, joten koulutukseen valittavilta edellytetään lisäksi sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa (B1.1). Muu kielitaito katsotaan eduksi.

Customer Success Talent RekryKoulutus on tarkoitettu työttömille ja työttömyysuhan alaisille kohderyhmään kuuluville. Koulutus on maksuton ja osallistuja saa ohjelman ajalta työttömyysetuutta sekä kulukorvausta.

Ohjelman sisältää noin 30 päivän asiantuntijakoulutuksen. Koulutuksen tavoitteena on tarjota sinulle tarvittavat työkalut tehtävässä menestymiseksi. 

  • Asiakkaan aikakausi 
  • Asiakaskokemuksen mittaaminen  
  • Asiakaskokemuksen prosessi 
  • Asiakkaan tunne ratkaisee onnistumisen –Miten varmistetaan hyvä tunne? 
  • Vuorovaikutus- ja viestintätaidot onnistuneen asiakaskokemuksen peruselementit 
  • Digitaalinen ostopolku & asiakaskokemus 
  • Teknologian & tekoälyn hyödyntäminen  asiakaskokemuksen rakentamisessa
  • Palvelumuotoilu työkaluna asiakaskokemuksen kehittämisessä 
  • Oman myynnillisyyden kasvattaminen ja lisämyyntimahdollisuuksien tunnistaminen 
  • Modernin toimisto- ja tietotyön tärkeimmät työkalut asiakaskokemuksen kehittäjille 
  • Työelämätaidot 

Huom. Hakuaika päättynyt 10.6.2024. Haethan mukaan mahdollisimman pian, sillä käymme hakemuksia läpi jo hakuajan puitteissa ja esittelemme hakijoita rekrytoiville yrityksille. Haku koulutusohjelmaan on kaksivaiheinen:

1. Täytä virallinen hakemus TE-toimistolle ja varmista, että työnhakusi on voimassa. TE-toimisto tekee päätöksen koulutusohjelmaan valituista. 

2. Täytä tietosi Talentgaten järjestelmään. Tämän osaamisprofiilin tietoja käytetään osaamisesi esittelemiseen rekrytoiville yrityksille.

Blogistamme voit lukea tarkemmin hakuprosessista sekä vinkkejä osaajaprofiilin täyttämiseen.

Kun TE-toimisto on hyväksynyt sinut hakijaksi ohjelmaan esittelemme profiiliasi yrityksille, jotka kiinnostuessaan haastattelevat sinut henkilökohtaisesti. Osallistuminen koulutusohjelmaan edellyttää sopivaa yrityspaikkaa, jossa käytännön työskentely tapahtuu. Koulutusohjelma alkaa 8.8. ja kestää noin viisi kuukautta.

banner-nuoret
Koulutusohjelma oli hyvin toteutettu, ja koen olevani valmiimpi työelämän vaatimuksiin sen suoritettuani.

Miska Pylkkänen

Alan vaihtaminen sujui hyvin koulutusohjelman avulla. Koulutuspäivät olivat mielenkiintoisia. Uudessa työpaikassa olen saanut paljon osaamista ja koen olevani jo nyt muutamien kuukausien jälkeen ammattilainen siinä mitä teen.

Rosa Laukka

Jatkuva oppiminen ja oman osaamisen päivittäminen ovat asioita, joita ei koskaan voi tehdä liikaa. Niistä hyötyvät kaikki, joilla on sisäinen motivaatio kehittyä sekä avoimuutta muutokselle. Tämän koulutusohjelman kautta kaikilla ammatillista muutosta tavoittelevilla on mahdollisuus onnistua.

Koulutusohjelman osallistuja, 2022

Hyödyllinen, minut palkattiin yritykseen heti koulutuksen jälkeen ja sain haluamasi työn pitkän työttömyyden jälkeen.

Milka Wong

0/ 0

KIINNOSTUITKO? KYSY LISÄTIETOJA

Emilia-1

Emilia Nuotio

Project Specialist,
Koulutus- ja työnhakijapalvelut
+358 50 475 7090
emilia.nuotio@talentgate.fi

HAKIJAKOKEMUKSIA

Hakijakokemukset 12.01.2024

Koulutusohjelma kasvatti osaamista ja vei uudelle uralle

Tytti Johanna Himanen alkoi etsiä uutta suuntaa ja erilaisia koulutusmahdollisuuksia jäädessään pois markkinointisuunnittelijan...

Lue lisää
Hakijakokemukset 04.08.2023

Koulutusohjelma mahdollisti osaamisen sertifioinnin ja uuden uran IT-alalla

Projektinhallintaosaaminen on taito, jota tarvitaan lähes joka työssä kuin myös oman työn johtamisessa. Työtehtävät ovat yhä...

Lue lisää
Hakijakokemukset 04.08.2023

Rekrytoiva koulutusohjelma auttoi kirkastamaan tavoitteet ja löytämään suunnan uralle!

Liiketalouden tradenomiksi valmistuneella Erika Heinosella ja IT-tradenomiksi opiskelleella Esa Salosella oli sama haaste....

Lue lisää
Layer_5

Tutustu muihin koulutusohjelmiin