Skip to content

B2B-myynti ja kasvumarkkinointi

Uusimaa

Hakuaika päättynyt

Hae mukaan

Haluatko laajentaa osaamistasi B2B-myynnin ja kasvumarkkinoinnin maailmassa mm. tekoälyn avulla? Hae mukaan ja avaa ovet uusille mahdollisuuksille! 

Tutustu avoimiin tehtäviin

Kasvata osaamistasi ja nappaa uusi työpaikka

Monikanavaisen B2B-myynnin ja kasvumarkkinoinnin RekryKoulutus tarjoaa monipuolisia urapolkuja markkinoinnin sekä myynnin ja asiakkuuksien tehtävistä kiinnostuneille työnhakijoille. Koulutusohjelman avulla päivität osaamistasi vastaamaan rekrytoivien yritysten tarpeita ja samalla pääset ottamaan seuraavan ura-askeleesi.

4,5 kuukautta kestävän koulutusohjelman aikana työskentelet täysipäiväisesti yrityksen määrittelemissä tehtävissä ja osallistut asiantuntijoiden pitämään koulutukseen. Asiantuntijakoulutus tukee sinua työtehtävissäsi ja antaa sinulle hyvät edellytykset menestyä tehtävässä. Ohjelma antaa sinulle aikaa kasvaa tehtävään, joten sinun ei tarvitse olla valmis osaaja!

Lue blogikirjoituksemme 4 syytä hakea mukaan rekrytoivaan koulutusohjelmaan >>

Koulutusohjelma tarjoaa uramahdollisuuksia erilaisissa markkinoinnin ja myynnin tehtävissä. Yritykset etsivät henkilöitä, joilla on aito motivaatio kehittää osaamistaan ja ennen kaikkea työllistyä. Osaamiskriteerit vaihtelevat rekrytoivien yritysten tarpeiden mukaan, joten voit hakea mukaan monenlaisella taustalla. Yritysten tavoitteena on rekrytoida valittu osaaja koulutusohjelman jälkeen.

AVOIMET PAIKAT

Gofore Oyj on kansainvälinen digitaalisten palveluiden suunnitteluun ja kehittämiseen erikoistunut konsulttiyhtiö. Meillä on noin 1 500 asiantuntijaa kaikkiaan 19 toimipisteessä Suomessa, Saksassa, Itävallassa, Virossa, Espanjassa ja Italiassa. Teknologian ja liiketoiminnan asiantuntijamme rakentavat yhdenvertaista digitaalista yhteiskuntaa ja kestäviä älykkään teollisuuden ratkaisuja. Monimuotoista osaajajoukkoamme yhdistää pioneerihenkisyys sekä halu luoda inhimillisempää, vastuullisempaa ja eettisempää digimaailmaa. Toimintaamme ohjaavat vahvat arvomme: olemme jokaiselle hyvä työpaikka, ja elämme asiakkaidemme onnistumisista.

Junior Sales Manager

Haemme nyt myyntitiimiimme vahvistusta kasvamaan kokeneiden asiakasvastaavien rinnalle Junior Sales Managerin rooliin. Etsimme ensisijaisesti henkilöä Tampereen tai Helsingin toimipisteillemme. Tehtäviisi kuuluu:

  • Asiakastapaamisten varaamista puhelimitse (ei hätää, kyseessä ei ole perinteinen kylmäsoittelu, vaan taustalla on paljon ymmärrystä asiakkaan tarpeista ja tilanteesta sekä suunnittelua millä kulmalla soitot tehdään)
  • Osallistumista varaamiisi asiakastapaamisiin yhdessä kokeneiden myynnin ammattilaisten kanssa
  • Mahdollisuus nähdä koko myyntiprosessi markkinoinnista kauppojen tekemiseen
  • Muu myynnin ja liidien generoinnin tuki

Goforella sinua odottaa Growth Generation -tiimi, joka koostuu sekä asiakasmarkkinoinnin että myynnin osaajista. Käytännössä työtä tehdään laajemmin niin myynnin, markkinoinnin kuin liiketoimintayksiköiden kanssa. Goforen palkitun myyntimallin taustalla on yhdessä tekeminen, toisiltamme oppiminen ja avoin tiedonjako. Esimerkiksi yhteiset soittosessiot ovat osa toimintatapaamme.

Myynnin tärkeimpänä työkaluna ja CRM:nä toimii Salesforce, jonka tuntemisesta etukäteen on hyötyä, mutta ei välttämätöntä, sillä sinut perehdytetään niin työkaluihin kuin muuhunkin työhön liittyvään.

Etsimällämme henkilöllä:

  • Ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta vastaavista tehtävistä, sillä tarjoamme mahdollisuuden aloittaa urapolun myynnin parissa
  • On aktiivinen ja positiivinen asenne
  • On rohkeutta tarttua puhelimeen
  • On vahvat kommunikaatiotaidot suomeksi ja englanniksi
  • On innostunut oppimaan lisää markkinoinnista, myynnistä, asiakasarvosta ja IT-konsulttiliiketoiminnasta

Tässä roolissa menestyt, kun sinulla on rohkeutta lähestyä asiakasta ja halua oppia ja kehittyä myyntityössä. Kiinnostus IT/teknologia-alaa kohtaa on eduksi ja auttaa sinua ymmärtämään paremmin tarjoomaamme. Goforen itseohjautuvassa työkulttuurissa tulet pärjäämään, kun uskallat kysyä neuvoja ja ryhdyt itsenäisesti ja rohkeasti viemään asioita eteenpäin. Työkielenä ovat suomi ja englanti, joissa sinulla olisi tärkeä olla hyvät taidot sekä suullisesti että kirjallisesti.

Jos IT-konsultoinnin maailma herättää sinussa innostusta ja olet rohkeasti ulospäin suuntautuva henkilö, niin voit hyvinkin olla etsimämme uusi työkaveri.

Tarkoituksenamme on kasvattaa Goforelle uusi huippumyyjä, joten koulutusjakson jälkeen on mahdollista keskustella myös jatkosta meillä.

Network Services Finland kehittää ja ylläpitää asiakkaiden IT-ympäristöä. Tavoitteenamme on tarjota kullekin asiakkaalle sellainen IT-ympäristö ja palvelut, jotka tukevat liiketoimintaa nyt ja jatkossa. Haluamme saada aikaan poikkeuksellisen tyytyväisiä loppukäyttäjiä, joiden päivittäinen työnteko on mahdollisimman mutkatonta ja jotka pitävät saamastaan palvelusta. NSF:n omassa organisaatiossa on ominaista hyvä henki ja rento meininki, joiden uskomme tuovan lisäarvoa myös asiakkaan organisaatiolle.

Myynti- ja markkinointikoordinaattori / asiantuntija

Markkinoinnin osalta avustat NSF:ää sekä sen markkinointikumppania luomaan ja toteuttamaan markkinointistrategioita ja -kampanjoita, jotka vastaavat yrityksen tavoitteita. Hallitset yrityksen sosiaalisen median tilejä ja luot sekä päivität verkkosivuston sisältöä. Varmistat, että viestintä on johdonmukaista ja tukee markkinointitavoitteita sekä pidät huolta, että kaikki materiaalit ovat ajan tasalla ja linjassa brändi-identiteetin kanssa. Myynnin puolella kehität ja tuotat myynnin automaation prosessia sekä tuet myyntiä olemassa oleville asiakkaille. Tuet myös myyntiä suunnittelemalla ja toteuttamalla erilaisia kampanjoita ja seuraat niiden aikatauluja.

 
Toivomme sinulla olevan
  • Positiivinen asenne
  •  Erinomaiset organisointi- ja ajanhallintataidot
  •  Vahvat viestintätaidot sekä kirjallisesti että suullisesti
  •  Kokemus digitaalisen markkinoinnin työkaluista, kuten sosiaalisen median alustoista, sähköpostimarkkinointijärjestelmistä ja sisällönhallintajärjestelmistä
  •  Perusymmärrys markkinointistrategioista ja myyntiprosesseista
  •  Hyvät viestintä- ja ihmissuhdetaidot
  •  Motivaatio oppia ja kehittyä
  •  Kyky työskennellä itsenäisesti ja tiimissä
  •  Perustaidot tietokoneen käytössä, mukaan lukien toimisto-ohjelmistot ja mahdollisesti CRM-järjestelmät

Töitä tehdään sekä NSF:n konttorilla Vantaalla että etänä.

Folcan Oy etsii joukkoonsa innokasta ja motivoitunutta Inbound Sales Specialistia. Folcan on nuorekas ja nopeasti kasvava digimarkkinointitoimisto, joka tarjoaa monipuolisia palveluita digimarkkinointiin. Asiakkaamme ovat pääsääntöisesti suomalaisia yrityksiä, jotka toimivat niin B2B- että B2C-kentässä. Heitä yhdistää halu kasvaa ja kehittyä.

Inbound Sales Specialist

Folcan Oy etsii henkilöä, joka on valmis ottamaan vastuun koko myyntiprosessista, rakentamaan vahvoja asiakassuhteita ja kasvattamaan liiketoimintaa yhdessä tiimimme kanssa.

Tehtäväsi:

  • B2B Myynti: Vastaat koko myyntiprosessin läpiviennistä aina ensimmäisestä kontaktista asiakkuuden klousaamiseen. Rakennat pitkäaikaisia asiakassuhteita kuuntelemalla ja keskustelemalla, jotta voit ehdottaa sopivaa palvelukokonaisuutta asiakkaalle. Olet avainasemassa luomassa kasvutarinaa kanssamme.
  • B2B Markkinointi: Kehität ja toteutat markkinointia yhdessä Folcanin tiimin kanssa ja autat omalla panoksellasi generoimaan inbound-liidejä myynnille.

Työtehtäviisi voi kuulua esim. sisällöntuotantoa, mainonnan suunnittelua ja sähköpostimarkkinoinnin toteutusta. Tiimityö ja toiminnan kehitys: Myyntityömme on tiimityötä, ja vaikka työskentelet itsenäisesti, saat tukea tiimiltäsi. Sparrailet ideoita ja osallistut aktiivisesti myyntiprosessin kehittämiseen.

Me tarjoamme:
• Innostavan työympäristön nuorekkaassa ja kasvavassa yrityksessä.
• Mahdollisuuden oppia, kehittyä ja edetä urallasi.
• Etätyömahdollisuuden mistä vain Euroopasta.
• Koulutusohjelman jälkeen palkkamallin, joka koostuu pohjapalkasta ja provisioista tavoitteiden mukaan sekä hammaslääkäri- ja kulttuuriedut

Toivomme sinulta:
• Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa.
• Kokemusta asiakasrajapinnasta työskentelystä esim. asiakaspalvelu tai myynnin tehtävät.
• Kiinnostus yritystoimintaa ja digimarkkinointia kohtaan.
• Motivaatiota kehittyä inbound-myynnin ammattilaiseksi!
• Kyky työskennellä sekä toimistolla että etänä. Tiimimme tekee töitä pääsääntöisesti etänä useasta eri lokaatiosta, mutta meillä on huippu CoWorking-toimisto Helsingin keskustassa (Sofia Helsinki).

Liity joukkoomme rakentamaan menestystarinoita asiakkaidemme kanssa!

Vapaus on työsuhdepyörämarkkinoiden edelläkävijä Suomessa ja haluamme valloittaa markkinat muuallakin, aloittamalla Ruotsista. Positiivisen vaikutuksen suhteen Vapaus on yksi parhaimmista yrityksistä. UPRIGHT™ sijoitti meidät äskettäin niiden 4 prosentin joukkoon yrityksistä, joilla on eniten positiivista vaikutusta maailmaamme. Tämän lisäksi meillä on Vapaudella mahtava porukka, johon etsimme mukaan uutta työkaveria.

Junior Digital Marketer

Etsimme monipuolista Junior Digimarkkinoijaa  kehittämään ja hallinnoimaan verkkosivujamme, optimoimaan sisältöä sekä optimoimaan markkinoinnin automaatiota ja tietojen integrointia. Vastuut kattavat verkkosivujen hallinnan, CRM:n ylläpidon ja analytiikan liiketoiminnan tehostamiseksi.

Toivomme, että olet kiinnostunut sukeltamaan syvälle ja oppimaan lisää nykyaikaisista MarTech-ratkaisuista, työskentelet tiimien välillä parantaen digitaalista markkinointia ja verkkonäkyvyyttämme. Kokemus CMS:stä, CRM:stä, sähköpostimarkkinoinnista ja analytiikkatyökaluista katsotaan eduksi. Englannin kielen taito (sekä suullinen että kirjallinen) on välttämätöntä ja ruotsin kielen taidosta on vain plussaa. Olet teknologiaorientoitunut ja analyyttinen, osaat ottaa asioista selvää, omaksut nopeasti uusia työkaluja ja olet kiinnostunut uusista MarTech alan trendeistä. Vahvat kommunikaatio- ja ongelmanratkaisutaidot ovat välttämättömiä.

Voit työskennellä kanssamme pääasiassa etänä, mutta näemme säännöllisesti myös toimistolla Helsingissä. Hyvä ehdokas tiimiimme on utelias tiimipelaaja ja nopea oppija, jolloin hänellä mahdollisuus kasvaa rooliin, jossa vastaa markkinointiteknologia-arkkitehtuurimme yleisestä hallinnasta, ylläpidosta ja päivittämisestä, mukaan lukien CRM ja verkkosivusto (CMS). Loistava asenne ratkaisee.

Me Ghoconilla tarjoamme monipuolisia palveluita B2B- ja B2C-asiakkaidemme viestintä- ja markkinointitarpeisiin: tuotamme somesisältöjä, luomme vetovoimaisia kampanjoita ja rakennamme vastustamattoman kiinnostavia uutiskirjeputkia. Hyödynnämme työssämme myös Hero Monday -markkinoinnin automaatioratkaisua, jota edustamme ainoana yrityksenä Suomessa.

Sales Consultant

Nyt etsimme joukkoomme kunnianhimoista ratkaisumyyjää, jonka tehtävänä on löytää uusia käyttäjiä markkinoinnin automaatioratkaisullemme. Vastaat koko myyntiputkesta aina prospektoinnista klousaamiseen. Pääset keskustelemaan joka päivä erilaisten organisaatioiden edustajien kanssa ja autat meitä kehittämään ratkaisusta sellaisen, että se sopii vieläkin paremmin heidän tarpeisiinsa. Koulutamme sinut tehtävään ja tuemme sinua jokaisessa vaiheessa.

Cloudlife on Microsoft-pilvipalvelujen ympärille keskittynyt yhden pisteen IT-ulkoistuskumppani. Etsimme nyt Pitäjänmäen viihtyisään toimistoomme rennon IT-porukan kollegaksi myyntipäällikköä. 

Myyntipäällikkö

Pääasiallinen tehtäväsi on IT-ulkoistuspalvelujen myynti uusille asiakasorganisaatoille. Työtehtäviin kuuluu mm. prospektoida uusia asiakasorganisaatioita, kontaktoida näiden päättäjiä ja järjestää heidän kanssaan 
tapaamisia, joissa esittelet Cloudlifen IT-palveluja yhdessä asiantuntijamme kanssa. B2B-myyntityön lisäksi sinulla on mahdollisuus tehdä myös muita myynti- ja markkinointitehtäviä.

Koko organisaatiomme toimii myyntityösi tukena tulevassa tehtävässäsi, mutta onnistuaksesi sinun tulee myös pystyä itsenäisesti selvittämään sinulle tuntemattomia asioita. 
Työssä tarvitaan erittäin hyvää suomen kielen taitoa sekä hyvää englannin kielen taitoa. 
Kokemus tai hyvä ymmärrys tietotekniikasta yritysmaailmassa on vahva etu. 
Mikäli koet kiinnostusta tietotekniikkaa kohtaan ja koet mielekkääksi siitä keskustelemisen täysin uusien ihmisten kanssa, niin kasvotusten kuin puhelimitse, viihdyt varmasti tehtävässä.

IIA Finland -yhdistys ja sen taustayhtiö Oy Inreviso Ab edistävät sisäisen tarkastajan ammatillista osaamista ja ammattikunnan arvostusta. Olemme sisäisen tarkastuksen paras tuki ja kumppani, ja meidät tunnetaan alan johtavana asiantuntijana ja kouluttajana Suomessa. IIA Finland on osa globaalia verkostoa ja toimimme kiinteässä yhteistyössä sisäisten tarkastajien kansainvälisten kattojärjestöjen kanssa.

Projektikoordinaattori – digitaalinen viestintä ja tapahtumat

Keskityt digitaaliseen viestintään (säännöllinen uutiskirje ja LinkedIn postaukset, www.theiia.fi -sisältö, jäsenviestintä) ja tapahtumahallintaan koko tapahtuman elinkaaren ajan (tapahtuman luonti, ylläpito ja muut tapahtumatuotantoon liittyvät asiat). Viihdyt myös tarkkuutta vaativien, välttämättömien rutiinien kuten jäsenrekisterimme hoitamisen parissa, ja suoriudut niistä ammattimaisesti, huolellisesti ja sujuvasti. Haet jatkuvasti keinoja automatisoida ja edelleen kehittää toimintaamme yhteistyökumppaniemme kanssa. Pääset myös osallistumaan erilaisiin tilaisuuksiimme.

Toivomme, että digitaalisuus on osa DNA:tasi, ja että olet erinomainen viestijä, sekä suomen- että englannin kielellä. Eduksesi on yrittäjähenkisyys ja positiivisuus – eteen tulevat uudet asiat saavat sinut syttymään – olet valmis kehittämään toimintaamme, ja kehittymään. Koulutusjakson aikana sinun olisi hyvä pystyä työskentelemään tiloissamme, mutta myös etäpäivät ovat mahdollisia. Tulevaisuudessa sinun on mahdollista edetä ja ottaa laaja-alaisemmin vastuuta toiminnastamme.

 

TaikaTilaus on kotimainen voimakkaassa kasvussa oleva ohjelmistoyritys joka on erikoistunut palvelemaan erilaisia moinikanavaisessa mediasektorissa toimivia asiakkaita, olipa tarpeena asiakasrekisterin ja tilaajamyynnin prosessien hallinta tai ilmoitusmyynnin prosessien hallinta. Haluamme olla asiakkaidemme aito liiketoimintakumppani. Me mahdollistamme, että asiakkaamme voivat keskittyä oman liiketoimintansa kannattavuuteen ja kasvuun. Kehitymme ja kasvamme yhdessä asiakkaidemme kanssa. Tällä hetkellä toimimimme kotimaan markkinoilla, mutta tulevaisuudessa tähtäimemme on myös pohjoismaissa. Lisätietoa meistä ja palveluistamme löydät täältä.  

Myynti – ja projektikoordinaattori

Myynti – ja projektikoordinaattorina sinun tehtäväsi on tukea alkuvaiheessa projektipäällikköämme asiakassuhteiden kehittämisessä ja ylläpitämisessä sekä uusien asiakkaiden käyttöönottooprojekteissa, sekä olla asiakkaiden kontaktina erilaisissa tukitilanteissa ja tarpeissa. Kasvun myötä tulet saamaan hoidettavaksi omia asiakkuuksia ja aisakassuhteitä sekä projekteja joita hoidat itsenäisestä, mutta tietenkin TaikaTilaus tiimin tukemana.

Toivomme sinulta kaupallista koulutusta, asiakaslähtöistä asennetta, systemaattista työotetta sekä halua kehittyä sekä kykyä osallistua yhdessä muun tiimin ja asiakkaidemme kanssa palvelumme kehittämiseen. Erilaisten toimisto-ohjelmien Office tai Google käyttö on edellytys. Kokemus muiden ohjelmistojen esim. CRM tai vastaavat katsotaan eduksi. Ennen kaikkea etsimme henkilöä jolle asiakas ja asiakkaan palvelemminen on sydämen asia. Työkielemme on suomi, mutta ruotsin ja englanninkielen osaaminen katsotaan eduksi.

Spatineo Oy tarjoaa palveluita paikkatietojen hallintaan ja laadunvarmistukseen. Heidän tavoitteenansa on auttaa organisaatioita hyödyntämään paikkatietoja entistä tehokkaammin ja luotettavammin edistämällä digitalisaatiota organisaatiossa. Spatineon palveluita ovat muun muassa data-analytiikka, paikkatietojen monitorointi ja laadunvarmistus, johdon konsultointi, ohjelmistokehitys ja skaalautuvien pilvi-infrojen suunnittelu ja toteutus.

Teknisen myynnin osaaja 

Spatineo Oy etsii ohjelmamme kautta vahvistusta heidän Spatineo Monitor SaaS-tuotteensa myyntiin. Pääasiallinen tehtäväsi on tunnistaa ja kontaktoida tuotteesta kiinnostuneita asiakkaita pääasiassa Suomesta, mutta myös ulkomailta. Potentiaalisia asiakkaita ovat esimerkiksi valtion organisaatiot ja kunnat/kaupungit/kuntayhtymät.

Tehtävässä menestyminen edellyttää sinulta teknistä/IT-ymmärrystä, jotta pystyt käymään keskusteluja asiakkaiden kanssa. Tähän ja ratkaisuun saat tietysti perehdytyksen Spatineon tiimiltä.

Paikkatiedolla tarkoitetaan tietoa, joka liittyy kohteen maantieteelliseen sijaintiin ja joka usein voidaan esittää kartalla. Spatineo Monitor on paikkatietorajapintojen monitorointiin tarkoitettu palvelu, jolla paikkatietoaineistojen julkaisijat voivat seurata palvelujensa käyttöä, suorituskykyä ja saatavuutta. Palvelulla voidaan myös analysoida ja raportoida monitoroimalla kerättyjä käyttötietoja. Julkaistut paikkatietoaineistot voivat sisältää tietoa esimerkiksi topografiasta, rakennuksista, kaavoituksesta, säästä sekä tiestöstä ja muusta väylästöstä. Paikkatiedon suurimpia jakelijoita Suomessa ovat Maanmittauslaitos, Ilmatieteenlaitos, Suomen Ympäristökeskus ja Väylävirasto.Tehtävä voi sisältää ehdokkaan kiinnostuksen mukaan myös markkinoinnin tehtäviä kuten sisällöntuottamista verkkosivuille, somemediaan, myyntimateriaaleihin ja uutiskirjeisiin.

Koska Spatineo Monitor kiinnostaa myös ulkomaisia potentiaalisia asiakkaita, sinulla pitää olla vahva englannin kielen taito. Saksan, ranskan, portugalin tai italian kielen osaamisesta voi olla etua, mutta tämä ei ole välttämätöntä.

Spatineo tarjoaa joustavan työympäristön, jossa voit valita työskentelypaikkasi – olipa se sitten Kalasataman toimistomme, etätyönä tai hybridimallin mukaisesti molempien yhdistelmänä.

Communication Squared Oy on englannin- ja suomenkielisen yritysviestinnän asiantuntija. Heidän asiakkaitansa ovat yritykset ja järjestöt, joille he ovat viestinnän kehittäjä, sparraaja ja tuottaja sekä portti kansainvälisille markkinoille. He kehittävät myös innovatiivista Community Impact Wheel -kyselytyökalua.

Business Development & Marketing Manager

Communication Squared etsii heidän tiiminsä vahvistukseksi Business Development & Marketing Manageria. Pääset hyppäämään heti mukaan mahtaviin B2B-projekteihin kehittämään strategista liiketoimintaa, myyntiä ja markkinointia.

Puolet ajastasi on korvamerkitty Maikki Medialle, tapahtumajuontoja ja esiintymisvalmennusta tuottavalle yritykselle, jonka kanssa kehität uudenlaista markkinointi- ja myyntistrategiaa. Maikin lisäksi saat mahdollisuuden tehdä laaja-alaista kansainvälisen liiketoiminnan kehittämistä, yhteistyötä ja markkinointia Community Impact Wheelin valloittaessa maailmaa. Pääset mahdollisuuksien mukaan osallistumaan myös muihin mielenkiintoisiin asiakasprojekteihin.

Olet osa pientä ja innostavaa asiantuntijatiimiä. Tärkeintä Communication Squaredille on, että sinulla on näkemystä modernin strategisen B2B-liiketoiminnan kehittämisestä ja markkinoinnin mahdollisuuksista. Osaat ja saat ottaa ohjat käteesi ja olla rohkea. Olet kiinnostunut uusista markkinointistrategioista ja monikanavaisesta sosiaalisesta myynnistä. Ideoit, strategisoit ja suunnittelet. Haluat myös laittaa kätesi saveen ja toteuttaa mitä suunnittelet.

Työkielinä sinulla on suomi ja englanti, joita käytät niin kirjallisesti kuin suullisestikin. 
Tässä tehtävässä sinulla on mahdollisuus kerryttää rutkasti liiketoiminnan, markkinoinnin ja sosiaalisen myynnin kokemusta eri sektoreilta – ja rakentaa itsellesi samalla unelmien työpaikka.
Communication Squaredin toimisto on Hämeenlinnassa, mutta sinä voit olla missä vaan, kunhan voit  tavata muuta tiimiä toimistolla vähintään neljänä päivänä kuukaudessa.

Wellmo on b2b, SaaS-yhtiö, joka on edelläkävijä ennaltaehkäisevän digitaalisen terveystrendin kehittämisessä vakuutus- ja terveydenhuollon alalla. Wellmon pilvipohjainen sisältöagnostinen alusta mahdollistaa asiakkaiden integroida minkä tahansa sisällön, palvelun tai ohjelmiston - olivatpa ne sitten yrityksen sisäisiä tai kolmannen osapuolen - yksilöllisesti räätälöityihin digitaalisiin terveyspalveluihin. Asiakas voi rakentaa ja mukauttaa omaa osallistumis- ja palkitsemisprosessia, brändätä palvelukokonaisuutta haluamallaan tavalla ja luoda yhtenäisen kokemuksen omille asiakkailleen. Wellmo tekee palvelukokonaisuuden konfiguroinnista helppoa, pitää sen ajantasaisena ja auttaa tavoittamaan palvelua käyttävät asiakkaat tehokkaasti mobiilisovelluksen avulla.

Markkinointi- ja myyntikoordinaattori

Mobile Wellness Solutions (Wellmo) etsii ohjelmamme kautta markkinointi- ja myyntikoordinaattoria heidän tiimiinsä. Tehtävässä toimit digimarkkinoinnin tehtävissä sekä tuet Wellmon myyntitiimiä. Pääasiallisia tehtäviäsi ovat mm. 

  • Wellmon internet-sivujen hallinnointi yhteistyössä ulkoisen kumppanin kanssa
  • Tuottaa markkinointitekstiä Wellmon sosiaalisen median kanaviin, etenkin LinkedIniin
  • Työstät myös tarvittaessa erilaisia messumateriaaleja ja koordinoit messuihin liittyviä asioita
  • Mikäli omaat videon editointitaitoja, pääset myös työstämään demovideoita myynnin tueksi
  • Tuet myyntiä mm. Sopimalla asiakkaille demoaikoja ja toimitat heille tapaamisten jälkeen luvattuja materiaaleja
  • Osallistut myös Wellmon käyttämän Pipedriven ylläpitoon
  • Muistutat myyntiä tulevista asiakaskontaktoinneista ja autat kalenterikutsujen ja mahdollisten tapaamisaikataulujen muutoksien kanssa.
Vahvan suomen kielen kirjoittamisen lisäksi sinulta vaaditaan hyvää englannin kielen taitoa. Tehtävä sopii sinulle jos pidät monipuolisesta tehtävänkuvasta ja siitä, että useita asioita on yhtä aikaa käynnissä. 
Työtä tehdään hybridimallilla Wellmon toimistolla Otaniemessä.   

Victorius Oy on Pohjoiseurooppalainen, laajan tuotevalikoiman omaava lujitemuovialan konserni, jolla on sekä omia että alihankintatuotteita. Konsernilla on tytäryhtiöt Ruotsissa sekä Virossa. Tuotantoa tehdään Viron tytäryhtiössä. Päämarkkina-alueemme ovat Skandinavia ja Baltia. Olemme laajentamassa markkinoitamme muuallekin Euroopaan.

Customer Service Representative.

Nyt sinulla on ohjelman kautta mahdollisuus päästä osaksi Victorius Oy:n porukkaa B2B myynnin ja markkinoinnin sekä asiakashallinnan tehtäviin nimikkeellä Customer Service Representative.
Pääasiallisia tehtäviäsi ovat
  • Osallistuminen myynnin ja markkinoinnin kehittämiseen yhdessä muun organisaation kanssa
  • Tarjousten teko ja niiden seuranta
  • Asiakaskommunikaatio
  • Tilauksien ja toimituksien seuranta
  • Myynnin seurannan ja raportoinnin kehittäminen
Työssäsi tarvitse suomen kielen lisäksi myös englannin kielen taitoa ja toiveena olisi, että pystyisit käymään keskusteluja myös ruotsiksi asiakkaiden kanssa. Saksan kielitaito on sinulle eduksi. Jos olet kiinnostunut autoalasta ja siihen liittyvistä lisätarvikkeista, tämä on sinun paikkasi.
Työtä tehdään kotitoimistolta käsin.

Nice Group Consulting Oy on matkailualan asiantuntijayritys, joka tuottaa valmennus- ja konsultointipalveluita matkailuelinkeinolle, yrityksille, matkailun alueorganisaatioille ja muille matkailua kehittäville organisaatioille kuten Visit Finlandille. Tavoitteena on kasvaa matkailu- ja elämystalouden merkittävämmäksi palvelun tuottajaksi. Nice Group Consulting on nuori yritys mutta taustalla on kaksi vakavaraista ja tunnettua matkailualan asiantuntijayritystä, jotka ovat yhdistäneet voimansa ja osaamisensa.

Account Manager

Nice Group Consulting etsii nyt joukkoonsa asiakkuuspäällikköä, jolla on into ja halu kasvaa matkailualan asiantuntijaksi ja kehittää Nice Group Conultingin B2B -asiakkuus-, myynti- ja markkinointistrategioita. Työtehtävissäsi vastaat uusasiakashankinnasta, asiakkuussuhteiden hoidosta ja myös B2B -markkinoinnin tehtävistä. Tulevalta Asiakkuuspäälliköltä toivotaan matkailualan tuntemusta. Hienoa olisi, jos omaat esimerkiksi matkailualan korkeakoulututkinnon. Toivomme, että sinulle on hyvät digitaalisten työvälineiden taidot etkä kavahda ottaa käyttöön uusia teknologioita ja työvälineitä. Iso etu sinulle on, jos tunnet vastuullisen matkailun ohjelmia ja/tai matkailun digitaalista liiketoimintaa. Mutta nämä voi myös oppia. Tärkeintä on, että sinulla on halu kasvaa matkailuliiketoiminnan asiantuntijaksi ja ottaa vastaan ja ratkoa B2B -myynnin ja markkinoinnin haasteita. Nice Group Consultingilla on käytössä co-working-tila Helsingin Konepajan alueella, jossa työskennellään vähintään 1–3 päivää viikossa, muilta osin voit tehdä etätyötä. Saat hyvän perehdytyksen osaksi Nice Group Consulting tiimiä ja heidän verkostojaan. Tule tekemään hyviä tekoja Suomen matkailuliiketoiminnan edelläkävijöiden pariin!

ADSOTECH on suomalainen ICT-palveluyritys. Toimitamme ohjelmistoja ja ratkaisuja, joiden avulla voidaan tehostaa SAP-asiantuntijoiden ja -loppukäyttäjien työtä sekä vähentää riskejä ja säästää kustannuksia. Lisäksi ratkaisuillamme voidaan automatisoida SAP IT-tuotantoprosesseja. Asiakaskunta muodostuu suuryrityksistä Pohjoismaissa.

Markkinointiasiantuntija

Nyt ADSOTECHilla markkinointiasiantuntijalle tehtävä tarjolla koulutusohjelmamme kautta.
 
Pääasiallisia tehtäviäsi on suunnitella yhteistyössä myyntijohtajan kanssa markkinointiaktiviteettejä ja toteuttaa markkinointikampanjoita, koulutus-, webinaari- ja seminaaritilaisuuksia sekä huolehtia niiden käytännön järjestelystä. Osallistut myös esitemateriaalien suunnitteluun ja toteutukseen. Huolehdit myös ADSOTECHin kotisivujen ylläpitämisestä.
 
Olisi hienoa, jos sinulla olisi kokemusta vastaavista tehtävistä sekä modernin markkinointiteknologian hyödyntämisestä. Hyvä englannin kielen taito on ehdoton vaatimus. Koulutusohjelman aikana on osittainen etätyöskentelymahdollisuus. Toivomme kuitenkin, että koulutusohjelman aikana pystyisit työskentelemään mahdollisimman usein ADSOTECHin toimitiloissa Espoon Keilaniemessä. Tulevaisuudessa sinulla on mahdollisuus edetä esimerkiksi myyntijohtajan tehtäviin.

Smoy on mutkattomasti luova, monipuolinen ja moderni mainostoimisto. Meille markkinointi on luovia ideoita, kaupallisia onnistumisia, ratkottuja liiketoiminnan pulmia ja ennen kaikkea tuloksellista yhteistyötä asiakkaidemme kanssa. Tämä työ vaatii tekijöiltään ajankohtaista osaamista, oivaltavaa näkemystä ja pitkäjänteistä periksiantamattomuutta.

Asiakkuuspäällikkö

Asiakkuuspäällikkönä vastaat B-to-B-myynnistä, eli toimistomme uusasiakashankinnasta toimitusjohtajan ja luovan tiimin tuella. Työtäsi on kontaktoida potentiaalisia asiakkaita sekä puhelimitse että digitaalisia kanavia hyödyntäen, ja hankkia tapaamisia ja tarjouspyyntöjä.

Apunasi on suunnittelutiimin markkinointituki, myyntimateriaalit ja Visma Severa CRM-järjestelmä. Kontaktointisi kohderyhmiä ovat markkinointiorganisaatioiden ja pk-yritysten ylin- ja markkinointijohto.

Tehtävässä onnistuminen edellyttää ennen kaikkea energistä, innostunutta ja tavoitteellista asennetta myyntityöhön ja uusien verkostojen luomiseen. Markkinoinnin ymmärrys ja englannin kielen taito ovat eduksi toimenkuvasi jatkokehitystä ajatellen. Olet tärkeä osa tiimiämme, ja siksi toivomme työskentelyä toimistollamme Workland Teurastamolla etäpäivien lisäksi. Tarjoamme luovan, dynaamisen ja mukavan pienen työyhteisön, jossa sinun on mahdollista kehittyä asiakasprojektien johtotehtäviin.

Lisätietoa toimistostamme löydät verkkosivuiltamme.

Tutustu myös asiakaslehteemme täältä.

Teconer Oy kehittää, valmistaa ja markkinoi ympäristö- ja teollisuusmittausjärjestelmiä ammattikäyttöön. Erityisalueitamme ovat tiesää- ja materiaalin kosteusmittaukset.

Myyntikoordinaattori/myyntipäällikkö

Teconer etsii nyt rekrykoulutuksen kautta itselleen myyntikoordinaattoria/myyntipäällikköä.

Tehtävänäsi on vahvistaa kansainvälistä ja kotimaan myyntiämme vastaamalla kyselyihin, hoitamalla toimituksia, hankkimalla uusia asiakkuuksia ja tukemalla useassa maassa toimivia paikallisia kumppaneita. Tiimimme on pieni, ja tehtäväkenttäsi on laaja. Valitun henkilön kokemuksesta ja valmiuksista riippuen tehtäväkenttää voidaan laajentaa avustavista tehtävistä suurempaan vastuun ottamiseen myynnistä ja markkinoinnista.

Tehtävässä tarvitaan:

  • kokemusta vientikaupasta
  • kokemusta B2B-asiakkuuksien hoidosta
  • vahvaa englannin kielen taitoa
  • kiinnostusta teknisiin järjestelmiin

Arvostamme lisäksi:

  • kokemusta markkinointitehtävistä
  • reipasta työotetta
  • muiden kielten hallintaa (saksa, ranska, espanja, venäjä)

Fibox Charging Solutions Oy, Fibox Oy Ab:n tytäryhtiö, perustettiin tukemaan kasvua ja innovaatiota. Lempäälään valmistui uusi tehdas, joka keskittyy huippuluokan autonlataus- ja lämmitystuotteiden valmistukseen ja tuotekehitykseen. Haluamme rakentaa asiakkaidemme kanssa vihreämpää ja kestävämpää tulevaisuutta sähköistämällä liikennettä älykkäillä latausratkaisuilla yhdessä alan johtavien kumppaneidemme kanssa. Unelmoimme maailmasta, jossa kestävä liikenne on normi, ja olemme omalta osaltamme sitoutuneet tekemään siitä todellisuutta – yksi lataus kerrallaan.

Ostoassistentti

Fibox Charging Solutions Oy hakee yhtiöön ostoassistenttia vahvistamaan hankintatoimeaan.

Ostoassistentin tehtävä on varmistaa Fibox Charging Solutions Oy:n materiaalivirta toimittajilta tuotannon ja osittain myös tuotekehityksen tarpeisiin. Tehtävässä huolehditaan muun muassa tilausten tekemisestä toimittajille, niiden vahvistamisesta sekä laskujen käsittelystä. Myös ostoparametrien ja muiden nimiketietojen ylläpitäminen toiminnanohjausjärjestelmässä kuuluu tehtävään.

Tarpeen vaatiessa toimenkuvaan kuuluu myös tuotannon, myynnin sekä takuu- ja huoltotoimintojen logistisia tehtäviä.

Tehtävässä toimitaan yhteistyössä pääasiassa hankintatoimen sidosryhmien ja tuotannon kanssa. Tehtävä raportoidaan yhtiön hankintapäällikölle.

Tärkeimmät tehtävät:

  • Operatiivinen osto (Tilausten tekeminen, vahvistaminen ja laskujen käsittely)
  • Tuotannon komponenttitarpeiden täyttäminen ja komponenttivarastotasojen optimointi
  • Komponenttien perustietojen ja ostoparametrien ylläpito
Vaatimukset:
  • Toimit työssäsi järjestelmällisesti ja huolellisesti
  • Motivoidut useiden eri toimittajien ja sisäisten sidosryhmien kanssa toimimisesta
  • Sinulla on riittävät suomen ja englannin kielen taidot sekä suullisesti että kirjallisesti

Työntekopaikka tehtävässä on Fibox Charging Solutions Oy:n tehdas Lempäälässä.

Mifuko on suomalainen muotoiluyritys, jonka missiona on parantaa naisten hyvinvointia Afrikan maaseudulla. Mifukon koreja, laukkuja ja sisustustuotteita valmistaa yli 1300 käsityöläisnaista Kenian, Tansanian ja Ghanan maaseudulla, ja niitä myydään yli 30 maassa.

Mifuko on Maailman reilun kaupan järjestön (WFTO) sertifioitu jäsen: reilut palkat ja jatkuvat tilaukset turvaavat käsityöläisten tulevaisuutta ja tukevat koko yhteisön hyvinvointia.

Jokainen Mifuko-tuote on ainutlaatuinen, käsintehty esine, jossa yhdistyvät moderni pohjoismainen muotoilu ja perinteinen afrikkalainen käsityötaito. Jokainen Mifuko-tuote kantaa valmistajansa nimeä.

Nyt sinulla on mahdollisuus päästä osaksi Mifukon tarinaa ja tulla mukaan rakentamaan positiivista muutosta.

Myyntiassistentin työnkuva

Myyntiassistenttina ensisijainen ja tärkein tehtäväsi on tukea globaalia B2B-myyntiä ja asiakaspalvelua.  

Työsi koostuu pääasiallisesti myynnin tilaus- ja toimitusprosessin valvomisesta, asiakastilausten päivittämisestä ja hallinnasta sekä asiakastiedusteluihin vastaamisesta esim. toimituksiin ja sähköiseen tilausjärjestelmään liittyen. Asiakaspalvelutehtävät hoituvat sähköpostin ja puhelimen välityksellä.

Tuet myyntiä tarjousten tekemisessä ja työhösi sisältyy myös muita erilaisia ja vaihtelevia myynnin avustavia tehtäviä. Markkinoinnin tukena toimit B2B-kasvumarkkinointiin liittyvissä avustavissa tehtävissä.

Sisäisesti kommunikoit työssäsi myynnin, markkinoinnin ja varaston kanssa. Olet aktiivinen ja asiakaspalveluhenkinen tiimipelaaja, jolla on hyvät vuorovaikutus- ja organisointitaidot. Sinulla on työskentelyssäsi reipas, oma-aloitteinen ja myynnillinen ote. Saatat tehtäväsi loppuun laadukkaasti ja kannat vastuun työstäsi.

Olet työssäsi huolellinen ja tarkka. Osaat pitää useita lankoja käsissäsi yhtäaikaisesti, siedät monipuolisten töiden keskellä pientä painetta ja olet hyvä priorisoimaan omaa työtäsi. Omaat hyvät ongelmaratkaisutaidot ja pyrit jatkuvasti luomaan entistä tehokkaampia toiminta- ja työskentelytapoja.

Osaat käyttää erilaisia tietojärjestelmiä ja työskentelet näppärästi Office perustyökaluilla ja erityisesti Excelin käyttö on vahvasti hyppysissä. Olet kiinnostunut ylläpitämään ja omaksumaan uusia tietoteknisiä taitoja, olet ehkä jo tutustunut tekoälyn tarjoamiin mahdollisuuksiin myyntityössä. Myös Google Analytics & Ads osaaminen katsotaan eduksi.

Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa koulutusta ja työkokemusta etenkin asiakaspalvelusta. Työ edellyttää vahvaa englannin kielen kirjallista ja suullista osaamista, saksan kielen taito katsotaan eduksi.

Työtäsi voit tehdä osittain etänä.

Yritykset etsivät henkilöitä, joilla on aitoa motivaatiota kehittää osaamistaan ja halu työllistyä monipuolisiin markkinoinnin tai myynnin tehtäviin. Motivaation ja asenteen lisäksi hakijoilta edellytetään soveltuvaa koulutusta (esim. medianomi, tradenomi, KTM, FM) tai kokemusta markkinoinnin, viestinnän, vaativan asiakaspalvelun, myynnin tai asiakkuuksien tehtävistä. Vahvuutesi voi olla painottunut enemmän tekniseen tai liiketoimintalähtöiseen osaamiseen. Tarkemmat osaamiskriteerit vaihtelevat yritysten tarpeiden mukaan, joten voit hakea mukaan monenlaisella taustalla.

Hakijoilta edellytetään lisäksi sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa (B1.1), sillä koulutus toteutetaan suomeksi.

B2B-myynnin ja kasvumarkkinoinnin Rekrykoulutus on tarkoitettu työttömille ja työttömyysuhan alaisille kohderyhmään kuuluville työnhakijoille, joiden asiakkuus TE-toimistossa / kuntakokeilussa on voimassa.

Työvoimakoulutus on opiskelijalle maksutonta. Osallistujalle maksetaan koulutuksen ajalta (edellytysten täyttyessä) työttömyysetuutta, kulukorvaus sekä mahdollisesti myös työttömyysetuuden korotusosa.

Haku koulutusohjelmaan on kaksivaiheinen:

  1. Täytä virallinen hakemus TE-toimistolle ja varmista, että työnhakusi on voimassa. TE-toimisto tekee päätöksen koulutusohjelmaan valituista.
  2. Luo osaajaprofiili Talentgaten järjestelmään. Osaamisprofiilin tietoja käytetään osaamisesi esittelemiseen rekrytoiville yrityksille. Blogistamme voit lukea tarkemmin hakuprosessista.

 

Hakuaika: 21.2.-2.4.

Koulutusohjelman kesto: 4,5 kk

Koulutusohjelman ajankohta: 19.4.-27.8.

Ohjelman kokonaiskesto on 4,5 kuukautta. 

Koulutuksen pääteemat on listattuna alla. Tarvittaessa koulutusta voidaan räätälöidä myös hakijakohtaisesti, joten tartu tilaisuuteen ja hae mukaan pikimmiten! 

Alustava koulutussisältö näyttää tältä. Sisältö tarkentuu osallistujan tavoitteiden mukaisesti:

  • Tekoälyn hyödyntäminen myynnin materiaaleissa 
  • Myynnin teknologiat & tekoäly 
  • Asiakaskokemuksen parantaminen tekoälyn avulla 
  • Tekoälyn hyödyntäminen markkinoinnissa asiakasymmärryksen kasvattamisessa 
  • Kasvumarkkinointi ja –myynti 
  • B2B-myynnin prosessi ja menestyksen avaimet 
  • Digitaalinen myyntityö 
  • Somemarkkinointi ja kasvuhakkerointi 
  • Sisältömarkkinointi 
  • SEO, SEM 
  • Markkinoinnin automaatiot 
  • Videot markkinoinnin ja myynnin tukena 
  • Valinnaisia online-koulutuksia 
  • Modernit työelämätaidot 

Koulutuksen käytyäsi osaat suunnitella ja toteuttaa tehokkaita markkinointi- ja myyntistrategioita erilaisilla digitaalisilla alustoilla sekä hyödyntää tekoälyä ja muita innovatiivisia työkaluja liiketoiminnan kasvattamiseksi.

AdobeStock_372688662 (2)
Koulutusohjelman hakuvaihe oli nopea ja suoraviivainen. Minua tuettiin ja pidettiin ajan tasalla koko koulutusohjelman ajan. Työpaikkani on ollut erittäin mukava ja mielenkiintoinen. Olen viihtynyt todella hyvin ja jään ilolla tiimiin koulutusohjelman loputtua!

Sonja Nurmi, Future Business Talent RekryKoulutus -osallistuja

Alan vaihtaminen sujui hyvin koulutusohjelman avulla. Koulutuspäivät olivat mielenkiintoisia! Uudessa työpaikassa osaamiseni on kasvanut myös paljon.

Rosa Laukka, Adobe Marketing Talent RekryKoulutus -osallistuja

Koulutusohjelma oli hyvin toteutettu, ja koen olevani valmiimpi työelämän vaatimuksiin sen suoritettuani.

Miska Pylkkänen, Adobe Marketing Talent RekryKoulutus -osallistuja

0/ 0

KIINNOSTUITKO? KYSY LISÄTIETOJA

Emilia-1

Emilia Nuotio

Project Specialist,
Koulutus- ja työnhakijapalvelut
+358 50 475 7090
emilia.nuotio@talentgate.fi

Ajankohtaista

Hakijakokemukset 12.01.2024

Koulutusohjelma kasvatti osaamista ja vei uudelle uralle

Tytti Johanna Himanen alkoi etsiä uutta suuntaa ja erilaisia koulutusmahdollisuuksia jäädessään pois markkinointisuunnittelijan...

Lue lisää
Hakijakokemukset 04.08.2023

Koulutusohjelma mahdollisti osaamisen sertifioinnin ja uuden uran IT-alalla

Projektinhallintaosaaminen on taito, jota tarvitaan lähes joka työssä kuin myös oman työn johtamisessa. Työtehtävät ovat yhä...

Lue lisää
Hakijakokemukset 04.08.2023

Rekrytoiva koulutusohjelma auttoi kirkastamaan tavoitteet ja löytämään suunnan uralle!

Liiketalouden tradenomiksi valmistuneella Erika Heinosella ja IT-tradenomiksi opiskelleella Esa Salosella oli sama haaste....

Lue lisää
Layer_5

Tutustu muihin koulutusohjelmiin