Skip to content

Adobe Marketing Talent

Varsinais-Suomi

Haku on päättynyt

 

Onko sinulla visuaalista silmää ja luovuutta ideoida erilaisia kuvamateriaaleja, mutta käytännön osaaminen puuttuu? Tai haluatko kenties syventää osaamistasi somemarkkinoinnista ja -mainonnasta?

 

Vahvista osaamistasi ja löydä uusi työ markkinoinnin parista!

Koulutamme uusia markkinoinnin osaajia viisi kuukautta kestävän Adobe Marketing Talent RekryKoulutuksen kautta. Koulutusohjelma sisältää käytännön työskentelyä yhteistyöyrityksessä sekä asiantuntijakoulutusta Adoben työkaluista ja digimarkkinoinnista. Ohjelman käytyäsi osaat tuottaa brändin mukaista sisältöä sekä kuvien että tekstien muodossa. Samalla saat mahdollisuuden työllistyä omaa osaamistasi vastaaviin tehtäviin! 

Haemme ohjelmaan sekä uusia kykyjä että pidempään työelämässä mukana olleita ja uutta uraa itselleen hakevia osaajia. Yhteistyöyritysten tehtävät vaihtelevat monipuolisista koordinaattoritehtävistä erilaisiin asiantuntijatehtäviin. Yritysten tavoitteena on rekrytoida osaaja koulutusohjelman jälkeen. 

Ohjelmassa on mukana useita eri alan yrityksiä, jotka etsivät eri tason osaajia. Yrityksillä on aito tarve uudelle osaajalle ja heidän tavoitteena on solmia kanssasi työsuhde koulutusohjelman jälkeen. Päivitämme sivuja uusien tarpeiden syntyessä. Huomioithan, että kaikkien yritysten tarpeet eivät ole julkisesti näkyvillä. Näin ollen mukaan kannattaa hakea, vaikka alla olevista tehtävistä ei tällä hetkellä löytyisi juuri sinulle sopivaa roolia. 

Olemme siellä, missä ihmiset asioivat ja missä ihmisten hyvinvointia tuetaan

Me 2M-IT:läiset työskentelemme julkisomisteisessa sote-ict-yhtiössä ja haluamme rakentaa hyvinvoivaa sekä menestyvää Suomea. Keskeisimmät palvelumme ovat sote-ammattilaisjärjestelmien tuotannon aikaiset palvelut, modernit infrapalvelut, projektitoiminta ja kehittäminen.

Asiantuntijaorganisaatiomme vahvin lenkki ovat ihmiset. Yhteisöllinen ja rento osaamisen ilmapiiri siivittävät meillä vaativaa asiantuntijatyötä tekevät ammattilaisemme kasvamaan entisestään ja löytämään parhaat ratkaisut asiakkaillemme. Yhdessä olemme enemmän ja parempia.

Yrityksessämme työskentelee noin 800 sosiaali- ja terveydenhuollon sekä ict-alan ammattilaista ja lisää osaajia haetaan aina tilanteen sekä tarpeen mukaan. Tule työskentelemään moniammatilliseen työyhteisöömme ja luomaan kanssamme Suomeen huomisen hyvinvointia.

Työtehtävät

Työtehtäviisi kuuluu mm sisäisen ja ulkoisen viestinnän sisältöjen tuottamista yhtiön linjausten mukaisesti sekä aineistojen muokkaamista ja esitysten stilisointia. Pääset ylläpitämään ja analysoimaan digikanavia, tuottamaan ja muokkaamaan myös näiden sisältöjä sekä editoimaan videosisältöjä ja tekemään julkaisuja eri kanaviin. Tarvittaessa avustat myös tapahtumajärjestelyissä ja huolehdit tapahtumakuvauksesta. Toimit HR-tiimissä tiiviissä yhteistyössä viestintäasiantuntijan ja muiden tiimiläisten kanssa.

Tehtävässä onnistuminen edellyttää hyvää yhteistyökykyä ja hyvää kirjallista ilmaisutaitoa. Avoin ja reipas asenne uusia asioita ja ihmisiä kohtaan auttaa onnistumisessa. Kokemus aiemmasta viestinnän tehtävästä on hyödyksi, mutta ei välttämätön.

Tarjoamme mukavan työyhteisön ja ajanmukaiset työvälineet.

Gramofoni Oy on vuodesta 1997 lähtien toiminut äänimainonnan ja musiikkituotannon parissa. Vuodesta 2015 meistä tuli myös ohjelmatoimisto. Toimintaperiaatteemme on muusikkolähtöistä. Ohjelmatoimistona pyrkimyksemme on mm. elvyttää suomalaista tanssikulttuuria. Toimitiloistamme Turussa, löytyy myös ammattistudio levytyksiä ja äänimainontaa varten.

Työtehtäviisi kuuluu mm markkinointikampanjoiden koordinointia ja ylläpitoa sekä yhteistyökumppaneiden yhteydenpitoa eri kanavissa.

Mainosmateriaalien tuottamista eri kanaviin niin diginä kuin graaffisestikin. 

Pääset ylläpitämään ja kehittämään digikanavia, tuottamaan ja muokkaamaan eri sisältöjä kuten mainos- ja kuva-aineistoja sekä ylläpitämään ja tekemään julkaisuja myös verkkokauppaan.

Tehtävässä menestyminen edellyttää mm. tarkkuutta, organisointikykyä, avoimuutta ja asiakaspalveluhenkisyyttä sekä kykyä työskennellä ryhmässä.

Annamme myös sinulle työssäoppimisen lisäksi kattavan perehdytyksen musiikin ja tapahtumien maailmaan sekä  täyden tuen koulutusohjelman aikana.

Rento, Hunter´s Inn sekä Olkku ovat suosittuja ravintoloita Turun keskustassa ja etsimme tiimiimme sisällöntuottajaa.

Sisällöntuottajana pääset suunnittelemaan ja toteuttamaan ravintoloidemme sosiaalisen median markkinointia, kotisivujen sisältöä sekä muita mukavia mainoskampanjoita.

Somen, kuvankäsittelyn sekä valokuvauksen hallitsemisesta on tässä tehtävässä hyötyä. Työajat ovat vapaat ja työtä voit tehdä pääsääntöisesti etänä, alun tutustumisemme jälkeen.

Idea Group on uudenlaisella yhdistelmällä varustettu tapahtuma-, markkinointi- ja viestintätoimisto. Meiltä löytyy saman katon alta rautaista ja laaja-alaista viestintä- ja markkinointiosaamista pitkällä kokemuksella sekä ammattitaitoista, dynaamista ja erittäin monipuolista tapahtumaosaamista. www.ideagroup.fi

Pääset osaksi markkinoinnin tiimiämme kasvamaan digimarkkinoinnin ammattilaisena. Työtehtävät liittyvät some-mainontaan ja some-sisältöihin, uutiskirjeisiin ja Google-mainontaan. Pääset tekemään monipuolisesti myös suunnittelutehtäviä.

Aiempi kokemus digimarkkinoinnista ja sosiaalisen mediasta on eduksi työssä. Tarjoamme täyden hybridityöelämän sekä kaksi viihtyisää toimistoa Turussa. Meillä on erinomaiset edut sekä iloinen ja energinen työyhteisö, jossa jokainen tukee toisiaan.

Jappis Oy on turkulainen markkinointi-, viestintä- ja mediayhtiö, joka on erikoistunut auttamaan varsinaissuomalaisia organisaatioita menestymään. Yhtiömme yksiköt ovat markkinointi- ja viestintäpalveluihin keskittynyt Jappis Mainostoimisto ja mediapalveluihin keskittynyt Jappis Media. Jappis on markkinointinimenä uusi, mutta historiamme ulottuu yli 30 vuoden taakse.

Jappis Mainostoimisto on ihmiskeskeinen mainostoimisto. Tiimimme koostuu erilaisista ihmisistä, ja se tekee meistä yhdessä vahvoja. Suunnittelumme keskiössä on aina ihminen. Autamme asiakkaitamme saavuttamaan tavoitteensa monikanavaisilla markkinointi- ja viestintäratkaisuilla vahvalla digikärjellä. Lisätietoa meistä: https://www.jappis.fi/mainostoimisto/

Jappiksen digi- ja sisältömarkkinoinnin spesialistina käyt keskustelua asiakasyrityksen kanssa markkinoinnin tavoitteista ja kohdeyleisöistä. Koulutusohjelman jälkeen asiantuntijana osaat valita oikeat kanavat digi- ja sisältömarkkinoinnille sekä käytännössä suunnittelet ja toteutat kuva- ja tekstisisällöt, toimenpiteet, seuraat kampanjoita ja raportoit tuloksista asiakkaillemme. Etsimme motivoitunutta ja toimeen innokkaasti tarttuvaa kollegaa kasvamaan osaksi tiimiämme. Arvostamme aiempaa esimerkiksi opintojen, työkokemuksen tai harrastuneisuuden kautta hankittua osaamista digi- ja sisältömarkkinoinnista. Voit kuitenkin olla urasi alkupuolella, perehdytämme ja autamme sinua kasvamaan uuteen rooliisi.

Meillä voit työskennellä hybridimallilla, eli osittain etänä ja osittain paikan päällä toimistolla. Pätevälle ja hyvällä asenteella varustetulle ammattilaiselle tarjoamme hyvät kehitysmahdollisuudet ja kilpailukyisen palkan ohjelman jälkeen.

Tehtävässä menestymistä edesauttavat seuraavien kanavien, työkalujen ja osa-alueiden aikaisempi tuntemus:

  • Digimainonta: Google & YouTube Ads, Facebook & Instagram Ads, Linkedin Ads, TikTok Ads ja Sanoma Ad Manager
  • Orgaaninen some-markkinointi: Facebook, Instagram, YouTube, Linkedin, TikTok ja Twitter/X

Mikäli näistäkin osa on tuttuja, niin se on myös eduksi tehtävien hoidossa:

  • Hakukoneoptimointi: (sisältökeskeinen) sisäinen, ulkoinen ja tekninen / Mangools SEO Tools ja SE Ranking
  • Sisällöntuotanto: sloganit, iskulauseet, mainostekstit, verkkosisällöt, blogiartikkelit, some-postaukset, video- ja radiokäsikirjoitukset, esitetekstit, oppaat, brändikäsikirjat jne.
  • Sähköpostimarkkinointi, markkinoinnin automaatio ja chatbot: HubSpot ja Serviceform
  • Sisällönhallintajärjestelmä: WordPress ja Shopify
  • Konversio-optimointi: Google Optimize ja Visual Website Optimizer
  • Data-analytiikka ja raportointi: Google Analytics 4, Google Tag Manager, Google Search Console, Piwik PRO, Swydo ja Looker Studio

Louhos Digital on digitaaliseen markkinointiin erikoistunut toimisto. Louhos tuottaa asiakkailleen esimerkiksi tuloksellista digimainontaa ja laadukkaita verkkosivuja, höystettynä erinomaisella brändiosaamisella. Eli samaa p*skaa kuin moni muukin, mutta paremmassa paketissa. 😉  

Louhos etsii nyt Sales and Digital Marketing Specialistia vahvasti uusmyynnilliseen rooliin. Tässä roolissa vastuullasi tulisi olemaan uusien asiakkaiden hankkiminen hyödyntäen monikanavaisesti yrityksen digitaalisia kanavia. Pääset tekemään markkinointia esim liidihankinnan tehostamista erilaisilla keinoilla, mutta haluamme löytää tekijän, joka on valmis tulevaisuudessa hoitamaan myynnin ja markkinoinnin tehtäviä myös itsenäisesti alusta loppuun saakka. 

Tarjoamme asiakashankintaan ja markkinointiin nykyaikaiset työkalut ja erittäin osaavan tiimin tuen. Sekä luonnollisesti onnistumisista ja asiakkaiden hoitamisesta reilun provision koulutusohjelman jälkeen, koska yhteinen intressimme on varmasti jatkaa töitä työsopimuksella ohjelman päätyttyä.  

Odotamme sinulta löytyvän jo kokemusta onnistuneesta myyntityöstä, mielellään verkkosivujen ja digimarkkinoinnin paristakin. Sinun tulisi kyetä ymmärtämään digitaalisen markkinoinnin mahdollisuudet ja lisäarvo erilaisille yrityksille – ja kyetä pukemaan se sanoiksi asiakkaille. 

Kontaktoinnit tapahtuvat meilitse, puhelimitse, somekanavissa, etc. Palaverit alkuun Teamsillä ja näkemyksen ja persoonan myyntiä face-to-face. Tarjousten tekemistä ja ratkaisujen suunnittelua valmiiden palvelutuotteiden pohjalta räätälöiden. 

Hommia pääset tekemään viihtyisällä toimistolla Turun Ratapihankadulla, jonne on helppo tulla sekä autolla että julkisilla. Etätyöskentely onnistuu myös, joskin pääosin toimistolla operoiden saat taatusti paremmin oppia ja onnistumisia.  

Louhoksella on vahva halu kasvaa ja kehittyä, ja meillä ihmisetkin saavat hyvät edellytykset siihen. Meillä on mahtavan yhteisöllinen ja avoin työporukka, jollaista tekemisen asennetta ja ratkaisuhaluista menoa odotamme myös uusilta yhteisömme jäseniltä. 😊 

Muut tekee mitä uskaltaa, me mitä halutaan!

Yrityksen nuoresta iästä huolimatta, meillä on melkoisen hyviä asiakkaita ja kokenut loistavan työilmapiirin puolesta puhuva yrittäjäporukka, joiden yrityksissä on aina ennenkin hyvin viihdytty.

Töitä tehdään viihtyisissä tiloissamme Portsassa tai sitten etänä.

Työtehtävässä menestymisessä sinua auttavat tietotaito kotisivuista ja verkkokaupoista sekä niiden alustoista, tiedostat myös hakukoneoptimoinnin, analytiikan ja datan mahdollisuudet. Sinulla on ymmärrystä Google tuoteperheestä ja somesta eri variaatioineen.

Sinulla on hyvät kommunikointi- ja neuvottelutaidot sekä halu voittaa. Näkemyksellinen markkinointi ja myynti on sinulle intohimo. Kommunikoit asiakkaiden kanssa sujuvasti Suomen kielellä.

Pääset vaikuttamaan myynnin profiloitumiseen ja muutenkin pääset suunnittelemaan työnkuvaa, valitsemaan sopivimmat työvälineet Pääset myös kehittämään asiakassegmenttien myyntiä ja markkinointia sekä asiakaskohtaisia palvelukonsepteja.

Tukea ja apua saat tarvittaessa kollegoiltasi joko yrityksen sisältä tai laajasta alihankintaverkostostamme.

Vapaa-aikanakin viihdymme hyvin yhdessä ja järjestämme mielellämme kaikenlaista toimintaa, kuten veneilyä, liikuntaa ja miksei vaikka vuokrattaisi mökkiä Himokselta ja tehtäisi siellä viikko töitä?

Tavoitteenamme on kasvaa sopivankokoiseksi yritykseksi, mutta yhdestä asiasta ei tingitä ja se on hyvä itseohjautuva työilmapiiri: Luottamus, vapaus ja vastuu -ajattelulla.

Videobot brings interactive videos to companies’ websites through simple software and kick-ass service.

Videobot is looking for a Content Creator to join our happy remote team and the fast-paced life of a startup.

Videobot is a young company that has grown to a group of 22 professionals in under a year.

As a content creator at Videobot, you will get to assist in and manage daily marketing needs and running tasks, create content for social media and other digital channels, as well as support sales and customer success in their needs for marketing material.

You might even participate in video editing for clients. We hope you speak and write well in English and Finnish. You will benefit from understanding social media channels and being able to do some copywriting. We will offer you an exciting working environment where flexibility and enduring change is key for you to excel.

We hope you are eager to learn and able to take charge of tasks independently - but of course there is a team of people around you to help out. The marketing team consists of one person at the moment, whom you will be working closely with, but you will also work with the customer success and sales teams.

Our international team works fully remote. We would be happy to have you onboard the team also after the program.

Ohjelmaan osallistuvat yritykset etsivät joukkoonsa henkilöitä, joilla on aito motivaatio kehittää osaamistaan ja toimia erilaisissa markkinoinnin tehtävissä. Osaamiskriteerit vaihtelevat rekrytoivien yritysten tarpeiden mukaan, joten voit hakea mukaan monenlaisella taustalla.

Ohjelman hakijoilta edellytetään joko sopivaa tutkintoa (esim. merkonomi, medianomi, tradenomi, restonomi, kulttuurituottaja, KTM, FM) tai työkokemusta markkinoinnin, myynnin, sisällöntuotannon tai viestinnän parista. Lisäksi hakijoilta edellytetään sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa (B 1.1.), muu kielitaito on eduksi.

Sinulla voi esimerkiksi olla tuore markkinoinnin tutkinto ja etsit nyt näytön paikkaa sekä mahdollisuutta syventää osaamistasi koulutuksen kautta. Voit myös olla kokeneempi markkinoinnin ammattilainen, jolta puuttuu kokemus Adobe-työkalujen hyödyntämisestä. Koulutus soveltuu erinomaisesti myös viestinnän/sisällöntuotannon asiantuntijoille, jotka haluavat laajentaa osaamistaan digimarkkinoinnista.

Adobe Marketing Talent RekryKoulutus toteutetaan yhteistyössä rekrytoivien yritysten sekä Varsinais-Suomen alueen ELY-keskuksen ja TE-palveluiden kanssa. Ohjelma on suunnattu ensisijaisesti alueiden työttömille tai työttömyysuhan alaisille työnhakijoille. Koulutus on osallistujalle maksuton ja ohjelman ajalta saat työttömyysetuuttasi ja kulukorvausta.

Haku koulutusohjelmaan on kaksivaiheinen:

  1. Täytä virallinen hakemus TE-toimistolle ja varmista, että työnhakusi on voimassa. TE-toimisto tekee päätöksen koulutusohjelmaan valituista.
  2. Luo osaajaprofiili Talentgaten järjestelmään. Osaamisprofiilin tietoja käytetään osaamisesi esittelemiseen rekrytoiville yrityksille. Blogistamme voit lukea tarkemmin hakuprosessista.

 

Hakuaika: 25.9.–30.10.2023

Koulutusohjelman kesto: 5 kk

Koulutuspäiviä yhteensä: 30 päivää

Koulutusohjelman ajankohta: 20.11.–19.4.2024

Ohjelman kokonaiskesto on noin viisi kuukautta (100 arkipäivää). Ohjelma sisältää alan asiantuntijoiden pitämiä online-koulutuspäivä (noin 30 päivää) sekä työskentelyä yhteistyöyrityksen käytännön työtehtävissä.

Koulutuksen pääteemat:

  • Adobe Creative Cloud -uusimmat ominaisuudet ja pilvipalvelujen hyödyntäminen
  • Adobe Photoshop -perusteet
  • Adobe InDesign -perusteet
  • Adobe Illustrator -perusteet
  • Adobe Premiere Pro -perusteet
  • Saavutettavuusdirektiivin mukaiset dokumentit
  • Markkinoinnin teemoja: Mm. somemarkkinointi ja -mainonta, Googlen työkalut, Adobe-työkalujen syventävät koulutukset, markkinoinnin automaatio, sähköpostimarkkinointi. Osa koulutuksista räätälöitävissä osallistujien toiveiden mukaan
  • Koulutuksen aloitus- ja päätöstilaisuudet, modernien työelämätaitojen kehittäminen

 

Pääkouluttajana Adoben virallinen koulutuskumppani Corellia.

AdobeStock_372688662 (2)
Koulutusohjelma päivitti aikaisemman tradenomikoulutukseni (markkinointi) digiaikaan ja työskennellessä yhteistyöyrityksessä pääsin samanaikaisesti tekemään koulutuksessa opittuja asioita käytännössä. Mikä parasta koulutusjakson päätteeksi työllistyin yhteistyöyritykseen markkinoinnin työtehtäviin!

Laura Mustonen, Kasvumarkkinointiosaaja F.E.C. osallistuja

Suosittelen lämpimästi Talentgaten rekrykoulutusta. Opit uusia asioita, pääset verkostoitumaan, tutustut uusiin kollegoihin ja ennen kaikkea tutustut Talentgaten uskomattomaan tiimiin, joka työntää sinua eteenpäin kohti uusia haasteita!

Nina Mäki-Petäys, HubSpot Talent osallistuja

Suosittelen! Erinomainen mahdollisuus kerrata/oppia modernin markkinoinnin keskeisimmät taidot ja opit sekä soveltaa näitä taitoja yhteistyöyrityksessä.

Janne Nieminen, HubSpot Talent osallistuja

0/ 0

LISÄTIETOJA

Emilia Nuotio

Emilia Nuotio

Project Specialist, Koulutus- ja työnhakijapalvelut

Tavoitettavissa tiistaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin. Muina päivinä voi olla yhteydessä työnhakijapalveluihin: 010 231 6922.

+358 50 475 7090
emilia.nuotio@talentgate.fi

Ajankohtaista

Hakijakokemukset 12.01.2024

Koulutusohjelma kasvatti osaamista ja vei uudelle uralle

Tytti Johanna Himanen alkoi etsiä uutta suuntaa ja erilaisia koulutusmahdollisuuksia jäädessään pois markkinointisuunnittelijan...

Lue lisää
Hakijakokemukset 04.08.2023

Koulutusohjelma mahdollisti osaamisen sertifioinnin ja uuden uran IT-alalla

Projektinhallintaosaaminen on taito, jota tarvitaan lähes joka työssä kuin myös oman työn johtamisessa. Työtehtävät ovat yhä...

Lue lisää
Hakijakokemukset 04.08.2023

Rekrytoiva koulutusohjelma auttoi kirkastamaan tavoitteet ja löytämään suunnan uralle!

Liiketalouden tradenomiksi valmistuneella Erika Heinosella ja IT-tradenomiksi opiskelleella Esa Salosella oli sama haaste....

Lue lisää
Layer_5

Tutustu muihin koulutusohjelmiin