Skip to content

Customer Success Talent

Uusimaa

Haku on päättynyt

Onko sinulla kyky tunnistaa asiakkaan tarpeet ja löytää niihin parhaat ratkaisut? Haluatko vaikuttaa yrityksen menestymiseen rakentamalla entistä parempaa asiakaskokemusta? Omaatko kenties hyvät vuorovaikutustaidot ja haluat päästä hyödyntämään taitojasi asiakassuhteiden rakentamisessa? Hyödynnä kykysi ja suuntaa urasi Customer Success -tehtäviin. 

Löydä uusi työ Customer Success asiantuntijana

Koulutamme yhdessä Uudenmaan alueen yritysten kanssa uusia Customer Success -osaajia rekrytoivan koulutusohjelman kautta. Ohjelma tarjoaa urapolkuja niin asiakastuen, asiakkuudenhoidon kuin myös asiakaskokemuksen kehittämisen tehtävistä kiinnostuneille. Koulutusohjelman avulla päivität osaamistasi vastaamaan rekrytoivien yritysten tarpeita sekä saat aidon mahdollisuuden työllistyä.

Viisi kuukautta kestävä koulutusohjelma yhdistää koulutuksen sekä käytännön työskentelyn yhteistyöyrityksessä. Ohjelman aikana työskentelet täysipäiväisesti yrityksen määrittelemissä tehtävissä ja osallistut asiantuntijoiden pitämään koulutukseen. Hakemalla koulutusohjelmaan, saat mahdollisuuden suunnata uusiin tehtäviin, kerryttää alan tuoreinta osaamista ja kasvaa kysytyksi asiantuntijaksi, taustastasi riippumatta.

4 syytä hakea mukaan rekrytoivaan koulutusohjelmaan >>

Haemme ohjelmaan sekä uusia kykyjä että pidempään työelämässä mukana olleita ja uutta uraa itselleen hakevia osaajia. Ohjelmaan osallistuvat yritykset etsivät joukkoonsa henkilöitä, joilla on aitoa motivaatiota kehittää osaamistaan ja toimia erilaisissa markkinoinnin tehtävissä. Osaamiskriteerit vaihtelevat rekrytoivien yritysten tarpeiden mukaan, joten voit hakea mukaan monenlaisella taustalla. Yritysten tavoitteena on rekrytoida valittu osaaja ohjelman jälkeen.

Ohjelman hakijoilta edellytetään joko soveltuvaa tutkintoa (esim. merkonomi, medianomi, kulttuurituottaja, muotoilija, mediatekniikan insinööri, tradenomi, KTM, FM) tai kokemusta markkinoinnin, graafisen suunnittelun, viestinnän tai sisällöntuotannon tehtävistä. Koulutus toteutetaan suomeksi, joten hakijoilta edellytetään sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa (vähintään B 1.1.), muu kielitaito on eduksi.

Sinulla voi esimerkiksi olla tuore markkinoinnin tutkinto ja etsit nyt näytön paikkaa sekä mahdollisuutta syventää osaamistasi koulutuksen kautta. Voit myös olla kokeneempi markkinoinnin ammattilainen, jolta puuttuu kokemus Adobe-työkalujen hyödyntämisestä. Koulutus soveltuu erinomaisesti myös viestinnän/sisällöntuotannon asiantuntijoille, jotka haluavat laajentaa osaamistaan digimarkkinoinnista.

Adobe Marketing Talent -RekryKoulutus on tarkoitettu työttömille ja työttömyysuhan alaisille kohderyhmään kuuluville. Koulutus on maksuton ja osallistuja saa ohjelman ajalta työttömyysetuutta sekä kulukorvausta.

Hakuaika päättyy 4.4. mutta haethan mahdollisimman pian, sillä käymme hakemuksia läpi jo hakuajan puitteissa ja esittelemme hakijoita rekrytoiville yrityksille. Haku koulutusohjelmaan on kaksivaiheinen:

1. Täytä virallinen hakemus TE-toimistolle ja varmista, että työnhakusi on voimassa. TE-toimisto tekee päätöksen koulutusohjelmaan valituista. 

2. Täytä tietosi Talentgaten järjestelmään. Tämän osaamisprofiilin tietoja käytetään osaamisesi esittelemiseen rekrytoiville yrityksille. Blogistamme voit lukea tarkemmin hakuprosessista sekä vinkkejä osaajaprofiilin täyttämiseen.

Kun TE-toimisto on hyväksynyt sinut hakijaksi ohjelmaan esittelemme profiiliasi yrityksille, jotka kiinnostuessaan haastattelevat sinut henkilökohtaisesti. Osallistuminen koulutusohjelmaan edellyttää sopivaa yrityspaikkaa, jossa käytännön työskentely tapahtuu. Koulutusohjelma alkaa 5.5 ja kestää noin neljä kuukautta.

Yritysten tavoitteena on rekrytoida sinut koulutusohjelman jälkeen. Sinun ei tarvitse olla vielä valmis osaaja, tärkeintä on motivaatio kehittyä & into oppia uutta! Päivitämme sivuja uusien tarpeiden syntyessä. Kaikkien yritysten tarpeet eivät ole julkisesti näkyvillä.

Giosg on suomalainen teknologiayritys, joka perustettiin vuonna 2011. Giosg on Sales Acceleration Platform, jossa yhdistyvät live chat, videopuhelut, keskusteleva tekoäly ja interaktiivinen verkkosisältö. Autamme asiakkaitamme luomaan mukaansatempaavan verkkoympäristön ja lisäämään myyntiä vähittäiskauppa-, auto- ja pankkisektoreissa.

Etsimme joukkomme vahvistukseksi Customer Success Specialistia viemään Giosgin asiakastyytyväisyyden uudelle tasolle. Roolissa työskentelet osana seitsemän hengen Customer Engagement –tiimiä, joka huolehtii erinomaisesta asiakaskokemuksesta läpi asiakassuhteen. Takaat, että tuotteiden käyttöönotto sujuu kuin tanssi ja varmistat asiantuntevalla palvelullasi, että meillä on alan tyytyväisimmät asiakkaat.

Customer Success Specialistin to do –lista:

  • Rakennat ja ylläpidät suhteita asiakasyrityksiimme ja tuotat heille arvoa palvelun käytön kautta
  • Hoidat ratkaisun käyttöönoton yhdessä asiakkaan kanssa ja koulutat heitä tuotteiden käytössä
  • Luot asiakkaillemme ohjeita ja opasteita
  • Autat ja tuet yritysasiakkaitamme chatin kautta, sähköpostitse sekä puhelimitse
  • Suunnittelet yhteistyössä myynnin kanssa asiakaskohtaisia suunnitelmia menestyksekkään asiakassuhteen takaamiseksi
  • Työskentelet tiiviissä yhteistyössä tuotekehityksen kanssa, jotta voimme kehittää palvelua aktiivisesti
  • Ratkaiset ongelmia yhteistyössä tiimisi kanssa
  • Vastaat asiakkaan loppulaskutuksesta

Työntekijöidemme viihtyminen töissä on meille sydämen asia. Giosgilla voit aloittaa perjantaiaamut vauhdilla harrastamalla liikuntaa yhdessä kollegoidesi kanssa tai rentoutua toimistolla pelaten flipperiä. Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen roolin kasvuyrityksessä, jossa annetaan niin vapautta kuin vastuuta ja pääset kehittämään taitojasi. Osaavat ja innostavat kollegat tukevat sinua tehtävässäsi.

 Inclus Oy on tutkimuksesta ja rauhanvälityksestä ponnistava ohjelmistotalo, jonka ydinpalvelu on osallistavan riskienhallinnan ohjelmisto (SaaS). Yritys auttaa suomalaisia ja kansainvälisiä asiakkaitaan eri toimialoilta nostamaan riskienhallinnan tasoa organisaatiossaan. Inclus toimii kumppanina muun muassa julkisen turvallisuussektorin sekä yritysten strategisten riskien, kestävyysriskien, ja hankkeiden riskienhallinnassa. 

Customer Success Specialistina keskityt uusien asiakkuuksien käynnistämiseen ja vastaat toiminnallasi yhteistyön jouhevuudesta sekä asiakastyytyväisyydestä. Tehtävääsi kuuluu luottamuksen rakentaminen asiakkaan kanssa, työkalusta ja toimintatavoista kertominen asiakkaalle sidosryhmineen, sekä asiakkaan tukeminen uuden työkalun ja toimintatavan omaksumisessa. Pääset osallistumaan Inclusilla myös tuotteen kehittämisprosessiin sekä asiakkaan organisaatiossa kriittiseen kehityshankkeeseen.

Toivomme sinulta selkeää ja tehokasta viestintäkykyä suomen ja englannin kielillä, kykyä kuunnella ja ratkoa asiakkaan haasteita, sekä ennen kaikkea palveluhalukkuutta. Olet oma-aloitteinen sekä innokas oppimaan uutta. Sytyt ihmisten kanssa työskentelystä, uusista toimintatavoista ja kouluttamisesta. 

Man in Van on vahvasti kasvava suomalainen palvelu- ja teknologiayhtiö, joka on erikoistunut tuottamaan ylläpito-, asennus-, ja rakentamispalveluita valtakunnallisesti monitoimipaikkaisille yrityksille. Asiakkaamme ovat suuria valtakunnallisia toimijoita, esimerkiksi St1, R-kioski, Attendo, A-katsastus, Fitness24Seven, Restel ja Jysk. Luomamme toimintamalli perustuu digitaalisiin ratkaisuihin, vahvaan asiantuntijaorganisaatioomme ja paikalliseen kumppaniverkostoomme. Tavoitteemme on olla alan edelläkävijä niin palvelun kuin teknisten ratkaisujen osalta. 
Customer Success Specialistina autat valtakunnallisia sopimusasiakkaitamme saamaan täyden hyödyn irti palveluistamme. Tämä käsittää mm. uusien asiakkaiden perehdyttämisen, yhteistyötapaamisten järjestämisen, asiakkaan tarpeista ja toiveista huolehtimisen sekä yhteyshenkilönä toimimisen asiakkaan organisaation suuntaan. Kokemuksestasi riippuen työ saattaa pitää sisällään myös toimeksiantojen ja muiden palveluiden suoraa koordinoimista asiakkaillemme. 
 
Mitä sinä saat, kun liityt joukkoomme?
Meillä saat monipuolisen ja vastuullisen tehtävän lisäksi ainutlaatuisen mahdollisuuden olla mukana rakentamassa perinteiselle toimialalle uutta toimintamallia, jossa teknologia ja vastuullisuus ovat tärkeässä roolissa. Pääset osaksi erittäin mielenkiintoisessa vaiheessa olevaa kasvutarinaa. Yrityksenä olemme jo kovassa kasvussa, mutta nopein kasvu on vielä edessä ja pääset tekemään tätä kanssamme. Kirsikkana kakun päällä on rento työyhteisö, jossa tuemme toinen toisiamme, kehitämme hyvässä hengessä firmaa porukalla eteenpäin ja ajattelemme isosti.

Docue Technologies on vauhdilla kasvava, suomalaisomisteinen, vuonna 2015 perustettu kasvuyritys, joka valittiin vuonna 2022 Deloitten Technology Fast 50 -listalle. Docuen mullistava teknologia yhdistää juridiikan ja teknologian ainutlaatuisella tavalla, ja palvelun avulla tuhannet yritykset kasvattavat myyntiään, tehostavat hallintoaan ja varmistavat yrityksensä arvonnousua. Suomesta alkanut kasvumatka on jatkunut Ruotsiin ja Englantiin ja tavoitteena on globaali markkinajohtajuus. Docuella työskentelee 35 henkilöä Helsingissä, Oulussa, Tukholmassa ja Lontoossa.

Customer Success Specialistina työskentelet osana Docuen Customer Success -tiimiä ja tavoitteenasi on auttaa asiakkaita saamaan mahdollisimman paljon lisäarvoa Docuen palvelusta. Pääasiallisiin työtehtäviisi kuuluu asiakkaiden yhteydenottojen käsittely chatin, puhelimen ja sähköpostin välityksellä ja uusien käyttäjien tukeminen palvelun käyttöönotossa. Tehtävässäsi vastaat myös vastuullasi olevien asiakkuuksien asiakastyytyväisyydestä ja autat asiakkaita löytämään tarpeitaan parhaiten palvelevat ratkaisut Docuen tuotevalikoimasta. Olemme myös kiinnostuneita erityisosaamisistasi (esim. talous tai markkinointi) ja työnkuvaa on mahdollista muokata myös niiden pohjalta.

Tehtävässäsi menestyt, kun olet oma-aloitteinen ja halukas oppimaan uutta ja aidosti innostunut palvelustamme. Koulutusjakson aikana sinun olisi hyvä pystyä työskentelemään mahdollisimman usein Docuen pääkonttorin tiloissa Helsingin keskustassa, mutta myös etäpäivät ovat mahdollisia.

Louhi on vuonna 2005 perustettu digitaalisia yritysratkaisuja tarjoava yritys. Palveluitamme käyttää yli 22 000 asiakasta aina isoista pörssiyrityksistä kuluttajiin asti. Palveluitamme ovat verkkotunnukset, webhotellit, sähköpostit yrityksille (Google Workspace) sekä modernit työkalut verkossa tapahtuvan työskentelyn mahdollistamiseksi (Goodi™ -palvelut). Olemme Google-kumppani Suomessa. Yhtiömme liikevaihto vuodelle 2022 oli 3,0 MEur ja toimintamme on kasvavaa ja kannattavaa. Olemme 100% suomalaisessa omistuksessa oleva yhtiö. Toimintamme keskiössä on asiakkaan laadukas palvelu ja erinomainen asiakaskokemus, sekä asiantunteva konsultoiva myyntityö.

Oletko innostunut asiakkaiden auttamisesta ja kiinnostunut työskentelemään nopeasti kasvassa startup:issa? Haemme Customer Success Specialista joukkoomme SaaS-markkinapaikan asiakaspalvelutehtäviin. Asiakkaiden menestymisen asiantuntijana olet vastuussa asiakkaidemme tyytyväisyyden ja menestyksen varmistamisesta ja olet tärkeässä roolissa yrityksen kasvussa.

Customer Success -vastuualueet

  • Asiakaspalvelutikettien käsittely ja tuen antaminen
  • Laskutukseen ja maksamiseen liittyvien asiakaspalvelupyyntöjen hoitaminen
  • SaaS -tilausten päivittäminen laskutusjärjestelmään
  • Valittujen SaaS -ohjelmien 1st line käyttötuki
  • Tilattujen lisenssien käyttäjätietojen provisiointi SaaS -kohdejärjestelmiin

LogiNets Oy tuottaa digitaalisia ohjelmistoratkaisuja työmaiden kulunvalvontaan, kenttätyön työajanseurantaan, huollon toiminnanohjaukseen ja materiaalinhallintaan. Haluamme digitalisoida kenttätyön, ja tarjota työkalut tiedolla johtamiseen. Asiakkaamme toimivat muun muassa rakennusalalla, kiinteistöhuollossa, teollisuudessa ja siivousalalla.

Tässä tehtävässä pääset näyttämään taitosi asiakasyhteystehtävissä, kuten asiakastyytyväisyyden mittauksessa ja kehittämisessä sekä laadukkaan asiakaspalvelun varmistamisessa. Tehtäviisi kuuluu mm. asiakkaiden yhteydenottojen käsittely sekä asiakkaiden tukeminen uuden työkalun käyttöönotossa ja käytössä. 

Maker3D Oy on 10+ vuotta vanha yritys, toimialana 3D mallinnus ja printtaus sekä niihin liittyvien laitteiden ja materiaalien myynti, toimitus, asennus ja koulutus. Asiakaskuntamme on laaja-alainen; julkisen sektorin, lista- ja pk-sektorin yhtiöistä taiteilijoihin ja yksityisasiakkaisiin. Toimitamme 3D valmisteisia komponentteja teollisuuden tarpeista aina pienoismalleihin, prototyyppeihin, meriteollisuudesta avaruusteknologian toimijoihin. Toimipaikkamme sijaitsevat Helsingin Hernesaaressa ja suurempi tuotantotilamme Lahdessa. Maker3D:n tuoteportfolio koostuu tulostustuotteista – ja palveluista.

Tässä tehtävässä kehität digitaalista ostopolkuamme asiakkaan näkökulmasta keräten asiakaskokemusta jo olemassa olevilta asiakkailta, ja etsit aktiivisesti uusia.

Toivomme, että Sinulla on erinomainen asenne työntekoon ja rohkeutta aktiiviseen myyntityöhön ja, että omaat aidon halun palvella asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Asiakaskuntamme on sekä B2B- että B2C-puolella laaja-alaisesti. Olet luonteeltasi oma-aloitteinen, pitkäjänteinen ja asiakaslähtöinen tiimipelaaja, joka on kiinnostunut teknologiasta ja kaupanteosta ja olet valmis oppimaan uutta. Ohjelman jälkeen sinulla on mahdollisuus työllistyä Customer Success Managerin tehtäviin.

Mazhr on startup, joka lanseerasi uuden SaaS-palvelun tiimien kehittämiseen ja johtamiseen sekä vahvuus- ja motivaatioperusteiseen rekrytointiin lokakuussa 2022. Missiomme on: "Unlock the Talents' potential". Palvelumme objektiivisen datan avulla asiakkaamme arvioivat heidän tiimin tai organisaation dynamiikan, vuorovaikutuksen, vahvuudet sekä motivaatiotekijät. Lisäksi tiimiä kehitettäessä palveluamme hyödynnetään sekä nykyisten että tulevien työntekijöiden potentiaalin arviointiin perustuen objektiiviseen dataan eli työpsykologisiin kartoituksiin. Tämä johtaa inklusiivisempaan sekä tasa-arvoisempaan kulttuuriin. Olemme pieni kahdeksan hengen kansainvälinen tiimi ja nyt kasvumme myötä meidän on aika panostaa entisestään asiakkaidemme huolenpitoon. Sijoittajina ja Advisoreina meillä on sekä johtamisen että HR:n johtavia nimiä, joten tiimin osaamisen lisäksi henkilökohtaisen kasvun tukenasi on myös laaja verkosto alansa huippuosaajia. Huomioimme jokaisen hakijan yksilönä ja etsimme omaa palveluamme hyödyntäen tiimiimme vahvuuksiltaan ja motivaatiotekijöiltään sopivinta henkilöä. 

Etsimme nyt Customer Success -tiimiimme uutta kollegaa kasvamaan Customer Success Specialistin rooliin. Rooli on meille uusi, joten pääset mukaan luomaan ja kehittämään roolia. Vastuut tarkentuvat vahvuuksiesi ja kokemuksesi mukaan. Roolissa pääset tutustumaan ja osaamisen kehittyessä myös itsenäisesti huolehtimaan uusien asiakkaiden onboardauksesta, hallitsemaan asiakkuuksia sekä uusimaan sopimuksia ja neuvottelemaan hintoja. Tässä roolissa voit hyödyntää myös omia kirjallisia sisällöntuotannon taitojasi, sillä tuemme asiakkaitamme myös viestinnällisin keinoin esim. kirjoittamalla vinkkejä työkalun hyödyntämiseksi.  Meillä työskennellään sekä englanniksi että suomeksi. Tiimimme on kansainvälinen, joten työkielemme on englanti. Asiakkaiden kanssa puhumme useimmiten suomea. 

Olemme aikaisen vaiheen startup, joten prosessimme ja toimintatapamme ovat vielä kehittymisvaiheessa. Työskentelemme pääosin etänä kotitoimistolta ja näemme noin kerran viikossa eri co-working tiloissa hyödyntäen Spacent appia. 

Tuotteemme on Seidat-esitysalusta jolla on jo yli 13 000 käyttäjää 30 maassa. Esitysalustamme avulla yritykset saavat helpommin hallittua myyntimateriaalejaan ja saavat myyntitapaamisistaan sujuvampia. Seidatin avulla siis asiakkaamme tekevät enemmän kauppaa.

Seidatin asiakasmäärä on kasvanut ja etsimme henkilöä, joka voi auttaa asiakkaitamme käyttämään Seidatia tehokkaasti. Pääset myös kehittämään toimintatapoja, joilla kasvavaa asiakasmäärää pystytään palvelemaan paremmin. Tehtävä on myynnillinen, mutta myynti tapahtuu asiakkaan palvelemisen kautta. Roolissa työhösi tarkemmin kuuluu:

  • Asiakkaiden päivittäinen palveleminen puhelimitse ja chatin kautta.
  • Asiakasportfolion hallinta: kehityskohteiden sekä uusien lisämyyntimahdollisuuksien löytäminen perustuen asiakkaasta saatavaan dataan. Näiden kehityskohteiden ja lisämyyntimahdollisuuksien jatkojalostaminen asiakkaan kanssa yhdessä.
  • Asiakkaiden kanssa käytävät kehityspalaverit.
  • Asiakaspoistuman (Churn) minimoiminen.
  • Asiakkaille pidettävät koulutukset ja webinaarit.

 

Työskentely Seidatilla on vapaata ja luotamme työntekijöihimme. Haluamme, että jokaisella on paikka kasvaa yrityksessä haluamaansa suuntaan, jos sen eteen on valmis tekemään töitä. Seidatin tasaisessa organisaatiossa eteneminen tapahtuu tekojen, eikä vuosien ansiosta. Jokainen Seidatin työntekijä osallistuu asiakkaiden palvelemiseen riippumatta positiosta. Työvälineiksi tarjoamme MacBookin, puhelimen, liittymän, kuulokkeet, ym. Toimistomme on Helsingin keskustassa, mutta voit tehdä töitä myös etänä.

Transfluent on teknologia yritys, joka kehittää älykkäitä ratkaisuja asiakkaidensa monikielisyyden haasteisiin. Ratkaisuidemme avulla asiakkaamme pystyvät kommunikoimaan monikielisesti sidosryhmiensä kanssa tai kääntämään verkkosivuston, verkkokauppojen tai dokumentteja yli sadalle eri kielelle. Asiakkainamme ovat mm. ASUS, Azets, Canon, Finnkino, Reima ja Visit Finland.

Tehtävässä tulet toimimaan asiakasrajapinnassa varmistamassa nykyisten asiakkaidemme tyytyväisyyden sekä täyttämään uusien asiakkaidemme toiveet. Toimit yhdessä muun asiantuntijatiimin kanssa. Pääset kehittymään monikielisen sisältöratkaisuiden huippuasiantuntijaksi, ja käytössäsi on työtäsi tukevat laadukkaat työkalut.

Työyhteisömme kulttuuri perustuu avoimeen keskusteluun, luottamukseen sekä vastuun antamiseen ja kantamiseen. Tarjoamme sinulle hyvät työsuhde-edut, joustavat työajat, hybridityöskentelymahdollisuudet ja mahtavat työskentelytilat. Toimipaikkasi voi olla Helsingin ydinkeskustassa Kampissa tai lukuisissa muissa toimistoissamme ympäri Suomen. Toki voit myös työskennellä kotoa käsin.

LevelUp Oy on 2012 perustettu asiantuntijayritys, joka tuottaa ratkaisuja asiakashankinnan ja asiakkuuksien hoidon tukemiseen.

Customer Success Managerin tehtäviin kuuluu oman asiakassalkun kasvattaminen. Tämä tapahtuu ammattimaisen asiakashankinnan lisäksi systemaattisen asiakashoidon keinoin.

Meillä voit työskennellä paikasta riippumattomasti. Jos kaipaat lähityö ympäristöä, niin toimitilamme Helsingissä sijaitsevat Lauttasaaressa.

VividWorks exists to visualize physical products and enable visual product configuration in a virtual or augmented environment for our customers online and in-store. We want to make 3D the standard sales and marketing of products, and we're serving a growing community of leading companies in industries such as furniture, building supplies, home improvement and consumer goods.

VividWorks' product is used by 55 businesses in Europe and Asia-Pacific. In 2021, we made the decision to start offering a Product-Led-Growth customer acquisition and go-to-market model. In connection with our product development efforts for PLG, we created a growth/inbound marketing function and as a result, our marketing-qualified leads have increased significantly. We’ve reached a point now in our journey where we need to start building rest of the customer facing functions in our PLG journey. This is why we are seeking a Customer Success Manager into our sales team.

As Customer Success Manager, you will be working with leading manufacturers and retailers in their industries and be their trusted advisor in everything related to 3D Product Configuration and Room Design in e-commerce or in-store sales. You ensure our platform is used by our customers in a way where it will make an impact to their business and enable them to reach their business goals. You will oversee setting up implementation projects, educate customers about product and its features, best practices and help increase the value VividWorks delivers to our clients. In this role you will learn our product and become a product expert, in order to be able to find solutions to our customers’ technical problems and make suggestions for improvements to existing implementations proactively. 

Meillä Myynninakatemialla työskentelee etänä 20 intohimoista myyntityön ammattilaista ja tehtävänämme on kasvattaa asiakasyritystemme myyntiä digitaalisin keinoin. Työyhteisöömme kuuluu perheen äitejä ja isiä, isovanhempia, innokkaita sienestäjiä, tulevaisuuden myynnin ja markkinoinnin johtotähtiä ja loistavia työkavereita maalta kaupunkiin, Suomesta Espanjan aurinkorannikoille. Nyt haemme joukkoomme uutta sisällöntuotannon keinoin asiakkaidemme myyntiä kasvattavaa Sales Development Representative. Oletko sinä valmis liittymään meidän etätyöyhteisöömme ja vauhdittamaan asiakkaidemme kasvua?  

Meillä pääset hyödyntämään sisällöntuotannon lahjojasi, sillä tässä tehtävässä kirjallisen viestinnän taidot ja intohimo tekstintuotantoon korostuvat. Pääset tekemään yhdessä tiimimme kanssa uuden tuotteemme monikanavaista myyntiä (LinkedIn, sähköposti, etäpalaverit) sisältöä tuottamalla. Oletko sinä etsimämme tuottelias sisällöntuottaja, joka on valmis tuottamaan myyntiä edistäviä sisältöjä ja ottamaan rohkeasti yhteyttä asiakkaisiin eri kanavien kautta? Asiakas on työssämme aina keskiössä ja laadukkaan asiakaskokemuksen rakentaminen on tärkeässä roolissa myös tässä tehtävässä.

Apila Media Oy is a web application SaaS company developing Leadvisor.ai, a solution designed for professional sales teams to find B2B prospects with automated data analysis. We are a fast-growing company dedicated to providing innovative and effective solutions to our clients.

We are looking for a Finnish and English speaking Customer Success Agent to join our team. The ideal candidate will have a deep understanding of B2B sales processes, a strong familiarity with the sales pipeline for SaaS clients, and be able to provide exceptional customer support to our users.

Responsibilities:

  • Meet with prospective clients to introduce Leadvisor and understand their needs.
  • Onboard new users to the Leadvisor platform, providing training and support as needed.
  • Offer ongoing customer support to existing Leadvisor users.
  • Recognize upsell and re-sell opportunities for Leadvisor and effectively communicate these to clients.
  • Collaborate with the sales team to ensure a seamless customer experience.
  • Maintain a deep understanding of the Leadvisor platform and be able to provide in-depth product demonstrations and training sessions.

Apila Media is developing Shield (Kilpi in Finnish), a mobile application designed for both Android and iOS platforms to detect and block telemarketing spam calls, SMS text messages, and spam emails. We are a dynamic and innovative company dedicated to providing our customers with the best possible solutions to protect their privacy.

We are looking for a Finnish and English speaking Customer Success Agent to join our team. The ideal candidate will be responsible for ensuring customer satisfaction and providing support to our users. The Customer Success Agent will play a critical role in maintaining high customer satisfaction and retention.

Responsibilities:

  • Provide customer support in Finnish and English through various channels including phone, email, and live chat.
  • Respond to customer inquiries in a timely and professional manner.
  • Proactively reach out to customers to check in and ensure their satisfaction.
  • Identify and resolve customer issues, escalating as necessary to the appropriate team.
  • Provide product training and support to customers.
  • Collaborate with the product and development teams to communicate customer feedback and improve the product.
  • Meet or exceed customer satisfaction and retention goals.

Gainer on monikanavaisten asiakaskohtaamisten ammattilainen, joka tarjoaa myynnin ja markkinoinnin ratkaisuja asiakkailleen. Huolehdimme yritysten uusasiakashankinnasta, lisämyynnistä sekä markkinoinnista tuottaen asiakkaillemme haluttua lisäarvoa. Gainerilla on pitkä kokemus asiakashallinnasta yrityksille B2C-, B2B- ja varainhankintasektoreilla ja toimeksiantajiamme ovat monet tunnetut yritykset sekä järjestöt. Palvelujamme ovat myynti, jäsen- ja varainhankinta, buukkaukset sekä markkinatutkimushaastattelut.

Asiakkuuspäällikkönä vastuullasi tulee olemaan erilaisten asiakkaille toteuttavien kampanjoiden menestyksekäs läpivienti. Vastaat työssäsi asiakasprojekteista, seuraat tiimisi tuloksellista tekemistä ja reagoit nopeasti mahdollisiin muutostarpeisiin. Työ pitää sisällään myös yhteydenpitoa, kehittämistä ja raportointia niin yrityksen sisällä kuin toimeksiantajienkin suuntaan. Perehdyttyäsi ohjelman aikana riittävästi työtehtäviisi, tulee työnkuvaasi kuulumaan työntekijöiden rekrytointi, kouluttaminen sekä valmentaminen.

Hyvät vuorovaikutustaidot ovat avain tehtävässä onnistumiseen. Olet kotonasi MS Office-ympäristössä (erityisesti Excel) ja otat ennakkoluulottomasti haltuun myös muita järjestelmiä. Luonnollisesti tarjoamme kattavan perehdytyksen. Suurin osa työskentelystä tapahtuu Gainerin viihtyisissä tiloissa Helsingin Kalasatamassa, mutta tarvittaessa ja mahdollisuuksien mukaan suhtaudumme myönteisesti myös etätyöhön.

Suomalainen Mondo Fresco on innovatiivinen, uudistuva ja palveleva tukkualan yritys. Olemme keskittyneet korkealaatuisten pakastetuotteiden myyntiin ja markkinointiin ja asiakaskuntamme koostuu HoReCa- alan yrityksistä sekä mm. laiva- ja lentoyhtiöistä. Haemme nyt dynaamiseen tiimiimme asiakaspalveluvastaavaa.

Asiakaspalveluvastaavana vastaat suorista puhelimessa käytävistä kontakteista, CRM-järjestelmän ylläpidosta ja sen kehittämisestä. Myynnin tukena vastaat myös muiden raportointityökaluista ja niiden kehittämisestä. Työssä olet mukana myös erilaisten messu- ja markkinointitapahtumien suunnittelussa ja osallisena itse tapahtumissa.

Tehtävässä on eduksi, mikäli sinulta löytyy numerotarkkuutta ja huolellisuutta sekä sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa. Sinulla on mahdollisuus kehittää toimenkuvaasi ja olla vaikuttamassa yrityksemme menestykseen tärkeänä osana ammattitaitoista tiimiämme.

Sytytkö asiakkaan auttamisesta, oletko energinen ja oma-aloitteinen? Tarjoamme yritysten osaamisen kehittämiseen ainutlaatuisen palveluvalikoiman, jolla pääset varmistamaan asiakasorganisaatioiden menestystä ja viemään henkilöstön osaamista seuraavalle tasolle. Meille on tärkeää, että tarjoamamme tieto on jatkuvasti ajan tasalla ja auttaa asiakkaitamme saavuttamaan kilpailuetua tiedon voimalla. 

Haemme meille, Helsingin seudun kauppakamarin tytäryhtiöön Helsingin Kamari Oy:lle asiakasvastaavaa. Asuinpaikkakunnallasi ei ole väliä, kunhan pääset silloin tällöin käymään Helsingin toimistollamme tapaamassa muuta tiimiäsi. Asiakasvastaavana vastaat nimettyjen asiakkuuksien hoitamisesta ja toimit aktiivisena asiakasyhteyshenkilönä ensisijaisesti olemassa oleviin asiakkaisiin ja varmistat heidän pysyminen kestotilaustuotteidemme käyttäjinä. Tehtävässäsi kasvatat myös nimettyjen asiakkaiden käyttö- ja käyttäjämääriä sekä tarjoat heille uusia ratkaisuja kauppakamarin olemassa olevista sekä uusista verkkokouluttautumisen tuotteista. Työtehtävä sisältää siis paljon asiakaskontaktointia, niin puhelimitse kuin tapaamisissa. Kohderyhmänä ovat mm. yritysten henkilöstö-, palkka- ja taloushallinnon päättäjät. 

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työn, jossa opit elinkeinoelämän huippuasiantuntijoilta – olemme yksi metropolialueen arvostetuimmista talous- ja elinkeinoelämän vaikuttajista. Sinulla on hyvät edellytykset kehittymiseen uralla sekä lisäkouluttautumiseen Helsingin seudun kauppakamarin kautta. Tässä tehtävässä sinulla on mahdollisuus joustavaan hybridityöhön paikkakunnasta riippumatta

Academy of Brain tekee tulevaisuuden työelämätaitojen oppimisesta ymmärrettävää, integroi oppimisen arkeen ja kehittää organisaation kykyä vastata nykyisiin ja tulevaisuuden työelämän osaamistarpeisiin. Tarjoamme organisaatioille terävän ja ammattimaisen tahdin jokaiseen työelämätaitojen kehityksen vaiheeseen.

Meillä pääset työskentelemään digitaalisen markkinoinnin ja uusasiakashankinnan solmukohtaan nopeasti kasvavalla henkilöstön kehittämisen alalla. Olet kiinnostunut digitaalisen markkinoinnin ja modernin myynnin uusista mahdollisuuksia. Tehtävän haltuunottoa helpottaa, jos olet toiminut myynnissä, media-alalla tai muuten digitaalisen mainonnan tai markkinoinnin parissa.Tehtävä voidaan räätälöidä kokemuksen ja mielenkiinnon perusteella parhaiten sopivaksi, joten roolisi voi sisältää monipuolisemmin esimerkiksi markkinoinnin tehtäviä tai esimerkiksi valmennustuotantoa.

Air0 on kotimainen ilmanpuhdistinvalmistaja ja palveleva asiantuntijayritys. Ratkomme asiakkaidemme sisäilmaongelmia kattavasti - palveluihimme kuuluvat ilmanpuhdistus, hajun poisto ja sisäilman mittaus.

Työtehtäviisi kuuluu kotimaan asiakkaistamme huolehtiminen – säännöllinen yhteydenpito, ja tarpeiden säännöllinen kartoittaminen. Lisäksi työnkuvaasi kuuluu uusien asiakkaiden hankinta.

Pääset mukaan innostavaan, innostuneeseen ja asiantuntevaan tiimiimme, edustamaan alan huipputeknologiaa ja saat käyttöösi modernin myynnin työkalut sekä valmiin myyntiprosessin. Pääset osallistumaan laajasti myös muihin asiakasrajapinnan toimintoihin, ja kehittämään kanssamme yhä parempaa asiakaskokemusta. 

Koulutusjakson aikana sinun olisi hyvä pystyä työskentelemään mahdollisimman paljon Air0:n tiloissa Helsingin Kampissa, mutta etäpäivätkin ovat mahdollisia. Jatkossa etäpäivien osuutta voidaan kasvattaa.

Typing Master Finland Oy on suomalainen perheyritys, jonka NäppisTaituri -opetuspeliä käyttää Suomessa yli 60% peruskouluista. Lisäksi USA:ssa yli 3 miljoonaa oppilasta harjoittelee näppäintaitoja peliemme avulla vuosittain. Laajennamme parhaillaan tarjonnan kattamaan koko digitaitojen kentän sisältäen mm. pelillisen ohjelmoinnin. Haemme kasvutiimiimme Raisioon (Raisionkaari 50) Customer Success Agentia.

Customer Success Agentin tehtäväkuvaan kuuluu asiakaspalvelun monipuoliset tehtävät suomeksi ja englanniksi. Tehtäviisi kuuluu mm. tilausten päivittäminen asiakashallintajärjestelmään, kouluasiakkaidemme auttaminen ja tukeminen niin sähköpostitse kuin myös puhelimitse, tarjousten lähettäminen, laskutus sekä ohjeiden ja oppaiden ajan tasalla pitäminen. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä myynnin ja markkinoinnin, sekä tuotekehityksen kanssa, jotta voimme kehittää palvelua aktiivisesti. Osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan sinulla on mahdollisuus pitää asiakkaille webinaareja suomeksi.

Pienessä kasvavassa yrityksessämme on jatkuvasti erilaisia kehitysprojekteja, jotka mahdollistavat oman osaamisen jatkuvan kehittymisen. Teemme töitä päämäärätietoisesti ja toisaalta joustavasti: puolet tiimistämme tekee töitä hybridinä, puolet paikan päällä. Tule mukaan tekemään tärkeää työtä!

Ohjelman sisältää noin 30 päivän asiantuntijakoulutuksen. Koulutuksen tavoitteena on tarjota sinulle tarvittavat työkalut tehtävässä menestymiseksi. Alla koulutuksen pääsisällöt:

  • Asiakkaan aikakausi: ostokäyttäytymisen muutos, asiakkaan tarpeen ja tilanteen ymmärtämin, asiakassuhteen elinkaari, asiakaskokemuksen johtaminen
  • Asiakaskokemus: asiakaskokemuksen mittaaminen, asiakaskokemuksen prosessi, asiakkaan tunne ratkaisee onnistumisen
  • Digitaalinen ostopolku & asiakaskokemus: asiakaskokemuksen rakentaminen digiympäristössä, digitaalisen asiakaskokemuksen ominaispiirteet
  • Vuorovaikutus- ja viestintätaitojen kehittäminen: digiviestinnän taidot, onnistunut kirjallinen viestintä, vuorovaikutus asiakaskohtaamisessa, tiimityötaidot
  • Henkilökohtaisten myyntitaitojen kehittäminen & asiakkuudenhallinta: miten vahvistan myynnillisiä valmiuksia, lisämyyntimahdollisuuksien tunnistaminen, asiakassuhteen hoitaminen, asiakkuudenhallinnan prosessit ja työkalut 
  • Modernit työelämätaidot: Osaaminen ja vahvuudet, resilienssi ja muutoskyvykkyys, itsensä ja oman uran suunnittelu
  • Valinnaisia koulutuksia: modernin toimisto- ja tietotyön tärkeimmät työkalut
banner-nuoret
Koulutusohjelma oli hyvin toteutettu, ja koen olevani valmiimpi työelämän vaatimuksiin sen suoritettuani.

Miska Pylkkänen

Alan vaihtaminen sujui hyvin koulutusohjelman avulla. Koulutuspäivät olivat mielenkiintoisia. Uudessa työpaikassa olen saanut paljon osaamista ja koen olevani jo nyt muutamien kuukausien jälkeen ammattilainen siinä mitä teen.

Rosa Laukka

Jatkuva oppiminen ja oman osaamisen päivittäminen ovat asioita, joita ei koskaan voi tehdä liikaa. Niistä hyötyvät kaikki, joilla on sisäinen motivaatio kehittyä sekä avoimuutta muutokselle. Tämän koulutusohjelman kautta kaikilla ammatillista muutosta tavoittelevilla on mahdollisuus onnistua.

Koulutusohjelman osallistuja, 2022

Hyödyllinen, minut palkattiin yritykseen heti koulutuksen jälkeen ja sain haluamasi työn pitkän työttömyyden jälkeen.

Milka Wong

0/ 0

KIINNOSTUITKO? KYSY LISÄTIETOJA

Hanna

Hanna Kaita

Project Specialist, Koulutus- ja työnhakijapalvelut

+358 50 4077 815

hanna.kaita@talentgate.fi

HAKIJAKOKEMUKSIA

Hakijakokemukset 12.01.2024

Koulutusohjelma kasvatti osaamista ja vei uudelle uralle

Tytti Johanna Himanen alkoi etsiä uutta suuntaa ja erilaisia koulutusmahdollisuuksia jäädessään pois markkinointisuunnittelijan...

Lue lisää
Hakijakokemukset 04.08.2023

Koulutusohjelma mahdollisti osaamisen sertifioinnin ja uuden uran IT-alalla

Projektinhallintaosaaminen on taito, jota tarvitaan lähes joka työssä kuin myös oman työn johtamisessa. Työtehtävät ovat yhä...

Lue lisää
Hakijakokemukset 04.08.2023

Rekrytoiva koulutusohjelma auttoi kirkastamaan tavoitteet ja löytämään suunnan uralle!

Liiketalouden tradenomiksi valmistuneella Erika Heinosella ja IT-tradenomiksi opiskelleella Esa Salosella oli sama haaste....

Lue lisää
Layer_5

Tutustu muihin koulutusohjelmiin