Skip to content

Adobe-työkalujen ja digimarkkinoinnin osaaja

Uusimaa

Haku koulutusohjelmaan on päättynyt

Haaveiletko urasta digimarkkinoinnin tehtävissä? Onko sinulla visuaalista silmää ja luovuutta ideoida erilaisia kuvamateriaaleja, mutta käytännön osaaminen puuttuu? Tai oletko kenties taitava kirjoittaja ja haluaisit oppia lisää sisällöntuotannosta?

Vahvista osaamistasi ja löydä uusi työ markkinoinnin parista!

Koulutamme uusia markkinoinnin osaajia viisi kuukautta kestävän Adobe Marketing Talent –RekryKoulutuksen kautta. Koulutusohjelma sisältää käytännön työskentelyä yhteistyöyrityksessä sekä asiantuntijakoulutusta Adoben työkaluista sekä räätälöitäviä koulutuspäiviä digimarkkinoinnin teemoista. Ohjelman käytyäsi osaat tuottaa brändin mukaista sisältöä sekä kuvien että tekstien muodossa. Samalla saat mahdollisuuden työllistyä omaa osaamistasi vastaaviin tehtäviin!

Tule TE-liveen kuulemaan, millaisiin tehtäviin voit työllistyä koulutusohjelmasta. TE-live, keskiviikkona 19.4. klo 14:oo >>

Katso millaisiin tehtäviin Rosa, Lauri ja Milka työllistyivät Adobe Marketing Talent -koulutusohjelman kautta. 👇

 

 

Haemme ohjelmaan sekä uusia kykyjä että pidempään työelämässä mukana olleita ja uutta uraa itselleen hakevia osaajia. Ohjelmaan osallistuvat yritykset etsivät joukkoonsa henkilöitä, joilla on aitoa motivaatiota kehittää osaamistaan ja toimia erilaisissa markkinoinnin tehtävissä. Osaamiskriteerit vaihtelevat rekrytoivien yritysten tarpeiden mukaan, joten voit hakea mukaan monenlaisella taustalla. Yritysten tavoitteena on rekrytoida valittu osaaja ohjelman jälkeen.

Ohjelman hakijoilta edellytetään joko soveltuvaa tutkintoa (esim. merkonomi, medianomi, kulttuurituottaja, muotoilija, mediatekniikan insinööri, tradenomi, KTM, FM) tai kokemusta markkinoinnin, graafisen suunnittelun, viestinnän tai sisällöntuotannon tehtävistä. Koulutus toteutetaan suomeksi, joten hakijoilta edellytetään sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa (vähintään B 1.1.), muu kielitaito on eduksi.

Sinulla voi esimerkiksi olla tuore markkinoinnin tutkinto ja etsit nyt näytön paikkaa sekä mahdollisuutta syventää osaamistasi koulutuksen kautta. Voit myös olla kokeneempi markkinoinnin ammattilainen, jolta puuttuu kokemus Adobe-työkalujen hyödyntämisestä. Koulutus soveltuu erinomaisesti myös viestinnän/sisällöntuotannon asiantuntijoille, jotka haluavat laajentaa osaamistaan digimarkkinoinnista.

Adobe Marketing Talent -RekryKoulutus on tarkoitettu työttömille ja työttömyysuhan alaisille kohderyhmään kuuluville. Koulutus on maksuton ja osallistuja saa ohjelman ajalta työttömyysetuutta sekä kulukorvausta.

Hakuaika päättyy 4.4. mutta haethan mahdollisimman pian, sillä käymme hakemuksia läpi jo hakuajan puitteissa ja esittelemme hakijoita rekrytoiville yrityksille. Haku koulutusohjelmaan on kaksivaiheinen:

1. Täytä virallinen hakemus TE-toimistolle ja varmista, että työnhakusi on voimassa. TE-toimisto tekee päätöksen koulutusohjelmaan valituista. 

2. Täytä tietosi Talentgaten järjestelmään. Tämän osaamisprofiilin tietoja käytetään osaamisesi esittelemiseen rekrytoiville yrityksille. Blogistamme voit lukea tarkemmin hakuprosessista sekä vinkkejä osaajaprofiilin täyttämiseen.

Kun TE-toimisto on hyväksynyt sinut hakijaksi ohjelmaan esittelemme profiiliasi yrityksille, jotka kiinnostuessaan haastattelevat sinut henkilökohtaisesti. Osallistuminen koulutusohjelmaan edellyttää sopivaa yrityspaikkaa, jossa käytännön työskentely tapahtuu. Koulutusohjelma alkaa 5.5 ja kestää noin neljä kuukautta.

Yritysten tavoitteena on rekrytoida sinut koulutusohjelman jälkeen. Sinun ei tarvitse olla vielä valmis osaaja, tärkeintä on motivaatio kehittyä & into oppia uutta! Päivitämme sivuja uusien tarpeiden syntyessä. Kaikkien yritysten tarpeet eivät ole julkisesti näkyvillä.

Olemme datan ja luovuuden yhdistävä toimisto. Kekseliäisyytemme ydin on monitaitoisissa tekijöissämme. Asiakkaidemme tavoitteet antavat tekemisellemme suunnan. Olemme osa Ojala Saari Groupia, jonka palvelut jakautuvat kolmelle vahvalle osaamisalueelle: brändinhallinta, digitaalinen markkinointi ja viestintä. 

Ojala Saari Group on jo vuonna 1993 perustettu suomalainen yritys, johon kuuluvat OSG Agency ja OSG Viestintä. OSG-konsernin Helsingin ja Turun toimistoilla työskentelee noin 40 asiantuntijaa, joista 21 henkilöä OSG Agencyn palkkalistoilla. Tuoreimpia osoituksia asiakkaidemme arvostuksesta ja luottamuksesta meitä kohtaan ovat Vuoden Toimisto 2023- ja Vuoden Toimisto 2022 -voitto Digitoimistot-kategoriassa.

Nyt mahdollisuus päästä OSG Agencyn mahtavaan joukkoon mukaan junior tuotanto-AD:ksi/graafikoksi. Pääasiallisiin työtehtäviisi kuuluvat mm. bannereiden työstäminen (HTML), animointi sekä erilaisten graafisten materiaalien työstäminen.

Toivomme, että sinulla olisi jo kokemusta joko digimarkkinoinnin ja/tai graafisen suunnittelun saralta. Sinulta toivotaan itsenäistä työotetta ja sitä, että kannat vastuusi työtehtävistäsi. Apua saa ja pitää pyytää, ja sitä on saatavissa OSG:n huipputiimiltä. Eli olet tiimipelaaja ja tahdot tehdä töitä tiimissä. Työtä tehdään paljon etänä, mutta voit myös tehdä sitä Helsingin toimistolla.

Pulp Agency Oy on 1 Suomen kokeneimmista tapahtumatoimistoista. He yhdistävät senioritason ymmärryksen, toiminallisen ja tuotannollisen ketteryyden sekä teknisen osaamisen.  He luovat ideoita, joita he tuottavat kasvutarinoiksi eri kohtaamispisteisiin niin fyysisissä kuin virtuaalisissa ympäristöissä.

Haluatko sinä olla seuraava ”Pulpilainen” ja päästä osaksi heidän huippu tiimiänsä?

Tiimissä on tarjolla sinulle monipuolisia työtehtäviä graafisessa suunnittelussa ja tuotannossa, sekä video post tuotannossa. Tehtäviäsi ovat mm. graafisten materiaalien suunnittelu ja tuotanto pääsuunnittelijan alaisuudessa sekä erinäiset video- ja studiotuotantoihin liittyvät tehtävät.

Pulpilla töitä tehdään heidän toimistollaan Lauttasaaressa, mutta myös etäpäivät ovat mahdollisia.  

PUR on kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin ja ekologiseen elämäntyyliin keskittyvä myymäläkonsepti, johon kuuluu kivijalkakauppa Helsingin keskustassa sekä verkkokauppa. Valikoima koostuu huolella kuratoidusta valikoimasta luonnollisia ja toimiviksi todettuja tuotteita terveyteen ja hyvään oloon. PUR on enemmän kuin pelkkä kauppa, olemme kohtaamispaikka, terveydestä ja hyvinvoinnista sisältöjä luova media ja samanhenkisten, hyvinvoinnista ja ekologisuudesta kiinnostuneiden "PURistien" yhteisö, joka täyttää vuonna 2023 10 vuotta ja jatkaa kasvutarinaansa rinta rottingilla.

Nyt tässä mahtavassa porukassa tarjolla paikka monipuoliseen markkinointikoordinaattorin tehtävään. Pääasiallisia tehtäviäsi ovat mm. markkinointitoimenpiteiden suunnittelu, toteuttaminen ja kehittäminen, verkkokaupan ja liiketoiminnan kehittäminen web-analytiikan pohjalta, sosiaalisen median kanavien hallinta ja sisällöntuottaminen, uutiskirjesisältöjen tuottaminen sekä verkkokaupan sisältöjen päivitys ja hakukoneoptimointi.

Jos sinulta löytyy organisaatiokykyä ja pystyt itsenäiseen työskentelyyn tämä voi olla paikkasi. Luovasta ajattelusta ja visuaalisesta silmästäkään ei ole haittaa. Työtä tehdään etänä mutta pääset myös työskentelemään PURin toimistolla Helsingin ydinkeskustassa.

Anora is a leading wine and spirits brand house in the Nordic region and a global industry forerunner in sustainability. Anora was born through the merger of Altia and Arcus in 2021. In 2022, Anora’s net sales were EUR 702.7 million and we employ about 1,200 professionals across Northern Europe, France and Germany. 

Now you have an opportunity to be Anora’s new Marketing and Sales coordinator. In this role you will work as a support coordinator for the Brand Manager, assisting in various topics related to stakeholder management.  

Area of tasks can vary between the following:
  • Following up on marketing spend of our key brands
  • Preparing materials for customer meetings
  • Ensuring invoices are correctly distributed
  • Coordinating samples, marketing and merchanise distribution 
  • Registering new products
  • Creating booklets, brochures and other merchanise material
  • Updating websites and sales presentations
  • Supporting in the design of ads, display designs and other formats
  • Updating logos, product texts, brand presentations and the likes for the customer 
  • Preparation of participation in fairs/exhibitions

Studeo kustantaa sähköisiä oppimateriaaleja ja kehittää omaa ohjelmistoaan tukemaan parempaa oppimista ja opetusalan digitalisaatiota. Olemme suomalainen nopeasti kasvava kasvuyritys. Kasvumme tueksi haemme nyt markkinointikoordinaattoria tai -assistenttia vahvistamaan markkinointitiimiämme.

Markkinointikoordinaattorina tai -assistenttina työskentelet Studeon markkinointipäällikön ohjauksessa.

Työtehtäviisi kuuluu mm. markkinointiviestien latomista ja lähettämistä sähköposti- ja some-alustoilla, markkinointisisältöjen tuotannon koordinointia, kyselytutkimuksissa avustamista ja hallinnollisia tehtäviä, esimerkiksi markkinointituotetilausten valvomista ja toimituksia.

Toivomme sinulta jonkinasteista aikaisempaa kokemusta markkinointiviestinnän työkalujen käytöstä. Alan koulutuksesta on työtehtävissä apua. Toimit työtehtävissäsi osana tiimiä, mutta sinulta odotetaan hyvää kykyä toimia itsenäisesti ja organisoida sekä omaa, että muiden työtä. Tärkein ominaisuutesi on innostua oppimaan uutta! Studeo tarjoaa sinulle hyvän mahdollisuuden kehittyä ja kasvaa yrityksen mukana.

Työtehtäviä suoritetaan sekä etänä, että Studeon toimitiloissa Helsingin keskustassa Kampissa.

Rosebud Books Oy on yli 30 vuotta alalla toiminut erityisen laajan valikoiman kirjakauppa. Lisäksi myymme mm. elokuvia ja paperitarvikkeita. Myymälöitä on yhteensä kuusi, viisi Helsingissä ja yksi Kuopiossa. Rosebudin verkkokauppa palvelee asiakkaita kaikkialla Suomessa ja ulkomailla. 

 Nyt Rosebudin mahtavassa porukassa on tarjolla upea mahdollisuus markkinoinnin osaajalle. Pääset kehittämään Rosebudin näkyvyytta eri sosiaalisen median kanavissa sekä tuottamaan sisältöä verkkokauppaan ja asiakaskirjeisiin. Monipuolisten markkinointitehtävien lisäksi pääset mukaan järjestämään erilaisia tapahtumia päämyymälässämme, Rosebud Sivullisessa. Lisäksi työhön kuuluvat normaalit kirjakaupan tehtävät asiakaspalvelusta tuotteiden käsittelyyn. 

Tämä on sinun paikkasi jos sydämesi sykkii kirjallisuudelle ja tahdot tehdä monipuolisia markkinointitehtäviä. Työtä tehdään pääasiallisesti Rosebudin päämyymälässä Kaisaniemenkadulla, mutta etäpäivät ovat myös mahdollisia.

Ääni- ja e-kirjapalvelu Storytel harjoittaa omaa kustannustoimintaa sisäisen Storyside-kustantamonsa kautta. Storyside kustantaa huippuluokan tarinoita ennen kaikkea jännityksen, romantiikan, tositarinoiden sekä lastenkirjojen alueilla. Kustannuspäätöksiä ohjaavat asiakastarpeet ja äänikirjamuodon uudet mahdollisuudet.

Nyt sinulla on mahdollisuus päästä Storysiden kansainväliseen porukkaan työskentelemään digikustantamisen parissa!

Pääasialliseen työnkuvaasi kuuluvat kustannustoimituksen avustavat tehtävät julkaisuprosessin eri vaiheissa. Työtehtäviäsi ovat mm. e-kirjojen tekstien muokkaus oikeaan formaattiin, julkaisujen metatiedoista huolehtiminen, kirjojen markkinointitekstien työstäminen, erilaisten dokumenttien tuottaminen (kuten ääntämisohjeet äänikirjojen lukijoille), käännösjulkaisujen kansien lokalisointi suomen kielelle sekä kirjojen skannaus digimuotoon.

Tämä työ on sinua varten, jos olet kiinnostunut kustannusalasta, osaat kirjoittaa oikeaoppista suomen kieltä ja sinulla on tarkka työote. Hyvät tietotekniset taidot sekä kyky omaksua nopeasti erilaisten ohjelmien ja laitteiden käyttö ovat niin ikään eduksi. Tässä tehtävässä on mahdollisuus päästä oppimaan paljon uusia asioita ja kehittymään kustannusalalla. Työtä tehdään Storytelin toimistossa Sörnäisissä sekä etänä sopimuksen mukaan. Työkielinä ovat suomi ja englanti.

Aqva Finland on kotitalouksien vedenpuhdistuksen ykkönen Suomessa. Heidän toimintansa lähtökohtana on aina tutkittu ja tarkkaan analysoitu tieto. Heidän omassa laboratoriossamme tehtävien analyysien pohjalta he osaavat valmistaa ja suositella joka kotiin sopivat ja todistetusti toimivat AQVA-tuotteet.

Nyt Aqvan markkinointi/verkkokauppa tiimissä olisi paikka sisällöntuottajalle. Pääasiallinen tehtäväsi on kirjoittaa hyvää suomenkielistä tekstiä Aqvan tuotteista heidän verkkokauppaansa sekä heidän sosiaalisen median kanaviin (Facebook, Instagram, LinkedIn). Sinulle on etua, jos sinulla on sosiaalisen median kanavien tuntemusta. Tehtävässä pääset myös kuvamaan Aqvan tuotteita verkkokauppaan, eli valokuvaustaito tai kiinnostus siihen on sinulle plussaa.

Olet luova kirjoittaja ja pystyt suunnittelemaan ja tuottamaan sisältöideoita. Tässä tehtävässä pääset kehittymään. Työtä tehdään Aqva Finlandin toimistolla Hermannissa, mutta myös etätyöt ovat mahdollisia.

At Visual Components, we are building 3D simulation tools to plan factories and optimize production lines. We believe that 3D simulation is the future of planning, and we want to make it easily accessible. With solutions for manufacturing design, sales, and application development, our software is trusted by hundreds of organizations worldwide. We are headquartered in Espoo, Finland, but we have offices in the US and Germany, along with a global partner network of partners and resellers. Our team is multinational - we have people from over 19 countries, and we speak at least twelve languages!

We are now looking for a Marketing Trainee to help our international growth. We’re looking for a doer, who wants to make a difference in production digital transformation and to be part of the Visual Components´ fun, passionate and international global marketing team in Espoo, Finland. 

You will make an impact by

  • Website updates in WordPress
  • Helping to build digital marketing campaigns in Hubspot
  • Helping with the tradeshow promotions 
  • Helping to find and order giveaways
  • Helping to coordinate with the translations
  • Helping to streamline marketing data in Hubspot

JS Nicca on kampaamoalan tuotteiden tukkuliike, jolla on myös useita verkkokauppoja sekä kampaamoalan ammattilaisille että kuluttajille. Heillä on myös Espoon Olarissa, Isoa Omenaa vastapäätä Länsiväylän toisella puolella toimisto ja oma myymälä.    

Nyt tarjolla verkkokauppakoordinaattorin monipuolinen tehtävä Niccan tiimissä.  

Pääasiallisia tehtäviäsi on verkkokaupan ylläpitoon ja päivittämiseen liittyvät tehtävät. Pääset työssäsi tekemään tuotteiden kuvauksia verkkokauppaan ja kääntämään niitä englannista suomen kieleen. Sinun visuaalisia ideoitasi myös kaivataan sekä verkkokauppaan, että myymälän somistukseenkin. Lisäksi pääset tekemään tiivistä yhteistyötä markkinointitoimiston kanssa.  

Tässä tehtävässä sinulla on mahdollisuus kasvaa verkkokauppaosaajaksi. Eduksi katsotaan, mikäli sinulla on aiempaa työtaustaa kampaamoalalta. Työtä tehdään pääsääntöisesti Niccan toimistolla Espoossa.

E.Ahlström Oy on ravintola-alan ammattilaisia palveleva tukkukauppa, maahantuoja ja palvelumuotoilutalo, josta löytyy ammattikeittiöiden pienvälineet, kattaustarvikkeet, ravintolakalusteet, somisteet ja työvaatteet – käytännössä lähes kaikki mitä HoReCa-alan yritykset tarvitsevat. Ravintola-alan ammattilaisten verkkokaupan lisäksi E. Ahlströmiltä löytyy myös verkkokauppa kuluttaja-asiakkaille.  

Tarjolla monipuolinen koordinaattorin tehtävä E.Ahlströmin digitiimissä. Tehtäviäsi ovat mm. verkkokaupan tuotetietojen päivittäminen, tuotetietoihin sisältöjen kirjoittamista sekä kääntämistä englannista suomen kieleen, osallistuminen sosiaalisen median markkinointiin ja sen analysointiin sekä muut markkinointiin liittyvät tehtävät. 

Olet luonteeltasi reipas, oma-aloitteinen ja kannat vastuun tehtävistäsi. Haluat oppia uutta ja kehittyä monipuolisissa markkinoinnin ja verkkokaupan tehtävissä. Työtä tehdään pääsääntöisesti E.Ahlströmin Creative Studiolla Vallilassa, mutta etätyöskentely on mahdollista.  

Cronvall is a fast-growing B2B marketplace on a mission to make it easy to buy industrial products. The sector is predominantly transacted offline with big inefficiencies and Cronvall will lead the industry’s shift to online through advanced technology and unrivalled customer experience. The company has been around a few years, is profitable and growing (~50% CAGR). 

 Now you have great opportunity to join Cronvall’s Marketing Team.  

 Your main tasks as a Digital Marketing Specalist are:

  • Analyse web traffic and marketing channels (priority in Google Analytics 4)
  • Write, edit and optimize content that will be published on our website, blogs, ads, emails, videos and social media.
  • Organize marketing activities and work with Cronvall’s suppliers and external partners
  • Plan and implement marketing campaigns (B2B sales, ecom marketing)
  • Identify growth opportunities and implement tests
  • Send and optimize newsletters, email journeys and blogs in Hubspot
  • CRM operations: segmentation & data management
  • Google optimization 

 

We hope that you are result oriented team player, who is enthusiastic and have “can do” attitude.  We hope that you have excellent communication and collaboration skills in English and Finnish (also Germany highly appreciated). Video or photo editing and production skills are plus for you. 

 You will be working in Cronvall’s office in Annankatu. Remote working days are also possible. 

Nostemedia on vuonna 2014 perustettu, vahvassa kasvussa oleva digitaalista markkinointia tarjoava yritys. Haluamme auttaa yrityksiä tekemään omaa markkinointiansa vastuullisesti, vaikuttavasti ja menestyksekkäästi. Tarjoamme kattavasti erilaisia mainosmahdollisuuksia yli 90 kumppanimediassa, joissa mainostaja tavoittaa oikean kohderyhmän tehokkaasti. Tavoitamme yli 3,5 miljoonaa suomalaista viikoittain monipuolisessa mediaympäristössä, kuten Liiga.fi, Hidastaelamaa.fi ja Vau.fi. Katso lisää medioistamme täältä.

Nostemedian laajennettuun työ-perheeseen kuuluu tällä hetkellä yhteensä 21 lasta, 8 karvaisempaa koira-lasta ja 5 oman arvonsa tuntevaa kissaa. Tämän vuoksi onkin erityisen arvokasta, että meillä on toisemme sujuvan arjen tukena. Vaikka teemmekin pääosin etämoodissa töitä ja välillä palavereihin osallistutaan saunan lauteilta perhettä paossa, niin yhteisöllisyys on meille tärkeä arvo. Pyrimme tapaamaan toisiamme myös muun kuin työn merkeissä, esimerkiksi laavulla kahvitellen tai vaikkapa hiihtoladulla.

Nyt tarjolla kampanjakoordinaattorin rooli missä pääset osaksi Nostemedian operatiivista tiimiä.

Pääasiallisia työtehtäviäsi ovat:

  • Aineiston ja kampanjanhallinta: Mainoskampanjoiden luominen järjestelmään ja niiden seuranta
  • Myynnin avustavat tehtävät: Tapaamisten buukkaus, materiaalien muokkaus, myynnin avustavat tukitehtävät
  • Proof of posting, kuvakaappaukset kampanjoista
  • Asiakkaiden mainosmateriaalien muokkaus tarvittaessa
  • Asiakaspalvelu, toimiston tuki ja juoksevia asioita

 

Suomen kielen lisäksi sinulta vaaditaan vähintään perustason englannin osaamista, jotta pystyt kommunikoimaan myös kansainvälisten asiakkaiden kanssa. Digi-Sanaston kyllä opit sitten työssäsi.

Tehtävässä pärjäät hyvin, jos on asenne kohdallaan ja tahdot oppia monipuolisia työtehtäviä.Työtä tehdään hybridimallilla, perehdytysaika lähityöskentelynä Nostemedian toimistossa Ruoholahdenkadulla.

NL Acoustics on nopeasti kasvava teknologiayritys. Heidän ratkaisunsa ovat vallankumouksellisia, ja he kehittävät jatkuvasti uusia tuotteita. Muutamassa vuodessa he ovat kasvaneet kahden hengen yrityksestä n. 50 henkilöä työllistäväksi yritykseksi, ja kasvu vain kiihtyy. Heinäkuussa 2022 Teledyne Flir osti enemmistön NL Acousticsista ja he ovat nyt osa maailman johtavaa elektronisten ratkaisujen tarjoajaa.

NL Acousticsin kasvaessa nopeasti ja he etsivät tiimiin uutta osaajaa. Oletko sinä heidän uusi JUNIOR SALES ASSISTANT?

Tulet toimimaan osana heidän myyntitiimiänsä varmistaen asiakkaiden laadukkaan palvelun. Tehtävässäsi pääset tekemisiin ainakin näiden asioiden kanssa

  • Tilausten käsittely
  • Laskutus
  • Tullausilmoitusten teko
  • Myyntitiimin avustaminen erinäisten kysymysten kanssa
  • Matkavarausten tekeminen myyntitiimille
  • Hinnastojen päivitys InDesignilla
  • Muut tehtävät tarpeen ja mielenkiintosi mukaan

 

Sinulta odotetaan halua toimia myynnin tukiroolissa ja mahdollisesti myös jo jonkun verran kokemusta vastaavasta roolista tai asiakaspalvelusta. Monet asioista oppii tekemällä, mutta halu niiden opetteluun on oltava. Työhösi saat täyden tuen henkilöiltä, jotka ovat vastanneet tehtävistä aiemmin, joten et jää yksin.

Koska NL Acoustics on kansainvälinen yritys, erinomainen englannin kielitaito, sekä suullisesti että kirjallisesti, on välttämätöntä. Tässä tehtävässä tarvitaan myös suomen kielen taitoa. Tässä roolissa tehdään vahvaa yhteistyötä monien ihmisten kanssa, sekä yrityksen sisällä että sidosryhmissä. Työtehtävät vaativat tarkkuutta ja systemaattista otetta.

Nyt tarjolla sinulle mahdollisuus kasvaa rooliisi tekemällä ja oppimalla eikä oleteta, että osaat jo kaiken.

NL Acousticsin kulttuuri on avoin, innostunut ja ystävällinen. Työtä tehdään hybridimallilla joko NL Acousticsin toimistolla Pitäjänmäessä tai etänä.

Ohjelman kokonaiskesto on noin viisi kuukautta (100 arkipäivää). Ohjelma sisältää alan asiantuntijoiden pitämiä koulutuspäiviä (noin 20 päivää), itsenäistä etäopiskelua sekä työskentelyä yhteistyöyrityksen käytännön työtehtävissä.

Koulutuksen pääteemat:

  • Adobe Creative Cloud – uudet ominaisuudet

  • Photoshop perusteet

  • Adobe Illustrator perusteet

  • InDesign perusteet

  • Premiere Pro videoeditoinnin perusteet

  • Sisältömarkkinointi ja sisällöntuotanto

  • Somemarkkinointi ja -mainonta

  • Valinnaisia markkinoinnin teemoja: mm. Adobe-työkalujen syventävät koulutukset, Google Analytics, Google Ads, Canva, mainonta (Facebook, Instagram, TikTok)

  • Modernien työelämätaitojen kehittäminen

  • Koulutuksen aloitus- ja päätöstilaisuudet


Pääkouluttajana Adoben virallinen koulutuskumppani Corellia. Koulutus toteutetaan onlinekoulutuksena suomeksi.

KIINNOSTUITKO? KYSY LISÄTIETOJA

Hanna

Hanna Kaita

Project Specialist, Koulutus- ja työnhakijapalvelut

+358 50 4077 815

hanna.kaita@talentgate.fi

HAKIJAKOKEMUKSIA

Hakijakokemukset 12.01.2024

Koulutusohjelma kasvatti osaamista ja vei uudelle uralle

Tytti Johanna Himanen alkoi etsiä uutta suuntaa ja erilaisia koulutusmahdollisuuksia jäädessään pois markkinointisuunnittelijan...

Lue lisää
Hakijakokemukset 04.08.2023

Koulutusohjelma mahdollisti osaamisen sertifioinnin ja uuden uran IT-alalla

Projektinhallintaosaaminen on taito, jota tarvitaan lähes joka työssä kuin myös oman työn johtamisessa. Työtehtävät ovat yhä...

Lue lisää
Hakijakokemukset 04.08.2023

Rekrytoiva koulutusohjelma auttoi kirkastamaan tavoitteet ja löytämään suunnan uralle!

Liiketalouden tradenomiksi valmistuneella Erika Heinosella ja IT-tradenomiksi opiskelleella Esa Salosella oli sama haaste....

Lue lisää
Layer_5

Tutustu muihin koulutusohjelmiin