Unelmien työpaikka löytyi rekrytoivan koulutusohjelman kautta
Joonas Pylvinen valmistui kauppatieteiden maisteriksi vuonna 2020 ja vastassa oli vaikea työllistymistilanne. Pylvisellä oli...
Onko sinulla visuaalista silmää ja luovuutta ideoida erilaisia kuvamateriaaleja, mutta käytännön osaaminen puuttuu? Tai oletko kenties taitava kirjoittaja ja haluaisit oppia lisää sisällöntuotannosta?
Koulutamme uusia markkinoinnin osaajia viisi kuukautta kestävän Adobe Marketing Talent –RekryKoulutuksen kautta. Koulutusohjelma sisältää käytännön työskentelyä yhteistyöyrityksessä sekä asiantuntijakoulutusta Adoben työkaluista sekä räätälöitäviä koulutuspäiviä digimarkkinoinnin teemoista. Ohjelman käytyäsi osaat tuottaa brändin mukaista sisältöä sekä kuvien että tekstien muodossa. Samalla saat mahdollisuuden työllistyä omaa osaamistasi vastaaviin tehtäviin!
Katso millaisiin tehtäviin Rosa, Lauri ja Milka työllistyivät Adobe Marketing Talent -koulutusohjelman kautta. 👇
Haemme ohjelmaan sekä uusia kykyjä että pidempään työelämässä mukana olleita ja uutta uraa itselleen hakevia osaajia. Ohjelmaan osallistuvat yritykset etsivät joukkoonsa henkilöitä, joilla on aitoa motivaatiota kehittää osaamistaan ja toimia erilaisissa markkinoinnin tehtävissä. Osaamiskriteerit vaihtelevat rekrytoivien yritysten tarpeiden mukaan, joten voit hakea mukaan monenlaisella taustalla. Yritysten tavoitteena on rekrytoida valittu osaaja ohjelman jälkeen.
Ohjelman hakijoilta edellytetään joko soveltuvaa tutkintoa (esim. merkonomi, medianomi, kulttuurituottaja, muotoilija, mediatekniikan insinööri, tradenomi, KTM, FM) tai kokemusta markkinoinnin, graafisen suunnittelun, viestinnän tai sisällöntuotannon tehtävistä. Koulutus toteutetaan suomeksi, joten hakijoilta edellytetään sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa (vähintään B 1.1.), muu kielitaito on eduksi.
Sinulla voi esimerkiksi olla tuore markkinoinnin tutkinto ja etsit nyt näytön paikkaa sekä mahdollisuutta syventää osaamistasi koulutuksen kautta. Voit myös olla kokeneempi markkinoinnin ammattilainen, jolta puuttuu kokemus Adobe-työkalujen hyödyntämisestä. Koulutus soveltuu erinomaisesti myös viestinnän/sisällöntuotannon asiantuntijoille, jotka haluavat laajentaa osaamistaan digimarkkinoinnista.
Adobe Marketing Talent -RekryKoulutus on tarkoitettu työttömille ja työttömyysuhan alaisille kohderyhmään kuuluville. Koulutus on maksuton ja osallistuja saa ohjelman ajalta työttömyysetuutta sekä kulukorvausta.
Hakuaika päättyy 11.4. mutta haethan mahdollisimman pian, sillä käymme hakemuksia läpi jo hakuajan puitteissa ja esittelemme hakijoita rekrytoiville yrityksille. Haku koulutusohjelmaan on kaksivaiheinen:
1. Täytä virallinen hakemus TE-toimistolle ja varmista, että työnhakusi on voimassa. TE-toimisto tekee päätöksen koulutusohjelmaan valituista.
2. Täytä tietosi Talentgaten järjestelmään. Tämän osaamisprofiilin tietoja käytetään osaamisesi esittelemiseen rekrytoiville yrityksille. Blogistamme voit lukea tarkemmin hakuprosessista sekä vinkkejä osaajaprofiilin täyttämiseen.
Kun TE-toimisto on hyväksynyt sinut hakijaksi ohjelmaan esittelemme profiiliasi yrityksille, jotka kiinnostuessaan haastattelevat sinut henkilökohtaisesti. Osallistuminen koulutusohjelmaan edellyttää sopivaa yrityspaikkaa, jossa käytännön työskentely tapahtuu. Koulutusohjelma alkaa sovitusti joko 16.5. tai 30.5. ja kestää viisi kuukautta. Ohjelma sisältää lomajakson 17.-21.7.2023.
Yritysten tavoitteena on rekrytoida sinut koulutusohjelman jälkeen. Sinun ei tarvitse olla vielä valmis osaaja, tärkeintä on motivaatio kehittyä & into oppia uutta! Päivitämme sivuja uusien tarpeiden syntyessä. Kaikkien yritysten tarpeet eivät ole julkisesti näkyvillä.
Coresbond on uudella tavalla ajatteleva projektitoimisto, joka palvelee teknologiteollisuuden asiakkaita projekteissa. Oleellinen osa Coresbondin palveluita on tekninen viestintä.
Teknisen viestinnän tiimin tehtäviin kuuluvat mm. sisällöntuotanto, visualisointi, kuvittaminen, markkinointimateriaalien ja esitteiden tuottaminen. Tehtäväsi sisältää mm. käyttö- ja huolto-ohjeiden kuvittamista, varaosakuvien luomista, kuvankäsittelyä ja muuta sisällöntuotantoa.
Tekninen osaaminen on tehtävässä eduksi ja suomen- sekä englannin kielen osaaminen toivottavaa. Työnteko hybridimallilla, alkuun paikan päällä Tampereella ja myöhemmin mahdollisuus enemmän etätöihin.
Eko Eko Solutions sai alkunsa halusta positiiviseen muutokseen. Kyse ei ole vain ympäristöystävällisten ja sosiaalisesti vastuullisten tuotteiden tarjoamisesta, vaan yritys pyrkii tiedottamaan ja innostamaan sekä yritys- että kuluttajayhteisöä omaksumaan kestävän elämäntavan ja liiketoiminnan. Pyrkimyksenä on vähentää radikaalisti haitallisten kemikaalien määrää oppilaitoksissamme, yritysten tiloissa sekä kotitalouksissa.
Markkinointi- ja myyntikoordinaattorina sinulla on mahdollisuus päästä työskentelemään laaja-alaisesti digimarkkinoinnin tehtävissä. Tehtävässä pääset osaksi monikanavaista sisällöntuotantoa, some-markkinointia (LI, IG, FB, TikTok) ja asiakasviestintää (mm. uutiskirjeet). Lisäksi sinulla on mahdollisuus työskennellä myös SEO optimoinnin ja markkinointiautomaatioiden parissa. Sinulla on myös mahdollisuus olla mukana yhtenäistämässä yrityksen markkinointikanavia brändin mukaiseksi. Päivittäisiin tehtäviisi voivat kuulua myynnin kanssa yhteistyössä kampanjoiden tekeminen, myynnin ja markkinoinnin prosessien kehittäminen, tapahtumien järjestely sekä erilaiset tuotekuvaukset.
Arvostamme myynti- ja markkinointihenkisyyttä, sekä halua oppia ja kehittyä. Eduksi on, jos ekologisuus on tuttua ja prioriteeteissasi korkealla. Olet tiimipelaaja, joka kykenee myös itseohjautuvaan työskentelyyn. Englannin kielen taidostasi on hyötyä tässä tehtävässä.
Roihu Inc. on tamperelainen markkinointiviestinnän suunnittelutoimisto, joka löytää ratkaisut asiakkaan tavoitteisiin tehokkaasti, asiantuntevasti ja lämmöllä. Roihulaisuus on taitoa tehdä asiat kerralla oikein 20 vuoden kokemuksella: Asiakkaalla on raaka-aineet. Luovuus, huolellisuus ja rohkeus tekevät niistä tarinan, joka kirjoittaa tuloksen. Ja nyt sinä voit olla osa tätä tarinantekijöiden joukkoa.
Digitaalisen markkinoinnin asiantuntijana viihdyt sosiaalisen median markkinoinnin ja Adobe-ohjelmien parissa. Pääset osallistumaan niihin projekteihin ja asiakkuuksiin, joihin intosi ja osaamisesi taipuu ja kehittyy. Roihu Inc:ssä saat työskennellä kiehtoville asiakkaille markkinointiviestinnän kirjon lavealla pensselillä.
Pääset osaksi A-luokan asiantuntijajoukkoa, johon voit tuoda osaamisesi ja tarjota uudenlaisia näkökulmia. Jokaisen oman persoonan ja asiantuntijuuden tuoma arvo on tärkeä osa sitä kivijalkaa, josta roihulaisuus rakentuu. Olet luontaisesti utelias, oma-aloitteinen ja tarkka tiimipeluri, jolla on intohimoa digimarkkinointiin. Hyvästä kirjoitustaidosta ei ole myöskään haittaa. Saat kysyä ja kyseenalaistaa, pidämme sitä arvossa.
Toivotamme sinut tervetulleeksi kollegoita kannustavaan työyhteisöön, jossa pidetään työhyvinvoinnista huolta: voit treenata urheiluvalmentajan johdolla kerran viikossa firman piikkiin. Työt hoituvat liukuvalla työajalla joustavasti Tampereen keskustassa, kotisohvalla tai paratiisisaarella. Kunhan verkko toimii.
Pisara LAB on vuonna 2020 perustettu kasvava pieni yritys. Päätoimintana Pisara LAB tarjoaa terveysalalle henkilöstöpalveluita. Ajatuksena on auttaa työntekijöitä ja työantajia kohtaamaan niin, että saataisiin motivoituneita tekijöitä oikeille työpaikoille ja työntekijöille työntekopaikkoja sekä työn toteutumisen mahdollisuutta heidän haluamallaan tavalla. Uutena palveluna Pisara LAB rakentaa B2B verkkokauppa liiketoimintaa.
Digital Marketin Specialistin tehtävässä pääset mukaan rakentamaan verkkokaupan kokonaisuutta. Verkkokaupan luominen on meillekin uutta, joten tehtävissä pääset varmasti ideoimaan ja saat äänesi kuuluviin. Tehtäviäsi ovat mm. asiakkaiden hankinta, tuotteiden kilpailuttaminen ja verkkosivujen visuaalisuudesta huolehtiminen.
Katsomme eduksi, mikäli sinulla on aiempaa kokemusta verkkokaupasta, markkinoinnista tai myynnistä. Etsimme persoonaa, jolla on pilkettä silmäkulmassa ja rohkeutta heittäytyä toteutuksissa myös epätavallisiin ratkaisuihin. Työ toteutuu pääsääntöisesti etätyöskentelynä. Toisinaan voi olla, että tavataan kasvotusten. Etsimme tekijää, joka on halukas hallitsemaan kokonaisuuksia ja motivoitunut tekemästään työstä. Tulevaisuudessa sinulla on mahdollisuus Markkinointi- ja myyntijohtajan tehtäviin.
Varapuu Oy on valmennusyhtiö, joka toi 15 vuotta sitten Rahataidonvalmennuksen Suomeen. Varapuun on perustanut Mikko Sjögren vuonna 2007. Missionamme on aikaansaada 10 000 taloudellista läpimurtoa Suomessa, joita ei muuten tapahtuisi. Järjestämme tapahtumia livenä ja verkossa, joissa opetamme ihmisiä Taitavaksi Rahan Kanssa™ ja Tekemään Rahaa Sijoittamalla™.
Järjestämme 50-300 hengen tapahtumia, joissa valmennamme asiakkaitamme oman talouden ja sijoittamisen aihepiireistä. Tiimiin kuuluu noin 10 alihankkijaa, jotka omien firmojensa kautta myyvät omaa osaamistaan myynnin ja markkinoinnin saralla. Varapuulla on oma studio, josta online-tapahtumat ja verkkokurssit saadaan maailmalle.
Etsimme markkinoinnin osaajaa graafisiin tehtäviin ja sisällöntuotantoon toteuttamaan laajasti yrityksen visuaalisen puolen materiaaleja sekä sisältöjä. Tehtäviisi kuuluvat kuvien muokkauksen lisäksi esitteiden, oppaiden, somemainoksien ja nettisivujen suunnittelu ja toteutus. Pääset myös editoimaan videoita ja äänitiedostoja markkinointikäyttöön.
Eduksi katsotaan mikäli sinulta löytyy markkinoinnillista taustaa tai myynnillistä osaamista.
Kuusisto & Sahlstedt Oy on tapahtuma-alan johtava asiantuntijatoimisto. Työskentelemme erilaisten tapahtumaliiketoiminnan kehittämisen ja yhteiskunnallisen vaikuttamisen toimeksiantojen parissa. Asiakkaitamme ovat tapahtuma-alan edelläkävijäyritykset, kaupungit ja järjestöt.
Haemme vaihtelevista tilanteista nauttivaa osaajaa tiedon visualisoinnin ja markkinoinnin tehtäviin projektimuotoiseen asiantuntijaliiketoimintaan. Visuaalisen projektikoordinaattorin tehtäviin sisältyy asiakastoimeksiannoissa kertyvän tiedon dokumentointia, jäsentämistä ja visualisointia, yrityksen myynti- ja markkinointimateriaalien suunnittelua ja tuottamista erilaisiin kanaviin sekä projekteihin liittyviä avustavia tehtäviä, kuten yhteydenpitoa ja ajanhallintaa.
Työskentelemme tapahtuma-alan näkemyksellisimmän kehitystyön ja monipuolisten asiakkuuksien parissa. Arvostamme käytännönläheistä työskentelyotetta, uteliaisuutta ja kehittymisnälkää sekä kokonaista ihmisyyttä.
Pienessä työyhteisössämme työtä tehdään hybridimallilla ja joustavalla työajalla. Toimistomme sijaitsee Lempäälässä, toimivien kulkuyhteyksien päässä. Työ edellyttää toistuvasti myös asiakastoimeksiantoihin liittyvää matkustusvalmiutta kotimaassa. Työn palkkaus ja edut ovat neuvoteltavissa.
Uhma Oy on globaalisti asiakkaita palveleva, pohjoismaisesti kymmenen parhaan joukkoon shortlistattu kasvuhakkerointitoimisto. Uhma palvelee toimialariippumattomasti digitaalisen markkinoinnin etulinjassa päätehtävänään auttaa asiakkaitaan saamaan mahdollisimman paljon kaupallista hyötyä irti verkkoläsnäolon keinoin.
Kasvatamme nyt RekryKoulutuksen kautta Digital Marketing Specialistin! Roolissa tuotat, analysoit ja optimoit asiakkaiden sisältöjä sekä niiden jakelua esimerkiksi Meta -tai LinkedIn kampanjointien myötä tavoitteenasi maksimoida yhdessä asiakkaiden kanssa määritellyt tunnusluvut. Kykenet luomaan uusia ideoita asiakkaiden digitaalisen ostopolun sujuvoittamiseksi matalalla kynnyksellä ja toisaalta hylkäämään toimimattomia kokeiluja nopeasti.
Tavoitteena on, että luot oma-aloitteisesti joko annetusta graafisesta ohjeesta soveltaen tai “vaikka naarmusta” silmäkarkkimaista visuaalista materiaalia sekä napakkoja ja myyviä tekstejä. Olet päättäväinen, määrätietoinen ja kykenevä lähtemään liikkeelle vaikka sinulla ei olisikaan kaikkea mahdollista tietoa vielä saatavilla. Etsit uutta tietoa kun sellaista tarvitset ja itsetuntosi kestää kysyä sellaisiakin kysymyksiä, joihin koet, että sinun ehkä kuuluisi jo tietää vastaus.
Puhut ja kirjoitat sujuvaa suomea ja englantia ja sinulle on luontevaa esitellä uusia ajatuksia sekä raportoida tekemisesi tuloksia kummalla tahansa kielellä.
Toivomme, että sinulla on kokemusta joistakin seuraavista työkaluista:
Työskentely Uhmalla tapahtuu pääosin toimistollamme Tampereen Nekalassa joskin etätyö on mahdollista.
Tukena sinulla on osaava tiimi ja etenemismahdollisuuksia tarjolla aina osakkuuteen asti.
Ohjelman kokonaiskesto on noin viisi kuukautta (100 arkipäivää). Ohjelma sisältää alan asiantuntijoiden pitämiä koulutuspäiviä (noin 20 päivää), itsenäistä etäopiskelua sekä työskentelyä yhteistyöyrityksen käytännön työtehtävissä.
Koulutuksen pääteemat:
Adobe Creative Cloud – uudet ominaisuudet
Photoshop perusteet
Adobe Illustrator perusteet
InDesign perusteet
Premiere Pro videoeditoinnin perusteet
Sisältömarkkinointi ja sisällöntuotanto
Somemarkkinointi ja -mainonta
Valinnaisia markkinoinnin teemoja: mm. Adobe-työkalujen syventävät koulutukset, Google Analytics, Google Ads, Canva, mainonta (Facebook, Instagram, TikTok)
Modernien työelämätaitojen kehittäminen
Koulutuksen aloitus- ja päätöstilaisuudet
Pääkouluttajana Adoben virallinen koulutuskumppani Corellia. Koulutus toteutetaan onlinekoulutuksena suomeksi.
Laura Mustonen, Kasvumarkkinointiosaaja F.E.C. osallistuja
Nina Mäki-Petäys, HubSpot Talent osallistuja
Janne Nieminen, HubSpot Talent osallistuja
Project Specialist, Koulutus- ja työnhakijapalvelut
Joonas Pylvinen valmistui kauppatieteiden maisteriksi vuonna 2020 ja vastassa oli vaikea työllistymistilanne. Pylvisellä oli...
Aylin Bedretdin-Aaltonen oli pitkään työskennellyt yhdessä Suomen suurimmista tavarataloista. Myyjänä ja esihenkilönä toiminut...
Liiketalouden tradenomiksi valmistuneella Erika Heinosella ja IT-tradenomiksi opiskelleella Esa Salosella oli sama haaste....
Autamme työnhakijoita ja yrityksiä kohtaamaan siellä, missä työlle tarvitaan tekijää. Toteutamme työelämän tarpeisiin vastaavia rekrytoivia koulutusohjelmia intohimolla ja yli 20 vuoden kokemuksella
Pasilan asema-aukio 1, 8. krs, 00520 Helsinki
Vapaudenkatu 48-50 A, 40100 Jyväskylä
Vesijärvenkatu 15, 3. krs, 15140 Lahti
Koulukatu 15, 90100 Oulu
Vuolteenkatu 2, 33100 Tampere
Yliopistonkatu 29b, 2. krs, 20100 Turku
Yrityspalvelut: 010 231 6920
Työnhakijapalvelut:010 231 6922
Outplacement/MuutosPalvelut: 010 231 6924
Laskutustiedot:
TG Talent Gate Oy
Y-tunnus: 1892506-0
Laskutusosoite verkkolaskut: OVT-tunnus 003718925060 (operaattori PAGERO)
© TalentGate Oy 2023. Tietosuojaseloste.