Koulutusohjelmat yrityksille

Osaajia asiakaskokemuksen kehittämisen ja kasvattamisen asiantuntijatehtäviin

Kirjoittanut Talentgate | Apr 13, 2023 2:42:00 PM

KAIPAAKO YRITYKSESI LISÄVAHVISTUSTA ASIAKASKOKEMUKSEN KEHITTÄMISEKSI? TAI TUNNISTATTEKO MAHDOLLISESTI OSAAJATARPEITA VAATIVAN MONIKANAVAISEN ASIAKASPALVELUN ROOLEISSA? VAI TARVITSETTEKO OSAAJAA TUKEMAAN ASIAKKAITA TUOTTEENNE TAI PALVELUNNE KÄYTTÖÖNOTOSSA? 

CUSTOMER SUCCESS REKRYKOULUTUKSEN KAUTTA KASVATAT JA REKRYTOIT UUDEN OSAAJAN VAIVATTOMASTI JA KUSTANNUSTEHOKKAASTI. 

Rekrytoi tarpeisiinne sopiva Customer Success -osaaja

Kasvatamme uusia asiakaskokemuksen kehittäjiä, asiakkuudenhallinnan – ja ylläpidon asiantuntijoita sekä monikanavaisen vaativan asiakastuen osaajia Customer Success Talent -koulutusohjelman kautta. Koulutusohjelma on joustava ja kustannustehokas tapa löytää tarpeisiin sopiva osaaja - ilman raskasta rekrytointiprosessia! 

Viisi kuukautta kestävä koulutusohjelma yhdistää yritystyöskentelyn sekä asiantuntijakoulutuksen. Ohjelman aikana valitsemanne henkilö työskentelee täysipäiväisesti määrittelemienne tehtävien parissa ja osallistuu asiantuntijoiden pitämiin koulutuspäiviin. Tavoitteena on kasvattaa osallistujasta tarpeisiinne sopiva osaaja. 

Koulutuksessa osallistuja perehtyy mm. seuraaviin aiheisiin: kilpailuedun rakentaminen asiakaskokemuksen kautta, asiakaskokemuksen johtaminen, mittaaminen ja prosessi, digitaalinen ostopolku sekä asiakaskokemus digitaalisessa ympäristössä, teknologian ja tekoälyn hyödyntäminen asiakaskokemuksen rakentamisessa. Koulutuksen myötä valitsemallanne henkilöllä on tuorein tieto ja taito, jonka ansiosta hänellä on hyvät edellytykset menestyä tehtävässä. 

Ohjelmasta voitte löytää osaajan sekä avustaviin että vaativampiin asiantuntijarooleihin. Tehtävät voivat liittyä asiakkuuksien ylläpitoon, kehittämiseen tai muihin asiakkaille lisäarvoa tuottaviin tehtäväalueisiin. Kasvata osaaja esimerkiksi seuraaviin rooleihin: 

  • Junior Customer Success Manager 
  • Customer Success Specialist 
  • Customer Experience Specialist 
  • Service Manager / Palvelupäällikkö  
  • Service Coordinator / Asiakaspalvelija 

Hakijoita yhdistää motivaatio kehittää omaa osaamistaan sekä halu työllistyä. Ohjelman päätteeksi teillä on yritykseen ja tehtävään perehtynyt osaaja, jonka kanssa voitte huoletta solmia työsopimuksen ilman erillistä rekrytointipalkkiota! 

Ohjelmamaksu on 2850 € + alv. / osaaja. Ohjelman aikana valitsemanne osaaja ei ole työ-/palkkasuhteessa yritykseenne, jolloin yrityksellenne ei koidu palkkakuluja. 

Kerro millaista osaajaa te etsitte! Kasvatetaan yhdessä teille uusi Customer Success -osaaja! Koulutusohjelma käynnistyy kesälomien jälkeen elokuussa 2024 

Uusista osaajista kiinnostuneiden yritysten haku on nyt meneillään. Toukokuun alkuun mennessä osaajatarpeestaan ilmoittaneiden yritysten on mahdollisuus päästä mukaan etsimään uutta osaajaa. Valitse uusia osaajanne ennen kesälomakautta.  

Customer Success Talent RekryKoulutus toteutetaan yhteistyössä Uudenmaan ELY-keskuksen ja TE-palveluiden kanssa. 

>> Lue, kuinka Fingersoft onnistui löytämään koulutusohjelmasta uuden motivoituneen osaajan kasvamaan.

Autamme sopivan osaajan valinnassa

  1. Ota yhteyttä ja kerro millaiseen rooliin etsit henkilöä ja millaista osaamista arvostat.
  2. Käynnistämme toukokuussa rekrytointikampanjan, jonka myötä yrityksenne saa ilmaista näkyvyyttä työnhakijakentässä. 
  3. Arvioimme hakijaehdokkaat teidän tarpeenne huomioiden. Esittelemme yritykseenne soveltuvimmat ehdokkaat, joista haastattelette kiinnostavimmat. Hakijaesittelyt ja haastattelut tapahtuvat touko-kesäkuussa.  
  4. Kun oikea osaaja löytyy, solmitaan viisi kuukautta kestävä koulutussopimus, joka käynnistyy elokuun alussa.  
  5. Valitsemanne osaaja työskentelee yrityksessänne ja osallistuu työtehtäviä tukevaan asiantuntijakoulutukseen elo-joulukuun aikana.  
  6. Koulutusohjelman jälkeen voitte palkata valmiiksi perehtyneen osaajan ilman erillistä rekrytointipalkkiota.