Koulutusohjelmat yrityksille

Osaajia Customer Success asiantuntijatehtäviin

Kirjoittanut Talentgate | Apr 15, 2023 2:15:00 PM

KAIPAAKO YRITYKSESI LISÄVAHVISTUSTA ASIAKASKOKEMUKSEN KEHITTÄMISEKSI? TAI ETSITKÖ KENTIES OSAAJAA TUKEMAAN ASIAKKAITA TUOTTEENNE TAI PALVELUNNE KÄYTTÖÖNOTOSSA? CUSTOMER SUCCESS REKRYKOULUTUKSEN KAUTTA KASVATAT JA REKRYTOIT UUDEN OSAAJAN VAIVATTOMASTI JA KUSTANNUSTEHOKKAASTI.

Rekrytoi tarpeisiinne sopiva Customer Success -osaaja

Kasvatamme uusia asiakaskokemuksen kehittäjiä sekä asiakkuudenhallinnan ja -tuen osaajia Customer Success Talent -koulutusohjelman kautta. Koulutusohjelma on joustava ja kustannustehokas tapa löytää tarpeisiin sopiva osaaja - ilman raskasta rekrytointiprosessia!

Viisi kuukautta kestävä koulutusohjelma yhdistää yritystyöskentelyn sekä asiantuntijakoulutuksen. Ohjelman aikana valitsemanne henkilö työskentelee täysipäiväisesti määrittelemienne tehtävien parissa ja osallistuu asiantuntijoiden pitämiin koulutuspäiviin. Tavoitteena on kasvattaa osallistujasta tarpeisiinne sopiva Customer Success -osaaja.

Koulutuksessa osallistuja perehtyy mm. seuraaviin aiheisiin: kilpailuedun rakentaminen asiakaskokemuksen kautta, asiakaskokemuksen johtaminen, mittaaminen ja prosessi, digitaalinen ostopolku sekä asiakaskokemus digitaalisessa ympäristössä. Koulutuksen myötä valitsemallanne henkilöllä on tuorein tieto ja taito, jonka ansiosta hänellä on hyvät edellytykset menestyä tehtävässä.

Ohjelmasta voitte löytää osaajan sekä avustaviin että vaativampiin asiantuntijarooleihin. Tehtävät voivat liittyä asiakkuuksien ylläpitoon, kehittämisen tai muihin asiakkaille lisäarvoa tuottaviin tehtäväalueisiin. Kasvata osaaja esimerkiksi seuraaviin rooleihin:

  • Junior Customer Success Manager
  • Customer Success Specialist
  • Customer Experience Specialist
  • Service Manager 
  • Service Coordinator

Hakijoita yhdistää motivaatio kehittää omaa osaamistaan sekä halu työllistyä. Ohjelman päätteeksi teillä on yritykseen ja tehtävään perehtynyt osaaja, jonka kanssa voitte huoletta solmia työsopimuksen ilman erillistä rekrytointipalkkiota!

Ohjelmamaksu on 2820 € + alv. / osaaja. Ohjelman aikana valitsemanne osaaja ei ole työ-/palkkasuhteessa yritykseenne, jolloin yrityksellenne ei koidu palkkakuluja.

Kerro millaista osaajaa te etsitte! Kasvatetaan yhdessä teille uusi Customer Success -osaaja! Koulutusohjelman suunniteltu aloitus on maalis-huhtikuun vaihteessa 2023 ja tammikuun loppuun mennessä osaajatarpeestaan ilmoittaneiden yritysten on mahdollisuus päästä mukaan etsimään uutta osaajaa.

Customer Success RekryKoulutus toteutetaan yhteistyössä Uudenmaan ELY-keskuksen ja työvoimapalveluiden kanssa.

Autamme sopivan osaajan valinnassa

  1. Ota yhteyttä ja kerro millaiseen rooliin etsit henkilöä ja millaista osaamista arvostat.
  2. Käynnistämme tammikuussa rekrytointikampanjan, jonka myötä yrityksenne saa ilmaista näkyvyyttä työnhakijakentässä.
  3. Arvioimme hakijaehdokkaat teidän tarpeenne huomioiden. Esittelemme yritykseenne soveltuvimmat ehdokkaat, joista haastattelette kiinnostavimmat.
  4. Kun oikea osaaja löytyy, solmitaan viisi kuukautta kestävä koulutussopimus.
  5. Valitsemanne osaaja työskentelee yrityksessänne  ja osallistuu työtehtäviä tukevaan asiantuntijakoulutukseen.
  6. Koulutusohjelman jälkeen voitte palkata valmiiksi perehtyneen osaajan ilman erillistä rekrytointipalkkiota.