Koulutusohjelmat työnhakijoille

IT-palvelunhallinnan tehtäviin!

Kirjoittanut Talentgate | Oct 6, 2021 12:11:00 PM

Nautitko teknisten ongelmien ratkomisesta? Onko sinulla proaktiivinen työote ja hyvät neuvottelutaidot? Tämä on mahdollisuutesi ottaa seuraava askel urallasi palvelunhallinnan parissa!

Koulutamme uusia osaajia palvelunhallinnan tehtäviin Project & IT Service Management F.EC. -koulutusohjelman kautta. Kuusi kuukautta kestävän ohjelman tavoitteena on kehittää ja vahvistaa palvelujohtamisen taitojasi. Ohjelma sisältää käytännön tekemistä yhteistyöyrityksessä että asiantuntijakoulutusta IT-palvelunhallinnasta. Ohjelman kautta sinulla on myös mahdollisuus suorittaa ITIL4 sertifikaatti. 

Olet mahdollisesti kerryttänyt kokemusta IT-alan tehtävistä ja haluat ottaa urallasi seuraavan askeleen ja kehittyä IT palvelunhallinnan rooliin. Tai ehkä sinulla on kokemusta IT-alalta asiakkuuksista tai tuoteprojekteista ja haluat ottaa nyt teknisen puolen haltuun. Eduksesi on hyvät kommunikointitaidot, analyyttinen ajattelutapa, ratkaisukeskeisyys ja liiketoimintalähtöinen ajattelu. Tule kehittämään osaamistasi ja työllisty uusiin tehtäviin koulutusohjelman kautta!

Yritykset etsivät uusia osaajia

Eri alan yritykset etsivät uudenlaisia osaajia palvelunhallinnan tehtäviin. Yritykset etsivät sekä uransa alkuvaiheessa olevia, että pidempään työelämässä mukana olleita ja uutta uraa itselleen hakevia tekijöitä. Yrityksien tavoitteena on rekrytoida valittu henkilö ohjelman päättyessä.

Uusia osaajia etsimässä mm. 

  • HappySignals, Customer Success Engineer
As a Customer Success Engineer you will help our customers and partners succeed in taking our products into use. You will help our customers on technology-related stuff. You will be responsible for technical implementations for customers and help them to be even more successful with the use of our product. Supporting customers with their needs and issues and maintaining support material are also part of your daily work — excellent customer care is a really important factor in keeping our customers happy.

We appreciate:
- Experience in technical customer support
- Good communication skills
- Basic Javascript knowledge
- Experience with ServiceNow or some other ITSM tool is a plus
  • Efecte, Junior ITSM Consultant (katso tehtävänkuva täältä)