Kiinnostaako sinua tekoäly? Entä oletko kiinnostunut asiakaskokemuksesta ja siitä, kuinka luoda mahdollisimman hyvä sellainen? Onko sinulla hyvät vuorovaikutustaidot ja haluat hyödyntää niitä asiakassuhteiden rakentamisessa? Haluatko olla osa yrityksen menestystarinaa parantamalla asiakastyytyväisyyttä? Jos kaikki edellä mainittu kuulosti korviisi kiehtovalta, jatka lukemista!
Asiakaspalvelutehtävät vaativat nykyään laajempaa osaamista kuin aiemmin. Nykyaikaiset tehtävät saattavat sisältää esimerkiksi chatbottien rakentamista, tekoälytyökalujen haltuunottoa ja asiakaskokemuksen mittaamisen hallintaa.Kaiken taustalla on näiden lisäksi taito ja kyky toimia ammattimaisesti nopeastikin muuttuvien tilanteiden keskellä.
Koulutamme syksystä lähtien yhdessä Uudenmaan alueen yritysten kanssa jopa 15 uutta Customer Success -osaajaa rekrytoivan koulutusohjelman kautta. Koulutus avaa ovet niin monipuolisiin ja monikanavaisiin asiakaskokemuksen asiantuntijatehtäviin, yritysten sisäisiin asiakaskokemuksen prosessien kehittämisen rooleihin kuin myös asiakasrajapintaan kuuluvien asiakkuuksien ylläpidon asiantuntijarooleihin. Tulevaisuuden asiantuntijana olet avainroolissa asiakaskokemuksen luomisessa ja kehittämisessä, minkä kautta autat yritystä menestymään. Koulutusohjelman avulla päivität osaamistasi vastaamaan rekrytoivien yritysten tarpeita sekä saat aidon mahdollisuuden työllistyä.
Elokuussa käyynnistyvä koulutusohjelma yhdistää asiantuntijakoulutuksen sekä käytännön työskentelyn yhteistyöyrityksessä. Viisi kuukautta kestävän ohjelman aikana työskentelet täysipäiväisesti yrityksen määrittelemissä tehtävissä ja osallistut asiantuntijoiden pitämiin koulutuspäiviin. Mukana olevat yritykset etsivät sekä uusia kykyjä että pidempään työelämässä mukana olleita ja uutta uraa itselleen hakevia osaajia.