Täytä tietosi TalentGaten rekrytointijärjestelmään

 

Lisätietoa työnhakijoille
Hakijapalvelut: 010 231 6922

 

Onko yrityksessänne tarve uudelle osaajalle?

Lisätietoa yrityksille

Yrityspalvelut: 010 231 6920

ELY-keskus

TE-palvelut

 

 

Oletko kiinnostunut ongelmien ratkaisusta ja asiakkaiden auttamisesta? Nautitko teknisistä haasteista? Haetko mahdollisuutta osoittaa kykysi ja työllistyä monipuolisiin työtehtäviin? Etsimme nyt useita uusia osaajia pätevöitymään erilaisiin asiakaspalvelun ja -tuen tehtäviin.

 

Technical Support Talent RekryKoulutuksen kautta sinulla on mahdollisuus kehittyä monipuolisiin työtehtäviin teknisen asiakaspalvelun parissa. Viisi kuukautta kestävän ohjelman tavoitteena on vahvistaa sekä teknistä kyvykkyyttäsi että asiakaspalveluosaamistasi käytännön työskentelyn ja asiantuntijakoulutusten avulla. Tutustu ohjelmaan webinaaritallenteen kautta täällä!

Ohjelman aikana osallistut mm. Microsoft Office pääkäyttäjä -koulutukseen, kehität asiakaspalveluosaamistasi ja asiakasymmärrystäsi ja saat mahdollisuuden suorittaa palveluhallinnan ITIL4 Foundation -sertifikaatin.

Toteutamme ohjelman yhdessä Wave asiakaspalveluverkoston kanssa.

 

Yritykset etsivät uusia osaajia

 

Uudenmaan alueen yritykset etsivät sekä uusia kykyjä että pidempään työelämässä mukana olleita ja uutta uraa itselleen hakevia osaajia. Yrityksien tehtävät vaihtelevat, joten mukaan voi osallistua monenlaisilla taustoilla! Yrityksien tavoitteena on rekrytoida valittu henkilö ohjelman päättyessä.

Uusia osaajia etsivät mm.

  • Algol Oy, Customer Service Coordinator
  • Atea Finland Oy, Service Coordinator ja Customer Success Specialist
  • HS-Works Oy, Tekninen asiakaspalvelija
  • Man in Van Oy, Palvelukoordinaattori
  • Otaverkko Oy, Tekninen asiantuntija
  • Suomen Ensiapukoulutus Oy, Koulutusjärjestelijä
  • Thinking Portfolio Oy, Sovelluskonsultti
  • Tibio Oy, Järjestelmäasiantuntija
  • Verifa Oy, Junior DevOps Engineer

 

Tutustu rekrytoiviin yrityksiin täällä!

 

Ohjelma sisältää asiantuntijakoulutusta

 

RekryKoulutuksen kokonaiskesto on noin 5kk (100 arkipäivää), joka sisältää alan asiantuntijoiden pitämiä lähikoulutuspäiviä (noin 24 pv) sekä työskentelyä yhteistyöyrityksen käytännön työtehtävissä.

Lähi- ja etäopetuksen pääteemat:

  • Microsoft Office käyttökoulutus: Windows 10, Office 365 pääkäyttäjille, Office 365 hallinta, O365 Exchange
  • Palvelunhallinta (ITIL 4 Foundation) ja mahdollisuus suorittaa sertifiointi
  • Projektityöskentelyn perusteet
  • Asiakaspalvelutaitojen kehittäminen, monikanavainen asiakaspalvelu
  • Onnistuneen asiakaskokemuksen palaset, laatua palveluun ja kohtaamisiin
  • Mahdollisuus osallistua alan ammattitapahtumiin

 

Koulutukset toteutetaan Helsingissä. Meneillään olevan poikkeustilan vuoksi olemme varautuneet toteuttamaan haastattelut ja koulutukset virtuaalisesti toistaiseksi.

 

Kenelle ohjelma on tarkoitettu?

 

Yritykset etsivät henkilöitä, joilla on aitoa motivaatiota kehittää osaamistaan ja toimia teknisen asiakaspalvelun tehtävissä. Tärkeintä on asenne ja motivaatio, mutta teknisistä (IT) valmiuksista ja hyvistä vuorovaikutustaidoista on etua. Voit olla esimerkiksi hiljattain valmistunut uusi osaaja, alanvaihtoa miettivä kokeneempi ammattilainen tai jo teknisesti orientoitunut uusia haasteita etsivä konkari.

Soveltuva tausta on esim. tekninen koulutus (IT-tradenomi, datanomi, AMK-insinööri) tai työkokemuksen tai harrastuneisuuden kautta saavutettu tehtäviin riittävä osaaminen. Tehtävien tekniset osaamiskriteerit vaihtelevat, tarkemmin ne määrittelee kukin koulutukseen osallistuva yritys. Tehtävät vaativat sujuvaa suomenkielentaitoa, muu kielitaito on eduksi.

Voit hakea mukaan, mikäli olet tällä hetkellä työtön, työttömyysuhan alainen tai lomautettuna. Voit hakea ohjelmaan myös, mikäli määräaikainen työsuhteesi on päättymässä ennen ohjelman alkua.

 

Hakuohjeet

 

Mukaan kannattaa hakea mahdollisimman pian, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuajan puitteista.

Hakuprosessi on kaksivaiheinen:

  1. Täytä TE-palveluiden koulutushakemus
  2. Jätä tietosi myös TalentGaten järjestelmään. Tämän osaamisprofiilinperusteella pystymme esittelemään profiiliasi rekrytoiville yrityksille.

Hakuaika päättyy 20.4.2020. Ohjelmaan pääsy edellyttää TE-palveluiden esivalinnasta etenemistä sekä rekrytoivan yrityksen valintaa.  Varsinainen ohjelma toteutetaan 4.5.–29.9.2020.

 

Technical Support Talent RekryKoulutus on työsuhteeseen tähtäävä koulutusohjelma, joka toteutetaan yhteistyössä Uudenmaan ELY-keskuksen, TE-palveluiden ja rekrytoivien yrityksien kanssa. RekryKoulutuksen ajaksi tehdään koulutussopimus ja voit hakea ohjelman ajaksi ansiopäivärahaa, peruspäivärahaa tai työmarkkinatukea sekä kulukorvausta. Lisätietoja hakemisesta ja taloudellisesta tuesta voit saada TE-palveluiden koulutusneuvonnasta 0295 020 702 tai koulutusneuvonta@te-toimisto.fi.