Päivitä hakemuksesi

HubSpot-osaajia markkinoinnin ja myynnin tehtäviin

Uusimaa

Ajankohta: marraskuu 2022 - huhtikuu 2023

Etsittekö tiimiinne digimarkkinoinnin tai -myynnin osaajaa, joka hallitsee HubSpot-järjestelmän ominaisuudet ja mahdollisuudet? HubSpot RekryKoulutuksen kautta rekrytoit uuden osaajan helposti ja kustannustehokkaast!

Vauhdita kasvua rekrytoimalla uusi osaaja HubSpot RekryKoulutuksen kautta!

Toteutamme yhteistyössä Uudenmaan ELY-keskuksen ja työvoimapalveluiden kanssa HubSpot Talent RekryKoulutuksen, jonka tavoitteena on kasvattaa uusia digimarkkinoinnin ja -myynnin osaajia. Viisi kuukautta kestävän koulutusohjelman kautta yrityksellänne on mahdollisuus joustavasti ja kustannustehokkaasti kasvattaa tarpeisiinne sopiva osaaja!

Koulutusohjelman aikana valitsemanne henkilö työskentelee täyspäiväisesti määrittelemienne tehtävien parissa ja osallistuu asiantuntijoiden pitämiin koulutuspäiviin. Koulutuksessa osallistuja oppii käyttämään HubSpot-järjestelmää kasvun vauhdittajana hyödyntäen dataa, automaatioita, sisältöjä ja analytiikkaa. Tavoitteenamme on kasvattaa osallistujasta teidän tarpeisiinne sopiva HubSpot-osaajia.

Ohjelman kautta voitte löytää osaajan esimerkiksi seuraaviin tehtäviin:
  • Growth Hacker
  • Marketing Specialist
  • Coordinator Content Designer / Sisällöntuottaja
  • Digital Marketing Manager
  • HubSpot-pääkäyttäjä
  • Account Manager
  • Sales Manager
  • Customer Success Manager

Ohjelmasta voitte löytää osaajan sekä avustaviin että vaativampiin asiantuntijatehtäviin. Hakijoita yhdistää motivaatio kehittää omaa osaamistaan sekä halu työllistyä markkinoinnin/myynnin tehtäviin. Ohjelman päätteeksi teillä on yritykseen ja tehtävään perehtynyt osaaja, jonka kanssa voitte huoletta solmia työsopimuksen ilman erillistä rekrytointipalkkiota!

Kerro meille millaista osaajaa olette etsimässä. Kasvatetaan yhdessä teille uusi HubSpot-osaaja!

Koulutusohjelman suunniteltu aloitus on marraskuussa 2022. Ohjelmamaksu yritykselle on 2700€ / osaaja. Ohjelman aikana valitsemanne osaaja ei ole työsuhteessa yritykseenne.

Blogissamme kerromme Micromedian ja Koho Salesin kokemuksista HubSpot RekryKoulutuksesta rekrytoinnin väylänä sekä miten konsultointiyritys Zimple onnistui kasvattamaan liiketoimintaansa uusien HubSpot-osaajien myötä.

1. Ota yhteyttä ja kerro yrityksenne osaajatarpeista: millaiseen rooliin etsit henkilöä ja millaista osaamista arvostat.
2. Käynnistämme elokuussa hakijakampanjan, jonka myötä yrityksenne saa ilmaista näkyvyyttä työnhakijakentällä (kampanjaan osallistuminen sovitaan erikseen).
3. Arvioimme hakijaehdokkaat teidän tarpeenne huomioiden. Esittelemme yritykseenne soveltuvimmat ehdokkaat, joista haastattelette kiinnostavimmat.
4. Kun oikea osaaja löytyy, solmitaan viisi kuukautta kestävä koulutussopimus. Yritystyöskentely alkaa marraskuussa 2022. 
5. Valitsemanne osaaja oppii ja kasvaa tehtävään ja osallistuu Talentgaten asiantuntijakoulutukseen.
6. Koulutusohjelman jälkeen voitte palkata valmiin osaajan ilman erillistä rekrytointipalkkiota.

Matalariskinen ja joustava: Koulutusohjelma madaltaa rekrytoinnin riskiä antaen yritykselle aikaa tutustua uuteen osaajaan ennen lopullista rekrytointipäätöstä.

Kustannustehokkuus: Koulutusohjelman aikana yrityksellänne ei ole palkanmaksuvelvollisuutta.

Ajansäästö: Me Talentgatella etsimme tarpeisiinne sopivat osaajat, joista te haastattelette kiinnostavimmat.

Sopivan persoonan rekrytointi: Ohjelman kautta voitte löytää motivoituneen osaajan, joka haluaa kasvaa markkinoinnin/myynnin tehtäviin ja syventää HubSpot osaamistaan.

Asiantuntijakoulutus: Valitsemanne osaaja osallistuu Sales Communicationsin pitämiin koulutuksiin HubSpot-järjestelmästä.

Lisätietoa

Marika

Marika Lammi

Account Manager, Rekrytointipalvelut (Uusimaa)

+358 50 594 6085

marika.lammi@talentgate.fi

Ville

Ville Nurminen

Sales Manager

+358 50 407 9689

ville.nurminen@talentgate.fi

campaign-creators-e6n7uoEnYbA-unsplash
Koulutusohjelman kautta pääsee rauhassa tutustumaan uuteen osaajaan ja näkemään mitä annettavaa työntekijällä on. Suorarekrytointi jää usein hyvin pinnalliselle tasolle eikä kandidaatteihin pääse samalla tavalla tutustumaan. Koulutus antaa molemmin puolin aikaa tutustua.

Maikki Lukka | Brand Manager, Familon Oy

Koin ohjelman helpoksi, riskittömäksi ja edulliseksi tavaksi saada startattua markkinoinnin toimia. Markkinointi vaatii paljon työtä ja osaamista. Ohjelman kautta saatiin tunteja sisään ja koulutusta tekijälle

Panu Palmu | Toimitusjohtaja, Etevä Tietopalveluyhtiö

Myynnissä on nähty konkreettista tulosta jo nyt. Monesti myynnissä iso haaste on siinä, minkä verran myyjä pystyy buukkaamaan palavereita. Tässä on menty meidän tavoitteiden yli ihan heittämällä. Palaverimäärät ovat tuplaantuneet, jopa yli.

Toni Toivanen | CEO, Academy of Brain

0/ 0

Haluatko kuulla lisää?

Ota yhteyttä

Kokemuksia rekrytoivista koulutusohjelmista

Yrityskokemukset 09.02.2022

Täsmäkoulutuksella pienennettiin työikäisten eläköitymisriskiä ja vahvistettiin henkilökunnan myyntiosaamista

Monikanavainen ja digitalisoituva kauppa vaatii erilaista osaamista kuin mitä myyntityössä perinteisesti on edellytetty. Kaupan...

Lue lisää
Yrityskokemukset 14.12.2021

Case Familon: Uuden osaajan lisäksi yritys sai joukkoonsa persoonaltaan sopivan tekijän

Familon-brändi huolehtii hyvästä unesta tarjoamalla sänkyjä, tyynyjä, peittoja ja vuodevaatteita yli 50 vuoden kokemuksella....

Lue lisää
Yrityskokemukset 15.10.2021

Case Islet: Työyhteisön monimuotoisuutta kasvatettiin koulutusohjelman avulla

Islet on kansainvälisesti toimiva suomalainen teknologiayritys, jonka erikoisalaa ovat toiminnanohjauksen ja hankintatoimen...

Lue lisää