Päivitä hakemuksesi

Uramahdollisuuksia asiantuntijatehtävissä

Varsinais-Suomi

Haku päättyy 11.4.2023

Hae mukaan

Etsitkö väylää oman alan töihin? Tai oletko kenties päätynyt tehtäviin, jotka eivät vastaa koulutustaustaasi tai kiinnostuksenkohteitasi? Rekrytoivan koulutusohjelman kautta sinulla on mahdollisuus vahvistaa osaamistasi ja työllistyä unelmiesi työtehtäviin!

Työllistyt sinua kiinnostaviin työtehtäviin!

Kasvatamme yhdessä Varsinais-Suomen alueen yritysten kanssa uusia osaajia Future Business Talent -koulutusohjelman kautta. Koulutusohjelman avulla päivität osaamistasi vastaamaan rekrytoivien yritysten tarpeita sekä saat aidon mahdollisuuden työllistyä. 

Noin viisi kuukautta kestävän koulutusohjelman aikana työskentelet täysipäiväisesti yhteistyöyrityksessä ja osallistut työtehtäviä tukevaan asiantuntijakoulutukseen. Yritykset etsivät uusia kykyjä kasvamaan monipuolisiin asiantuntijatehtäviin mm. markkinoinnin, asiakaspalvelun, HR:n sekä taloushallinnon rooleihin. Sinun ei tarvitse olla valmis osaaja, sillä koulutusohjelma antaa sinulle aikaa vahvistaa osaamistasi ja kasvaa tehtävään.

Katso millaisiin tehtäviin Joonas työllistyi Future Business Talent koulutusohjelmasta 👇

Yritykset etsivät henkilöitä, joilla on aito motivaatio kehittää osaamistaan ja oppia uutta. Osaamiskriteerit vaihtelevat rekrytoivien yritysten tarpeiden mukaan, joten voit hakea mukaan monenlaisella taustalla. Sinulla voi olla tuore tutkinto ja etsit nyt näytön paikkaa sekä mahdollisuutta syventää osaamistasi. Vaihtoehtoisesti olet päätynyt työskentelemään tehtäviin, jotka eivät vastaa koulutustaustaasi tai mielenkiinnonkohteitasi, joten etsit väylää työllistyä oman alan tehtäviin.

Voit hakea mukaan, mikäli sinulla on soveltuva tutkinto (esim. merkonomi, medianomi, restonomi, tradenomi, KTM, FM, VM) tai vaihtoehtoisesti työkokemusta esimerkiksi asiakaspalvelusta, myynnistä, rekrytoinnista, markkinoinnista tai hallinnollisista työtehtävistä. Hakijoilta edellytetään sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa (B 1.1.), muu kielitaito on eduksi.

Koulutusohjelma toteutetaan yhteistyössä rekrytoivien yritysten sekä Varsinais-Suomen alueen ELY-keskusten ja TE-palveluiden kanssa. Ohjelma on suunnattu ensisijaisesti alueiden työttömille tai työttömyysuhan alaisille työnhakijoille. Koulutus on osallistujalle maksuton ja ohjelman ajalta saat työttömyysetuuttasi ja kulukorvausta.

Hakuaika päättyy 11.4. mutta haethan mahdollisimman pian, sillä käymme hakemuksia läpi jo hakuajan puitteissa ja esittelemme hakijoita rekrytoiville yrityksille. Haku koulutusohjelmaan on kaksivaiheinen:
  1. Täytä virallinen hakemus TE-toimistolle ja varmista, että työnhakusi on voimassa. TE-toimisto tekee päätöksen koulutusohjelmaan valituista.
  2. Täytä tietosi Talentgaten järjestelmään. Tämän osaamisprofiilin tietoja käytetään osaamisesi esittelemiseen rekrytoiville yrityksille. Blogistamme voit lukea tarkemmin hakuprosessista sekä vinkkejä osaajaprofiilin täyttämiseen.
Kun TE-toimisto on hyväksynyt sinut hakijaksi ohjelmaan esittelemme profiiliasi yrityksille, jotka kiinnostuessaan haastattelevat sinut henkilökohtaisesti. Osallistuminen koulutusohjelmaan edellyttää sopivaa yrityspaikkaa, jossa käytännön työskentely tapahtuu. Koulutusohjelma alkaa sovitusti joko 9.5. tai 23.5.

 

rekrytoivat yritykset

PerkinElmer Life Sciences and Diagnostics on globaali teknologiayritys, jonka tavoitteena on luoda terveempi maailma meille jokaiselle. Innovatiiviset tutkimus-, kuvantamis-, informatiikka- ja palveluratkaisumme yhdistettynä asiantuntemukseemme, auttavat asiakkaitamme yli 150 maassa saamaan entistä täsmällisempää tietoa sairauksista mahdollisimman varhaisessa vaiheessa.

Turun toimipisteemme, Wallac Oy, on yksi diagnostiikkaliiketoimintamme suurimmista tuotanto- ja tuotekehitysyksiköistä. Turussa kehitämme ja valmistamme instrumentteja, kemiallisia reagensseja ja ohjelmistoja seulonta- ja tutkimustarkoituksiin. Joka päivä yli 70 vastasyntynyttä vauvaa ympäri maailman saa terveemmän alun elämälleen tuotteillamme toteutettujen seulontatutkimusten avulla.

Meidän Talent Acquisition Coordinatorina pääset toimimaan esihenkilöiden ja Talent Acquisition Partnerien kokonaisvaltaisena tukena rekrytointiprosessien onnistumisessa. Meillä työskentelee monipuolinen ammattilaisten joukko ja rekrytointeja tehdään moniin erilaisiin rooleihin. Nyt on haussa erityisesti life science -roolien parissa työskentelevä henkilö, jolloin toimialamme tuntemus on suureksi eduksi. Kaikki ymmärrys tai opinto/työtausta luonnontieteiden parissa on hyödyksi.

Toimimme aidosti kansainvälisessä työympäristössä. Tiimimme jäsenet ovat eri puolella Eurooppaa sekä osa esihenkilöistä ja työnhakijoista ovat Suomen ulkopuolella.

Taxidata edeltäjineen on toiminut Turun seudulla jo 70 vuotta. Kun tarvitset turvallisen, luotettavan ja paikallisen taksikyydin, valitsethan jatkossakin Taxidatan. Olemme alueemme tunnetuin taksialan yritys ja tänä päivänä yksi Suomen suurimmista taksien välityskeskuksista.

Toimenkuva on laaja ja toivomme sinusta koulutusohjelman aikana kuoriutuvan markkinoinnin ja myynnin moniosaajan. Tehtäviisi kuuluvat markkinointikanavien ylläpito mm. www.taxidata.fi, LinkedIn, Facebook ja Instagram. Graafisessa suunnittelussa saat käyttää luovuuttasi itseohjautuvasti ja ideoida ajatuksia yhdessä muiden taxidatalaisten kanssa. Pääset myös haastattelemaan yhteistyökumppaneita sisällöntuotannon ja mainonnan toteutuksissa, jotka julkaistaan omien kanavien lisäksi radiospottien ja tv-näkyvyyden muodossa sekä eri yleisötapahtumissa. Vietämme tänä vuonna 70 v. juhlavuotta, jonka näkyvyyden tekemiseen pääset mukaan.

Meillä on aito halu palkata sinut koulutusohjelman jälkeen ja suunnitella sinulle seuraavia steppejä urallasi organisaatiossamme myynnin ja markkinoinnin parissa. Tarjoamme mielenkiintoisen ja haastavan ympäristön, jossa työpäivät ovat erittäin vaihtelevia. Yhtenä päivänä voit vaikka tehdä henkilöhaastattelua someen, toisena rakentaa kokonaista markkinointikampanjaa massamediaan yhdessä mainostoimistomme kanssa. Yli 450 autoamme hoitaa vuodessa lähes miljoona kyytiä vuoden jokaisena päivänä kellon ympäri, joten tapahtumia ja kerrottavaa riittää.

Golden Shine Oy on Varsinais-Suomen alueella yli 10 vuotta toiminut erikoissiivouksiin ja ikkunanpesuihin erikoistunut yritys. Toimintamme on lähtöisin Liedosta ja toimitilamme sijaitsee Avantin Portissa Ydinkujalla keskeisellä paikalla hyvien liikenneyhteyksine päässä. Toimintaamme ohjaa jatkuva kehittyminen ja panostamme erityisesti vastuullisuuteen niin hyvinvoinnin, talouden kuin ympäristön näkökulmasta.

Tässä tehtävässä pääset tutustumaan henkilöstöhallinnon toimintaan kasvuympäristössä ja tukemaan siihen liittyvissä kehitystehtävissä. Roolissasi tuet rekrytointiemme sujuvuutta sekä koordinoit uusien työntekijöidemme työsuhteen alun prosesseja. Tehtävä on uusi ja rooli muokkautuu jonkin verran myös osaamisesi sekä kiinnostuksesi mukaan. Esimerkiksi yleiset toimistotehtävät, materiaalien graafinen suunnittelu ja sisällöntuotto on mahdollista linkittää rooliin.
Tärkeintä meille on asenne sekä halu oppia uutta.

Kasvuympäristömme toivomme itseohjautuvaa ja aktiivista otetta työhön.

Tilitoimisto Torn on kasvava yritys, jonka uudenlainen palvelukonsepti rikkoo perinteisen tilitoimiston rajoja. Tästä tilitoimistosta et löydä ainoatakaan harmaata kuutiota, vaan työtä tehdään tiiminä moderneissa avotiloissa. Työyhteisömme puhaltaa yhteen hiileen ja asiakkaiden laadukas palvelu on jokaisen työntekijän yhteinen tahtotila.

Meillä sinä pääset työssäsi tutustumaan henkilöstöhallinnon toimintaan kasvuympäristössä ja antamaan meille siihen kehitysideoita. Tehtävässä koordinoit uusien työntekijöidemme työsuhteen eri prosesseja. Olet mukana myös työsuhteen elinkaareen liittyvissä tehtävissä ja saat vastuullesi yleisiä toimistotehtäviä.

Asenne ja aktiivisuus työn tekemistä kohtaan, sekä halu oppia uutta ovat tässä tehtävässä keskiössä. Tehtävä on meille uusi ja rooliasi voimme muokata myös taustasi sekä kiinnostuksesi mukaan. Esimerkiksi, markkinoinnin osalta some/sisällöntuotantoa on mahdollista linkittää rooliin.Meillä tueksesi saat kaveriksesi huipputiimin ja mukavasti kasvavan yrityksen vauhdin, sekä ammattitaitoisen työyhteisön voiman jossa on mukava työskennellä.

Mainostoimisto Powerpanda on markkinointi- ja mainostoimisto Turusta, joka tarjoaa yrityksille monipuolisia markkinointiviestinnän ratkaisuja. Yritys etsii uutta Digital Marketing Specialistia vahvistamaan ammattitaitoista tiimiään.

Työtehtävässä menestymisessä sinua auttavat ymmärrys kotisivuista ja verkkokaupoista sekä niiden alustoista, tiedostat myös hakukoneoptimoinnin mahdollisuudet. Tunnet paloa SEO-SEM osaamiseen ja sinulla on ymmärrystä Google tuoteperheestä, hallitset myös analytiikan ja datan maailmaa.

Meillä et ole sidottuna työaikaan tai työpaikkaan, vastuu ja vapaus joko etänä tai toimistolla.

Turun IT-asema Oy on täyden palvelun IT-talo, joka keskittyy tuottamaan monipuolista palvelua asiakkaan tarpeen mukaisesti. IT-ylläpitopalvelun tuottajana tarjoamme asiakaskeskeisen, luotettavan ja joustavan kumppanuuden nykyaikaisilla ratkaisuilla.

Yritysmyyjän työtehtäviin kuuluu asiakashankinta, IT-palveluiden ja tuotteiden myynti. Haemme tiimimme tavoitteellista yritysmyyjää, joka ymmärtää myös liiketoiminnan kasvun edellytykset. Haluat rakentaa pitkäaikaisia asiakassuhteita, oppia uutta ja kehittyä myyjänä.

IT -osaaminen on varmasti eduksi, mutta tärkein ominaisuus B2B -myynnissä on luottamussuhteiden rakentaminen ja halua kehittää asiakassuhdetta.

SCK Consulting on pieni mutta vahvan kokemuksen omaava projektienjohtamisen start -up yritys, jonka toiminta on vakaalla pohjalla. Meille on tärkeä työssä viihtyminen sekä ennen kaikkea jaksaminen.

Account Managerina pääset kehittämään yrityksemme myynnin ja markkinoinnin yhteistä tekemistä sekä ratkaisuja, miten nostaa yrityksen tunnettavuutta myös omalla toiminnallasi. Tehtävässä voi työstää useita projekteja yhtä aikaa yhdessä meidän huikean tiimin kanssa, mutta myös hyvin itsenäisesti.

Tehtävässä pääset tekemään töitä ihmisten kanssa. Sinulla on mahdollisuus vaikuttaa omaan työhön taustasi ja osaamisesi mukaan.

Softema Invest Oy on Raisiossa toimiva monialainen yritys. Sen päätoimialaa on kiinteistöjen vuokraustoiminta, mutta toimii yhteistyössä sisaryritystensä Nice-Trading Oy:n ja Ser-Mobile Oy:n kanssa. 

Pääsääntöisesti tehtäviisi kuuluvat kirjanpidon sekä taloushallinnon tehtävät. Etsimme alasta kiinnostunutta henkilöä, joka innostuu ihmisten parissa työskentelystä. Menestyt tehtävässä mikäli sinulla on oppiva asenne ja kiinnostus monipuolisiin taloushallinnon ja asiakaspalvelun tehtäviin. Tehtävässä pärjäät, mikäli olet oma-aloitteinen, pitkäjänteinen, luotettava ja viihdyt asiakasrajapinnassa. Toivomme, että olet alussa kanssamme toimistolla, jatkossa työnteko onnistuu etänäkin. 

Stremet Oy on salolainen keskisuuri ohutlevyalan perheyhtiö. Olemme nuorekas työyhteisö työllistäen 65 ohutlevyalan ammattilaista. Palvelemme monipuolisesti ja joustavasti eri teollisuuden asiakkaita ja segmenttejä, joille teemme ohutlevyalihankintaa palveluna. Mottomme on: ”Levystä tuotteeksi erinomaisella asiakastyytyväisyydellä”.

Haemme nyt digimarkkinoinnin osaajaa kasvumme tueksi. Digimarkkinoinnin osaajana tulet olemaan mukana kaikessa markkinointiin liittyvässä toiminnassa yrityksessämme. Pääset suunnittelemaan ja toteuttamaan digimarkkinointia yhdessä yrityksen avainhenkilöiden kanssa yrityksen kasvustrategian mukaisesti. Pääset luomaan uutta ja näyttämään kykysi. Roolisi tulee olemaan merkittävä yrityksen kasvun tukena ja tulet saamaan taaksesi koko organisaation tuen. Tulet olemaan tärkeä pala kasvuamme!

Ostamme tällä hetkellä sisällöntuotantoa ulkopuolelta. Digimarkkinoinnin osaajana olet yrityksen ensimmäinen kokopäiväinen tekijä. Saat selkeän suunnitelman ja vapaat kädet toteutukseen. Työtehtäväsi on stilisoida materiaalia, hyödyntää ja muokata olemassa olevia kuvia sekä videoita, joita käytämme tällä hetkellä erilaisiin sosiaalisen median kanaviin (mm. Facebook, LinkedIn sekä Instagram). Tämän lisäksi ylläpidät ja muokkaat yrityksemme verkkosivuja sekä tuotat sisältöä vuosisuunnitelman mukaisesti viikoittain eri kanaviin luonnoksesta valmiiksi tuotokseksi. Lisäksi tehtävänäsi on mitata ja analysoida tuloksia sekä antaa tietoa toimivista sisällöistä. Tavoitteena on tuottaa laadukasta sisältöä, joka tuottaa yhteydenottoja myynnille jalostettavaksi sekä myyntiä tukevaa materiaalia eri ostajapersoonille myyntiputken eri vaiheissa.

Pärjäät tehtävässä, jos olet oma-aloitteinen, idearikas ja kehitysmyönteinen. Et jää työssäsi alkuvaiheessakaan yksin vaan saat sisältöä muokattavaksi, jolla pääset mitattaviin lopputuloksiin kiinni nopeasti. Myöhemmin olet työssäsi itsenäisempi ja osaat tehdä omia pieniä päätöksiä arjessa, jolla etenet ja muodostat näkyvyyttä ja digibrändin elementtejä. Pystyt tarvittaessa käsittelemään myös englannin kielistä sisältöä. Alussa digitaalisen ostopolun luontiin menee todennäköisesti kaikki aikasi, mutta myöhemmin pääset tarttumaan eri tehtäviin osana myynnin tukea. Tehtävän alussa sinun täytyisi pystyä työskentelemään tehtaallamme Salossa, mutta myöhemmin etätyö on myös mahdollista. Tulevaisuudessa sinulla on mahdollisuus edetä aina markkinointijohtajan saappaisiin asti yrityksessämme

Stremet Oy on salolainen keskisuuri ohutlevyalan perheyhtiö. Olemme nuorekas työyhteisö työllistäen 65 ohutlevyalan ammattilaista. Palvelemme monipuolisesti ja joustavasti eri teollisuuden asiakkaita ja segmenttejä, joille teemme ohutlevyalihankintaa palveluna. Mottomme on: ”Levystä tuotteeksi erinomaisella asiakastyytyväisyydellä”.

Haemme nyt myyntitiimiimme teollisen B to B myynnin osaajaa kasvumme tueksi. Myyntitiimimme koostuu tällä hetkellä useasta alan ammattilaisesta. Meillä on selkeä myyntiprosessi ja myyntistrategia. Etsimmekin nyt erityisesti uutta tekijää uusasiakasmyyntiin. Pääset olemaan mukana myynnin kehittämisessä ja tulet tekemään läheistä yhteistyötä digimarkkinoinnin osaajan ja myyntijohtajan kanssa. Tehtävässä tulet kontaktoimaan potentiaalisia asiakkaita eri viestintätavoin ja huolehtimaan siitä, että palvelupyyntöihin reagoidaan nopeasti ja laadukkaasti. Lasket myös tarjouksia, luot tarjousmateriaalia ja pyrit kotiuttamaan kauppoja myyntiputken loppuvaiheessa. Pääset kehittämään uusasiakashankinnan myyntiprosessia ja näyttämään kykysi myynnissä. Teet läheistä yhteistyötä muun organisaation kanssa. Etsimme yhteistyökykyistä henkilöä, joka haluaa ottaa vastuuta myynnistä yrityksen kasvun tukena.

Pärjäät tehtävässä, jos olet oma-aloitteinen, sosiaalinen ja itsenäinen. Sinulla on kiinnostusta teollisuuden tuoteisiin ja eri teollisuuden alan asiakkaisiin ja heidän vaatimuksiinsa. Et välttämättä osaa vielä kaikkea, mutta olet valmis oppimaan. Ajankäytön hallinta on tehtävässä tärkeää ja jos et vielä hallitse sitä olet sitoutunut sen kehittämiseen. Sinulle asiakkaan palvelu ei ole vaivaa vaan nautit siitä. Asiakkaiden suuren määrän vuoksi työ tapahtuu pääasiassa toimistosta käsin. Osaat hyödyntää nykyaikaisia neuvotteluvälineitä, esimerkiksi sähköpostimarkkinointia myyntityön tukena. Asiakastyytyväisyys on työsi mittari ja haluat saavuttaa tuloksia ja edetä urallasi. Tulevaisuudessa sinun on mahdollisuus edetä myyntipäällikön tai jopa myyntijohtajan tehtävään yrityksessämme.

Stremet Oy on salolainen keskisuuri ohutlevyalan perheyhtiö. Olemme nuorekas työyhteisö työllistäen 65 ohutlevyalan ammattilaista. Palvelemme monipuolisesti ja joustavasti eri teollisuuden asiakkaita ja segmenttejä, joille teemme ohutlevyalihankintaa palveluna. Mottomme on: ”Levystä tuotteeksi erinomaisella asiakastyytyväisyydellä”.

Haemme nyt projektipäällikköä kasvumme tueksi. Projektipäällikkönä tulet vastaamaan toteutuksesta, jossa muutamme tilaustoimitusketjun liiketoimintamallia tilausohjautuvasta osittain varasto-ohjautuvaksi. Pääset suunnittelemaan ja toteuttamaan muutosta yhdessä tuotantopäällikön ja ERP-kehittäjän kanssa. Työtehtävässä tulet tekemään myös läheistä yhteistyötä eri henkilöstöryhmien kanssa.  

Uuden liiketoimintamallimme perusta on hyödyntää varastoa tuotteiden säilytykseen. Tuotteiden kiertonopeus tulee olemaan nopea ja sen vuoksi nimikkeiden kirjaaminen, niiden varastointi ja varastosta poisottaminen täytyy olla luotettavaa sekä erittäin sujuvaa ja nopeaa. Hyödynnämme yrityksessämme Lemonsoft ERP-järjestelmää johon varastopaikat ja nimikkeiden kappalemäärät tulee sähköisesti kirjata. Tavoitteemme on hyödyntää sähköistä keräilyä, lähettämistä sekä laskutusta ja näin nopeuttaa tilaustoimitusketjun toimintoja. Henkilöstön koulutus osana prosessia tulee olemaan tärkeä osa työtäsi.

Etsimme henkilöä, joka ymmärtää tuotannon sisälogistiikan vaatimuksia sekä tuotannollista toimintaa tehtaassa. Henkilöllä on kokemusta tuotannon tai varastojen kehitysprojekteista ja hän ymmärtää ERP-järjestelmien kirjauslogiikkaa ja mahdollisuuksia. Persoonaltasi olet jämäkkä sekä yhteistyökykyinen. Pärjäät ihmisten kanssa ja osaat kouluttaa ja perustella valitut prosessit henkilöstölle ja siedät hyvin mahdollista muutosvastarintaa. Kykenet myös rakentavasti perustelemaan tehtyjen valintojen hyötyjä. Alussa työtehtäväsi koostuu varastoinnin prosessien luomisesta ja kouluttamisesta sekä projektin vetämisestä. Myöhemmin pääset kehittämään ja ylläpitämään varastojen sekä keräilyn ja lähettämön toimintoja osana päivittäistä toimitusprosessia.

Koulutusohjelman kokonaiskesto on noin viisi kuukautta, joka sisältää yritystyöskentelyn lisäksi kontaktikoulutusta ja itsenäistä etäopiskelua. Tarkempi koulutuskalenteri muodostetaan aloittamisen yhteydessä sen hetkisen tarjonnan, osallistujan omien toiveiden ja työtehtävän mukaan. 

Räätälöitävät koulutussisällöt:

  • Digitaalinen markkinointi: Koulutusteemoja mm. verkkonäkyvyyden kehittämisestä, Googlen työkaluista, sisältömarkkinoinnista sekä somemarkkinoinnista ja -mainonnasta.
  • Adobe työkalut visuaalisessa markkinoinnissa: Koulutusteemoja mm. graafisesta suunnittelusta ja Adoben työkaluista.
  • HR ja rekrytointi: Koulutusteemoja mm. työsuhteen elinkaaresta, rekrytoinnista, osaamisen kehittämisen elinkaaresta, henkilöstöanalytiikasta
  • Asiakaskohtaamiset: Koulutusteemoja mm. asiakaspolun digitalisoitumisesta, myyntiosaamisen kehittämisestä, modernista myynti- ja asiakaspalvelutyöstä, sujuvasta asiakasviestinnästä
  • Projektinhallinta ja datan visualisointi: Koulutusteemoina mm. projektinhallinnan perusteet ja työkalut, datan visualisointi Power BI-työkalulla.
  • Digi- ja työelämätaidot: Koulutusteemoja mm. Office 365 (mm. Excel, OneDrive, SharePoint, Teams, Forms), ajanhallinta- ja priorisointitaitojen kehittäminen, oman työn johtaminen
  • Taloushallinto: Koulutusteemoja mm. kirjanpitoon, verotukseen, työsuhteisiin ja palkanlaskentaan liittyen.
 

Yhteinen koulutuskokonaisuus:

  • Koulutuksen aloitus- ja päätöstilaisuudet
  • Modernien työelämätaitojen kehittäminen

Koulutukset toteutetaan onlinekoulutuksena.

Kiinnostuitko? Kysy lisätietoja

Marlena(002)

Marlena Laitinen

Project Specialist, Koulutus- ja työnhakijapalvelut

+358 44 460 2079

marlena.laitinen@talentgate.fi

Ajankohtaista

Hakijakokemukset 06.07.2022

Unelmien työpaikka löytyi rekrytoivan koulutusohjelman kautta

Joonas Pylvinen valmistui kauppatieteiden maisteriksi vuonna 2020 ja vastassa oli vaikea työllistymistilanne. Pylvisellä oli...

Lue lisää
Hakijakokemukset 06.06.2022

Koulutusohjelma avasi oven uudelle uralle asiakkuuspäällikön tehtäviin

Aylin Bedretdin-Aaltonen oli pitkään työskennellyt yhdessä Suomen suurimmista tavarataloista. Myyjänä ja esihenkilönä toiminut...

Lue lisää
Hakijakokemukset 27.05.2022

Rekrytoiva koulutusohjelma auttoi kirkastamaan tavoitteet ja löytämään suunnan uralle!

Liiketalouden tradenomiksi valmistuneella Erika Heinosella ja IT-tradenomiksi opiskelleella Esa Salosella oli sama haaste....

Lue lisää
Layer_5

Tutustu muihin koulutusohjelmiin

Avoinna olevat koulutusohjelmat